„airBaltic” vasaros tvarkaraštyje – tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus į Mančesterį, Londoną, Dubliną, Oslą, Hamburgą, Taliną

   
     

Jau anksčiau buvo paskelbta, jog latvių oro bendrovė „airBaltic” šį pavasarį pradės skrydžius iš Vilniaus į Londono Gatwick oro uostą. Nuo kovo 4 dienos, dar neįsigaliojus vasaros tvarkaraščiui, skrydžiai vyks du kartus per savaitę, nuo kovo pabaigos – keturis kartus per savaitę.

Taigi, „Aer Lingus” nutraukiamus kasdienius skrydžius iš Gatwicko į Vilnių keičia „airBaltic” skrydžiai bei iki 6 kartų per savaitę sudažninti „Star1” skrydžiai iš Vilniaus į Londono Stansted oro uostą.

Turbūt visiems įdomiausia nauja „airBaltic” kryptis iš Vilniaus – Mančesteris. Šis miestas iš Vilniaus iki šiol niekada nebuvo pasiekiamas iš Vilniaus tiesiogiai. Antras įdomus dalykas – „airBaltic” į šį miestą neskraido iš savo pagrindinės bazės Rygoje, todėl tikėtina, jog gana ženklų srautų į Mančesterį dalį gali sudaryti tranzitiniai keleiviai. Tiesa, 2007-aisiais „airBaltic” bandė skrydžius iš Rygos į Mančesterį.

O tranzitinių keleivių galės būti ne tik iš Rygos, bet ir iš Talino, į kurį „airBaltic” vėl pradės skraidyti po kelių mėnesių pertraukos. Tarp Vilniaus ir Talino bus skraidoma „Fokker 50” lėktuvu. Tokio tipo lėktuvas bus pradėtas naudoti ir reise iš Vilniaus į Berlyną (pakeis „Boeing 737-500”).

Mančesterio kryptis pirmiausia, be abejo, turėtų būti įdomi lietuviams emigrantams, išsibarsčiusiems toliau į Šiaurę nuo Londono. Be to, Mančesterio oro uostas laikomas neoficialia „atostoginių” reisų Didžiojoje Britanijoje sostine, todėl tikėtina, jog gali pasitaikyti keleivių, kurie naudosis Mančesteriu kaip tarpine stotele „į atostogas”.

„airBaltic” taip pat vėl pradės skrydžius į Dubliną ir Oslą. Abi šios kryptys šiuo metu nėra perpildytos pasiūla, kas ypač pasakytina apie Norvegijos sostinę. Dublino kryptimi vasarą ketina varžytis trys vežėjai – „Aer Lingus”, „Star1” ir „airBaltic”.

Vasaros sezone „airBaltic” taip pat pradės skrydžius iš Vilniaus į Šiaurės Europos miestą Hamburgą.

Dublino ir Mančesterio kryptimis „airBaltic” vykdys „naktinius” reisus, kas padės labai išnaudoti lėktuvus.


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

57 komentarai

  1. Patikmasis - 2010 01 26, 12:15

    OMG Mančesteris?

  2. Vytautas-NT - 2010 01 26, 12:15

    O tvarkaraštis jau aiškus?

  3. audrius - 2010 01 26, 12:17

    Manchester turbūt galima vadint metų netikėtumu.

  4. Patikmasis - 2010 01 26, 12:18

    O tvarkaraštį gali kas duoti?

  5. silentium - 2010 01 26, 12:31

    Jo, įdomiai.. keistas sprendimas, kai į Ispaniją vis dar niekas neskraido.

  6. valdininkas - 2010 01 26, 13:11

    smagu, kad i Berlyna Fokkeriu skraidys – bus dar viena priezastis nesirinkti AirBaltic

  7. valdininkas - 2010 01 26, 13:20

    prie to pacio, kad jau tokius didziulius lektuvus eksploatuojam – ar nebutu praktiska VNO padaryti isejimus per rankoves i lauka – ale Talino, Kopenhagos ir kitu issivysciusiu saliu variantus – kad nereiketu vazineti autobusais?

  8. Vytautas-NT - 2010 01 26, 13:29

    Kad skraidys su Fokeriu, tai reiškia, kad orientuosis vien į mažą tiesioginį srautą, pigių bilietų bus nedaug/nebus gal truputis tranzito.
    Kitas dalykas orientacija į daugmaž užtikrintas emigracines kryptis. Nors čia reiks konkuruot su Ryanair…

  9. Donatas - 2010 01 26, 13:38

    vno svetaineje, naujienu skiltyje yra pateiktas tvarkarastis – kokiomis dienomis skraidys (aisku laiko tik nera).

  10. Vytautas-NT - 2010 01 26, 13:49

    Terminalas mažas (dėl statymo prie rankovių). Be to, reikia papildomai lėktuvus nustuminėt.
    Užsieny terminalai didesni, todėl galima tokius triukus daryt. Dar Ryanair tokią paslaugą mėgsta…

  11. Šarūnas - 2010 01 26, 14:09

    Dėl Tbilisio nėra jokių naujienų? Gal jau verta pradėt derybas su kitomis Gruzijos kompanijomis? SkyGeorgia, Georgian Airways..?

  12. Vytautas - 2010 01 26, 17:02

    mančesterio reisas netiesiogiai konkuruos su liverpuliu iš kauno. Įdomu, kaip pasiskirstys srautai…

  13. oleg - 2010 01 26, 18:05

    Italijos bendrovė „Oma Sud” Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje planuoja atidaryti gamyklą ir joje rinkti mažus lengvuosius lėktuvus „Skycar”.

    http://vz.lt/rss/straipsnis/2010/01/26/Italai_Kauno_LEZ_ruosiasi_ikurti_mazu_lektuvu_gamykla2

    let’s hope for best ;-)

  14. Gogis - 2010 01 26, 20:18

    >>>>Valdininkui, vat kaip paskaitau tokiu zmoniu pasisakymus, kurie skraido uz mokesciu moketoju pinigelius, ir renkasi skrydi (i abejotino reikalingumo komandiruote) pagal orlaivio tipa, maitinima lektuve ir pan. koktu darosi….. , liudna, kad zmonems truksta samoningumo ir sazines.
    (tuo tarpu uzsienio valstybiu tarnautojai nesibodeja skraidyti ir su Rynair).
    Kas link realybes, tai Berlynas niekad nebuvo labai populiarus, nors Vokieciu judejimas vasara buna.

  15. valdininkas - 2010 01 26, 20:59

    @Gogis – man irgi liudna, bet skraidau ne uz mokesciu moketoju pinigus ir netgi nesu valdininkas, o esu ju mates skraidanciu ir biznio klase (lietuviu), bet gal buna ivairiu niuansu. Ryanair gal ir butu galima versti valdininkus skraidyti, jei tik butu su tuo Ryanair kur jiems naudingai nuskristi is Lietuvos. Kas del lektuvu – cia mano asmeninis pasirinkimas, kaip ir tranzito per Ryga vengimas.

  16. Gogis - 2010 01 26, 21:15

    Na jei tau skrydis i Berlyna su persedimu yra „patogiau”, nei tiesiogiai, arba persedant Rygoje, kur siuo metu patogiausi jungimai is Vilniaus. Tai labai idomu isgirsti vertinimo kriterijus? jeigu pasiryzes aukoti 2-3 val. daugiau skrydziui su persedimu, tai kokia prasme :-)), gal masina vaziuoti tuomet dar geriau :)?

  17. Patikmasis - 2010 01 26, 21:27

    Valdininke tau yra bent 16?

  18. valdininkas - 2010 01 26, 22:26

    @Patikimas man 10. @Gogis – man skrydis su persedimu nera kazkokia bausme (ypac jei normaliame oro uoste). o jei kam patinka ieskoti pragmatiskos persedimo prasmes – prasom – tai dazniausiai yra kaina. skrisdamas darbo reikalais bilietus perku max savaite pries skrydi ir visi tiesioginiai birbimai Fokker50 ar Saab dazniausiai buna uz kosmines kainas, kai tuo tarpu tranzita darantiems CSA, SAS, Finnair ir pan reikalingi keleiviai.

  19. ES - 2010 01 26, 22:55

    Off topic – neseniai atsiradau siame forume ir noriu pasiteirauti esančių čia patarimo ;0

    Užsibokinau skrydį su Ryanair ;( balandžio mėnesiui į Marselį (per Londoną). Skrydžio laikas buvo toks : KNS-STN 12:00 – 12:45 ; STN-MRS 19:20-22:45.. Šiandien atsidaręs skiltį manage my bookings nustebau ;), kad skrydžio laikai pasikeitė (negavau jokios žinutės apie tai ir pan…) : skrydį perkelė į rytą, kai dar aš ramiai mindžikuočiau Kauno oro uoste… Gal kas esate susidūrę su panašia situacija ? Aš suprantu , kad su normaliomis avialinijomis problemų gal ir nekiltų, bet ką daryti su Ryanair kurie ir už menkiausią p….rst prašo 5 EUR ? Ar įmanoma , kad jie pakeistų mano bilietus dienai anksčiau,be kosminių mokesčių?

    Iš anksto dėkoju!

    PS sorry už off topic’ą ;)

  20. expertas - 2010 01 26, 23:09

    @ES – niekas tau nieko nepakeis ir negrazins ne skatiko. Tai nera jungtinis bilietas, aviakompanija neatsako uz pakeitimus ir t.t. Teks pirkti nauja bilieta arba nekeliauti. Tai buvo Ryanairo zodis :)

  21. Pranas - 2010 01 26, 23:38

    @ES, @expertas – nu tai jei pakeitė skrydžio laiką, tai su automatiniu pakeitimu galima ir nesutikti ir tartis, kad pakeistų tą skrydį kurio laiką pakeitė į ką nors labiau tinkačio, jei tokių variantų yra. O paskambti į Litcargus Ryanair kasą ir reikalus susitvarkyt galima paprastu numeriu, kai tarkim airBaltic tokiais atvejais primygtinai siūlo į mokamą numerį skambint. Apskritai Kaune Litcargus aptarnavimas stebėtinai geras kiek Ryanair taisyklės leidžia.

  22. expertas - 2010 01 26, 23:55

    pabandykite tartis ir praneskite, kaip sekesi :) skrydzio laikas nera sutarties dalykas. tik data ;)

  23. Pranas - 2010 01 27, 00:21

    @expertas – čia gal į Turkiją su čarteriais skrendant taip. O Ryanairas savo emaile tokiais atvejais rašo:

    If you do not wish to accept your flight time change.

    As your flight times have changed significantly (more than 2 hours before or after the original scheduled departure times), you may apply either for a Travel Credit for the unused flight sector(s) on your booking or a full refund of all monies paid.

    Travel Credit

    Travel Credits must be redeemed within 180 days of the date of issue, however travel can take up place up to 1 year from the date of issue.

    Alternatively if you wish to contact Ryanair regarding this flight time change …
    kontaktai duoti (tiesa ne Lietuvoje), gyvai susitarti yra geriausia.

    Kada nors kai pakeis kokį nesvarbų skrydį reiks išsiaiškinti kaip veikia tie travel creditai (su jais teoriškai ir pats gali į kitą dieną pasikeist).

  24. nerius - 2010 01 27, 04:02

    Darosi idomu, kiek pinigeliu pakratys Air Baltic pradedamas reisus i Manchesteri. Zinant jog Mancesterio oro uostas yra vienas is brangiausiu, atsizvelgiant i kilimo bei tupimo mokescius. Be to daug avialiniju 2009 atsisake skraidyti i Manchesteri del mokesciu sistemos nesamos kaitos.
    Galima pamineti ir tai, jog Mancesterio oro uostas kaip imanydamas bando taupyti, kadangi antrasis kilimo bei tupimo takas dar nera ismoketas. Kvepia keliais milijonais.
    Tad kyla klausimas: ar Air Baltic skraidys tik tris vasaros menesiu?

  25. Simonas Bartkus - 2010 01 27, 07:46

    Mančesterio oro uosto brangumas yra sąlyginis. Šio oro uosto mokesčiai šiek tiek kilo (10-15%) kartu su bendro visiems UK oro uostams 10 svarų išvykstančio keleivio mokesčio įvedimu (apmokęstina ne oro uostai). Tai supykdė „Ryanair”, kuri nebeskraido iš Mančesterio, tačiau, pvz. „easyJet” po šitų sprendimų net padidino apsukas Mančesteryje. UK keičiantis savininkams oro uostų rinkliavos keičiasi pastaraisiais metais ypač į didžiąją pusę (pavyzdys – Lutonas, kuris buvęs vienas pigiausių, dabar yra daugeliu atvejų brangesnis už Stansted ir Gatwick).

    Mano duomenimis, Mančesterio oro uostas yra šiek tiek pigesnis nei Gatwick. Be to, trijų valandų skrydžio „Boeing” lėktuvu segmente, vienas kitas svaras sudaro mažą skrydžio kaštų dalį.

  26. Simonas Bartkus - 2010 01 27, 08:14

    Dėl lėktuvų statymo prie terminalo ir autobusų nenaudojimo: deja, Vilniaus oro uosto terminalas savo laiku buvo suprojektuotas labai prastai šiuo klausimu. Norint dabar įrengti orlaivių stovėjimo aikšteles prie terminalo, iš principo tektų aukoti rankoves, dėl to taip būtų mažinamas terminalo pralaidumas. Be abejo, šiuo metu terminalas nėra pilnai užpildytas, tačiau dabar bandant modeliuoti vasaros čarterių ir reguliariųjų programą, bus valandų, kuomet bus panaudotos 5 iš 6 turimų rankovių.

    Nepaisant to, idėja įrengti bent keletą „walk on/walk off” orlaivių parkingo aikštelių yra ir tai yra svarstoma bei projektuoja.

  27. ES - 2010 01 27, 08:56

    @Pranas – problema tame, kad negavau jokios info el. paštu apie pakeitimus….

  28. Pranas - 2010 01 27, 10:27

    Mančesterio sėkme aš gan abejoju, nebent atras ten gerų jungimų ir tenykščiai turistai labai Vilniumi susidomės. Nes emigrantų rinka mano nuomone išsemta – vakar iš Lutono į Kauną lėktuvo užpildymas buvo taip iki 40% geriausiu atveju. Ir čia nepaisant to, kad visi labiau pasistengę galėjo į šitą reisą bilietų už keliasdešimt litų gaut.

    @ES – tai dar gausi per kelias savaites.

  29. Šarūnas - 2010 01 27, 10:36

    Pasižiūrėjus skrydžių žemėlapį iš Mančesterio, Baltijos regione tik Vokietija, Danija, Švedija ir Suomija turi tiesioginį susisiekimą. Net gi Rusija neturi taip apt Lenkija, Ukraina, Baltarusija, ką jau kalbėt apie Latvija ir Estija. Tad jeigu formuot tranzitą, būtent Mančesterio krypčiai, gal kas ir gautųsi. :)

  30. Vytautas - 2010 01 27, 10:59

    @Pranas – pagal šių dienų LF nereikėtų spręsti apie rinką. Dabar pačios liūdniausios savaitės avialinijoms dideli šalčiai sulaiko daugelį nuo grįžimo į tėviškę ;)
    O Ryanair nuo vasaros padidino KUN-DUB nuo 4 iki 5 savaitinių.

  31. Anonimas - 2010 01 27, 11:04

    Nu bet ar neper daug is Lietuvos i Dublina reisu… Is Lietuvos jau gaunasi per savaite 16 reisu.. Per para bent 250-350 kedziu.

  32. ES - 2010 01 27, 11:34

    Tesiant Ryanair keičiamo skrydzio laiko tema, paskambinus i Kauno oro uosto Litcargus mergina labai maloniai viska paaiskino ir uztikrino,kad pranesima apie pakeitima tikrai gausiu , o skrydzio laika pasikeisti taip pat bus galima (tiksliai nezinojo ar tai bus galima daryti internetu, ar vistik reikes skambinti i Ryanair call centra).

  33. Patikmasis - 2010 01 27, 12:26

    Įdomu, AURELA ką nors galvoja vasaraj???

  34. Donatas - 2010 01 27, 12:38

    kodel vilniaus oro uostas neprasiilgina pakilimo/tupimo tako?;] visiek 2500 m, kiek zinau, nelabai gali priimti didziausiu orlaiviu…

  35. Patikmasis - 2010 01 27, 12:40

    Nes nebelktu sanitarinės zonos .O jos plėsti neleidžia sodai ir Naujinikai

  36. Anonimas - 2010 01 27, 12:41

    Dabar krize, pats oro uostas vos pajamas surenka islaidoms padengt, o kur dar vietos vietos trukumas tako prapletimui… Na zinoma turint pinigu galima is kiekvienos puses papildyti kelis simtus metru papildomai isibegejimui ir sustabdymui (nezinau kaip jie tiksliai vadinami)…

  37. silentium - 2010 01 27, 12:55

    Norisi tikėtis, kad Airbaltic tikrai ketina tapti tikromis Baltijos avialinijomis, ne vien Latvijos :) bet nelabai linkęs tikėti :)

  38. Šarūnas - 2010 01 27, 13:00

    EYVI nebeturi kur plėstis, nes yra pastatytas praktiškai mieste. Pasibaigus krizei reikia galvoti apie naują oro uostą, kur nors tarp Vilniaus ir Kauno, kad žmonių apimtis būtų koks 1mil. Ilgalaikei perspektyvai statyt terminalą su ~10 mil pralaidumu, 10-12 rankovių ir 3 – 3,2km ilgio taku. Bet čia nebent iš privataus sektoriaus lėšų, nes su mūsų vyriausybę…

  39. Patikmasis - 2010 01 27, 13:12

    Aš manau kad reikėtų orouostą statyti magistralėje Vilnius-Ukmergė-Panevežys ,nes būtų geresnins susiekimas su š.Lietuva ir gal nebebūtų tokios rigos įtakos

  40. Gogis - 2010 01 27, 13:57

    Ant Moletu plento :)
    ten juk vistiek betoninis kelias.
    (cia tiek specialistu – „statyti” nauja oro uosta.)
    bent isivaizduojate kiek toks projektas kainuotu, ir koks atsiperkamumas butu? :)
    (as nelabai).

  41. Kazimieras - 2010 01 27, 14:00

    Reikia pletoti Vilniaus oro uosta kaip pagrindini, o Kauno kaip „antraji” Vilniaus oro uosta, ten bazuotusi pigios avialinijos ir cargo avialinijos.

  42. Patikmasis - 2010 01 27, 14:10

    Gražios svajonės ir lieka svajonėmis

  43. Vytautas-NT - 2010 01 27, 14:21

    Oro uostas tarp Vilniaus ir Kauno planuotas dar tarybianiais laikais. Šia idėja patvirtino ir oro uostų plėtros studija, daryta dar prieš prieš krizę.
    Į Panevėžio pusę oro uosto statyt neapsimoka- ten nėra geležinkelio (o jis labai tam svarbus).

    Bet tai jau tolimesnės perspektyvos klausimas, kai krizė bus pasibaigus, o keleivių skaičius pradėjęs augt…

    Pabaigai pastaba dėl skrydžio laiko keitimo. Vežėjas gali tai daryti, net skrydį atšaukti ir jei tai padaro daugiau kaip prieš 14 dienų- neprivalo mokėt kompensacijos. Bet pareiga nuskraidinti iki vietos (kitu būdu/kitu laiku išlieka) Su Ryanair’ais reiks pavargt. Nes galima susigrąžint pinigus, bet iš tos nedidelės sumos grąžinimo naudos nebus…

  44. srs - 2010 01 27, 14:31

    Manau KUN galetu tapti pagrindiniu oro uostu sutvarkius susisiekima ir pastacius nauja terminala, o is Vilniaus palikti skrydzius Vilnius – Briuselis

    Pliusai:
    Kaunas galetu konkuruot su Ryga del Lietuvos keleiviu. Kitiems 4 didziausiems Lietuvos miestams KUN yra arciau nei RIX (Siauliams tiek Ryga tiek Kaunas pagal laika yra beveik tas pats ~2 h).

  45. Patikmasis - 2010 01 27, 14:38

    Jei būčiau turistas iš Voketyjos taj labiau norėčiau į Vilnių, o ne į Kauną

  46. Inga - 2010 01 27, 14:40

    šitą problemą būtų galima išspręsti pavadinimu: Vilniaus (Kauno) oro uostas ar pan…

  47. srs - 2010 01 27, 14:45

    @Patikimasis

    Tavo noras man pilnai suprantamas, todel ir sakau, kad reiktu sutvarkyti su susisiekima (kalbu ne tik apie susisiekima su Kaunu)

  48. Linas - 2010 01 27, 15:17

    Nelabai suprantu, kam cia vel atnaujinama sena diskusija…? Kam mums, mielieji, ilgesnis takas VNO? Mums didesniu orlaiviu nei 757 ir 767 nera nei reikalo priimti, nei tikslo. 767 atskrenda 1 kart metuose (kaip charteriniai) ir puikiai nusileidzia… Kolkas poreikio ilgesniam takui nera, o kai bus (jei kada isvis bus) tas poreikis gali buti realizuojamas skrydziais i KUN. Isvis, mintys statyti nauja orouosta (nesvarbu kurioje Lietuvos vietoje) man skamba, kaip atstovybe Marse – nei tikslo nei poreikio…

  49. silentium - 2010 01 27, 17:03

    Šiaip tai aišku, Kaunui pasivadinti Vilniumi ir tapti pagrindiniu oro uostu niekas nekliudo. London Stansted ir Luton, Paris Beauvais, Stockholm Skavsta oro uostai visi yra už kokios pusantros valandos kelio, bet vadinasi tų miestų vardais.

  50. Vytautas-NT - 2010 01 27, 17:34

    Visi išvardinti oro uostai nėra „pagrindiniai”. Čia tik parašoma koks didžiausias mietas šalia.
    KUN realiau vadintis Kaunas/Vilnius arba Vilnius/Kaunas airport

  51. Jonas - 2010 01 27, 18:23

    Aš tai manau, kad VNO gyvuos dar ilgai, o KUN taps Vilniaus oro uostu nebent tada, kai Vilnius bus tokio dydžio, kaip Londonas. O tai bus dar negreit, jau greičiau skraidančios lėkštės pakeis lėktuvus ir joms nebereiks pakilimo takų, arba kils trečiasis pasaulinis karas, o po jo jau nebereiks oro uostų…
    Kito oro uosto statyba, kai jau tiek pinigų sukišta i šį, yra neracionalus.
    Taigi VNO plėtros klausimas anksčiau ar vėliau iškils, o jo plėtros strategija turėtų būti priimama jau dabar. Tada galėtų būti pradėtas reikiamų sklypų rezervavimas, išpirkimas arba paėmimas visuomenės reikmėms. Dabar, kai kritusios NT kainos, tam situacija gana palanki. Be to, Ryga jau mus aplenkė ir prailgino savo taką iki 3200 m.
    Beje, kokia situacija su planais tiesti kitą taką, kuris pažymėtas bandrajame plane ( http://www.vilnius.lt/bplanas/files/files/Sprendiniai2/9_1 tinklo pletra m50000_2.jpg )? Ar šie planai jau galutinai palaidoti?

  52. Rimas - 2010 01 27, 19:16

    @Vytautas NT-nezinau kiek Jums metu,bet mano 30 metu aviacijoje atmintis nesiekia tos datos kai buvo planuojamas oro uostas tarp Vilniaus ir Kauno.Kurioje vietoje statyti(ar plesti Aleksote) Kauno oro uosta pamenu buvo svarstoma.
    Siuo metu vis karts nuo karto isiplieskiancios diskusijos del naujo oro uosto statybos yra ne daugiau kaip kai kuriu grupuociu noras truputi(koki milijarda kita) uzdirbti is statybu.
    Del studijos….nejuokinkite,ten tiek nesamoniu kad specialistams net nebuvo rodoma.

  53. Vytautas-NT - 2010 01 27, 19:45

    Esu girdejes nekarta apie plana oro uosto tarp Vilniaus ir Kauno (gerokai iki studijos). Jis susijes su planu iskelt oro uosta is miesto (kariniu baziu naudojimas nebuvo numatytas). O vieta butu prie Elektrenus-susisiekimas autostrada ir traukiniais.
    Siaip ideja panasi i tiesa, tik tada pinigu nebeuzteko. Kaip pvz. Metro-tramvajui(pusiau pozeminiam tramvajui) Vilniuje.
    iskelinet is Vilniaus oro uosta apsimoketu prie aukstu nekilnojamojo turto kainu. Tada dali statybos kaztu galima butu padengt pardavus oro uosto zeme.
    O ilgint VNO taka uztektu iki 3 km-ant tokio net A380 nusileist galetu.

  54. oleg - 2010 01 27, 22:06

    su vienu A380 galima butu puse vilniaus atostogoms nuvezti X)

  55. […] naudojamą lėktuvą maršrute nuo “Airbus A321″ į “Airbus A320″, tačiau keturis skrydžius per savaitę vykdys “airBaltic”, o “Ryanair” iš Dublino į Kauną ketina vykdyti 5 skrydžius per savaitę vietoje […]

  56. […] skrydžių Vilnius-Hamburgas realiai nebuvo nuo 2008 m. vasaros (tiesa, buvo 2010 m. pavasarį “airBaltic” paskelbę skrydžius iš Vilniaus į Hamburgą, bet keleivius perkėlė skrydžiams per Rygą vos po trijų savaičių veiklos), o prasidėjo jie […]

  57. read source - 2015 02 24, 03:21

    read source

    Simonas Bartkus | Blog » „airBaltic“ vasaros tvarkaraÅ¡tyje – tiesioginiai skrydžiai iÅ¡ Vilniaus į Mančesterį, Londoną, Dubliną, Oslą, Hamburgą, Taliną

Leave a reply