„flyLAL Charters” pradėjo reguliarius skrydžius į Heraklioną, Varną, Rodą, Palma De Maljorką ir Barseloną
Gavusi leidimą vykdyti reguliarius skrydžius, nuo liepos pradžios bendrovė „flyLAL Charters” pradėjo reguliarius skrydžius iš Vilniaus oro uosto į kai kuriuos Europos Sąjungos miestus.
Pirmadieniais „flyLAL Charters” skraido į Rodą „Boeing 737-300” lėktuvu – iš Vilniaus lėktuvas pakyla 5 val., grįžta – 14 val. 5 min. Skrydžiai vyks iki rugsėjo 27 dienos.
Du kartus per savaitę „Boeing 757-200” lėktuvu skraido į Heraklioną – ketvirtadieniais lėktuvas iš Vilniaus pakyla 14 val. 25 min., sekmadieniais – 14 val. 50 min., grįžimas – atitinkamai 21 val. 45 min. ir 22 val. 05 min. Skrydžiai vyks iki spalio pabaigos.
Antradieniais „flyLAL Charters” reguliariu reisu skrenda į Bulgarijos kurortą Varną – lėktuvas iš Vilniaus oro uosto kyla 14 val. 30 min., leidžiasi – 19 val. 50 min. Skrydžiai vykdomi „Boeing 737-300” lėktuvu iki rugsėjo 21 dienos.
Penktadieniais „flyLAL Charters” lėktuvai kyla į du Ispanijos miestus. Ryte (6 val. 25 min. iš Vilniaus) iki rugpjūčio pabaigos skrendama į Palma De Maljorką, popietę (16 val. 15 min. iš Vilniaus) – į Barseloną.
Panašius reguliarius maršrutus jau anksčiau pradėjo vykdyti „Star1 Airlines” – į Heraklioną, Palermą, Žironą.
Bilietus į „flyLAL Charters” reguliarius skrydžius parduoda kelionių organizatorių „Novaturo” ir „Tez Tour” keliones parduodančios kelionių agentūros.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
47 komentarai
Leave a reply
Reguliarus susisiekimas yra ne maziau kaip 2 skrydziai per savaite.
Kazko nesupratau. 10 metu tuos bilietus pardavinejam. Kas cia keiciasi?
Keičiasi skrydžio statusas, iš esmės.
Reiškia, kad patys FC netrukus bilietus į savo reisus pardavinės.
Dar vienas Feniksas..
Manau tuo sulauksime Airbaltic „atsako-pasirodymo”
Kokio atsako? Supraščiau jei FC pradėtų į kokį Berlyną ar Arlandą skraidyti, bet dabar šie skrydžiai visada buvo, ir visada buvo galima į juos bilietą nusipirkti.
Skrydziai tai buvo, bet statusas FC buvo kitas( ka matome ir is pavadinimo). Pradedami/kazkuria prasme atnaujindami reguliaria veikla sukuria pagrinda manyti, kad si veikla bus stiprinama ir bus ieskoma „karstu” vartotoju tasku. Pats laikas atnaujinti tarpusavio santykiu aiskinimasi butu dabar- realus „target’as” is siu skrydziu yra Barca. Bet kuriuo atveju, lys Airbalticas cia ar ne, Star’ams reikia rimtai susirupinti.
Bet kaip suprantu skrydzio uzsakovai vistiek islieka Tez Tour’as nu Novaturu. Ar jiems (ju keleiviams) yra koks nors skirtumas del FLC skrydzio statuso?
Jei patys prades pardavineti bilietus, tai jau bus reg skrydziai su blokais agenturoms. Tai agenturu klientams aisku tas pats, bet kitiems keleiviams/ir vezejams ne.
na atsirado statusas gal atsiras ir nauji pardavimo kanalai, bent jau savame puslapyje kaip pas aurela ar starus
Bet jei agenturos dabar nuomoja visa lektuva kodel manot kad sutiks dali vietu atiduoti FLC bilietu pardavimui
Gal FC eina prie tokio modelio kaip pvz Transavia.com: pagrinde poilsiniai reguliarus skrydziai su blokais kelioniu organizatoriams keleta Europos miestu?!
Gal FC eina prie tokio modelio kaip pvz Transavia.com: pagrinde poilsiniai reguliarus skrydziai su blokais kelioniu organizatoriams plius keleta Europos miestu?!
Kaip bebutu su kelioniu agenturomis, viena aisku tai, kad jei pasileis reguliarus skrydziai su bilietu pardavimu savo psl, tai bus dar vienas skambus Feniksas. Teigiamas aspektas- sviezio oro gurksnis VNO su galimybe siai sniego gniuztei virsti dideliu (musu mastais) sniego kamuoliu.
O aš ne į temą parašysiu – boarding.no rašo, kad Bombardier pagaliau pasiuntė velniop Estonian Air ir jiems pagamintus (ir jų spalvomis nudažytus) naujus CRJ900 lėktuvus parduos kitiems.
Ir aš ne į temą.. Pasakykit kiek laiko gali gyventi avialinijos, kurios parduoda bilietus RIX-PEK/PEK-VNO po 878 LT, o RIX-DEL/DEL-VNO po 669 LT. Kas čia per Azijos low costai? Aerosvitas čia – per Kijevą..
@ieva – mano nuomone dažniausiai tokie pasiūlymai būna kainodaros klaidos, kuriais be skrupulų naudojasi agentūros. Va paprasčiausią kainą iš Vilniaus arba iš Rygos pažiūrėtum..
@ieva: tai gali būti tiesiog strategijos dalis, kadangi „Aerosvit” realiai į Lietuvos ir Latvijos rinkas įveda naują produktą (panašus buvo tik prieš porą metų, kada „flyLAL” skrydžius „codeshare’ino” „Aerosvit”). Viena iš strategijų – įėjimo metu bilietų pardavimas ypatingai žema kaina populiarinant produktą. Juolab, kad tiek KBP-RIX, tiek KBP-VNO „Aerosvit” turi daug laisvos „capacity”.
Pasitvirtina prognozes, kad flylLal gali grizti i reguliariu skrydziu rinka. Grizta , bet labai atsargiai. Beje, stebetina, kad jie patys nesiskelbia apie reguliarius skrydziu, jokiu pranesimu spaudoj nera. Jei ne sis irasas Simono bloge, niekas gal ir nebutu to pastebejes ( jei net patys pardavejai (pvz. Eugenijus) i tai neatkreipe demesio). Manau, kad be stipraus ir aiskaus PR sugrizimo startui visiskai nesutvarkyti ir pardavimo kanalai. Kas tai ? Neprofesionalumas ar skubejimas ? Neprofesionalumu ju kaltinti negalima butu, visgi didziausia patirti turi butent flylal. Man tai labiau primena vandens drumstima. Ir tas drumsto vandens sindromas VNO jau tesiasi gana ilgai. Ar nesutrukdys tai taip laukiamu nauju a/k atejimui ? O gal butent jau dabar ir prasideda tam tikras nematomas zaidimas del skrydziu rinkos ?
O čia tik dėl juridinės pusės, nes pagal turizmo įstatymą Novaturas ar Teztour negali pardavinėti šiaip bilietų? Ar čia yra mokestinės VNO lengvatos panaudojimas?
Čia aišku yra didesnių specialistų, bet manau, jog visa tai tėra juridinių dalykų keitimas (tos pačios VNO nuolaidos, pardavimai bilietų be kelialapių), nes visgi… Kai flylal bankrutavo, kiek žmonių pinigus ji nunešė? Neįsivaizduoju, kaip tie žmonės galėtų vėl skristi su flylal. O rinka visgi Lietuvoje ne tokia didelė, jog ištempti be tokios didelės klientūros dalies. Susigadino Žiemelis vardą, vargu ar kada nors galės jį pataisyti.
Tuo tarpu dabar žmonės (įskaitant mane) rinksis geriau brangesnius skrydžius, bet su mažesne rizika, kad vėl vieną dieną lėktuvai nepakils ir paliks keliautojus Heraklione, Varnoje, Rode, Maljorkoje ir Barselonoje. Ačiū, bet ne…
Turėtų būti įdomu ypač AirBaltic’ui. Neveltui pradėjo vaikščioti į LR CAA su visokiais pasisakymai, kad Lietuvoje norėtų AOC pasidaryti. Nerimauja, bando drumstame vandenyje susigaudyti. Dabar kiek su prantu AirBaltic gali turėti įdomu uždavinį, jei flyLAL Charters pakiltu jų schema per Ryga nueitų per niek, o čia kurti savo bendrovę jiems tolygu šaką ant kurios sėdi nusipjauti. Deja, įdomiai gautųsi ir su AirBaltic terminalo statyba Rygoje, sutartis su TAV jau pasirašyta, o jei srautai sumažės bus problemų.
Todėl manau artimiausiu metu pamatysime tikrą lobizmą ir mūsų gerbiamos Ministerijos pozicija :)…
Taip pat ir Star1 griuvimas šią vasarą būtų visai įdomus. Skolų kiek žinau turi N mln. O čia ir Ministerija su CAA papuolė, nes po flyLAL griųvimo užlenkti naujos aviakompanijos nenorėjo, o dabar nebegali, nes gausis, kad prižiūrinčios institucijos turinčios stebėti aviakompanijos finasinį pajėgumą eilinį kartą pražiūrėjo….
Taip, kad laukime tęsinio :)
@ Justinai M., tokiu kaip tu vienetai. Nera pas mus tiek daug aviakompaniju, kad galetume rinktis ar skraidyt ar ne. Pagal tavo logika su Boltiku jau aplamai nieks neturi skraidyt del ju pastoviu skrydziu numetimu per Riga, bet zmones skraido. O normalaus bazinio vezejo mums reikia ir ar bus tai STAR1 ar FlyLAL jokio skirtumo!
Na na :) Žmonės prarado po kelis tūkstančius tuomet, kai turėjo pirktis naujus bilietus. Nematau priežasties, kodėl dabar norėtų antrąkart lipti ant to pačio grėblio. Alternatyvų visgi yra, geriau susimokėti 200 Lt ir skristi per Frankfurtą ar Vieną mano akimis žiūrint…
airBaltic lyg ir niekada nepasakė atėjusiems keleiviams į oro uostą „sorry, mes nebeskraidom, pinigų negrąžinsim, skrydžio kito neorganizuosim, sėkmės”. Manau, tai reikšmingas skirtumas :)
@Justinai M.,
1. AirBaltic pinigu grazinimo lauksi metus laiko, jei nenoresi skristi per Riga;
2. Statistiniui lietuviui 200 Lt yra nemazi pinigai, todel dauguma rinksis pigesni skrydi.
3. Zmones, kurie mazai skraido arba dar visai neskraide, visada rinksis tiesiogini skrydi, jei tokia galimybe egzistuoja.
4. Apie FlyLAL bankrota visi seniai pamirso, o tie kas atsimena tikrai supranta skirtuma tarp FlyLAL ir FlyLAL Charters bei supranta kodel FC toks likimas artimiausiu metu neistiks.
Todel, tavo teiginys, kad su FC nieks neskraidys, atrodo labai juokingai! Justinai, skraidys lygiai tai pat kaip su bet kuria kita aviakompanija.
Pritarciau labiau Vitalijui, nes manau logiska, kad griztant i sia rinka, kitas logiskas zingsnis butu logo ir pavadinimo pakeitimas, kad visiskai istrinti su laiku is zmoniu pasamones lalaila.:) Bent as taip daryciau. Manau ir cia tiketina, kad taip bus :)
Labiau patyręs, o kuris Turizmo įstatymo punktas taip sako?
Pats iš turizmo esu, ir pardavinėti birlietus kelionių organizatorius gali. Pvz.: Thomson, ir skraido ir organizuoja ir nuomuoja.. neišradinėk dviračio
Gaila, kad sis blogas tapo VNO oro uosto spaudos pranesimu centru… Kazkada buvo vienas megstamiausiu mano blogu, dabar gi cia skelbiama informacija kuria mieliau skaityciau oro uosto tinklalapyje nei cia. Tikiuosi, kad kada nors sis blogas vel taps toks koks buvo anksciau! Sekmes!
@///-pritariu.
Sakyčiau, kiek naivu būtu tikėtis išskirtinės informacijos šiame bloge kai S.B. patapo „važna osoba”. Supraskite, kad jo atveju bet koks informacijos nutekinimas gali būti traktuojamas kaip piktnaudžiavimas tarnybine padėtimi. Tad, skaitykime komentarus! :)
Taip zinoma suprantu, kad dabar ne viska gali S.B. del uzimamu pareigu, bet netikiu, kad nera neutraliu temu, kurios nesikirstu su jo uzimamomis pareigomis:)
Sunku bus ir Flylal Charters ir Star1. Ryanair su pigiomis kainomis tikrai skraidina burius tautieciu ir ne tik is Kauno. Siandien i NRN lektuvas praktiskai buvo 95% uzpildytas. Tikrai kokiu 25% uzsienieciu, iskaitant buvusia placiaja tevyne. Ir tie, ir tie skrido ne tik kaip i galutini tiksla, bet ir lauke persedimu, iskaitant Wizzair i Bukaresta! Nebuvo krypties neskrido, yra kryptis ir geros kainos – is kart skrenda. Taigi – ir is nieko galima srautus sukurti, jei kainodara puikiai subalansuota.
Ar tik nepradeda po biski pratinti prie naujienos,kad vel vykdis reg skrydzius…Skolas per bankrota panaikino ir dabar ziuri ,kaip reaguos jei nieko triuksmo vel reg skrydziai
Tai reikes platesnio orlaivio parko, nes dabar nemazai FL orlaiviu yra isnuomota.
Jei jie planuoja į realius reguliarius skrydžius grįžti (o ne pardavinėt šalia charterių ir kelis bilietus atskriai), tai jiems ne lėktuvų, o pasitikėjimo reikės labiausiai :)
Juk bepigu šnekėt tiems, kieno pinigų TE nenujojo :)
Justinai, manau visi jau cia suprato, kad tavo pinigai nujojo ir kad skraidai tik su patikimom kompanijom. Nereikia kartotis. Bet su tokiu poziuriu, manau, greitai vazinesi tik autobusais.
„Taigi – ir is nieko galima srautus sukurti, jei kainodara puikiai subalansuota.”
Vat ar „puikiai” tik pats sam samychius M. O’L. zino – paleides bilietus po 5 eurus bet kas „sugeneruotu srautus” Klausimas kiek skrendanciu sumoka virs tu 32 euru uz bilieta, kiek nuperka kavutes bulkuciu brenduko ir SMS su booking confirmation
Butent, bulkues, kvepaliukai, aliukas ir pan. prideda kaip reikiant visokio $, o ne taip kaip praeita savaite is Irakliono su Starais – maistuko ir gerimuku tik keletui uzteko… Juk cia pagrindinis biznis pataisyt finansams…
o kas nors yra mates kanors perkant kvepaliukus lektuve, ypac is Lietuvos? As tai net tarp Ispanijos ir UK neesu…
Atsiranda kas laikrodžius už 455 preka
Lietuviško kapitalo UAB „Star Team Group” priklausančios oro linijos „Star1 Airlines” planuoja skirti daugiau lėšų investicijoms bei plėtrai.
Įmonė žiemos sezonu žada skrydžių naujomis kryptimis, tačiau jų kol kas neįvardija.
Martyno Laivio, „Star1 Airlines” generalinio direktoriaus teigimu, siekiant įgyvendinti planus, nuspręsta didinti bendrovės įstatinį kapitalą.
http://vz.lt/rss/straipsnis/2010/07/15/Star1_Airlines_planuose__investicijos_ir_pletra2
Manau, kad prasmes cia reikia ieskoti giliau. Daugelis oro uostu siuo metu kencia nuo keleiviu stygiaus ir vienokia ar kitokia shcema naudojama reguliariu skrydziu pletrai bei aviakompaniju remimui – per mokesciu nuolaidas, marketinigine parama etc. Tuo tarpu sie dalykai nevisada taikomi uzsakomiesiems skrydziams del ju specifikos ir su tuo susijusios mazesnes finansines rizikos. Jei FL charters rado kaip pasinaudoti tokia nisa – respectas jiems :) Manau, neuzilgo pamatysim.
Is lrytas.tv ziniu begancios eilutes: FL Charters planuoja keisti prekes zenkla i Small Planet Airlines :)
Sis pacadinimas jau ne naujiena.. Berods ju Italijos padalinys vadinasi taip pat..
Bet prasme gili..
„Star1 Airlines” žiemos sezonu dvigubins skrydžių skaičių (http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/article.php?id=35844945)
O kaip galima padvigubinti skrydžių skaičių su vienu orlaiviu? Kitaip tariant panašu, kad nuo žiemos sezono STAR1 turetų kažkokių reisų dvigubai sumažinti. Ir jei reguliarios destinacijos pasilieka, ar tai nereiškia, kad STAR1 Holiday užsilenks ir nebevykdys reisų poilsinėmis destinacijomis į Egiptą ir t.t? STAR1 Holidays kreditoriams patarčiau susirūpinti šiuo pranešimu, nes Aviakompanija liks, o štai atskiras juridinis vienetas STAR1 Holiday gali ir pradingti su visais pinigėliais… Finale dar Ministerija turėtų skirtį kokį 15 mln. LTL STAR1 reguliarioms kryptims i Vilniaus remti. Kažkaip neskaniai kvepia pinigų plovimu… S.B. gal neutraliai gali savo nuomonę išdėstyti dėl šio spaudos pranešimo?
Įdomu ar dar šie skrydžiai nėra nutraukti…