Vilniaus oro uosto reklaminė kampanija Baltarusijai
Oro uosto traukos zona („Catchment area”) skaičiuojama įvairiomis metodikomis. Populiariausia metodika: „stiprioji įtakos zona” – kiek žmonių gali pasiekti oro uostą per 1 valandą, „bendroji įtakos zona” – kiek žmonių gali pasiekti oro uostą per 1-2 valandas, „potencialioji įtakos zona” – kiek žmonių gali pasiekti oro uostą per 3 valandas.
Skaičiuojame, jog per dvi valandas Vilniaus oro uostą gali pasiekti per 3 milijonus žmonių.
Didelė dalis Vilniaus oro uosto traukos rinkos yra už Lietuvos Respublikos sienos – Baltarusijoje. Tyrimo duomenimis, 1,5% keliaujančiųjų Vilniaus oro uoste šiuo metu sudaro baltarusiai, o skaičiavimų duomenimis oro uostas galėtų pritraukti iki 300 tūkst. keliautojų iš Baltarusijos kasmet.
Identifikuojama, jog du pagrindiniai Vilniaus oro uosto privalumai baltarusiams – gerokai didesnė skrydžių pasiūla Vakarų Europos kryptimi (pagal planuojamos šių metų vasaros tvarkaraščius, Vilniaus oro uoste bus siūloma keturis kartus daugiau vietų Vakarų Europos kryptimi negu iš Minsko oro uosto) bei gerokai žemesnės skrydžių kainos (iš Minsko oro uosto mažiausios „roundtrip” į Vakarų Europą kainos – nuo 250EUR).
Siekiant sustiprinti Vilniaus oro uosto žinomumą rengiama reklaminė kampanija Baltarusijoje, o reklaminė medžiaga turi ir lietuviškas versijas, kartu rengiant reklaminę kampaniją Lietuvoje:
Originalų Baltarusijos rinkai skirtą klipą galite pamatyti čia.
Be TV klipų Baltarusijos ir Lietuvos rinkai taip pat paruošti spaudos maketai, interneto banneriai, lauko reklamos stendai.
Bendradarbiaujant su Vilniaus miesto savivaldybe, jau kitą savaitę pasirodys tokie plakatai reklaminėse kolonose visame Vilniaus mieste, o vėliau ir Baltarusijoje:
Reklaminės kampanijos kūryba – „Not Perfect | Y&R”.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
126 komentarai
Leave a reply
Įdėja gera bet labai jau nukopijuota nuo vienos, berodc rusijos aviakompanijos.
Gaila kad plakate pavaizduoto Akropolio ir Eifelio boksto negalima pasiekti tiesioginiais skrydziais…
Cool judam i prieki… o idomu neuzpyks Minskas
Idomu kas del Daugpilio jiem VNO arciau nei RIX ,o ir sienos nera?Siap gan nemazas miestas…
Sveziuojasi dabar pas mane draugai is Baltarusijos, tad biski expertizes turiu pasidalinti
1 jie praktiskai negali padaryti korteles internetu atsiskaityti, tad jiems reikia kad bilietus galima butu vietoj nusipirkti
2 ten dazniausiai net pries menesi nezinai, ar tau duos atostogu, tad in advance jie negali pirkti bilietu
3 jiems idomus skrydziai priejuros ir saules. Romos ir Pariziai – maziau
4 jie net ir po europa keliauja autobusu, nes taip pigiau ir galima vietoj nusipirkti, nereikia organizuoti sau nieko
Tai kaip ir the bottom line butu kad jei norim pritraukti Baltarusiu (o tai dydele rinka zmoniu norinciu isladiauti), tai reikia dirbti ten vietoj.
Na ir aisku, kaip zmogus, praleides Minske 5 metus mielai padeciau agenturai, norinciai dirbti su baltarusiais =) Kad tik tokia atsirastu…
Klipas nuostabus – puikiai sudera gera emocija ir racionali žinutė aiškiai perduodama – daug skrydžių ir pigiai. Puikus darbas!
Dėl maketo kiek sunkiau jis perskaitomas vidutiniam žmogui – bet gal taip ir reikia, modernūs pasirodom :)
olegai: sutinku su dauguma įžvalgų. Tačiau, vienas yra svarbus dalykas – manau, jog prieš 10 metų lygiai tą patį būtų galima pasakyti apie Lietuvą: visi argumentai tiktų. Kortelių niekas neturėjo, po Europą važinėjom autobusais, o patraukliausiai atrodė tik saulė. Kaip atrodom dabar? Savarniškas keliavimas baigia „pribaigti” organizuotas keliones, visi turi kreditines ir t.t. Esant geram produktui iš Vilniaus ar Kauno manau, kad prisidėsim ir eisim koja kojon su vystimuisi ir ten.
Baltarusijoje (Minske ir Gardine žinau tikrai) egzistuoja pilkosios agentūrėlės, kurios su kreditinėmis perka „Ryanair” bilietus.
Vilniaus oro uoste realiai galima įsigyti visų aviakompanijų bilietus vietoje.
Realiai galvoju, kad „low cost” Vilniaus ir Kauno produktai nekonkuruoja su esamais srautais iš Minsko oro uosto – realiai šie produktai turėtų skristi paveikti tuos, kurie šiuo metu iš vis neskrenda.
Paryžius :)
puikus klipas suku ant repeato :)
As tai norejau paklausti Simono apie VNO 2010 finansinius rezultatus. Jei gerai pamenu 2009 m. buvo -15 mln. LTL, bet buvo kalbu, kad nuostolius 2010 m. pavyks sumazinti mazinant islaidas. Gal jau zinomi skaiciai uz 2010 m.?
valio taip ir reikia – jei keleivių trūksta iš lietuvos, atsivešim baltarusių. geras klipas
Korteliu problema issprendzia agenturos. Vilniuje jOs irgi Ryanair bilietus parduoda be jokiu korteliu. Gal ir greitai.by koks jau yra.
As gi darsyk priminsiu susisiekimo su oro uostu klausima-ar tariamasi, kas Minsko autobusai uzsuktu i VNO?
@Vytautas-NT, o kaip tu atsiskaitysi per greitai.by, arba kitaip paklausiu – kaip galima atsiskaityti greitai.lt už Ryanair bilietus?
Šneki tik dėl šnekėjimo.
ACC: 2010 m buvo nuostolingi, taciau nuostolis gerokai mažesnis nei 2010m. Vėliau tiksliau galima bus pakomentuoti.
Manau, jog būtų didesnė nauda, jeigu kas nors skraidytų tarp Vilniaus ir Minsko. Gal yra kalbama su Belavia? Beje tarp Vilnius-Minskas kada nors kas nors skraidė?
As pats pirkau Ryanair bilieta pee greitai.lt (per klaida). O apmokejimas tradicinis-banko pavedimu, kas baltarusijoj taip pat imanoma.
Is Minsko niekas niekada neskraide- per arti…
Vytautas-NT ir vėl pirma pasidomėk vėliau rašyk, 1999 m. birželio 16 d.Atidaromas reisas Vilnius-Minskas-Vilnius. Lietuvos Avialinijos
@Vytautas-NT, parduodant pavedimu yra daromas atidėjimas ir tau suteikiama galimybė įsiguti bilietus ar ne – tai reiškia, kad tau neapmokėjus, greitai.lt sumokėti pinigai už tavo Ryanair bilietą nuplaukia. Kaip manai, ar tikrai greitai.lt siūlė tokią galimybę?
Galėtų plakate būti akcentuojama ir bilietų kaina (ypač tame, kuris bus skirtas baltarusiams). Nes jiems pigūs LCC bilietai būtų vienas iš pagrindinių argumentų skristi per Vilnių.
del plakato su Jonu sutinku, nes cia jau tikslas paskatinti skristi, tad kaina svarbesne negu kristys ;-)
na ir klipas labai patiko. Tikiekimes daugiau baltarusiu musu akropolyse ir oro uostuose x)
Šiaip tai Baltarusijoj yra vietinės bilietų prekybos sistemos:
http://bilet.by/avia.asp
Grįžtant prie Ryanair, tai už jų bilietą aš, berods, greitai.lt mokėjau kortele. Bet Wizz leidžia ir pavedimu mokėt. Įdomu, ar greita.lt Wizz bilietais prekiauja..?
Reikia Paryziu ismti is plakatu ir video,nes kazkas gali pagalvoti,jog tai zmoniu apgaudinejimas.Nebent kazkas planuoja Paryziaus krypti sia vasara uzimt :)
Ir sijonuotiems kelnes reikėtų užmauti, taip pat žmonių apgaudinėjimas :).
Čia buvo informacija, kad latviai ar ne keturis kartus daugiau skraido už lietuvius. O suomis ar švedas atskraidintas į RIX tranzitui, vėliau statistikoje vadinamas latviu?
Tadai, gali būt, kad reklaminė iniciatyva buvo sukurta dar prieš BT paskelbiant apie skrydžių nutraukimą. Na, bet reik tikėtis, kad pamaina yra ;]
Įdomu kiek ilgai iš Vilniaus į Minską skraidė? Šiaip jei atsirastų nebrangus reisas iš Minsk-1, tai dar dar, bet tuo A.Lukašenkos šalyje abejoju.
Šiaip dau efektyviau būtų greitąjį traukinį į Minską paleist- atstumas tam labai tinkamas.
Ir man tai klausimas kokie skydžiai rekamuojami? Ryanair? Wizz?
Pabaigai- ko kalbos apie SkyExpress nutilo. Gal jau žinoma kada tvarkaraščiai bus?
Šiame amžiuje skrydžių tarp Minsko ir Vilniaus nebuvo. Paskutinį kartą skraidė LAL 1999 m. vasarą, pagal turimus duomenis su SAAB 340 3 kartus per savaitę, užpildymas apie 20% buvo.
Reklamuojami skrydžiai iš Vilniaus oro uosto – visų vežėjų. Paryžius yra pasiekiamas nesunkiai ir netiesiogiai – tiesioginių skrydžių reikšmė kartais pervertinama. O šiaip – atsiras jis ir tiesioginis :)
Įdomu kas atidarys tiesioginį į Paryžių? Tradicinis Estonian? EasyJet ar mistiškasis BAS?
Daug žinosi, greit pasensi ;)
Aš manau, kad BAS tyliai dirba. Kažkaip keista, jog aukščiausias pareigas einantys BAS asmenys darytų spaudos konferenciją tik tam, kad pasireklamuot. Nuo to labai nukentėtų jų patikimumas ir reputacija partnerių atžvilgiu. Tad manau reikia kantrybės. Galbūt startuos ne nuo vasaros pradžios kaip žadėta, o nuo rudens sezono. Na, bet būtų smagu išgirsti kokių nors naujienų iš BAS pusės. Manau Simonas žino daugiau… ;]
Minsk-1 uzdaromas. Is jo paskutiniu laiku skraide tik Moskva (i Maskva) ir Gomelavea (i Gomeli). Vietoj Minsk-1 pastatys gyvenamaji kvartala, visi skrydziai yra ir bus tik is Minsk-2, iki kurio apie 90 minuciu is Minsko.
Del to is Minsko gali but patogiau traukiniu/autobusu, nei lektuvu. Jei pasienieciai sutrumpintu patikros laika-Vilniu galima butu pasiekt valanda greiciau…
Manau realiausiai yra pritraukti is Gardino (Kauno dydzio miestas),nes jiem mazdaug dvigubai arciau Vilniaus oro uostas,o is Minsko manau dauguma skris su persedimais ,kad ir brangiau …nes oro uostas visai netoli
Bet tam reikia bent jau tiesioginio autobuso…
Tiesioginis autobusas į oro uostą atsiras tada, kai bus pakankama paklausa – su Minsku ir dabar yra tikrai geras susisiekimas su autobusas ir traukiniais. Jeigu autobuse yra keleivių į oro uostą – autobusas užsuka į oro uostą. Tačiau nedidelė analizė rodo, jog daugelis baltarusių, kurie atvyksta į Lietuvą skristi iš Vilniaus ar Kauno oro uostų – jie atvyksta iš vakaro (kelionė nėra trumpa, „overnight” keliavimas vargina, be to visada yra rizika ilgiau užtrukti ant sienos). Keleiviai atvyksta iš vakaro – nakvoja Vilniuje, todėl užsukinėjimas maršrutinio į oro uostą didelės prasmės neturi.
is Gardino autobusas visada buvo ir yra, kaip ir is Lydos, Baranoviciu ir kitu dydesniu BY miestu.
is Minsko skrenda tik verslas, gal dar turtingesnieji. Visi kiti varo i Maskva (apie 10 val), Varsuva arba Kieva. Net kielioniu agenturos parduoda paketus ne is Minsko, o is situ miestu. Baltarusiai priprate kad iki oro uosto reikia daug keliauti, todel kelione po europa autobusu nera toks jau varginantis dalykas.
Simonai, kaip iš tiesų Wizz skraidys į Skavsta? Bloge buvo parašyta, kad dienos metu, tuo tarpu Wizz svetainėje, kad skrydis vėlai vakare.
Šarūnai, neseniai pakeistas buvo tvarkaraštis ir sukeistas skrydis su FCO skrydžiu. FCO skrydis bus popietę antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais, NYO bus vakarais tų pačių dienų.
@Šarūnas – Wizz Air tvarkaraščius keitinėja tikrai ne blogiau už airBaltic.
Manau, kad viskas remiasi į kainą ;)
Beje, norint pritraukti baltarusius keleivius, reikėtų VNO puslapį išversti į baltarusių ar bent jau rusų kalbą, ir VNO internetinį adresą irgi skelbti reklamose. Puslapyje ta kalba galėtų būti atskiras skyrelis, su susisteminta visa informacija ypač tiems, kurie niekada nėra buvę Lietuvoje:
1. Visi galimi atvykimo būdai skirtingomis transporto priemonėmis iš įvairių Baltarusijos miestų, maršrutai, tvarkaraščiai.
2. Informacija apie sienos kirtimo formalumus, reikalingi dokumentai, jų gavimo laikas.
3. Informacija apie bilietų skrydžiams įsigijimą: įsigijimo vietos, būdai, tiek Lietuvoje, tiek ir pačioje Baltarusijoje.
Del rusu kalbos tinklapio versijos is tiesu geras pastebejimas. Rygos oro uostas turi versija rusu kalba, Helsinkis taip pat.
Beje Aeroflot galutinai palaidojo idėja skraidyt į Vilnių ar vis dar laukiama Sukhoi? Dėl TK planų nieko negirdėt?
airBaltic requires 34 million euro from airport Riga
http://bnn-news.com/2011/03/11/social/airbaltic-require-34-million-euro-airport-riga/
Kodel Ryanair ar kitos panasios kompanijos neatidaro skrydziu is Lenkijos i Lietuva. Juk LOT renkasi tik turtuoliai. Juk is tos salies i Lietuva didziausia turistu trauka. Jei butu pigus skrydziai pamatyti Vilniu atvarytu dar daugiau is Vakaru Lenkijos, is kur su autiku varyti toli?
Berods šią žiemą laikraštyje teko pastebėti žinutę, kad Aeroflot uždaro savo atstovybę, tai matyt, kad neskraidys.
Neseniai ejau pro sali- jau uzdaryta. Bet siaip skraidymui i Vilniu jokios atstovybes nereikia. Ji greociau zvalgybos funkcija vykde…
Rusiška Vilniaus oro uosto tinklalapio versija jau tuoj bus paleista.
Pagaliau ivyko :)
http://uk-airport-news.info/stansted-airport-news-090311a.html
Įdomu ar tik ne koks Ryanair’as ar Estonian Air pasiims Paryžių.
Gal bus koks naujas žaidėjas rinkoje, tačiau mažai tikėtina. Realiausi pretendentai būtų Estonian ir EASYJET, jeigu į CDG. FR skraido į Beauvais. Neatmetama ir Orly galimybė…
@Aviator, jeigu jau vadiniesi taip, turėtumei žinoti, kad Boeing jau patiekė Ryanair 300 orlaivių (o čia rašo, kad užsakymai dar tik pasiekė 225).
Čia 2005 metų naujiena (http://www.ryanair.com/en/news/gen-en-240205) ir apie tai šiame bloge jau buvo rašyta (kažkas jau buvo pateikęs kaip turbo naujieną)
Aviator: išgalvota naujiena (tiksliau nukopijuota sena) fiktyviam turinį generuojančiame tinklapyje. Nieko panašaus neįvyko šiuo metu.
Taip ir neparase iki kuriu metu galioja sutartis. Panasu, kae Ryanair nusprende palaukti A320NEO ir BOmbardier bei rusu ir kinu lektuvu pasirodymo.
O tada vel bandys persideret, kai rinkoje bus daugiau konkurentu…
Apsizioplinau ir as. Tad toliau viskas neaisku. Beje, tokie kOntraktai paprastai per pasaulines parodas sudaromi…
@Donatas – del Ryanair ir Paryziaus: jau berods buvo kalbeta, kad kol Vilniuje nebazuojamas Ryanair lektuvas tol skrydziu su FR i BVA nebus ( nes BVA irgi ne baze). Teoriskai butu imanomi tik W tipo skrydziai.
Papildau: arba kol BVA netaps baze..
Wizz atsauke 4dienio skrydzius balandzio menesiui. Kokias jie cia rotacijas daro?
atsiprasau, neivardinau VNO-NYO:)
@abr, tai kad yra skrydžiai? Kur juos atšaukė?
„Kautra” žada plėsti ir maršrutų pasiūlą. Bendrovės generalinis direktorius sako, jog numatomi nauji maršrutai į Lenkiją (Druskininkai-Balstogė) ir į Baltarusiją (Druskininkai-Gardinas ir Druskininkai-Minskas).
@Marius – nuo Daugpilio arčiau Vinius nei Ryga. Tačiau skirtumas nedidelis, konkurencija faktiškai tiesioginė. Aišku, iš Rygos skrydžių pasiūla kur kas geresnė.
Tačiau manau Daugpilyje tam tikrą reklamą VNO turėtų vykdyti (greičiausiai lauko reklamą arba vietinėj spaudoj). Nes, tikėtina, daugybė daugpiliečių dabar nė nesusimąsto, kad Vilnius pasiekiamas greičiau, nei Ryga, o muitinių nebėra. Taigi, jie net netikrina pasiūlymų iš Vilniaus. Reklama, akcentuojanti, kad Vilniaus oro uostas artimiausias, galėtų šitą pakeisti.
Faktas, kad Daugpiliui skiriama per mažai dėmesio. Reikia gerinti susisiekimą su šiuo miestu traukiniais ir autobusais.
O kadangi ten daugumą rusai sudaro, tai rusiška reklama jiems vienodai gerai tiks.
@Mindauqas, email’u gavau pranesima, kad mano turima ketvirtadienio reiso bilieta keicia i antradieni, arba siulo ‘refund’ pinigus :)
Pachekinau ir wizzair.com, pardavime liko tik antradienio ir sestadienio VNO-NYO reisai balandzio menesiui.
Nuo geguzes atsiranda ir ketvirtadienio skrydis.
Tai gal bilietų parduota nepakankamai, tai jie nusprendė skrydį atšaukti..?
airBaltic blames Andris Damlics for signing discriminatory agreement with Ryanair
http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=38400
Vytautai-NT, tu tai pavarai! :)
is Daugpilio iki Vilniaus vaziuoja lietas kaimiskas autobusa _dukart_ per savaite. Is Daugpilio iki Rygos patogus autobusai ir traukiniai vos ne kas valanda ir labai pigiai. Tai kam jiems VNO?!
Vakar RIX-CDG-RIX BT su 757 vykde, trys vietos buvo neuzimtos.
hm.. nezinojau kad Sundor is Rygos skraidis si sezona
@oleg – čia aktualiausia tiems, kas savo automobiliu važiuoja į oro uostą.
Šiaip dar yra ir traukinys Vilnius-Sankt Peterburgas, tačiau aišku sunku tikėtis, kad į Vilnių bus paprasčiau nuvažiuoti viešuoju transportu negu į šalies sostinę.
Kalbant apie baltarusiškąjį reklamos variantą, ar jame kaip nors bus reklamuojamas, neabejoju, ne visiems baltarusiams žinomas faktas, kad „viena viza” tiek Lietuvai, tiek kitoms kontinentinės Europos šalims?
2011-03-14: Lithuanian handling company under new ownership
gal kas turi priejima papostinti visa info?
@Linas, http://english.eversus.lt/naujienos/1827
Lietuviškai turiu tik pranešimą spaudai.
In January-February number of airBaltic passengers decreased by 5%
http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=38422
Kas pakilo iš Vilniaus ~15:00 – 15:13 intervalu? Praskriejo virš namų prieš 5 min, o vis dar girdisi. :O
@Galbut-turbut tai buvo CSA A319 i Praha :D o jei rimtai,tai matyt kazkoks nemazas cargo lektuvas.
Galbūt- pats katik girdėjau naikintuvai tikrai.
Europa reikalauja aiškintis Lietuvos dėl skrydžių virš Sibiro
http://vz.lt/straipsnis/2011/03/14/Europa_reikalauja_aiskintis_Lietuvos_del_skrydziu_virs2
du naikintuvai tai buvo
Sausi-Vasari Airboltic sumazejo 5% keleiviu,o ko jus tikejotes juk Kaunas augo,dar dabar Vilnius dasides tai nuo Balandzio kris netiek vien is Vilniaus per Ryga i Londona kiek skrido,dar i Frankfurta reisu padaugejo…
Del to ir pradeda Latvija ieskoti galimybiu parduoti savo turimas akcijas Airbaltic,kol neatsirado dar didesnis kritimas,o gal net taip bando gelbet nuo bankroto(kas gali paneigti),juk niekas neskelbia kaip jiem ten sekas nors jau senokai ir pati valstybe nelabai zino…Nelinkiu latvijai pacio blogiausio,bet mum tai iseitu i nauda
Jei dar reisas Maskva-Kaunas atsiras dar ir didziaja dali tranzito is Rusijos pasiims KUN visai ne kas bus RIX
Kaip kažkas teisingai pastebėjo – per 60% ne tame mieste gyvenančių keleivių į oro uostą atvyksta savo transportu. Turimais duomenimis tokie duomenys ne tik VIlniuje, bet ir Kaune, Rygoje ir Varšuvoje. Susisiekimo visuomeniniu transportu gerinimas aišku yra labai svarbus, tačiau, kaip jau nekarta rodžiau skaičiais – autobusų, shuttle’ų maršrutai atsiranda tada, kai sustimuliuoja paklausa. Visi vežėjai dirba komerciniais pagrindais.
Todėl kas šitoje vietoje svarbu – parkingo galimybės ir kainos. Dėka konkurencijos ir įvestos tvarkos Vilniaus oro uoste pagal daromas anlizes 9 atvejais iš 10 parkingas Vilniaus oro uoste yra pigesnis nei Rygoje, Kaune, Taline ir Varšuvoje.
Labai jau baisiai atrodo iškabos šriftas ant oro uosto pastato „ORO UOSTAS AIRPORT“. Nedera nei su naujo VNO stiliaus šriftu, nei su reklamos šriftu. Primena sovietinius laikus.
Šiek tiek OT. Gal kas įsivaizduoja, ką Small planet B733 LY-FLH veikia BRS? Vakar mačiau ten stovintį, su maišais ant variklių…
Vytautai, „Small Planet” turi bazę Bristolio oro uoste (berods du lėktuvus bazuoja). Vykdo užsakomuosius skrydžius iš BRS ir kitų UK oro uostų.
http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/lietuvos-naujienos/airbaltic-keleiviu-lietuvoje-siemet-sumazejo-16-proc-iki-39-tukst-194-141725 kai ka primena,nebekonkurencinga Airbaltic ir tiek
FlyLAL,Star1 manau kolkas kokie 30% jei neatsiras investuotojas su kiekvienu men. vis dides tikimybe bankrotui.
FlyLAL ir Star1 krito identiskai,nebuvo skelbiami viesi finansiniai duomenys prasidejo keleiviu mazejimas,investuotojo paieskos toliau patys zinot
Simonai, į Paryžiaus kryptį ateis naujas rinkos žaidėjas ar jau esamas?
Šarūnai, galioja senas susitarimas šiame bloge: apie būsimus maršrutus, aviakompanijas ir gandų apie tai nekomentuoju :)
Siaip tai visas AirBaltic kritimas yra subtilus manipuliavimas skaiciais. Pernai vasari AirBaltic skraide i Paryziu, Roma, Amsterdama ir dar kazkur. Be to buvo du skrydziai i Kopenhaga. Naturslu, ksd skrydziu ir keleiviu buvo daugiau.
Dar koki geguzi su 2010 geguziu palyginkit- isvis baisu pasidarys…
Suprantama… intriga išlaikoma ;]
Nu tai ir yra kritimas ar ne?
Tai jei viskas tvarkoj skrydziai nenuimami.Nesvarbu del kokiu priezasciu ar skrydziu mazejimas ar keleiviu uzpildymas…
Siaip visi zinome del ko ir jie patys neslepia,kad nepajegus konkuruot…
Prie dabartines finansines Airbaltic busenos tai tik dar daugiau problemu…
Airbaltic uzimtumas is VNO 45%,tik galime isivaizduoti koki pelna tai nesa (:,cia dar nepradejus Ryanair ir Wizzair skrist…
Vasari Airbaltic uzpildymas is VNO padidejo 1%,nu jo naujiena irgi …Nueme tiesioginius skrydzius ir siule pinigus ,arba skrydi per Ryga tai nevisiem buvo kitu iseiciu tai ir skrio i Ryga (:
Kovas parodys tikras Airbaltic perspektyvas is VNO ir 45% tikrai jau nebus,nebekalbesiu apie Geguzes men.,kai Wizzair su Ryanair pasijungs…
RIX irgi tvarkysis:
http://www.riga-airport.com/en/main/newsroom/news/riga-airport-is-planning-to-upgrade-the-runway-and-its-infrastructure
Kazkaip prisiminiau Aurela,kaip ten su jais, ka naujieji savininkai planuoja …Girdejo kas ka?
Del Aurelos, tai praeita savaite maciau ju abu b733 Vilniuj ramiai stovincius.
http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/lietuvos-naujienos/kauna-ir-sanchaju-vel-sujungs-krovininio-lektuvo-skrydziai-194-141749
Boeing 747–400
Del Sanhajaus gera naujiena Kaunui,galetu perspektyvoj koki logistikos centra kurt juk kaip ne nekaip tokioj patogioj vietoj randas ir i Klaipedos uosta ir i ViaBaltika ranka paduot…
As visa laik uz VNO,bet del kroviniu gabenimo manau cia jau KUN teretu imtis tik nereikia vat cia konkuruti VNO del KUN kroviniu..Sekmes Kaunui
Ireland to Drop Visitor Tax
Irish Tourism Minister Leo Varadkar says he will abolish a €3 visitor tax in order to bring tourist numbers to previous healthy levels, according to the Independent. In return for addressing the tax, which has been blamed by airlines for a substantial loss in business, he wants operators such as Aer Lingus and Ryanair to reopen previously shelved services.
Mariau, jei neesi zinovas kroviniu gabenimo srity, tai geriau nekomentuok. Tai Hoptransos projektas, kuris kolkas yra „one way” – t.y. atveza importa, kuris toliau Hoptransos transportu isveziojamas uzsakovams Europoje. Neaisku kuriam laikui jie turi sutarti. Atgal jie kroviniu neturi, be to, jie neparduoda (arba ima neprotingai daug) vietos i savo lektuva kitiems agentams is SHA i KUN. Atgalinio srauto KUN – SHA jie visai neturi. Jei uzsakovas ras geresni marsruta – nebus ir sio projekto… Tam, kad tai butu reguliaru – turi buti kroviniai abiem kryptimis ir Hoptransa turi dirbt su kroviniu gabenimo agentais – tuomet realu, kad issivystytu i kazka rimto. VNO lenkia KUN kroviniu kiekiu, nes turi ne vien DHL aviation krovinini skrydi kasdien, bet dar keliolika tradiciniu avialiniju skrydziu, kurie visi veza cargo ir pasta! O kur dar RFS (trucked airfreight/road feeder services), kuris i VNO statistika net neieina…
Dar šiek tiek skrydžių į Londoną:
http://www.facebook.com/notes/small-planet-airlines/po-velykų-švenčių-skrydžiai-namo/190121144356799
į vieną pusę – 187 Lt.
kaip cia su tuo Small planet bagazu ?
„Jūsų ir kitų keleivių saugumui bei patogumui, kiekvienas keleivis į lėktuvo saloną gali pasiimti 1 vienetą rankinio bagažo, ne daugiau kaip 5 kg svorio.”
čia standartinės Small Planet taisyklės, taikomos visiems čarteriams:
http://www.smallplanet.aero/en/home/travel/travel-info/baggage/cabin-baggage/
Nu kad sutartis del Sanhajaus 1metam,o bandomieji jau pernai rudeni buvo
Kinija pristatė naujo keleivinio lėktuvo modelį
http://tv.delfi.lt/video/cCuXc8Tq/
Realaus dydžio C919 – pirmojo Kinijoje suprojektuoto ir pagaminto didelio keleivinio lėktuvo – modelis buvo pristatytas Pekine vykusioje Mokslinių tyrimų pasiekimų parodoje. Lėktuvo prototipas, kuriame įrengta pilotų kabina ir pirmos keleivių vietų eilės, yra tokio pat dydžio kaip ir tikrasis C919 – 23 metrų ilgio, 10 metro pločio ir 5,6 metrų aukščio. 150 keleivių vietų turintis reaktyvinis lėktuvas yra itin ambicingos Kinijos komercinės aviacijos programos dalis. Juo ateityje bus vykdomi komerciniai skrydžiai.
Bazinis modelis turi 168 ekonominės klasės vietas, o mišrus variantas turi iš viso 156 vietas. Įprastinis jo skrydžio nuotolis yra 4075 kilometrai, o maksimalus įveikiamas atstumas siekia 5555 km ir turėtų patenkinti įvairius skirtingų aviakompanijų poreikius.
Naujojo lėktuvo maksimalus naudojimo laikas yra 90 000 skrydžio valandų arba 30 kalendorinių metų. Tuo jis lenkia rinkoje veikiančius konkurentų modelius.
Šiandien mieste mačiau jau kaba šie plakatai. Visai neblogai atrodo. O, jeigu iš Vilniaus atsiras naujų krypčių plakatas bus tobulinamas? Ar svarbiausia tos prioritetinės kryptys?
http://www.vilnius-airport.lt/lt/informacija-keleiviams/oro-liniju-bendroves/ nera nei Wizzair nei Ryanair nors skrydziai jau reklamuojami? Tai kas tada tam klipe reklamuojama? Juk keista ar ne..
Tikiuosi greit viskas bus sutvarkyta juk nera taip sunku atnaujinti…
Mariau, prasidės vasaros sezonas nuo balandžio mėnesio, tai ir pridės kartu su tvarkaraščiu ;]
Tai va, iki vasaros sezono liko dvi savaites, o kitu zadetu ar prognozuotu naujienu nesigirdi. Aisku, norisi, kad dar kazkas naujo ateitu i VNO, bet sunkiai besitiki, nes bilietus vasaros skrydziams pirkti reikia jau dabar. Ko realiai dar galima sulaukti vasaros sezonui ?
@Jurgis, kur jau skrisi, kad taip bilietų ieškaisi?
Simonai, Ryanair puslapyje kažkaip nesimato šeštadienio skrydžių iš VNO į GRO. Ką nors apie tai gali pasakyti? Nuėmė?
As turejau bilietus is Kauno i Girona rugsejui. Perkele is pradziu i Vilniu (skrydis turejo vykti sestadieni). Po to gavau pranesima, kad skrydis perkeliamas i sekmadieni . Reziume – reiskia nueme… Teko atsiimti pinigus uz bilietus.
Na man idomu kuo baigsis istorija su BAS. Nes lyg ir pasiskelbe skraidysiantys siemet i Tel Aviva. O jei BAS nebus ? Tai nebus ir Tel Avivo skrydzio ? Ar visgi tuo atveju skris tik Izraelio bendrove ? As cia nekalbu apie čarterini skrydi, kuri vykdys Sun D’or .
Beje, paciam Sun D’or puslapyje Vilniaus nera net kaip čarterinio skrydzio. Yra tik Ryga –
http://www.sundor.co.il/sundor/translations/iw/flights/Riga.html
As turejau omeny,kad reklaminiame klipe reklamuojami jau tie skrydziai ir nurodomas VNO puslapis,kuriame prie avialiniju nera nei Wizzair,nei Ryanair nors kai kuriuos klipe esancius skrydzius butent jie ir vykdys :)
@Vytautas, kai kurie skrydžiai į Ispaniją atšaukiami dėl streikų. Konkrečios dienos ir plačiau čia:
http://www.barcelonareporter.com/index.php?/news/comments/airports_strike_in_spain_2011_talks_break_down_dates_of_strikes/
Nesuprantu ko širstama! Noriu priminti visiems KUN reklamas- ten irgi nė žodžio apie Ryanair, nors faktiškai reklamuotas būtent šis vežėjas, nes reisas į Rygą nebuvo minimas…
@Vytautas-NT KUN puslapyje Ryanair yra. Nematei?
šiandienos 15min. laikraštyje Ryanair reklama su skrydžiais iš Vilniaus
Aš kalbu apie reklama kino teatruose pvz. Ten jokio Ryanair nėra.
VNO facebook’e skelbia:
Naujas „Ryanair” maršrutas – Vilnius-Brėmenas. Nuo gegužės 22 dienos skriskite pirmadieniais, trečiadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais. Bilietai prekyboje – jau netrukus.
http://www.dtoscar.com.cn
Simonas Bartkus | Blog » Vilniaus oro uosto reklaminė kampanija Baltarusijai
shanwuwei.com
Simonas Bartkus | Blog » Vilniaus oro uosto reklaminė kampanija Baltarusijai
http://www.jdzchabei.com/
Simonas Bartkus | Blog » Vilniaus oro uosto reklaminė kampanija Baltarusijai
marine electrical supplies durban
Simonas Bartkus | Blog » Vilniaus oro uosto reklaminė kampanija Baltarusijai