2011-ųjų vasarą Lietuva turės rekordinį pasiekiamumą
2011-ųjų vasarą Lietuva bus pasiekiama oru geriausiai per savo Nepriklausomybės istoriją. Iš visų trijų Tarptautinių oro uostų Lietuvoje bus pasiūlyta daugiau vietų negu pačiais geriausiais, dar „prieškriziniais” 2008-aisiais.
Vilniaus oro uoste reguliariaisiais skrydžiais šių metų liepą bus pasiūlyta beveik tiek pat vietų kaip ir 2008-aisiais – apie 200 tūkst. Mažesnę negu 2008-aisiais pasiūlą lemia per trejus metus ženkliai susitraukusi užsakomųjų skrydžių rinka:
Be abejo, iki liepos mėnesio dar gali įvykti pokyčių, ypač užsakomųjų skrydžių rinkoje – šie duomenys surinkti kovą pagal skelbiamus kelionių organizatorių ir vežėjų duomenis. 2009-aisiais siūlomų čarterių kėdžių išsilaikymą ėmė operatoriaus „Star1 Holidays” pasiūlytos kėdės, tačiau jiems ženkliai sumažinus apimtis 2010 m. birželio mėnesį ir visai nutraukus veiklą rugsėjį, pasiūla nebuvo perimta kitų operatorių.
Reguliariaisiais skrydžiais iš Vilniaus pagal pilnai patvirtintus duomenis šią vasarą veš 15 aviakompanijų, o jų „capacity” pasidalijimas bus labai difersifikuotas – nė viena kompanija neturės dominuojančios padėties, kas leidžia oro uostu išskaidyti riziką, o konkurencija bus ypač naudinga keleiviams:
Pagal siūlomas vietas keleiviams šią vasarą didžiausiu vežėju išliks aviakompanija „airBaltic”, keleiviams per mėnesį siūlanti apie 35 tūkst. kėdžių, o nuo jos neženkliai atsiliks „Ryanair” ir „Wizz Air” siūlantis po daugiau nei 30 tūkst. kėdžių per mėnesį. Jeigu trijų „Lufthansa” grupės prekinių ženklų – „Lufthansa”, „Austrian” ir „brussels airlines” siūlomas vietas sudėtume, tai bendras kėdžių skaičius viršytų 25 000.
Tačiau „airBaltic” vargiai pavyks išlaikyti didžiausio vežėjo Vilniaus oro uoste vaidmenį pagal faktinius pervežamus keleivių kiekius – kadangi daugelis „airBaltic” siūlomų vietų bus į jų hub’ą Rygoje, lėktuvai šia kryptimi būna užpildyti kur kas mažiau nei „žemų sąnaudų” vežėjų lėktuvai Vakarų ir Pietų Europos kryptimi.
Tuo tarpu pagal bendrą vietų skaičių į visus tris Lietuvos oro uostus šią vasarą Lietuvai bus absoliučiai rekordiniai – į Vilnių, Kauną ir Palangą bus pasiūlyta per 330 tūkst. vietų:
Šie skaičiai rodo, jog tiek pasiekti Lietuvą, tiek vykti iš Lietuvos į užsienį šią vasarą gali daugiau keleivių nei bet kada ir pasiūlyta „capacity” leidžia Lietuvos oro uostams pervežti rekordinį keleivių skaičių 2011-aisiais.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
210 komentarai
Leave a reply
Manipuliuoji savokomis Simonai :) Galima vienareiksmiskai sutikti, kad „pasiūlyta “capacity” leidžia Lietuvos oro uostams pervežti rekordinį keleivių skaičių 2011-aisiais” , bet klausimas ar tikrai Lietuva tures rekordini „pasiekiamuma”? Reiketu atsizvelgti ir i krypciu skaiciu, bei galimas jungtis tose kryptyse, o jos manau dar toli grazu nesiekia 2008 metu vasaros.
Zoe: nesutinku su argumentu. Aš manau, kad būtent kėdžių skaičius nusako galimybę pasiekti. Krypčių skaičius yra akivaizdžiai pervertinamas – papildoma „capacity” į Brėmeną, Frankfurtą ar Rygą kur kas geriau didina pasiekiamumą, negu 1-2x per savaitę reisai į Larnaką, Malagą, Salonikus ar Maljorką.
Jeigu lyginti krypčių skaičių iš Rygos 2008 m. vasarą, tai šią vasarą iš VNO nėra skrydžių į Paryžių, Stambulą (2 kartus per savatę buvo skrydžiai, t.y. jokių „connections”), Miuncheną, Diuseldorfą, Hanoverį, Malagą, Larnaką, Salonikus, Maljorką, Tbilisį, Odesą ir Simferopolį. Manau, kad tik Paryžius, Miunchenas ir kažkiek Diuseldorfas buvo kryptys dariusios įtaką pasiekiamumui – pagal Zoe argumentus.
idomu kiek vietu siuloma i Latvija ar Estija
Spanish travel agency to send thousands of cruise passengers to Tallinn by air
http://www.bbn.ee/article/2011/3/22/spanish-travel-agency-to-send-thousands-of-cruise-passengers-to-tallinn-by-air
Tai Estonian su savo baze is vis nesimato VNO „pyrage” ? Kokia ju dalis VNO ?
Atsiprasau, tikrai zlibas esu. Du kart ziurejau ir abu kartus nepastebejau :)
Beje, kaip paaiškinti, kad Ryanair siūlo 17 proc. vietų, o Wizz tik 15? Ar čia A320 vietų mažiau, ar Ryanair vykdys daugiau skrydžių, nei Wizz pridėję Brėmeną?
Tenka kiek nesutikti su Simonu ir pirmiausia dėl Madrido, Budapešto ir Maskvos, nekalbant jau apie jungtis per Londoną su Virgin-Atlantic už fantastišką kainą.
Klausimas: kiek krypčių buvo 2008 ir kiek 2011 vasara. Kiek buvo tais metais buvo skrydžių per savaitę?
Nes šiaip tas fantastiškas augimas išgautas dėka didesnių lėktuvų…
Na potencijos dar yra daug, uztenka paziureti i airBaltic uzimama 18 proc. dali. Kazkas tai gali dar drasiai atsirezti ju 10-12 proc. Gal tai bus BAS ? Manau ir easyJet su keliom kryptim dar gali drasiai ateiti – kaip gerai butu Basel-Mulhouse-Freiburg kryptis. Iskart i trys salis keleivius susirinktu – Sveicarija, Prancuzija, Vokietija.
@Simonai – ar mano el. laiškas tau į spamą nenukeliavo?
Easyjetui trys kryptys labai realios matosi – be Basel-Mulhouse-Freiburg, dar CDG ir LGW, galbūt Berlynas.
Vytautai-NT: reikia lyginti obuolius su obuoliais. 2008m. vasarą nebuvo nei Madrido, nei Budapešto, jie atidaryti tų metų spalį ir gruodį uždaryti. O spalį buvo uždaryta gal 10 kitų krypčių. Turiu paanilizuoti atskirai, bet 2008 m. buvo gal 5 kryptimis daugiau iš Vilniaus, bet jei skaičiuoti visą Lietuvą, tai krypčių šiemet irgi rekordas.
O LGW maršrute 0,3% keleivių buvo jungimai su Virgin Atlantic, tai jungimų reikšmė abejotina visiškai.
Augustinai, taip, nukeliavo, sorry. Jau radau.
Dar Vytautui-NT: Ryanair vykdys 5% daugiau skrydžių: Ryanair – 22 skrydžius per savaitę, Wizz – 21. Ir B738 turi 5% kėdžių daugiau nei A320.
Riga Airport to launch flights to Almaty in May
http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=38799
Tada toks filosofinis klausimas- kada iš Vilniaus buvo daugiausia krypčių, t.y. kurį mėnesį.
Aš ta proga turiu kitą gerą pavyzdį- Dublino oro uostą. Jo keleivių skaičius didžiulis. Krypčių irgi daug dėka didelio Ryanair ir Aerlingus tinklo.
Bet iš didžiųjų/tradicinių vežėjų ten beveik niekas neskraido. Iš Vilniaus su visokiais AeroSvit ir Utair daugiau susidarytų galbūt, o iš Rygos tai tikrai.
Tada susidaro situacija, kad krypčių labai daug, o jungčių- nelabai…
Logiska, kad nera jungciu, nes nera per jas „besijungianciu”.
Low cost airlines dominate the European market in 2015, according to Roland Berger
MADRID, 7 (EUROPA PRESS)
The low cost carriers begin to dominate the aviation market in several European countries, including Spain which have already reached 50% market share.
The study, „The future scenarios for airlines in Europe”, Poland gives the highest share for low-cost carriers, with 52%. Highest to lowest, include Ireland, which hold 48% of the total market, followed by Italy and the UK, with 40% and 37% respectively. In contrast, the lowest rates are for Germany (29%) and France (22%).
Full original text –
Las aerolíneas de bajo coste dominarán el mercado europeo en 2015, según Roland Berger
http://www.finanzas.com/noticias/economia/2011-03-07/442112_aerolineas-bajo-coste-dominaran-mercado.html
Norėjau pasiteirauti – su kokia programa čia tie chartai padaryti? Labai gražiai atrodo :)
duok dieve, kad tas vietas tik uzpildytu…
ir nereiktu vel verkauti del pasitraukianciu vezeju, bei atsaukiamu skrydziu
Vytautai-NT: keistai absoliutini. Į Dubliną skraido: Air France, American Airlines, BMI, Air Canada, Continental, Etihad, Luxair, Lufthansa, Czech, Iberia, SAS, US Airways, Turkish, Swiss, Spanair – tikrai būtų sunku pavadinti low costų dominuotu oro uostu. Be to, „Aer Lingus” dirba kaip KLM, BA ir kt commuteris – 11 skrydžių per dieną į Heathrow, 5x daily į Amsterdamą.
Gal pasikartosiu :). O kokia programa čia tie chartai padaryti? :)
Svarbiausia „template”, o ne programa ;)
Simonas grafikus greičiausiai darė su Numbers (iš iWorks).
Kalbant apie Dubliną, tai kai man reikėjo oro uoste susirasti staigiai kokį jungimą į Lietuvą ar Latviją, tai be 250-300 EUR neatsirado jokių variantų. Ir tai dar buvo pačios krizės pradžioje-2009.
Nors oro uostas milžiniškas- 18 mln keleivių (tai daugiau, nei Briuselyje), bet jungčių galimybės ne tokios jau didelės. Jaučiu kokis 85-90 proc srauto sudaro Aerlingus ir Ryanair…
Ten kažkodėl LOT neskraido, nors pilna lenkų emigrantų…
Grįžkim prie temos- paskelbti rodikliai pirmiausia liūdina tuo, kad CSA dalis sumažėjo iki 4 proc., nors kažkada jie Vilniuj buvo trečioj vietoj.
gerai, kad Lufthansa sumažins LOT/AirBaltic monopolį vėlyvų skrydžių srityje, nes grįžt į sostinę apie 24 val. yra beprotiškai brangu. Todėl tokių reisų vis dar trūksta, tad CSA reikėtų paieškoti mažesnio lėktuvo į Vilnių.
Beprotiškos LOT kainos rodo, kad daugelis galinčių, kaip ugnies vengia AirBaltic…
Kad jau kalba apie Lietuvos seat capacity, tai tikrai idomu paziureti ir palyginti su kitom salim. Tai pvz. UK-Spain weekly one way seat capacity yra 413.142 ! Savaites !!!
Tuo paciu matom, kad UK-Ireland viso traffic’o UK airlines only have 7% of the UK – Ireland market, visa kita Ryanair ir AerLingus. Paziurekit –
UK-Spain is biggest intra-European airline market; how much have ‘foreign’ airlines invaded top country-pair markets?
http://www.anna.aero/2011/03/16/uk-spain-is-biggest-intra-european-airline-market/
Vienas mano pastebėjimas. Iš Vilnius į Australija sudetinga nuskristi. LGW galima nuskristi tik iš Rygos. O ten jau variantų aibė. CDG irgi ne pasiekiamas. Lieka tik Amsterdamas ir KLM. Bet tai dar ne viskas – net ir labai noredamas negavau bilieto :) Apie PLQ net neverta kalbėti kainos nesveikos (10K kai reali kaina 5K) – arba visai nėra bilietu. Norėjau jau PLQ-RIX bet nustebau galutinai (27d. kaina – 390 EUR) Nors čia variantas ir vienetinis, bet kažkaip ieškant tarpkontinentinų skrydžiu labai truko FlyLAL su jungiamaisias iki visų pagrindinių europos oro uostu.
Tai skrisiu Riga-Amsterdamas o atgal Amsterdamas-Vilnius. Kalbant apie Low Cost – emigrantu kryptimis tai OK. Bet tuom viskas ir baigiasi. RyanAir ir WizzAir pliusas tik keleiviu skaiciumi o ne normaliu susisiekimui.
Dar reikėtų palyginti kokios Meksikos ir JAV capacity, tai išvis astronominius skaičius gautume…
Bet ta proga filosofinis klausimas- ar Dublinas funkcionuoja, kaip HUB’as, t.y. per jį realiai vykdomas tranzitas (ne Airijos ribose)? Ar tie 18 mln gaunami iš labai didelio skraidančių skaičiaus?
Šiaip į Autralija reikia skristi iš Minsko su Etihad. Jei bilieta išekot iš anksto bus apie 1100EUR ar net mažiau. Kiti pigūs taškai skrydžiams ta kryptimi yra Heathrow ir Stambulas…
Etihad kainos is Minsko, kiek teko ziureti, yra pastoviai kosmines. Net akciju metu.
Pasiūlytos vietos, nereiškia, jog jos bus užpildytos. Aplamai „vietų“ sąvoka nesako apie oro uosto pajamas( didėjimą, mažėjimą).Tie grafikai tik planuojami. Parodys tikrą vaizdą statistika metų pabaigoje. Jog oro uostas pasieks 2048439 keleivių aptarnavimą, mitas…
@skraidytojas – matyt priklauso nuo to, kur skrendi. Vienur galima rasti iš Vilniaus ar Rygos pigiau, kitur Etihad pasiūlymas gali būti geresnis. Aišku tikėtis, kad už 2000 Lt nuskrisi į Australiją ir atgal neverta.
Dar del idomumo intra-Scandinavian traffic:
Denmark – Norway: around 37,000 weekly seats (ws)
Sweden – Denmark: around 26,000 ws
Norway – Sweden: around 22,000 ws
„Chart’u” dizainas primena Apple’o iWorks’u Numbers’us :)
Susisiekimo ministerija „peisspausdino” Simono posta kaip nuosava ;-)
2011-ųjų vasarą Lietuva bus pasiekiama oru geriausiai per savo Nepriklausomybės istoriją. Iš visų trijų tarptautinių oro uostų Lietuvoje bus pasiūlyta daugiau vietų negu pačiais geriausiais, dar „prieškriziniais“ 2008-aisiais.
Vilniaus oro uoste reguliariaisiais skrydžiais šių metų liepą bus pasiūlyta beveik tiek pat vietų, kaip ir 2008 m. – apie 200 tūkst. Mažesnę negu 2008-aisiais pasiūlą lemia per trejus metus ženkliai susitraukusi užsakomųjų skrydžių rinka.
Reguliariaisiais skrydžiais iš Vilniaus šią vasarą veš 15 aviakompanijų. Nė viena iš jų nebus dominuojanti, todėl oro uostui tai leis išskaidyti riziką, o konkurencija bus ypač naudinga keleiviams.
Pagal siūlomas vietas keleiviams šią vasarą didžiausiu vežėju išliks bendrovė „airBaltic“, keleiviams per mėnesį siūlanti apie 35 tūkst. vietų, nuo jos nežymiai atsiliks „Ryanair“ ir „Wizz Air“, siūlančios po daugiau nei 30 tūkst. vietų per mėnesį. Bendras trijų „Lufthansa“ grupės prekinių ženklų – „Lufthansa“, „Austrian“ ir „Brussels Airlines“ siūlomų vietų skaičius viršytų 25 tūkst.
Tačiau „airBaltic“ vargiai pavyks išlaikyti didžiausio vežėjo Vilniaus oro uoste vaidmenį pagal faktinius pervežamus keleivių kiekius – kadangi daugelis „airBaltic“ siūlomų vietų yra į Rygą, lėktuvai šia kryptimi būna užpildyti kur kas mažiau nei „mažų sąnaudų“ vežėjų lėktuvai Vakarų ir Pietų Europos kryptimi.
Tuo tarpu pagal bendrą vietų skaičių į visus tris šalies oro uostus šią vasarą Lietuvai bus absoliučiai rekordiniai – į Vilnių, Kauną ir Palangą bus pasiūlyta per 330 tūkst. vietų.
Šie skaičiai rodo, jog tiek pasiekti Lietuvą, tiek vykti iš Lietuvos į užsienį šią vasarą gali daugiau keleivių nei bet kada, o šalies oro uostai 2011-aisiais gali aptarnauti rekordinį keleivių skaičių.
Susisiekimo ministerijos informacija
Vytautai-NT: dėl CSA – jų verslo modelis yra „regional carrier”, pirmiausiai aptarnaujantis savo hub’ą ir kitus „Sky Team” hub’us. Taigi, jų pagrindinės tranzitinės kryptys buvo (ir yra): Amsterdamas, Paryžius, Roma ir Milanas. KLM grįžimas į Vilnių ženkliai įtakojo CSA srautą, nes AMS kur kas patogesnis long-haul „SkyTeam” hub’as. Imdami srautą iš Vilniaus CSA neturi akivaizdžių pranašumų prieš kitus vežėjus, nes „long-haul” CSA nebevykdo, o kiti jų arkliukai veikia konkurencijoje: dėl „SkyTeam” network aptarnavimo konkurencija su KLM, su Roma ir Milanu tiesioginis susisiekimas neblogas, su Rytų Europos aptarnavimu konkuruojama su LOT ir „Aerosvit”.
Bet kokiu atveju CSA šiemet padidino capacity daugiau nei 20%, pakeisdami lėktuvą iš B735 į A319.
O šiaip žiniai – „overnight” skrydžio kaštai (1-2h skrydžio segmente) yra apie 25% didesni nei „turnarond” skrydžio. Taip yra pirmiausia dėl įgulos – nes atskridusi įgula vakare, ryte išskristi negali, t.y. nuolat vienas įgulos komplektas privalo būti laikomas „komandiruotėje”, na ir po to papildomos sąnaudos. Dar vienas dalykas – efektyvus „overnight” rotation įmanomas turint tik mažiausiai 2 skrydžius per dieną – tada įgulos gaili mainytis per du skrydžius. Taip daro SAS, taip darys ir „Lufthansa”.
Grafikai daryti su „Kenyote”.
Labai jau Vytautui-NT rūpi ar Dublinas hub’as ar ne hub’as :) Visų pirma Airija yra sala, pvz. Dublinas-Londonas (skaičiuojant visus oro uostus) yra TOP3 Europoje pagal daily capacity. Jeigu neklystu, apie 25 skrydžius per dieną vyksta tarp Dublino ir LHR, LCY, LGW, STN ir LTN.
„Aer Lingus” dabar labiau vysto Dubliną kaip tranzitinį tašką sudariusi susitarimą su „Aer Arann”, kurie dabar operuoja po brand’u „Aer Lingus Regional”. Tai iš UK „Aer Lingus” renka tranzitą per Dubliną, nors didžioji dalis srauti yra „point-to-point”, „Aer Lingus” veiklos modelis irgi labiau paremtas yra skraidymu ten, kur reikia airiams.
Ir, jei neklystu, Dubline „Aer Lingus” ir „Ryanair” užima apie 65% rinkos, daugiau nei trečdalį turi kiti vežėjai.
Stebėtojui – Vilniaus oro uosto planas 2011-aisiais yra aptarnauti 1,804 mln. keleivių.
Klausimas istorinis- kiek skrydžių į Prahą vykdė CSA 2008 metais, kai dar buvo gyvas LAL ir Vilnius turėjo du skrydžius į Amsterdamą kasdien. Be to Milaną, Romą ir Paryžių.
Suprantama, kad nakvojimas oro uoste yra problematiškas dalykas- bet Lufthansa čia mato biznį, o CSA ne.
Kai buvo naktiniai skrydžiai- į Briuselį skraidydavau tik su CSA. Dabar esu priverstas rinktis LOT, kurių kaina astronominė. SAS atkrenta, nes išskrenda per anksti. Dar Lufthansa gelbės nuo balandžio.
CSA reikėtų pagalvot apie mažesnius lėktuvus ir efektyvesnį bendradarbiavimą su Delta.
Kitas klausimas- gal Autrian, turinti pakankamai mažų lėktuvų galėtų pridėt skrydį su nakvyne? Jie gali ir tolimų krypčių pasiūlyti- ne tik po Europą…
Dėl Australijos, tai yra įvairių variantų iš Vilniaus be KLM:
Į Australiją veža „Finnair”, per Honk Kongą ir per Bangkoką;
„Lufthansa” veža per Singapūrą;
„Lufthansa” grupė siūlo „connections” su „Etihad”, geru tarifu tiek per Briuselį, tiek per Frankfurtą.
Visi šie variantai turi „Economy” klasės tarifus iki 5000 LT.
Vytautai-NT: jau buvau minėjęs – „Austrian” tokios kompanijos su atskiru network planningu nėra. Iš „network planningo” pusės, „Austrian” yra „Lufthansa”. T.y. šiuo metu „Lufthansa” operuoja keturis hub’us – Frankfurtas, Miunchenas, Viena ir Ciūrichas. Šiuo metu kuriamas naujas hub’as Milane ir ilgainiui į „Lufthansa” bus pilnai integruoti hub’ai Briuselyje ir LHR (per BMI). Tai į jungtis su šiais hub’ais reikia žiūrėti kaip į vientisą sistemą. Kad reikėtų dviejų „overnight” jungimų į LH hub’us – šiai dienai nėra realu. Šiai dienai LH VNO turės didžiausią „presence” tarp visų Baltijos šalių oro uostų.
Skayčiau 5000 Lt tai jau yra ganėtinai brangu. Nors mažiausia teoriškai įmanoma išspaust kaina iš Lietuvos yra apie 4000 Lt. Jei reikia dar pigiau- reikės pavažiuot.
Beje, geros kainos į Australiją yra iš Maskvos iki kurios galima nusigaut sausumos transportu nebrangiai.
Ar yra tikimybė, kad Lufthansa pasiūlys skrydžius į Ciurichą arba Miuncheną?
Beje, dar apie CSA – jų „fleet strategy” iki 2020 m. yra tik „Airbus” ir ATR lėktuvai. Jeigu į VNO būtų „overnight” skrydis, tai abu reisai turi būti operuojami to pačio tipo lėktuvu dėl įgulų rotacijos.
Dėl tarifų – nekalbu apie „campaign prices”, aišku, būna pigiau. Bet jeigu rišiesi prie datų ir „high season” nori skristi, tai verta tiesiog lyginti pigiausius „economy” nuolatinius tarifus.
Bloga ta CSA fleet stategy. Ypač pasirinkus ATR vietoj Q400/Q300. Nes su pastaruoju būtų galima į Vilnių skraidyt be vargo.
Kiek žinau High season Australijai yra žiema ir vasara, bet ne ruduo (pas juos).
Tiėkimės, kad CSA planuoja pirkt A330 arba A350…
Vytautai-NT: tavo nuosprendį CSA „fleet strategy” nežinant kaštų, nežinant „network strategy” ir kt. dalykų galima įrašyti į tavo pareiškimų aukso fondą, šalia VNO-London City maršruto reikalingumo ir kt. :-) No offence.
Slesers: If Ryanair leaves Riga airport, there will be less competition and tourism development
http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=38823
Gal keliautojų skaičius padidės EUROBASKET 2011 žiūrovų sąskaita, papildomi CHARTER’iai…
Stebėtojui: esu jau šitam bloge vardinęs banalų skaičiavimą, kuris rodo, jog VNO laukia maximum 10 tūkst. keleivių dėl Europos krepšinio čempionato. Ir čia labai optimistinė prognozė dėl 10 tūkst. Taigi, tai lašas jūroje.
Lufthansos jungtys per Briuseli su Etihad daznai yra nepatogios, nes (dabar tiksliai nepamenu) ar kelionei pirmyn ar kelionei atgal susidaro laukimas apie 15 valandu :/
Tai taip iseina visi su Ryanair skris per KUN ir i Palanga su Airbaltic,LKF tikisi sulaukti 27 000 sirgaliu optimistiniu variantu,o pesimistiniu paciu blogiausiu 20 000,nu jo issiskaiciuos 3000 Latviu dar koks 2000 vyks kitom transporto priemonem,vis vein lieka 15 000, jei imam i prieki atgal 30 000 gaunas?
Mariau, pakartosiu:
tikisi 30 000 (šiaip – kosminis skaičius, bet anyway). Prognozuojama, kad iki 20 tūkst mažiausiai bus latviai, lenkai ir kt. kaimynai kurie antžeminiu transportu keliaus (užsienio tokia patirtis). Lieka 10 tūkst., kuriuos dalinsis trys oro uostai.
O šiaip, deja, į krepšinio čempionatus paskui savo rinktinę masiškai važinėja tik lietuviai ir slovėnai.
Kalbant apie lėktuvyno ir maršrutų strategija, tai galima pastebėti, kad blogas lėktuvų tipų pasirinkimas, sukelia problemų formuojant tinklą, nes riboja lankstumą.
Puikiausias pavyzdys yra Q400, kuris AirBaltic gali pakankamai sėkmingai keisti B737 ir skristi net į Romą ir Paryžių.
Aišku ATR-42/72 yra pigesni, nei analogiški Q300/400, bet tada toliau Lenkijos, Vengrijos, Vakarų Ukrainos su tokiais lėktuvais nelabai paskrisi.
Aišku teoriškai įmanomas labai nepopuliarus variantas- A318 (jų parduodama labai nedaug, ir , spėju, jie brangesni už CRJ1000 bei E195…
Pastebėkite, 32% pygių skrydžių, t.y. Klientai, kurie neduoda naudos Lietuvai , Miestui…
emigrantai,keliautojai. Nelabai geras rodyklis.
Jei kam idomu AY preliminarus vasaros sezono tvarkarastis:
Preliminary long-haul timetable for summer season
Helsinki (HEL) Bangkok (BKK ) AY095,DAYS 1234567
DEP 2340 ARR 1345( 1) A/C 330/333/340
Helsinki (HEL ) Delhi (DEL ) AY021, DAYS 234567
DEP 2010 ARR 0525( 1) A/C 330/333/340
Helsinki (HEL ) Hongkong (HKG ) AY061,DAYS 14567
DEP 1640 ARR 0725( 1) A/C 333/340 (as of 30May)
Helsinki (HEL ) Hongkong (HKG ) AY069 DAYS1234567
DEP 2340 ARR 1425( 1) A/C 330/340
Helsinki (HEL ) Seoul (ICN ) AY041 DAYS 1234567
DEP 1730 ARR 0815( 1) A/C 333
Helsinki (HEL ) Nagoya (NGO ) AY079 DAYS 1234567
DEP 1715 ARR 0850( 1) A/C 333
Helsinki (HEL ) New York ( JFK) AY005 DAYS1234567
DEP 1410 ARR 1550 A/C 330/333
Helsinki (HEL) Osaka (KIX) AY077 DAYS 1234567
DEP 1720 ARR 0855( 1) A/C 333/340
Helsinki (HEL) Peking (PEK) AY051 DAYS 1234567
DEP 1805 ARR 0655( 1) A/C 330/333/340
Helsinki (HEL ) Shanghai (PVG ) AY057 DAYS1234567
DEP 1710 ARR 0710( 1) A/C 340
Helsinki (HEL ) Singapore (SIN ) AY081DAYS1234567
DEP 2340 ARR 1610( 1) A/C 340 (as of 30 May)
Helsinki (HEL ) Tokio (NRT ) AY073 DAYS 1234567
DEP 1715 ARR 0855( 1) A/C 333/340
Turiu ir BT vasaros sezono tvarkarasti, jai kam rupi :)
32% LCC keleiviu neduoda naudos Lietuvai tai yra emigrantai,keliautojai?
As pats is Londono gyvenu jau greit 10metu bus,patikek manim tie emigrantai daugiau isleidzia pinigu negu turistai jei moterys ir sukuosenas pasidaro, ir iseina i miesta,ir visokius SPA aplanko ir t.t. dar ir pilna lagamina atsiveza visko…
Ir tarp kita ko emigrantai neskristu jei kaina butu didele ,o dabar kai nebrangu labai daznai siaip be jokios progos atsiradus keliom laisvom dienom skrenda ir gimines ,draugus aplanko ir pailsi …
Cia tikrai nesamone pasakei jei paskaiciuotum kiek isleidzia vidutiniskai emigrantas,kiek vidutinis turistas tikrai nustebtum
Mano klausimas mažiau retorinis- ar realu šiais metais tikėtis reiso (geriausia low-cost) į Kaliningradą.
Ir kiek realus LuxAir atėjimas? Ta prasme ar yra kažkoks srautas į mažąją ES sostinę?
Iš kur į Kaliningradą? Iš VNO? Kas vykdys? Juk reikia dar ir tarpvalstybinės sutarties laikymosi.
Kokio velnio skrydziu i LUX ir Kaliningrada? Gal pirmiau atkurkime susisiekima su tokiais miestais kaip Paryzius,Stambulas ir pan…
@Vytautas-NT O tau neatrodo, kad jei CSA rinkosi ne Q400 tai gal jei nenorejo daryti komediju su 3,5h skrydziais ale VNO-FCO ir pan? Matyt, pasirinko tai, ka norejo pasirinkti – ATR’ai puikiai atidirba skrydziuose aplink. Be to Cekija – ne Europos uzkampis, kaip Lietuva – tuo ATR pakankamai nemazai pasiekti galima
@ Marius Atsiprašau, nenorejau įžisti.
VNO tinklapyje tarp aviakompanijų sąrašo jau ir RyanAir atsirado ;]
Iš Kaliningrado galėtų skraidyt SkyExpress, kurie planuoja skraidyt į Kauną iš Maskvos.
Nes šansų, kad suos leidimą iš Kaliningrado daugiau, nei kad iš Maskvos. O Kaliningradui praverstų jungtis su LCC hub’u Vilniuje, juolab kryptys siūlomos neblogos.
Na aš ir nesiūlau sekti LAL/AirBaltic pavyzdžiu. Nors, kai skraidžiau BRU-VNO su SAAB2000, tai skrydis tikrai neprailgdavo.
Esmė- Q400 gali būti naudojamas kiek tolimesniuose segmentuose be didesnių laiko nuostolių. Praha-Vilnius/Ryga galėtų būt geras to pavyzdys.
Šiaip DASH’u yra dvigubai daugiau parduota. Aiškiai ne dėl to, kad jie blogesni…
Nu jo pirma Paryziaus reikia ,o toliau jau ten ziuret…Paryzius juk be abejo viena is populiariausiu krypciu,bet manau cia laiko klausimas dar siais metais kas nors tikrai prades skrist jei ne LCC tai EstonianAir
Bus idomu kai prasides EstonianAir i Berlyna,jie kiek teko skaityt neturi jokiu susitarimu ,tai tik tiesioginis bus…Bus matyt kaip pildysis,nors nebus labai jau blogai ,kaip ne kaip is Berlyno ir aplink ji, nemaza dalis vokieciu turistu i Lietuva atskrenda..
O ir darbo rinka atsiveria ,tai galimas daiktas bus laikui begant kazkas panasaus ,kaip populiariausia tiesiogine kryptis Londonas..
Nors Londono tikrai jau nieks nepralenks..
Sekmes estam
Kažin ar estai be dar vieno lėktuvo paimtu dar ir Paryžių. Man atrodo, jog jų lėktuvas aria kaip reikiant, nors gal ir yra langų. Tačiau Prancūzijos sostinė yra gan toli. Kada ir koks didžiausias krypčių skaičius buvo į Vokietiją? Dabar turim – BRE, FRA, TXL.
Nu taip,bet Milana galetu pakeist i Paryziu ,ten jau tikrai nepakonkuruos nei su Wizzair, nei su Ryanair..
Nuo vasaros sezono OV nuima MXP krypti.
Vytautai-NT – suprantu, kad kazka Tamstai aiskinti yra bergzdzias reikalas, bet KAM Karaliauciui skrydziai i VNO ar KUN kaip i pigiu skrydziu „hub’a”, kai salia Gdanskas su 22 Wizzu bei 11 Ryanair marsrutu????
Juk Paryzius is KUN yra kam cia dubliuotis ?
Šiąnakt vyks dar vienas airbaltic sale’as. praktiškai dviejų savaičių tarp išpardavimo ir išpardavimo neišlaukia. negan to, šitas išpardavimas mus ne tolimiems skrydžiams, o skrydžiams balandžiui. Wtf? Taip jau blogai su cash’u, kad geriau bilietas už 100 litų šiandien, o jau kai reiks skraidint iš kažkur kuro gausim?
Pirmi SU planai naudojant Sukhoi – http://airlineroute.net/2011/03/23/su-su9-s11update2/
@Šarūnas Siaip tai idomiai tarp Reguliariųjų skrydžių oro bendroviu ziurisi Aviavilsa,-nors ir reguliarus skrydziai, bet ne keleiviniai. Jai noretusi atskiros kategorijos.
Taip, Paryžius yra viena aktualiausių krypčių ir patys planavom ten apsilankyti, bet kadangi nėra tiesioginių skrydžių ir tai yra tik viso labo asmeninė turistinė kelionė, tai atsisakėm tokių planų. Bet kokiu atveju, Vilnius turi būti sujungtas su pagrindinėm Europos sostinėm tiesioginiais skrydžiais, o tik tada galvoti apie kažkokius Minskus, Kaliningradus, Delhius ir t.t. :)
Augi, tereikia šiek tiek aktyviau sekti airBaltic kainas ir bus akivaizdu, jog šiti airbaltico sale’ai realiai didelių nuolaidų, išskyrus, matyt, kelis maršrutus, nesiūlo. Čia eilinis airBaltic mėginimas padidinti pardavimus nepopuliariuose maršrutuose (arba tuose su overcapacity), Ryanair irgi kas kelias savaites daro akcijas.
Kas labiausiai parems Palangos oro uostą, to vardu ir pavadins
http://www.balsas.lt/naujiena/530931/kas-labiausiai-parems-palangos-oro-uosta-to-vardu-ir-pavadins
Jau galvojau kad bus Maxima Airport, bet čia pasirodo apie savivaldybių rėmimą kalba :D
Latvian Air Traffic sues Ryanair
http://bnn-news.com/2011/03/24/social/latvian-air-traffic-appeals-ryanair
Gal kiek ne į temą, bet turiu vieną asmeninį pastebėjimą.
Iš vienos pusės puiku, jog Vilniaus oro uoste gerokai padaugėjo visokų užkandinių, parduotuvėlių, kioskų ir pan. Iš kitos pusės atvykus ryte ar kiek vėliau į oro uostą prie pagrindinio įėjimo rikiuojasi bent po 4-6 krovininiai automobiliai atvežę įvairias prekes ir pan. ir užgriozdinę visą pagrindinį įėjimą. Skraidau tikrai dažnai, bet šį vasarį ir kovą net nejaukiai pradėjau jaustis laviruodamas tarp tų sunkvežimių, norėdamas patekti į oro uosto išvykimo salę.
Aš suprantu, kad tai Vilniaus oro uosto bėda, kai jis yra orentuotas ne pagal privažiavimo kelią ir lėktuvų peroną išilgai, o statčiai jiems. Taičiau jei nebus nieko daroma, tai kas darysis, kai keleivių kiekis išaugsgs (kartu augs ir tų prekybos taškapyvartos ir prekių poreikiai), ar netaps pagrindinis orouosto įėjimas panašus į prekybos centro prekių priėmimo rampą?
Labai gerai ,kad Klaipeda sujudo,Palanga juk negali islaikyti viena oro uosto…
Gerai kai ir verslininkai judinti reikalus pradeda..
Palangai reiktu koki reisa i Londona tikrai pelningas butu,nebutinai kasdien uztektu ir 2kart savaitej pradzioj,o toliau jau galima galvoti ir apie kitas kryptis
Grįžtant prie įrašo temos, labai įdomu bus palyginti ‘capacity share, 2011 July’ grafiką su ‘market share, 2011 July’ realiu pasiskirstymu – airBaltic greičiausiai kris žemiau 15%, o Ryanair ir Wizzair bendra dalis gerokai viršys 40% ir artės 45% link.
Estonian Air to reopen a number of direct flights
http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=38916
Estonian national air carrier Estonian Air will reopen direct flights to Paris, Berlin, Barcelona, Milan (Malpensa) and Nice, as the company reports.
The number of weekly frequencies will also be increased on routes to Brussels, London Gatwick, Moscow and Amsterdam, writes LETA.
Easyjet will launch a new route to Liverpool on April 26. The flights will be operated three times per week.
LOT Polish Airlines will increase weekly frequencies Tallinn – Warsaw route and City Airline on Tallinn – Göteborg route.
During the summer season, Tallinn Airport will have scheduled direct services to 32 destinations including domestic flights, operated by 13 airlines.
Palyginus su Talinu, VNO pagal dabartine informacija tures 15 a/k (pries 13 a/k Taline). O kiek tiesioginiu krypciu vasarai ? Gal dar ne viska ir zinome, gal kokia nauja kryptis dar atsiras ?
Jurgi, Simonas rašė, kad Paryžius bus pasiekiamas ir tiesioginiais skrydžiais. Matome, jog estai skraidys į Paryžių iš Talino, tai galbūt uždarius MXP, kas įvyks netrukus – pradės skrydžius į Prancūziją. Tai gi man atrodo, kad tai tik laiko klausimas…
Dar vienas variantas i Paryziu skraidyt TLL-VNO-CDG.
Beje, klausimas didiesiems skaiciuotuojams- kiek keleiviu pagal plana turetu pervezt Talinas? Ta prasme ar Ryanair atejimas leis aplenkti?
Jei manoma, kad Kaliningradas nevertinga kryptis, tai gal yra sansu sulaukt LCC i Peterburga. Beje, skirtingai nuo Gdansko, VNO yra memazai tradiciniu vezeju…
vytautai nt, man idomiau jei paskaiciuotum srauta VNO-siaures salys, ir RIX, TLL- ta pati ir palygintum
Reik tikėtis Vilniuje kartu su pirmu Ryanair skrydžiu atrakcija bus ne mažesnė nei šitam Vokietijos oro uoste. O ir mūsų politikai šalia O’Leary ne mažiau tiktų
http://www.mz-web.de/servlet/ContentServer?pagename=ksta/xpage&atype=ksFotoLine&aid=1300860258020&akt=4&anzahl=11
Ši prancūzų kompanija, įsteigusi padalinį Baltijos šalims, jau nuo gegužės mėnesio pradės užsakomuosius skrydžius iš Liono į Vilnių. Planuojama atvežti iki 2000 turistų į mūsų šalį, siūlant jiems savaitines keliones aplankant ne tik Lietuvą, bet ir kitas dvi Baltijos šalis. Prancūzų kompanija taip pat planuoja bandomąjį reisą iš Deauville į Lietuvą spalio pabaigoje. Per Vėlinių savaitgalį mūsų šalį aplankys gausus turistų būrys iš Normandijos.
http://www.balsas.lt/naujiena/531053/lietuva-patrauke-prancuzijos-turizmo-ministro-demesi
Kas liecia Palanga, tai artimiausiu laiku turetume sulaukti LCC naujienu. Asmeniskai as dirbu reklamos sektoriuje ir siandien gavau konkursini brief`a parengti media pasiulyma naujos avialinijos atejimui ir jos paslaugu paprominimui… visos nurodytos medijos orientuotos i Klaipedos ir Liepojos regiona. dabar tereikia laukti – ledai aname kraste pradeda judeti :) bent jau as tikiuosi…
Ačiū, Tomai, įdomios naujienos. Kaip manot kolegos kuris LCC realiausias PLQ kandidatas? :)
Labai maloniai stebina naujienos ,kad bus 2000 prancuzu,kaip jau skelbta panasiai tiek pat ir ispanu is Bilbao berods atskraidins…Reiskias idomus esam..
Dar Eurobasket,idomu bus rudeni paziuret 2011 Vilniaus viezbuciu uzimtuma
O pietu salims per vasaros karscius labai patinka kur vesiau patraukt…
Jei neklystu visai neseniai kelis metus atgal italai gan daznai skrido i Palanga ,Vilniu…
Manau cia einama gera linkme..
Štai ir naujienos:
http://verslas.delfi.lt/automoto/rusline-skraidys-is-maskvos-i-palanga.d?id=43583465
Dėl to užduodu logišką klausimą Simonui- kodėl WindJet skraido į Rygą ir Taliną, bet ne į Vilnių?
Del PLQ – labai gerai! Turistai iš Maskvos nepamaišys. 50 vt. Karta per savaite? manau jau greitai nebeliks vietu. :)
Beje jie turi tik CRJ200 :)
Iki šiol nesupratu kodėl UtAie nutraukė skrydžius į Palangą, nes keleivių netrūko, o kainos buvo gerokai didesnės, nei į Vilnių. Beje, vienąkart teko šiuo reisu pasinaudot.
Kadangi RusLine naudoja CRJ-200, tai į Palangą atskris greičiau, nei UtAir į Vilnių. jei keleivių bus daugiau- spėju padidins dažnumą iki 2 ar 3 skrydžių per savaite.
12000-18000 RUB i abi puses… :) Maskviečiams neperbrangiausei.
7R-187 26.06.11 05:50 Москва Домодедово
26.06.11 06:40 Паланга-Клайпеда
КАНАДЭР РЕГИОН ДЖЕТ
7R-188 10.07.11 08:10 Паланга-Клайпеда
10.07.11 11:15 Москва Домодедово
КАНАДЭР РЕГИОН ДЖЕТ
Vytautai-NT: VKO-PLQ yra 416nm atstumas, DME-PLQ yra 571nm, t.y. atstumas daugiau nei trečdaliu yra didesnis iki Palangos nei Vilniaus. Tai sąlygoja ne tik ilgesnę skrydžio trukmę, bet ir didesnius kaštus. Bet čia ne į temą – anyway, maršrutas labai geras.
Vytautai-NT: „WindJet” veždavo čarterių grupės į Rygą ir Taliną iš Italijos. Kodėl neveždavo į Lietuvą – čia pirmiausia klausimas turizmo organizatoriams Lietuvoje. Šią vasarą, panašu, kad neveš nė į vieną Baltijos šalį.
O „Alliance De Monde” jau seniai Vilniaus oro uostą buvo informavę apie čarterius iš Pietų Prancūzijos, bus taip pat iš Tulūzos, daugelį reisų operuos „Small Planet”.
Čia kažkas netaip. Negali būti atstumas tarp Domodedovo ir Vnukovo 155 mylios. Jei tai būtų Bykovo, dar kažkaip patikėčiau. Aišku Domodedovas kiek toliau nuo Lirtuvos, bet ne tiek.
Beje, aš neteigiu, kad skraidyt į Palangą Pigiau nei į Vilnių. Nors dažnai kainos nelabai priklauso nuo atstumų…
Atsiprašau, suklydau. Norėjau parašyti, kad VKO-VNO yra 416nm, DME-PLQ yra 571nm. T.y. nuo Maskvos Palanga gerokai toliau nei Vilnius.
Palangai liko dar tik į Vokėtiją reisiuką kokį vieną ir puikumėlis!
http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/lietuvos-naujienos/lietuvos-keliautojams-nauji-skydziai-i-rusija-ir-kazachstana-194-143256 nors ir jau buvo kalbeti apie ju planus,bet vistiek..
Idomu but suzinot ,gal kas zinot kokia dali keleiviu is Kijevo sudaro verslas,turistai ir pan.,nes kazkaip keista rusai vieni geriausiu turistu,o ukrainieciu beveik nesimato apgyvendinimo imoniu statistikose,na gerai turi jie Odesa ir pan.,bet juk ir rusai turi pietuose daug kur nuvykt,ir be juros jie juk daznai Vilniui apsistoja,gal cia Turizmo Departamentas nosi krapsto?
Na del reiso i Palanga 50vietu tirai uzpildys ir ne tik vasara,rusai megsta ypac kai prasideda Maskvoje smogas per karscius ir nerekomenduojama eit i lauka..Manau cia net mazoka ,reiktu kokiu triju reisu su 50 vietu lektuvu,bet gerai nors tiek be to jie planuoja skrist ne tik vasara..Jega ,judam i prieki
Ryanair refuses to settle its debt with Latvijas Gaisa satiksme
http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=38931
Wizz Air: Forced Landing
Yesterday (24.03) at about the 20th Wizz Air aircraft, flying from Riga to London Luton, forced to land at the airport in Gdansk. The reason for unscheduled visit was drunk passenger on the Airbus A320 board.
Drunk, 31 year old Latvian brought out from the plane by force. After a short stop flight to London continued.
Dar pijokeliu tema :)
Per skrydį į Vilnių dėl girtavimo apkaltintas airis teismui neįrodė buvęs apšmeižtas
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/per-skrydi-i-vilniu-del-girtavimo-apkaltintas-airis-teismui-neirode-buves-apsmeiztas-59-143277
Simonai, kiek paveluotai, bet papildysiu pirmus du sio straipsnio komentarus. Tavo pareiskimas, kad būtent kėdžių skaičius nusako galimybę pasiekti yra toks pat rimtas kaip teiginys, kad vienos rusies obuoliu kiekis parduotuveje nusako galimybe pasirinkti preke. :) Sorry uz kanduma, bet mano galva truputeli persistengi gindamas sia pozicija. Is principo padidintas vietu skaicius pagerina pasiekiamuma tik su ta salyga, kad esant mazesniam kiekiui jo nebutu uzteke visiem norintiem, bet ne ka daugiau. Tuo labiau, kad pats ne tik sutinki bet ir teigi ,kad ne viena Wizz ar Ryan pasiulyta kryptis reikalaus papildomo stimuliavimo. Bet tai nieko bendro neturi su pasiekiamumu, kuris nepageres nuo to ar kedziu i Londona bus 10 ar 100k per menesi.
Zoe: iš dalies tu esi teisus, tačiau yra kita medalio pusė. Jeigu suvoksime „pasiekiamumą” tik kaip „galimybę atskristi”, tai realiai manau, jog ta galimybė buvo pakankama ir pernai, ir užpernai. 6 kasdieniai skrydžiai į Rygą, keturi kasdieniai į Kopenhagą, du kasdieniai į Varšuvą, Maskvą, Frankfurtą, Helsinkį, kasdieniai į Briuselį, Prahą, Amsterdamą, Vieną iš principo yra puiki integracija į visus Rytų/Centrinę Europą aptarnaujančius skrydžių tinklus. T.y. 90% rinkų, iš kur yra interesas skristi į Lietuvą galima pasiekti su vienu persėdimu, likusios nišinės arba labai tolimos – su 10%.
Tačiau „seats offered” parodo, kiek žmonių turės galimybę atskristi ar išskristi iš Lietuvos. Aviakompanijos yra verslo subjektai ir aišku, jog jos dės visas įmanomas pastangas, kad būtų kėdės užpildytos. Mažiau kėdžių – mažiau ir pastangų, mažiau ir galimybių.
Faktas toks, jog jeigu pvz. Lufthansa paliktų FRA vieną kartą dienoje ir atidarytų vieną kasdienį skrydį į MUC (kaip padarė TLL), tai nuo to keleivių Lietuvoje nepadaugėtų iš vis. Taip, nominaliai galima girtis papildoma kryptimi, tačiau pasiekiamumo prasme tai yra tas pats – ar daugiau kėdžių į FRA, ar naujas reisas į MUC.
Taip pat galima vertinti ir lėktuvų didinimą – didžiosios aviakompanijos turi labai galingus pardavimų kanalus ir jeigu didina lėktuvą, tai faktas, kad sudės visas pastangas juos užpildyti ir pagerės pasiekiamumas – daugiau keleivių bus pasiūlyta opcija skristi į Lietuvą.
Pavyzdžiui, Bilbao oro uostas – 28 kryptys, 3,6 mln. keleivių per metus. Liverpulio oro uostas – 36 kryptys, 5 mln. keleivių per metus. Bergenas – 35 kryptys, 5 mln. keleivių per metus. Ar kas prikaišioja, kad šie miestai blogai pasiekiami?
Tiesiog noriu pasakyti, kad krypčių skaičiaus vaikymasis yra perreikšminamas.
Dziugu, kad diskusija del skrydziu krypciu dave teigiama rezultata. VNO skrydziu zemelapyje –
http://vno.lt/lt/informacija-keleiviams/skrydziu-zemelapis/
matome Stokholmas ARN ir Stokholmas NYO, Milanas MXP ir Milanas BGY. Viskas gerai ir aiskiai.
Aisku, labai liudna matyti visa Prancuzija tuscia, ne vieno skrydzio. Idomu, kada galima tiketis zinios del Paryziaus ?
Žemėlapyje vis dar trūksta Doncaster/Sheffield. Ar Wizz net nepradės skrydžių ten?
@Šarūnas -Wizzair puslapyje bilietai pardavinejami,tai matyt prades skrydzius.Bet matyt VNO praleido sia krypti arba nezino lietuvisko pavadinimo :)
Dar reikia tureti omeny, kad Stansted, Bergamo, Ciampino et all yra low costeriu „hubai”, t.y. zmones keliauja iki tokiu „hubu” ir skrenda toliau.
Į žemėlapį jau įdėtas ir Berlynas, kažin kodėl delsiama su Ryanair kryptimis?
Simonai, pratesiant tavo pavyzdžius – VNO turint vienintelę kryptį su 6mln. kėdžių pasiūla (tarkim tai būtų FRA), pasiekiamumas būtų geresnis nei turint 2mln pasiūlą ir 25 kryptis?? I don’t think so :) Manau, pasiekiamumo „gerumą” nusako tinkamas asortimento/kiekio santykis (tas pats tinka ir parduotuvei su obuoliais).
O kaip atrodo tas tinkamas santykis, čia jau diskusijų objektas…
OT: Turizmo departamentas apie feisbuko konkursą. Dabar rengs strategiją dėl dalyvavimo feisbuke. Tai viskas dar toli toli atsidės:)
http://www.tourism.lt/aktualijos/detaliai.php?ID=3117
Beabejo, kad kalbant apie pasiekiamumą reikia atsižvelgti tiek į tiesioginių krypčių skaičių, tiek į „kėdžių” pasiūlą ir nei vieno iš šių komponentų negalima atmesti. Turi būti geras santykis tarp šių dalykų. Šiuo metu su kėdžių skaičiumi gal ir neblogai, bet krypčių skaičius gan „šlubuoja”. :)
Jūs baikit kaltinti kitus nes, kai visi kalba kad yra daug pasiūlos kryptyse tai visiem dzin, o štai kai jau ateina metų galas, kalta oro uosto administracija kad neaptarnavo tam tikro skaičiaus keleivių, nors visus metus visi verkė ne dėl keleivių skaičiaus, o dėl krypčių. Ir šiap fantazuojat belekaip. Jokia normali aviakompanija (tradicinė) neskraidys kokia kryptimi du kartus per savaite, nebent išskirtiniais atvejais. Taip skraido nebent low costai. Jau rašė, kad galima pasiekti 90% mums reikalingiausių vietų per viena stop’ą, tai ko jums trūksta. Atsiminkit, niekad nebus pasiūlos be paklausos. Tai tiek …
Kol mes laukiam nesulaukiam ziniu del reguliariu skrydziu Tel Aviv – Vilnius, pakimba ir Sun D’Or charteriniu skrydziu i Vilniu galimybe :
Sun D’or to lose licenses?
The Israeli Civil Aviation Authority announced that with effect from April 1 charter airline Sun D’or may lose their operating licenses. The result of this operation is an investigation conducted by the national security services.
Patikimąjam: niekas nieko nekaltina ir tai ką turėsim yra geriau nei buvo, bet jei manai, kad nėra paklausos į tokias kryptis kaip Paryžius, tai nepyk, bet tuo sunkoka patikėti. Ypač jei kalba eina apie low costus.
Pacitatuok kur aš rašiau kad į Paryžių nėra srauto. Srauto yra ir į Čikagą, bet niekas dėl to nedejoja, ir nesakykit kad čia visai skirtingi dalykai.
Kaip sakyta Paryžius bus, tai taškas, reiškia jis bus.
airberlin: Significant strategic decisions in 2010
March 25, 2011
airberlin aims further growth with oneworld – Revenue increased to EUR 3.72 billion, number of passengers to 33.6 million – Net debt reduced by EUR 84.9 million – negative EBIT of EUR 9.3 million
In the current and in the coming year, airberlin, Germany’s second-largest airline company, will be intensively preparing for its upcoming membership in the international airline alliance oneworld(r), which is scheduled for spring 2012, as well as expanding its intercontinental flight connections, and strategically enlarging its presence in Eastern Europe.
„The decision to join oneworld is one of the most important strategic steps in the history of airberlin, and with NIKI, attractive opportunities for growth, particularly in Eastern Europe, are opening up for us,“ stated Hunold.
Source: Air Berlin
Idomu ar galime tiketis AirBerlin ar Niki artImiausiu metu VNO.
O siaip griztant prie diskusijos esmes- didziausia VNO problema- netolygios aljansu dalys. Aisku tai lemia geografija, bet jei SkyTeam padetis dar pusetina (labai truksta Aeroflot), tai OneWorld atveju padetis tragiskai- vienintelis Finnair neuztikrina rysio su kitais Hub’ais.
Taigi dziaugtis vien dideliu kedziu skaiciumi negalima. Yra daug visokiu bet.
Teoroskai turim jungtis su vienu persedimu daug kir Europoje, bet is nemazai vietu isskrist reiketu septinta ryto ar anksciai. Is Briuselio velyvos jungtys tik dvi, is kuriu viena- AirBaltic (net Lufthansa iwkrenda per anksti).
Dabartine skrydziu situacija palanki skrydziams kai kuriomis kryptimis ( pvz Stokholmas). Bet didesnis krypciu ir zaideju skaicius taip pat salygotu pigesnes kainas jungtims po Europa ir tolyn.
Jei gerai pamenu, praeitais metais NIKI kelis kartus buvo VNO, tik dabar galvoju ar charteris ar Austrian pavadavo. Gal ne į temą bet iš arti jų orlaiviai labai gražūs.
Dar del Niki ir airBerlin –
Full consolidation of NIKI Luftfahrt GmbH
In July 2010, Air Berlin PLC & Co. Luftverkehrs KG acquired an additional 25.9 percent of the shares of NIKI Luftfahrt GmbH from the Privatstiftung Lauda (private Lauda foundation) and thereby increased its current participation in NIKI Luftfahrt GmbH from 24 percent to 49.9 percent. From July 2010, NIKI Luftfahrt GmbH has been fully consolidated within the airberlin group. NIKI Luftfahrt GmbH will remain a legally independent company with its own management. Hunold commented as follows: „Following years of successful cooperation and partnership with NIKI, the increase of airberlin’s participation was a logical development. NIKI has allowed us to access the entire Austrian market, and thus complements and expands our own network in a meaningful manner. NIKI’s base airport Vienna is developing more and more into another significant hub of the airberlin group.”
Niki i Vilniu skraide kaip Austrian (Lufthansa), o dabar faktiskai priklauso airBerlin.
Į Vilnių senais laikais skraidė Nikio Laudos aviakompanija Lauda Air, tapusi Austrian Group dalimi. Niki buvo įkurta kur kas vėliau. Ir dabar būtent Niki tapo AirBerlin dalimi. Nors abi kompanijos priklausė tam pačiam buvusiam F1 lenktynininkui.
Andrius Užkalnis rado kur „išsikrauti”:
Komercinės aviacijos tema: frykų ir nusvaigusių magnetas
http://www.pinigukarta.lt/blog/ekonomika-ekspertai/komercines-aviacijos-tema-fryku-ir-nusvaigusiu-magnetas
„airBaltic“ nutraukia 4 reisus iš Vilniaus
http://www.balsas.lt/naujiena/531434/airbaltic-nutraukia-4-reisus-is-vilniaus
Kartais ginčytis su A.Užkalniu yra beviltiška. Mosuodamas „AirVilnius” vėliavą A.Zuokas laimėjo rinkimus. Netikiu, kad A.Užkalnis galėtų būtis suktesnis už A.Zuoką…
Ir dar man iki šiol nepaaiškėjo A.Užkalnio nuomonė apie ekranoplanų panaudojimo perspektyvas.
Nes toks jausmas kad be Čikagos ir Tranzito centro VNO (beje Rygai kažkaip mistiškai pavyko sukurti tranzito centrą, nors aplinkui yra ir Helsinkis, ir Stokholmas, ir Maksva, o juolab Viena) jis daugiau apie nieką negali pasisakyti…
Nu mano nuomone komentuot komentatoriu komentarus tai cia blogiau nei Delfio perliukai.
Kai neturi ka daugiau pakomentuoti, galima pakomentuoti kazkieno diskusijas. Gal net nauja knyga isleis apie S.Bartkaus blogo komentarus.
Juokingas Uzkalnio straipsnis, kad ir kokiu nesamoniu cia yra prisneketa, bet kartais tos nesmones ima ir issipyldo ypac gerai utopines idejas vysto Ryanair. Na bet zmogus dave suprast, kad jam nepatinka kitu nuomones bei pasisakymai ….
Dėl AirBaltic: ar tai, kad jie nutraukia reisus nepadaro šio posto pavadinimo nebeteisingu?
Šiaip tai Simonas tikrai neskaičiavo AirBaltic nutrauktų reisų. Jei nebūtų nutraukę- būtų buvę dar geriau…
Jo:)) Užkalnis neblogai skėlė :)
Dar apie turizma. Anot spaudos ir Wikipedia –
France is, still today, the most visited country in the world –
http://en.wikipedia.org/wiki/Tourism#Most_visited_countries_by_international_tourist_arrivals
Ir kaip gaila, kad mes nebeturesime jokiu tiesioginiu skrydziu i Prancuzija. Nors yra pazadas, kad netrukus atsiras i Paryziu. Bet vasara jau cia pat, o pazadas pranesimu dar nevirto.
Iš Kauno į Alikantę kyla pirmas „Ryanair” lėktuvas
vz.lt
Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair” pradeda tiesioginius skrydžius iš Kauno oro uosto į Ispanijos pietryčiuose įsikūrusią Alikantę. Pirmas bendrovės lėktuvas iš Alikantės Kaune leisis pirmadienį apie vidurdienį, o po pusvalandžio orlaivis kils skrydžiui atgal į Ispaniją. Keleiviai į Alikantę gali skristi dukart per savaitę – pirmadieniais bei penktadieniais. „Ryanair” teigimu, Alikantė yra viena iš populiariausių aviakompanijos krypčių.
tai kaip suprantu, Airbaltic skraidys tik i Ryga?
@pranas O Talinas, Kopenhaga ?
nenustebciau, kad bent vasarai Talina nuimtu. nors Estonian nelieka, tai uzrauktom kainom turetu islaikyti skrydi.
Talinas, Kopenhaga, Ryga ir viskas? Ir tai didziausia dali kedziu turinti bendrove. Manau bent jau Lietuvoj jos likimas aiskus.
Airbaltic paskutiniai pasispardymai …Seniau ar anksciau turejo taip but ,servisas zemas ,kainos aukstos tik ,kad buvo situacija tokia VNO be skrydziu tai ir naudodavosi..
Kad ir RIX ten jiem ne kas jau su oro uostu bando bendrom jegom Ryanair isstumt..Isstums Ryanair sukels kainas,latviai is KUN skraidys aisku cia juokais ,bet viskas imanoma
http://vz.lt/straipsnis/2011/03/28/Vasaros_sezona_Vilniuje__naujos_kryptys_ir_oro_bendrov
Viskas O.K. tik del Paryziaus gaila
Labai ryšių požymių yra, kad ir Kopenhaga ilgai nesilaikys. Pastaruoju metu jau net tie, kas moka iš savo kišenės, ima skraidyti su SAS, o BT surenka vos 20-30 keleivių į savo F50. Palyginti su laikais, kai skraidė su 733, visai nekas…
Na matyt todel kaip feniksas is pelenu ir ruosiasi rudeni VNO iskilti BAS. Iki to laiko jokiu airBaltic skrydziu apart Rygos gal ir nebeliks.
Visada galvojau, kad Andrius Užkalnis – žavi ir kultūringa asmenybė, sugebanti pamatyti ir perteikti gyvenimo slėpinių atspindžius skirtingose Vakarų civilizacijos pusėse. Gaila, bet tenka nusivilti gerb. Andriaus retorika ir nepagarba šio blogo komentatoriams bei skaitytojams. Neesu aktyvus šio blogo komentarų rašytojas, bet visada juos perskaitau. Taip, Simono bloge būna komentarų, kurie sukelia šypseną. Tačiau nerimą kelia ne žmonių idėjos, o arogantiškoji lietuviškai nuvorišiška „mada” – kritikuoti ir kitus vadinti debilais ar idiotais. Juk taip kvestionuojama prigimtinė žmogaus teisė išsakyti savo mintis ir idėjas. Primenu, kad tai KIEKVIENO žmogaus teisė į saviraiškos laisvę. Būtina diskutuoti, svarstyti, argumentuoti, o ne savanaudiškai kitų mintis viešinti kitose erdvėse, kuriose minėtų idėjų autoriai net neturi sąlygų ginti savo teiginių. Negražu, nes kvepia vienpuse komunikacija ir vienintele tiesa. Neatmeskime, bet ir pripažinkime, kad didieji svajotojai ar mąstytojai taip pat būdavo įtakingų amžininkų lyginami su žeme, o jų idėjos virsdavo dominuojančiojo elito pajuokos objektais. Tačiau norėčiau tikėti, kad šie laikai toli praeityje. Kita vertus, gerb. Andriui norėtųsi priminti, kad šis blogas yra viešoji erdvė, kurioje neoliberalioji (arba ekonominio racionalizmo) cenzūra par excellence neturėtų būti taikoma. Mūsų kultūra jau ir taip šių vėjų yra nublokšta į aukso karštinės laikų laukinius vakarus. Pagarbiai.
Ispanus atskraidinęs lėktuvas turėjo problemų
Ispanus į Kauną atskraidinęs Iberia aviakompanijos lėktuvas turėjo problemų, rašo Marca. Sugedo hidraulinė sistema, atidaranti oro lainerio bagažo skyrių. Problema jau buvo žinoma dar lėktuvui nepakilus, todėl buvo svarstoma, kad lėktuvas galėtų leistis Vilniuje, kurio oro uostas turi daugiau tecninės įrangos. Tačiau galų gale ir Kaune komanda, nors pavėluotai, bet sulaukė savo bagažo.
Va taip ,ir nereikia daryt skandalo del smulkmenu,jeigu jau Ispanijos rinktine skraido…
But skride ,kad ir Lietuvos futbolininkai ir tiek purvo butu pripilta apie kompanija,neva skraido su pasenusiais,sugetusiais lektuvais..
Užkalnis tik įrodė, kiek sėdėjo Delfi ir Lryto komentaruose ir koks yra pletkų rinkėjas, jeigu sugeba viską užsirašyti ir komentarus pakomentuoti… Trūksta žodžių. Dar tokios frazės kaip „debilizmo reitingas” ar „idiotizmo koeficientas” pasako apie rašantį žmogų labai daug.
Užkalni, eik į etiketo kursus.
Viskas čia gerai. Jei nesijaučiat, mieli bendrakomentatoriai, debilais – tai neturėtumėte imt į galvą tai, ką rašo A. Užkalnis;] Aš, pvz, perskaitęs jo rašliavą, gaunu gerą juoko dozę – jau vien tai pateisina jo egistenciją ;]
Vytautai, spaudziu ranka:)
Jums „debilai” ir „idiotai” cia besipiktinant Uzkalnio rasliava, Simonas Bartkus savo twitter’yje pritardamas raso:
„Nemažai grubios tiesos iš p.Užkalnio: http://t.co/yVSthm2 „
Idomus palyginimai http://verslas.delfi.lt/automoto/sbartkus-lietuva-oru-bus-pasiekiama-geriausiai-per-savo-nepriklausomybes-istorija.d?id=43704951
@Skytomas, niekas netrukdo Pinigų kartoje arba bet kur kitur ginti Jūsų arba kitų nuomonių. Idėjos (ypatingai apie VNO-ORD), paskelbtos viešai, yra vieša nuosavybė, ir jas aptarinėti galima visiems ir visaip; taip pat ir šaipantis iš jų. Tai irgi saviraiškos laisvė. Simonas Bartkus rašo savo blog’e visai kitokiu stiliumi, negu aš. Nepaisant to, mes puikiai sutariame su juo. Yra skirtingi žanrai, ne visiems visi patinka. Manasis nepatinka jums, ką padarysi.
@Andrius Užkalnis
tiesa sakant, nenorejau nieko komentuoti, bet nesusilaikysiu…
Kadangi p. Andrius komentuoja konkrecias mintis/idejas, iskeltas siame bloge – tai zmogus, iskeles ta ideja diskusijai, suvokia buves isvadintas „zaviais” epitetais. Nemanau, kad tai galima pateisinti zanaro savoka… Visgi pagarba kiekvienam turetu buti svarbiau uz nora pasiepti, igelti, o ir tai padaryti galima subtiliau…
Gerbiamo A.Užkalnio problema, kad jis, būdamas toks pat „profas”, kaip dauguma šio blogo komentatorių ir skiriasi nuo jų tuo, kad skrido lėktuvais kažkiek kartų daugiau į daugiau šalių, leidžia sau kritikuoti kažkieno gal ir neįprastus pasiūlymus, lyg koks „ekspertas” ir net balus rašyti.
Gerai, kad dar nekritikuoja NASA dėl netinkamai vykdomų kosminių programų…
Man tik įdomu, kaip žmogų, kuris vos ne kasdien važinėja viešuoju metro ir dirba viešojoje, abonentų išlaikomoje televizijoje, stebina viešųjų oro bendrovių idėjos, kas Europoje yra labai paplitę.
Kaip sakoma- moralinių dilemų nekyla. Tada belieka stebėtis arba užjausti…
nežinau ko čia taip džiaugiamasi lowcostais ir nejungiamais skrydžiais, kai iš pagrindinių hubų yr tik frankfurtas, ir tai laikai ne patys patogiausi (vietoj vakarinio reiso atsirado naktinis).
nei per amsterdamą, nei per paryžių, nei per londoną tūlas lietuvis negali skraidyt po pasaulį, kopenhagos geografija irgi ganėtinai ribota…
Gerbiamas Vytautai-NT, jūsų minima ‘problema’, kad aš leidžiu sau kritikuoti ir balus rašyti, yra ne problema, o privalumas, nes kai aš rašau, tai man moka pinigus, tai (manau) yra vienareikšmiškai teigiama. Jei nerašyčiau, tai man nemokėtų.
Jūsų minima informacija apie tai, kuo aš važinėju ir kur aš dirbu, yra dalinai netiksli ir dalinai pasenusi, bet nemanau, kad labai nusivilsite tai išgirdęs.
Nu jo Andrius Uzkuraitis daug pasiekes(:
Kai turesi savo versla ,jame suksis tai ir galesi vadintis protingas
Apie tave turi kiti zmones kalbeti ne pats…atsimink,jei ka,tu juk tipo issilavines zmogus
jei toks protingas tai kodel nieko gero nenuveiki,o komentarus rasineji?
Turint galvoje, kad vienas leidinių, kuriame publikuojasi A.Užkalnis yra tokios reputacijos, jog daliai komentatorių ten reikėtų mokėt už tai, kad jie nekomentuotų. Deja per sunkmetį mūsų žiniasklaida nusirito žemiau kritikos ribos.
Ir girtis tokiu darbu, jau tolygu girtis pelnymųsi iš prostitucijos. Tad nors sutinku su A.Šliogeriu dėl išvadų, nesutinku dėl priemonių…
Grįžtant prie esmės- mano nekarta kartota principinė mintis: kas yra aviacija- verslas ar infrastruktūra. Pasirinkus vieną iš atsakymų, niekada nesusišnekėsi su žmogumi besilaikančio kitos koncepcijos…
Sakei Andriau tau uz tai ,kad rasineji pinigus moka…
Tipo ,kad cia rasai Simonas moka (:
Jus ponas Andriau toks protingas ,tiek daug apie aviacija ismanot ,tad kaip cia iseina ,kad nedirbat darbo susijusio su tuom?
Netycia net sumaisiau Uzkalnis ne Uzkuraitis,nu toks zinomas aviacijos expertas todel atsiprasau…
Paziurekit ka LCC dave Kaunui koks pernai viesbuciu uzimtumas 80% net iki krizes tokio nebuvo,kavines pilnos ,todel ir dziugaujama
http://www.veidas.lt/ekonomika/verslas/uzkampio-sindromas-grizta-is-vilniaus-tiesioginiu-krypciu-vel-sumazejo
vel sumaisei pavardes: turi buti Uzkalnis, o ne Uzkampis.
@Marius, o tu gerai pagalvok – jei neliks turistų, išpūsi smarkiai krūtinę, ir užpildysi tas kavines vienas, nė nemirktelėjęs. Kas tave taip nuskriaudė?
Jei neliks Kaune LCC neliks ir turistu,apie ta ir kalbu
O nieks ir nesako, kad KUN neliks LCC. Ten greičiau AirBaltic neliks. Sąlygos KUN Ryanair pilnai tenkina. Tik vat didžiausia problema- gaut kažką daugiau…
Kartais atrodo, kad šio blogo dalyviai gyvena tarsi skirtingouse pasauliuose. Kad ir dabar Marius bando parašyti apie ratus, Vytautas-NT interpretuoja batus. Vytautai, kiek suprantu, Marius oponuoja A.Užkalnio opusui tokia labiau apibendrinta, fundamentalia prasme, o ne aptarinėja nūdienos aktualijas dėl AirBaltic.
Pagal pasisakymus A.Užkalnį aš iš karto tyliai sau priskyriau į didžiausių šio forumo juokdarių trejetuką, vos tik jis pasirodė. Įdomu, kad nesuklydau.
http://uzkalnis.popo.lt/2011/02/22/nemaloniausia-europos-oro-linija-jau-greitai-vilniuje/
gerai pavare nu cia tai zmogus idomu jis su tokiais pamastymais turi seima,draugu?
Negi aiškinsi kažkam, kad daugiausiai žmonės skraido ir skraidys visai ne iš tos daržinės, aplink kurią gyvena penkiasdešimties kilometrų spinduliu daugiausiai statistinių gyventojų, neturinčių beveik nieko, išskyrus pavardę, vardą, asmens kodą ir tris litus mikriukui. cia citata is Uzkalnio
Cia kaip Sustauskas ar Zirinovskis,tik kad jie i paprastu biednu zmoniu puse ,o sis ponas?
Pats paklausiau,dabar radau ir atsakau ..Gal kam irgi idomu bus http://www.andrius.com/apie-uzkalni-andrius-uzkalnis-knyga/
Mieli draugai, nesinervuokim. Užkalnis atidirbo savo darbą Delfi, Lryte, dabar Simono bloge. Pamirškim ekscentriko išsišokimus ir kalbėkime savo temomis. Kaip sakant, duok š… kelią!
Aišku A.Užkalnis gali varyt ant Ryanair kiek tinkamas ir boikotuodamas laukt kol į Vilnių pradės skraidyt EasyJet ar BA…
Man tik įdomu, kad pasirodo visa Europa durna ir tik jis vienas protinga, nes, jei neklystu, Ryanair jau aplenkė pagal keleivius Lufthansa…
Ir, be abejo, yra tikras ponas, nes Helen Miller Ryanair nesmirda. Dar pridėkim klausimą kas yra jis ir kas ši puiki aktorė pasaulio mastu…
Sutinku su tuom ,kad reik palikt Uzkalnio „issisokima” ramybeje,ir mastyt i tema
http://vz.lt/2/straipsnis/2011/03/28/Naujos_zaidejos_Vilniaus_oro_uostui_siemet_turetu_atskr2
Išvada viena: Lietuvoj yra du nekvescionuojami avia specialistai – Andrius Užkalnis ir Simonas Bartkus
Bet tai kaip užsigavo aviacijos pikasai Užkalnio paerzinti. Miela malonu žiūrėt :)
Marius iš vis šios dienos atradimas: dar nebuvo tokio atvejo, kad paskutinius 10 komentarų paliktų vienas rašytojas.
Užkalnis eilinį kartą išsitraukė savo raudoną skudurą ir pradėjo mojuoti visažiniam statistiniam litovcui prieš akis, o tas kad cypia, draskosi, putoja. Na o mums vis pramoga.
Neblogas straipsnis apie Ryanair, Uzkalni gal su mama gyveni kad uzkaupes pinigu ir gali skraidyt pirmyn atgal su Lufthansa ar SAS ? O ir be to kad ir kaip „varytu” ant Ryanair bet vistiek puktualumas jiems uzdeda didziuli pliusa…. Nesenai girdejau is amerikos lietuviu skrendanciu su Ryan diskusija, kodel tiek mazai vietos tarp „kedziu” taigi jie ismaiste taip, kadangi biedni ir kudi lietuviai skrenda dirbt, jiems daug vietos ir nereikia, o kai pralobsta gali gryzti verslo klase tarkim kad ir su SAS :)
Ei, nu bet rimtai palykit ta berniuka ramybeje. Tegu raso ka nori… Jam tiesiog demesio truksta, o jus visi nervus sau gadinates…
Tai matyt sia vasara Tel Aviv-Vilnius nebebus net carterinio skrydzio, nors po vyriausybinio vizito Izraelyje visa spauda rase apie reguliariuju skydziu atnaujinima (?) tarp sostiniu. Anksciau West Express siule kelialapius i Izraeli su tiesioginiu skrydziu Vilnius-Tel Aviv, o dabar tuos pacius kelialapius siulo tik su skrydziu Ryga-Tel Aviv.
juokingi jūs:) aršūs kritikai?
Trolis tas Užkalnis ir tiek :) nekreipkit dėmesio. Tiesos ir visiškų nusišnekėjimų jo rašymuose visada yra po lygiai.
Donatai, pilnai pritariu, atrodo cia rasi užkampi nuo delfi komentatoriu, bet ne, atvelkamos ir cia tie kaimiski pykciai ir dar tokiais inteligentiskais zodziais :)
O jums neatrodo, kad Andrius Užkalnis, Vytautas_NT, Marius ir kt – tas pats asmuo?
Prasideda CSI investigation :)
Nu cia kas per Sherlokas Holmsas ?
Jauciuosi kaip koks mazvaikis,cia jau nebe kokia tai diskusija…Net nera zodziu
Galvojau,kad tokiuose blog vaikai nerasineja
KUN irgi paskelbtas vasaros tvarkarastis-
http://kun.lt/index.php?lang=lt&page=vasaros_tvarkarastis
Idomu, ar dar yra sansu, kad KUN sia vasara atsiras Maskva su SkyExpress ?
Na kaip skelbta viskas lietuviu valdininku rankose :)
@Wincas Nori pasakyti, kad pati Lietuva stabdo ar trukdo SkyExpress atejimui i KUN ? Kazkaip nesinori tiketi. Ar cia vel prasideda VNO ir KUN konkurencija ?
http://verslas.delfi.lt/automoto/maskvos-oro-uostai-bus-jungiami-ir-privatizuojami.d?id=43732889
Nu kiek žinau rusai leidimą Sky Express’ui senai davė. O va Lietuvos SM ši mintis labai nepatinka ir leidimas užstrigo.
Būna gera priemonė bloguose – užrakinti komentarus porai dienų, labai gerai padeda kunkuliavimą numalšint :)
Kad nebūtų offtopic Maskvos orouostai jungiami:
http://verslas.delfi.lt/automoto/maskvos-oro-uostai-bus-jungiami-ir-privatizuojami.d?id=43732889
@Francas Galetum pries postindamas nors kiek auksciau paskaityti, ta nuoroda del Maskvos oro uostu tik dviem postais auksciau Donatas imete
Dėl rūko į Vilnių neatskrido „airBaltic” lėktuvas
http://www.diena.lt/naujienos/miestas/del-ruko-i-vilniu-neatskrido-airbaltic-lektuvas-341539
Verslininkai nori skrydžio iš Palangos į Hamburgą
http://www.diena.lt/naujienos/ekonomika/verslininkai-nori-skrydzio-is-palangos-i-hamburga-341546
Nėra prasmės duoti sutikimą skraidyt rusams į KUN, nes iki rudens, vėliausiai pavasario jis turi būti „užmarinuotas”.
Pagal tarpvalstybinę sutartį, Lietuva neturi duoti sutikimo Rusijos vežėjams aptarnauti maršrutus, kurie yra numatyti sutartyje. Kaunas-Maskva maršrutas yra aptartas sutartyje. T.y. jeigu Rusijos vyriausybė davė paskyrimą aptarnautį šį maršrutą, tai „Sky Express” gali tai daryti nors ir rytoj.
@Jurgis
Nerefreshinu komentarų, kas 2 minutes, kaip ne kurie :)
Ačiū Simonui už kompetetingą paaiškinimą. Savo provokacinius komentarus šia tema baigiu :)
Francai, refreshink nors kas valanda. Naujas Simono postas jau yra :)
Jurgiui ir kitiems: paskyrimas yra labiau procedūra, o ne įsipareigojimas vežti. Tiesiog priėmus sprendimą skristi, procedūras galima įgyvendinti greičiau. Jeigu neklystu, paskyrimą skraidyti Maskva-Vilnius šiuo metu turi „pasiėmusios” 7 Rusijos aviakompanijos. Kiek iš jų paskyrimu naudojasi – visi puikiai žino ;)
Simonai, gal gali išvardinti kas turi tuos paskyrimus? Utair, Transaero, Yamal, Aeroflot… ?
[…] ir su persėdimu. Lietuva sujungta su pasauliu geriau, nei bet kada iki šiol (žr. tą patį Bartkaus blog’ą). Su persėdimu skraido visas pasaulis. Jei norite skristi be persėdimo, geriausiai gyventi […]
Labai idomus bei informatyvus straipsnis. Manau skrydziu vis dauges ir tai bus vis paklausiau.