Naujas tiesioginis autobuso maršrutas iš Palangos/Klaipėdos į Vilniaus oro uostą
Nuo balandžio 1 dienos bendrovė „Toks”, bendradarbiaudama su Vilniaus oro uostu, pradės tiesioginius pervežimus iš Palangos į Vilniaus oro uostą, užsukant į Klaipėdos ir Kauno autobusų stotis.
Važiuojama bus du kartus per dieną, maršrutas bus vykdomas 49 sėdimų vietų „Setra 315HD” autobusu, esant poreikiui šis autobusas bus keičiamas į didesnį.
Maršrutas bus sujungtas su jau vykstančiu reisu iš Vilniaus į Palangą. Vykstant iš Vilniaus į pajūrį – autobusas startuoja iš Vilniaus autobusų stoties, važiuoja į oro uostą, įsodina keleivius ir tęsia kelionę į pajūrį. Vykstant iš pajūrio į Vilnių – autobusas startuoja iš pajūrio, atvykęs į Vilnių iš pradžių užsuka į oro uostą, išleidžia keleivius ir baigia kelionę Vilniaus autobusų stotyje.
Atvykimo grafikas:
Išvykęs iš Palangos 23 val. 20 min., autobusas į Vilniaus oro uostą atvyks 5 val. 35 min. Toks tvarkaraštis leis tęsti kelionę iš Vilniaus oro uosto „Wizz Air” skrydžiu į Londoną, „Estonian Air” skrydžiu į Amsterdamą, taip pat reguliariaisiais reisais į Kopenhagą, Varšuvą, Taliną, Rygą bei užsakomaisiais reisais į Heraklioną, Antaliją ir Maljorką.
Išvykęs iš Palangos 5 val. 30 min., kitas autobusas į Vilniaus oro uostą atvyks 10 val. 50 min. Kelionę patogu bus tęsti „Norwegian” reisu į Oslą, „Wizz Air” reisais į Einhoveną, Milaną ir Romą, „Austrian” reisu į Vieną, „Lufthansa” reisu į Frankfurtą, „Estonian Air” reisu į Berlyną bei popietine užsakomųjų reisų banga – „Bulgaria Air” reisu į Varną, „Small Planet Airlines” reisais į Marmarį, Barseloną, Heraklioną, Antaliją, Varną.
Išvykimo grafikas:
Autobusas iš Vilniaus išvyks 15 val. 10 min., pagavęs didžiąją pietų atvykimo į Vilniaus oro uostą bangą – trijų valandų laikotarpiu prieš autobuso išvykimą Vilniuje vasaros tvarkaraščiu leisis daugelis ryte pakilusių užsakomųjų reisų, taip pat lėktuvai iš Londono Lutono, Korko, Oslo, Vienos, Frankfurto, Amsterdamo, Kopenhagos, Varšuvos, Maskvos, Prahos.
Antrasis reisas iš Vilniaus oro uosto išvyks lygiai 23 val. ir bus patogus atvykusiems „Ryanair” reisais iš Londono, Dublino ir Žironos, „Aer Lingus” reisui iš Dublino, vakariniams užsakomųjų reisų atvykimams, taip pat kitiems reguliariems reisams – iš Stokholmo, Maskvos, Romos.
„Toks” keleivius vilios gera bilietų kaina: kelionė iš/į Kauną kainuos 17 litų, į Kryžkalnį – 34 litus, į Klaipėdą – 50 litų, į Palangą – 55 litus. Papildoma 5% nuolaida yra taikoma perkant bilietus internetu www.iticket.lt.
Planuojama, augant keleivių srautui didinti autobusų skaičių šiuo maršrutu, toliau optimizuoti tvarkaraštį bei siūlyti kitus maršrutus iš Vilniaus oro uosto.
Be „Toks”, šiuo metu pervežimus iš Klaipėdos „Akropolio” stotelės į Vilniaus oro uostą vykdo „Ollex” – 2 kartus per dieną mikroautobusu.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
157 komentarai
Leave a reply
Puiku. O pratesiant diskusija del SkyExpress pasidare idomu, tai kas gi tada trukdo pradet jiems skrydzius. Gal jie patys persigalvojo pasikeitus situacijai VNO ir dabar nebezino kuri oro uosta rinktis ?
Labai gerai, reikia tikėtis tai atsipirks ir atneš naudos.
Viskas juda tik i prieki… 50lt i Klaipeda tikrai pigu nors pats net neprisimenu kada vaziavau autobusu…
Ziurejau ka tik Ollex is Klaipedos Akropolio 75lt i viena puse jei i abi daro 15lt nuolaida gaunas 135lt,o TOKS 50lt ir dar 5% nuolaida jei perkant internete, i abu galus gaunas 95lt
Tenka pasidžiaugti, kad daugiau kaip metai buko kartojimo, kad VNO reikia tarpmiestinių autobusų į oro uostą, ledai pagaliau pajudėjo. Ačiū Wizz ir Ryanair. Tikiuos, kad geležinkeliai irgi pakrapštys makaulę.
Tikiuosi, kad artimiausiu metu bus išspręstas Minsko autobusų užsukimo klausimas. Taip pat atidaryti reisai į Lydą ir Gardiną.
Iš kitos pusės šis TOKS sprendimas leis numušti nerealiai aukštas autobusų kainas į Klaipėdą ir
Palangą…
Simple express už 50lt veža į Taliną …
Idomu kaip del Panevezio nieko negalvoja,kaip ne kaip miestas tikrai nemazas…Bent jau po Londono reisu tikrai norinciu vaziuot butu..
Ko gero tokiu pat principu kaip Klaipeda – Vilnius reisas galetu uzsukti i VNO ir pvz. Mazeikiai-Vilnius autobusas, vaziuojantis per Siaulius ir Panevezi.
Turnover of Tallinn Airport grew by 10% in 2010
http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=39053
Tallinn Airport’s turnover was 25.93 million euros in 2010 which was 10% more as compared to a previous year, reports LETA/BBN referring to Aripaev.
The company ended the last year with a profit of two million euros. In comparison, in 2009 the result was a profit of 0.4 million euros.
As Anneli Turkin, the Board Member of Tallinn Airport, emphasized, last year the airports managed by Tallinn Airport served a total of 1.45 million passengers which was 5% more than in 2009.
As LETA reported, the world’s first Skype phone booth was opened in the Tallinn Airport on March 21; there one can call free-of-charge to others Skype users.
Ar negaletu tokiu Skyphonu pasistatyti ir VNO ? Butu nepirmi pasaulyje, na bent jau antri. Vis tiek gerai ir vis tiek pijaras.
Deja Aerlingus VNO leidžiasi 23.35 ir į šį maršrutą jau niekaip nespėsi.
Vaidai, „Aer Lingus” vasaros tvarkaraštyej leidžiasi 21:30 VNO, 22:15 pakilęs, 23:35 jau leidžiasi DUB.
Na prisipazinkit, kuris cia taip :)
Vidurdienį darbe aptiktas girtas Aviacijos saugumo tarnybos inspektorius
http://www.delfi.lt/news/daily/crime/vidurdieni-darbe-aptiktas-girtas-aviacijos-saugumo-tarnybos-inspektorius.d?id=43748589
Tai gal jau zinoma kiek nuostoliu siemet patyre VNO ir KUN? Butu idomu dar ir RIX duomenis suzinoti. Is Jurgio straipsnio TLL metus baige su beveik 7 mln. pelno.
Simonai, o kodel OS siandien atsauke skrydi?
@Jurgis – cia ryskiai wincuko darbas. Diskutavo apie KUN-ORD marsruta ir prisilupo kaip velniai ;))
:) tai jau tikrai nusiritau iki valdininko lygio ir laku darbo vietoje :)
O gal netrukus jau taip skraidysim :)
http://www.youtube.com/user/FestoHQ
@Jurgis. Sunkiai tiketina. The Economist viename is paskutiniu numeriu buvo straipsnelis aviacijos tema. Detaliai nepamenu, bet isvada mazdaug tokia, kad bus einama aerodinamikos gerinimo keliu – nebeliks lektuvu uodegu ir pan. T.y. bus kaip dabartiniai naikintuvai, kurie ore issilaiko tik fly by wire deka
Šiaulių oro uostas stengiasi išlikti konkurencingas
http://etaplius.lt/Verslas/Siauliu-oro-uostas-stengiasi-islikti-konkurencingas
Beje, grįžtant prie skrydžių geografijos, ar yra šansų, kad į Lietuvą pradės skraidyt Turkijos low-cost’ai Stambulo arba kurortų kryptimi? Manau porai savaitinių reisų keleivių prisirinktų…
Vytautas-nt is baaaack ! :) keleiviu tikrai butu :)
va cia tai argumentas !
Užlinko iticket.lt….
http://www.centreforaviation.com/news/2011/03/29/easyjet-focusing-on-business-travel-market/page1
easyJet focusses on business travel market
kaip matot, jokios easter europe planuose
Pagal Toks informaciją į Vilniaus oro uostą užsuks šie maršrutai: Minskas – Vilnius – Palanga bei Vilnius – Kaunas – Palanga. Bent jau jų kreivas iticket.lt puslapis taip sugeba parodyti…
Siaip manau labai teisinga linkme einama…
Siuo momentu skrydziu daugmaz uztenkama,dabar reikia gerinti susisiekima su VNO ,kad butu keleiviu ir tada bus viskas tvarkoj … Bus geras kedziu uzimtumas,nereikes ikalbinet nieko ,pacios kompanijos bus suinteresuotuos..
Aisku jeigu viskas nesibaigs keliai autobusu marsrutais,bus viskas tvarkoj…
Simonai, bus pasveikintas kaip nors Wizzair orlaivis kai pirmąkart nusileis Vilniuje?
Mariau, kelių tie keli pravažiuojantys autobusai tikrai nenubaigs ;)
Nors Vytautas NT „is back”, taciau, kaip ne keista, as irgi isitikines, kad skrydis i Antalya ar Alanya pasiteisintu, zinant, kad kiekviena diena kyla charteriai pilni, o kainos organizatoriu…uzlenktos :). Bet cia butu mirtis organizatorius. Nors as del as neverkciau. Bet, kaip suprantu, su lowcostais problema, nes nera open sky susitarimo, o wizzair’as gal ir realu, nes maciau lyg is Budapesto bei Kiev’o skraido. Jei kur klystu, ar kalbu, kaip Vytautas NT, sorry :)
Nereiketu pamirsti, kad kokie 80% skrendantys i Antalija niekada patys nesideliojo kelioniu patys ir vargiai tai sugebetu.
Visų pirma priminsiu, kad aš kalbėjau apie pačios Turkijos vežėjus, tad manau šioje vietoje problemų neturėtų būti- jie gali į Lietuvą skraidint iš bet kokios Turkijos vietos.
Taip pat siūlau neužmiršti apie KOS. Šios salos Lietuvoje išvis nieks nesiūlė, tad teoriškai srautas neegzistavo. Bet Ryanair- pasiūlė. Ir manau, kad bilietai neblogai perkami.
Lygiai kaip į Rodą šiemet vėl bus užsakomieji, bet jiems konkurenciją sudarys Ryanair.
zzz , ten praleidau viena raide ” aisku jeigu viskas nesibaigs keliais autobusu marsrutais,bus viskas tvarkoj” nepykstu,bet zinai galejei ir susiprasti:)
Wizzair skraido is Budapesto ir Kiev i Turkija ,nes tose salyse ji iregistravusi savo filialus,ir tada jie gauna leidimus jei reikalingi..
Lietuvoj jie skraido kaip vengru kompanija kuri yra ES nare ,taigi po ES salis nereikalingi jokie tarpvalstybiniai susitarimai..
http://www.lrytas.lt/-13013806501301202876-dėl-rūko-į-vilnių-neatskrido-airbaltic-lėktuvas-nuotraukos.htm
jau taip vardas suteptas dar jie vis gilesne sau duobe kasa,visi lektuvai atskrido tik ju vat,aisku pigiau i autobusa ir dardi belekiek laiko,ne pirmas kartas juk:)
Na o siap 50% ,kad buvo nedaug keleiviu tai ir neapsimokejo skrist,o cia pamate ruka sugalvojo bent siek tiek minusa sumazint..
Jau ne syki taip buvo ,berods tas pat Lrytas.lt rase,kai surinkus nedaug keleiviu budavo paskelbiama ,kad techniniai gedimai lektuve zmones susodinami i autobusa ir darda..
Arba ne mano isgalvota,buvo rasyta irgi ,kai zogus turintis bilieta su persedimu negali skrist nes jau pilnas lektuvas ,tai liko laukt RIX kito reiso i VNO arba siule su autobusu vaziuot,Airbaltic siemet per 3men skrydziu sumazejo,bet uzpildymas padidejo 1% berods,nesakau ,kad visados ,bet daznas atvejis kai elgiamasi butent taip,nesurinkus bent minimaliai keleiviu ieskoma ivairiu budu atsaukti reisa
Ne veltui apklausa parode ,kad zmones sia kompanija vertina labai blogai
@Marius – pardavimas daugiau bilietų, negu lėktuve yra vietų (angl. „overbooking”) – įprasta praktika aviacijos rinkoje. Įmonės pasiskaičiuoja, koks procentas keleivių nusiperka bilietus, bet neskrenda (tokių yra sąlyginai ne taip ir mažai). Tada parduoda daugiau bilietų į tai atsižvelgdamos. Jeigu visgi per mažai keleivių atsisako planų skristi – tada iškyla problema, kad kas nors gali netilpti į lėktuvą. Tokios aviakompanijos tuomet paprastai pirmiausiai siūlo savanoriams pasilikti iki kito reiso už kompensaciją. Tačiau jei tokių neatsiranda pakankamai – „palieka” to nenorinčius.
O as MANAU, kad jus, Vytautai-NT, esate diletantas. Vytautas-NT tikrai nezino,kaip perkami tie bilietai ir kiek pelningi/nuostolingi tie marsrutai bus aviakompanijai.
Taip pat MANAU, kad valstybes tarnautojas turetu uzsitarnauti savo alga, atlikdamas savo tiesiogines pareigas, o ne istisai fantazuodamas rastu siame blog’e darbo metu.
Taip pat MANAU, kad jis yra priklausomas nuo interneto ir jam darboviete turetu pradeti riboti prieiga prie tam tikru su tiesioginiu pareigu atlikimu nesusijusiu tinklapiu.
Nieko asmenisko, bet man, kaip mokesciu moketojui, islaikanciam kelis valstybes tarnautojus, del to labai apmaudu ir netgi pikta. Tikrai siulyciau susirasti darba aviacijoje ir nuosirdziai padirbeti, o ne „uzimti pareigas”. Peace…
Visko gali but nezinojau tokios praktikos,todel nesiginciju.. Yra teke matyt Gatwicke,kai zmogus lauke ,kol baigsis registracija ir jei kas nebutu speje i isankstine registracija (tada dar nebuvo online registraciju,kai iskart prie vartu eini),butu kompanija jam pardavusi bilieta…
Ar pasiruošęs oro uostas tarpmiestinių autobusų stovėjimui ir keleivių išlaipinimui/įlaipinimui? Ten ir dabar būna sumaištis su „taksistais” , dar maršrutiniai .
Na taip turetu but paruosta is VNO puses kazkas panasaus i mini autobusu stoti,dabar kolkas gal ir uztenka nes ne tiek daug ir vaziouja ,bet perspektyvoj cia infrastuktura turi eit is VNO puses
Rusai pradeda reguliarius savaitgalinius į Palangą.
http://www.rusline.aero/regular.html
Jie dar nepradeda, nes pagal tvarkaraštį skrydžiai prasidės birželio 26 dieną.
Del overbooking, tai iprasta praktika, man yra teke su SK panasioje situacijoje atsidurti…
Siulo kompensacija ir skristi su kitu reisu ir beveik visada randasi, kas nori uzdirbti 200 eur :)
Lufthansos pasiulymai sutinkantiems palaukti, ypac long haul, irgi buna puikus :)
http://www.aex.ru/news/2011/3/30/83784/
Sky Express dabar ne apie Kauna galva skauda ;-)
Check out the world’s first Skype phone booth situated in Estonia’s capital, Tallinn’s airport
http://www.product-reviews.net/2011/03/30/worlds-first-skype-booth-opens-as-company-gains-30-million-users/
Rusai į Europos čempionatą skris tiesioginiu reisu
http://www.alfa.lt/straipsnis/10915156/?Rusai.i.Europos.cempionata.skris.tiesioginiu.reisu=2011-03-30_13-47
Kelintą dieną, kelintą valandą pirmi wizzair ir ryanair skrydžiai? Šiaip matau visus kylančius/besileidžiančius į centro pusę lėktuvus. Dabar bus įdomiau stebėti veiksmą, nes bent jau šiuo metu ypač palyginus su 2008 metais – nuobodoka. :) Beje, Simonai, nekyla minčių išplėsti šį blogą? Pvz. komentarų skaidymas į puslapius, nuotraukų talpinimo galimybė ir pan.?
Tarpžemyniniai skrydžiai iš Rygos galėtų būti pradėti po 2013 metų, teigia susisiekimo ministras
Tarpžemyniniai skrydžiai iš Rygos tarptautinio oro uosto galėtų būti pradėti po 2013 metų, interviu latvių dienraščiui “Neatkariga Rita Avize” pareiškė Susisiekimo ministras Uldis Augulis.
Jo teigimu, tarpžemyniniams skrydžiams pradėti būtina atlikti oro uosto rekonstrukciją ir tam oro uostas planuoja pritraukti finansavimą iš Europos Sąjungos (ES) Sanglaudos fondo.
“Turime rekonstruoti tūpimo lauką, kuris neatitinka reikalavimų, kuriuos oro uostai turės atitikti ateityje. Yra Sanglaudos fondo lėšų, kurias oro uostas artimiausioje ateityje pradės įsisavinti, kad galėtų atlikti būtiną rekonstrukciją”, – pareiškė ministras.
Pasak pareigūno, tarpžemyninius skrydžius būtų galima pradėti tik atlikus rekonstrukciją. “Galiu gana tiksliai pasakyti, kiek truks rekonstrukcijos darbai – iki 2013 metų. Taigi manau, kad po 2013 metų mes galėtume pradėti tarpžemyninius skrydžius.”
Latvijos nacionalinei oro vežėjai “airBaltic” taip pat reikia tinkamo orlaivių parko, kad būtų galima vykdyti tarpžemyninius skrydžius, pareiškė U. Augulis.
Valstybės valdomas Rygos oro uostas yra didžiausias Baltijos šalių oro uostas pagal keleivių srautą.
BNS informacija
Vto vremia kogda korabli borozdiat kosmicheskoje prostranstvo…..bla,bla,bla…..reiketu paskubeti,o tai AirVintik gali ir nesulaukti :)
va del Palangos patikslinimas. Kiek supratau dabar jau 2 kartus i savaite. Sestadieniais ir sekmadieniais.
РГ 187 CRJ 200 Москва (Домодедово) 07:20 Паланга 08:20 СБ.
РГ 188 Паланга 09:10 Москва (Домодедово) 11:50
РГ 187 CRJ 200 Москва (Домодедово) 05:50 Паланга 06:40 ВС.
РГ 188 Паланга 07:30 Москва (Домодедово) 10:10
Oro uostas – nevertas dėmesio
http://www.lrytas.lt/-13015444011300865140-oro-uostas-nevertas-dėmesio.htm
Ryanair to Introduce EU261 Compensation Levy of €2
http://www.ryanair.com/en/news/ryanair-to-introduce-eu261-compensation-levy-of-2-euro
Aš tai turiu įtarimą, kad jie tokiu būdu bando padengt nuostolius dėl pabrangusių degalų. Oficialiai vaidina, kad čia ugnikalniai kalti, bet realiai brangina visiems bilietus 2 EUR…
„Rusline” turi keistą bilietų pardavimų strategiją – jų nėra nei „Amadeus”, nei BSP. Na, bet Rusijos turizmo agentūroms gal ir nieko tokio.
Vadinasi vėl pirksim bilietus per Poliot-Sirena. Lietuvoj gal kokios 2-3 agentūros jomis naudojasi. Galės sėkmingai iš to uždirbinėt.
Talino oro uoste atsirado pirmoji pasaulyje telefono būdelė, skirta pokalbiams „Skype“ programa
http://www.balsas.lt/naujiena/532017/estijoje-atsirado-pirmoji-pasaulyje-skype-telefono-budele
Donatai: „Wizz Air” šventė planuojama balandžio 15 dieną. Lėktuvo atvykimo šventės nebus, nes lėktuvas bazinis, atskris techniniu skrydžiu keliomis dienomis prieš tai, o balandžio 16 d. (šeštadienį) 6 val. ryto kils pirmam reguliariam reisui į Korką.
To Jurgis: Ir man labai stebina ,kiek gi galima isleidzia leidinius su klaidom,kas ten juos girti kuria,ar jie negali patikrinti pries leisdami tai juk nera sunku ,dienrasciai leidziami kas dien tiek puslapiu ir ir tie retai jau kada klysta,o cia leidinuko p. Balnienie nesugeba sukontroliuot
Šiaip įdomu ar pagal dabartinį tvarkaraštį įmanoma, Kad VNO tuo pat metu bus vienas Wizz lėktuvas ir du Ryanair lėktuvai?
Nes kol kas sunkiai įsivaizduoju pro kur pas juos keleivius varys pėsčiomis.
kitas klausimas- ar bus iškilmingas pirmo Ryanair lėktuvo pasitikimas?
Vytautai-NT: bus, dar negaliu pasakyti kada ir kaip, dar daugiau nei mėnuo likę, bus priderinta prie žurnalistų ir t.t.
Vytautai-NT: įmanoma bus tavo įvardinti būdu 4 lėktuvus vienu metu aptarnauti (su daliniais apribojimais – Šengeno/ne šengeno skrydžiai), daugiau 3 vienu metu kol kas nenumatoma.
Simonai, kuriam sezonui galima tikėtis skrydžių į Paryžių?
http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/lietuvos-naujienos/aurelos-pardavimo-sandoris-zlugo-imonei-ieskoma-kito-pirkejo-194-144135 be komentaru :)
Ta proga klausimas, kaip keleiviai eis is nesengeno terminalo? Ar lektuvus statys prie rankoves, o keleivius leis per trapus?
„Ryanair“ apmokestino keleivių teisę į kompensaciją už atidėtą ar neįvykusią kelionę
http://www.lrytas.lt/-13015648061301496343-ryanair-apmokestino-keleivių-teisę-į-kompensaciją-už-atidėtą-ar-neįvykusią-kelionę.htm
Vytautas-NT: kaip minėjau jau anksčiau, pageidaujančioms bendrovėms bus sudaryta galimybė keleivius laipinti nuo terminalo iki lėktuvo trapo keleiviams einant pėsčiomis. Tai liečia tiek Šengeno, tiek ne-Šengeno skrydžius, o pastarųjų bus ypač daug. Tai kviečiu skristi ir išbandyti :)
Teks isbandyti :) turiu bilietus Birzelio 13d. i KOS
Visgi, manau, FR sudarys konkurencija musu kelioniu agenturoms, gal ir ne prastesne nei sviesios atminties Star…
Oj, pamirsau, kad KOS is KUN skrenda …
Pagal skyliner-aviation.de matyti jog Small Planet Airlines isigijo pirmaji A320.Sis lektuvas yra 2001 metu:
Airbus A320-232 1411 SP-HAB Small Planet Airways Polska at MAN 31mar11 in all wh cs prior delivery, to be ops for Yes Airways ex G-TCAC
Tadai, jau ir jų tinklapyje yra info apie tai. Tik B757 dingo iš orlaivių parko sąrašo.
SPA jau praeitų metų vasarą paskutinio B757 atsisakė ir nuo to laiko operuoja B733, o pamažu juos keis turbūt į A320. jei neklystu, apie 10 lėktuvų šią vasarą operuos SPA:
2 VNO;
1 TLL
2-3 WAW ir kiti PL;
2-3 MXP ir kiti Italija;
2 Bristolyje, Dubline ir kitur UK.
B752 LY-FLA neseniai perregistruotas i VQ-BKM ir skraidys is Rusijos (Nordwind Airlines).
Kad ir kaip skaiciuoju,man gaunasi 7 lektuvai SPA fleet’e (LY-FLC,FLH,FLE,SP-HAA,ES-LBD ir dar du A320).
čarteriuose vasaros sezonas gegužę prasideda, tai realiai spėju dar pasipldys parkas – vienas A320 gegužę skraidys ir iš VNO. O tie du – ko gero Lenkijoj
vakar nusileidau iš kijevo, tai smagus vaizdelis VNO, kaip kokiais 2007-aisiais. Visos 6 rankovės užstatytos: airBaltic, Estonian, Small Planet, SmartLynx, Lufthansa ir nepamenu kas prie šeštosios. Šalia to autobusu laipino SAS, autobusu Kijevas, vienas BT F50 riedėjo kilti, dar stovėjo du utair (vienas ATR, kitas Boeing), vienas BT Dash aikštelėj. ir dar keli lėktuvai toliau nuo terminalo, prie technikų angarų.
sveikinimai visam VNO!
Įdomu ar AirNew Zealand praktiškai naudoja tokią skrydžių saugos instrukciją?
Fbit.ly/2Frichroll
Pirminė informacija apie nutrūkusį Aurelos sandorį buvo Versus’e:
http://finansai.eversus.lt/naujienos/1851
@Linas – dėl KOS tu čia rimtai? Tai skrisim vienu lėktuvu, aš irgi birželio 13 kylu. Kažkaip galėtume pakeliui ir gramą padaryti ;)
Ryanair prades skraidyti i Malme, deja ne is Kauno. Bet jau zemelapyje parodytas miestas
@alminas
O vakar teko vūti VNO perpiet – išvykimo salėje mergina per garsiakalbius įnirtingai kartojo, kad nėčios moterys ir suvaikais, registruojamos be eilės. Nors tuo metu prie registravimos nestovėdavo niekas arba koks vienas kitas vyriškis. Tai labai keistai skambėjo :)
@Zhymantas
Is Alicantes 2x per savaitę ir is Malagos 1x per savaitę nuo birželio 30 d.
Mindaugai, gal alminas pateikė į nestandartinį piką, nes šiaip ir statistika rodo, kad kolkas VNO yra nekas, bet panašu, kad neilgam. Tikėkimės, kad šių metų gale, kitų metų pradžioje nebebus vėl tokios duobės, kaip dabar, nes panašu, kad paskutiniu metu VNO vasaros sezonai pusė bėdos, o žiemos tragiški. Tikiuosi, kitais metais, bent jau „sugrįšim” į taip dažnai minimus 2008-uosius.
@Vytautas
labai rimtai. skrendu pailseti, jau metus be atostogu varau :) Galesime ir alaus…
O kodel pasirinkote KOS o ne Rhodes ? pliusus ir minusus gal galima ?
jei ne paslaptis, kiek per akcija pigiausiai i kos/rhodes bilietai kainavo? nes dabar matau virs 400 litu be bagazo ir korteles mokescio. ar buvo ka pigiau ismete?
http://www.lrytas.lt/-13012597551300046194-prasiskolinusios-savivaldybės-spausti-stabdžių-dar-neskuba.htm cia gal kas supyks ,kad ne i tema ,bet griztant prie AirVilnius bajerio net neimanomas,kai tokios skolos zinant ,kad pirmieji metai visalaik nuostolingi…
O Klaipeda visai realiai galetu,kaip jau yra „ganduose”,paremti Palangos Oro Uosta ,idomu kazin kaip reikalai Palangos savivaldybeje jei ka ir jie patys galetu labiau pasistengti pritraukiant skrydzius ne vien syki per savaite i Maskva
wizzair šiandien paleido tam tikrą laukostinės lojalumo programos formą – http://wizzair.com/travel_services/Wizz_Xclusive_Club/?language=EN
už 10EUR nusipirkus narystę, kai kuriems tarifams taikomos nuolaidos, vėliau narystė turėtų kainuot 30EUR metams.
aš nusipirkau narystę ir birželį bilietams į Barseloną buvo 30LTL nuolaida už segmentą. Tai 120LTL už du bilietus ir susitaupė – pirmas pirkimas atmušė narystės kainą.
Siaip TOKS veza is Vilniaus i RIX uz 45lt o jei daugiau sustojimu net uz 36lt…
Na gerai i RIX gal daugiau vaziuojanciu,bet cia juk dasides dar ir siap is Klaipedos i Kauna ,ir is Kauno i Vilniu keleiviai juolab,kad is Klaipedos i Vilniu kitu kompaniju zemiausia autobuso kaina yra per 65lt..
Kazkaip keistai paskaiciuota ir dar reklamuojama kaip akcija,belieka tiketis ,kad esant didesniai paklausai kaino kris :)
Man asmeniskai tas nera aktualu ,bet juk daug zmoniu taip keliauja
Simonai idomu TOKS sis marsrutas duotojamas ,kaip nors ar dar kazkokie kiti kriterijai nulemia zemesne kaina nei iprastine…
Ir dar del TOKS zemesnes kainos i RIX cia sis marsrutas veikia kokiais nors ipatingais susitarimais ar kaip?
Sveiki, Simonai.
Minėjote jog Wizzair lėktuvas į VNO atvyks techniniu skrydžiu. Ar būtų įmanoma sužinoti atvykimo dieną ir laiką (kai bus aišku tai, ne dabar žinoma). Teko pasitikt ir pirmąjį B757 Aurelos, tad būtų įdomu.
Karoli, jei žinosiu – pranešiu kiek galima anksčiau, nors techninių skrydžių laikas dažnai būna netikslus.
Mariau, ne, nedotuojami. Dotuoti jokio tarptautinio transporto be Europos Komisijos leidimo negalima (yra atskiri atvejai kada galima, tačiau ilgai turėčiau pasakoti), tačiau Vilnius-Ryga niekaip kriterijų neatitiktų. Šalies viduje irgi daug apribojimų (realiai tik „socialiniai” maršrutai gali būt dotuojami), tai realiai tarpmiestinių maršrutų dotacija nėra galima.
Off topic: gal kas nors zino, kiek zmogeliuku skrido pirmuoju Alecante – Kaunas ir Kaunas – Alecante skrydziu? Butu idomu suzinot.
Sveikinu visus „debilus” ir „idiotus” su VNO atgimimo diena (teisingiau – atgimimo mėnesiu) ! Tikiuosi, tai tik atgimimo pradžia ir išgirsime dar daug stulbinančių (ypač „ligonius”) VNO naujienų ! Sekmės !
Beje, gal kas pamenat, kada numatytas pirmas Jade Cargo skrydis su B744F į KUN? kiek pamenu, kalba buvo apie pirmas balandžio dienas…
Mano ziniomis pirmas Jade Cargo skrydis i KUN turi ivykti rytoj
Vakar festivalio „Kino pavasaris” uzdarymo vakarelyje netiketai sutikau Simona besisnekuciuojanti su festivalio direktore V.Ramaskiene. Gal negrazu, bet paviesinsiu ju „deal’a”,- pasirodo Simonas, susilaukes daugybes skundu ir spaudimo is Susisiekimo munisterijos ir atskiru politiku bei valdininku, nusprende uzdaryti si savo aviabloga ir naujienas skelbti tik oficialiam VNO naujienlaiskyje. Blogas nemirs, bet bus pertvarkytas i bloga apie kina ir veiks kartu su jau anksciau Simono ikurta lietuviška interneto svetaine http://www.kinas.info, bei integruotas i visa festivalio „Kino pavasaris” web sistema. Taigi, atia kolegos, nenustebkit, jei sekantis Simono postas cia bus kino recenzija ar anonsas :(
Bus dar vienas postas – „Singapore airlines” atidaro reisą SIN-VNO pagal 2010 m. pasirašytą tarpvalstybinę sutartį. Nuo rugpjūčio 1 dienos – tris kartus per savaitę su A330-300. Atvykimas į Vilnių antradieniais, ketvirtadieniais ir sekmadieniais: 18 val. 40 min., išvykimas – 21 val. 15 min.
Daugiau info – netrukus.
Taip Simonai, tik suklydai del lektuvo. Skrydzius vykdys Aurela ( 2011 03 32 d.pasirasytas susitarimas su” Singapore Airlines”)
Balandžio 1-osios pokštininkai :)
O kas taką iki 3 km pailgins? Arba teks maršrutą keist į SIN-KUN. Beje, o kiek keleivių telpa į keleivinį/krovininį B747?
Nuo Birzelio 1d. is Palangos skraidys nauja aviakompanija „Palanga airline”, kuri tures pradzioje veiklos viena lektuva.
Daugiau info cia:
http://www.Palanga-airline.com
to: Zhymantas
Apie 140 i kiekvieną pusę
Patikslinimas dėl keleivių į ALC. ALC-KUN 129 nupirkti bil; KUN-ALC 169. Skaičiai labai artimi tiesai.
http://www.lrytas.lt/-13016457931299695382-ispanijos-leidinys-kauną-pripažino-geriausia-turizmo-kryptimi-europoje.htm is tikruju nieko ta kvailiu deina bet manau normalus dienrasciai neturetu taip daryti,juk darbo diena kaip ne kaip
Nors ir nieko pokstas,tik kai kurie Kaunieciai dar gali ir patiket;)
Nesistebėčiau, jei tai būtų tiesa: balsavimas iš tikrųjų vyko, lietuviai balsavo aktyviai. Nepamirškim, kad internetiniuose balsavimuose mus paprastai lenkia nebent kinai :)
Iš neoficialių, bet patikimų šaltinių pavyko sužinoti, kad daugiametę patirtį šiame skrydžių segnemte turinti aviakompanija „Baltia Air” http://www.baltia.com/vilnius.html
nuo 2011 metų birželio 3 d. pradeda reguliarius skrydžius New York (JFK) – Vilnius. Kol kas planuojamas vienas savaitinis skrydis su naujai išsinuomotu B747-200. Kitomis savaitės dienomis bus skraidoma į Rygą, Taliną, Sankt Peterburgą.
@Marius-cia ne pokstas.
Na tai nusimato stipri konkurencija transatlantiniuose skrydziuose is Vilniaus:
„Novaturas” pasirašė sutartį su „Virgin Atlantic Airways”
http://www.verslobanga.lt/lt/spaudai.full/4d95a513be76f
„Jau po mėnesio tiesiogiai iš Vilniaus lietuviai galės pasiekti tris JAV miestus, Argentinos sostinę bei du miestus Australijoje. Tokios skrydžių geografijos iki šiol neturėjo nė vienos avialinijos, vykdančios skrydžius iš Lietuvos, todėl esame tikri, jog nauja „Novaturo” veikla sustiprins jo lyderystę ne tik Lietuvoje, bet visame Rytų Europos regione”, – teigia „Novaturo” generalinis direktorius Linas Aldonis.
Nuo pirmos birželio mėn. savaitės startuos kassavaitiniai „VirgiNova Air” skrydžiai į Čikagą bei Bostoną, du kartus per savaitę lėktuvai iš Vilniaus kils į Niujorką. O jau nuo birželio vidurio pradedami skrydžiai į Argentinos sostinę Buenos Aires bei Australijos miestus – Sidnėjų ir Pertą.
o gal aplamai yra duomenu koks Ryanair lektuvu Kaune?
uzpildymas
@Vytautas-NT – SIA kils iš VNO, po to darys techninį nusileidimą KUN prispildyti kuro – ten tako užtenka.
gal jau baigiame ta balandzi 1…?
Siandien galima naujienu ir nebeskaityti, geriau papasakokit KOS ir RHODES pliusus bei minusus
@Wincas del KOS vs Rodes
Kose radau viesbuti, kuris buvo priimtina kaina, 4* AI, atsiliepimai puikus… Rode kainos didesnes viesbuciu… Tai tas ir nuleme. Kai ziuri overall kaina su skrydziu ir viesbuciu,iseina gerokai geriau, nei su musu Nova
Del skrydzio kainos su FR, tai isejo 1600 lt. 3 zmonem su bagazu ir visais mokesciais. Manau, kad tai maksimali protinga kaina…
As planuoju tik porai dienu uzsukt i tas salas paskui tesiu kelione link italijos ispanijos ir grisiu per prancuzija, nelabai megstu visa savaite vienoj vietoj uzsibut
Girdejau kad apartamentus nebrangu issinuomuot tik reikia kad daugiau liaudies butu.
@Wincas, pagrindinis argumentas buvo tai, kad KOS, bent jau atrodo, mažesnis popsas nei RHODES. Plius, gavau gerą 4* AI, ir žinau kad po visokius griuvėsius maklinėt visiškai nenorėsiu, nes jau nepamenu kada normalias atostogas turėjau. Skrendam 4iese, su dviem vaikais. Bilietukai su mokesčiais ir vienu registruoto bagažo vienetu kainavo ~1500LTL
@Linas – kurį viešbutį pačiupai?
Kiekvienam savo :)
As irgi megstu pamatyti daug, bet malonu ir pasimegauti saules voniomis, ir kitais malonumais, ir nesukti sau galvos apie nieka…
@Linas – mano šitas, http://www.mitsishotels.com/Hotels/family-village-beach-hotel/welcome_32.htm
@Vytautas
Mitsis Family Village
:DDDDDDD
@Vytautas
na ir pataikyk tu man… :)
nu ką – su kuo padiskutuoti aviacijos tema, įlindus prie baro į baseiną ;]
Kas cia per paukstis (A320) :)? Is skyliner-aviation.de :
http://skyliner-aviation.de/viewphoto.main?LC=nav2&picid=7094
Sitas gal jau tikras :)
„airBaltic“: skrydžiai iš Palangos pasiteisino
http://www.diena.lt/naujienos/transportas/-airbaltic-skrydziai-is-palangos-pasiteisino-342412
na ka – Airbus regis laimi byla WTO pries Boeing: http://www.airtransportnews.aero/article.pl?mcateg=&id=29201
To Jurgis ..
Tikras nes kiek pamenu ir anksciau jau buvo skelbta ,kad isaugo uzimtumas ir didinti ketino ….
Gaila ,kad neturi Palangos Oro Uostas geresnes vadovybes tai ir viana ,kita LCC reisa pritrauktu…
Na tikrai vienas arba du savaitiniai reisai i Londona uzpildyti butu,net be reklamos
RIX March 2011 statistics – 359.649
Klausimas Simonui – kodėl Ryga visada operatyviai pateikia ką tik praėjusio mėnesio skaičius, kai pas mus nei VNO, nei KUN dažniausiai nesugeba per savaitę „suskaičiuoti”. Nuo ko tas priklauso? Ar padėtį galima pataisyti?
Todel,kad nekokia statistica tai ir nelabai verziamasi skaiciuoti,joke :)
Nieko balndzio men., Wizzair reikalus pajudins i gera puse,Geguze po Ryanair ir EstonianAir is vis bus apie ka kalbet..
Vytautai, manau sutiksi, jog statistikos skaičiavimas, o ypač jos viešas skelbimas nėra oro uostų darbo prioritetas. Pagal ACI standartus duomenis reikia suskaičiuoti iki 25 dienos, tai anyway penkis kartus terminas viršijamas :)
Be to, apie dvi darbo dienas trunka duomenų tikslinimas su aviakompanijomis, nežinau, galbūt Ryga skelbia netikslius duomenis arba pas juos aviakompanijų mažiau tiesiog :)
O gal tiesiog del to, kad yra kitu, svarbesniu darbu? Ar nuo to, kad parasys menesio skaicius keliom valandom/dienom anksciau, bus gauta kazkokia apciuopiama nauda?
Naudos apčiuopamos tikrai nėra, nereikia giliai kapstyti;] tiesiog, kai kažkas taip greitai paskelbia skaičius, kyla klausimas – o gal ten visai paprasta, kodėl mūsiškiai vis dar tyli ;]]]
cia lietuviai
http://avionexpress.lt/our-fleet
Kiek žinau, šiandien Jade Cargo B744 KUN leisis apie 13.35. Jei kas turi laiko ir noro pamatyti, nepamirškite pasidalinti foto ;]
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pasaulis/jav-kalifornijoje-leidosi-lektuvas-su-pramusta-skyle-korpuse-57-144393
Na va jau Jade Cargo B-2421 netoli, leisis i 26 taka.
Gal kas foto turi Jade ?
http://www.lrytas.lt/-13017559761300063760-kaune-apsilankė-lėktuvas-milžinas-nuotraukos.htm
Aer Lingus net nežino kur skrenda – jau ne pirmą kartą matau, kad iš DUB atskrenda, užsidėję destination RIGA SKULTE. Nors jie ten apskritai neskraido ;]
Based on the customer demand ex-Shanghai, Jade Cargo will open weekly services into Kaunas (KUN), industrial and cultural center of Lithuania. The flights will leave every Saturday from Shanghai and will continue to Amsterdam before it lands in Shenzhen every Sunday.
http://www.jadecargo.com/component/content/article/13-newsbox/42-jade-cargo-serving-new-destinations-in-summer-season-2011
Jadecargo departing Kaunas:http://www.youtube.com/watch?v=4QDta-_C4Lw&feature=channel_video_title
Štai koks įdomus reiškinys:
http://www.aeroportbeauvais.com/img/carte_dest.gif
Kaunas užrašyta didelėmis raidėmis, o po apačia Vilnius mažesnėmis :)
@Silentium : jie tiesiog parodo koks didesnis miestas salia yra ( zr. Bergamo)
@silentium nuotrauką dariau Sausio mėnesį, BVA oro uoste: http://img858.imageshack.us/img858/1933/paris030.png
Normalus ir labai sveikintinas dalykas ,kad salia Kauno yra Vilniaus vardas( cia pasauline praktika rodomas salia esancio miesto vardas)
Siaip gal kas nesutiks ,bet vat ir turim krypti is Prancuzijos …Gerai ne is pacio Paryziaus ,ne tiesiai i VNO ,bet kryptis yra ir nera jau taip ir blogai,del to Airbaltic ir nutrauke savo skrydzius..
Siaip BVA juk irgi nutoles nuo Paryziaus vos ne 100km,o pristatomas kaip paryzius
Siaip jei salia Karmelavos nebutu Kauno,tai manau net Oro Uostas vadintusi,kazka panasaus Vilniu -Karmelava,kaip kad yra London -Luton,london-Stansted…
Va taip ir reiktu dirbt ne konkuruot VNO su KUN ,o bendrom pajegom juk abu SM priklauso,cia juk ne privatus ar savivaldybiu Oro Uostai
Taip bet negi ministras vaziuos ir degins valdiskus degalus kelionei iki KUN juk cia beveik kitam pasaulio gale :)
Nu faktiškai tai skrydis į Paryžių yra, bet jei nori patekti iš Vilniaus centro į Paryžiaus centrą, tai tau kainuos papildomas tris valandas :)
Žinoma praktika normali ir labai sveikintina,bet kad tai vienintelis toks atvejis mano žiniomis, kitur būna tiesiog Kaunas ir viskas, tad ir stebina. Ir beje, čia irgi tik antras atvejis (po VNO tinklapio bajerio), kai matau, jog labiau akcentuojamas Bergamo, o ne Milanas.
JAV oro bendrovė dėl skylės lėktuvo stoge atšaukė patikrinti 80 lėktuvų
http://www.lrytas.lt/-13018301841300536127-jav-oro-bendrovė-dėl-skylės-lėktuvo-stoge-atšaukė-patikrinti-80-lėktuvų-nuotraukos.htm
yra daug tokiu pavyzdziu: stockholm skavsta, brussels charleroi (o dar dazniau naudojamas dar labiau centralizuotas pavadinimas-brussels south; tad norint galima karmelava vadint vilnius west:)
Jau tokią „leva” stovinčią iškabą „TOKS”‘as pasistate oro uoste, gieda žiūrėti.
nu jo, naujienos atrodo neblogos o pabandyk tu zmogau nusipirkt-ne is vietos! rodo kazkoki autobusa is minsko ir apie joki kita iketa nemeta
Sveiki draugai, noretumėme pasidalinti naudinga nuoroda, nauja svetaine keleivių vežėjo iš Klaipėdos į Vilniaus ir Rygos oro uostus. Labai rekomenduojame pasinaudoti paslaugomis.
http://keliauklaisvai.lt/klaipeda-ryga/
Klaipėda – Rygos oro uostas 70 lt. (20,27 EUR)
http://keliauklaisvai.lt/klaipeda-vilnius/
PASLAUGA: KAINA:
1 asmeniui 70 lt. (20 EUR)
Klaipėda- Palangos oro uostas 25 EUR. (kaina iki 3 keleivių Jums patogiu laiku)
Klaipėda- Palangos oro uostas 42 EUR. (kaina iki 8 keleivių Jums patogiu laiku)
http://keliauklaisvai.lt/akcijos-naujienos/
Mikroautobusų nuoma Klaipėdoje