Palanga yra naujasis Reikjavikas. Kas toliau?
Reikjavikas yra sąlyginai mažas Šiaurės šalių oro uostas. 2014 metais aptarnavęs 3,9 mln. keleivių jis negali lygintis su kitais regiono sostinių oro uostais – Stokholmas, Kopenhaga ir Oslas aptarnauja po 25 mln. ir daugiau, o Helsinkis virš 16 mln.
Tačiau Reikjavikas yra ypatingai karštas taškas, demonstruojantis nematytą augimo tempą lėtai vakarietiškai Europai. 2014 m. oro uosto keleivių srauto augimas buvo 20%, o 2015 m. jau 28%.
Dar 2011 m. Reikjaviko oro uostas aptarnavo 2,5 mln. keleivių, o 2015 m. – jau 4,9 mln. 2016 m. aviakompanijos suplanavo net 30% „capacity” augimą Reikjaviko oro uostui, todėl tikėtina, jog or šie metai gali atnešti jau 6 mln. keleivių. Sparčiai auga dvi bazinės kompanijos „Icelandair” ir „WOW Air”, o taip pat apstu naujokų – „Iberia”, „airBaltic”, „Czech Airlines”, „Germania” planuoja skrydžius pradėti šiemet.
Kol kas Reikjavikas atlaiko spartų augimą, bet netrukus gali atsiremti į aplinkinės infrastruktūros (pirmiausia, viešbučių) ribas.
O kelis kartus mažesniu masteliu, tačiau rimtą „capacity” augimą šiais metais pamatysime Palangoje.
Kovo 26 dieną skrydžius į Palangą tris kartus per savaitę pradės „Wizz Air” – jų lėktuvai skraidys iš Londono Lutono oro uosto. Jau po trijų dienų, kovo 29 dieną beveik kasdienius skrydžius pradės „LOT Polish Airlines” – kiekvieną ankstų rytą jų lėktuvai skris iš Palangos į Varšuvą. O nuo birželio 19 dienos „Belavia” pradės kassavaitinius skrydžius iš Minsko „Boeing 737” lėktuvu.
Mažai? Visame naujokų bume visai paskendo informacija, jog šį rudenį ištikima Palangos oro uosto partnerė SAS maždaug 70% padidino „capacity”. SAS pridėjo trečią – vakarinį – skrydį darbo dienomis maršrute Palanga-Kopenhaga, o be to, anksčiau naudotus CRJ200 50 vietų lėktuvus visiškai pakeitė į 88 vietų CRJ900 (retkarčiais panaudodami 70 vietų ATR72).
„airBaltic”, pridėdama į Palanga anksčiau skrydžius tik sezono įkarštyje, dabar suplanavo visą vasaros sezoną skraidinti 9 kartus per savaitę.
Koks galutinis rezultas? 2016 m. Palangoje siūlomų vietų skaičius išaugs net 75%!
Todėl, 2016 m. laukia rimtas iššūkis Vakarų Lietuvos regiono. Ilgai lauktas ir išsvajotas krypčių augimas 2016 m. Palangoje driokstels su kaupu. Tam, kad aviakompanijų vidutinis lėktuvų užpildymas liktų panašus kaip 2015 m. Palangos oro uoste turės „atsirasti” 100 tūkst. naujų keleivių. Ar tai daug? Tai daug – tai beveik tiek pat, kiek Palanga sulaukdavo per metus.
Juolab, kad tai didelis šansas mažam regioniniui oro uostui. Jeigu 2016 m. viena iš rimtesnių žaidėjų pasitrauktų, tai būtų rimtas blogas ženklas bet kokiai tolimesniai krypčių plėtrai iš Palangos. Todėl visas regionas turėtų rimtai ruoštis 2016 m. sezonui jau dabar.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
285 komentarai
Leave a reply
Ko gero realus poilsinis emigrantų turizmas ir Palangos viešbučių užimtumas gali padidėti tik dėl Wizz air skrydžių.
Aš manau, kad reikia pasidžiaugti Palangos oro uostu. Neaišku, kiek padidės viešbučių užimtumas, bet Vakarų Lietuvos gyventojų mobilumas turėtų didėti. Sveikintinas LO žingsnis ateiti į Palangą. Teisingai Simonas minėjo, jog tai perspektyva regioniniam oro uostui, bet tuo pačiu ir grėsmė. Manau, kad tiek SK tiek LO ar BT mato pagal išankstinius užsakymus kokios prognozės. Vasaros sezono metu bus ta valanda X, kai reikės vertinti kiek PLQ yra perspektyvus, kaip kryptis
Aš gal paralelių Palangai ieškočiau arčiau namų – Gdanske. Ten prieš 10-12 metų buvo toks pat ribotai reikalingas oro uostas prie jūrų uosto. Tarsi pasiekiamas iš sostinės keliu, tačiau lyg ir nepatogiai. Tarsi svarbus ekonomiškai regionas, bet ne nr. 1. Gdansko augimas per 10 m. iki 3 mln. keleivių prasidėjo panašiai kaip PLQ – kelios jungtys su Hub’ais, viena kita emigrantinė kryptis ir abejonės išsisklaidė – regionui skraidyti reikia. Tikiuosi Palanga pakartos Gdansko istoriją :) linkiu kantrybės ir sėkmės :)
Prisiminus istoriją, Palanga matė daug daugiau maršrutų. Pats prieš 10 m. skridau iš Palangos į Miuncheną, dar (jei vikipedijoje teisingai visi surašyti) tais metais buvo Londonas, Hamburgas, Oslas, Sankt Peterburgas, Frankfurtas prie Maino, Berlynas, Kelnas, Dublinas, Hanoveris, Vilnius, Bilundas. 2007 m. buvo Amsterdamas, Frankfurtas, Hamburgas, Hanoveris ir Talinas.
Dabar net iš Vilniaus dalies šių miestų nėra.
Tokie maršrutai buvo. Bet – arba tie maršrutai labai reti buvo, visi trumpalaikiai ir ne vienu metu, nes bendra statistika akivaizdi – 150.000 keleivių Palanga niekada nesiekė.
Kitų neatsimenu, bet Miunchenas ir dar keli Vokietijos miestai buvo 1x per savaitę, šeštadieniais, su Saab 2000.
@Simonas – Kiek pamenu, skraidydavo „Aviakompanija Lietuva”, kuri buvo tarsi bazinis vežėjas, ji turėjo gana nemažai maršrutų (kaip Palangai).
Tačiau ji turėjo dvi bazes – Palangoje ir Kaune. Ir visus skrydžius darydavo taip: Kaunas-Palanga-XXX.
Be to, skraidydavo Jakovlev Jak-40 lėktuvais, teturinčiais 36 vietas. Jei, tarkime, apie pusę keleivių užsipildydavo Palangoje, apie pusę Kaune, tai net ir sąlyginai dažnai skraidant keleivių skaičiai iš Palangos nebūtų buvę įspūdingi šių laikų akimis, kai esame pripratę prie 737-800, A321 ir pan.
Aviakompanija Lietuva turėjo ir ATR-42, o kai kurie skrydžiai buvo tik iš Palangos.
@Kardiobatonas – taip, bet ATR-42 nėra daug didesnis už Jak-40.
O koks procentas skrydžių buvo vykdoma grynai iš Palangos (ir nuo kada tokie reisai atsirado) gal kažkas dar patikslins.
Kažką pamenu, kad laikraščiuose būdavo rašoma, kad „Aviakompanija Lietuva” ketina persikelti vien į Palangą atsisakydama Kauno bazės (kas galbūt reikštų, kad iš Palangos klientų visgi daugiau skraidydavo, turbūt kauniečiai tiesiog važiuodavo į Vilnių dažniau). Bet nebepamenu, ar iki bankroto kažkas buvo realiai padaryta, o jei taip, su kiek reisų.
Jei reikia istoriniu tvarkarasciu is LT ivardinkit kokio, bandysiu ikelti.
Kažkas lyg ir minėjo, kad kol WizzAir neateis į Palangą, Ryanair nebus prasmės ten skraidyti. O tai dabar gal jau bus prasmė ? O gal bijodami konkurencijos skrydžiuose į UK jie perkėlė Lutoną ir Birminghamą iš Kauno toliau nuo PLQ – į Vilnių?
Ką Corendon b738 VNO veikia?
@Čiurlionis. Turbūt technikinė baigėsi, nes dabar nėra reisų iš VNO į AYT.
Ryanair:Ireland’s low-fare carrier Ryanair applied for and has received four slots to land and take off from Oslo’s main airport at Gardermoen (OSL).
The airline has time until January 31 to confirm whether it wants to use four slots granted at Oslo Gardermoen airport.
The Ireland-based company plans three daily routes to London, and one early morning flight from Oslo to Vilnius in Lithuania – all four starting at the end of March when the Summer schedule starts.
Tai kaip aš suprantu iš Vilniaus Rygge perkels į Gardermoen, ar paliks IR Rygge IR Gardermoen?
Po galais! Kur NorwegianAirShuttle dės savo 100 turimų ir dar 240 užsakytų 737\A320 (turi dar 100 options)lėktuvų ?!! Pats Ryanair’as tiek neturi
Puikus nauju postu daznumas. Dekui =]
Beje, ZRH-VNO dabar €63
https://www.germania.ch/en/book-flights/offers/low-fare-finder/?countryFrom=EY&countryTo=LS&airportFrom=VNO&airportTo=ZRH&passengers=1=1,2=0,3=0&dateFrom=2016-06-02&s=1&oneWayOnly=1
o red eye Vueling vasara kaip uz €80-90 round trip tai ok, ypac jaunimui. FR ir W6 gerai jai uz €80 one way susirasi vasara i BCN.
Norwegian nežada skraidyti su visais užsakytais lėktuvais. Jiem Boeingas su Airbusu konkuruodami pasiūlė tokius dealus, kad jie nusprendė paimti abu, ir atidaryt lėktuvų nuomos verslą.
Norwegian A320 aktyviai pardavinėja, jau arti 30 yra lease-out kelioms aviakompanijoms Azijoje.
Labai trumpai dėl BT – taip, gal paskutinis dienos skrydis į Vilnių ir nebūna atšauktas ir su juo „ant popieriaus“ viskas gerai, bet pvz. vakar jis vėlavo išskristi pusvalandį: eilinį kartą laukė visų sugrįžtančių kitais skrydžiais. Kaip kad dažnai pasitaiko, visų nesulauk. Todėl ir vėl dalis buvo vežami.
Čia normalu? Taip, jeigu tai būtų vienetinis atvejis, nes kam nepasitaiko. O bet tačiau…
Paklausus BT, tai ar grąžinsite pinigus už neįvykusį skrydį, atsakymas skambėjo: „but it was bus“. Puiku.
Aš asmeniškai visaip vengiu BT. O priežastys:
– persėdimu laiko problemos. Arba Tu nespėji, arba bagažas;
– nuolatinis laužymas ir darkymas registruojamo bagažo;
– nebuvimas garantijos, kad skrydis įvyks;
– kabinėjimasis prie rankinio bagažo;
– ilgo nuotolio skrydžiai turbopropu.
Kam to streso papildomo kelionės organizavimo ir jos metu.
atrodo dar neseniai vyko diskusijos apie problemas su baterijomis, o ka turim:
„ANA Completes 100,000 787 Dreamliner Flights”
Dar prie BT minusu:
– reklamuojama skrydžio kaina neturi nieko bendra su galutine kaina kurią reikia mokėti;
O šiaip tai pasitaikė ir man toks atvejis kai FR vežė autobusais iš Stansted į Luton. Tai buvo dėl sniego netikėtai iškritusio spalio mėn.
OT, bet pasirodė labai įdomus straipsnis :)
Missile mishap: Innocent mistake or intentional act?
http://aircargoworld.com/missile-mishap-innocent-mistake-or-intentional-act/
Daug dalykų pasitaiko. Vat Simonui pasitaikė valandą per Naujuosius pasivažinėti lėktuvu taxinant:) Bet jeigu taip būtų kartą per savaitę, tai manau, kad irgi prasidėtų burbėjimas.
Šiandienos du paskutiniai BT skrydžiai į Vilnių:
18:30 BT347 Vilnius – DEPARTED at 20:00
23:15 BT349 Vilnius – DEPARTED at 23:41
bet ok, tai pasak BT normalu…
Na, gal 1,5 val. laukimas (jei tai buvo laukimas) gal ir per daug. Bet paskutinio vėlavimas 26 min. visiškas niekis, ypač žinant, kad atskrenda anksčiau, nei pagal tvarkaraštį (jei išvyksta laiku). Pritariu BT, visiškai normalu. Ir tą daro ne tik BT, bet ir AY, pvz., rytais laukia keleivių iš Niujorko ir nieko. Aš laukčiau vėluojančių keleivių 30-60 min. ir tam, beje, yra visokių laiko „tempimo” schemų ;)
BT paskelbta punktualiausia kompanija antrus metus iš eilės. Apie ką kalba forumas – apie 26 minučių vėlavimus sudėtingiausiu žiemos metu, kai siaučia pūgos. Žinoma, kad tik pabumbėt. Pažiūrėkit, kaip dirba naujas Lufthansa LCC: http://www.spiegel.de/reise/aktuell/kuba-eurowings-passagiere-landen-mit-68-stunden-verspaetung-a-1071652.html
Normalu mat jiems. Jei pastoviai lauki tai pastumk isvykimo laika ir visi bus patenkinti, o ne pastovu laukima aiskink normalumais, ziemomis pavasariais, pugomis, saulemis ar New Yorkais ir pan.
30-60 minuciu mat jie lauktu – noreciau pamatyti, kaip tai daroma kai laukia sekantys skrydziai
Normalu, jei keleivis supranta ką perka ir kodėl.
Paskutinis mano persėdimas Rygoje buvo 25 min pagal tvarkaraštį. Viskas buvo gerai, bet aš žinojau kas laukia jei bus problemų, kokia jų tikimybė ir mane tai tenkino. Skrydis lėktuvu nesiskiria nuo pavažiavimo troleibusu kuris irgi gali vėluot ar net neatvažiuot, nereikia išsikalinėti.
Palaukimas 30-60 min. kitiems skrydžiams įtakos neturi. Pusvalandį galima „atsilošti” net trumpuose skrydžiuose, o „return” maršrute nesunku ir valandos vėlavimą panaikinti, mat grįžtant visi keleiviai dėl vėlavimo jau būna išsirikiavę ir jų laukti nereikia. Greitai pasikraunam ir – pirmyn. Taigi, tikrai galima pateisinti, kad lėktuvas laukia 5-10 keleivių iš kilo vėluojančio skrydžio. Juk nepalaukus reikėtų ir jais pasirūpinti, kiltų naujų rūpesčių.
BT reikalai n kartu isdiskutuoti, bet gynejai nerimsta. Pirkit tuos ju bilietus i sveikata. As va irgi pirkau – is keturiu pernai pirktu skrydziu du neivyko, nes skrydziai buvo perkelti i kita diena, vienas velavo, vienam buvo pakeistas laikas i kita ta pacia diena.
#tiesioginaiskrydziaiisvilniaus
meanwhile turejau is vis 133 skrydzius SAS – per visa laika buvo atsaukti gal 2… #sadpanda
Potencialūs Lietuvos oro uostų valdytojai britai: augimą gali skatinti ne keleiviai, o kroviniai
http://www.15min.lt/verslas/naujiena/transportas/potencialus-lietuvos-oro-uostu-valdytojai-britai-augima-gali-skatinti-ne-keleiviai-o-kroviniai-667-566607
Ryanair skris iš VNO į ATH (?)
Daugiau nelabai yra kam. Iš LCC ten tik Vueling ir Easyjet, bet LT jie nieko nekeičia. Na, bus matyt kaip čia kas.
Mano bandymas buvo paaiškinti, kodėl tiek neigiamų komentarų sulaukianti BT yra punktualiausia. Tai dar kartą trumpai vien tik apie vakarinius skrydžius.
– vakariniai skrydžiai pastoviai vėluoja 20-30 minučių, nes laukia sugrįžtančių iš kitų skrydžių. O ką reiškia ‘laukia’? Reiškia, kad ir tie kiti skrydžiai vėluoja, gal nedaug 10-15 minučių, bet vėluoja. (Teisingas klausimas buvo, kodėl neperkelia skrydžių vėlesniam laikui, bet čia ir paaiškinimas paprastas – tada nesigautų tokios sexy jungtys.)
– tačiau ne visų vėluojančių keleivių pavyksta sulaukti, todėl pastoviai siunčiamas taxi, mikroautobusas ar pan. TAČIAU palaukęs 30 minučių lėktuvas iš Rygos pakyla ir Vilniuje nusileidęs 15 minučių vėliau, JOKIOS statistikos neiškreipia, nes „on time”.
Taip BT ir išlieka punktualiausia. O kaip jau ne kartą buvo minėta, dauguma mūsų punktualumą skaičiuojama ne taip kaip oro uostai. T.y. realų atvykimo laiką mes lyginame su tuo, kas buvo parašyta perkant bilietą.
Todėl visokie reroutinimai, atšaukimai, perkėlimai likus mėnesiui iki skrydžio BT vėlavimo statistikos niekaip neiškraipo, tačiau realiai keleivis skrenda ne taip kaip norėjo ir ne taip kaip planavo.
Aegean buvo paskelbę apie Vilnių kartu su krūva kitų naujų krypčių, paskui pasitaisė, kad Vilnius svarstomas, gal bus gal ne, o paskui atidarė maršrutą į Rygą, kurio pradiniame sąraše nebuvo. O Vilniaus neliko. Toks vaizdas, kad mūsiškiai pavėlavę pradėjo rūpintis, kad visgi tas maršrutas būtų ir šneka apie jį kai jau traukinys seniai nuvažiavęs.
Graikams turbūt Vilnius yra Latvijos sostinė. Paskui apsižiūrėjo, kad truputį ne ten.
ATH su Olympic ar Aegean butu super – pagaliau butu kur panaudoti Aegean upgrade kuponus :)
Pagaliau VNO įdėjo galutinius 2015 m. skaičius
3.336.084 keleiviai – 13,37% augimas
39.289 skrydžiai – 5,28% augimas
8.188,87 cargo – 2,06% augimas.
18:00 iš RIX pakilo Delta Air Lines B767. Kas gi čia, neplanuotas nusileidimas?
JAV kareivius atvežė iš Vokietijos
http://www.flightradar24.com/reg/n1605
RIX problemos, pora RYR nusileido Kaune….
Man įdomu, kaip RIX skaičiuoja savo long haul, kai nusileidžia lėktuvas iš NY su 250 ir išskrenda su 248 jie įsirašo 498 žmones ar penkis, kurie išlipo ir tris, kurie įlipo? -t.y. 8?
Aišku, Ryga pasiekė savo istorinį rekordą aptarnavusi 5.16 mln. keleivių 2015 m., bet pagal augimo tempą metų nugalėtojas yra VNO –
2015 m. Baltijos oro uostų augimas:
Riga – 7,2 %
Tallinn – 7,4 %
Vilnius – 13,37 %
Kitą savaitę Olštyno-Mozūrų oro uoste (tai arčiausias Lenkijos oro uostas nuo Lietuvos sienos) po keliolikos metų pertraukos prasidės reguliarūs skrydžiai. SprintAir skraidys į Berlyną ir Krokuvą.
@Čiurlionis turėtų priklausyti nuo to ar išlipo iš lėktuvo ar ne. Jei išlipo ir pasivaikščioję po terminalą vėliau sulipo atgal – taio turėtų priskaičiuoti kaip transferinius keleivius. Jei išlipo ir įlipo tik tie, kuriems reikėjo, o visi kiti sėdėjo ir laukė lėktuve – neturėtų būti priskirti aptarnautiems keleiviams.
Air Berlin’s Winter of Discontent
Clouds are thickening above Air Berlin and their deep-pocket investor Etihad Airways as 2016 gets underway.
The Administrative Court in Braunschweig, North Rhine-Westphalia, ruled on December 30th, 2015, in favor of the German air transport watchdog LBA (Luftfahrt-Bundesamt; the German CAA) supporting LBA’s decision not to authorize 29 Etihad Airways (EY) codeshare flights operated with Air Berlin (AB).
The court rejected EY’s petition to sign off on these codeshare operations between EY and AB, which CEO of AB, Stefan Pichler, had favored.
The EY ATM Option
Pichler had voiced his “utmost confidence” that the codeshare operations in question were in full compliance with German law and the bilateral air transport agreements between Germany and the UAE.
Apparently, Pichler got that wrong.
The simple fact is that AB is kept afloat only by constant cash infusions of EY, and some of these cash infusions are barely in compliance with European ownership rules.
To date, to stay afloat AB has sold off assets, including the uniforms of their crews, spare engines, and their own frequent flyer program, and outsourced all non-core activities.
Perhaps those moves have temporarily improved balance sheets.
Air Berlin Image Is The Pits S/H
However, the image of an AB notorious for not dealing with customer complaints and inquiries has emerged.
For the record, AB service was described by the German daily newspaper Handelsblatt in 2014 as “non-existing.”
Now it can be said service has only gone from bad to worse in 2016.
Changes This Week
The ruling of the Braunschweig Administrative Court means that after this upcoming Friday, January 15th, 2016, 29 of the current 63 codeshare flights in question may no longer be operated.
The codeshare operations now prohibited mainly affect flights to and from Berlin (TXL) and Stuttgart (STR), whereas flights to Frankfurt (FRA), Duesseldorf (DUS), Munich (MUC), and Hamburg (HAM) may continue to be operated on a codesharing basis as these are covered by the bilateral air transport agreement between Germany and the UAE.
Up In The Air
The court’s decision does not mean that the 29 flights may no longer be operated, since AB as an EC-registered operator is free to fly within the European Community as they please; however, EY may no longer put their code on these flights.
EY’s investment in AB must in this context clearly be seen as a measure to gain EY access to markets where EY is not permitted to operate by itself.
Hogan’s Goat
Since the competitively priced codeshare flights of AB from German secondary cities to popular Asian destinations with a transfer at EY’s hub in Abu Dhabi (AUH) were a main reason for EY to keep AB afloat, James Hogan, outspoken CEO of EY, has slammed the Braunschweig Administrative Courts verdict as “protectionist measures of the Lufthansa lobby” and announced that EY would appeal this decision at the Superior Administrative Court in Lueneburg.
The usually smart and fast James Hogan may have put his foot into it.
Questioning the independence of a German court and hinting that such court’s decisions may be based on anything else than applicable German and European law as well as enforceable bilateral or multilateral agreements may not have been the best idea. While certainly not shy of defending their market position and what they believe best to further their business, Lufthansa (LH) had nothing to do with lobbying or anything else in this decision.
Question Of Coverage
Unlike the operations originating in FRA, DUS, HAM, and MUC, the codeshare operations ruled illegal are not covered by the air transport agreement between Germany and the UAE, and thus distort the market.
Undermining national ownership rules and permitting foreign carriers unlimited investment into air carriers who do not have the necessary financial means at their disposal to keep up operations by themselves threatens a piece of national sovereignty and LH would be foolish not to contest such measures.
Color In Jade
It may be noteworthy whilst viewing the current Air Berlin Etihad codeshare dust up that under similar circumstances, Lufthansa and the German KfW Bank were not permitted to exercise sufficient influence in the People’s Republic of China to turn the doomed Jade Cargo (JI) operations around.
Air Berlin Is A UK Airline S/H
Air Berlin is—despite bearing the name of the German Capital—not a German airline.
A 2005 reorganization saw the German Air Berlin GmbH & Co. Luftverkehrs KG including its subsidiaries folding into the British Air Berlin plc; the main reasons for this measure was to avoid the legal obligation for a supervisory board under German Corporate laws and employee representation under the German Mitbestimmungsgesetz (the legal German act covering mandatory union representation in large companies).
Although AB has been listed on the Frankfurt Stock Exchange since 2006, it is not a German company, and the upcoming 2016 decision of British voters whether or not to conduct a “Brexit,” or British exit, from the European Community might further hamper AB’s ability to operate unhindered in Continental Europe, depending on the form of such Brexit and which of the pan-European regulations would be reestablished by means of multilateral air transport agreements.
AB Loses Tons Of Money
AB has lost money in six of the past seven years (a profit in 2012 was purely on paper, resulting from the sale of AB’s “TopBonus” frequent flier program to EY), accelerating to 376.7 million Euros (411.45 million US$) in 2014, while preliminary figures for 2015 indicate that the annual loss of AB will exceed 400 million Euro (437 million US$).
AB Employees Low Pay
When Mr. Hogan hints that “after four years of investing in Germany, supporting Air Berlin jobs as well as creating our own new employment in Germany, we find the rules have changed,” he may have forgotten to mention that employees of AB are at the bottom of the pay scale in Germany and that many positions have been outsourced to subcontractors where neither union representation applies nor any airline employment perks are granted.
“In other markets,” Mr. Hogan said,“such as Australia, India, Italy, Serbia, and the Seychelles, our investments have been welcomed and supported.
“Yet in Germany, our commitment continues to be undermined by the lobbying efforts and protectionist tactics of Lufthansa,” Mr. Hogan added, concluding that Etihad’s experience would “serve as a warning to others when it comes to making international investment decisions. “Protectionism will undoubtedly harm the investment landscape in Germany.”
With all due respect, those statements are not to the point and sound like pure hogwash.
The big picture here (once again) is that AB is a British enterprise and taxes on revenues (which do not exist) would be due to the British crown’s coffers.
Why the German government and the German taxpayer should continue to subsidize AB’s operations remains a mystery Mr. Hogan still has to reveal.
Jens
Lietuvos oro uostai sulaukė rekordinio keleivių skaičiaus
http://www.delfi.lt/verslas/transportas/lietuvos-oro-uostai-sulauke-rekordinio-keleiviu-skaiciaus.d?id=70107302
VNO – 19 oro bendrovių
KUN – 2 oro bendrovės
PLQ – 7 oro bendrovės
Bet čia surašytos tik paskelbtos, o ne visos planuojamos 2016 m. Pvz. Atėnų su Aegan airlines nėra.
Jurgi, Aegean nebėra planuojama kryptis. Aegean pasisakė, kad bent 2016 m. neplanuoja skraidyti.
@Jurgis – ATH su Aegan ir nebus: del busimo VNO tako uzdarymo pirmu pabandymu musu regione buvo pasirinkta RIX.
Kad yra ir Talinas jų kryptyse:
https://en.wikipedia.org/wiki/Aegean_Airlines_destinations
Į Taliną Aegean skraido jau 2 metai.
Šiaip tai gražiai Aegan pristato Vilnių –
http://en.aegeanair.com/discover/destinations/vilnius/
Negali sakyti, kad Aegean ir neskraido :)
A3 1466 skrydis FRA-VNO, operated by Lufthansa.
Mano draugas pražiopsojo SPA skrydį į Rodą, tai esu užsakęs O/W su Aegean, abu skrydžiai buvo su A3 kodu ir aišku ant A3 stocko.
Netikrinau, bet gal taip apsimoka O/W LH iki FRA pirkti:)
Austrian Airlines žiemai sumažino skrydžių Vilnius-Viena skaičių iki 5x weekly. Anksčiau skraidydavo daily all-year-round.
Man Austrian kainodara atrodo labiausiai netikusi iš visos Lufthansa grupės – dar nei karto nesu pas juos matęs kainos, kokią iš savų pinigų mokėčiau, skirtingai nuo Brussels, Swiss ar pačios Lufthanzos.
Turkish Airlines grįžo prie 7x weekly VNO-IST, tik dabar bus su split schedule.
Kai kuriomis dienomis bus rytinis skrydis
IST-VNO 07:55-10:30
VNO-IST 11:30-14:10
kitomis dienomis vakarinis skrydis:
IST-VNO 15:30-18:05
VNO-IST 19:00-21:45
Su AEGEAN Miles & Bonus, pats paprasčiausias būdas pasiektis „Star alliance” gold level.
„Wizz Air“ Lietuvoje pervežė beveik milijoną keleivių – 23,5 proc. daugiau nei 2014 m.
http://www.ivilnius.lt/naujienos/transporto-naujienos/wizz-air-lietuvoje-perveze-beveik-milijona-keleiviu-235-proc-daugiau-nei-2014-m/69643d33373933
Iš Vilniaus prieš valandą pakilo Ryanair „Crew training“ 737-700, atskrido iš Bukarešto, o skrenda ko gero į Dubliną. Čia jie įgulą treniruoja ar ką daro?
Simonai, ar TK nebus double reisai kai kuriom dienom, ar viena is ju planuoja nuimti ir pardavineja tik 2 laikinai?
1TK 1407 *ISTVNO 11.55A 2.20P 73H M 0
2TK 1409 ISTVNO 7.55A 10.30A 73H M 0
1TK 1408 VNOIST 3.15P 5.40P 73H M 0
2TK 1410 VNOIST 11.25A 2.10P 73H M 0
skirtingi skrydziu numeriai lyg ir sufleruotu 2 reisus per diena?
Ryanair skraidys į Palangą iš Londono.
http://verslas.lrytas.lt/rinkos-pulsas/dar-vienas-skrydis-i-palanga-sikart-su-ryanair-20160115200611.htm
Na įdomu, įvyks rinkos persiskirstymas. Žiūrėsim, kaip tai paveiks Kauną, Vilnių, o ir Rygą.
Manau mažiau paveiks arba visisškai nepaveiks Vilniaus, bet RIX, o ypač KUN turėtų pausti, neabejoju, kad PLQ sulauks, nemažai latvių.
Koks augimas bus Palangos 30-40% ?
ЧТО ДАСТ УКРАИНЕ ОТКРЫТИЕ НЕБА С США
http://ubr.ua/market/transport/chto-dast-ukraine-otkrytie-neba-s-ssha-374173
С сегодняшнего дня Украина и США стали полноценными партнерами в Открытом небе
Šitie žingsniai ilgu laikotarpiu tiesiog kals vinis į KUN ateities karstą.
Čiurlioni, Palanga turės augti apie 150%, jeigu visi vežėjai užsipildys ir išsilaikys.
Rimta. Bus greičiausiai augantis oro uostas Europoje, kaip kažkada KUN? :)
Wizzair ir Ryanair skrydžių Palangoje dienos bent jau ne tos pačios ?
I KUN karsta vinys kalamos jau n metu, bet kaip dirbo taip ir dirba, netgi perona plecia. O pingant kurui, skrydziu atsiras dar daugiau.
Žinoma, kad tos pačios dienos :) Ryanair antradienis ir šeštadienis; Wizz Air antradienis, ketvirtadienis, šeštadienis.
http://www.ft.com/cms/s/2/2d2e6ec0-b39e-11e5-b147-e5e5bba42e51.html#axzz3xJ5TU2P8
Budget airlines consider providing feeder traffic for flag carriers’ long-haul flights
Ir vel apie ta pati.
Del Palangos: 2015 vasara i Palanga buvo masinu eiles penktadieniais, idomu kas bus siais metais =]
Gal ir Šiauliams ateis laikas ? Būtų įdomu jei koks naujas ultra low cost pradėtų veiklą Lietuvoje nuo Šiaulių :) Būtų super variantas – Lietuvos vidurys, jokios konkurencijos, emigrantų masės ir dar pusę Latvijos pasiimtų :)
O Europoje dar yra ultra low cost?
Ir truputi pasvajoti. Stai graziai gerai pasakoja apie LCC to LCC connectionsus per GatwickConnects – http://crankyflier.com/2015/09/24/the-innovative-gatwickconnects-allows-you-to-connect-between-airlines-that-dont-work-together-without-the-risk/
Tarkim, jei koks http://www.greitai.lt pastatytu bagazo kioskeli ir aprupintu jungimais/draudimais, gal VNO staiga taptu hubiniu oro uostu ir pritrauktu daugiau skrydziu?
norint buti hubiniu oro uostu reiketu pasiulyti kazka daugiau nei BGY, BVA ir BCN – skrydzius i situos stebuklus turi didzioji dauguma
Manau, kad Ryanair galejo isnaudoti Dublin krypti Palangoje be konkurecijos, vietoj Londono.
@Simonas
Kaip tada paaskinti Wizz atejima i Kaunas? Retas atvejis kada W6 pati renkasi head-on konkurencija su FR vietoje gynybiniu veiksmu ar Susisiekimo Ministerijos spaudimas?
srs: turėtų būti paviešinta nauja LTOU schema. Atsakys į visus klausimus.
Gal Simonas galetu paleakinti ta nauja schema kol LTOU uzimta skrydziu statistikos surinkimu?
@Simonas
Tada is esmes viskas aisku :)
LP: nebėra tvarkaraštyje dviejų TK reisų per dieną. Yra tik arba rytinis, arba vakarinis.
Kiek žinau, tai TK nori auginti frequency bent iki 10x weekly, tai greičiausiai tolimesnis augimas ir bus, pridedant tam tikrom dienom po antrą reisą, opposite tvarkaraščiu. Bet dar nedabar.
http://avherald.com/h?article=492675e0&opt=0
Belarusai pavare is peties, 100 tonu sprogmenu gabeno 7 menesius neskraides pilotas ….
W6 žemėlapyje atsirado skrydžai iš VNO į Maastricht-Aachen, bet keistai, tik birželio mėn, viso 7 skrydžiai.
Edgarai, birželį bus uždaromas Eindhoveno oro uostas, matyt, perkels laikinai į Maastricht.
Man kažkaip keista, kad WizzAir nepradėjo skrydžių IEV – VKO. Jie galėtų išnaudoti rusų vežėjų išėjimą iš Kijevo
@Julius
Tai kad ten ne isejimas. Ne tik kad skrydziai uzdrausti tarp abieju saliu, bet dar ir ukrainieciai uzdare savo oro erdve rusu avia kompanijoms. Rusai tutbut atsake tuo paciu.
Kad rusai uždraudė skraidyt ukrainiečiams, o ukrainiečiai rusams. Bet lygtai kiti skraidyt gali ?
Nesu susipažinęs su būtent Rusijos-Ukrainos subtilybėmis, bet paprastai trečiosios šalies kompanijai skraidyti tarp dviejų kitų šalių net be jokių konfliktų yra sudėtinga.
Net jei ir neuždrausta, reikia prašyti sutikimo iš abiejų šalių – šiaip tiesiog pradėti skraidyti, kaip galėtum savo šalies ar ES viduje, negalima. O esant tokioms aplinkybėms kažin ar/kada Wizzair tokį sutikimą gautų.
Skrydžiai tarp Rusijos ir Ukrainos yra uždrausti absoliučiai iš abiejų pusių.
Ir apskritai – Rusija leidžia skraidyti tik vietinėms kompanijoms, t.y. tarp Lietuvos ir Rusijos gali skraidyti tik Rusijos ir Lietuvos aviakompanijos.
Pasirodo Ryanair atėjimas į Palangą nulemtas naujosios kainodaros, skatinančios skraidyti iš visų trijų oro uostų. Matyt ir Wizz dėl to paties apsisprendė.
http://vz.lt/sektoriai/transportas-logistika/2016/01/17/ryanair-kam-jums-nacionalinis-vezejas-kai-turite-mus
Tai KUN reikia laukti LOT pasirodymo :)
Jo, aš irgi atkreipiau dėmesį dėl tos naujos skatinamosios kainodaros. Įdomu kas dar galėtų pretenduoti į tai ? Airbaltic, Wizzair, Ryanair … kas dar ?
Aš paprastai BT gerbėjas, bet reikia pripažinti.. Šiandien Ryga-Vilnius ir Ryga-Varšuva sudėjo į vieną Rygą-Vilnius-Varšuva. Na man nieko, tik per 15 min pavėlino, bet tie kas į Varšuvą skrido nesidžiaugė tarpiniu nutūpimu. Nepaisant to, prie vartų lagaminus į rėmą kišo, bent vieną ir pagavo.
Pasidarė smalsu kur Wizz įdarbina A321. Nustebau, geografija ne tokia maža – Londonas, Briuselis, Luqa, Einhovenas, Katanija. Nebūčiau įtaręs, kad tarp pirmųjų maršrutų atsiras ir iš pažiūros ne „stori” atostogų maršrutai.
Lagaminų kišimas į rėmus yra so 2010. Net šito pasityčiojimo išpopuliarintojai FR to nebedaro, bet BT, žinoma, nesikuklina.
O šiaip tai sakyčiau labai įdomus ir neblogas sprendimas su ta kainodara skraidant iš visų oro uostų. Ir matomai davęs vaisių.
Lagamino kišimas į rėmą – puikus žingsnis „verslo” aviakompanijai, būtent už tai ir mylime AB (neskaitant tiesioginių skrydžių per Rygą).
Dar neblogas bajeris – prisikabinti kad kompas tašytėje yra antras rankinio bagažo vienetas.
Pagaliau VNO įkėlė 2015DEC statistiką :)
238691 pax.
plius 14,15%
perki bilietus – sutinki su aviakompanijos taisyklėmis. Tai ko paskui piktintis, jei patikrino lagamino dydį.
Čia tas pats, kas piktintis jog policininkas liepė papūst į alkotesterį, nors tu blaivas buvai. Paklausk, ar nors vienas girtas vairuoja. Nei vienas nevairuoja. Tik va kažkodėl, daug girtų pagauna. Tas pts ir su lagaminais.
Alelliuja.
Va, po kokių 3 metų pertraukos daviau šansą BT, ketvirtadienį skrisiu – visgi tiesioginis skrydis į Briuselį žadamas man, lyginant su persėdimais. Jau su pirmu fokusu susidūriau, kad pasirodo šiais laikais airport check-in pas juos jau 10 eurų. Stengiuosi likti pozityvus :) Žiūrėsim, kaip su lagaminu bus.
Žinoma, skrisdamas sutinki su taisyklėmis. Bet kai pripranti prie kokių LH ar net LO, kažkaip paskui neskanu pasirodo.
Šimtas metų pas BT airport check-in’as čiriką kainuoja..
Viskas tvarkoj su reikalavimais, jų reikia paisyti. Pirkdamas pigesnį bilietą su Wizz Air žinau, kad gausiu ir mažesnį rankinį, todėl net nebandau apsimesti ir prasinešti didesnį.
Bet čia kalba eina apie tai, kad tu turi tiesioginį RIX-WAW, tačiau jis vėluoja, o vėliau paaiškėja, kad dar ir skrenda per aplinkui su nusileidimu VNO, o tai vėl prideda gerą papildomą pusvalandį. Bet kai pagaliau pradeda laipinti, tau BT drasko akis dėl keliais centimetrais per didelio bagažo arba, kad svorio 700 gramų per daug rankiniame bagaže. Čia yra esmė.
Taip, viskas tvarkoj su reikalavimais. Bet manau suprantat visi, kad tai padeda BT į lentyną su Wizzair (nes Ryanair reikalavimai mažesni), o ne su Lufthansa, SAS, LOT ir pan. Kitą kartą net turėdamas tiesioginį skrydį jau pamąstysiu, ar tikrai noriu visos šitos nesąmonės, ar geriau porą valandų ilgiau skristi per Varšuvą.
Nu tai jei per daug 700 gramų, tai ko čia piktintis kad paprašė susimokėti arba į kišenes susidėti kas per daug. Niekaip nesuprantu tokių verksmų. Ne veltui turbūt ir terminas atsirado „verktiniai”. Pirkai bilietą, sutikai su taisyklėmis – tai ir laikykis jų ir nereiks verkti.
Tas pats su KET, arba ten su kokia darbo sutartim. Susitarei kad dirbi nuo 7 ryto, tai ir dirbk nuo 7. O ne tarkim „atėjau 7:40, tai kiaulė šefas akis drąskė”.
Čia simetrijos klausimas. Jei niekšeliai naudojasi tuo, kad iki 3h gali vėluoti be baudų, ir apjunginėja skrydžius, piktina, kad iš kitos pusės roundinimas netaikomas :)
Jei aš perku tiesioginį skrydį RIX-WAW, man nefaina skristi RIX-VNO-WAW. Bet nieko padaryt negaliu. Bet BT gali enforcinti savo protingas ar kvailas taisykles.
Taip kad susikraukit ir važiuokit į Vokietiją su savo besmegeniu požiūriu „bet gi buvo parašyta”.
Common sense is not so common, kaip sako :)
Nori laiku nuskirsti, nesirenki BT, kad ir kaip kaina viliotu i lova atsigulti. O jei laiko yra aibes, BT yra tai ko reikia…. O del bagazo matmenu tikrinimo, kiekviename oro uoste, savos, nerasytos taisykles, anksciau Gatwicke ar Maltoje, taip purtydavo, kad net prakaitas ispildavo einant pro patikra. O siaip tai, skrendi su Lufthansa ir vargo nematai…
Aha, ironiška, bet dabar ramiausiai jaučiuosi tik skrisdamas su Wizz. Du itemai, no questions asked, viskas specifikuota, kokio dydžio, kad turi įleisti. Užknisa, nes neskrendant C, net LH formaliai gali prikibti. Maždaug padarykim neįgyvendinamus reikalavimus, tada esant reikalui iš bet kurio galėsim babkių nutręšti.
With its new A320 neo Lufthansa will be providing 81 cms (31.8 inches) of legroom in business but economy class will be trimmed to 71 cms (29.1 inches).
It means that we will have the anomalous situation where a reputable airline offers less economy class room than low-cost Ryanair.
The Irish carrier is said to provide 76 cms (29.9 ins) of legroom and, indeed, on its new B737 Max aircraft it is understood that legroom will be improved to better that seen either in Lufthansa economy or British Airways business/economy class.
Labai įdomu, bet juk dabar regioniniose (trumpuose ir vidutinio nuotolio skrydžiuose) salonai paprastai turi vienos klasės kėdės, kad reikalui esant biznio skyrių būtų galima padidinti. Lufthansa planuoja eit priešinga kryptimi?
Vakar Turkish skraidė taip: IST-VNO-RIX-IST ir IST-HEL-TLL-IST. Parėkit dabar visi, kokie Turkish blogi ir kad su jais daugiau niekada neskrisit :)
Iš Vilniaus „airBaltic“ oro linijomis skrenda 45 proc. daugiau keleivių
http://www.ivilnius.lt/naujienos/transporto-naujienos/is-vilniaus-airbaltic-oro-linijomis-skrenda-45-proc-daugiau-keleiviu/69643d33383036
@Spectator, jau parėkė Delfyje, kad kažkas kažkur Tailande dėl to nespėjo:)))
BT advokatas nerimsta :) Rekiam – TK siuo atveju padare blogai, bet mes ir toliau su jais skrisim, nes duoda pusetina maista, siulo daug jungimu, neisi**neja del kiekvieno lagamino, IST siulo viesbucius ir ekskursijas, turi puiku lounge ir t.t. – zodziu viska, ko BT neturejo ir netures. Vienintelis BT koziris – visada pralinksminantys safety demonstration latviu kalba su gaismo juostom ir damom su kungiais.
BT dar duoda bilietus po 20 eur, kas už skrydi mažu propeleriniu lėktuvu yra visai gera kaina :)
Ne į temą, bet ar yra kažkas naujo apie Vilnius-Atėnai ?
Juliau, man atrodo, šiame bloge jau priėjom konsensuso, kad nebus šiemet šito maršruto.
na va, Turkish oficialiai panaikino antrą skrydį
TK1407 ISTVNO 11.55A 2.20P 73H M 0
tai kas prisipirko, dabar galės keiktis, kad sugriuvo jungtys:)
Nuo kada galioja naujas Turskish tvarkarastis?
Dėl Turkish – tai prastoka besivystančios šalies valstybinė kompanija su dideliais pinigais plėtrai ir reklamai, kuriais bandoma nuslėpti neigiamus jos aspektus ir pūsti „geriausios kompanijos” burbulą. Net pagal incidentų statistiką tai yra viena prasčiausių Europos bendrovių. Pagal aptarnavimą, kiek patyriau, irgi nekokia (itin formali ir susikausčius įgula – man asmeniškai nemalonu tokią matyti, bet tokia šalis). Pagal seat pitch – irgi. Vėluoja nuolat… Taip kad atskirkit, kas yra kas, ir ne visada tikėkit reklama.
Jeigu kas yra blogiausia pasaulyje, tai mūsiškiams bus Landsbergis ir AirBaltic. Šitie tai dėl visko kalti ir visada :)
Wizz ir Ryanair toliau žaibuoja – Ryanair nuo žiemos atidaro bazę Wizz tvirtovėje, Rumunijoje, ir kiek netikėtai paskelbė apie daily reisą domestic Bukareštas-Cluj Napoca. Wizz atsako tuo pačiu – jau liepą paleidžia Bukareštas-Cluj 6x weekly, dar pridėjo Bukareštas-Budapeštas reisą bei išplečia nuo rudens visą Bukarešto bazę.
Gruodį O’Leary pasisakė, kad per 5 metus planuoja skraidyti Rumunijoje panašiai tiek kiek Lenkijoje (kur skraido į 12 oro uostų, iš kurių 4 bazės).
Bukareštas – Budapeštas įdomu. Gal pvz. kažkada bus ir Vilnius-Talinas? Aišku jei bazė bus Vilniuje :)
Kaip manote, ar 2017 sausį Wizzair iš Vilniaus į Memmingen ir toliau skraidys pirmadieniais ir penktadienias?
@megėjas – aš manau, kad atpigusi naftos kaina dar į bilietų kainas ir pasiūlą nesusikonvertavo – dėl to tolimam laikotarpiui geriau laukti negu kažką žiūrėt dabar pirkti ar planuoti.
BT gerbėjams ir žinovams.
Jeigu aš turiu Air France bilietą išrašytą ant Air France stock’o, o jame vien tik Air France skrydžio numeriai AF7989, AF7983, AF4XX ir skrendu maršrutu VNO-RIX-CDG-XXX kaip man sužinoti, kad pirmiems dviem skrydžiams reikia atlikti checkin’ą ir kaip nesumokėti 20 eurų oro uoste?
viskas, tylėsiu apie BT:))
Kodėl nepaskambinus į BT ir nesužinojus 100 proc. patikimą informaciją? :) 37167006006.
čia tu rimtai rašai? Kad kiekvienas žmogus įsigijęs bilietą iš VNO turi skambinti į BT ir klausti, ar netyčia skrydis ne su jais, ir kokia šiuo metu jų registracijos tvarka??
Aš kalbu apie paprastą keleivį, kuris nusiperka tokį bilietą. Ta pati situacija su KLM ir kt.
Slovenia sells Adria Airways, flight provider for Estonian Nordic Aviation Group
http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=115570
Man skrendant su Delta reikėjo mokėt už „check in” Vilniuje. Nes pagal BT atstovus VNO, galioja pirmojo vežėjo taisyklės-t.y. BT.
Skambinti irgi nėra pats optimaliausias variantas, nes tai ką tau pasakys Rygoje, dar nebūtinai galios Vilniuje ;)
Pasidaryk „check in” ir būsi ramus.
Kai turi el. bilietą BT tau atspausdina popierinį „for free”, nes jiems reikia plėšyti šakneles, ką jie su jom daro poto, skaičiuoja?
Aš nekalbu apie save. Aš skaitau čia ir jau žinau kad reikia. Kalbu apie keleivį kur internetu ar kaip kitaip nusiperka tokį bilietą, kuris viskas kaip Air France, tada ateina į oro uostą.. ir sužino, kad turėjo padaryti tą ir aną.
Beje, taip pasak BT, reikia tik užsiregistruoti, atsispausdinto patvirtinimo turėti nereikia. Boardingą nemokamai išduos oro uoste.
labai sudetinga uzduotis – darai checkin pas AF – jei viskas sueina, reiskia turesi boarding pass ir nereikes pas BT nieko, bet speciau, kad viskas nesueis ir turesi pas BT checkin atskirai daryti.
siaip man keistas tas bedos darymas is checkin’o proceduros – ok, sutinku, kad BT taisykles kvailokos, bet mol jus siaip checkin nedarot online/apps ar pan – neidomus vietu pasirinkimas ir t.t.?
p.s. as turejau VNO-AMS-ATL su Delta ir turejau BT atskira checkin daryti
Kai daraisi checkin vietas leidžia rinktis tik dl/af/kl, apie skrydį operuojama rašo, kad vietos bus paskirtos oro uoste. O oro uoste sako duok 10 eur.
@trilis, ne nedarau, jeigu neleidžia vietos nemokamai pasirinkti, o BT neleidžia.
QR leidžia vietas pasirinkti iš anksto, todėl online checkino irgi nedarysiu.
Wizz vs Ryanair -tyliai karas tesiasi ir LT fronte. Ryanair nuo 2016 m. vasaros tvarkarascio pradzios is Kauno nuima STN rytini skrydi (visai is STN i KUN nebelieka!) ir vietoj to paleidzia daily KUN-LTN… Cia matyt atsakas i Wizz trecio daily VNO-LTN perkelima i KUN.
Tai cia ziauriai blogai kad nuima STN (Nors pats terminalas po rekonstrukcijos tai tragiskas pasidare….)
Bent jau palieka Gatwick’a
http://www.delfi.lt/verslas/transportas/laukia-pokyciai-aviacijos-rinkoje.d?id=70172748
First A320neo delivery opens new era in commercial aviation – Lufthansa becomes launch customer of best-selling A320neo
http://www.atn.aero/article.pl?mcateg=&id=57483&member=696E666F406C697467696E612E6C747C333036307C323031362D30312D3230
Kokius scheduled skrydžius pradeda Small Planet Lenkijoje?
kazkur gi buvo mineta, kad pardavines maza dali bilietu i uzsakomuosius skrydzius, ar kazka maisau?
http://www.smallplanet.aero/en/
Valdžia milijonu eurų tyliai pamalonino skrydžių bendroves
Mūsų šalyje nelikus nacionalinių avialinijų, Lietuvos valdžia patyliukais iš biudžeto skyrė milijoną eurų užsienio šalių oro bendrovėms. Negana to, pinigų atseikėta net ir poilsiautojus skraidinančiai kompanijai.
Lrytas.lt pavyko sužinoti, kad milijonas eurų išdalytas aštuonioms aviakompanijos – SAS, „Air Baltic“, LOT, „Wizz Air“, „Germania“, „Belavia“, „Vueling“ ir „Small Planet Airlines“. Viešai apie tai neskelbiama iki šiol.
http://verslas.lrytas.lt/rinkos-pulsas/valdzia-milijonu-euru-tyliai-pamalonino-skrydziu-bendroves-20160121170009.htm
Ryanair negavo?
Nors jie berods po MAD Vilniuje, kaip ir nieko naujo neatidarė, tik skrydžius stumdo tarp KUN ir VNO.
Kaip ir galima buvo tiketis, skatina neaisku ka visiskai. Svarbiausia buvo LT papjaut, o po to pasirodo nera kam skraidint. Kaip visad genialieji aviacijos specialistai savo stichijoje. Simonai, kokia rizika reiketu prisiimti Lietuvai, kad tarkim KLM sugalvotu cia skraidyt?
Išvada – dėl visko kalti ispanai. Jie taip masiškai svajoja aplankyti neregėtąją Lietuvą, kad net Small Planet paskatino žengti į reguliariųjų skrydžių rinką (ko SPA teigė niekada nedarysianti, melavo?).
Na, apie reguliarius skrydžius į Barseloną su SPA kalbėt ankstoka- ten skraido Wizz ir Ryanair. Taip kad didelio biznio nebus…
Tuo tarpu įdomus kitas klausimas- naftos kainos rekordiškai atpigo, ar tai atsilieps bilietų kainoms? Ypač didesniais atstumais, kur kuro svoris yra didesnis..?
Kol kas lyg ir nesimato tokių ženklų…
@Vytautas-NT: niekas dabar netrukdo pirkti vien skrydžių į tą pačią Barseloną Novaturo puslapyje, kainos kartais visai konkurencingos.
gal tiesiog reikejo skatinti vien BCN krypti, jei jau ji tokia VNO aktuali
Galima pamanyti, kad prie Vyriausybės vyko mitingas, kurio dalyviai nešė plakatus su užrašais „Norime į BCN!”
Aš irgi labai noriu į BCN (ypač vasarą), bet man sunku surasti priežasčių, kodėl Vyriausybė galėtų norėti kompensuoti dalį mano atostogų išlaidų.
SAS nuo vasario iki gegužės cancelins šiek tiek skrydžių dėl pilotų trūkumo. Nukentės tame tarpe Palanga ir (mažiau) Vilnius.
http://www.check-in.dk/sas-aflyser-766-flyafgange
@Viktoras- nes tu turbūt nesi emigrantas, o tai ne emigrantinė kryptis, straipsnyje net minima, kad emigrantai, kai skraidė taip ir skraidys :)
Tai ypac parodo RYR pilni lektuva i Londona vasara, ir kainos lenkiancios kartais Lufthansa….
Grybauskaite Davose rytoj susitiks su Lufthansa atstovais aptarti bendradarbiavima ir investavima Lietuvoje.
Potencialus skrydziai i MUC?
@srs
nemanau, kad tokiame lygmenyje kalbėtų apie skrydžių atidarymą… Greičiausiai bus kalbama apie rimtesnius projektus – pvz. kad ir investavimą KUN oro parke (manau norėtų pritraukti, kad LH technics savo remonto bazę atidarytų) arba dėl kažko panašaus – tik ne papildomo skrydžio į MUC :)
Būtų absoliučiai neįtikėtina, kad aukščiausio šalies vadovo lygmeniu būtų kalbama apie maršrutą :) :)
:) Bet cia Lietuva…..
Aš manau, kad išrašys pylos už Air Lituanicos verslo planą.
@Mindauqas
čia geras buvo – užskaitau :D
Lenkija netoli Lietuvos sienos atidarė mažai kam reikalingą naują oro uostą
http://www.15min.lt/verslas/naujiena/transportas/lenkija-netoli-lietuvos-sienos-atidare-niekam-nereikalinga-nauja-oro-uosta-667-571229
Tai nedyvai koks W6 pradės skraidyt :)
Visi kartoja ir kartoja: netoli sienos su Lietuva Lenkija atidarė oro uostą. Tai pažiūrėkite žemėlapyje, kur yra tas Olsztyn. Ne ką arčiau negu Warszawa. Bent jau Vilniaus ir Kauno gyventojams. Vilkaviškiui gal ir netoli.
Įdomi lokacija oro uosto – iki Olštyno dar visi 60 km
Tai tas pats oro uostas kur pries gera desimtmeti turejo tiesioginius skrydzius is Kabulo su CIA Gulfstreamais. :)
Aniems jis labai tiko del savo nuosalumo, bet ka cia dabar lenkai sugalvojo sunku suprasti.
Wizzair.com bilietu pirkimas – tragiskas. Kaip praeitas amzius. Ilgai, nepatogiai. Ryanair.com zymiai greiciau ir paprasciau. Kuriu bendroviu puslapiai jums labiausiai patogus uzsakant bilietus?
http://verslas.lrytas.lt/rinkos-pulsas/lietuvos-padangeje-rekordinis-skrydziu-skaicius.htm
Ponia Loreta, norite pigiai keliauti, bet patogumo bei prabangos jausmas prabyla ? Juk pigus Wizzair bilietai turi dvi medalio puses, reikia ir papildomu pajmu sugeneruoti, vedant pirkeja produktu lentynu labirintais. Toks jau tas verslo modelis. Keista, tokia reikli moteris, o nesuprantate pigiu skrydziu ypatumu.
Ponai Wincai, nei aš reikli, nei kas. Ir iš kur tamsta išraukė, kad noriu pigiau kelieuti ir manyje prabilsta prabangos jausmas? :D Ryanair irgi pigių skrydžių aviakompanija, bet bilieto pirkimo procesas ženkliai greitesnis ir paprastesnis. Easyjet, Norwegian igi ženkliai geresnis. Vienintelis, kas patinka pas Wizzair, tai tas, kad jie rodo, kiek liko laisvų vietų lėktuve.
PS. Šiame forume pastebiu eilę pasipūtusių pižonų ;)
Kartą išbandžius verslo klasę taip keliauti norisi visą likusį gyvenimą. Visi sakantys, kad jiems nereikia prabangos ar patogumo, tiesiog meluoja ir bando apgaudinėti tiek save, tiek aplinkinius (OK, 0,001 proc. žmonių tai tikrai nesvarbu). Tuomet esamas sąlygas pradedame lyginti su tuo, ką malonaus esame patyrę ir gali susidaryti įspūdis, kad žmogus pasipūtęs. Viskas labai paprasta ir žmogiška.
Aš esu Mindaugas ir aš esu pasipūtęs pižonas :-)
Iranas pirks daugiau nei 100 „Airbus“ lėkuvų
http://www.delfi.lt/verslas/transportas/iranas-pirks-daugiau-nei-100-airbus-lekuvu.d?id=70202218
Tas „naujas” Lenkijos oro uostas – visai nenaujas. Jis anksčiau veikė Szczytno – Szymany pavadinimu, turėjo reguliarius skrydžius. Paskui subankrutavo. Dabar antras bandymas.
Nežinau ar buvo čia pastebėta, bet Swiss uždaro ZRH-RIX.
Netruko BT „išrūkyti” mažai žinomą brand’ą Baltijos šalyse.
Tuo tarpu truputis analizės apie visų mylimą A380:
https://www.flightglobal.com/news/articles/analysis-how-will-the-a380-size-up-on-the-secondary-420880/
Visgi niekas neatsakė, kokie motyvai remti SPA reisą į Barseloną ? Dar suprasčiau, jei būtų Tenerifė. Arba Reykjavikas.
Elementaru, Vatsonai. Kaip kitaip paremti Vueling, kad neiškraipyt konkurencijos. Duodi vienam, turi duot visiem, kurie skraido į BCN
Wizz Air today announced a new service from Bucharest to the capital of Portugal, Lisbon. The service will begin on 22 May 2016, and will be operated two times per week on Wednesdays and Sundays.
http://vz.lt/sektoriai/transportas-logistika/2016/01/25/ispeja-del-oro-uostu-koncesijos-pasiules-daugiausia–ne-visada-geriausias Silupas, kaip visada savo amplua, kaip jau ir nusprende, kad KUN bus visos salies oro uostu. O VNO, nereikalingas.
Jei butu greitasis traukinys su keliais sustojimais Vilniuje (pvz Stotis, Konstitucijos, Pilaite) iki KUN ir su komunikacija su Rail Baltica, tai why not?
@Šarūnas
įmesk visą straipsnį – VŽ neduoda skaityti, jei nesi prenumeratorius…
Jau matau 15min perspausdino… :)
another good reason to fly LH – http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/de/flight_services/ejournals?l=en
2 nemokami zurnalai skrydziui. Tik nesurandu koks pasirinkimas.
@Oleg – SAS irgi duoda visus pagrindinius zuralus ir tos dienos laikrascius. Galima atsisiusti 24 val iki skrydzio per SAS apps’a
Juk LH duoda normalias Verslo zinias, ko dar reikia …. Tuoj gal ir kavos bei uzkandziu Appsas atsiras :)
QATAR AIRWAYS STARTS 2016 WITH SIGNIFICANT EXPANSION ACROSS EASTERN EUROPE
http://www.atn.aero/article.pl?mcateg=&id=57537&member=696E666F406C697467696E612E6C747C333036357C323031362D30312D3235
Kaži ar kada pasieks ir mus QR…?
Tikimybė yra, bet kažin. Jei ir atskris iki čia, iš Baltijos šalių greičiausiai pirma bus Ryga (jei aišku Bt nesugalvos išstumti QR savo tuo pačiu būdu kaip Swiss’ą).:D O Varšuvą, seniau kalbėjo upgradins iki 787 arba A350, bet visgi padarė a330.
Another good reason to fly LH yra kai 2x per savaite palieka FRA bagaza ir Vilniuje deliverinti ji atiduoda neaisku kam – pacukas atveza lagamina ir sako „gali nusileisti pasiimti” ar „ateik pasiimti” – whatever. Customer service’as tai bbd
http://vz.lt/sektoriai/transportas-logistika/2016/01/25/palangoje-tureje-leistis-lektuvai-nukreipti-i-kauna
Potencialas:
Lietuviai keliauja mažiausiai iš Baltijos šalių gyventojų
http://zmones.lrytas.lt/keliones/lietuviai-keliauja-maziausiai-is-baltijos-saliu-gyventoju.htm?p=1
Praėjusio pusmečio išvykomis į užsienį latviai ir estai lietuvius lenkia kone dvigubai – atitinkamai 37 proc. ir 35 proc., o lietuvių buvo 18 proc.
„Dėl prastų oro sąlygų pirmadienį po pietų Palangos oro uoste nenusileido du iš Kopenhagos skridę lėktuvai. Jie nukreipti į Kauno oro uostą”
Lektuvas tai vienas buvo, bet du skrydzio numeriai … :) Gerai zurnalistai varo i pievas ….
Ryanair announced today his arrival at Toulouse Airport (32th French Airport) with new routes from November 2016.
Ryanair’s operations at Toulouse will offer 7 new routes: Berlin (4 x weekly), Brussels (1 x day), Fez (2 x week), London (1 x day), Madrid (2 x daily), Malta (2 x week) and Warsaw (2 x week).
airBaltic teams up with Iberia
http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=115839
The Latvian airline airBaltic and the Spanish airline Iberia have concluded a cooperation agreement, known in the industry as a code-share agreement. This cooperation will offer convenient connections to Southern Europe for airBaltic customers, while Iberia’s passengers will benefit from better access to Northern Europe, reports BC Janis Vanags.
Adria Airways paskelbė skraidysiantys iš to Olštyno į Miuncheną.
Taigi tas „nereikalingas” oro uostas turės krypčių kurių net nėra iš Vilniaus :)
Del Olstyno – nesidziaugit per daug, tiesiog vietine valdzia sukis kelis milijonus ir skrydziai baigsis ta pacia minute, kai baigsis subsidijos. Adria pasizymejus jau tokiais idomiais marsrutais.
RIX skaičiukai: https://www.facebook.com/riga.airport/videos/1059273494093489/
Bus tas pats kas su Radom – savivaldybė pamerks cash’o ir paskraidins 4 keleivius lėktuve, kaip buvo Radom-Riga ir po kelių mėnesių baigsis.
VNO perspektyvos pagal A.Šliupą :
„Ar nenutiks taip, kad potencialūs investuotojai daugiausia dėmesio norės skirti Vilniaus oro uostui?“ – aviacijos specialisto mintis cituoja „aerotime.aero“.
Pasak p. Bentley, galbūt vertėtų ne plėšytis tarp Vilniaus ir Kauno, o, jei yra sąlygų, statyti naują oro uostą tarp šių miestų ir iki jo nuvesti greitojo traukinio vėžę.
Visgi p. Šliupas pabrėžia, kad tako apribojimai Vilniaus oro uoste galimiems partneriams žinomi, o tarp Vilniaus ir Kauno ne plėšomasi, o jie papildo vienas kitą.
„Kai galvojame apie koncesiją 25 metams, turime žiūrėti, kokias galimybes partneris turės vystant ir tolimuosius skrydžius. Po dešimties metų, tikiuosi, tarp Vilniaus ir Kauno bus greituminė europinė geležinkelio vėžė, kuri užtikrins susisiekimą tarp dviejų miestų per pusvalandį. Tad, galima sakyti, tai bus vienas oro uostas su dviem kilimo ir nusileidimo takais, kurie bus tik 100 km atstumu vienas nuo kito“, – vizija dalijasi viceministras ir priduria, kad seniai skaičiuota, jog statyti naują oro uostą tarp abiejų didmiesčių – nelogiškos išlaidos, kai jau turima reikiama infrastruktūra.
Anot jo, visiškai realu, kad Kauno oro uostas, šiandien tapęs pigių skrydžių kompanijų prieglobsčiu, ateityje išaugs į pagrindinį šalies oro uostą. Vilniui numatytas kitas vaidmuo. Jau šiandien, sako p. Šliupas, oro uostas aplipęs gyvenamaisiais namais, o ateityje daugėjant skrydžių gyventojai nebeapsikęs taršos ir triukšmo.
„Kaip svarbus šalies oro uostas su pagrindiniais maršrutais Vilnius tikrai išliks, bet, kalbant apie masinį produktą ir didesnę apimtį, tam tikrai gali tarnauti Kaunas“, – aiškina p. Šliupas.
„Tai bus vienas oro uostas su dviem kilimo ir nusileidimo takais, kurie bus tik 100 km atstumu vienas nuo kito” – ir taip rimtai kalba oro uosto GALVA. Galva neišneša, kaip viešoje erdvėje galima taip nusipaistyti…
Dėl greitojo traukinio sutinku, bet KUN tikrai negali būti pagr. orouostas. Nėra pinigų, Vilniuje esant reikalui taką pailginti apie 200m (Labai daug vietos tako galuose laisvos palikta), o tuos salininkus galima truputi išgriauti
Atsiprašau, dar tilptu 700 m VNO taką pailginti
Didziausia problema, gelezinkelio linija, kol komunistai sedes uz LG UAB’o vairo, tol tikrai si svajone neisvys dienos sviesos :) Bet realiai ir KUN yra isispraudes gyvenamajame kvartale, todel skundai yra galimi tiek VNO tiek KUN atveju.
Diletantiskas klausimas – o ta gelezinkelio linija nera dauboje?
Būtų galima tada kaip kokioj civilizuotoj šalyje geležinkelio tunelį padaryt
http://verslas.lrytas.lt/rinkos-pulsas/teismas-patenkino-flylal-ieskini-ar-latviai-klos-pinigus.htm
Olialia
Iki to geležinkelio nuo ktt dar visas kilometras. Tunelio nereiktu, bet nugriauti tas 5 trobas kur ant tako trajektorijos ir iki pat geležinkelio orouosto teritoriją padaryti (saugų atstumą 100m palikti ir dar už geležinkelio keletą namų nugriauti), arba dar tokia kvaila idėja šovė kažką tokio kaip Gibraltare būtų įmanoma padaryti (traukiniai leidžiantis lėktuvui sustotų)
„Air Baltic“ privalo sumokėti milijonus bankrutavusiai „flyLAL“
http://www.tv3.lt/naujiena/859141/air-baltic-privalo-sumoketi-milijonus-bankrutavusiai-flylal
Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“ privalo sumokėti 16,121 mln. eurų patirtos žalos bankrutavusiai Lietuvos skrydžių bendrovei „flyLAL-Lithuanian Airlines“ („flyLAL“), nutarė Lietuvos teismas.
Kvepia airBaltic bankrotu: Jie per metus dviejų milijonų neuždirba. O gal padės tas jų investuotojas iš Vokietijos? ;D
Uztektu greitos linijos ta pacia trajektorija, kuria jau eina sena linija, ja tereikia siek tiek istiesinti, tada butu pasiektas didesnis greitis, panasiai veikia Heatrow ir Gatwick oro uostu sandrauga.
Perkėlę oro uostą 100 km nuo Vilniaus būtume BLOGIAUSI Europoje.
Nėra Europoje normalaus oro uosto įsikūrusio toliau.
Arlanda sulaukia pastabų, kad toli nuo miesto? Ji už 41 km nuo Stokholmo.
Gardemoen toli nuo Oslo? 51 km.
Londone Stansted yra už 60 km, bet yra 3 oro uostai, kurie arčiau.
Lietuva su 104 km oro uostu nuo sostinės centro? Būtume tiesiog BLOGIAUSI Europoje.
Tai kad dėl LAL ten yra pirmos instancijos teismno sprendimas. Vadinasi AirBaltic dar turi mažiausiai metus laiko pasibylinėt apeliacinėj ir aukščiausiam teisme…
Konkurencija, pasirodo, Lietuvoje nėra legali. Kiek paramos/nuolaidų gauna Ryanair ir Wizzair? Galėtų vienas su kitu irgi pasiteisti, kuris kuriam žalą daro. Lietuvos teismai bus populiarūs Europoj :D
Na suprantama, kad BT paduos apeliaciją – tai užtruks viskas dar kokius metelius-kitus, tačiau, manau, BT gali pradėti atidėdinėti pelną būsimai išmokai… :) Visgi ir LV konkurencijos institucijos pripažinę yra, kad buvo nesąžiningai remiama BT…
Žinoma, iki galutinio sprendimo dar gali užtrukti kokius 2-3 metus, bet. Jau vien spaudoje atsirasiantis toks sprendimas (jau atsirado), stipriai padidins „airBaltic” skolinimąsi, jeigu dar koks tiekėjas duoda atidėjimus, visi prašys „pre-payment” ir t.t. Additional preasure ir taip ne puikiai BT situacijai.
Blogai yra skaiciuoti atstuma KM, reikia skaiciuoti laiko sanaudomis. Jei uztruktu kelione iki oro uosto 30min, butu super. Toks Stanstedas yra labai neprognozuojamas, galima keliauti ir valanda ir dvi.
Kaip manote, kas sekantis bus perkeltas iš Kauno?
Nesutinku – tam, kad 30 min. traukinys atvyktų iš KUN į VNO, tai reiškia jis turėtų „cruise” pasiekti ~350km/h. Realu tokį nusitiesti? :) Nes laikas įsibėgėjimui ir važiavimui per Vilniaus centrą su greičio apribojimu bus reikalų.
Galų gale, ne visi keleiviai nori važiuoti traukiniu. Manau, max traukinys gali sužavėti 40-50% – vistiek bus važiuojančių nuosavais automobiliais ir taksi. Arlanda pasiekia, kad ~40% važiuoja traukiniu, nors turbūt jų traukinį reikėtų laikyti idealiu pavyzdžiu.
Dirbant, visada imanoma pasiekti geru rezultatu, ir netgi pasiekti 350km/h greiti. Bet traukinys yra beveik visada vaziuojantis pagal tvarkarasti, jo nelabai veikia isores veiksniai, ir velavimai gali buti labai minimalus. Tai yra labai svarbu taupant laika, bei vengiant velavimu i lektuva. Tik Lietuvoje dar labai toli iki keliavimo traukiniu kulturos ….
Pigiau pasistatyti 10 runways, kas 10 km tarp Vilniaus ir Kauno nei traukinio liniją su 350kph greičiu.
Nebutina eiti i plonybes, bet labai daznai,dienos metu,nuvaziuoti automobiliu is Kauno i Vilniaus oro uosta, uztrunka ~ 2h, bet koks sprendimas, mazinantis keliones laika, butu sveikinantis. Apie piko metu kelione automobliu net nekalbu, galima ir prazilti … Pradziai uztektu ir 150km/h greicio, truksta tik politinio sprendimo.
Jeigu kalbėsime vien apie laiką, tai nereikėtų užmiršti, kad jo taip pat reikia nuvažiuoti iš namų/ofiso iki traukinio, o Vilniuje daugeliu atvejų tai taip pat užima nemažai laiko.
@Wincas – aš gan dažnai iš namų Kaune išeinu 2 val iki skrydžio – ir gyvenu tikrai ne toj Kauno pusėj kur Vilnius. Kažkaip nebuvo dar kad nespėčiau. Dabar net neprisimenu, kada paskutinį kartą buvau išvažiavęs daugiau kaip 2,5 val prieš. Čia įskaitant ir kai skrydis 17 val penktadienį. Kelionė nuo durų iki parkingo visada trunka 1 val – 1 val 10 min, važiuoju pro Gariūnus ir Ikea.
Net ir per 30 min nuvažiuojantis traukinys iš Kauno stoties iki Vilniaus oro uosto man paprastai būtų lėčiau dėl tvarkaraščio.
Ponai, jūs čia Naujuosius Vasiukus statote, tarpgalaktinį miegamiestą :)
Pradžioj kad neskiest apie viršgarsinius traukinius, gal susitvarkykim, kad esamas traukinukas važiuotu ne vieną kartą kas dvi valandas ir kad dušmanai guselovai savo vietose būtu. O jau po to gal apie megatraukinius ir superorouostus svaikime :)
Jei parkuoji masina prie oro uosto, gal ir gerai pora valandu pries isvaziuoti, bet as parkuoju ne prie oro uosto, todel atsiranda papildomo laiko sanaudos. Jei traukiniai kursuotu is Kauno i Vilniaus oro uosta, man tereiktu su taxi nusigauti iki stoties, o jau traukinyje tereiktu istiesti kojas ir knyga paskaityti nesukant galvos, spesiu ar ne.
Kolegos nepasiduokit provokacijom, joks KUN netaps oro uostų nr. 1, VNO neįmanoma ilginti, nebent Minkso plentą kišt į tunelį arba griauti namus aplink oro uostą, visa tai įmanoma, bet mažai tikėtina.
Įdomesnis dalykas, kad Ryanair turi pasakyti taip ar ne Gardermoen slot’ams.
Dar komentaras del traukinio greičio. Oslo Gardemoen nutolęs 51 km, kaip rašė Simonas. Kelionė trunka 22 min, čia laikas pasiekiamas gana didelę kelionės dalį važiuojant 210 km/h greičiu. Tai svajoti apie VNO-KUN per pusvalandį tai jau aukščiau visų fantazijų.
Atsimenu buvo pažadas atnaujinti reguliarius reisus, jei teismas priteis iš airBaltic padengti padarytą žalą flyLAL.
@Jurgis – ruoškimės LAL sugrįžimui! O šiaip kas nors gali paaiškinti, kaip flyLAL sugebėjo laimėti šį teismą?
Tai jei flyLAL ir skraidys, tai visokie SCAT turės jiems atiduoti lėktuvus? Ar jie gaus naujus
Tai pala, jei flyLAL skraidys, tai turės iš karto eiti į teistis su Ryanair ir Wizzair, kad būtų nustatytos tokios bilietų kainos, kurios leis pasidengti kaštus flyLAL. Nes kitaip, jei pardavinės konkurentai bilietus po 5Eur, tai flyLAL praras savo keleivius ir rinkos dalį. Tai čia kaip ir neteisėta. Ar kažkaip panašiai pagal Lietuvos teismų logiką…
Cathay Pacific today announced that DragonAir will cease to exist, instead the sister airline to Cathay Pacific will be rebranded as Cathay Dragon. In a press release announced today, CX’s Director of Corporate Affairs James Tong stated “In aligning the Cathay Pacific and Cathay Dragon brands, we will create a more seamless journey for customers, enabling us to deliver on our promise of a ‘Life Well Travelled’.”
Tame pačiame straipsnyje, buvo analitiko (ne Šliupo), komentaras jog geriausia išeitis naujas oro uostas tarp Vilniaus ir Kauno. Nes KUN yra per toli nuo Vilniaus ir dėl to KUN niekaip negali būti centrinis šalies oro uostas.
@ Spectator
Atidžiai skaitant parašyta, kad dėl Rygos oro uosto 80% nuolaidos ir nelygių konkurencinių sąlygų, o ne dėl to, kad mažos kainos. Tos kainos buvo dempinginės būtent dėl nuolaidų. Kai sąlygos visiems vienodos, pardavinėk bilietą už kiek nori, prie ko čia low costų kainodara..
@Aras – o kas įrodė, kad Rygos oro uosto nuolaidos nelegalios? Jos buvo taikomos skaidriai, tiems vežėjams, kurie pervežė tam tikrą skaičių keleivių. Priminsiu, kad Vilniaus oro uostas šiuo metu vis dar taiko 80% nuolaidas tiek Ryanair, tiek Wizzair, visų kitų oro linijų sąskaita.
@Spectator – buvo LV konkurencijos priežiūros institucijos atitinkami sprendimai, pripažįstantys, kad RIX taikė diskriminacinę kainodarą ir sudarė nevienodas sąlygas…
Taip kad tamsta čia veltui bandai kažką įrodyti priešingai :)
Siūlau perdaug vičių į FlyLAL atgimimą nedėt. Nes bylą buvo dėl 100 ar net 200 mln Lt. O priteisė kiek mažiau nei pusę sumos. Ir tuos pinigus dar reikia atgaut. Tad galim dar kelis metelius palaukt…
Nemanau, kad kas nors rimtai deda viltis į flyLAL atgimimą.
Jūs ką, rimtai galvojat, kad Flailal laukia žemam starte pasiruošus atnaujint veiklą – tik įkris pinigai į sąskaita, užsipils kuro ir lėktuvai išriedės į pakilimo taką??????
Flailal seniai miręs ir palaidotas, joks „atgimimas” neįmanomas iš principo. Tuos pinigus, geriausiu atveju, gaus kreditoriai (kam ten pirmam iš jų priklauso pagal eilę).
Buvę „FlyLAL“ savininkai – tarytum ant adatų
http://verslas.lrytas.lt/rinkos-pulsas/buve-flylal-savininkai-tarytum-ant-adatu.htm?p=1
Emirates to fly Auckland – Dubai non-stop
http://www.nzherald.co.nz/business/news/article.cfm?c_id=3&objectid=11581539
CONNECT 2016 Vilnius – 50 airlines and 150 airports registered
http://www.anna.aero/2016/01/29/connect-2016-vilnius-50-airlines-and-150-airports-expected/
Taking place between 13-15 March, with a full day of excursions planned the day before the conference starts, CONNECT 2016 will be welcoming 50 airlines and 150 airports to the Lithuanian capital. The host of this year’s conference is Lithuanian Airports, which recently has welcomed a host of new route announcements from the likes of airBaltic, Wizz Air and Ryanair, airlines which will be attending the conference, with the former being the host carrier.
Tuo tarpu liūdnos B747 perspektyvos. Beje, o kur skraido kombi variantai (keleivinis-krovininis)?
https://www.flightglobal.com/news/articles/analysis-can-cargo-market-ensure-747s-future-421339/
Šių metų gegužę Karmėlavoje įsikūrusiame Kauno oro uoste turėtų prasidėti naujo orlaivių techninio aptarnavimo centro statybos
Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaunas/miesto-pulsas/i-karmelava-zengia-solidi-tarptautine-bendrove-731708#ixzz3yfZg93co
China’s Ministry of Public Security announced two days ago that previously declared visa-free transit extension starts today from January 30.
From this Saturday onward foreigners from 51 countries arriving at Shanghai’s Pudong and Hongqiao airports, Hangzhou’s Xiaoshan International Airport and Nanjing’s Lukou International Airport will be permitted to enter the country for 6 days without visas. Previously only 72-hour visa free transit was allowed.
European Schengen Countries: Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden. Switzerland
Other European Countries: Albania, Bulgaria, Bosnia and Herzegovina, Cyprus, Croatia, Ireland, Macedonia, Republic of Montenegro, Romania, Russia, Serbia, UK, Ukraine
America: US, Canada, Brazil, Mexico, Argentina, Chile
Oceania: Australia, New Zealand
Asia: Republic of Korea, Japan, Singapore, Brunei, UAE, Qatar
Geros naujienos iš Kinijos, per šešias dienas jau galima šį bei tą pamatyti ir tada judėti toliau į pietryčių aziją ar kur nors kitur. O skrendant atgal, tikriausiai būtų galima ir vėl 6-ias dienas pabūti Kinijoje. Šiek tiek keista tik kad Pekino nėra oro uostų sąraše, bet tikėkimės tai tik lako klausimas.
@Vytautas-NT> KLM naudodavo combi skrydziuose i Azija, bent jau pries kelis metus
O gal ir flyLAL teismo sprendimas turėjo tam įtakos, kad investuotojas nepervedė pinigų airBaltic ?
Авиакомпания airBaltic так и не дождалась обещанных миллионов
http://rus.delfi.ee/daily/business/aviakompaniya-airbaltic-tak-i-ne-dozhdalas-obeschannyh-millionov?id=73561519
United Airlines to Operate Longest Scheduled Flight Between San Francisco and Singapore
http://www.atn.aero/article.pl?mcateg=&id=57579&member=696E666F406C697467696E612E6C747C333036397C323031362D30312D3239
@Jurgis
manau, kad tikrai neturėjo tam įtakos teismo sprendimas.
Kaip pats supranti, kaimynai turi nemažų problemų su BT, nes TIKRO investuotojo pritraukti nesugeba. O tokių, abejotinos reputacijos veikėjų/investuotojų, kurie siūlo „rusiškus” pinigus mainais į rusiškus lėktuvus – nedomina normalus investavimas, nes juk koks tikslas merkti pinigus, jei įmonei neleista įsigyti „investuotojo” šeimininkų produkcijos.
Jei tas neaiškus vokietis yra rusas, tai viskas įmanoma. Tai dabar airBaltic neturi iš kur pervesti avanso Bombardier už naujus užsakytus lėktuvus.
Tuo tarpu įdomu, kaip Istanbul oro uostas paaugo. Frankfurtą aplenkė:
http://www.anna.aero/2016/01/27/europes-top-5-airports-analysed-for-airline-growth/?utm_source=anna.aero newsletter&utm_campaign=9ed28d394c-anna_nl_270116&utm_medium=email&utm_term=0_ecdbf41674-9ed28d394c-86642630
Nordic Aviation šiek tiek naujienų:
– jų vasaros tvarkaraštyje įdėta, jog Vilnius-Talinas skrydžiai bus 3x daily darbo dienomis, visi skrydžiai reaktyviniais CRJ lėktuvais. Atsakas į BT Dash skrydžius VNO-TLL 2x daily.
Atidaro TLL-MUC (skelbiama, kad 2x daily), taip pat atidaro CDG, VIE ir TXL (visi in competition su BT). TLL-AMS mažina frequency iki 1x daily.
Nordic Aviation įspausti į kampą ir panašu, kad nežino, ką daryti. Dėl SAS staigaus atėjimo prarado visus didžiausius cash cows (Kopenhagą, Stokholmą ir Oslą). Amsterdamą turi apleisti, nes BT gavo KL kodą, o be KL keleivių skraidyti du kartus per dieną neįmanoma. Metasi ant Miuncheno, kuris pats iš savęs gana silpnas ir nuo Lufthansa laikų niekas į Miuncheną su normaliu frequency net nebandė skristi. Būtų keista jei Lufthansa duotų Miunchenui savo kodą (patys konkuruodami su savimi), tada maršrutas laikysis tik ant Adria ir Lufthansa interline’o. Visa kita – smulkmė ir tikriausiai estai turėtų savęs paklausti, ar buvo verta steigti Nordic Aviation ir kišti tenai 40M EUR (ir tai tik pradžia!), kai esantys rinkos žaidėjai puikiai gali užtikrinti patogų susisiekimą (nemokamai!). Ta pati istorija, kuri buvo su Air Lituanica…
@Spectator
ar tikrai manai, kad BT vykdytų tiek tiesioginių maršrutų, kiek dabar vykdo, jei nebūtų NA?
Stipriai abejoju – visi skristų sėkmingai per RIX… Estai tai puikiai suprato, todėl ir sumerkė tiek pinigų..
Kitas klausimas – ar kas nors žino, kokia jų kėdės savikaina? Juk gal dabartinis jų modelis gali leisti jiems konkuruoti su BT – per daug nesudeginant pinigų … Žinoma, aš čia tik spėlioju :)
Kaip matome, tas pats BT dabar vėl atsidūrė keistoje situacijoje, kai nežinia ar „investuotojas” investuos, o be jo pinigų nelabai saldu bus BT – juk Bombardier mokėjimo ilgai neleis nukelti (patys mirtimi vaduojasi)…
Vėlgi tą patį BT smaugia tas pats SAS.
Air Baltic не дождалась инвестиций и отложила аванс за самолеты
http://rus.db.lv/ekonomika/transport/air-baltic-ne-dozhdalas-investicij-i-otlozhila-avans-za-samolety-70827
velgi konkurencija yra konkurencija – ne vienoje rinkoje du konkurentai vienas kitam nepadeda (neskaitant gal kazkokio papildomo skatinimo keliauti).
BT yra labai geras ir visur „smaugiamas”! Manau, be Hainan susidomejimo investavimu nieko nebus.
Emirates šiandien pradeda vykdyti skrydžius į Panamą. Tai bus ilgiausias vykdomas be sustojimų skrydis (17,5h).
Juliau, nepradėjo. Emirates atidėjo pirmąjį skrydį oficialiai iki kovo 31 dienos, motyvuodama, kad negavo reguliuotojų leidimų šį skrydį vykdyti.
Juliau jau du kartus emirates etidėjo starta šitam skrydžiui.
Gal EK gudrauja? Nors nepanašu, kad jie tokiais būdais norėtų reklamuotis. Šiaip išvis keistas maršrutas Dubai-Panama.
Lufthansa irgi negavo leidimo skraidyti Frankfurtas-Panama.
Ryanair išeina iš Rygge.
Ryanair to drop flights from Rygge
http://www.newsinenglish.no/2016/02/01/ryanair-to-drop-flights-from-rygge/
Ryanair won’t be taking off from Norway’s Rygge Airport in Moss, south of Oslo, after November 1, if the government goes through with a new airline seat tax.
Pasirodo Ryanair turi keletą skrydžių iš TRF. Galėtų ten sukelti skrydžius iš RYG ir bandyt vogti keleivius iš WizzAir.
Kaip Oslo oro uostas TRF dar mažiau patrauklus už RYG. Be to kol kas Ryanair tik grąsina, kol realiai dar sprendimas dėl naujų mokesčių svarstomas. Aišku tikėtina jį paliks, ir tada RYG ateitis gali būti liūdna (bet vėlgi – nemanau, kad iš karto nuo lapkričio).
Lietuviai kuria Netflixa oro kelionems – http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-02-01/get-ready-to-binge-fly-with-unlimited-flight-subscriptions
#nice
Bet as visa sita jau kazkur girdejes…
Ryanair atsisakė OSL slotų. Tai kol kas VNO-OSL rytais nebus.
Tenerifėje viešintys lietuviai sunerimę: jie saloje gali likti įstrigę iki vasario 8-osios
Maždaug dvidešimt lietuvių, atostogavusių Tenerifėje, pirmadienį sužinojo, kad skrydžių bendrovės „Norwegian“ lėktuvas jų į gimtinę neparskraidins. Aiškių priežasčių tikina neišgirdę, – tik tai, kad Tenerifėje gali likti įstrigę iki vasario 8 dienos.
http://www.15min.lt/pasaulis-kiseneje/naujiena/kelioniu-pulsas/tenerifeje-viesintys-lietuviai-sunerime-jie-saloje-gali-likti-istrige-iki-vasario-8-osios-637-575987
Odie, kaip jie ten sugebėjo nuskristi, jeigu visiškai nesigaudo??..
„Norwegian“ interneto puslapyje apie atšauktą skrydį iš Tenerifės į Lietuvą nieko nerašoma.“,– pasakojo tūlas pasipiktinęs lietuvis.
Tai tegul į Norwegian ir skambina, o ne į žiniasklaidą:))
Lietuva, kur Tu eini…
:) Norwegian is Lietuvos i Tenerife skraido ??? Ar cia toks kaimas Norvegijoje – „Lietuva” ???
@Wincas
Lietuvoje juk yra kaimas Šveicarija – ką gali žinoti, gal Norvegijoje yra kaimas Lietuva :D ;)
Norwegian skraido į Kanarus ir iš Varšuvos. Visokie Makaliai ištisai reklamuoja – visai realu kad porą dešimčių lietuvių prirenka, nes kainos tikrai geros.
Jeigu jie tikrai laukia ir reikalauja skrydžio iš Tenerifės į Lietuvą, tai dar labai labai ilgai teks laukti.
Idomu butu paklausti: ar kam nors teko pabuvoti dabar uzdarytose Oslo Fornebu ar Hongkongo Kaitak orouostuose?
Gaila, bet mano baimės imasi pildytis – LOT sumažino skrydžių skaičių nuo 6x iki 3 per savaitę. SAS sumažino nuo 3x per dieną iki 2 per dieną.
fe7MGM This very blog is without a doubt educating as well as amusing. I have picked helluva helpful tips out of this source. I ad love to come back every once in a while. Thanks a lot!
This Web site
Simonas Bartkus | Blog » Palanga yra naujasis Reikjavikas. Kas toliau?
Pigios vasaros kelionės būtinai turėtų vykti iš Palangos oro uosto – kad tautiečiai poilsiautojai lietingomis dienomis galėtų į kokį Paryžių bent nuskristi :D