„airBaltic” pradėjo prekiauti bilietais iš Rygos į Pskovą ir Varšuvą
„airBaltic” paskelbė skrydžių iš Rygos į Pskovą ir Varšuvą tvarkaraščius. Skrydžiai į Pskovą prasidės rugsėjo 1 dieną, į Varšuvą – rugsėjo 17 d.
Į Pskovą bus skraidoma viso labo du kartus per savaitę – antradienio ir šeštadienio vakarais „airBaltic” išsiųs „Fokker” lėktuvą į Pskovą, kuris į Rygą grįš trečiadienio ir sekmadienio rytais.
Su Pskovu viskas aišku – „airBaltic” nori išbandyti paklausą, ar šiame nedideliame Rusijos pasienio mieste galima rasti tranzitinių keleivių. Bilietai kol kas parduodami tik rugsėju ir spaliui, matyt, pagal pardavimo duomenis bus sprendžiama, ar skraidyti žiemą.
Į Varšuvą „airBaltic” skris kasdien 11 val. 40 minučių iš Rygos ir 14 val. 40 minučių skris atgal iš Varšuvos.
Šiuo maršrutu taip pat šiuo metu skraido lenkų LOT, kurie atlieka du „nakvynės” skrydžius (vakare į Rygą, o iš Rygos į Varšuvą ryte) bei kasdien atlieka vidurdienio skrydžius: 11 val. 10 minučių iš Varšuvos ir 14 val. 40 minučių iš Rygos.
Akivaizdu viena – šiuo žingsniu „airBaltic” nori pastumti LOT iš šio maršruto – skrydžio tvarkaraščiai labai panašūs, keleivių srautas Varšuva-Ryga maršrute yra mažas, kad užtektų dviems lėktuvams ir dviems operatoriams.
Šis reisas rodo, jog „airBaltic” nori stiprinti savo dominavimą Rygos oro uoste. Kuomet „airBaltic” atidarė skrydžius į Amsterdamą, po pusmečio KLM iš maršruto pasitraukė. LOT tiesiog sekanti auka? Ar taip pamažu ateis ir „Ryanair” eilė?
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
43 komentarai
Leave a reply
Niekas (beveik) iš Rygos į Varšuvą neskraido. LOT renka tranzitinius keleivius skristi iš Rygos, airBaltic rinks iš Varšuvos. O skrydžio laikas toks yra praktiškai visų iš Rygos į Europos didmiesčius kartą per dieną skraidančių airBaltic reisų – pritaikytas tranzitui per Rygą.
Anksčiau teko gan dažnai su LOT skraidyti iš Vilniaus į Varšuvą. Tai „iš akies” atrodydavo, kad kažkur 30-40 procentų keleivių buvo „point-to-point”: nemažai verslo keliautojų turi reikalų Varšuvoje. Manyčiau, kad iš Rygos į Varšuvą tokių keliautojų procentas turėtų būti tik didesnis, nes Ryga nuo Varšuvos toliau ir su mašina sunkiau nuvažiuoti negu iš Vilniaus.
Beje, LOT Ryga-Varšuva maršrutu perveža apie 1800-2000 keleivių per mėnesį ir tas skaičius yra mažėjantis. Anksčiau siekdavo virš 3000 keleivių. Vilniaus kryptimi tvarkaraštis identiškas, tačiau perveža 3000-3200 keleivių.
LOT srauto mažėjimas, manau, yra „airBaltic” tiesioginių skrydžių plėtros priežastis. „airBaltic” gali pasiūlyti daugelį krypčių iš Rygos tiesiogiai, todėl realiai LOT lieka tik transatlantiniai skrydžiai ir maršrutai į Rytų Europą (Budapeštas, Sofija, Bukareštas ir pan.).
Be abejo, matyt, „airBaltic” tikisi Varšuvoje rasti tranzitinių keleivių, bet realiai jiems gali pasiūlyti tik NVS kryptis, galbūt dar šiek tiek Skandinavijos.
Tačiau manau pagrindinis tikslas yra atimti iš LOT tiesioginius keleivius – jeigu juos dar nukirtus nuo to skaičiaus 1800-2000, tai LOT tikrai neapsimokės skraidyti į Rygą.
BT, matyt, tikrai eina „va bank”, Varšuvos reisas garantuotai bus jiems nuostolingas. Jei iš Vilniaus susirenka skraidančių į Varšuvą apie 30%, tai iš Rygos neturėtų būti mažiau. Didelė tikimybė, kad LOT juos praras, o žinant ir LOT itin sudėtingą padėtį, neaišku, kiek laikysis.
Gali, Aišku su LOT kainom pakariaut. Bet išėjus LOT, gali dingt ir jų tranzitas. Nebent AirBaltic pasirašytų su jais bendrą kodą.
Man tik įdomu kokį jie tranzitą gali pasiūlyt iš Pskovo su 2 skrydžiais per savaite?
Šiaip tai tranzito kainos Varšuva-Ryga-Kažkas nelabai konkurencingos. Ten išeina pie 200 EUR, Tad mušis nebent keleiviuose Ryga-Varšuva, kur dar kaina kažkiek logiška…
Kad airBaltic dėl tranzito nebe vien kaina konkuruoja. Gi jau iš tvarkaraščio matosi, kad skrendant Varšuva-Ryga-Kažkas tas kažkas nebus Paryžius ar Barselona, o Oulu, Linčiopingas ar Dušambe ir dar trys dešimtys panašių mažiau populiarių krypčių.
Šiaip kainos net į Taliną nekonkurencingos. O ką AirBaltic Varšuvai tokio pasiūlys? Dušambė, Tromso, kur labai nedaug kam reikia ir dažnai galima nuskrist su Finnair/SAS.
Kol kas realią grėsme matai tik keleiviuose iki Varšuvos. O tranzitas man atrodo labai abejotinai.
Tiksliau jie greičiausiai gaudys tuos keleivius, kaijau pigiausi bilietai bus išparduoti. Tada su 200EUR kaina galima kažką galvot.
Simonui>Is VNO LOT veza virs 80 proc. tranzitiniu keleiviu, todel Vilnius_Varsuva BT reisas pries pora metu ir nepasiteisino. Taciau dabar Ryga zymiai pasikeitusi, bei sustiprejusi siuo poziuriu, ir gali pasiulyti virs 50 krypciu teoriskai. Taip pat nemazas skaicius yra skraidanciu, tarp Varsuvos ir Skandinavijos saliu, neimkime vien Linciopingo (kuris mano manymu yra nesusipratimas :), yra juk Goteburgas, Stokholmas (cia konkuruos su tiesioginiais), Stavangeris ir Oslo, ir pan. Varsuva milijoninis miestas, jei tvarkarastis bus palankus tranzitui (o manau, kad taip ir bus), virs 80 proc. sudarys tranzitiniai keleiviai.
Man tik idomu kas pasiūlys tiems tranzitiniams keleiviams geras kainas. Už daugiau kaip 200EUR gali ir Finnair ir SAS nuvežti. O tokias egzotikas, kaip Dušambė daug keleivių nepririnksi…
Dar įdomus Niki Lauda interviu apie tai kokių lėktuvų reikia low-cost’ams:
http://www.flightglobal.com/articles/2009/06/15/327343/paris-air-show-face-the-facts-with-niki-lauda.html
Komentuojant paskutinį straipsnio sakinį, panašu, kad Ryanairo Airbalticas dar šimtą metų neišstums, paprasčiausiai ne tom pačiom kainos skrenda.
Štai vakar skubiai teko rinktis bilietus iš Dublino į Lietuvą rugsėjo pabaigai. Ryanairas 4 asmenims pasiūlė už €500, tuo tarpu iš pradžių AirBaltic’as suintrigavo pradinėm kainos už €20-50, bet sud4jus mokesčius gavosi €1000. Man atrodo, jie daro makles su Taxes & Charges, nes jie kažkokie nelogiškai dideli…
Ryanair’o AirBaltic tikrai neišstums. Tiesa pats Ryanair gali apsigalvot, kai Ryga jiems pakels mokesčius- perkelt dalį ar daugumą skrydžių į Kauną. Atstumas ne per didžiausias.
Šiaip norėčiau pamatyt AirBaltic pardavinėjantį Ryga-Londonas bilietus už 10EUR su visais mokesčiais.
Bijau, kad AirBaltic pinigai baigsis greičiau…
as nelabai i tema,bet gal kas zino ka red vings vilniuje veikia?
RWZ9692 Maskva 13:00 Laipinimas
Įdomu kada jisai atvyko? Gal čia vėl koks čarter’is, kaip FlyLAL Charters skrydis į Sanktpeterburgą…
Vaidui – musu seima rugsejo menesi is Dublino i Vilniu 4 suaugusiems pirkom bilietus per star1 ir su visais visais mokesciais (tai, kad jie net bagaza leidzia nemokamai, idomu ar taip bus visada) sumokejom 1348LT tik…Tikiuosi, kad nepakeis jie savo planu ir skris:)
Šią savaitę į Vilnių atkeliauja pirmasis Star1 lėktuvas, gal kas žino tikslų laiką? Būtų galima nupaparacinti. :)
http://simonas.bartkus.lt/blog/2009/06/09/pastebetas-star1-airlines-spalvomis-nudazytas-lektuvas/#comments
cia apie lektuvo atvykima diskutuojama, prasome paskaityti komentarus. :)
„Skyways” atšaukė šiandien vakarinį reisą, penktadienį nevykdys nė vieno reiso – visi skrydžiai „cancelled”. Kažin, tiesiog „Fokker’io” gedimas ar kažkas giliau? …
Net jei tik vien gedimas, Skyways reiktų pasirūpinti kitu lėktuvu – nėra jie tokie maži, kad to negalėtų sau leisti. Nes jei taip ir toliau, jų įvaizdis Lietuvoje taps ryškiai neigiamas.
Jeigu tikėti internete pasirodžiusiais gandais, tai Star1 lėktuvas turėjo vakar atsidurt Lietuvoje.
Aišku, nebūtinai Vilniuje (pradžiai), bet kol kas jokių žinių nesulaukėme.
Kad ir as girdejau, net susiplanaves nulekiau prie oro uosto (EYVI) ir zinoma nesulaukiau… Bet vistik daug kitu lektuvu pamaciau. O dabar lygtais gandai yra, jog turetu atskristi pirmadieni…
Dėl Skyways skrydžio paaiškinimas gali būti labai paprastas – švedai šiandien švenčia savo vieną svarbiausių metų švenčiu – Vidurvasarį (Misommar), todėl natūralu kad įgula nenorėjo niekur skristi, o Skyways’ai mokėti dvigubo atlyginimo.
O per tuo metu AirBaltic galbūt įkliuvo su mokesčių nemokėjimu Latvijoje:
http://vz.lt/rss/straipsnis/2009/06/19/airBaltic_skolinga_1759_mln__LVL_mokesciu2
Naturalu? NATURALU?! O ar norejo svedu, svencianciu Midsommar, igul skristi i Niujorka (SAS)? I kitus miestus? Gal visas SASas (svediskas) niekur „nenorejo” skristi? Nes juk niekam ne motais, kad yra keleiviu su bilietais, ar ne? „Norim svesti ir svesim”?!
Klausimas kiek keleivių buvo į Stokholmą ir iš jo. Šiaip tai Skyways galėjo juos nuskraidinti ir kitais būdais.
Nors pagal tai, kaip jie elgėsi su skrydžių į Kopenhagą atšaukimu, tai nepasakyčiau, kad jie nuosekliai laikytųsi atitinkamo EB reglamento.
Aš Grippen pastabą perfrazuočiau – neskrido ne dėl to, kad įgula nesutiko dirbti, o dėl to, jog šventė Švedijoje parduotų bilietų skaičius buvo mažas – per tokias šventes keliautojų sumažėja. Tačiau rimtos kompanijos sudarydamos tvarkaraščius numato, jog per „nepelningas” šventes jos neskris – net „flyLAL” ir „airBaltic” numatydavo/numato, kad skrydžiai nevyks kalėdų dienomis ir rečiau bus vykdomi kalėdiniu tarpušvenčiu.
Bet kokiu atveju tai didelė nepagarba klientams ir požiūrio demonstravimas. Įdomu, kaip buvo teisiškai šitas klausimas sprendžiamas.
Nesuprantu ko čia visiems tas “Skyways” kliūva,jie gi kartą jau pasakė: vasara yra atostogos,o per atostogas jie nedirba.Čia gi taip paprasta.
o ka ten veikia senas sterling lektuvas? siandien maciau vilniuje stovint.
Seną Sterling lėktuvą, jei tai Boeing’as, matyt atvarė į Vilnių remontui.
Beje, ar kas nors ką nors girdėjo apie mistiškus Star1 investuotojus?
Vilniaus oro uoste – licencijų neturintys oro vežėjai
http://kauno.diena.lt/naujienos/ekonomika/vilniaus-oro-uoste-licenciju-neturintys-oro-vezejai-224525
Įdomus straipsnis. Tiesa ne toks kategoriškas, kaip jo pavadinimas.
Atkreipai dėmesį į ex-FlyLAL direktoriaus pastabą dėl per didelių lėktuvų.
Ta pastaba teisinga tik iš dalies. Panašu, kad Dublinas ir Londonas yra tos kryptys, kur galima skraidyt su dideliai lėktuvais. Tik tokių krypčių nėra labai daug…
Sureaguota iskart:
„Star1 airlines” žada spėti laiku
http://kauno.diena.lt/naujienos/transportas/-star1-airlines-zada-speti-laiku-224610
Gandas eina placiai…
http://www.timesonline.co.uk/tol/travel/your_say/article6553941.ece
bet del star1 licenzijos:ju nupirkti Hc airways juk turejo licenzija.tai as nelabai supratau kas atsitiko,kad kilo toks triuksmas.
Deivi, licenzija tai yra, tik beda ta, kad licenzijoje nurodomi tikslus lektuvu tipai, kuriais ruosiamasi skraidyti. Todel viskas ko is ju reikia, tai susitvarkyti popieriukus, taip sakant „up to date”. Aisku, jei Star1 tai pradejo daryti tik pries menesi tai tiketina, kad vis dar tvarkosi, nes biurokratini aparata nemaza reikia praeiti.
Del LLC „slapio lizingo” – tikrai taip – praejusia savaite is Turkijos poilsiautojus Daniskas lektuvas (su daniska igula) skraidino…
Europos Komisija pritarė „Lufthansa“ planams įsigyti „Brussels Airlines“
http://www.lrytas.lt/-12456840871244403211-europos-komisija-pritarė-lufthansa-planams-įsigyti-brussels-airlines.htm
Tikiuos jiems bent Austrian pirkt neleis. Nes jei taip ir toliau, tai europoj skraidysim arba AF-KLM, arba Lufthansa…
to Ms7,
o tu nepastebi, kad tavo pirma ir antra komentaro dalis prieštarauja viena kitai. Jeigu Star1 priklauso Žiemeliui, tai FlyLAL Charters mielai sutiks skolinti…
Europoj liks 5-6 aviakompanijos.Taip sako aviacijos exspertai (ne musu).
O šeip Lufthansa gera kompanija, tik kad jei labai mažai liktų, tai kainos didelės būtų…
Sorrry,pamirsau septinta bus Lietuvos nacionalinis vezejas.
na o as paziuredamas i Flygradar’a pamaciau idomu dalyka.pagal ji LLC3152 is burgaso atliko va toks lektuvas : http://www.airliners.net/photo/Corendon-Airlines/Boeing-737-4Y0/1500282/M/
pamates uzrasa isvis nustebau nes rode b-747- bet pagal registracija tai ten tas lektuvas
[…] “airBaltic” akivaizdžiai stos į tiesioginę konkurenciją su LOT Varšuvos kryptimi. Matyt, “airBaltic” ryšis stumti lauk ir “Lufthansa”. Liks Rygos oro uoste […]