„airBaltic” pradėjo prekiauti bilietais iš Rygos į Pskovą ir Varšuvą

   
     

„airBaltic” paskelbė skrydžių iš Rygos į Pskovą ir Varšuvą tvarkaraščius. Skrydžiai į Pskovą prasidės rugsėjo 1 dieną, į Varšuvą – rugsėjo 17 d.

Į Pskovą bus skraidoma viso labo du kartus per savaitę – antradienio ir šeštadienio vakarais „airBaltic” išsiųs „Fokker” lėktuvą į Pskovą, kuris į Rygą grįš trečiadienio ir sekmadienio rytais.

Su Pskovu viskas aišku – „airBaltic” nori išbandyti paklausą, ar šiame nedideliame Rusijos pasienio mieste galima rasti tranzitinių keleivių. Bilietai kol kas parduodami tik rugsėju ir spaliui, matyt, pagal pardavimo duomenis bus sprendžiama, ar skraidyti žiemą.

Į Varšuvą „airBaltic” skris kasdien 11 val. 40 minučių iš Rygos ir 14 val. 40 minučių skris atgal iš Varšuvos.

Šiuo maršrutu taip pat šiuo metu skraido lenkų LOT, kurie atlieka du „nakvynės” skrydžius (vakare į Rygą, o iš Rygos į Varšuvą ryte) bei kasdien atlieka vidurdienio skrydžius: 11 val. 10 minučių iš Varšuvos ir 14 val. 40 minučių iš Rygos.

Akivaizdu viena – šiuo žingsniu „airBaltic” nori pastumti LOT iš šio maršruto – skrydžio tvarkaraščiai labai panašūs, keleivių srautas Varšuva-Ryga maršrute yra mažas, kad užtektų dviems lėktuvams ir dviems operatoriams.

Šis reisas rodo, jog „airBaltic” nori stiprinti savo dominavimą Rygos oro uoste. Kuomet „airBaltic” atidarė skrydžius į Amsterdamą, po pusmečio KLM iš maršruto pasitraukė. LOT tiesiog sekanti auka? Ar taip pamažu ateis ir „Ryanair” eilė?


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

43 komentarai

  1. Pranas - 2009 06 17, 14:36

    Niekas (beveik) iš Rygos į Varšuvą neskraido. LOT renka tranzitinius keleivius skristi iš Rygos, airBaltic rinks iš Varšuvos. O skrydžio laikas toks yra praktiškai visų iš Rygos į Europos didmiesčius kartą per dieną skraidančių airBaltic reisų – pritaikytas tranzitui per Rygą.

  2. Simonas Bartkus - 2009 06 17, 14:43

    Anksčiau teko gan dažnai su LOT skraidyti iš Vilniaus į Varšuvą. Tai „iš akies” atrodydavo, kad kažkur 30-40 procentų keleivių buvo „point-to-point”: nemažai verslo keliautojų turi reikalų Varšuvoje. Manyčiau, kad iš Rygos į Varšuvą tokių keliautojų procentas turėtų būti tik didesnis, nes Ryga nuo Varšuvos toliau ir su mašina sunkiau nuvažiuoti negu iš Vilniaus.

  3. Simonas Bartkus - 2009 06 17, 15:08

    Beje, LOT Ryga-Varšuva maršrutu perveža apie 1800-2000 keleivių per mėnesį ir tas skaičius yra mažėjantis. Anksčiau siekdavo virš 3000 keleivių. Vilniaus kryptimi tvarkaraštis identiškas, tačiau perveža 3000-3200 keleivių.

    LOT srauto mažėjimas, manau, yra „airBaltic” tiesioginių skrydžių plėtros priežastis. „airBaltic” gali pasiūlyti daugelį krypčių iš Rygos tiesiogiai, todėl realiai LOT lieka tik transatlantiniai skrydžiai ir maršrutai į Rytų Europą (Budapeštas, Sofija, Bukareštas ir pan.).

    Be abejo, matyt, „airBaltic” tikisi Varšuvoje rasti tranzitinių keleivių, bet realiai jiems gali pasiūlyti tik NVS kryptis, galbūt dar šiek tiek Skandinavijos.

    Tačiau manau pagrindinis tikslas yra atimti iš LOT tiesioginius keleivius – jeigu juos dar nukirtus nuo to skaičiaus 1800-2000, tai LOT tikrai neapsimokės skraidyti į Rygą.

  4. Audrius - 2009 06 17, 16:01

    BT, matyt, tikrai eina „va bank”, Varšuvos reisas garantuotai bus jiems nuostolingas. Jei iš Vilniaus susirenka skraidančių į Varšuvą apie 30%, tai iš Rygos neturėtų būti mažiau. Didelė tikimybė, kad LOT juos praras, o žinant ir LOT itin sudėtingą padėtį, neaišku, kiek laikysis.

  5. Anonimas - 2009 06 17, 19:02

    Gali, Aišku su LOT kainom pakariaut. Bet išėjus LOT, gali dingt ir jų tranzitas. Nebent AirBaltic pasirašytų su jais bendrą kodą.
    Man tik įdomu kokį jie tranzitą gali pasiūlyt iš Pskovo su 2 skrydžiais per savaite?
    Šiaip tai tranzito kainos Varšuva-Ryga-Kažkas nelabai konkurencingos. Ten išeina pie 200 EUR, Tad mušis nebent keleiviuose Ryga-Varšuva, kur dar kaina kažkiek logiška…

  6. Pranas - 2009 06 17, 19:22

    Kad airBaltic dėl tranzito nebe vien kaina konkuruoja. Gi jau iš tvarkaraščio matosi, kad skrendant Varšuva-Ryga-Kažkas tas kažkas nebus Paryžius ar Barselona, o Oulu, Linčiopingas ar Dušambe ir dar trys dešimtys panašių mažiau populiarių krypčių.

  7. Vytautas-NT - 2009 06 17, 19:36

    Šiaip kainos net į Taliną nekonkurencingos. O ką AirBaltic Varšuvai tokio pasiūlys? Dušambė, Tromso, kur labai nedaug kam reikia ir dažnai galima nuskrist su Finnair/SAS.
    Kol kas realią grėsme matai tik keleiviuose iki Varšuvos. O tranzitas man atrodo labai abejotinai.
    Tiksliau jie greičiausiai gaudys tuos keleivius, kaijau pigiausi bilietai bus išparduoti. Tada su 200EUR kaina galima kažką galvot.

  8. Gogis - 2009 06 17, 21:44

    Simonui>Is VNO LOT veza virs 80 proc. tranzitiniu keleiviu, todel Vilnius_Varsuva BT reisas pries pora metu ir nepasiteisino. Taciau dabar Ryga zymiai pasikeitusi, bei sustiprejusi siuo poziuriu, ir gali pasiulyti virs 50 krypciu teoriskai. Taip pat nemazas skaicius yra skraidanciu, tarp Varsuvos ir Skandinavijos saliu, neimkime vien Linciopingo (kuris mano manymu yra nesusipratimas :), yra juk Goteburgas, Stokholmas (cia konkuruos su tiesioginiais), Stavangeris ir Oslo, ir pan. Varsuva milijoninis miestas, jei tvarkarastis bus palankus tranzitui (o manau, kad taip ir bus), virs 80 proc. sudarys tranzitiniai keleiviai.

  9. Vytautas-NT - 2009 06 18, 07:50

    Man tik idomu kas pasiūlys tiems tranzitiniams keleiviams geras kainas. Už daugiau kaip 200EUR gali ir Finnair ir SAS nuvežti. O tokias egzotikas, kaip Dušambė daug keleivių nepririnksi…
    Dar įdomus Niki Lauda interviu apie tai kokių lėktuvų reikia low-cost’ams:
    http://www.flightglobal.com/articles/2009/06/15/327343/paris-air-show-face-the-facts-with-niki-lauda.html

  10. Vaidas - 2009 06 18, 09:33

    Komentuojant paskutinį straipsnio sakinį, panašu, kad Ryanairo Airbalticas dar šimtą metų neišstums, paprasčiausiai ne tom pačiom kainos skrenda.
    Štai vakar skubiai teko rinktis bilietus iš Dublino į Lietuvą rugsėjo pabaigai. Ryanairas 4 asmenims pasiūlė už €500, tuo tarpu iš pradžių AirBaltic’as suintrigavo pradinėm kainos už €20-50, bet sud4jus mokesčius gavosi €1000. Man atrodo, jie daro makles su Taxes & Charges, nes jie kažkokie nelogiškai dideli…

  11. Vytautas-NT - 2009 06 18, 10:00

    Ryanair’o AirBaltic tikrai neišstums. Tiesa pats Ryanair gali apsigalvot, kai Ryga jiems pakels mokesčius- perkelt dalį ar daugumą skrydžių į Kauną. Atstumas ne per didžiausias.
    Šiaip norėčiau pamatyt AirBaltic pardavinėjantį Ryga-Londonas bilietus už 10EUR su visais mokesčiais.
    Bijau, kad AirBaltic pinigai baigsis greičiau…

  12. Deivis - 2009 06 18, 11:42

    as nelabai i tema,bet gal kas zino ka red vings vilniuje veikia?
    RWZ9692 Maskva 13:00 Laipinimas

  13. Vytautas-NT - 2009 06 18, 12:32

    Įdomu kada jisai atvyko? Gal čia vėl koks čarter’is, kaip FlyLAL Charters skrydis į Sanktpeterburgą…

  14. Aurelija - 2009 06 18, 13:32

    Vaidui – musu seima rugsejo menesi is Dublino i Vilniu 4 suaugusiems pirkom bilietus per star1 ir su visais visais mokesciais (tai, kad jie net bagaza leidzia nemokamai, idomu ar taip bus visada) sumokejom 1348LT tik…Tikiuosi, kad nepakeis jie savo planu ir skris:)

  15. Šią savaitę - 2009 06 18, 19:29

    Šią savaitę į Vilnių atkeliauja pirmasis Star1 lėktuvas, gal kas žino tikslų laiką? Būtų galima nupaparacinti. :)

  16. To Šią savaitę - 2009 06 18, 19:32

    http://simonas.bartkus.lt/blog/2009/06/09/pastebetas-star1-airlines-spalvomis-nudazytas-lektuvas/#comments
    cia apie lektuvo atvykima diskutuojama, prasome paskaityti komentarus. :)

  17. Simonas Bartkus - 2009 06 18, 19:47

    „Skyways” atšaukė šiandien vakarinį reisą, penktadienį nevykdys nė vieno reiso – visi skrydžiai „cancelled”. Kažin, tiesiog „Fokker’io” gedimas ar kažkas giliau? …

  18. Pranas - 2009 06 18, 20:02

    Net jei tik vien gedimas, Skyways reiktų pasirūpinti kitu lėktuvu – nėra jie tokie maži, kad to negalėtų sau leisti. Nes jei taip ir toliau, jų įvaizdis Lietuvoje taps ryškiai neigiamas.

  19. Vytautas-NT - 2009 06 19, 10:36

    Jeigu tikėti internete pasirodžiusiais gandais, tai Star1 lėktuvas turėjo vakar atsidurt Lietuvoje.
    Aišku, nebūtinai Vilniuje (pradžiai), bet kol kas jokių žinių nesulaukėme.

  20. Kazimieras - 2009 06 19, 11:00

    Kad ir as girdejau, net susiplanaves nulekiau prie oro uosto (EYVI) ir zinoma nesulaukiau… Bet vistik daug kitu lektuvu pamaciau. O dabar lygtais gandai yra, jog turetu atskristi pirmadieni…

  21. Grippen - 2009 06 19, 13:18

    Dėl Skyways skrydžio paaiškinimas gali būti labai paprastas – švedai šiandien švenčia savo vieną svarbiausių metų švenčiu – Vidurvasarį (Misommar), todėl natūralu kad įgula nenorėjo niekur skristi, o Skyways’ai mokėti dvigubo atlyginimo.

  22. Vytautas-NT - 2009 06 19, 13:21

    O per tuo metu AirBaltic galbūt įkliuvo su mokesčių nemokėjimu Latvijoje:

    http://vz.lt/rss/straipsnis/2009/06/19/airBaltic_skolinga_1759_mln__LVL_mokesciu2

  23. Kavva - 2009 06 19, 13:25

    Naturalu? NATURALU?! O ar norejo svedu, svencianciu Midsommar, igul skristi i Niujorka (SAS)? I kitus miestus? Gal visas SASas (svediskas) niekur „nenorejo” skristi? Nes juk niekam ne motais, kad yra keleiviu su bilietais, ar ne? „Norim svesti ir svesim”?!

  24. Vytautas-NT - 2009 06 19, 13:47

    Klausimas kiek keleivių buvo į Stokholmą ir iš jo. Šiaip tai Skyways galėjo juos nuskraidinti ir kitais būdais.
    Nors pagal tai, kaip jie elgėsi su skrydžių į Kopenhagą atšaukimu, tai nepasakyčiau, kad jie nuosekliai laikytųsi atitinkamo EB reglamento.

  25. Simonas Bartkus - 2009 06 19, 13:52

    Aš Grippen pastabą perfrazuočiau – neskrido ne dėl to, kad įgula nesutiko dirbti, o dėl to, jog šventė Švedijoje parduotų bilietų skaičius buvo mažas – per tokias šventes keliautojų sumažėja. Tačiau rimtos kompanijos sudarydamos tvarkaraščius numato, jog per „nepelningas” šventes jos neskris – net „flyLAL” ir „airBaltic” numatydavo/numato, kad skrydžiai nevyks kalėdų dienomis ir rečiau bus vykdomi kalėdiniu tarpušvenčiu.

    Bet kokiu atveju tai didelė nepagarba klientams ir požiūrio demonstravimas. Įdomu, kaip buvo teisiškai šitas klausimas sprendžiamas.

  26. Rimas - 2009 06 19, 15:52

    Nesuprantu ko čia visiems tas “Skyways” kliūva,jie gi kartą jau pasakė: vasara yra atostogos,o per atostogas jie nedirba.Čia gi taip paprasta.

  27. star1 - 2009 06 21, 23:08

    o ka ten veikia senas sterling lektuvas? siandien maciau vilniuje stovint.

  28. Vytautas-NT - 2009 06 22, 07:56

    Seną Sterling lėktuvą, jei tai Boeing’as, matyt atvarė į Vilnių remontui.
    Beje, ar kas nors ką nors girdėjo apie mistiškus Star1 investuotojus?

  29. Jurgis - 2009 06 22, 09:19
  30. Vytautas-NT - 2009 06 22, 10:38

    Įdomus straipsnis. Tiesa ne toks kategoriškas, kaip jo pavadinimas.
    Atkreipai dėmesį į ex-FlyLAL direktoriaus pastabą dėl per didelių lėktuvų.
    Ta pastaba teisinga tik iš dalies. Panašu, kad Dublinas ir Londonas yra tos kryptys, kur galima skraidyt su dideliai lėktuvais. Tik tokių krypčių nėra labai daug…

  31. Jurgis - 2009 06 22, 11:41

    Sureaguota iskart:
    „Star1 airlines” žada spėti laiku
    http://kauno.diena.lt/naujienos/transportas/-star1-airlines-zada-speti-laiku-224610

  32. Zoe - 2009 06 22, 15:05
  33. Deivis - 2009 06 22, 15:56

    bet del star1 licenzijos:ju nupirkti Hc airways juk turejo licenzija.tai as nelabai supratau kas atsitiko,kad kilo toks triuksmas.

  34. Zoe - 2009 06 22, 16:00

    Deivi, licenzija tai yra, tik beda ta, kad licenzijoje nurodomi tikslus lektuvu tipai, kuriais ruosiamasi skraidyti. Todel viskas ko is ju reikia, tai susitvarkyti popieriukus, taip sakant „up to date”. Aisku, jei Star1 tai pradejo daryti tik pries menesi tai tiketina, kad vis dar tvarkosi, nes biurokratini aparata nemaza reikia praeiti.

  35. Tomas - 2009 06 22, 18:30

    Del LLC „slapio lizingo” – tikrai taip – praejusia savaite is Turkijos poilsiautojus Daniskas lektuvas (su daniska igula) skraidino…

  36. Jurgis - 2009 06 22, 18:40

    Europos Komisija pritarė „Lufthansa“ planams įsigyti „Brussels Airlines“
    http://www.lrytas.lt/-12456840871244403211-europos-komisija-pritarė-lufthansa-planams-įsigyti-brussels-airlines.htm

  37. Vytautas-NT - 2009 06 22, 20:25

    Tikiuos jiems bent Austrian pirkt neleis. Nes jei taip ir toliau, tai europoj skraidysim arba AF-KLM, arba Lufthansa…

  38. Mindauqas - 2009 06 22, 20:33

    to Ms7,
    o tu nepastebi, kad tavo pirma ir antra komentaro dalis prieštarauja viena kitai. Jeigu Star1 priklauso Žiemeliui, tai FlyLAL Charters mielai sutiks skolinti…

  39. pop - 2009 06 22, 21:17

    Europoj liks 5-6 aviakompanijos.Taip sako aviacijos exspertai (ne musu).

  40. Ms7 - 2009 06 22, 21:28

    O šeip Lufthansa gera kompanija, tik kad jei labai mažai liktų, tai kainos didelės būtų…

  41. pop - 2009 06 22, 21:33

    Sorrry,pamirsau septinta bus Lietuvos nacionalinis vezejas.

  42. Deivis - 2009 06 22, 21:36

    na o as paziuredamas i Flygradar’a pamaciau idomu dalyka.pagal ji LLC3152 is burgaso atliko va toks lektuvas : http://www.airliners.net/photo/Corendon-Airlines/Boeing-737-4Y0/1500282/M/
    pamates uzrasa isvis nustebau nes rode b-747- bet pagal registracija tai ten tas lektuvas

  43. […] “airBaltic” akivaizdžiai stos į tiesioginę konkurenciją su LOT Varšuvos kryptimi. Matyt, “airBaltic” ryšis stumti lauk ir “Lufthansa”. Liks Rygos oro uoste […]

Leave a reply