„Ryanair” iš Kauno skraidins į Bristolį
Nuo gegužės 3 dienos Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair” atidaro naują maršrutą iš Bristolio oro uosto į Kauną. Skrydžiai vyks du kartus per savaitę pirmadieniais ir ketvirtadieniais.
Atrodo, pavasarį sulauksim naujos konkurencijos skrydžiams į kitus Jungtinės Karalystės miestus, ne tik į Londoną. Nuo kovo 28 d. iš Vilniaus oro uosto „airBaltic” pradeda skrydžius į Mančesterį, tuo pat metu „Star1 Airlines” pradeda skrydžius į Edinburgą. „Ryanair” šiuo metu iš Kauno skrenda į Lutono ir Stanstedo oro uostus netoli Londono, taip pat į Birmingemą ir Liverpulį.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
302 komentarai
Leave a reply
Įdomus sprendimas, aš būčiau statęs už kažkurį Škotijos miestą… Realiai padarys patys sau konkurenciją LTN ir BHX maršrutams (nuo abiejų apie 150km) nurinks tautiečius, skrendančius į Velsą iš Rygos.
„Pigių skrydžių bendrovės atstovas ministerijos vadovybei pristatė „Ryanair“ planus dėl tiesioginių skrydžių plėtros iš Kauno oro uosto, domėjosi galimybėmis dirbti ir kituose Lietuvos oro uostuose.” E. Masiulo komentaras po susitikimo su Ryanair atstovu.
Simonai, ar realu, jog Ryanairas galetu izengti ir i Vilniaus oro uosta?? ar tam reiketu jau dideliu lengvatu kaip padare Rygos oro uostas?:)
Retorinis klausimas- kokios realios alternatyvos Bristoliui? Midlands? Glasgow, Newcastle?
Ar čia viską lemią emigrantų gyvenamosios vietos geografija..?
Visai patiktu jei Ryanairas pasiimtu skrydi is KUN i NRN
Na o man idomiausias klausimas – ar Ryanair nori/ketina ateiti i VNO ? Jei taip, kokia ministerijos pozicija rysium su paskelbtom dotacijom nauju krypciu isisavinimui. Tarkim Ryanair pradeda skraidyti i Barcelona.
Rygos oro uosto vadovas: Vilnius neįstengs stipriai konkuruoti su Ryga
http://www.alfa.lt/straipsnis/10312930/?Rygos.oro.uosto.vadovas..Vilnius.neistengs.stipriai.konkuruoti.su.Ryga=2010-02-02_16-50
cha cha, nejuokinga ta realybe…. VNO reikia ryztingu veiksmu ir kuo skubiau bandant prisivilioti. Aisku, Rygos vadovas nepaminejo Kauno, kuriame dirba Ryanair’as…
Paguodė paskutinis sakinys
@Jurgis-na Ryanair jeigu pamenate jau yra pasisakes del galimybes skraidyti is Vilniaus,o ir paciam Vilniui kazi ar tai butu naudinga.
O siaip susitikimas buvo visai kitu klausimu.
„Visų pirma, mūsų geografinė padėtis geresnė. Antra, panašu, kad Vilniaus oro uosto paslaugų krepšelis tebėra brangesnis nei Rygos“, – interviu BNS sakė K.Peteras.
Kuo RIX geografinė padėtis geresnė?
Labai keistai sustatyta frazė dėl VNO brangesnių paslaugų.
Man iš straipsniuko tono girdisi susierzinimas dėl VNO, ir tuo pačiu bandymas pagyromis pasipudruoti savo problemas.
Geografinė padėtis dėl baltijos valstybių gal nebet dėl to kad Rygos „aviakompanija” vadinasi airBaltic.
Bet Europos atžvilgiu taj dryščiau diskuotuoti. Tereikėtu supaprastinti Vizas Baltarusams
@Aurelija- bukim objektyvus.Vilnius neturi to ka turi Ryga (puse lietuvos pilieciu skraidanciu per Ryga negali klysti).:)
@Rimas O tai kokiu klausimu buvo susitikimas ?
Kas jei Ryanair uztektu tos dotacijos, kuria dabar siulo VNO naujoms kryptims? Kaip tai paveiktu dabartine situacija VNO ? Ar tikrai paveiktu VNO nenaudinga linkme ?
Jei neturime nacionalinės a/k būtu paveikta blogają linkme TVOU ateičiai bet būtų žymei pagerintos salygos keleiviams
Vizu rezimas dar nieko neisprestu, jei nebutu normalaus LCC Vilniuje (gerai, kad bent Star1 atsibudo ir kainas tikrai normalias padare) ir jei MSQ kainos butu tokios kaip dabar. Taigi Ryga tikrai geresnej Geo padety ir gali sausint abieju kaimyniniu saliu rinkas, ko VNO negali…
VNO gali ir dar geriau š.Lenkija
Tik reikia išvystiti juk airBaltic 04 metais į Vilnių skraidė 3 kartus į savaitę
stiprejantis VNO ir vegetacijos perioda pabaiges TLL greitai turetu pabaigti latviu pasiputima.
Bet Ryanair sugeneruotų taip trokštamus VNO srautus, kas automatiskai traukia kitas a/k (Rygos pavyzdys)
butu puiku ta Ryanair VNO tureti. yra n k oro uostu, kur be Ryanair skraido ir „tradicines” kompanijos ir kazkaip viskas susiderina. Ryanair netgi „rankovemis” kai kur naudojasi.
Dar pamastymas. Ryanair skraido i daugybe Lenkijos miestu. Manau sekmingas galetu buti tarkim Vilnius-Krakow marsrutas . Cia tas pats kaip su LT emigrantais. Isivaizduojat kiek lenku noretu pigiai ir greitai atskristi i Vilniu ! Ir jaunimas , ir senimas.
na, tikrai ir is Lietuvos noretu paskraidyti i krokuva ar kita lenkijos miesta pigiai.
Mano nuomone, butu galima suteikti tam tikru lengvatu tokiom kompanijom kaip Ryanair ar prisivilioti kitu, kad jos pasiulytu ne viena, o kelis skrydziu kryptis ir jas racionaliai plestu. Aisku, tai yra politika ir pinigai.
O dėl Krokuvos taj sutikčiau bet, keista kad airBaltic neskraido i Lenkiją plačiau
AirBalticui Lenkijoj nera ka veikti – konkuruoti su Wizzair, EasyJet ir Rayanair tai ne su FlyLal-u
:D prajuokinai
Visos kompanijos yra/buvo Rygoje
WizzAir-kol kas dar neaišku
easyJet-Nugalėjo
RYANAIR-konkuruoja ir gan sėkmingai
Be to nei veina iš šių a/k nesiūlo jungčių
O gal kas nors zino kokie srautai buvo Flylal’o is Palangos i Londona ir kokiu laiku? Ir beje koks keleiviu skaicius is Palangos i Londona skrendanciu su persedimais? Gal yra tokia lentele kaip Vilniaus oro uostui padaryta kokiam saite?
Prieš juokiantis, pažiūrėtum išvardintų aviakompanijų kryptis iš Lenkijos oro uostų.
Kalba buvo ne apie Rygą.
kas liecia geografine padeti, tai Rygos oro uostas yra zymiai geresnej padeti, nei tarkim Vilnius. I Ryga santykinai greitai galima atvaziuoti ir is Talino ir is Vilniaus (2-3val. kelio).
Is Talino i Vilniu skristi jau tikrai niekas nevaziuotu..
Pasiziurejau kokios a/k skrenda i Krokuva –
http://www.krakowairport.pl/en/15/2/175/Airlines-operating-tofrom-Krakow-Airport
idomu, net Iceland Express yra. Nezinau ar Ryanair bent bandys ateiti i Vilniu, bet del Krokuvos ar kito Lenkijos miesto reikia Wilno, bet ne Kauno, kad ir kaip arti tai butu. Cia veikia sentimentai, istorija ir t.t. Noriu pasakyt, kad reisas Kaunas-Krakow nebutinai butu sekmingas. Na reikia VNO padirbet del to su aviakompanijom, net ir Star1 galetu pabandyti, manau rizikos laipsnis cia butu gerokai mazesnis nei kitu nauju krypciu.
Kazimieras – 2010 02 2, 21:40
O gal kas nors zino kokie srautai buvo Flylal’o is Palangos i Londona ir kokiu laiku? Ir beje koks keleiviu skaicius is Palangos i Londona skrendanciu su persedimais? Gal yra tokia lentele kaip Vilniaus oro uostui padaryta kokiam saite?
As manau butu logikos Ryanair’ui plestis i Palanga.
@Gogis tas teisybe – del to reikia, kad kazkas is „galinguju” imtu keleivius tiek is VNO, tiek is TLL i savo hub’us – paziuretumem, kiek toli nuskristu AirBaltic vien tik su latviais ir tranzitiniais likusi.
Ryanair Palangoje dar labiau damuštų Ryanair Rygoje, nes priklausomai nuo geografijos (greičiausiais Londonas/Dublinas) sumažėtų norinčių skrist iš Rygos.
Kas link Krokuva- Vilnius. Tai iš vienos pusės tokį reisą galėtų atidaryt LOT (iš Krokuvos jie irgi nemažai kur skraido). Arba Wizz (Krokuva viena iš jų bazių)- čia jau galima būtų tikėtis pigių kainų.
Beje, kiek supratau Wizz iš Rygos su Londonu išvis nestartuoja?
Kitas klausimas: kokią pigių (ar panašią) skrydžių bendrove norėtume turėti Vilniuje: Wizz, AirBerlin, EasyJet, Iceland Express, Germanwings ar Tranavia (pagal Krokuvos sąrašą)?
Kodel Masiulis susitikes su Ryanair atstovu kalba daugiskaita apie a/k ir oro uostus,-„E.Masiulis: oro bendrovės mato perspektyvas Lietuvos oro uostose” ? Buvo daugiau kitu kompaniju vizitu pas ji ? Laukiama nauju a/k atejimo i VNO ir kitus oro uostus? Kitu atveju kam tas optimistinis pasakymas?
Ech…
Vytautas-NT – Ryanair iš Rygos į Londoną skraido 14 kartų per savaitę, ir toliau skraidys. Ir Palanga niekada nebus konkurentai. Wizzair irgi skraidys į Lutoną, skrydžiai parduodami, iš kur trauki nesąmones, kad nestartuoja.
Krokuvos mėgėjams – ne taip seniai neliko net autobuso Ryga-Krokuva per Lietuvą, keleivių nesusirinkdavo, o jie mat lėktuvo nori.
O airBaltic skraidė gi iš Vilniaus į Varšuvą trumpą laiką, labai nesėkmingai.
Dėl airBaltic tranzito per Rygą – palyginus keleivių skaičius iš Vilniaus į Rygą ir jų skaičius Rygoje – nieko jiems neatsitiks ir be mūsų bei estų (nors šitie vis tiek liks – Estonian Air kainodara į keleivių srautų generavimą tikrai neorentuota).
nereikia stebetis, kad mazochistu, norinciu 10 valandu kratytis 20 amziaus pradzios lygio keliais daug neatsirado. ar atsirastu pora kartu per sav kas koki ATR ar Fokkeri uzpildytu, aisku, irgi atviras klausimas. AirBerlin, EasyJet ir Germanwings tikrai galetu i VNO uzsukti.
@Pranas As gi sakau, kad reikalingas Krakow-Wilno reisas uz autobuso bilieto kaina … Lenku turistai iki siol yra pirmoje pozicijoje Vilniuje pagal kieki
wizz arba easyjet’as butu tikrai konkurencinga kompanija, kuri ne tik pasiulytu pigiu bilietu, bet ir tikrai nemazai galetu krypciu pasiulyti. O tada ir vno srautas issaugtu zenkliai. butu galima prisivilioti tokia kompanija kaip airberlin, bet neaisku kaip ten su strategija.. manau be vasltybes dotacijos neisiversime:)
Wizzair dirba net Ukrainos vietiniam Kiev-Simferopol reise. Kodel nebandyt ja i Vilniu kviesti,-atsirastu labai platus Rytu/Pietu Europos krypciu variantas.
Juokingai skamba, „kad reikalingas Krakow-Wilno reisas uz autobuso bilieto kaina”.. Tai j8s galvojat ateis aviakompanija, ir va, kad srautas būtų, tai skraidysim autobuso kainom.
Beto pabandykim panagrinėt kas tokiam reise važinėtų? Į Lietuvą važiuoja praktiškai vien lenkai šiauriau Varšuvos, nes netoli ir pigu. Kas iš Lietuvos į Krokuvą keliauja? Moksleiviai, gal pensininkai norėtų, ir pavieniai turistai. Emigrantų srauto nėr. Tai jūs entuziastai paaiškinkit kaip dabar toks reisas atsipirktų, jei dauguma norinčių skristi „autobuso kainą” ir tegalėtų mokėt..
Man tai idomu kodel Ryanair neatidaro reiso, tegul i sezoninio, pvz. i Alicante? Is vienos puses turistine kryptis, be to Alicantes, Almerijos, Mursijos provincijose nemazai lietuviu emigrantu gyvena. Man atrodo toks reisas turetu paklausa.
Todel kad i Alicante ir t.t. yra labai toli (tik Tampere – Malaga ar dar kelis ilgesni, o ten bilietu kainos ojoj) kad ten skraidyt reikia 1. dideliu srautu 2. kad tie dideli srautai uz bilietus moketu >50€ ir dar paislaidautu paciam lektuve. tuo tarpu ryanairo gerbejams Lietuvoje viskas kas virs 20€ braaaaangu.
Pagaliau rynairine lietuvos publika labai sauniai i Ispanija/Portugalija/Maroka ir pan suskraido per Hahna/Bremena ar net Londona
Is lenkijos net is 4 kaimu skrenda Ryanair i ta Alicante,kodel to negaletu daryti is Kauno?Ir nereikia cia lyginti Star1 ir Airbaltic kainu-Ryanair visada yra pigiau.Jeigu ne Ryanair,daugumai lietuviu keliones lektuvu butu neprieinamos.Ar galetum kada pagalvoti nuskristi ziemos atostogoms su seima pav. i Milana,o dabar prasau-visa kelione 3asm.seimai 800lt
Noreciau is aviacijos strategu SM suzinoti, kas atsitiks su Kaunu jei Vilnius isileis Ryanair :), kaip tada tie terminalai, KTT remontai ir kiti pinigu betonavimai atsipirks… Kada ten sedintys supras, kad kol nepriims skausmingo veiksmo – jog turime tureti arba Kauna arba Vilniu, o ne abu ir dar konkuruoti…
Beje siu metu sausis rodo Vilniuj liudna zinia, a/k tai daugiau, bet keliauja maziau
O kaip tie vokieciai uzpildo savo oro uostus, kuriu daugybe vienas salia kito , kad ir pvz. Bremen, Hamburg, Hannover ? Daugiau gyventoju ? Ir viskas ?
@ Jurgis – na pirma jų yra 80 mln, o antra – vokiečiai yra daugiausiai keliaujanti tauta.
SAS’as galėtų HUBĄ padaryti VNO ;D
O šiap jei rimtai aš tai pat manau kad reikia viena oro uostą aukoti
Jei pagal gyventoju skaiciu lyginti , tai koeficientas gaunasi 23 (80:3,5).Lietuvoj yra 3 oro uostai, tai 3×23=69 . Tiek oro uostu turetu buti Vokietijoj. Idomu, kiek realiai Vokietijoj yra dirbanciu civiliniu oro uostu :)
Su tokiu požiūriu galit visus Lietuvos oro uostus uždaryt, kam čia jie reikalingi.
@ Jurgis – įvesk koef. pajamų ir tada dar didesnės žirklės gausis.
@ Pranas – matai, tu balsuoji pinigais. Pigu – skrendu, bet tuo pačiu dar nori, kad ir krypčių daug būtų ir dažnis geras ir t.t. – tai va šitie dalykai esu įsitikinęs neįmanomi VNO-KUN atveju. Kiti turi savo nuomonę, aš savo, bet geriau tik studijoms pinigų, kad kažkurią teisą apginti :)
@Labiau patyręs – Na aš galvoju, kad tiek Kauno, tiek Vilniaus uždarymo atveju tektų dažniau važinėti skristi iš Rygos, vienu atveju skristi Ryanairu, kitu atveju Lufthansa ir panašiais. Ir sumoje keleivių sumažėtų, o ne padaugėtų.
O krypčių kiekiu, dažniu ir panašiai aš visai patenkintas. Pernai sėkmingai suskraidžiau visur kur norėjau, ir šiemet irgi neturiu jokių problemų nuskristi kur noriu ir kada tinka už tenkinančią kainą.
@ Pranas – jei mūsų deklaruojamos aviacinės ambicijos 2 mln keleivių yra riba, tai kam tada tiek pinigų kišti į infrastruktūrą? Mes kalbame apie konkurencija su Riga, tai ją įmanoma pasiekti koncentruojant, o ne skaidant.
Jei neturime tikslo turėti daugiau keleivių tai paliekame taip, kaip yra ir viskas. Bet va čia ir prasideda įdomumas – viską ką sukuria gero civ. aviacija mes norime, bet klerkams nedaeina, kaip minimizuoti blogus iš to atsirandančius dalykus (didžiules investicijas į betoną, nuolaidas, paramas ir t.t.) taip ir liekame prie suskilusios geldos :)
Daugiau keleivių – tai čia iš principo ne aviacijos uždavinys – reikia kelt ekonomiką ir gerint šalies patrauklumą turistams (čia matau daug didesnes galimybes). O oro uostus bent politikai turėtų palikti ramybėje. Privačios kompanijos pačios ateis, o valstybinės aviacijos ilgainiui laukia JAL likimas.
Ir ES piningai įsisavinti į oro uostų betoną nėra taip blogai. Daug linksmiau yra su kelių dangos stiprinimais/gerinimais, naujus kelius tiesiant minimaliai ar daugelyje kitų sričių.
@ Pranas – na tai iš serijos kas pirmas – višta ar kiaušinis. Privačios kompanijos dėja pačios neateina – ir manau Simonas tai patvirtins, jas reikia atsivesti. Tai airBaltic laukia JAL likimas? Pasidomėk Lufthansa veikla tai suprasi, kad ten 99% yra politikos ir Briuselio kabinetų varstymas ir 1% verslo.
Lufthansa atveju yra atvirščiai – ten aviakompanija naudojasi politikais, o ne politikai aviakompanija. AirBaltic irgi patys sprendžia kur skraidyti ir kai reikia priima teisingus sprendimus neskraidyti (iš Vilniaus).
Kalbam kaip blogai Vilniuj butu, jei ateitu Ryanair ir is kitos puses nekantraudami laukiam Lithuania Express ar EasyJet, ar Wizzair . Cia kazkokie tai jau mastymo standartai blokuoja laisva minti. VNO reikalingi srautai, srautus sugeneruos tik LCC, visa kita bus tik saujele skandinavu biznesmenu. Tam jie turi Skyways.
Šiap ištikrūjų tokiu metu (KRIZĖ) srautus gali iškelti LLC bet jie nesiūlo jungiamūjų krypčių kas keleiviams labai ne į naudą
Lithuanian Express laukimas jau primena S. Beketo „Belaukiant Godo”…
Jei tikėsim vikipedija, tai Vokietijoj yra 55 oro uostai.
del lenkijos: su autobusu neimanomai vaziuoti nei i Warsaw nei kur kitur po Lenkija. O traikiniu nera. Labai norisi, bet labai nepatogu. Autobusu iki Varsuvos apie 120 litu is Vilniaus ir daugiau 8 valandu kelio. Musiskiai Lenkija daznai lanko (nuo shoppingo iki draugu lankymo) bet nuosavu automobiliu. Jeu galima butu skrysti, tarkim uz 350 LTL VNO-KRK-VNO, tai tie fokkeriai butu pilni. Nuo Krokuvos iki Ukrainos ir Slovakiju visokiu arti, tad iki KRK galima butu liektuvu, o toliau keliauti autobusais ar traukiniais.
O dėl Kauno taj galiu pasakyti: Du pešasi, trečias laimi. Kaip matome laimėjo Ryga
Jei LCC pigiai nuskraidina ten, kur važinėja žmones vežantys traukiniai, tai ir jungiamieji skrydžiai nebūtini.
Beje, visiškai ne į temą – šiuo metu „flyLAL Technics” angare dažomas „Star1” lėktuvas – atnaujinamas pagal naująjį „Star1 Airlines” logotipą. Šiandieninį „Star1” reisą į Londoną atliks „Aurelos” B733.
Taip, jau matem nuotraukas FB. O antra lektuva irgi cia dazys ? Tai, kad i Londona skris Aurelos lektuvas ka nors sako ?
Sako tiek, kad sumoketi Aurelai uz reisa pinigu turi, vadinasi dar ne taip labai blogai :)
O visa kita – speliones… :)
Dar labiau ne i tema: siandien apie 12 valanda leidosi BT lektuvas is Kopenhagos (sprendziant is laiko), dirbu siaures miestelyje ir daznai matau besileidziancius lektuvus, kurie arteja is nemencines plento puses, bet, kad taip zemai praskrido tai pirma karta maciau :) Varikliu garsa turejo girdeti visi siaures miestelyje dirbantys/gyvenantys. pirma mintis buvo, kad galia sumazejo varikliuose ir eina zemyn, bet panasu, kad viskas ok. idomu, koks teises aktas/taisykles reglamentuoja minimalu lektuvu skyrdzio auksti virs miestu gyvenamuju rajonu?
Simonai, o kaip del naujo VNO logo ? Ar ne laikas irgi „perdazyti” ? Gal tas skelbtas VNO logo konkursas jau baigesi ir yra is ko rinktis ?
Konkursas kaip sakė turėjo vykti gruodį bet iki šiol nieko nėra
Viskas vyksta pagal planą, tačiau logotipas tai nėra tik logotipas, tai visas firminis stilius, nuorodos oro uoste, t.t.t.t. Rezultatai bus pristatyti už savaitės-dviejų.
Fain !
Total rebranding!!! Kainuos :)
@Patikimasis – Rygos neperspjausim (o ar iš viso būtina stengtis tai daryti?), bet bendras visų trijų Lietuvos oro uostų keleivių skaičius 2009 buvo apie 1 mln. 860 tūkst. Visai nemažas skaičius, ypač žinant pernai metų situaciją aviacijos rinkoje. Estiją pralenkėm. Manau, tegul visi skraido iš ten, kur kam patogiau ir nebūtina visų sąskaita į viršų tempti Vilniaus oro uosto, jau ir taip daugelyje sričių Vilnius nugraibo grietinėlę. Turės skrydžių – bus ir keleivių.
@ Tomas – jei trijų oro uostų strategija nebūtų beviltiška sutikčiau. O ji beviltiška ir tam esame išdiskutavę begalę argumentų. Tai kai Ryga vykdo plėtrą, neseniai buvo žinutę apie Frankfurto kompaniją kuri statys ten konferencijų centrą, mūsų valdžia tebesvaigsta apie atstovybes Silicio slėnyje. Kitas dalykas, kaip traktuoti nuolatinius SM ir Oro uostų direktorių blevyzgas apie augimą ir konkurenciją? Kaip apgaudinėjimą?
Šiap seniau Vilnius buvo didžiausias oro uostas, suprantu seniau, bet reikia atsiminti VISADA BŪNA POKYLIA IR NUOSMUKIAI
Sioje vietoje sutikciau su LP! Jei visi orouostai suvienije jegas dirbtu ir vykdytu vieninga strategija – butu kita kalba. Bet kai kiekvienas ziuri tik savoo darzo, ne bendru rezultatu – taip ir iseina, kad amzinai vejames kaimynus. Regis potencialo yra, specialistu irgi, bet kaip tie krepsininkai – amzinai perspektyvus liekam, bet realus rezultatai nuvilia…a
Lae rimtai is kur tas liguistas noras „aplenkti Ryga”.
Sakyciau netgi visai kruta kai Lietuva turi 2 oro uostus pagrindini ir no-frills, kaip Frankfurtas turi Hahn ir centrini, Diuseldorfas centrini ir Weeze, Briuselis centrini ir Šarlerua, Manchesteris centrini ir Liverpulio, Glasgow centrini ir Prestwicka ir dar daugybe variantu, Taip ir Lietuva (Vilnius) turi centrini ir Karmelava :) Tas 100km tarp ju yra visiskas nulis
Lietuva neturi šiap tavo paminėtu turi tik viena VNO
ir Kauno Tarptautini oro uosta kursi nera ir nebus Vilniaus antrinis oro uostas
@Patikmasis – niekam neįdomu prinicipiniai nusistatymai šiais laikais. Kaip oro uostas save pozicionuoja, toks ir vaidmuo išeina. Jei KUN sutartų su Ryanair vadintis pas juos Vilnius (Kaunas) arba Vilnius-West, kaip jau buvom anksčiau diskutavę, visi iš to tik išloštų.
P.S. esu įsitikinęs kad į Vilnių atkeliavęs statistinis turistas tikrai nevažinėja troleibusais ir mikroautobusais, taip kad jam išsinuomoti mašina ir atvažiuoti tuos 100km iki tikslo – niekis. Vienas round-trip su taksi bendrą anglo kelionės biudžetą taip pat nedaug pakoreguotų…
@Vytautas – va su tokiu požiūriu ir yra turistų tik tiek kiek yra, o ne tiek kiek tarkime Rygoje.
Šiaiptai su taksi iki Kauno oro uosto net iš paties Kauno važiuot nepigu, nekalbant apie Vilnių. O kur dar laikas.
Dėl KUN ir VNO teisingo naudojimo ginčas yra senas. Bet viskas turi savo niuansų. KUN yra Kauno laisvos ekonominės zonos teritorijoje. Kodėl Italai nusprendė ten lėktuvų gamyklą statyt? Nes takas yra.
Taigi KUN pagrindinė orientacija- LEZ ir logistikos centras.
Dėl KUN geografinės padėties žinome- iš Lietuvos perspektyvos jis yra geroj padėty (beveik Lietuvos vidury). Pagal pasiekiamumą iš Vilniaus- blogoj. Vėl tenka grįžt prie naujo oro uosto klausimo tarp Vilniaus ir Kauno (tolimoj perspektyvoj).
Ir visiškai negaliu suprast kuom Labiausiai patyrusiam trukdo Palangos oro uostas? Jo gi visa skrydžių geografija- keli reisai į Hub’us ir keli tiesioginiai skrydžiai turistams atvežti (Rusija, Norvegija, galbūt Vokietija).
Ten juk nei kažkokių ypatingų investicijų, nei kažkokių plėtros planų nėra…
Nieko naujo nepasakysiu, Lietuvoj turetu buti 2 oro uostai – Vilniaus/Kauno ties Vieviu ir Palangos. Bukim realistais, VNO niekas neuzdarines, 100 km iki Karmelavos per toli net ir 10 mln. gyventoju turinciam miestui. KUN neuzdarines nes ten planuojamas logistikos mazgas (Rail Baltica, etc.). Naujo oro uosto irgi artimiausius 20 metu niekas nestatys – nebus pinigu. Vadinasi reiks gyventi su tuo ka turim. O del konkurencijos su Ryga, oro uostas nera tik skaiciukai ataskaitose, be tiesioginiu pajamu yra dideles netiesiogines pajamos, kaip pvz. turistai, tranzitas, bendras miesto patrauklumas, etc. Visa tai sumuojasi ir pavirsta i tam tikta suma $$$. Kodel Dubajus kisa milziniskas lesas i oro uosta ir Emirates? VNO-KUN konkurencija (nors jos ir stengiamasi isvengti) baigsis iplaukomis i latviu biudzeta.
Po visų išsišnekėjimų aišku, kad nieko ypatingo artimiausiu metu nenusimato, vienintelė reali galima naujiena – antrasis Star1 Boing kovo mėnesį.
Tada gal ir kokia nauja kryptis atsiras …
Palanga trukdo Labiau patyrusiam,nes jis bus antras oro uostas Lietuvoj i kuri ateis Ryanair,o tai ji labai erzina (nezinau kodel),dar jis supranta (galbut)kad jeigu dabar valdzia „nepareguliuos” tai Ryanairas gali issipplesti per daug (o tai neatitinka lietuvos pilieciu lukesciu)ir is vis as noriu paklausti kur jis buvo visus tuos 30 metu kol buvo „svaitomi” milijonai kad pastatyti tuos oro uostus.
@Jurgis-naujienu tikrai bus.
RYANAIR į PLQ neis
Keista, Aer Lingus skrydzio Dublinas – Vilnius flygradar’e nurodoma, jog skrenda i Riga;], o ne i Vilniu. Kur tokia informacija yra suvesta?
RYGOS radaras virus toki paleidzia kad kartais raso 744 iš Seulo į Ryga skrenda
matkaip. o kas cia per Sky express Russia boeingas katik pakilo? ale kazkas privat atskrido;]
kai kurie cia svajoniu pasaulyje gyvena. uzdarykit VNO nuo sausio 1 ir liepkit visiems skristi per KUN. kas is to islos – tas pats RIX. kiek yra oro uostu – tiek, o kam aktualu VNO-KUN jungtys, darykit greitaji traukini tarp ju (tik pageidautina, ne 19 amziaus garo masina, kaip planuojamas Rail Baltica). tai kad visa Latvija gyvena viename mieste (vien del to kiek yra business traffic’o) yra ne Lietuvos oro uostu problema. keista, kad kai kurie nesugebejo pastebeti, kad daugiau nei puse metu pas mus beveik is vis niekas neskraide, kai RIX susirinko visus keleivius, o dabar, kai jau skraido, nors vis dar mazai, rado problema – kelis oro uostus ir Ryanair
juokinga pasirode…
2010 02 04 08:10 Nuadžibu, LSK121 Aurela
prie visu paskirties orouostu yra ir valstybes pavadinimas, o kur yra tas Nuadzibu…? regis kas ivedinejo tiesiog nezinojo, tai ir liko tuscia…
Mauritanija liko nepaskelbta… :)
@ valdininkas – apie oro uostus šiame Blog’e diskutuojama ja ne pirmi metai, taip, kad ne dėl krizės šis klausimas keliamas. Ir buvo daug info diskuota, terminalų investicijos KTT rekonstrukcijos ir t.t.
ne pirmus metus ir skaitau tas diskusijas. vieno oro uosto, kaip jau anksciau kazkas paminejo, dabar tikrai niekas nestatys, o kol jo nestatys, teks galvoti, kaip verstis su VNO ir KUN, kad ir kokios tos investicijos butu. metas butu galvoti apie skrydzius ne tik emigrantams
@ valdininkas – todėl ir sakau, kad politikų skystakiaušiškumas ir lemia tokia situaciją, kad negalime plėsti skrydžių ir srauto, dėl gresiančio kanibalizmo. Pamenate, kai studiją ispanų paskaitę politikai prabilo apie KUN užšaldymą? Iš kur jie tai sugalvojo, nors nieko nenutuokia nei apie civilinę aviaciją nei apie oro uostų valdymą? Ir kaip greitai užtilo, nes neturėjo stuburo atstovėti nors kokius strateginius tikslus? Bukim biedni, bet teisingi – Masiuliui dzin tie oro uostai ir visa kita, jam tai vieta kur gali pasireikšti ir tiek, juk palyginus su kitomis ministerijomis čia puikus placdarmas, pamenate, kaip pakilo jo reitingai po sausio 16 d., dabar jau nebėra iš ko juos daryti, dėl Geležinkelių lesyklėlės nutilo, su kelininkais panašu irgi viskas tvarkoj, o mes dėja turime toki niekada nesusidedanti puzzle, kuri vis kita ateinanti valdžia vis kitaip bando delioti…
Man tai idomu ar yra kokia perspektyva bandyti pritraukti Baltarusijos keleivius i VNO? Nuo Minsko centro iki VNO vos 189 kilometrai. Tarkim skrydziai Vilnius-Minskas, butu paklausa tokiam skrydziui ar ne?
As galvoju bent is pradziu butu pasakiski nuostoliai tokio skrydzio Vilnius – Minskas, na tik gerai idirbus ta krypti ir turint daug krypciu bazinio vezejo VNO galima tai realizuoti.. Bet pas mus nera tokio bazinio vezejo… Airbaltic’as net nesiims, manau pazais trumpa laikotarpi su siaip tiesioginiais skrydziais del savo interresu ir greiciausiai pasitrauks vel paligdamas du-tris tiesioginius skrydzius…
@Donatas, atliko maintenance FL Technics-e ir išskrido namolio.
Kalbant apie Kauną- su juo galima padaryt tą patį, kaip su Šiauliais, t.y. iš valstybinio oro uosto paversti municipaliniu. Beje, toks variantas buvo svarstytas.
Kalbant apie kanibalizmą reikia konkretizuot, ar jis pasireiškia per tai, kaip skirstomos investicijos, ar per tai, kad į Kauną skraido AirBaltic ir Ryanair?
Tuo pačiu paklausiu ar analogiškai Tartu oro uostas kanabalizuoja Taliną (ten išvis beveik nieks neskraido be AirBaltic)?
Galima problema ir formuluot kitaip- ką daryt su paveldėta nebloga infrastruktūra? Pvz Kėdainiuose iš oro uosto liko tik takas. Panavežys, berods, analogiškai. Šiaulius išgelbėjo kariuomenė (dviems bazėms pinigų neturim).
Lietuvos situacija gana juokinga- Vilnius turi gera padėtį miesto atžvilgiu (arčiau, nei oro uostas nuo Rygos), o Kaunas- gerą taką.
Sprendžiant pagal analogijas- Hahn’o oro uostas turi panašią riedėjimo ir kilimo takų infrastruktūra. Vadinasi lieka tik terminalas. Galima buvo pastatyt dar vieną geltoną „kioską”, bet gal geriau turėt didesnį, su perspektyvą. Juolab skrydžių daugėja.
Oro uosto uždarymas yra paprastas sprendimas. Jų valdymo koordinavimas sunkesnis sprendimas, bet gal taip galima pasiekt panašių rezultatų…
O kalbant apie amžiną Minsko keleivių temą, reikia pagalvot apie sausumos susisiekimą su oro uostu (autobusai/traukiniai). Tai ne taip greit, kaip lėktuvu, bet pigu.
AirBaltic ir taip į Rygą baltarusius skraidina. Į Vilnių jie tikrai nerizikuos.
Viena iš galimybių bus ir supaprastintas pasienio režimas. Jis galios, spėju tik Lietuvai, bet ne Latvijai. Čia atsiras galimybių, bet nedaug- gyventojai kaimynų neturtingi…
@Aurelija, aišku, ačiū už informaciją.
JAV viešintis premjeras Andrius Kubilius užsienio kompanijoms pristato galimybes investuoti ir į 10 prioritetinių Lietuvos projektų, tarp kurių – naujos atominės elektrinės, suskystintųjų dujų importo terminalo, „Rail Baltica“ statybos, nacionalinio oro vežėjo steigimas, Guggenheimo ir Ermitažo muziejų statybos.
Jo jo – as vakar per zinias klausiau ir nesupratau ar man pasigirdo ar cia tikrai toks projektas puselejamas…
Bet tas Gugenheimo muziejus jiems vis dar neiseina is galvos… kaip kokie apsesti idejos fix…
@Linas – pagalvok apie to muziejaus biudžetą ir atridos dydį, neatrodys jiem jokia fix :))))
@Vytautas
terminas „atrida” – geras :) nebuvau dar girdejes, skamba kaip kalbininku ispuoseletas perliukas :)
As dar pagalvoju apie vaizda prie Neries, kur tas kosminis monstras turetu buti ir mintyse palyginuu su ta grazia erdve kuri yra dabar, tai net asaros rieda, pagalvojus, jog jie gali igyvendinti visa tai…
Jau geriau tuos pinigus skirtu baziniam avia vezejui kurti!
Dazomas Star1 airlines lektuvas: (nuotraukos)
http://www.facebook.com/album.php?aid=180116&id=124077941456&ref=mf
@Linas Baziniam vežėjui kuris dar labiau tems valstybę į bankrotą.
O muziejus yra tesioginė investicija: turistai, (beabėjo daugiau pergabentų keleivių :) )
labai pakiltu valstybės BVP kas tai pat į gerą
@ Patikmasis – tai latviai gailisi ir dejuoja airBaltic turėdami, taip reikia tavo mintį suprasti?
@Patikimasis
as tai tuose muziejuose turistu nematau… Vietinai menininkai ir meno gerbejai…
Turistus daugiau istorija domina, o ne kosminiai laivai miesto centre… Geriau lai skiria tas lesas dvaru ir piliu restauravimui!!!
As tai uz bazini vezeja! Patys va diskutuojame, kad butu gerai keleiviu is BY pritraukti, bet tai kad be bazinio niekas nesigauna… Uzdaras ratas!
Man siek tiek idomu del Star1 reklamavimosi… Nematau niekur internete ju reklamu ju skrydziams, ar jie neturi lesu reklamai, ar tesiog jie pastebejo, kad nebutina reklamuotis, o keleiviai patys juos „suras”…
@Kazimieras o kaip graziai ant jo dabar ziuretusi istorine baltai-raudona LT veliava, o ne Afrikos spalvu …
Prie ko cia afrikos spalvos? ;D Juk bus balta zvaigde raudoname fone… :) Kam ta veliava, jei jie nesivadina „Lithuanian airlines”… :)
Su baltarusiais sunkiau. Jie yra zymiai inertiskesni net negu lietuviai. Kad jie pro Vilniu skraidytu/vaziuotu, jiems apie tai reikia 666 kartu papasakoti ir isteigti agentura, kuri pades vaskuom pasirupinti.
Baltarusiai verciau sumokes daugiau, bet pasinauduos kokybiskesne/brangesne paslauga nuo zinomo brendo. PVZ nukainuotos prekes arba kinetiskos prekes ten nera populiarus. Na, zodziu, dauguma baltarusiu nori to, ka rodo per telika, gyventi „kaip zmones”.
Apie ka as…a, vienu zodziu, jei Minske butu agentura, kuri padetu jiems susitvarkyti su viskuo (vizos, bilietai, etc) tai ir autuobusu iki VNO jie maloniai vaziuotu.
Be to, be Minsko dar yra Mogiliovas i Gardinas. Gal but dar Polockas. Ir vat regionuose gyvenantys labiau noretu pramogauti/keliauti/varyti i Vilniu picos pavalgyti negu Minskieciai, nes tuose regionuose nera tu pramogu.
Ir dar karta priminsiu, kad nuo Minsko iki MSQ apie valandos kelio. Tad skrydis MSQ-VNO uzims daugiau laiko negu autuobusu vazineti. O jei ne per centrine muitine vaziuoti masina, tai iki Vilniaus uz 2 val. galima atgribauti.
Anyway, Lenkija ir Baltarusija – is cia tai tikrai galima butu ir turistu ir verslo ir tranzito pritraukti.
Be to, mes dar arti Kaliningrado esame. Skambinau i rusijos ambasada. Jiems per lietuva tranzitu vaziuoti vos ne nemokamai. O mums i Kaliningrada 60 euru reikia uz viza moketi.
@Kazimieras na turiu omeny raudona istorine LT veliava, ne PL veliava :)
http://lt.wikipedia.org/wiki/Lietuvos_vėliava
Su Latviais dar bus matyt. Šiemet konkurencija didėja, gal vėl AirBaltic rodikliai pablogės. O gal ir ne.
Valstybinės oro bendrovės gali būti pelningos, bet dažniausiai jos būna nuostolingos. Turim Graikijos, Italijos, o dabar dar ir Japonijos pavyzdžius.
Dėl muziejaus, tai pastatas pats gal ir įdomus. Meko muziejuj galima maketą ir veslo planą pamatyt. Bet sąlyga gali būti viena- privačių investuotojų lėšomis.
Nors šiaip kai teko Berlyno Gugenhaime lankytis, tai iš esmės toks ŠMC, tik didesnis ir gal turintis daugiau garsių pavardžių…
O „atrida” yra rusiško termino „otkat” vertimas…
Valstybinio vezejo steigimas pats savaime nera blogas dalykas ar garantuotas bankrotas. Isukus ta vezeja, paleidus ji normaliai veikti, sekmingai butu galima privatizuoti (kalbekim apie padoru atveji, o ne isvogima), o ne laukti bankroto. Kazko vertas vezejas, manau, galetu sudominti ir kazka is didziuju kompaniju, o nuo to mums, keliaujantiems, butu tik geriau. Kas del Baltarusijos – tai tie ju srautai butu daugiau vargo, nei naudos – pradziai reikia pas save tuos srautus generuoti (pradziai gal atsiimti lietuvius is Rygos) ar bandyti pritraukti turistus kazkaip.
Su valdiško vežėju išsukimu yra tokia problema- tam reikės labai daug biudžeto pinigų. Klausimas ar juo bus galima atsiimt įmone privatizuojant pvz. Jei rezultate išeina minusas, tai eksperimentas su valdiškų lėšų švaistymo pasekmėm.
O jei galima lengvai išsukt, tai tą patį galėtų padaryt ir privatus investuotojas, jam sąlygas sudarius…
Reziumė- baltarusius geriau vilioti sausuma. Beje, AirBAltic kažka skraidė į Gomelį…
@ valdininkas – vėl tu užsivedei apie vogimą. Už 11 mln įvertintą turtą per aukcioną sumokėjo 25, 1 mln, antroje vietoje esantis Novaturas siūlė jei gerai pamenu 17 mln. Tai ką jie pavogė, jei nupirko aukcione?
Va jeigu turėtum atmintį ir prisimintum kieno kišenėse sėdo LHR slot’o pinigai ir kiti LAL dalykai, tai flyLAL akcininkai gerokai geresni ir baltesni yra. Juk flyLAL veikla pažeisdamas teisės aktus sustabdė Masiulis tik dėl reitingų ir elementaraus nesigaudymo aviacijoje, o tose atskirtose, kaip sakai versluose pasidomėk kiek pinigų buvo investuota, tai tada neatrodys viskas taip jau banalu, kaip atrodytų.
Oleg, O ar yra koks nors autobuso regulerus marsrutas tarkim i Grdina? Ziurejau per google maps, tai automobiliu vaziuoti is Vilniaus i Gardina maziau nei trys valandos, tai jei vazinetu autobusas, tai jam i viena puse vaziuoti nuo 4 iki 6h truktu turbut (pridedant prastovas pasienio punkte…).
@Kazimieras. Yra 5 Gardiną, berods pora autobusų kasdien. Bet važiuoja jis pakankamai ilgai, ir sieną kerta ne prie Gardino, o prie Lydos, prieš tai surinkdamas visas bobutes, važinėjančias pas gimines. Stoja net ne stotyse, o tiesiog ant kelio. Toks savotiškas maršrutas.
@Kazimieras – autobusai į Gardiną: http://www.druskininkuap.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=117&Itemid=60
http://vz.lt/newsletter/straipsnis/2010/02/04/Bendroves_gavo_baudu_uz_klaidinancia_reklama_apie_pigi2
@LP
Kazkuris is kolegu nepagailejo laiko ir parase laiska Konkurencijos Tarybai :)
Kuris…? ;)
Biski ne i globalias temas, bet siandien Lietuvos ryte uzmaciau reklama, kad AirBalticas fenikso gavimo proga pardavineja akcijinius bilietus po 85lt, bet pardavimo vieta – kasose. Cia kodel toks idomus sprendimas, kas pakomentuotumet?
@ Linas – žinant šios instancijos darbo tempus tai skundas spėju buvo pateiktas 2009 metų sausį, kad iki 2010 sausio išnagrinėjo :)
Del tu autobusu i Baltarusija problema yra tokia, kad 2 val vaziuoji ir 2 val stovi pasienyje (tai autobusui i Minska). I Gardina ir kitas periferijas autobusai vaziuoja po kaimus ir ten visai ziauriai darosi del vaziavimo laiko.
Ir, kas yra labai svarbu, lietuvos viza galima padaryti Minske ir Gardine (ar Breste? Bet man atrodo Gardine). Tai trys kartus zmonems tektu vaziuoti i Minska. Kam trys? Gauti taloneli, atnesti dokumentus, paimti dokumentus. Workaround – speciali kontora kuri ima e.g. 20$ uz paslaugas.
Nepatyres: kaina tikrai labai gera, tai tokia akcija tik kasose (kurių tik 1 Vilniuje ir 1 Klaipėdoje), todėl nėra tikslo parduoti kuo daugiau: per gera kaina. Be to, būdas sulaukti didelių eilių prie kasos ir gražiai pasiPR’inti :)
@Labiau patyręs nieks FlyLAL neturejo omenyje ir kaip tik taip parasiau, kad niekas jo nekistu.
Simonai, kai ziema uz lango ir sniego tiek daug, mes visi nekantriai laukiame naujienos apie skydzius i siltuosius krastus… ;)
@Linas – o kam bus skirti tie skrydžiai į šiltus kraštus? Paprasti poilsiautojai sėkmingai ten nuskrenda su agentūrų čarteriais, o savarankiški turistai suskraido pigiau su Ryanair ir panašiais (kad ir į Kanarus už pora šimtų litų). Labai maža laisva niša lieka, jei apie grynai turistines kryptis kalbant.
O akcijai galioja taisykles?
Bilietų kainų sąlygos:
Perkant bilietą airBaltic bilietų pardavimo biuruose, taikomas papildomas mokestis – LTL 105 vienam keleiviui.
@Pranas
BT sugeba skrydzius i AMM, BEY atidaryt…
Manau galetume bandyt prisivilioti kazka is Middle East a/k
As Kanaru tikrai neturejau minty :)
@Jurgis – gi aiškiai rašo, kad aptarnavimo mokestis įskaičiuotas.
Kalbant apie Baltarusių keleivius, tai iš Vilnaus jie skristų, greičiausiai, į Europą (kitur skrydžių nelabai yra). Ten jiems viza reikalinga bet kokiu atveju. Toliau-Šengenas.
Yra niuansų su Airija ir UK, kurios Šengenui nepriklauso (gali reikėt tranzitinės vizos).
O dėl AirBaltic ir Amano, tai jie planuoja arba vežiot šiaurės Europos arabus namo ir, greičiausiai atvirkščiai. Vilnius tokių jungčių pasiūlyt negali. O koks Ethiad būtų gerai. Gal net geriau, nei Minske užkrautume…
Jau Star1 lektuvas nudazytas:
http://www.facebook.com/pages/Star1-Airlines/124077941456
Kaip…… Lenkiškai
Gal tau ir baltas vytis raudonam fone yra „Lenkiškai”?
Matau esi „žmogus” tuo labiau „lietuvis” kuris drysta niekinti herbą
Zmones, baikit! Tokius komentarus deti yra pilna kitu blogu! Bukime galva auksciau – mes juk domimes aviacija… !!!
Peace
Beje, Wikipedijoj įdėta info, kad 2010 m. pavasarį AirBaltic pirks dar du Boeing 757-200:
http://en.wikipedia.org/wiki/AirBaltic#Current
Ir ką gi tie Star1 penki bumerangai simbolizuoja?
Pagal Wiki MADONA buvusi kosmonautė, taj daug paaiškina, nors gal ir ….
Aloyzas@ Tai ne bumerangai o zvaigzde.
Labai „įdomi” žvaigždė
Parasyk patiems Star1. tada gal i tave atsizvegta bus?…
Beje kuom ta zvagzde idomi?
Tokia 10-kampė….
Tokio tipo „žvaigždė” kažkur matyta:
http://members.fortunecity.com/jpayne/me209_2.jpg
tik pas Star1 kampų daugiau…
daugelis logo jau buna kazkur matyti:
http://www.agasituras.lt/foto/STAR1.png
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/thumb/1/16/Nokia_Siemens_Networks_logo.svg/800px-Nokia_Siemens_Networks_logo.svg.png
„Matau esi “žmogus” tuo labiau “lietuvis” kuris drysta niekinti herbą”
Komentaras išvis „ne į temą”, gal kitą kartą susimąstyk prieš rašydamas.
Tau labiau reikėtų LT herbą lyginti su lenkais
:D Last post
Jeigu mano komentaras ne į temą, taj herbas tikraij ane??
Peace
————-End————-
Rytoj (t.y. jau šiandien) Wizzair turėtų paskelbti apie naują maršrutą iš Londono Lutono į kažkurį Rytų Europos miestą.
nu blem;] jeigu tai butu Vilnius – tai butu pati didziausia naujiena siais metais;]kol kas zinoma
Tai juk is Vilniaus ir taip 2 kompanijos skraido, plius Kaune Ryanair, sunku patiketi kazkaip. Gal i Palanga skraidys :)
Greičiau į Lodzę. Arba Bratislavą kokią.
turbut, kad ne i Lietuva;]
Bratislava arba Lenkijoj
Vėl aš ne į temą:
Kai visi eina link „low cost”, „Estonian Air” nusprendė gražinti nemokamus gėrimus ir sumuštinį į skrydžius, ilgesnius nei 1h: tam tikras pliusas bus ir jų reise VNO-AMS, kuris prasideda jau kitą penktadienį.
„Yamal” daro pertrauką DME-VNO reisuose iki kovo 28 d., skrydžiai grįš į vasaros tvarkaraštį su patogesniu tvarkaraščiu ir, tikėkimės, geresniu pardavimų išvystymu Lietuvoje, kadangi iki šiol srautas buvo tik iš Rusijos į Vilnių.
Estonian Air kainų prasme niekada nebuvo nei kiek panaši į low cost, kiek atsimenu nesu matęs jų bilietų už mažiau nei ~500 Lt pirmyn atgal. Nepatinka man tokios kainodaros, nu bet jų teisė keleivių srautų nesivaikyt.
Estonian Air We improved our inflight services and starting from 9 February, we serve to all our Economy Class passengers complimentary refreshments: snacks, coffee, tea, water and juice on longer flights, and coffee, tea and water on flights which are shorter than one hour. You are most welcome onboard to check it out yourself!
Filosofinis klausimas- kokią realiai kaštų dalį sudaro keleivių maitinimas? Gal koks 5EUR (jei alkoholio nėra).
Aišku pardavinėjant maistą kažkiek uždirbama (nors nedaug), truputį mažiau apkraunami palydovai (nes daug mažiau keleivių perka maistą).
Aišku mokamo maisto epidemija plinta. Bet reali to įtaka kainai turėtų būt nedidelė.
kam įdomu, tai ~09:30 prie AIRBALTIC’O kasu (prie prezidenturos) stoviniavo kažkur ~30 žmonių:)
Manau, kad mokamas maistas ne maziau, o daugiau apkrauna palydovus, kadagi didesne laiko dali uzima atsiskaitymas su keleiviu. Paduoti maista neuztrunka daug, bet kol kiekvienas paduoda pinigus, kol surandama graza, kol imusama i kasa – uztrunka labai daug laiko! Nebent neatsiranda nei vieno perkancio, kas nera tiketina, sakyciau vis daugiau ir daugiau zmoniu uzsisako maista lektuve! Patim maisto savikaina nera didele, bet neisku uz kiek ji parduoda „catering” kompanijos avialinijoms…? Gal kas zino?
Salotos su ,,Parmos‘‘ kumpiu
(salotų lapai, saulėje džiovinti pomidorai, ,,Parmos‘‘ kumpis, vyšniniai pomidorai, alyvuogių aliejus).
10.00 Lt
Lietiniai blyneliai
su vištiena, daržovėmis ir grietinėlės padažu
13.00 Lt
Sumuštinis Gaivusis gėrimas
„Coca Cola”/„Fanta”/ „Sprite”/Sultys „Pago”
15.00 Lt
Arbata
Juodoji arbata „Tetley“, Žalioji arbata „Tetley“, Vaisinė arbata „Tetley“
6.00 Lt
Tirpi juoda kava
„Nestle Americano“
6.00 Lt
VNO – KUN konkurencija is esmes yra skausminga tik vilnieciams, tuo tarpu nemazai daliai Lietuvos KUN yra patogesnis. Ir nors pats budamas kaunietis is Kauno esu skrides vos keleta kartu nematau jokios problemos, kad keli oro uostai yra salia. O LP kalbos kvepia tradiciniu lietuviu verslininku konkurencijos supratimu: jei negali pasiulyti nieko geriau – lobistinemis priemonemis konkurenta uzdaryk. Apskritai, manau, oro uostus reiketu bent is dalies privatizuoti ir paleisti konkuruot, o jei vilnieciams ambicijos neleidzia kur nors toliau vaziuoti – kai kuriuos reisus – dotuoti. Ir taip realiai VNO yra smarkiai proteguojamas oro uosto mokesciu prasme todel AB skraidyti is Kauno daugeliu atveju neapsimoka nes yra gerokai brangiau nei is Vilniaus (kalbu apie jungimus per RIX). Aisq pretenziju cia nereiskiu nes KUN savaip proteguojamas FR, bet mano kukli patirtis versle rodo, kad LT didziausias privalumas ilgalaikeje perspektyvoje pries LV ir EE ir yra decentralizacija.
@Patikimasis
cia kainos kam? Keleiviam?
Man idomu kokiomis kainomis avialinijos perka is Catering firmu maista? :)
Catering apie 40-60% sumos
@ Saras – man kvepia, kad tavo aviacinės žinios yra kuklokos, todėl nesupranti ką aš teigiu. O jei suprastum, tai aš pasisakau už vieną oro uostą VNO arba KUN, kuris pasirinkti – politikų sprendimas. O turint abu sėdime prie suskilusios geldos, turistus turėjas atvežti Ryanair vežioja emigrantus (didžiąją dalimi), airBaltic su VNO žaidžia katės-pėlės žaidimą.
@Saras- skausminga ne vien Vilniečiams bet ir dalei Lietuvos
BT ir toliau zais kates=peles zaidima, kol nebus bazinio vezejo, nesvarbu kur jis bazuotusi KUN ar VNO. Jie visad tures sverta – pasitraukti, jei kazkas jiems nepatiks/neitiks arba jie patys tures sunkumu palaikyti pletra.
Pagal musu atlikta „studija” pasidare aisku, kad yra dar vienas budas isspresti LT oro uostu problema, ju nenaikinant ir be jokiu papildomu biudzeto lesu,- reikia didinti Lietuvos gyventoju skaiciu ! Kad oro uostu/gyventoju skaiciui koeficientas atitiktu bent jau vidurki gerai isvystytos EU salies koeficientui. Prie LT gyventoju skaiciaus didinimo galime aktyviai prisideti visi, ypac artejant savaitgaliui :) Gero, turiningo savaitgalio !
@Jurgis
neblogai cia isvystei minti!
Pats jau, matyt, esi kazkiek prisidejes? Ar tik agitatorius? :)
Tai kaip ten del to Wizz air naujo marsruto is Londono? Nepaskelbe dar?
Gerink LT demografinę padetį ir nereikės jokių Wizz …
Wizzair, LTN-BEG. Toloka Belgradas, sakyčiau…
hm, ar dar atsiras kazkokiu nauju oro liniju bendroviu VNO ar KUN? kazkaip jau arteja laikas kaip bus paskelbti vasaros tvarkarasciai, bet kol kas 0 nauju ziniu.
Bus Bus
Yra toks geras rusiškas posakis – „Vsio budet, tolko nas nebudet”
Vasario 2d. paskelbta apie skrydžius į Bristolį. Šiandien komentarai, kad žinių apie naujus skrydžius 0 (tris dienas):) Tikrai geriau būtų forumas su pastoviomis temomis, dabar per 170 komentarų su nukrypimais ir tema užsimiršta.
Nereikia naujo oro uosto Elektrėnuose. Geriau paskebti karą Baltarusijai ir pastumti pietrytinę sieną. Tuomet jau VNO bus viduryje, ir į jį bus patogu atvažiuoti iš visų pusių, o KUN liks tik šalia VNO.
Paprasčiau būtų paskelbti karą Latvijai ir neatstatomai subombinti RIX :)
Džiaugiasi Lietuvis kad kaimyno tvartas dega
Jei teisingi mano duomenys, tai sausio mėn Talino oro uoste keleivių skaičius sumažėjo -10.9%. Vadinasi ne taip ir blogai pas mus. :)
sausi visada kritimas buna
Kazkaip tylu… Nei naujo posto, nei naujienu, tai ir komentaru nulis…
Dėl VNO ir RIX geografinių padėčių – VNO geresnė, nors ir nesmarkiai. Čia reikia žiūrėti į tai, kiek žmonių gyvena/dirba/mokosi kokiu atstumu nuo oro uosto (bent jau šiapus ES sienos).
Lietuva gerokai tankiau gyvenama nei Latvija ar Estija, per maždaug 1 – 1,5 h Vilnius pasiekiamas apie pusantro milijono žmonių. Latvijoje aplink Rygą didesnių miestų nėra, tad nors pati Ryga truputį didesnė už Vilnių, šis skaičius mažesnis.
Iš lietuvos didmiesčių tik Šiauliams RIX patogiau nei VNO, o Panevėžio (kaip beje ir Daugpilio) atžvilgiu RIX ir VNO konkurencija artima tiesioginei. VNO atveju nereikia pamiršti ir šiaurrytinės Lenkijos, iki kur atstumas panašus, kaip iš RIX į įvairias Lietuvos vietas.
Tačiau oro uostas be lėktuvų tėra išasfaltuota aikštelė. Todėl aišku, kad nemažai lietuvių skraidys iš Rygos, jei skrendant iš Vilniaus bendrai užtruks ilgiau (nes teks skristi su ilgu persėdimu) ir bus daug brangiau.
Žemesnėmis viešbučių ir restoranų kainomis bei vykdoma miesto populiarinimo programa „LIVE Riga“ Latvijos sostinė nuo 2009 metų pabaigos pritraukia vis daugiau turistų. Oro bendrovės „airBaltic“ duomenimis, atvykstančių užsieniečių srautai išaugo bent 11 proc. (iš Vokietijos), o suomių gruodį atvyko net 139 proc. daugiau nei 2008 m. gruodžio mėnesį.
http://www.alfa.lt/straipsnis/10314000/?Ryga.investuoja.i.turizma=2010-02-08_09-49
Aukstesnis kometaras – mano.
O siaip dziugu matyti geru naujienu apie atidaromus naujus skrydzius :) .
Turejau omenyje komentara 10:45
Michael O’Leary šiandien ir rytoj bus Lietuvoje, rytoj 9:00 spaudos konferencija: spėkite, apie ką bus kalba :)
Jei jau pats atvyksta ir spaudos konferencija, bus kaip minimum naujos kryptys. Bazė Kaune nežinau ar realu artimiausiu metu dėl rimtesnio aptarnavimo nebuvimo (gal klystu). Kryptys iš Vilniaus arba net bazė Vilniuje būtų labai labai didelės naujienos.
Nu va , persilauzimas …
Tikėkimės bus plėtra, o ne tas pats …. tik kitoj saujoj….
siaip klausimas iskilo – o O’Leary su Ryanair atkrenda? :)
o dabar tai pasipils baltarusiai i Vilniu …, jei is Vilniaus skris Ryanair
Nors kai Simonas raso „Michael O’Leary šiandien ir rytoj bus Lietuvoje” o ne,- „Michael O’Leary šiandien ir rytoj bus Vilniuje” , lieka daug klaustuku …
@Simonas Bartkus- ka cia speti,dar pernai buvo zinoma.
@Rimas Tai klok viska cia …
Rimai – pasakok, ka dar pernai zinojai ir tylejai :)?
@valdininkas
žinant O’Leary charakterį, neturėtų kilti net abejonių :) jei nedaug žmonių, tai gal net reisiniu atskrido? O šiaip jei su dideliu team’u tai turbūt atskrenda su eiliniu FR boeingu, kaip charteris. Internete sklando istorijos, kad kai O’Leary skrido į USA pradinėms deryboms dėl RyanAtlantic, irgi skrido su paprastu Boeingu ir miegojo ramiai take tarp kėdžių :) down to earth žmogus :)
anyway, gal kažkas iš mūsų čia žurnalistas ir dalyvaus konferencijoj?? Manau net video interviu po konferencijos specialiai šio blogo skaitytojams būtų galima gauti :)
o’Leary pasirodymas Lietuvoje labai mislingas. Matyt del kazko rimto susitaria. Nes jis ne is tu,kurie turistauja-be reikalo nevaziuos.
Klausimas zinatiems- kaip dabar VNO mokesciai atrodo lyginant su KUN? Gal is Vilniaus net pigiau skraidyt,jei ne i Dublina ir Londona?
Šiek tiek ne į temą.Gal kas žino ar šią vasarą vėl atskris ElAl,Bulgarain Air,Air Malta,Karthago Airlines charteriai? O gal bus kas naujo?
P.S. Gal kas žino kurios avialinijos VNO naudoja laipinimo rankoves? Iš anksto dėkui.
Rimas vaikų darželį prisiminė ir žaidžia žaidimą:
– Kokį įdomų dalyką žinau, bet tau nesakysiu
BNS:
Nauji „Ryanair” skrydžiai ir veiklos plėtra Lietuvoje
Sritys: Transportas, Turizmas
2010-02-08 10:32
Numatoma įvykio vieta: Susisiekimo ministerijoje (Gedimino pr. 17, Vilnius) 219 salėje
2010-02-09 09:00 įvyks spaudos konferencija: Nauji „Ryanair” skrydžiai ir veiklos plėtra Lietuvoje
Vasario 9 d. 9 val. Susisiekimo ministerijoje (219 kab.) vyks spaudos konferencija apie tiesioginių oro bendrovės „Ryanair” skrydžių ir veiklos plėtrą Lietuvoje.
Spaudos konferencijoje dalyvaus susisiekimo ministras Eligijus Masiulis ir Airijos pigių skrydžių bendrovės „Ryanair” vadovas Michael O‘Leary.
Susisiekimo ministras ir oro bendrovės vadovas pristatys naujus „Ryanair” skrydžius iš Kauno oro uosto ir įmonės veiklos plėtros planus Lietuvoje.
Ėėė…. Briuselį ir Bristolį? Nesvarbu, kad jau seniai perkam bilietus, bet dar skrydžiai neprasidėjo :)
@RamunasS – nemanau kad tik dėl to O’Leary skristų į LT:)
@Vytautas nu taj jau tikrai
September: „airBaltic”, „Star1”, „Lufthansa”, „Brussels Airlines”, „Finnair”, „Czech Airlines” naudoja daugiau nei 90% atvejų (išskyrus tada, kai naudoja netinkamus rankovėms lėktuvus bei atskirus nekasdienius atvejus). Labai dažnai naudoja ir „flyLAL Charters”.
„utair”, SAS, „Skyways”, „Estonian”, „Austrian”, LOT, „Donbassaero” rankovių nenaudoja, nes jų naudojami lėktuvai netinkami jungti rankoves. „Estonian” AMS su B735 reise greičiausiai irgi nenaudos rankovės, nes ne viso lėktuvų išlaipinimas/įlaipinimas įvyksta greičiau.
„Aer Lingus”, „Norwegian” visuomet pageidauja nuotolinių aikštelių, kadangi antžemines operacijas vykdo pagal „low cost” koncepciją – nėra rankovių, greitsnis įlaipinimas („Aer Lingus” kartais panaudoja ir dvejas duris).
Ai, aš gi žinau kelias labai geras kryptis skraidyti iš Kauno – Edinburgas, Žirona ir Bergamo :)
@Linas- palieku garbe naujienas paciam O’Leary pranesti :)
Kad jau niekas nezinome (o kas zino negali sakyti), tai gal tuomet palaukiame rytojaus… :)
@ Linas – bet tai juk puiki proga speti ka pasakys O’Leary. As turiu du spejimus: A. KUN atsiduos Ryanair ilgam B. VNO isileis Ryanair
Jei kvietime i spaudos konferencija rasoma „…veiklos plėtros planus Lietuvoje.” , tiketina , kad veikla neapsiribos vien Kaunu. Kas lieka ? – Palanga ir Vilnius . Didziausia intriga – ar bus Ryanair Vilniuje ?
Dar du spejimai:
1. Pradeda skraidyti i Palanga;
2. Ryanair pabega is Rygos del padidejusiu mokesciu ir persikelia i Siaulius. Zinoma pries tai susitare su vyriausybe kad Zokniai bus pervardinti i „Riga South Zokniai Airport” – kuo blogiau uz Brussels South Charleroi :-)
Čia taj geras su Riga South
Ka sake „Ryanair” atstovas Rytų Europai ir Baltijos šalims Laszlo Marozsi:
L.Marozsi juokavo, jei Vilniaus oro uostas bendrovės vadovui duotų milijardą dolerių, jos lėktuvai galėtų skraidyti ir į Lietuvos sostinę. Kitu atveju to daryti nėra jokio reikalo.
„Mes galime ir ketiname plėsti savo veiklą Kaune. Kam blaškytis?” – retoriškai klausė „Ryanair” atstovas.
Del Palangos:
„Anot Leono Kvietkausko, Palangos oro uosto vadovo, „Boeing” orlaiviams netinkamas lėktuvų kilimo-tūpimo takas buvo bene pagrindinė kliūtis pigių skrydžių bendrovei „Ryanair” ateiti į Palangą.”
Ar kas nors pasikeite Palangos oro uoste, kad Ryanair galetu skraidyti ?
RYANAIR kliudė Terminalas ne takas
PLQ galetu pora FR reisu priimti, bet ne daugiau… Tik, zinoma, nezinia ar tai atnes naudos paciam orouostui ar tik bus dar didesnis PLQ minusas metu gale…? :)
Jei is O’Leary laukti kazkokiu pritrenkianciu ziniu – tai tas RIX South variantas ko gero butu is koto verciantis :D
O realiausia, kad KUN padarys pagrindiniu FR orouostu tarp Baltijos saliu, perkeldami dali skrydziu is RIX i KUN (cia mano spejimas). Manau tai butu pakankamai sensacinga, kad atvyktu pats VADAS ir ne taip radikalu, kaip RIX South – Zokniai :)
Perkėlinėti tikrai nieko neperkėlinės, jiems vien iki vasaros sezono dar likę 11 lėktuvų kur nors įdarbinti, o paskui dar naujų gaus.
Norvegian ir LAL skraidė iš Palangos su Boeing’ais, tad takas tikrai nėra kliūtis. O dabar, kai Palanga pritaikyta Šengenui, tai nėra jokių problemų.
Šiaip vien dėl KUN „išplėtimo”, manau O’Leary nevažiuotų. Nebent pasakys, kad skrydžius iš Rygos nutraukia arba stipriai mažina.
O Šiauliai, kaip Ryga South variantas yra tolokai. Atstumas apie 130 km ir keliai ne per geriausi…
Būtų Ryga koks milijoninis miestas, gal apsimokėtų…
Dar visai neseniai Ainārs Šlesers sake, kad latviai mato Rygą, kaip „Ryanair” centrą Rytų Europoje. Ainaras Šleseras, Latvijos transporto ministras, teigia, kad pigių skrydžių bendrovė „Ryanair” galėtų tapti didžiausiu vežėju Rygos oro uoste.
„Manau, kad Ryga „Ryanair” galėtų tapti centru Rytų Europoje, o pati oro bendrovė tapti didžiausia šalyje.
Jei atvyksta pats Ryanair šefas, tiketina , kad Ryanair veiklos prioritetas is Rygos bus perkeltas i Lietuva. Klausimas – kur konkreciai? Ryanair baze Kaune ? Ar tiesiog Ryanair skrydziai is Kauno, Palangos ir Vilniaus ?
Kaip matau, mieli kolegos, O’Leary atvykęs gerokai susuko visiems galvas. Atvėskim, ryt viskas paaiškės. Gal išgers chaliavai kavos su brendžiu ministerijoj ir išskris atgal ;)
Speju steigs Ryanair baze Kaune, i Vilniu nelabai tikiu kad eis, juk SM logika yra pigus skrydziai KUN, skrydziai i pagrindinius Europos miestus – VNO ir vengti tarpusavio konkurencijos. Siauliai butu is viso absurdas, finale 4 oro uostai-nykstukai Lietuvoje, Palanga gal ir realus variantas vienai kitai krypciai.
Pritariu AAC .Nors zinoma Ryanair Vilniuje butu malonu pamatyti,ir manau isaugtu keleiviu skaicius.
Is kitos puses, jei ziureti tik is sio blogo komentaru, viska jau zinantis, bet nesakantis Rimas kaip suprantu yra is KUN stovyklos, nors Simonas irgi gana oprimistiskai pasisake, be to buvo kalbeta kad vasaros naujienu VNO dar bus, tai galima tiketis kad geru ziniu ryt sulauks tiek KUN, tiek VNO :) Ryanair baze Kaune ir kelios kryptys is VNO manau tikrai ne pats blogiausias variantas.
Šiaip mums tai reikėtų primokėt už WizzAir ar EasyJet atėjimą į Lietuvos rinką. Dėl Ryanair viskas gerai, bet kol jiems nėra realaus konkurento- jie gali rankas sukiot tiek valdžiai, tiek oro uostams. Vilniuj, tiesa, situacija pasikeitė- skraidytojų padidėjo, tad Ryanair yra kam atsvert.
Beje, dėl galimybės vasara daryt keletą skrydžių į Londoną/Dubliną iš Palangos galėtų pagalvot Star1. Galimi ir variantai VNO-PLQ-STN. Arba Lėktuvų pervarymas per Londoną/Dubliną. Spėju kokiais dviem reisais per savaite galima būtų lėktuvus užpildyt…
Tai ar atskrido Michael O‘Leary ? I kur, Vilniu ar Kauna ?
Ar kartais Ryanair’as negalvoja pradėti reisų į neŠengeną, į rytus? Sensacingiausia būtų FR reisas KUN-DME-KUN arba LED, arba KBP?
Nu su 185 vietom kaip Saab su 34 vietom neužsipildo
Tam kad skraidyt į Rusija, reikia leidimo tarpvalstybinio- atviro dangaus sutartis į šią šalį negalioja. Todėl Ryanair neskraido nei į Ukraina (kur rinka nemaža, nei į Rusija nei kažkur kitur.
Svarbiausia, kad kas nors paklaustų apie Transatlantinius Ryanair ar dukterinės kompanijos skrydžius.
Kad nelabai gali airiai iš Lietuvos skraidyti į nešengeną. O dabar rusus veža matyt per Rygą, Tampere, veš per Lappeenrantą. Bremene eilėje į Tamperę stovėjo nemažai rusakalbių.
O kaip paklausti Ryanairo, kodėl iš Dublino į Rygą jau turbūt mėnesį laiko oro uosto mokesčius 51LVL (72EUR) kai į visur kitur 33EUR? Suprantu, kad dalybos nuo daugybos nelabai skiria, bet keista, kad niekam Latvijoje tas neįdomu. Reiškia į Dubliną iš Rygos skraido tik lietuviai ir jie nelabai gaudosi latviškuose piniguose :).
Zinau kad apie tai 101 kartu jau sakyta. Bet jei pamirsti apie KUN, tai kuo blogas Ryanair atejimas i VNO?
RYANAIR turi gerąsavybę, ji retai žaidžia kaip airBaltic 2 mėn. paskraido ir nutraukia iš RYANAIR taip dar nepamenu kad būtu buve, ne bent su Glazgu kai skraidė 1 sezoną. Noriu pasakytikad jei RYANAIR ateitu į VNO jie ir iš jo neiįeito po 3 mėnesio darbo.
Michael’o O‘Leary spaudos konferencijos belaukiant:)
http://www.youtube.com/watch?v=UfIY24BErBE
As dar pamasciau, mes cia diskutuojame ka naujo pasiulys FR, ar didins reisu skaiciu is KUN ar prades skraidyti is VNO ir PLQ…., bet idomu ka SM pazadejo, kiek jiems turesime pinigeliu atsegti …? Visus 15 mln.? Kazkaip jokiu prognoziu apie tai negirdejau ir kolegu :)
Manau jei SIMONAS rašo, taj pradės skraidyti iš VNO
@Rimas Idomu kokiu juokeliu galima tiketis rytdienos spaudos konferencijoj :) Beje, gal jinai kokiu nors budu bus gyvai transliuojama ? Ar tradiciskai reikes laukti spaudos pranesimu po konferencijos?
@Linas-SM galetu pazadeti bent jau nesielgti kaip 2004,kai „gyne” tada dar neprivatizuota LAL nuo konkurentu.
As visgi manau, kad SM arba Vilniaus (jei jie skraidys is VNO) savivaldybei teks sumoketi FR „uz miesto reklama”.
Beje, kalbant apie Zoknius, citata is straipsnio balsas.lt:
Antradienį, vasario 9 d., Ministrų Kabinetas posėdžiaus Šiauliuose. Ministrų Kabineto pasitarime bus svarstoma, kaip panaudoti Šiaulių miesto turimą potencialą paverčiant Šiaulius regiono centru. Šiaulių regionas turi realias galimybes augti dėl patogios geografinės padėties, mokslinio potencialo ir investicijų pritraukimo galimybių. Tam gali pasitarnauti ir Šiaulių oro uostas.
Vyriausybės pasitarime bus kalbama apie savivaldybės įmonės Šiaulių oro uosto statusą ir veiklos perspektyvas, siekiant, kad šis oro uostas labiau išnaudotų galimybes civilinių orlaivių skrydžiams į Rygą, kitus Baltijos valstybių oro uostus.
Gal kas nori asmeniskai susitikti su Michael O‘Leary? ,-
Aviakompanijos Ryanair vardu kviečiame rytoj, vasario 9 d., 11 val. Kauno oro uosto keleivių terminale susitikti su „Ryanair” vadovu p. M. O’Leary „Ryanair” skrydžių ir veiklos plėtros planų aptarimui.
Um gaila Kaune
9-tą valandą Vilniuj Susiekimo ministerijoj, o jau 11-tą Kauno oro uoste. Greitas.
O intriga nebloga, įdomu kiek iš čia esančių atspės… Gaila, kad Simonas negali pasidalinti jam žinoma informacija ar gandais. :)
oj laukiam laukiam mes naujų skrydžių laukiam :D
naujiena: Iš Talino į Vilnių atskridusiame lėktuve išminuotojai ieško sprogmenų
plačiau – http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/is-talino-i-vilniu-atskridusiame-lektuve-isminuotojai-iesko-sprogmenu-59-83650
manau, kad naujienos bus labiau apie Kauna, nes jei jos butu labiau apie Vilniu, Simonas butu turejes issaugoti konfidencialuma.
ir aš taip manau.
BNS isplatino kvietima i spaudos konferencija 10.30 val., Simonas cia apie tai pranese 11.00 val., taip kad konfidencialumas issaugotas visiskai ir tai leidzia man itarti, kad bus naujienu susijusiu ne tik su Kaunu.
Dėl KUN tikriausia neskristu iš Airijos
Kas dar kokią versiją iškels? Transatlantinio skrydžio variantas iš Balberiškio buvo? :)
Manau kad atejo laikas neberemti Rygos oro uosto.Turime keturis oro uostus,o puse Lietuvos keleiviu skraido per Ryga.Gal ir neatsipirks investicijos i „betona”(pagal Labiau patyrusi),bet bent jau Lietuvos pilieciu viltis dalinai pateisinsime.
@Patikimasis- o del VNO skristu?
Ką gi 50/50 FR skrydžiai iš EYVI manyčiau. Kaip bus sužinosim rytoj. ;]
@RIMAS dėl Briuselio, Bristolio, Brėmeno neskrido
P.S. Rašė „Plėtra Lietuvoje”
Jeigu ką
Itariu, kad Simonas tyli, nes negali sakyti. O negali sakyti to, kas susije su VNO. Jei nebutu skrydziu is Vilniaus – pasakytu, nes tada niekam nenusizengtu.
Taip pat kaip ir su SK ištylėjo iki pabaigos ;]
@Patikmasis- pats ir atsakei.
Kol kas is Rygos Ryanair turi 10 krypciu , is Kauno – 9 kryptis (su naujais Bristol ir Brussels). Gal nuo rytdienos aplenksim Ryga krypciu skaicium ?
bet jei siulo susitikti KUN ir kalbetis apie pletros planus, tai reiskia bus baze KUN ir daugiau skrydziu is KUN. VNO siuo atveju greiciausiai nieko nebus. o gaila:(
Viliuosi, kad paskelbs apie Ryanair Tech. bazės kūrimą Kaune. O tai būtų milžiniškas infrastruktūrinis projektas, investicija bei ekonominis postūmis visai Lietuvai:)
Tada butu tikras „smugis” Rygos oro uostui, jei butu statomas Ryanair tech. baze Kauno oro uoste… :)
Deja deja. Bazė toli gražu ne tik angaro pastatas, o net jį pastatyti reikia kažkiek laiko (ir pinigų). Lietuvoj kol kas nėra nė vienos organizacijos, galinčios daryti bent line maintenance NG lėktuvams, nekalbant apie didesnes apimtis. Svajonių apie base maintenance Kaune įgyvendinimas užtruktų santykinai ilgai, investicijų reikėtų nemažų…
@ Aurelija – politikai tuo neužsima, jeigu Masiulis galimybę mato pasireklamuoti jis jos nepaleis :) Paskui bus galima suversti, kad savivaldybė Kaune leidimo laiku neišdavė ir t.t. :)
Na, kaip suprantu, Ryanair prades skraidyt is KITU Lietuvos oro uostu: http://live.balticbusinessnews.com/?PublicationId=e6c94584-52d8-46b8-b0df-dc4d483923f0
representatives of Ryanair said that the company planned to increase direct flights from Kaunas airport and was interested in the possibilities of operating in other Lithuanian airports.
Nustebau pamates, kad Ryanair skraido net i 5 Maroko oro uostus – Agadir, Fez, Marrakesh, Nador, Tangier. Buvau isitikines , kad ju visos kryptys tik Europoje.
belieka naiviai tiketis, kad tokios nesamones kaip Siauliai neissipildys, ir kad sugebes pasiulyti kazka daugiau, nei reisus i UK – nesvarbu VNO ar KUN. is PLQ i UK kazkas irgi turetu buti.
Rauks ir su RIX ir su KUN, bei pristatys nerealia vizija Zokniuose, SM pazades 2mlrd investicija incl. Vilnius-Ryga traukinius kas valanda (su state-of-the-art stotele Zokniuos) bei autostradu upgradus, t.y. Riga ir Kaunas bus pasiekiami per valanda, Vilnius per 1.5
Nu Šiauliai tai tikrai realistinis scenarijus, sekantis žingsnis – Ryanair skrydžiai į Mėnulį.. Šiaip man seniai kirba galvoje toks nesupratimas – kuo Ryga yra kiečiau už Vilnių plius Kauną? Tas 100 km yra niekingas atstumas, o juos kartu sudėjus žmonių už Rygą kur kas daugiau, su visais tarpe gyvenančiais visas milijonas išeina..
Dar vienas man įdomus aspektas. O kas nors bandė domėtis kaip estai pasidalina Ryanair srautuose tarp Rygos ir Tampere?
@Jurgis – iš Rygos ne 10, o 14 krypčių Ryanair turi, pažiūrėk prieš džiaugdamasis kad „aplenksim” :)
Vėl truputį ne į temą – SAS vakar vakare atskrido į Vilnių su senu geru MD82 :) Tiesa, tai buvo ne dėl didelio keleivių ar cargo kiekio – matyt, koks techninis keitimas.
Pastate jie prie galerijos? :)
Ne, stovejo jis siandien aiksteleje…
@Vytautas Na is specialiai „is patriotizmo” nesumazinau krypciu skaiciaus is Rygos, matyt yra kur nors neatitikimas. As ziurejau cia, o cia rodo 10 krypciu –
http://www.ryanair.com/lv
Kaip suprantu iš to, kad šiandien MOL bus ir Kauno oro uoste (valandą prieš skrydį į Londoną), privataus Ryanair 737 Vilniuje nėra.
@Jurgis – gal vertėtų prieš diskutuojant pažiūrėti geriau (kad ir destination map jei visą tvarkaraštį peržiūrėti sunku).
@Pranas Tu teisus, paziurejau,- 14 krypciu. Bet tai tik patvirtina, koks klaikus yra Ryanair websaitas, ne tik vizualiai, bet ir informacijos poziuriu. Klientas/vartotojas turi gauti pilna ir teisinga informacija iskart, o ne perziurejes keleta skirtingu puslapiu ir juos sulygines.
Kaunas:
http://vz.lt/2/straipsnis/2010/02/09/Ryanair_pasirinko_Kauna_buti_baziniu_oro_uostu 18 krypciu, 2 Boeingai Kaune
Gal kas gali ikelti visa pranesima, nes nesu registruotas vz.lt skaitytojas
Ryanair” pasirinko Kauną būti baziniu oro uostu
Ačiū. Vertinimas atnaujinamas kas 1 min.
Airijos pigių skrydžių kompanija „Ryanair” antradienį paskelbė, kad Kauno oro uoste įkuria pirmąją bazę Vidurio Europoje. Tai bus iš viso 40-oji bazė.
„Ryanair” Kaune bazuos du lėktuvus, į juos investuos daugiau nei 140 mln. USD. Be to, įdarbins apie 150 pilotų bei stiuardesių, išsaugos 1.000 darbo vietų. Kauno oro uostas taip pat atidaro 9 naujus maršrutus, iš viso skraidys 18 maršrutų, žada vykdyti daugiau kaip 120 skrydžių per savaitę.
Naujais maršrutais lėktuvai iš Kauno skraidys į Barseloną, Berlyną, Dusseldorfą, Edinburgą, Londoną (Getviko oro uostą), Milaną, Oslą, Paryžių, Tamperę.
Bendrovė tikisi, kad 2011 m. keleivių, skrendančių per Kauną, kiekis sieks 1,5 mln. per metus.
Michaelas O’Leary, „Ryanair” generalinis direktorius, teigė, kad vis dar deramasi ir su bazę norėjusia prisivilioti Ryga ir su Vilniumi.
Naujos bazės atidarymo Kaune proga „Ryanair” taip pat skelbia vieno milijono bilietų išpardavimą kovo mėn.
Pasak p. O’Leary, Kauno oro uostas pasirinktas, nes yra labai gerai įrengtas, turi apynaujį terminalą. Vietos bazei ieškota Slovakijoje, Čekijoje, Lenkijoje.
http://vz.lt/2/straipsnis/2010/02/09/Ryanair_pasirinko_Kauna_buti_baziniu_oro_uostu
o nuo kada naujos kryptys atidaromos, nesako?
Valio! :)
aš apšalęs…
truksta pastraipos, pries Naujos bazes …
Prasidėjusios konsultacijos dėl sąlygų, kokiomis „Ryanair” galėtų skraidyti iš Vilniaus, spaudos konferencijoje teigė Eligijus Masiulis, susisiekimo ministras.
Kaledos siemet atejo anksti :)
Na tai naujiena jau ir paskelbta:
Nuo gegužės Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ iš Kauno oro uosto pradeda skrydžius aštuoniomis naujomis kryptimis. Lėktuvai iš Kauno tiesiogiai turėtų skristi į Barseloną, Berlyną, Diuseldorfą, Edinburgą, Londono Gatviko oro uostą, Milaną, Oslą, Paryžių, Tamperą. Išplėtus reisų skaičių, „Ryanair“ iš Kauno skraidys 18 naujų krypčių.
Antradienio spaudos konferencijoje pigių skrydžių bendrovė paskelbė vasarą Kaune atidaranti pirmąją savo bazę Centrinėje Europoje, kurioje bus bazuojami du lėktuvai. Į šią bazę planuojama investuoti 140 mln. JAV dolerių.
Na tai Kaunas jau Ryga „nunešė” – 18 krypčių !!!!!!!!! Sveikinimai !
na ko gero geriausia naujiena lietuvos aviacijoje per desimtmeti
Alfa.lt informacija
Anot jo, šiuo metu vyksta derybos su Tarptautiniu Vilniaus oro uostu ir „Ryanair“ vadovas nemato jokių trukdžių, kodėl skrydžių bendrovė negali turėti bazės tiek Kaune, tiek Vilniuje.
Čia ko gero diplomatiniai pasvarstymai, nes kas 100 km Ryanair bazes turi gal tik Londono oro uostuose.
Puiki ir ilgai laukta naujiena. Bravo:) Rynairo uzmojai tikrai drasus ir pridedantys mums orumo, nes toks verslo planas – argumentas, jog mes, Ryanair vadovu akyse, esame perspektyvi salis su milziniskomis galimybemis. Tikekimes, pateisinsime vieni kitu lukescius;) Tačiau sulaukti kitu „pigiuku” dabar bus sunku. Manau, dar ilgai nepamatysime WIZZ ar EasyJET’u uodegu Lietuvos oro uostuose. Skaudziausia, kad ypatinga spaudima patirs STAR1;( Noretusi, kad vietos po rinkos saule butu visiems. O STAR1 linkim sėkmės, palaikysim, kiek galėsim.
Manau, kad ilgainiui Kaunas taps Ryanair tarpine stotele i Rytus. O jei Ryanair tikrai eis i Rytus, tuomet ir Vilniuj tiketina, kad bus baze. :)
Jo, Star1’ui smugis per visas kryptis… Linkiu Star1 pasaulines rezervavimo sistemos, interline, code-share ir sekmes!
AirBalticui irgi smūgis?
Dabar reikia geresnio susisiekimo su Ryga, Balstoge, Šiauliais, Panevėžiu. Bazė reiškia, kad ryte išskris, vakare grįš, ne taip, kaip dabar, kad reikia nakvoti nuskridus ar prieš skrydį atgal.
Skraidys į Visus Londono oro uostus
Patikimasis, trūksta tik vieno – LHR ;]
Nu RYANAIR neskraido i LHR
o LCY jau ne oro uostas ar kaip?…
Nu RYANAIR neskraido i LCY
„Comment: Skraidys į Visus Londono oro uostus”
‘Visus’ – netgi iš didžiosios raidės. Tai galima sakyti, kad Ryanair jau dabar skraido į Visus Lietuvos oro uostus. Nes į VNO ir PLQ neskraido, tai jie nesiskaito prie Visų…
Jei kalba apie RYANAIR taj nesunku suprasti …..
Suformuluojam kitaip- įvisus Londono oro uostus, į kuriuos skraido Ryanair.Ir baigiam kvailą diskusiją. Į London City ar Heatrow artimiausiu laiku iš Vilniaus nieks neskraidys…
@Vytautas-NT
Tiesiog sukėlė šypseną užuomina apie London City :D
…tai jau tikriausiai kad į šį aerouostą niekada nesulauksim skryždių:D