„Wizz Air” Vilniuje

   
     

Visi atsakymai – trečiadienį


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

191 komentarai

  1. Vytautas-NT - 2010 10 24, 22:44

    Neparašę 1200-ojo komentaro sulaukėme bent jau sakinio iš Simono. Tiesa intriga kažkodėl dar užtęsiama trim dienom…

    Lieka atviras klausimas- o kur AirBerlin ir EasyJet?

  2. Tomas - 2010 10 24, 22:53

    8 naujos kryptys nuo kitu metu balandzio – puiku, bet kodel tik nuo kitu metu balandzio, kai verslo zinios rase apie sia ziema? Iki to laiko Vilnius bus nepasiekiamas netgi is Londono? O nepavykusios derybos su ryanair irgi prideda savo. Panasu, kad ne viskas tvarkoj su VNO ir musu susisiekimo ministerija. Talinas su mazyte Estija turi ir taip daugiau skrydziu, o ir dar papildomai ryanair ten ateina. Ir jokiu problemu jie nemato. Tuo tarpu pas mus kazkoks briedas, panasu, kad eilini karta visiska skyle Vilnius bus vos ne iki kito vasaros sezono.

  3. Donatas - 2010 10 24, 22:53

    kaip p. vaštakas yra minėjęs, jog Vilniuje nori įsikurti 2-3 kompanijos. Viena iš jų Wizz Air. Kita galėjo būti Ryanair. tai jeigu dar yra viena potenciali kompanija – džiugu, bet didelis klausimas ar dar kažkas nori.. Šiaip mistiniai dalykai, kaip sukalbama su Wizz air’ais, o su EasyJetu ne:)

  4. Donatas - 2010 10 24, 22:54

    o šiaip, pagaliau džiugi naujiena iš VNO. Reikia laukti krypčių paskelbimo ir bookintis bilietus.

  5. Jurgis - 2010 10 24, 22:58

    Unikalus triju zodziu Simono postas :)
    Del krypciu – anksciau Masiulis buvo minejes, kad Vilniui truksta kai kuriu Rytu Europos krypciu, kurias gali pasiulyti dabar jau zinoma oro bendrove. Jei to principo bus laikomasi tai turetu ir atsirasti tos kelios Rytu Europos kryptys. Jei nebus laikomasi ,- tada bus kaip Vytautas-NT raso tik Rytai-Vakarai kryptys. Bet tokiu atveju turetu atsirasti ir tam tikra konkurencija , kad ir pvz. del Oslo, kur skrenda Norvegian. Nebent jie abu skraidys kas antra diena (tikriausiai taip ir bus).
    Siaip paziurejus kiek anksciau paskelbta Belgrado baze su 5 kryptim, matom kad visi skrydziai du kart per savaite, kas yra labai labai mazai. Tai dar neaisku kaip bus Vilniui, gal irgi tos visos 8 kryptys bus tik dukart per savaite. Na bent Londonas gal bus kasdien :)

  6. Vytautas-NT - 2010 10 24, 23:13

    Aišku Oslo kryptimi konkurencija mažesnė, nei Rygoje. Dar galėčiau tikėt, kad atsirastų Turku, nes Ryanair Tampere kaip ir pasiteisino.
    Iš rytų kryčių labiausiai tikėčiau Budapešto, kaip didžiausio Wizz bazės.
    Gal jie koki netikrą tranzitą pasiūlys per ten.

    O dėl Ryanair ir Vilniaus jau keistai šioj vietoj skamba pastabos dėl Talino, juk rašiau, kad Estijoj iš esmės kitokia situacija…

  7. Jurgis - 2010 10 24, 23:19

    Man atrodo kad Budapestas turetu buti,- ir kaip baze, ir kaip sostine. galu gale is Budapesto ir i JAV galima skristi. Jei bus principas skraidint i baze, tai gal ir Varsuva bus.

  8. Jonas - 2010 10 24, 23:36

    Dėl krypčių, tai spėčiau, kad bus tokios:
    1) Londonas;
    2) Glasgow arba Liverpool;
    3) Cork;
    4) Hamburg;
    5) Dortmund;
    6) Budapest;
    7) Oslo arba Malmo;
    8) Venice arba Turku.

  9. Jurgis - 2010 10 24, 23:39

    Idomu kodel Ryanair taip isitikinus, kad Wizzair ilgai cia neuzsilaikys (cia is ankstesnio BNS pranesimo) ? –

    Ketinimų skraidyti iš Vilniaus neslepia ir Kaune įsikūrusi bendrovė „Ryanair“. Tiesa, už tokį žingsnį ji norėtų mažesnių mokesčių. Šios bendrovės pardavimo ir rinkodaros vadovas Laszlo Tamas teigia, kad jau diskutuojama su Vilniaus oro uostu dėl galimybės užpildyti tuščią erdvę, kurią paliko „Star1“. Jis skeptiškai vertino galimą naujos pigių skrydžių bendrovės veiklą Lietuvoje, anot jo, nauja bendrovė nedirbs ilgai.

  10. Vytautas - 2010 10 24, 23:45

    @Jurgis, manau dėl 2 faktorių taip galvoja. Visų pirma, patys stengsis sumalt į miltus (kas yra gerai mums, nes dar kris kainos), o visų antra, žinom kaip puikiai BT dirba šitoj srity. Manau iki balandžio bus atidaryta keletas „tiesioginių krypčių”, ir wizz’ai kaip rygoj liks su 2-3 kryptim max;)

  11. Vytautas - 2010 10 24, 23:52

    Beje, teko su jais skristi gegužės mėn iš bcn į ktw. Prisiminimai ne kokie – stiuardesės nelabai sugebėjo angliškai paprašyt kad kėdę atsilenkt reikia. Publika – vien ūsuoti šlėktos ;]]]

  12. Donatas - 2010 10 25, 00:00

    kad būtų natūrali konkurencija, būtinai reikia dar vienos LCC. Tas pats Ryanair’as idealus variantas.. Šiek tiek primiršau ar ištikrųjų su jais (ryanairo) buvo kalbama dėl BAZĖS atidarymo ar tik keletos skrydžių paleidimo?

  13. Jurgis - 2010 10 25, 00:17

    @Vytautas Jei Wizzair kurs baze Vilniuj, tai gal ir pora lietuvaiciu stiuardesiu isidarbins. Treciadieni matyt kokia tai spaudos konferencija bus, tai daug kas paaiskes.

  14. Vytautas-NT - 2010 10 25, 01:03

    Manau, jei Wizz nusprendė kišti koją į Vilnių, tai žino kuo tai kvepia. Beje, sėkmingo konkurencijos su Ryanair pavyzdžiu ji turi.
    Klausimas- ko taip
    ilgai delsė? Nes geros sąlygos galiojo dar šiemet. Ar laukė, kol Star1 užsilenks? Arba kitas variantas- laukė naujų lėktuvų, nors vėlgi, skraidymui į Ryga tokių kliūčių neiškilo ir kelis reisus galėjo anksčiau pradėt. Kiek suprantu Rygoje Wizz lėktuvų nebazavo?

    Desertui būtų gerai gaut EasyJet su Gatwick-Vilnius reisu. O Gal Aerlingus pavyks įkalbėt vėl šį reisą atidaryt? Nes kitaip vėl liksim Su AirBaltic.
    Beje, ar Aurela galvoja šiemet į Londoną/Dubliną paskraidyt prieš Kalėdas? Konkurentų dabar gerokai mažiau…

  15. Aurela - 2010 10 25, 10:19

    Galvoja ir panasu, kad skris.

  16. Arvydas - 2010 10 25, 10:28

    Ryanair tikrai nesikurs Vilniuje po to kai įkūrė bazę Kaune. O šiaip, man asmeniškai kaip vilniečiui, tai pilnai užtenka ir Kauno oro uosto. :)

  17. Arvydas - 2010 10 25, 10:29
  18. ES - 2010 10 25, 10:31

    Truputi ne į temą, bet nustebau pamatęs, kad BA skrydžius tarp London City ir JFK vykdo su 100 vietų Airbus 318. Kai toks nedidelis capacity, tai ir bilietų kaina lapkričiui ~8000 litų..

  19. Pranas - 2010 10 25, 10:34

    @ES – šiaip jau BA A318 yra 32 vietų…

  20. Vytautas - 2010 10 25, 10:36

    @ES – ten yra ALL-BUSINESS-CLASS skrydis. Beje, eastbound vykdomas su sustojimu shanone

  21. Vytautas - 2010 10 25, 10:38

    persiprašau, westbound’as su sustojimu ;)

  22. Donatas - 2010 10 25, 10:40

    Dėl Suomijos aviacijos sąjungos paskelbto streiko aviacijos technines paslaugas teikiančiose įmonėse laikinai gali sutrikti Suomijos oro transporto eismas. Dėl streiko gali būti atidėta ar atšaukta dalis aviakompanijos „Finnair“ skrydžių.

    http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/gali-sutrikti-finnair-skrydziu-grafikas.d?id=37849667

  23. Ryanair - 2010 10 25, 10:49

    Latvia
    Riga Tallinn
    Lithuania
    Kaunas

  24. Jurgis - 2010 10 25, 10:56

    Kodel Alfa skelbia, kad Wizzair lenku kompanija ?

    As of April next year, Vilnius residents will have new destinations to fly to with the Polish low cost airline Wizz Air signing an agreement with Vilnius International Airport.
    http://www.alfa.lt/straipsnis/10417664/?Wizz.Air.coming.to.Vilnius=2010-10-25_07-00

  25. Vytautas-NT - 2010 10 25, 10:58

    Pastabėlė ES- London City oro uoste B767 ar analogiškas lėktuvas fiziškai nusileist negali.
    Jo esmė- oro uostas pačiame miesto centre. 20 min kelio nuo London city.
    O British Airways iš ten į Niujorką skraido su all-bussiness klasės lėktuvu. Ten, beje viso tik 32 vietos.

    Dar vienas lyrinis nukrypimas- o Aurela turi reguliarių skrydžių licenciją? Nes pernai kažkaip apie tai gandai pasklidę nebuvo. Nors įdomu ar įmanoma tokius skrydžius daryti be šios licencijos?

  26. ES - 2010 10 25, 10:59

    Supratau. Neįsiskaičiau iki galo.

  27. Jurgis - 2010 10 25, 11:02

    Dar del niuansu . Spaudos pranesimuose del Wizzair atejimo ir Ryanair rasoma:

    Tuo tarpu derybos su kita pigių skrydžių įmone – airių „Ryanair” įstrigo. Kelis mėnesius puoselėti planai dėl skrydžių į Vilnių ir bazės jame steigimo žlugo, nes airiai užsiprašė pernelyg palankių sąlygų. Išpildžius jas būtų kilęs kitų vežėjų nepasitenkinimas.

    Derybos su Ryanair ISTRIGO, bet nenutruko. Tai skamba kiek optimistiskiau, nei „nutrauktos”. Gal visgi suras dar koki saliamoniska sprendima.

  28. Aurela - 2010 10 25, 11:04

    Apeis, pardavines agentura, o jie bus samdomi kaip charteris ;)

  29. Pranas - 2010 10 25, 11:07

    Grįžtant prie Wizz Air – jei tikrai 8 kryptis ir tik vienas lėktuvas, tai net į Londoną kasdien skraidoma nebus. Nes gaunas po 2-3 savaitinius skrydžius krypčiai. Ir nėra daug krypčių kur normalu būtų tik 2 savaitiniai skrydžiai – Milanas-Bergamo, Barselona. Į kokį Oslą ar tuo labiau Stokholmą skraidyti 2 kartus per savaitę – nesąmonė, turės būti bent po 3 savaitinius skrydžius. Kaip ir į kokį Dortmundą – nes kitaip nesigaus pakankamai patrauklus produktas.
    Kita vertus Lutonas turbūt ir nėra pakankamai patraukli kryptis kasdieniniams skrydžiams.

    Mano krypčių spėjimas: NYO 3x, RYG 3x, BGY 2x, DTM 3x, MMX 3x, LTN 3x, EIN 2x, BCN 2x.

  30. Vytautas-NT - 2010 10 25, 11:20

    Priminsiu, kad su Talino oro uostu Ryanair derėjosi, berods 7 metus.

    Kas link Aurelos, tai pernai jie pardavinėjo per savo tinklapį. Tai reikia suprast, kad savaite paskraidė be licencijos? Ar turėjo kažkokią laikiną? Ar ten buvo irgi kažkoks apėjimas?

  31. Vytautas - 2010 10 25, 11:20

    @Pranas – Wizz skrenda ne į RYG, o į TRF, kas iš principo yra blogesnis variantas (susisiekimo su Oslu atžvilgiu)

  32. Jurgis - 2010 10 25, 11:21

    Na gerai, jei su Ryanair nesigauna, tai gal tikrai easyJet reiketu bandyt privilioti i Vilniu. Dar geriau butu, jie skraido i pagrindinius oro uostus ir Vilniui kaip sostinei tai butu didelis pliusas. O jei skraido i pagrindinius oro uostus, tai gal ir nereikalauja sumazinti oro uosto mokesciu iki nulio.

    Viena viltis issipilde. Ko mes galim tiketis dar VNO ? Be BAS , cia kaip bus, taip bus. Rytu kryptys, Azija ,- kaip del Turkish ? Kaip del St.Peterburgo ? Galu gale i Maskva dar galetu kas nors skristi.

  33. Pranas - 2010 10 25, 11:25

    @Vytautas – Taip, į TRF, susimaišiau skaičiuodamas :) Tačiau realiai ten Norwegijoje ne vien Oslo centre žmonės gyvena, ir Torp oro uostas turi savo catchment area taip apie milijoną gyventojų kuriems jis visai patogus.

  34. Vytautas - 2010 10 25, 11:46

    Manau kad reisas į TRF išstums Norwegian iš VNO. O BGY ir EIN turėtų „pjauti” Estonian…

  35. Deivis - 2010 10 25, 11:47

    I St.Peterburga galetu skraidyti Rossiya Airlines.Manau galetu uzpildyti AN148 kokius 3x per sav.

  36. Vytautas-NT - 2010 10 25, 12:00

    idomiai mastome. jei jau Rygohje Norvegian isstumti nesugebejo nei AirBaltic, nei Ryanair,tai Wizz su kokiais 2 savaitiniais reisais to tikrai nepadarys.
    Dar juokingiau skamba prielaida,kad Einhoven pjaus reisa i Amsterdama. Estonian sekmes esme- bendradarbiavimas su KLM. Todel dauguma ten-tranzitiniai keleiviai, kuriems Olandija,kaip tokia-neaktuali.
    Pats, beje, neseniai skridau i Masterdama,tai is lektuvo i miesta isejo gal keliolika zmoniu.

  37. Vytautas - 2010 10 25, 12:12

    Vytautas-NT – yra tiesos pas tamstą ;] Tik kas teisinga AMS, nemanau kad suveiks su OSL. Į norge nemažas emigrantų srautas, kurių dalis skrido su Norwegian tik dėl to kad iš Vilniaus. Mestels Wizz geras kainas, ir 737 pasidarys labai per didelis ;)

  38. Arvydas - 2010 10 25, 12:15

    Aš vis tiek nesuprantu apie ką jūs kalbat? Negi tikrai galvojat kad Ryanair skraidys iš dviejų miestų kurie vienas šalia kito yra?

  39. Vytautas - 2010 10 25, 12:16

    @Arvydas, skaityt lietuviškai nemoki? Kalbama apie Wizz ir Norwegian iš VNO. Prie ko čia Ryanair?>

  40. Pranas - 2010 10 25, 12:22

    @Vytautas – skrydžio kainos lyginat su šiaip kainom Norvegijoje yra nereikšmingos. Gardermoen oro uosto catchment area rašoma 2,5 mln., t.y. kelis kartus didesnė už Torp. Plius Norwegian siūlo jungtinius skrydžius į kitus Norvegijos miestus.

  41. Vytautas - 2010 10 25, 12:25

    @Pranas – sutinku, norvegui vienodai rodo tie keliasdešimt EUR. Bet jei keleivis tūlas lietuvis, dažantis namus, renkantis avietes ar pan., skris pigiau. Always ;)

  42. Deivis - 2010 10 25, 12:28

    Norwegian is VNO neises,nes jie siulo neblogas kainas per OSL i norvegijos miestus ir Dubaju.Wizzair skris tie kuriems reikia patekt i norvegija kaip galima pigiau,bet jungimu jie nepasiulys.

  43. Jurgis - 2010 10 25, 12:55

    Treciadienio laukiama matyt todel, kad pats Masiulis grizes is Kinijos galetu pristatyti Wizzair atejima i Vilniu.

  44. Jurgis - 2010 10 25, 13:00

    European Low Fares Airline Association
    http://www.elfaa.com/index.php

  45. Labiau patyręs - 2010 10 25, 13:03

    WiZZ spėju pabus neilgai, bet Ryanair, kad ateis į Vilnių tai garantuoju. Gal kiek užtruks, kol spardysis VNO, bet jie bus Vilniuje. Tada tik klausimas ar išeidama į VNO paliks KUN, ar turės ten keleta skrydžių.

  46. Jurgis - 2010 10 25, 13:04

    Norejau pasakyt, gera ELFAA nariu statistika –
    http://www.elfaa.com/statistics.htm

  47. Vytautas - 2010 10 25, 13:09

    @LP – kad ateis sutinku, jie ten tikrai nori grietinėlę nusigriebti. Bet sąlygų tokių kaip KUN niekada negaus velniam statyt savo angarą, jei nori keltis kitur??? Manau, kad paleis keletą pelningų maršrutų, aptarnaujamų iš kitų bazių, ir stengsis sugaudyt tai, kas „nedavažiuoja” iki Kauno.

  48. Jurgis - 2010 10 25, 13:12

    @Labiau patyres Man jau nelabai svarbu ar Ryanair skris is Vilniaus ar is Kauno, svarbu kad butu Lietuvoj. O kol Ryanair skris is Kauno as tikrai nematau dideliu problemu, kodel Wizzair turetu iseiti is Vilniaus. Manau, kad Wizzair yra labai vietoj pagal ju strategija ir yra visos galimybes jiems tik plestis Vilniuje, kaip kad jie daro Bukareste , kur padidino lektuvu ir skrydziu skaiciu.

  49. Labiau patyręs - 2010 10 25, 13:13

    @ Vytautas – manau čia jiems stato, o ne jie statosi. Dar manau, kad tokia situacija yra ideali Ryanair -todėl jie čia išsunks visas sultis maksimaliai. Todėl būkite ramus – skraidysite daug, patogiai ir svarbiausia pigiai.

  50. Pranas - 2010 10 25, 13:15

    @Labiau patyręs – nesutinku dėl Ryanair Vilniuje – nematau didelės prasmės.

    O Wizz Air dar maždaug 100 būsimų lėktuvų reikės kažkur dėti – tai iš pricipo lengvai trauktis iš kiekvienos potencialiai geros rinkos jie nelabai gali.

  51. Labiau patyręs - 2010 10 25, 13:18

    @ Pranas – Ryanair visada nori skraidyti iš pagrindinio oro uosto nemokamai. Problema tik, kad jiems tokių sąlygų nelabai duoda. O VNO jas duos – čia tik laiko klausimas. O renkantis iš kur nemokamai skraidyti VNO laimi prieš KUN.

  52. Wincas - 2010 10 25, 13:23

    Vakaru europieciams 100km yra niekas, todel Ryanair pasistaciusi savo angara KUN turbut iseis is KUN nebent jei bankrutuos…. O VNO tikrai gali tiketis ne bazes bet keliu krypciu pvz Londono ar kokio Dublino.

  53. Labiau patyręs - 2010 10 25, 13:27

    @ Wincas – malonu, kad save laikai vakarų europiečiu, bet geografiškai mes vidurio europiečiai :)

    Ryanair išeis iš bet, jei kitur galės uždirbti daugiau. VNO gavę galimybę skraidyti nemokamai – jie ten atsiras labai greitai ir angaras nelabai rupės.

    P.S. beje kuo jūs remiatės, kad jis statomas jų lėšomis? Kad spalvos į Ryanair panašios?

  54. Pranas - 2010 10 25, 13:28

    @Labiau patyręs – Bet tai Vilniuje dar ir primokėt jiem reikėtų, pvz. kad susimokėtų ground handlingo kompanijai už autobusus. Jiems skraidyt iš Vilniaus visokių papildomų smulkių nepatogumų keliančių kaštus, nors aišku visi jie įveikiami. Bet manau politinė valia tą daryt išsikvėps gerokai ankščiau.
    Nebent jų verslo modelis pradėtų sparčiau keistis, tik tuo aš abejoju (nes jei vis dar neina prie progos į Kopenhagą, tai kam jiems būtinai Vilnius).

  55. Deivis - 2010 10 25, 13:29

    Matyt kita vasara VNO turetu atsigauti,nes bus Wizz,galbut RYR ir tikekimes paslaptingojo BAS.

  56. Labiau patyręs - 2010 10 25, 13:37

    VNO sugalvojo tokį dalyką, kad pritraukti aviakompaniijas. Jie nemokamai ar primokėdami turės Ryanair (tai darys subtiliai, kad nepažeisti EU) ir tai leis VNO sukurti didelį augimą plius keleivių srautą. Tokiu atveju jau bus idomiau ir tiesioginius BAS skrydžius daryti, nes srautas tai leis, bei kitoms a/k išsivežti į savus HUB didesniu dažniu. Manau tai jų 2011 strateginis planas, o KUN numirs natūraliai. Galės ta progą taką atnaujinti, kai niekas iš ten neskraidys :)

  57. Donatas - 2010 10 25, 13:40

    :) įdomus pamąstymas:) Iš tiesų, sunku kažką prognozuoti ir kyla klausimas kas labiau nori – ar RYR Vilniaus, ar Vilnius RYR. Turbūt VNO, todėl bandys siekti kažkaip prisivilioti, nesk be Wizz Air’ų ir Ryanairo NEMINIMA jokia kita kompanija. Todėl ir galime daryti išvadas..

  58. Wincas - 2010 10 25, 14:01

    Idomus pamastymai @Labiau patyres primena Sustauska.
    Kad RYR stato uz savo pinigus parodo tai kad KUN neskelbe viesuju pirkimu konkurso angarui statyti, plius pati Ryanair pabreze kad tai yra ju angaras ant isnuomuotos KUN zemes, tai jei toks geras orakulas esate gal tada isvardinkite kur dar RYR turi savo angarus tikrai daug nera del to jei stato reiskias planuoja i ateiti, aisku jei pasikeistu KUN vadovas gali visko buti visgi partiniai nenuspejami…. O del tako atnaujinimo tai jis buvo sia vasara atnaujintas. Ir matant statistika matosi kad mirsta ne KUN o VNO ir kuo toliau tuo blogiau….

  59. Arvydas - 2010 10 25, 14:02

    @Vytautas, aš apie komentarus.

  60. Jurgis - 2010 10 25, 14:24

    Kad ir kaip ten bebutu, Wizzair atejimas yra gera zinia. Bloga zinia, kad dar puse metu VNO bus gilioje duobeje. Kiti metai bus Estijos metai – ivedamas euras, Talinas – Europos kulturos sostine, ekonomikos kilimas ir t.t. Estai be jokios abejones visa tai isnaudos 200 % , savo propagandai, nauju kompaniju ir investiciju pritraukimui ir t.t. Todel Lietuvai reikia jau dabar daryt viska, kad kitamet neatsidurti visiskai estijos seselyje. Yra didelis pavojus, kad Lietuva dar karta liks „paskutine pagoniska salimi” Europoje, o Estija nuo kitu metu 100 proc. europine salis, dar daugiau – Nordic country. Lietuvele atkakliai laikosi „nie to, nie sio” statuso. Nors po patriarcho mirties atsiranda viltingi naujumo ir progresyvaus mastymo zenklai. Dabar reikia svarios samones, drasos ir ryzto, veikti reikia greitai, ypac darant tai , kas yra visiskai aisku.

  61. Jurgiui - 2010 10 25, 14:44

    Ir is kur toks liguistas poreikis su ta Estija lygintis, gal tada dar su Slovakaija ar Slovenija pabandyk :)

  62. Tomas - 2010 10 25, 14:44

    @ Labiau patyręs, tamstos išvedžiojimai jau darosi patologiniai. Kas tau nutiko blogo KUN – kokį bagažą konfiskavo, į lėktuvą neįleido, kad tokia neapykanta?

  63. Labiau patyręs - 2010 10 25, 14:53

    @ Tomas ir Wincas – pasakykite „ne” pataloginiai egzpertai, kas geriau – vienas oro uostas su 2-3 mln ar du po 1-1,5mln 100 km spinduliu? Aš nesakau kuris yra geresnis VNO ar KUN. Aš klausiu kas yra geriau?

  64. Jurgis - 2010 10 25, 14:55

    Nieko blogo nematau lyginantis su Slovakija ar Slovenija, – geri ir sektini pavyzdziai. Lygintis i progresivesni nera liguistumas. Liga yra nematyti savo ligu,- korupcijos, provincializmo, neukiskumo ir panasiai.

  65. Vytautas-NT - 2010 10 25, 14:57

    Filosofinis klausimas, kodel Labiau patyrusiam,kaip paslaptingo plano vykdytojas netinka Wizzair? Aisku Ryanair „perkelimas” i Vilniu naudingas ta prasme,kad sukoncentruoja visa srauta i viena oro uosta- sena G.Ziemelio svajone.
    Kauno papjovimas nera naudingas politiskai, prisiminus, Kauno miesto ir rajono savivaldybes pasiryzusios merk i ta projekta pinigus.
    Kaip jau rasiau individualiu nuolaidu problema vienam oro uoste sunkiai sprendziama-tai parode Rygos atvejis. todel daug paprasciau turet atskira Ryanair oro uosta.

  66. Aloyzas - 2010 10 25, 15:13

    @Jurgiui: gal geriau su Šveicarija lyginkimes – nei EU ar NATO priklauso, nei EUR neturi, nu tiesiog „paskutine nesusipratusi šalis” Europos vidury. Bet nuo to jiems nei kiek ne blogiau.

    @LP: sąvoka „kas geriau” labai priklauso nuo to, iš kurios pusės (ar kišenės) žiūrėsi, bet man tai geriau jau du oro uostai po 1-1,5mln, nei du išvis be keleivių.

  67. gerazzz - 2010 10 25, 15:23

    wizzz ne kokai kompanija….ryanair daug geresne…wizz visada veluoja ir brangiau nei ryanair

  68. Jurgis - 2010 10 25, 15:23

    @Tikrai nieko pries, jei turetume bent viena lygintina su Sveicarija komponenta :) Bet kokiu atveju as optimistiskai ziuriu i Lietuva ir i Baltijos regiona. Kas jei ne mes pirmieji ismes ta okupacijos ir soc./kom. -izmu palikta mesla ? Manau, Baltijos salys turi tapti sekmes pavyzdziais pasauliui.

  69. Wincas - 2010 10 25, 15:25

    Geriausia yra du konkuruojantys negu vienas monopolistas, as suprantu kad kazkas noretu grizti i niurius laikus kai VNO diktavo salygas bet dabar yra kitaip dabar VNO konkurentas netik KUN bet gali patapti ir Palanga jei netycia prisiviliotu koki vezeja kuris isteigtu ten baze, o ir be to kas 100% uztikrintas kad tas WIZZAIR tikrai nuo balandzio prades skraidyt ??? Nepersokes griovio nesakyk OP ;) Sutartys siame pasaulyje yra vertos 0

  70. Jurgis - 2010 10 25, 15:39

    Veiklos VNO yra daugiau nei matosi, kad tik butu ryzto ir ambiciju. Viskas dinamiskai keiciasi ir vystosi pasaulyje, net tokiose stabiliai turtingose ir konservatyviose arabu salyse. Kodel Vilnius negaletu pabandyt pritraukti Azijos pigiu skrydziu bendroviu. Tada gal nereiketu is Minsko skristi su Etihad Airlines. Paskutinis pavyzdys :

    Flydubai: New services to Russia
    October 25th, 2010

    Flydubai, a airline marketing itself as the first low-cost airline in Dubai has recently expanded its route network with the introduction of two new services, both to Russia. The first service connects Dubai and Samara whereas the second, in operation as of October 16, is between Dubai and Yekaterinburg.

  71. Donatas - 2010 10 25, 16:02

    Mano nuomone, dėl pernelyg mažo keleivių srauto tikrai neatsiras daug tranzitu keliaujančių į Dubajų:) bent jau kol kas:) Kai pradės skraidyti Wizz Air ir dar kas nors- galima būtų mąstyti ir apie tokias FlyDubai

  72. Jurgis - 2010 10 25, 16:14

    @Donatas Aisku kad taip. Bet i VNO ateiti reikia ziuret globaliau. Jei FlyDubai skrenda i Jerevana, Baku, Samara ir Yekaterinburga , tai kodel negaletu skristi i Vilniu , is kurio , tarkim, lengvai galetu pasiekti visa Europa. O mums Dubajus aktualus kaip didziulis hub’as is kurio visa Azija, Australija pasiekiama.

  73. Vytautas - 2010 10 25, 16:49

    Turint omeny nesėkmingus RIX bandymus išlaikyti šią kryptį, tiesioginis Dubajus mums yra kaip tas gražus asiliuko sapnas iš kažkokio filmuko. Kažkas į tą pusę kaip ir VNO-ORD. Baikit svaigt ;]]
    O jei LCC (Wizz, Ryanair) nepradės iš Stambulo į ES skraidyt, tai apie šią kryptį taip pat siūlau pamiršt ;//

  74. Jurgis - 2010 10 25, 16:52

    @Vytautas Na ko taip pesimistiskai ? Ateitu Turkish su reisu Istambul – Vilnius ir viskas butu isspresta .

  75. Vytautas-NT - 2010 10 25, 17:00

    Kvailai atrodo tas ginčas- Kaunas klesti Vilnius miršta. Faktas, kad Ryanair bazė Kaune davė efektą. Vilniaus augimas buvo mažesnis už teoriškai įmanoma, dėl AirBaltic dalies skrydžių nutraukimo, Star1 bankroto (čia jau rudenį- vasara buvo gan neblogai).
    Jei dabar pradėsim lygint kokius spalio mėnesio rezultatus lyginant su rugpjūčiu ar gal net rugsėju, tai gausim sumažėjimą. Lapkritį iš Kauno turėsim mažiau krypčių, nei vasara. Tai jau skelbt Kauno augimo pabaigą?

  76. RamunasS - 2010 10 25, 17:17

    Kažin, ar nėra Ryanair catchment area didesnė iš KUN, nei iš VNO? Ryanair klientai tolygiau pasiskirstę Lietuvoje ir aplink, nesikoncentruoja tik Vilniuje. Perkėlus oro uostą 100km į rytus lenkams ir žemaičiams kelias pailgėja daugiau nei valanda. Tuomet Ryga ar Varšuva patogiau. Abejočiau, kad bus labai daug važiuojančių iš rytų į Minsk-3 (VNO :) ).

  77. Vytautas - 2010 10 25, 17:22

    @Jurgis – kas išspręsta? Masiulis dar šaukštą politinio kapitalo prisidėtų? ;]] Pažiūrėk senesnes Simono lenteles su kryptimis, kurios populiariausios tarp skrendančių netiesiogiai. Aš ten nematau nei iš tolo pakankamo kiekio skrendančių per IST. O tiesioginis srautas į ten būtų minimalus – atostogaut paketais pigiau; be to, Turkish neneša į LCC nei iš tolo. Taip kad max pratemptų vieną pusmetuką ;)

  78. Vytautas - 2010 10 25, 17:24

    @RamunsS – taip, kažkada seniau jau lyg ir buvom apie tai diskutavę. Jei į KUN iš pajūrio dar /- verta važiuot, tai perkėlus FR į VNO, viskas kas į vakarus nuo Raseinių važiuos į RIX ;/

  79. Vytautas-NT - 2010 10 25, 17:27

    Vilniaus srautai FlyDubai turėtų būt per maži. Tai nėra pigus kurortas, kaip Turkija.
    Realiausiu variantu laikyčiau Ethiad skraidymą į AbuDabį, kurie turi nedidelį A319 ir duoda geras kainas į Aziją ir pan.
    Tik reikia prisimint, kad į Minską jie skraido ne dėl ekonominių priežasčių…
    LCC į stambulą skraidyt nepradės, nes Turkija nepasirašė OpenSky sutarties. Matyt dėl problemų su Kipru.

    Beje, vienas iš variantų Wizz- skrydis į Larnaką kartą per savaite.

    Kas link Palangos, tai šis oro uostas orientuojasi į vakarų Lietuvos poreikius. Realiai ten reikia reisų rusų turistams atvežti, vokiečių turistams atvežti, gal dar suomiams.

    Realiai tariamos Palangos atveju sugrotų tik Ryanair bazė. Visi kiti variantai neduotų tokio didelio efekto..

  80. Principal - 2010 10 25, 17:59

    WizzAir vienas is munusu, kad jei ganetinai nepastovus yra, duoda mazai laiko krypciai isivaziuoti, atsirasti srautui. As sakyciau is galimu tryju variantu ar Wizz, ar EasyJet ar Air Berlin, Wizz yra pats blogiausias, o ir nenustebciau jei po kurio laiko pradetu vinioti meskeres, Rygoje ganetinai greitai pradejo. Tik idomu kokia ir kokios trukmes sutarti pasirase su VNO.
    Apskritai pastaruoju metu issigimsta Lietuvos oro transporto strategija. Gi buvo planuota, kad KUN rinks pigias kompanijas liaudziai, nes yra centre, o dabar se tau ir sostinei pradejo reiketi, nors neperseniausiai buvo sneketa, kad KUN negalima leisti brangesniu kompaniju, nes ten tik LCC. Dvigubi standartai…
    Anyway as pritarciau variantui, kad VNO reikia Ryanair, o ne atvirksciai, o kad KUN yra Ryanas, galime tik dziaugtis, nes nemaza dalis nebevaziuoja i Ryga, is kur irgi su tuo paciu Ryanair dazniausiai ir skrenda. Ir beje nenustebciau jeigu Ryanair ne is VNO prades skraidyti, o atidarys sezoninius skrydzius is Palangos, nes Laszlo Tamas interviu VZ yra pasakes, kad Vokietukai i pajuri galetu keliauti ne tik autobusais, bet ir musu lektuvais… :)

  81. ACC - 2010 10 25, 18:24

    Principal, tas oro uostu ‘tandemas’ musu rinkos salygomis negali veikti sekmingai. Srautai yra per mazi, kad VNO be stipraus bazinio vezejo ir pigiu skrydziu galetu islikti konkurencingas ir auginti srautus.

  82. Šarūnas - 2010 10 25, 18:27

    http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=33134
    Ryga nepraleidžia progos pasipuikuot.

  83. Jurgis - 2010 10 25, 18:48

    Liūdnas prisiminimas apie „Star1 Airlines“
    Lietuvos Respublikos prezidentei
    http://www.lrytas.lt/-12880201141285796700-liūdnas-prisiminimas-apie-star1-airlines.htm

  84. Donatas - 2010 10 25, 19:40

    Gal ir lėktuvo neturi atliekamo šiuo metu Wizz Air:) Todėl bus tik nuo balandžio mėn.

  85. Principal - 2010 10 25, 19:48

    @ACC: As su tuo sutinku, bet truputi juokingai atrodo, kai seniau buvo pareiskimai, mum pigios bendroves nerupi ir t.t. Zlugo flyLAL, pasitrauke AirBaltic ir prdejo ciulbeti.. Kaip sakoma yra patarle: neissizadek tiurmos ir ubago lazdos :)
    Antra as tikrai garantuoju, kad viename Vilniuje jei viskas bus bazuota kainos bus aukstesnes, puse Lietuvos vaziuos i Ryga, nes arciau, o gali buti ir pigiau. Netgi realiai kai as pats pagalvoju VNO paslaugomis naudojausi tik uz valdiskus pinigus :D Na ir dar karta kai su finnair i uzatlanti teko keliauti. Visi kiti skrydziai uz savus pinigus buvo su Ryanair is Kauno :) Ir manau Lietuvos geografiniam centre tureti pigias linijas paprastai liaudziai tikrai yra labai gerai :) Reziumuojant VNO reikia normalaus bazinio vezejo, o ne LCC ir kitokiu nieku…:)

  86. Jurgis - 2010 10 25, 20:35

    @Vytautas-NT Beje, labai idomu. Nors Turkija ir nepasirašė OpenSky sutarties, Wizzair skrenda i Stambula is Budapesto, tai jei bus Vilnius-Budapestas , tada su persedimu galima bus pigiai ir Stambula pasiekt, kas yra labai labai gerai.

  87. Deividas - 2010 10 25, 21:06

    O kas čia keisto, kad Wizz’as iš Budapešto į Stambulą skrendą? Wizzair ir yra Vengrijos įmonė, tai kiek suprantu šiuo atveju OpenSky sutartis yra nereikalinga.

  88. Wincas - 2010 10 25, 21:08

    o kas garantuotas kad is vis bus tas Wizz air ??

  89. Jurgis - 2010 10 25, 21:16

    @Deividas Taip, tu teisus. Tiesiog Vytauto-NT sakinys sumaise,- „LCC į stambulą skraidyt nepradės, nes Turkija nepasirašė OpenSky sutarties. Matyt dėl problemų su Kipru.” Bet jis , matyt, turejo omeny, kad neskraidys i Stambula is Vilniaus.

  90. Vytautas-NT - 2010 10 25, 21:30

    šiaip įdomus tas nukentėjusiųju keleivių požiūris. Jie kalba apie kompenacijas iš bendrovės, kurios net normalių savo įsiparigojimų vykdyti negali.
    ES reglamente kompensavimo mechanizmas buvo sukurtas, kad vežėjai nepiktnaudžiautų savo teisėmis. Bene svarbiausias dalykas buvo kova su overbook’ingu, kuris, spėju dabar pasidarėmažiau populiarus (ir greičiau labiau paplites JAV, kur išvystytas tranzitinių oro uostų tinklas).
    Tad tiek Star1, Tiek FlyLAL atveju apie kompensacijas galima kalbėt tik tuo tveju, jei vežėjai atgaivins savo veiklą ir tada „atgis” ir jų įipareigojimai…
    Beje, įdomu ką minitras aviacijai gero parvež iš Kinijos?
    Gal irgi kokių susitarimų su Kinais?
    Aš tai sunkiai įsivaizduoju, ką Talinas gali pasiūlyt kinams geriau, nei Ryga? Geografinės padėties skirtumas- tik 300 km. Estonian tinklas mažiau išvystytas nei AirBaltic.
    O šiaip skraidyt i į Vilnių galima…
    Aišku kitas reikalas, jei Estonian parduotų kinams, nes ji kainuotų, spėju, pigiau, nei AirBaltic.
    Tiek Talinas, tiek Ryga, tiek Vilnius kinus domintų ne kaip galutinis taškas, bet kaip tranzito taškas į kitus Europos oro uostus.
    Bet bet koks žaidimas su open sky iš esmės reikalauja dalyvavimo ES vežėjuje.

    Beje, kodėl Vilniuj nereikia LCC? Tai budas greitai padidinti keleivių srautus, jei vežėjas atidaro daug krypčių ir imasi agresyvios kainodaros. Ir net suformuoti nujus. Tada gerėja statistika ir bendras oro uosto patrauklumas kitiems vežėjams.
    Bazinis vežėjas būtų gerai, bet iš kur ji paimt? SKYWAYS savo šanso neišnaudojo. Dabar turim tokius fragmentus- Estonian ir AirBaltic…
    Ir dar klausimas ką tas bazinis vežėjas turi daryt? Ar vežiot keleivius po Europos Hub’us, ar vystyt tranzitą, nes tai du kiek skirtingi, nors ir persiklojanty uždaviniai…

    Beje, kalbant apie Ryanair, tai jų skraidymas į tradicinių vežėjų oro uostus apsirboja iš esmės Gatwick’u, Madridu, Dublinu, Barselona. Na, aišku yra atveju, kai UK tiesiog vienas oro uostas viskam, kaip Mančesteris, Liverpulis ar Edinburgas…

  91. Vytautas-NT - 2010 10 25, 21:33

    Dėl LCC ir Stambulo- gali pradėt skraidyt koks turkų vežėjas. Bet ar pririnks tiek keleivių- klausimas. Kas link Turkish Airlines, tai jie gerai tranzito prasme- atpigintų dalį jungiamųjų skrydžių ir pasiūlytų didesnę geografiją…

  92. skraidytojas - 2010 10 25, 21:55

    kai kuriu komentarai, svelniai tariant, juokingi. pirmiausia – kuo pakenks LCC Vilniuje, kad ir tas pats Ryanair? ikas? kaip suprantu, gerai ismanot Ryanair kainodara ir t.t. ir puikiai zinot, kad bilietas is Vilniaus kainuotu daugiau, nei tas pats bilietas is Kauno. gal galima butu tada suzinoti, kiek brangesnis tas bilietas butu? Low cost’ai pripazista jau ne vienus metus, kad skraidymams vien i uzkampius (KUN netaikau) ateis pabaiga – reikes eiti i tradicinius oro uostus ir siulyti paslaugu kokybe, o ne tik kaina. jei musu, bajoru plikom subinem (sedinciu be skrydziu), tikslas yra, kad neduok dieve kas konkurencija kazkam sudarytu ir galiojancia tvarka kiek pakeistu. teisingai – geriau sedekim su keliais skrydziais is VNO ir prikrautom kelnem, jei Ryanair staiga nuims kelis skrydzius is KUN. kam mums skrydziai ir pasirinkimas? geriau pasigasdinkim ir nieko nekeiskim.

  93. Vytautas - 2010 10 25, 22:03

    @Vytautas-NT, tu vėl su tais Turkish;)
    http://simonas.bartkus.lt/blog/2009/10/19/kur-skrenda-keleiviai-is-vilniaus/

    Paanalizuok lentelę, ir pamirškim šitas fantazijas ;)

  94. Jurgis - 2010 10 25, 22:24

    Vytautai, fantaziju nereikia niekad pamirsti. Cia be juoko. Aisku sunku lyginti, bet is Rygos i Stambula ir atgal airBaltic lektuvas visalaik pilnas,- pats skridau pora kart. Turek omeny, kad Stambule beveik 20 mln gyventoju ( 15 mln oficialiai, like 4-5 mln kasdien atvaziuojantys). Sako dabar Stambulas trecias po Sanchajaus ir Mexico. Fantastiskas fantastisku galimybiu miestas, vien miestas kokia rinka.

  95. skraidytojas - 2010 10 25, 22:26

    @Vytautas. Komentaras po ta lentele: „Aviacijos verslo svarbi ypatybė yra ta, jog pasiūlos atsiradimas smarkiai pastumia į viršų paklausą.” ir t.t.

  96. Vytautas - 2010 10 25, 22:34

    @skraidytojas, @Vytautas-NT – pastumia, jei yra ką pastumti ;] Kai pas mus paklausa ta kryptim niekingai maža, o tranzitu nei nekvepia (jei jau norit lygint su RIX, nes ten pagrindiniai keleiviai tikrai nėra latviai), IMHO maršrutas pasmerktas.

    Na ok ok, yra labai maža prošvaistė, jei tai būtų LCC, ir turkai iš to 20mln miesto skristų pažiūrėt į marijos žemę ;///

  97. Tomas - 2010 10 25, 22:36

    Principal mane gerokai prajuokino. Pasipiktino žmogus, kad LCC ateis ir į Vinių. :) O kitam sakiny dar parašė, kad jeigu ateis į Vilnių, tai bus „dvigubi standartai”. Įdomu ar jis išvis suvokia ką šneka, nes dabar kaip tik visą laiką ir yra/buvo dvigubi standartai, kai KUN leidžiama nusimauti kelnes, kad tik ateitų kokia nors pigi avialinija ir visai nesvarbus pelnas, o VNO yra arkliukas, kuris turi nešti pelną ir kuriam negalima įsileisti LCC. Deja, pamatė, kad jeigu VNO nenusileis LCC, jis bus arkliukas, bet tik su mažu skrydžių kiekiu.

    Jei VNO nuo pat pradžių būtų buvusios sudarytos tokios pačios sąlygos kaip VNO, tai apie jokius ryanair KUN nebūtų jokios kalbos. O čia dar žmogus kažką šneka, nesuvokdamas ką…

  98. Tomas - 2010 10 25, 22:38

    Paitaisau:

    Jei VNO nuo pat pradžių būtų buvusios sudarytos tokios pačios sąlygos kaip KUN, tai apie jokius ryanair KUN nebūtų jokios kalbos. O čia dar žmogus kažką šneka, nesuvokdamas ką…

  99. Wincas - 2010 10 25, 22:47

    Bet kadangi seimo oro uostas daugumoje skraidina valdininkus todel ir negali nusimauti kelniu nes su economine klase zmones uz valstybes pinigus neskraido …. :)

  100. Jurgis - 2010 10 25, 23:20

    Vien ziurint pagal statistikos departamento pateikiama turistu skaiciu mums labai gerai butu turet ir Air Berlin Vilniuje :

    In 2009, Vilnius city municipality accepted 521,000 visitors. Last year, Vilnius county received most guests who stayed for some time from Poland – 101,900 tourists (18.6% less than in 2008), Germany – 56,300 tourists (20.4% less than in 2008), and Russia – 51,400 (18.7% less than in 2008).

    Jei lenkai autobusais vaziuoja, rusai traukiniais, tai vokieciai tikrai skraidytu ir turetume dvigubai daugiau turistu.

    Dabar kurioziskai atrodo Lietuvos turizmo departamento rugsejo menesi uzpirktos reklamines kampanijos UK, o iskart po tu reklaminiu kampaniju dingsta visi tiesioginiai skrydziai is Londono i Vilniu :( Ziauru !

  101. Principal - 2010 10 26, 00:26

    @Tomas: o mane juokina tavo komentaras ir to Labiau patyrusio laidojimai… Trumpai drutai, uzdarius KUN ir i VNO pritraukus kad ir dar kelias LCC, Lietuva nuo to tik pralos. Didesnei daliai Lietuvos VNO atstumu toliau nei RIX. O RIX rasi ir LCC tas pacias ir dar didesne pasiula kitu vezeju, kuriu VNO kaip tik ir reikia, tad jei smegenu turi pakankamai neturetu buti sunku suprasti kas yra kas…
    O dvigubus standartus omenyje turejau tai, kad KUN butu gerai tureti kokia 1 jungti su padoriu europos hubu, bet to nebus nes juk VNO interesai bus paminti. As asmeniskai apskritai VNO dideliu srautu net neisivaizduoju, tai turetu buti aukstos klases, su geru aptarnavimu oro uostas, kuriuo naudotusi pinigingi zmones, o srautai dideli ir tas visas bardakas tebunie, kad ir KUN. Kaip kazkas protingai yra pasakes:”Ko nesuprntame mes patys – pades suprasti kiti”.

  102. Vytautas-NT - 2010 10 26, 00:42

    Turizmo departamentas negalėjo surognozuot, kad Star1 taip greit bankrutuos. O žiūrint globaliai krydžiai iš Londono į Lietuvą nedingo…

    Šiaip nesuprantu Winco baimės- ateis Wizz į Vilnių. Tai nuo to kitą dieną Ryanair nustos skraidyt? Nebus to. O globaliai- bus didesnė konkurencija- bus geresnės kainos.

    Vat galiu pateikt netiesioginės konkurencijos pavyzdį- Į Rygą pradėjo skraidyt iš Maskvos 4 vežėjai. To pasekoje bilietai iš Vilniau per Rygą į Maksvą pigesni, nei skrendant tiesiai iš Rygos, o latviams dabar reikia lėktuvus užpildyt tranzitu. Spėju ir tiesioginių bilietų kainos turi krist. Iš kito pusės tikiuosi, kad Aerosvit kažką pasiūlys ir Vilnietiškos kainos kris.

    Beje, kas per stereotipas, kad vokiečių turistai skraido tik AirBerlin? Jei bus daug skrydžių su tuo pačiu Wizz ar Ryanair (bilietai po 10 EUR ir pan.)- bus ir turistų. Kažkodėl suomiai Ryanair nesibaido ir neskraido vien tik su Finnair.
    Beje, šiaip AirBerlin nėra pigi bendrovė, tik turi išvystytą Tinklą vokietijoj. Ji labiausiai svarbi, kaip dar viena OneWorld alianso (būsima) atstovė Lietuvoje.

    Kalbant apie mokesčius Vilniuje, tai jie ir šiaip dabar nėra dideli. Spėju kažkur apie 40 Lt bilietui, o gal net dar mažiau. Aišku kai bilietas kainuoja 20 Lt, tai mokesčiai „labai jaučiasi”.

    Šiaip kai kurie pamiršta, kad Vilnius nuo Kauno šiek tiek skiriasi. Į Kauna be AirBaltic ir Ryanair nieks neskraido. Vilniuj turim LOT, SAS, CSA, UtAir ir t.t.
    Problema juk tame, kad nuleide mokesčius Ryanair, turėsim juos nuleist visiems kitiems (nediskriminacija).
    Tad remsim ne tik ekonominės klasės skraidytojus, bet ir verslo…
    Ką duoda du oro uostai su skirtinga kainodara- galimybe taikyti tą skirtingą kainodarą. Vilniuje tokį triuką teoriškai būtų galima atlikti su atskiru terminalu LCC, bet tai dalykas greitai nepadaromas.
    Kitas reikalas- yra tikslas išnaudoti esamą infrastruktūrą. Galop juk ir LEZ’ą turim šalia.

    Beje, valdininkai skraido ekonomine klase privalomai. Verslo klase gali skrist tik labai aukštas pareigas užimantys pareigūnai, gal seimūnai ir ministrai. Ir su Ryanair irgi skraido.
    Tik nepamiršt reikia, kad valdininkas skrenda tada kai vyksta posėdžiai, o ne tada, kai skraido Ryanair (tas tris dienas per savaite).
    Valdininkams labiausiai reikia CSA rytinio/naktinio reiso. Už tai irgi būtų gerai „primokėt”…

    O kalbant apie Ryanair plėtra, tai reikai prisimint, kad dar yra šalių, kur Ryanair mažai reišiasi net ES viduje. (Graikija, Bulgarija, Rumunija, Suomija ir t.t.) Be to, gal OpenSky erdvė išsiplės.
    O svarbiausia, ką AnnaAero pastebėjo, kad lyginant su Ryanair. garsusis Southwest skraido vos ne dvigubai ar trigubai dažniau. Vadinasi erdvės plėtrai dar yra net užpirkus visus lėktuvus 2013 metais…

  103. Vytautas-NT - 2010 10 26, 01:08

    Aš bijau, kad Lietuva yra per maža šalis, kad mes bandytume kurti mūsų salygom London-City ir London Luton- ne tiek daug verslo klasės skraidytojų, nes kitaip būtų skrydžių gerokai daugiau…

    Todėl pigių skrydžių bendrovių atėjimas į Vilnių, keliantis bendrą statistiką yra geras iš esmės…

    O dėl KUN jungties su HUB’ais, tai čia pirmiausia jų direktoriaus pozicija (nebent jį kažkas verčia taip galvot)- jo prioritetas- pigių skrydžių bendrovės (tiesa Wizz į Kauną priviliot irgi nepavyko).

    Dabar pastaba dėl atstumo- kaip žmonėm nesunku nuvažiuot dėl pigesnių skrydžių į Rygą (ir net į Varšuvą), tai jei iš Vilniaus būtų tikrai pigiau- vaižuotų čia ir iš Rygos, ir iš Klaipėdos…

    Dar norėčiau grįžt prie vieno klasikinio Labiau patyrusio teiginio apie „tris tarptautinius oro uostus”. Reikia neužmiršt, ad labai skiriasi Lietuvos ir Latvijos geografija. Ten net pagrindinis kurortas šalia sostinės.
    Pažiūrėkim kokia įdomi situacija mažytėj Estijoj- ten dabar net 5 ar 6 oro uostai veikia (3 sausumoje).
    Taigi Kauno ir Vilniaus sinergija teoriškai yra galima. Tik tai nėra lengvas uždavinys…

  104. ACC - 2010 10 26, 03:51

    Sinergija galima tik esant dirbtiniam reguliavimui, bet tokiu atveju visada islys Principal mineti dvigubi standartai.

  105. Audrius - 2010 10 26, 08:28

    Gal kas nors galite parodyti buvusio VNO vadovo Ivanausko interviu „Respublikoje”?

  106. Tomas - 2010 10 26, 08:41

    @Principal: Tai dabar jau pradesi kazkokias delfi nesamones pilstyti, mazdaug VNO ir tamsus valdininku klanas siekia neileisti normaliu kompaniju I KUN, nors jos ten verzte verziasi? Gal nereikia cia tokiu nesamoniu, kazko airbaltic niekas nesutrukde ateiti I KUN, o visas kitas vargu ar KUN isvis domina, tuo labiau konkurencija su ryanair.
    Del Vilniaus netinkamos geografines padeties – kur pagrindiniai Estijos, Latvijos, Suomijos, Svedijos ir t.t. miestai ir oro uostai? Gal saliu centruose? Ne, paciuose pakrasciuose salia juros. Kazko ten del to nekyla problemu, nors salys ir atstumai didesni. Nesakau, ten yra ir kiti oro uostai, ju reikia ir Lietuvoje, taciau gal baikim svaigti apie KUN kaip pagrindini Lietuvos oro uosta, nebent is savo kisenes nutiestum 200km/h traukinuka iki Vilniaus, ko itariu nebus. ;)

  107. juokingi - 2010 10 26, 08:50

    juokingi kai kurie komentarai. įdomu, kaip KUN galėtų _NEĮSILEISTI_ kokios nors bendrovės :) tarptautinis oro uostas, įkainiai: noriu-skrendu. Reikalas tas, jog jokia bendrovė net nerodo intereso KUN oro uostu ..

    RYANAIR oro uostui už paslaugas nemoka, BT moka kelis centus už savo „Fokkerį” (irgi kelis kartus mažiau nei oro uosto kainodara), tai oro uostas priverstas gyventi iš vieno-dviejų krovininių lėktuvų per savaitę. kažin, ar ilgai taip seksis.

  108. Audrius - 2010 10 26, 09:35

    @skraidytojas – kas gi kam nors DRAUDŽIA skraidyti (ES bendroje ervėje)? Jeigu neįvykdomi primygtiniai reikalavimai nemokamo aptarnavimo, ar dotacijos iš valstybės ar savivaldybės, – to nelaikyčiau trukdymu. Juolab tokia „parama” kirstųsi su kai kuriais įstatymais.

  109. Vytautas-NT - 2010 10 26, 09:37

    KUN oro uostas gyvena iš to, kad jame keleivių daug. Tik, aišku, mūsų taupūs keleiviai nusipirkę bilietą už 100 Lt nelabai linkę oro uoste išlaidauti…
    Kadangi matoma nauda iš didelių keleivių srautų, tai galima tokį oro uostą dotuoti (darant prielaida, kad surenkami mokesčiai bent jau dengia išlaidas)

    Kaip Ryanair problema sprendė Talinas- labai įdomus klausimas. Spėju sutartis yra konfidenciali. Arba greit sulauksim AirBaltic ir kitų vežėjų pretenzijų…

    Kas link Respublikos interviu, tai panašu, kad jis yra tik popieriuje…

  110. Obs. - 2010 10 26, 09:39

    KUN-HHN-KUN (Ryanair)
    2010 (1-8): 38.940 (LF 81,7 %)
    2009 (1-8): 40.697 (LF 83,5 %)
    -4,32 %

    RIX-HHN-RIX (Ryanair)
    2010 (1-8): 37.197 (LF 78,8 %)
    2009 (1-8): 38.939 (LF 80,2 %)
    -4,47 %

  111. Wincas - 2010 10 26, 09:45

    As niekad nesakiau kad Wizz yra blogai tik sakau kad iki balandzio gali visko dar buti, ims ir persigalvos Wizzair, o konkurecija is VNO numustu kainas KUN, o VNO dienos suskaiciuotos visgi techniniai parametrai nelabai atitinka didelius oro uostus, o plestis nelabai yra kur, todel Long Haul skrydziai galimi nebent is KUN todel nors ir kiek butu nepatenkintu, bet yra kaip yra. Suprantu kad vilnieciams „labai” nepatogu vaziuot i Kauna visgi kelias prastas, bet kiek supratau del pigesniu skrydziu net ir vilnieciai prastu keliu atvaziuoja iki KUN. O jei SAS skraido is Palangos tik laiko klausimas kada prades ir is KUN.

  112. Tomas - 2010 10 26, 10:06

    Wincai, Wincai, paziurekim be svaiciojimu, negi manai kad koks nors oro uostas baltijos salyse greitu metu aptarnaus daugiau nei kokius 8 mln keleiviu? O tiek ir su tokiu taku kaip VNO galima aptarnauti. Tuo labiau negi manai kad greitu metu yra sansu atidaryti tiesioginius keleivinius reisus I kokia Amerika? Nera. O realiai visada imanoma tiek pailginti, tiek ir nutiesti nauja taka. Taciau apie tai artimiausiu metu nereikia net galvoti. Visa tai tik sapaliones. Pradziai bent kokius 3-4mln aptarnaukim per visus oro uostus, o tada jau svaikim.

  113. Audrius - 2010 10 26, 10:11

    @Wincas – kokių parametrų reikia „dideliems oro uostams”? KUN, RIX, TLL yra dideli ar nelabai? Nebent takas VNO trumpesnis, bet ir Rygos prieš 2 metus buvo lygiai toks pats. Kas trukdo pailginti VNO? Pora sodininkų ir taboras? Juolab D&G gatvės pratęsimas prašyte prašosi.

  114. Vytautas-NT - 2010 10 26, 10:15

    Žavi Winco logika- kadangi dirba Kauno oro uoste, tai kartkartėmis pasvajoja, kaip gerai būtų uždarius VNO…
    Prisiminus, kad AirBaltic lėktuvai iš Kauno skraido tuštoki, SAS greičiausiai šiuo oro uostu nesusigundys. Aš tai realesniu kandidatu matyčiau LOT, kuriems čia vos valanda skrist į Mickevičiaus miestą.

    Vis dėl to atstumas tarp Vilniaus ir Palangos yra labai didelis. Juolab, kad iš Palangos SAS dar arčiau skraidyt…

    Vilniaus-Kauno atveju skirtumas yra tik 100 km. O Kaunas nėra toks didelis miestas, kad generuotų didelius savarankiškus srautus…

    Vienintelis Vilniaus minusas- trumpokas takas. Pasirodo net Talinas turi 3 km taką (todėl mėgsta kalbėt apie kinų atėjimą).
    Jei atsirastų kam skraidyt- gal ir taką pailgintų- spėju labai norint ir tai įmanoma.
    O Kauną reikėtų labiau išnaudot krovinių vežimui ir gerinti atitinkamą infrastruktūrą…

  115. Jurgis - 2010 10 26, 10:15

    @Wincas Na cia yra paprastas reikalas. Kopenhagos Go terminalas (LCC terminalas) atidaromas spalio 31 d. KUN turetu bandyti susitarti su kuria nors ten besibazuojancia LCC, kad atidarytu skrydi i KUN. Tada ir atsiras KUN jungtis su CPH. Bet kadangi Ryanair atsisake bent kol kas CPH GO, tai tokia atsiradusi jungtis nuimtu nuo Ryanair kazkiek tai keleiviu. Tokia jungtis KUN tikrai buu labai gerai.
    Kopenhagos GO terminalas –
    http://www.cph.dk/CPH/UK/ABOUT CPH/Building for the future/CPH Go/

  116. Jurgis - 2010 10 26, 10:25

    @Wincas Na pavyzdziui Scandinavian LCC Sterling Airways skraidys is Kopenhagos Go terminalo. Tai kodel gi KUN nepabandzius susitarti, kad jie skristu ir i Kauna is CPH ? „Belskites ir bus atidaryta” !

  117. Wincas - 2010 10 26, 10:48

    VNO plestis trukdo netik sodai bet ir sanitarine triuksmo zona, jei butu taip lengva senai butu takas prailgintas, o kad uzdarytu VNO tikrai nenoreciau be konkurencijos KUN pataptu brangiu valdininku oro uostu taigi tai nenaudinga, o del Rygos is KUN krypties tai manau ji tiek pat yra naudinga kiek ir butu KUN – VNO, jei jau reikia skrist per RIX su masina nuvaziuoju, o jei kur toliau tai tik per dideli HUBA visgi RIX yra tik hubo prototipas jei netycia uzsilenktu Air Baltic tai ne ka geriau atrodytu nei VNO.

  118. Tomas - 2010 10 26, 11:00

    Wincai, nesuprantu kam mesti pinigus I VNO tako ilginima, jei tam paprasciausiai nera poreikio ir artimiausiu metu tokio poreikio nebus? O dideliu kliuciu tam nebutu, visos jos tikrai apeinamos kai kalbama apie tokius projektus, kelios bakuzes tikrai nemaiso – jei reikia, galima ispirkti, taciau velgi, nusileiskim ant zemes, apie tai net neverta sneketi.

  119. Wincas - 2010 10 26, 11:05

    Poreikio nera, nes nera susidomejimo, o susidomejimo nera nes nera galimybiu :)

  120. Wincas - 2010 10 26, 11:06

    Cia kartais ne Tomas Vaišvila postringauja ?

  121. Jurgis - 2010 10 26, 11:23

    Visgi kodel VNO iki siol nepaskelbia ziemos sezono tvarkarascio ?

  122. Linas - 2010 10 26, 11:24

    Wincui stoga nurove! :D

  123. Mindauqas - 2010 10 26, 11:30

    Wincą atkratė fūros ir atsibodo su jomis trankytis, tai aviacijos ekspertu patapo:)

  124. Vytautas-NT - 2010 10 26, 11:39

    Pasirodo 2009 metais Varšuvos oro uostas uždarė „Etiuda” terminalą, skirtą pigių skrydžių bendrovėms. Gal dėl to iš ten Ryanair pasitraukė? Tad kažkodėl Lenkijoj tas terminalas nepasiteisino..?
    Kas link triukšmo zonų, tai įdomu kaip tada sukasi London City, Berlin Tegel, kurie yra mieste. O ir Talino oro uostas iš esmės irgi yra mieste…
    Skraidymas iš KUN per RIX, aišku nesuteikia tokių galimybių, kaip Stokholmas ar net Varšuva, bet bent jau tam tikrą tinklą Europoj pasiūlo.
    Pastebėsiu, kad kartais gali būt pigiau skrist iš Kauno, nei iš Rygos (tiesa gali būt niuansų su AirBaltic bagažo mokesčiais).

    Beje, jei kalbam apie Sterling airlines, tai jie dar 2008 bankrutavo. O jei Cimber-Sterling, tai šituos labiau turistų vežiojimas domintų ir klausimas ar norėtų į Kauną skraidyt. Juolab, kad tai nėra tipinis low-cost’as. Greičiau regioninis vežėjas (beje su AirBaltic bendradarbiauja).
    Internetas kol kas rodo vienintelį skraidytoją į Kopenhagos Go terminalą- EasyJet, kam Kaunas nelabai įdomus (nebent Vilnius). Kažkaip laukto ažiotažo nesigavo.
    Svarbiausias filosofinis klausimas- kam taip mirtinai reikalingas reisas Kaunas-Kopenhaga? Nuskrist į Kopenhagą tiesiai galima gana nebrangiai ir iš Vilniaus arba Rygos.
    Jei tikslas skrist į Kopenhagą, kad iš ten keliaut toliau, tai kokių tradicinių vežėju atveju pigiau nei skrendant iš Vilniaus gali nebūt.
    O jei galvojama apie kitas pigių skrydžių bendroves, tai jau dabar Ryanair siūlo nemažai jungčių į tokius taškus, tad iš Kopengahos pigiau nebus…

  125. Wincas - 2010 10 26, 11:40

    Vilnius baigia mane suvalgyti….

  126. Vytautas - 2010 10 26, 11:48

    @Wincai – o kodėl tau nepabandžius savęs realizuoti DELFI komentaruose? Būtum stipri jėga, ten chebra pastoviai taškosi Vilnius-Kaunas ginčuose, kas didesnę nesąmonę pasakys ;]]

  127. Vytautas - 2010 10 26, 11:54

    @Wincas – ir dar, kaip tau mintis Seimą perkelti į Kauno LEZ? pagalvok kaip efektyvu – visi valdininkai tik pro duris ir į Ryanair lėktuvą. Ir Lietuvos vidury praktiškai, kiekvienas gali atvažiuot patogiai ir apšlapinti sieną ;DDDD

  128. Wincas - 2010 10 26, 12:07

    Kodel dabar nusprendet kad as noriu uzdaryti VNO as tik sakau kad jis neturi kur plestis, o tai reiskias neturi ateities kaip pagrindinis Lietuvos oro uostas. Jei jis turetu galimybiu plestis nebutu svarstyta planai atidarytu nauja kazkur prie Elektrenu.

  129. Wincas - 2010 10 26, 12:09

    Seima siulyciau iskelti i Antruju Pravieniskiu miesteli.

  130. Audrius - 2010 10 26, 12:51

    @Wincas – Elektrėnų oro uostą kol kas palikime anūkams. Visiems gerai žinoma, kad Vilniaus oro uostui yra suplanuotas antrasis takas. T.k. plėstis vietos yra kur, pasirodo…

  131. Vytautas-NT - 2010 10 26, 12:54

    Planai statyti nauja oro uostą prie Elektrėnu svarstyti dar tarybiniais laikais. Nuo tų laikų tie planai ir yra.
    KUN, kaip obketas esantis mažiau gyvenamoje treitorijoje galimybiu plėstis turi daugiau. Svarbiausias klausimas- yra realus poreikis tai plėtrai. Dabartinės insfrastruktūros užteks gana ilgam.
    Vilniaus atveju- jei tikimės, kad oro uostas išaugs iki 10 mln keleivių per metus. Na nelabai tai realu artimiausiu metu.
    Teoriškai svarstytinas tik tako ilginimas (jei norim su kinais biznį vystyt) ir tada esamos erdvės užtektų dar labai ilgam…

    Esmė tokia- piinvestavom į betoną nemažai, tad reikia pagalvot, kaip optimaliai išnaudot esamą infastruktūrą…

    Gal po kokiu 5-10 metų,kai imsim geriau gyvent galėsim pagalvot apie infrastruktūros permainas.

    Įdomu ar teoriškai ES galima keleivius su AN-2 vežiot?

  132. Linas - 2010 10 26, 13:09

    Na Vytautai-NT – suskelei cia su AN-2 :)

  133. Jurgis - 2010 10 26, 13:46

    Siu metu ivykis, be abejones, buvo Ryanair bazes atidarymas Kaune. Ar tokiu pat kitu metu (taip norejosi siu metu) ivykiu taps Wizzair bazes atidarymas Vilniuje ?

  134. principal - 2010 10 26, 13:46

    @Tomas: Kiek is geografijos turejai? 2? Beveik visoje Estijos teritorijoje Talino oro uostas yra arciau negu Rigos, tuo tarpu Lietuvoje situacija kita, 50% Lietuvos yra arciau Rigos nei Vilniaus. Va tau zemelapis http://mappery.com/maps/Baltic-States-Map-2.mediumthumb.jpg Sneki belenka, kad tik sneketi… O apie kitka bergzdzias reikalas ka jau ir bekalbeti…

  135. Jurgis - 2010 10 26, 14:11

    Skrydžius iš Vilniaus planuojantys pradėti vengrai apie savo planus žada pranešti trečiadienį Vilniuje rengiamoje spaudos konferencijoje, kurioje dalyvaus E.Masiulis ir “Wizz Air” vadovas Josephas Varadis (Jozefas Varadis).

    BNS informacija

  136. Gustas - 2010 10 26, 14:14

    Na jei jau Wizzair vadovas atvyksta,tai kvepia rimtu reikalu,galbut net Wizz baze.Labai laukiam rytojaus naujienu!

  137. Vitalijus - 2010 10 26, 14:17

    Gustai, labas rytas :D

  138. Gustas - 2010 10 26, 14:22

    Vitalijau,nepagalvok,kad as is medzio iskrites,ir nezinau jog Wizz planuoja atidaryti 8 kryptis is VNO kita pavasari.Tik is Jurgio komentaro suzinojau,jog rytoj atvyks ir Wizz vadovas,tai manau jog galime tiketis Wizzair bazes.

  139. Vitalijus - 2010 10 26, 14:57

    Butent, tu iskrites is medzio – seniai zinoma, kad bus baze.

  140. Wincas - 2010 10 26, 15:00

    Realiai cia tik kalbos gal persigalvos iki balandzio Wizzair.

  141. Vitalijus - 2010 10 26, 15:18

    Ne, Wincai, tave svajones neissipildis :D

  142. Gustas - 2010 10 26, 15:19

    @Vitalijus-kiek girdejau jie planuoja atidaryti 8 kryptis,bet apie baze buvo tik kazkieno neaiskios kalbos.Wizzair turi daugiau nei 8 HUB’us is kuriu gali skraidyti i VNO.

  143. Linas - 2010 10 26, 15:27

    @Gustas
    buvo pranesta, kad bazuos 1 lektuva, todel tai reiskia baze :)

  144. Gustas - 2010 10 26, 15:29

    @Linas,jei gali,surask man ta straipsni,kur taip buvo parasyta,gal praleidau pro akis.

  145. Jurgis - 2010 10 26, 15:32

    Kitu metu balandzio 1 d. savo baze Vilniuje ketina atidaryti dar viena a/k. Daugiau informacijos-
    http://petairways.com/

  146. Vytautas-NT - 2010 10 26, 15:52

    Ale koks piktdžiugiškas Wincas. Ryanair irgi paskelbė apie bazę berods vasario mėnesį ir kur jie dingo?
    Esmė tame, kad labai neužilgo startuos bilietų pardavimas. O gal kažkoks skraidymas ir anksčiau prasidės. Teoriškai priklausomai nuo pardavimo rezultatų gali būt koreguojami tvarkaraščiai. Bet čia dar sutarties su VNO klausimas, jei jiems kažkas pažadėta…
    Iš Rygos Wizz irgi galutinai nepasitraukė, nors didelių pasiekimų nėra.

    Grįžtant prie atstumu problemos reikia neužmiršti dar kelių faktorių, nes vienas dalykas važiuot autostrada, o kitas regioniniais keliais per daugybę miestų. Atstumas iki Rygos gal panašus, kaip iki Vilniaus iš Panevežio, tik iki panavežio nuvažiuot galima greičiau. Aišku, Klaipėda jau tolokai. O Mažeikiams ir Šiauliams Ryga vienareikšmiškai arčiau. Vilniaus atveju jis yra arčiau Daugpiliui, nei Ryga).
    Taip pat reikia nepamiršti gyventojų skaičiaus faktoriaus. Šioje dalyje (Vilnius, Kaunas, Panevežys) žmonių daugiau gyvena, nei vakarų Lietuvoje. O Latvijoj- trečdalis pačioje Rygoje (panašiai su Talinu).

    Labai svarbus faktorius yra kaina. Jei iš Vilniaus skrist bus pigiau, nei iš Rygos (atsižvelgiant į transporto kaštus)- važiuos skrist iš Vilniaus ir atvirkščiai…

  147. Wincas - 2010 10 26, 16:01

    ??? As nesakau kad yra Wizz Air Blogai juk nuo to tik nukris Ryanair kainos ir bus didesnis pigiu skrydziu pasirinkimas, bet as tik noriu paziureti kitu kampu, kas jeigu iki balandzio WizzAir persigalvos juk dar puse metu liko. Nes buna kad kalbos ir lieka kalbomis. Kad VNO vadovai neuzmigtu ant lauru ir nenustotu ieskoti nauju pigiu skrydziu alternatyvu.

  148. Pranas - 2010 10 26, 16:02

    Kalbama, kad rytoj Ryanair skelbs apie ženklų skrydžių sumažinimą Vokietijoje. Galime ir mes sulaukt kokių neigiamų naujienų (skrydžių į Vokietiją iš Kauno pamažinimo).

  149. Jurgis - 2010 10 26, 16:08

    Aisku cia juokas del Petairways bazes atidaymo Vilniuje, belaukiant Wizzair spaudos konferencijos ir matant, kad nieks nieko doro iki konferencijos neparasys :)
    Is kitos puses, tokios a/k kompanijos atsiradimas Vilniuje isgarsintu Vilniu labiau nei visos Turizmo departamento akcijos kartu sudejus :) Cia panasiai kaip su F.Zappos paminklu. Todel nevisada ir ne visur reikia buti „labai labai rimtu”, ir tuo labiau niekada nereikia pamirsti fantaziju, tai pagrindine varomoji jega (bent pradzioj) :)

  150. Vytautas-NT - 2010 10 26, 16:10

    Dėl vieno Wizz lėktuvo buvo prasitarusios tik „Verslo žinios” reikia žiūrėt komentarus:
    http://simonas.bartkus.lt/blog/2010/09/17/estonian-air-is-vilniaus-tiesiogiai-skraidins-i-milana-daugiau-vietu-pasiulys-i-amsterdama/

    Dėl Vokietijos- nieko nuostabaus. Ryanair bandys tradiciniu būdu kovot su naujais mokesčiais lėktuvų keleiviams. Panašiai, kaip Dubline.
    Iš to seka, kad Kaune lėktuvų gali padidėti (aišku 4 lėktuvu mažai galime tikėtis). Abejoju, kad labai karpytų dažnumą iš Kauno- jis ir taip nedidelis, išskyrus Hahn’ą.

  151. Jurgis - 2010 10 26, 16:15
  152. Wincas - 2010 10 26, 16:27

    I Berlyna dar 4 per savaite skrenda, o is Hahn nemanau kad ka nors karpyt ten ju viena svarbiausiu baziu.

  153. Zhymantas - 2010 10 26, 16:28

    @Vytautas-NT
    Jei Ryanair apmazintu Hahn daznuma ar nuimtu visai, butu beveik nelogiska – Kaunas – Hahn yra viena is 5 geriausiu pagal LF (apie 80%) krypciu is Hahn, bet taip buvo iki sios vasaros.

  154. Labiau patyręs - 2010 10 26, 16:30

    O va ir misterio 5% demagogo interviu – http://www.balsas.lt/naujiena/508194/tautine-aviacija-zlugde-privatizacija

    Cha cha cha – LOT klesti, tik norima parduoti Turkish.

    airBaltic klęsti – tik nuosavybėje tokia juoda skylė, kad jai atsiverus ilgam RIX būtu kaip po Černobylio

    Estonian klęsti – tik SAS pabėgo, naujų lėktuvų įsigyjimo sandoriu neįvykdė ir išlaikoma mokesčių mokėtojų pinigais…

    Ir šis demagogas pastatęs tvartą pavadinta naujuoju terminalu save pristato, kaip DIDELĘ PATIRTĮ turintis civilinės aviacijos specialistas? :)

  155. Ryanair - 2010 10 26, 16:43

    rytoj turėtų RYANAIR paskelbti, jog mažina lėktuvų skaičių Weeze, Hahno ir Bremeno bazėse. Iš Hahno gali būti nuimta 2-3 lėktuvai, dabar KUN-HHN maršrutą du kartus per savaitę vykdo KUN bazės lėktuvas, du kartus – HHN bazės lėktuvas. Tai maršrutas į HHN iš KUN liks, tačiau dažnis gali nukentėt.

  156. Mindauqas - 2010 10 26, 16:57

    Dėl Ryanair, o nuo kada mažins? Nuo Naujųjų ar nuo vasaros sezono?

  157. Simonas Bartkus - 2010 10 26, 17:16

    Vokietijoje „aviacijos turisto” mokestis įsigalios 2011 m. sausio 1 d. „Ryanair” kreipėsi į Vokietijos parlamentą prašydama sustabdyti mokesčio įsigaliojimą, tačiau mokestis nebuvo pakeistas. Mokestis svyruos nuo 7EUR trumpiems skrydžiams iki ~44EUR.

    Didžioji Britanija nuo šių metų lapkričio 1 dienos didina „aviacijos turizmo” mokestį – iki šiol buvo 11 svarų trumpiems skrydžiams ir 55 svarai ilgiems skrydžiams, po lapkričio 1 dienos bus atitinkamai 12 ir 85 (verslo klasės bilietams – dvigubai).

    Panašius mokesčius turi Prancūzija, Malta, Airija (10 eurų europiniams skrydžiams).

    Beje, Nyderlandai 2008 m. liepą buvo įvedę tokį mokestį, tačiau lygiai po metų jį atšaukė, kadangi labai nukentėjo turizmo sektorius, o keleiviai patraukė iš Olandijos į Belgijos ir Vokietijos oro uostus. Apskaičiuota, jog Nyderlandai per metus, kuomet mokestis egzistavo, šio mokesčio surinko apie 500 mln. eurų, tačiau turizmo sektorius neteko apie 2 mlrd. eurų.

  158. Audrius - 2010 10 26, 17:23

    @LP – p.Ivanauskas užmiršta paminėti, kaip pats aktyviai prisidėjo prie LAL žlugdymo ir visiško VNO atslikimo, o dabar verkia krokodilo ašaromis.

  159. Mindauqas - 2010 10 26, 17:27

    Bet įdomu nuo kada Ryanair imsis represijų? AR palauks dar kelis mėnesius ar iš karto po sausio 1 d.? Ar nuo vasario 1 d.?
    Vokietijoje mokestis bubo pradėtas taikyti tik bilietams parduotiems po, todėl dalis bilietų kaip ir bus be mokesčių. Beje, beveik visos aviakompanijos atskirtai prie bilietų kainos nurodo šiuos naujus Vokietijos mokesčius. Ryanair tuo tarpu pardavinėja bilietus ‘No Taxes’, taip kaip suprantu mokestis įskaičiuotas į tuos 42 Lt ar 62,5 Lt. Negi Ryanair reikalaus oro uoste primokėti, taip demonstratyviai rodydamas šio mokesčio beprasmiškumą:)

  160. ahoi - 2010 10 26, 18:29
  161. Donatas - 2010 10 26, 18:43

    Kurioje čia vietoje trūkdo medžiai?:)

    http://www.kaunasair.lt/index.php?lang=lt&page=aukcionas

  162. Jurgis - 2010 10 26, 19:13

    Kauno oro uostas buvo paskelbes , kad visiskai atnaujins savo interneto puslapi, bet metai eina i pabaiga, o jokiu pokyciu nesimato. Gal kas arciau Arijando Šliupo priminkit jam tai.

  163. Vytautas - 2010 10 26, 19:15

    @Jurgis – true. Pats per konferenciją kaunodiena.lt buvau uždavęs jam klausimą apie tai;)

  164. Jurgis - 2010 10 26, 19:48

    Gal kas ryt is „musiskiu” sudalyvaus spaudos konferencijoje ?

    Trečiadienį, spalio 27 d., 11 val. susisiekimo ministras Eligijus Masiulis ir oro linijų bendrovės „Wizz Air” vadovas Joseph Varadi spaudos konferencijoje pristatys šios bendrovės planuojamą veiklą Lietuvoje bei plėtros planus.

    Spaudos konferencija vyks Susisiekimo ministerijoje (Gedimino pr. 17, 219 salėje).

  165. Mindauqas - 2010 10 26, 20:00

    Rašykit klausimus, manau bus kas perduoda:)

  166. Deivis - 2010 10 26, 20:03

    Svarbiausias klausimas,kokios gi bus kryptys is VNO? :)

  167. Mindauqas - 2010 10 26, 20:07

    na taip, šitas pats svarbiausias, nes to turbūt niekas nepaklaus, o ir jie patys turbūt nepraneš….

  168. Jurgis - 2010 10 26, 20:36

    Kazkas cia buvo nepatenkintas Wizzair stiuardesemis. Tai ir paklauskit, ar idarbins bent pora lietuvaiciu stiuardesiu :)

  169. Wincas - 2010 10 26, 20:41

    KUN paskelbtas konkursas Logo sukurimui tai turbyt paskui psl kurs

  170. Mindauqas - 2010 10 26, 20:44

    Įdomu, o negalėtu pritaikyti Vilniaus oro uosto logitipo visiems Lietuvos oro uostams? Ar pakoreguoti pagal Karmėlavos ir Palangos panoramas:))

  171. Wincas - 2010 10 26, 21:02

    Galetu naudoti ir ta pati psl nereiktu naujo kurt.

  172. Wincas - 2010 10 26, 21:06

    Puslapis VNO tikrai geras ir galetu vienas buti visiems LT oro uostams, bet Logo tai biski skystokas.

  173. Obs. - 2010 10 26, 21:12

    Hahn (HHN) Load Factor Ryanair 01-08.2010 (I)
    Klagenfurt (KLU) 40,6
    Lübeck (LBC) 50,2
    Lleida (ILD) 53,0
    Oslo-Torp (TRF) 57,3
    Osijek/Pula (OSI/PUY) 57,8
    Rimini (RMI) 60,5
    Bratislawa (BTS) 61,5
    Prag (PRG) 62,1
    Bologna (BLQ) 62,4
    Wroclaw (WRO) 62,5
    Pisa (PSA) 64,4
    Alghero (AHO) 65,3
    Mailand-Bergamo (BGY) 65,8
    Cagliari (CAG) 67,1
    Berlin-Schönefeld (SXF) 68,3
    Gdansk (GDN) 69,1
    Venedig-Treviso (TSF) 71,0
    Dublin (DUB) 71,5
    Götheburg (GSE) 72,3
    Stockholm-Skavsta (NYO) 72,9
    Santander (SDR) 73,1
    Agadir (AGA) 73,4
    Osijek (OSI) 73,7
    Kerry (KIR) 73,7
    Zadar (ZAD) 74,0
    Volos (VOL) 74,2
    Arrecife (ACE) 74,5
    Kos (KGS) 75,0

  174. Obs.. - 2010 10 26, 21:17

    Hahn (HHN) Load Factor Ryanair 01-08.2010 (II)
    Palma de Mallorca (PMI) 75,1
    London-Stansted (STN) 75,2
    Las Palmas (LPA) 75,4
    Edinburgh (EDI) 75,7
    Santiago de Compostela (SCQ) 76,5
    Pula (PUY) 76,8
    Bari (BRI) 77,1
    Sevilla (SVQ) 77,3
    Marrakech (RAK) 77,6
    Trapani (TPS) 77,9
    Reus-Salou (REU) 78,5
    Rom-Ciampino (CIA) 78,7
    Alicante (ALC) 78,8
    Gerona (GRO) 78,9
    Valencia (VLC) 79,0
    Yerez de Frontera (XRY) 79,2
    Montpellier (MPL) 79,5
    Ibiza (IBZ) 79,6
    Riga (RIX) 79,8
    Madrid (MAD) 80,1
    Fez (FEZ) 80,4
    Far (FAO) 80,4
    Kaunas (KUN) 81,7
    Malaga (AGP) 81,9
    Fuerte Ventura (FUE) 82,5
    Teneriffe Sur-F (TFS) 82,8
    Tampere (TMP) 83,7
    Porto (OPO) 85,9

  175. Vytautas - 2010 10 27, 09:09

    @Obs – kur tokie skaičiai prieinami? Ar galima būtų panašią statistiką gauti pvz NRN arba BRE?

  176. Vytautas - 2010 10 27, 09:25

    Beje, dėl puslapio. Valstybė sutaupytų nemažai pinigų, jei jos valdomų aerouostų puslapių dizainas ir struktūra butų unifikuota. Geras pavyzdys – BAA ir Finavia. Ispanijoj berods irgi ta pati sistema.

    Klausimas Simonui – ar tik pradėjus svarstyti VNO puslapio atnaujinimo variantus, nebuvo minčių bendrai kooperuotis su KUN ir PLQ???

  177. mmm - 2010 10 27, 09:28

    Užtenka neformalaus susitarimo su kitais oro uostais bei autorinių teisių laikytoju šiuo metu. Tokia VNO iniciatyva būtų įvertinta ir kiti oro uostai neturėtų laužytis. Reikalas išspręstas.

  178. Vytautas-NT - 2010 10 27, 09:31

    Belieka paklaust WizzAir, kod4l jie 2010 metais 5 Lietuvos rinką neatėjo..?

  179. Vytautas - 2010 10 27, 09:34

    @Vytautas-NT – panašu kad suveikdavo Airbaltic aferistinė taktika, kaip atbaidyt potencialius skraidintojus. Bet su BAS matyt perlenkė jie lazdą, ir niekas jau pradėjo netikėti ;)

  180. Wincas - 2010 10 27, 10:00

    Estu oro uostu puslapiai labai gerai padaryti.

  181. Donatas - 2010 10 27, 10:01

    Iš dalies galima džiaugtis tai bus bazė su 1 lėktuvu. Į rygą atėjo su 3 kryptymis. Pas mus 8. Aišku, būtų gal ir gerai jų daugiau ar dažniau… Bet, tikėkims tas produktas paskatins turistus vykti į Vilnių.

  182. Donatas - 2010 10 27, 10:13

    Trečiadienį, Susisiekimo ministerija paskelbs, ką Lietuvai žada iš Vilniaus skrydžius pradėsianti Vengrijos pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“.

    „Verslo žinios“ jau anksčiau pranešė (2010 10 15), kad Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) ruošiasi sukirsti rankomis su nauja skrydžių bendrove „Wizz Air“.

    Bendrovė į Lietuvą žengia antrą sykį. Prieš penkerius metus vengrų vežėjai skraidino keleivius iš Kauno į Varšuvą.
    Šiuo metu „Wizz Air“ turi 12 bazių Vidurio ir Rytų Europoje ir siūlo apie 150 maršrutų 32 lėktuvais. Kitų metų balandį „Wizz Air“ žada atidaryti 13 veiklos bazę Belgrade (Serbija).

    VŽ duomenimis „Wizz Air“ iš Vilniaus skraidys vienu orlaiviu 7–8 kryptimis Europoje. Artimiausios bendrovės bazės yra Lenkijoje, Varšuvos, Gdansko, Katovicų ir kituose miestuose. „Wizz Air“ nuo šių metų pavasario skraido 2 kryptimis iš Rygos oro uosto.

    Bankrutavus bendrovei „Star1 Airlines“, šiuo metu iš Vilniaus lėktuvai kyla 17 krypčių. Tikslus TVOU žiemos sezono tvarkaraštis, dar nepatvirtintas.

    Nors buvo planuojama, kad pigių skrydžių bendrovė Vilniuje gali pasirodyti dar šią žiemą, naujų vežėjų gali tekti palaukti iki kitų metų. Teigiama, kad su „Wizz Air“ suderėta startuoti pavasarį, latvių „airBaltic“ vadovo Bertolto Flicko Lietuvoje įregistruota UAB „Baltijas Aviacijas Sistemas“ konkrečius planus taip pat žada paskelbti kitąmet. „Star1 Airlines“ pakeisti Vilniuje norėjęs „Ryanair“ su TVOU dar derasi. Derybos stringa nesutariant dėl išskirtinių sąlygų.

  183. Jurgis - 2010 10 27, 10:33

    Idomu ar atsiras siandien Vilnius Wizzair zemelapyje ? Ir puslapis lietuviu kalba ? Gal viskas paruosta ir laukia spaudos konferencijos pabaigos ?

  184. Jurgis - 2010 10 27, 10:41

    Uzsienio spauda jau skelbia pirmasias kryptis:

    Wizz beats Ryanair to launching routes from Vilnius

    According to sources, the Hungarian low-cost airline, which is re-launching its operations from VNO, will not create a stronger competition in Vilnius for other airlines. Wizz Air will run flights from the capital to London and Rome as well as to “one Irish city”.

  185. silentium - 2010 10 27, 10:47

    Nu London and Rome and one Irish city tai maždaug obvious stuff. Man įdomiau, ar kuo nors nustebins įdomesniu :)

  186. Donatas - 2010 10 27, 10:59

    Roma – puiku

  187. Jurgis - 2010 10 27, 11:00

    London, Rome, Cork,- likusiu 5 krypciu reikia palaukt 5 minutes :)

  188. Vytautas-NT - 2010 10 27, 12:29

    Tai Wizz bandys su AirBaltic konkuruot? Tai ko lauke taip ilgai? Kitas dalykas-Wizz nerturi labai didelio pasirinkimo. Geografiskai,nors teoriskai galetu bandyt is Vilniaus ir visai naujas kryptis-pvz Dublina.

  189. Linas - 2010 10 27, 12:54

    Tai gi jau yra info LR:
    Anot bendrovės, iš Lietuvos sostinės keleiviai nauju lėktuvu „Airbus A320“ galės pasiekti Barselonos El Prat, Romos Fiumicino, Londono Lutono, Korko, Eindhoveno, Milano Bergamo, Donkasterio-Šefildo Robino Hudo ir Stokholmo Skavsta oro uostus.

    Per pirmuosius veiklos metus 180 vietų lėktuvu “Wizz Air” ketina pervežti apie 300 tūkst. keleivių.

    Bendrovės teigimu, į Londoną iš Vilniaus keleiviai galės skristi 5 kartus per savaitę, 3 kartus – į Stokholmą ir Romą. Skrydžius kitais maršrutais “Wizz Air” planuoja vykdyti dusyk per savaitę.

  190. As ;D - 2010 10 30, 12:20

    Kryptis:
    Barcelona (BCN) arba (GRO) (El Prat arba Girona ;D)
    Eindhoven (EIN)
    Cork (ORK)
    London Luton (LTN)
    Rome Fiumicino (FCO)
    Milan Bergamo (Orio Al Serio) (BGY)
    Stockholm Skavsta (NYO)
    Doncaster Sheffield (Robin Hood) (DSA)

  191. Monika - 2011 01 11, 15:47

    O nuo keliu metu tarkim gali skristi vienam su tevu sutikimu ,ir beja ir jaigu per interneta usakai bilietus iskart su bagazu nes per airlingusa tai per interneta be bagazo labai nepatogu

Leave a reply