Kliento įsitraukimas į produkto kūrimą didina lojalumą
Stanfordo Universiteto profesorius Baba Shiv atliko tokio pobūdžio tyrimą.
Jis tyrė iš IKEA parduotvės išeinančius pirkėjus. IKEA žinoma tuo, jog parduoda baldus, kuriuos vartotojas turi susirinkti namuose pats.
Tyrimo metu buvo kalbinami išeinantys iš parduotuvės pirkėjai dalyvauti tyrime: vieniems buvo žadama 30 dolerių už tai, jog po mėnesio jiems tyrimo organizatoriai paskambins ir pasiteiraus apie pirkinį. Kitai pirkėjų grupei buvo pasiūloma už juos jų namuose surinkti baldą – už tai jie po mėnesio taip pat turėjo atsakyti į klausimą.
Klausimas IKEA produktų pirkėjams po vieno mėnesio buvo paprastas – ar parduotumėte baldą dabar? Už kokią kainą?
Rezultatas – tie pirkėjai, kuriems tyrimo organizatoriai surinko baldus buvo kur kas labiau linkę parduoti baldus. Maža to, skirtumas tarp kainos, už kurią baldų turėtojai sutiktų parduoti baldus buvo beveik 50%!
Tie pirkėjai, kurie patys surinko baldus, sutiko parduoti baldą tik už maždaug pusantro karto didesnę kainą, negu nusipirko IKEA parduotuvėje.
Šio tyrimo atradimas vadinamas „co-creation” efektu – įdėję savo darbo į sprendimo kūrimą pirkėjai gerokai labiau prisiriša prie produkto. Maža to, jie tampa lojalesni ne tik tam produktui, bet apskritai visiems tos kompanijos produktams. Dar viena svarbi savybė – jie tampa to produkto advokatais ir giria tą produktą savo draugams (nes patys jaučiasi produkto kūrėjai). Be to, jie labiau linkę kitiems slėpti produkto trūkumus ir daiktą naudoją ilgiau, nors jis yra jau gana ryškiai nusidėvėjęs.
Vartotojo įtraukimas į produkto kūrimą gerokai didina lojalumą.
Svarbus niuansas – vartotojui produkto kūrimas neturi kelti jokio streso. Jeigu klientas pajustų sužlugdytas kaip neįgalus sudalyvauti produkto kūrime (šiuo atveju baldo surinkime) – jis greitai atsižiegnotų nuo tos kompanijos produktų. Dažnai galima pastebėti, kaip socialiniuose tinkluose žmonės didžiuojasi surinkę IKEA produktą. Tai dalis įsitraukimo į produktą džiaugsmo. Tačiau IKEA privalo (ir tai sėkmingai daro) skirti didžiulį dėmesį surinkimo paprastumui ir instrukcijų kūrimui – jei klientai susidurtų su sunkumais, jų klientų įtraukimo scenarijus visiškai žlugtų.
Tokių didinančių lojalumą įtraukimų į produktų kūrimą galima pastebėti rinkoje daug. Jeigu panagrinėsite naudotų automobilių skelbimus, „Mini Cooper” dėvėtų automobilių kainos yra gerokai didesnės (procentaliai nuo naujo automobilio kainos) negu kitų prekės ženklų automobilių. Negana to, jog „Mini Cooper” yra išskirtinis automobilis, naujų „Mini Cooper” pardavimo procesas pasižymi tuo, jog daugelis automobilių nėra nuperkami tiesiog iš salono ar sandėlio. Daugelis automobilių yra pirkėjų individualiai užsakomi – jau „Mini Cooper” interneto svetainėje prasideda automobilio konfigūravimas pagal savo norus. Dėl tos priežasties, „Mini Cooper” pirkėjai yra gerokai labiau prisirišę prie savo pirkinių. Jie ilgiau juos vairuoja ir – yra linkę parduoti tik gerokai brangiau negu kitų prekės ženklų automobilių savininkai savo mašinas.
Mažesniu mastu įvairios kompanijos naudoja įvairias įtraukimo į produkto gamybą technikas. „Nike” leidžia pirkėjams užsirašyti savo vardą ant sportinių batelių.
Kur šis kliento įtraukimas didinantis lojalumą yra fenomenalus – „open source” programinės įrangos verslo modelis. „Linux” kūrėjas nemokamai dalino operacinės sistemos kopijas, o jos turėtojus pavertė sistemos bendrakūrėjais, dėl ko šie tapo didžiule lojalių advokatų armija. Tokia situacija leidžia „Linux” papildomas paslaugas parduoti gerokai brangiau, nes lojalumas stiprus ir elastingumas kainai labai mažas.
Rezultatų padeda pasiekti ir žmonių įtraukimas atlikti bet kokį kitą veiksmą vardan jūsų įmonės, prekės ar paslaugos. Vieną kartą atlikęs fizinį veiksmą jūsų vardan, pirkėjas sies jus su teigiama emocija.
JAV korporacija „Caterpillar”, labiau žinoma kaip „Cat”, kuria ir parduoda įvairios paskirties mašinas, kartu su finansinėmis ir draudimo paslaugomis. Viename savo vystymose etape ji mokė savo pardavimų vadybininkus įtraukti potencialų pirkėja į pardavimo procesą. Apmokyti pardavėjai, dvejojantiems klientams duodavo pasirašyti nieko nereiškiančias išankstines sąskaitas (pasirašymą jie motyvuodavo tuo, jog turi atsiskaityti savo vadovams apie tai, jog išsamiai ir aiškiai papasakojo produktų savybes ir privalumus). Potencialūs pirkėjai tapo įsitraukdavo į pardavimą. Psichologiškai sau, jie pasirašydami patvirtino, jog pasiūlymas jiems yra tinkamas. Tai gerokai padidino pardavimus, nes atliktas veiksmas įmonės vardan (išankstinės sąskaitos pasirašymas) surišo galimus vartotojus su teigiamomis emocijomis.
Apie emocijų įtaką pirkėjų sprendimams plačiau ketinu kalbėti LiMA seminare 2012 m. rugsėjo 18 dieną. Stay tuned. Arba tapkite LiMA nariais dabar :)
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
128 komentarai
Leave a reply
Čia, be kita ko, yra psicholognis „kojos tarpduryje” sindromas – ką nors daugmaž savanoriškai padaręs žmogus linkęs save teisinti ir a)linkęs savo poelgį vertint kaip ne tokį kvailą bei b)Jam lengviau toliau elgtis panašiai arba net labiau ta kryptimi.
Iš to plaukia daug įdomių rezultatų. Tad apsisprendęs dar ir surinkti daiktą žmogus bus linkęs galvoti, kad tas daiktas matyt dar geresnis, nes juk jei jis prastas reikštų, kad įdėtos pastangos/laikas būtų buvusios įdėtos klaidingai. Čia tuo remiamasi ir kai kuriose organizacijose, kai naujokų prašoma pvz. rinkti aukas tam tikram reikalui (savo laiką pašventę tam reikalui jie paskui bus labiau linkę jį pateisinti, nes juk kitaip reikštų, kad kvailai iššvaistė savo laiką); tuo buvo grįstas smegenų plovimas Korėjos kare, ir dar daug pavyzdžių yra.
Beje, Lietuvoj įvardytą Caterpillar taktiką darė DNB, prašė pasirašinėti, kad „išklausei informaciją apie pensijų fondus” kai ateini pasikeisti kortelės ir tau ima pasakoti apie visas savo paslaugas. Pasirašiau, bet man tiesa tai niekaip nesuveikė.
Tiesa dėl Linux pavyzdžio tinkamumo nesu visai tikras, gal būsiu pataisytas, bet kiek žinau Linux kainos (įskaitant papildomas išlaidas) labai smarkiai mažesnės už pvz. Microsoft atitikmenų. Tad šitas irgi lemia daug. Nes manau tik maža dalis Linux vartotojų realiai tvarko sistemos kodą.
Matyt kalba eina apie Linux palaikymą, nes jei Windows atveju pirkdamas sistemą gauni palaikymą (konsultacijas), tai Linux atveju sistema gauni nemokamai, bet jos aptarnavimas kainuoja. Ir aišku progreso nieks nepanaikino- nuo MS DOS laikų Linux’as instaliuojasi vis paprasčiau…
Bet šiaip pats tyrimas kažkoks keistas. Čia gryniausia psichologija, o kažkas iš to bando marketingą padaryt…
80-95% visų sprendimų apie pirkimus yra priimami emociniame lygmenyje. Nauji tyrimai rodo, jog tie, kurie sprendimus priima emociškai yra daug labiau patenkinti savo sprendimais, negu tie, kurie stengiasi racionaliai grįsti savo pasirinkimus. Bet apie tai – galbūt kitą kartą.
Jei emocijos tai psichologija. Klausimas ar tokius triukus įmanoma aviacijojnaudot..?
Ryga rugpjuti vel krito apie 10 proc. –
Riga , August 2012
497.115 passengers
(vs 548.544 August 2011)
kritimas 9.38 procento
Vytautai, tai taip, va antradienį vėl Lufthansos keleiviai galės kartu streikuot su stiuardais :)
Simonai, o kaip dėl skrydžio iš/į VNO, bus vėl atšauktas ? Labai jau planus sujauktų..
Kauno oro uostas renkasi detaliojo plano rengėją
http://vz.lt/default.aspx?siteid=F4269B6E-BCC9-482D-AAA3-200B9E23DC6E&publicationid=DA0618C1-EA72-4F87-B042-8370F3CA9261
AI: kol kas LH atšaukė tik 3 skrydžius šiandien ir nė vieno rytoj. O toliau bus matyti.
„Influence: the psychology of persuasion” knygoje (http://www.amazon.co.uk/Influence-Psychology-Persuasion-Robert-Cialdini/dp/006124189X) šitas fenomenas nagrinėjamas detaliau ir pateikiami kiek kiti argumentai, kaip motyvuoti pirkėją pirkti prekę. Ten daugiau akcentuojama, kad labai svarbu pirkėją įtraukti į procesą kuo anksčiau (pvz. siunčiant nemokamus bandinėlius) arba duodant prekę nemokamai, su sąlyga kad ją bus galima gražinti po kažkiek laiko jei prekė nepatiks ir t.t.
Visų šių triukų esmė, kad žmogus nemėgsta „mėtytis”, ir jei jau prarijo masalą, tai greičiausiai praris ir kabliuką.
Jei Jums svarbu išlikti nejautriems tokiems gundymams ir atpažinti gundymo „šablonus”, labai rekomenduočiau perskaityt.
Nu čia tai stipriai buvęs transporto ministras :)
„airBaltic со спущенными штанами ждёт кончина в 2015 году”
http://rus.db.lv/nachalo/transport/airbaltic-so-spuschennymi-shtanami-zhdet-konchina-v-2015-godu-46222
В деле airBaltic правительство осталось «со спущенными штанами», заявил в интервью изданию «Деловые Вести» бывший министр сообщения и бизнесмен Айнар Шлесерс, комментируя поиск инвесторов для авиакомпании.
По его прогнозам, airBaltic прекратит работу к 2015 году. «Пока airBaltic по уши в судебных разбирательствах, ни один инвестор даже не посмотрит в сторону компании, если только он не сошел с ума. Скажу больше, до 2015 года авиакомпания просто не доживет. Даю 99%», — сказал бывший министр сообщения.
Toks bendras filosofinis klausimas- ar AirBaltic rezultatai rodo, kad situacija keičiasi ir artėjama prie nenuostolingumo? Ar tam, kad būtų aišku reikia išlaukti dar bent metus?
Рижский аэропорт теряет пассажиров
http://biznes.delfi.lv/bnews/rizhskij-aeroport-teryaet-passazhirov.d?id=42640474
Международный аэропорт „Рига” за первые восемь месяцев 2012 года обслужил 3 252 749 пассажиров – на 7% меньше, чем за тот же период 2011 года, сообщила BNS руководитель отдела общественных отношений аэропорта Сармите Ринмане.
В том числе в августе в этом году аэропорт обслужил 497 115 пассажиров – на 9% меньше, чем в прошлом.
Al, panašu kad sujauks:
Dear Agent,
The UFO flight attendants’ union has announced further strike action for tomorrow, Tuesday 4 September. For this reason, if you have customers who wish to rebook their booked flight because of the strike action (even though their flight is not cancelled) you can still rebook them free of charge
Отставка руководителя Estonian Air может обойтись государству в 100 тысяч евро
http://rus.delfi.ee/daily/business/otstavka-rukovoditelya-estonian-air-mozhet-obojtis-gosudarstvu-v-100-tysyach-evro.d?id=64910822
Хотя убытки Estonian Air за последние полгода достигли суммы в 14,9 млн евро, фирма опровергает все спекуляции относительно того, что идут поиски человека на место Таскила.
Hmm, man kolkas atsiunte tik priminima apie online check-in…
Buvęs Tarptautinio Kauno oro uosto (TKOU) generalinis direktorius Arijandas Šliupas iš aviacijos pasaulio nepasitraukė
http://www.lrytas.lt/?data=20120904&id=eko04bed120904&view=2
Ketverius su puse metų TKOU vadovavęs vilnietis A.Šliupas vakar pradėjo dirbti komercijos direktoriumi antžeminio keleivių ir krovinių aptarnavimo įmonėje „Litcargus”.
Jis sakė šio pasiūlymo sulaukęs po to, kai paliko oro uosto vadovo postą. Liepos 30-oji buvo paskutinė jo darbo diena Kaune. Dabar vilnietis dirba sostinėje.
„Tai ta pati sritis, kurioje dirbau ir iki šiol. Tad naujojo darbo aplinka gerai pažįstama”, – kalbėjo A.Šliupas.
Jis tikino, kad toks posūkis – persėsti iš generalinio direktoriaus į komercijos vadovo kėdę – jo nežeidžia: „Svarbu, kad darbas būtų įdomus.”
Strike action by the Independent Flight Attendants’ Organization (UFO) on Tuesday, 4. September 2012 at Berlin-Tegel, Frankfurt and Munich airport.
The Independent Flight Attendants’ Organization (UFO) has again called cabin crews to strike on Tuesday, 4 September 2012, from 5:00 a.m. to 1:00 p.m (German local time) at Berlin-Tegel, from 06:00 a.m. to 02:00 p.m. at Frankfurt and from 01:00 to 12:00 p.m. at Munich airport. Lufthansa sincerely regrets that the labor dispute is being waged at the expense of its customers. The fact that UFO announces strike actions only at short notice creates additional problems for passengers because it will further limit their ability to make reliable travel plans.
The call to strike action forces Lufthansa to cancel a majority of flights. Unscheduled cancellations and delays of Lufthansa flights must be anticipated. We advise all passengers to check the status of their flight on the Lufthansa website prior to their journey: http://f.lh.com/9kid Wherever possible, customers who have registered their contact details will be informed by SMS or Email about any changes that might occur in the event of a strike. Updates & more information here: http://f.lh.com/CZCk
Nekokios naujienos is BER:
http://www.welt.de/regionales/berlin/article108954530/BER-Eroeffnung-auf-Oktober-2013-verschoben.html
Ryanair закрывает большинство маршрутов из Таллинна
http://rus.delfi.ee/daily/business/ryanair-zakryvaet-bolshinstvo-marshrutov-iz-tallinna.d?id=64912908
Ирландская бюджетная авиакомпания Ryanair в конце октября – начале ноября прекратит большинство рейсов из Таллинна, сосредоточившись вместо него на Риге.
TLL oro uoste rugpjūčio mėnesį 223 749 keleiviai. Augimas 15,7%.
Vau! Aplenkėm Taliną! Įdomu ar yra šansų jį aplenkt iki metų galo.
Tiesa įdomus Ryanair žaidimas su Ryga- pasipyko dabar vėl naujus maršrutus atidaro. Tik, kiek suprantu, iki senų gerų laikų dar tolokai…
Trečią mėnesį iš eilės lenkiam Taliną :) Rudenį tas pranašumas turėtų sustiprėti dėl Ryanair Taline mažinamų, o Vilniuje papildomų Ryanair reisų. Gal pavyks per likusius 4 mėn. ir aplenkt Talina metiniu rezultatu.
Negi žiemos sezonui nebebus jokiu naujienu apart tų perkeltų Ryanair reisų ?
LUFTHANSA LH886, FRA-VNO yra atšauktas.
Lufthansa LH887, VNO-FRA nėra atšauktas.
Kadangi streikas yra terminuotas, o streikuoja „cabin crew”, tai LH atskris tuščiu lėktuvu į Vilnių VNO-FRA. Vilniuje yra bazuojama LH įgula, o numatomu išvykimo laiku (atidėta iki 15:25) streikas jau bus pasibaigęs.
Tiesa, mano asmenine nuomone, tai streikui pasibaigus FRA gali kilti vėl problemų su parkavimo vietomis lėktuvams, dėl ko gali kilti tolimesnių vėlavimų.
Tačiau dėl įgulos trūkumo rytoj atšauktas rytinis VNO-FRA LH889. Yra laiko visiems rebook’intis.
Ryanair net iš mob.programėlės nori uždirbti :)
Ryanair’s Low Fares Now Available On iPhone
BOOKING & FLIGHT INFO APP NOW AVAILABLE ON iTUNES FOR JUST €3
Ryanair, Europe’s only ultra-low cost airline, today (4 Sept) made it even easier for passengers to access its guaranteed lowest fares with the launch of a new iPhone/iPad app, which is available on iTunes for just €3.
Ryanair’s new app allows passengers to access Europe’s lowest air fares, make flight bookings (including priority boarding and checked-in baggage), check timetables, review flight bookings, and add optional services such as priority boarding and checked-in bags – should they so wish – to existing bookings. Passengers can also keep up-to-date with all the latest Ryanair route and seat sale news, to ensure they know when the lowest fares are available.
Ryanair’s bookings app (which will be available on Android shortly), delivers the following services:
Low fare quotes across Ryanair’s 1,500 routes
Direct flight bookings
Access to Manage My Booking (priority boarding and check-in bag services)
Access to timetables
Access to latest news on Ryanair seat sales, promotions & new routes
Book car rental with Hertz
Launching the app in London today, Ryanair’s Michael O’Leary said:
“Ryanair is pleased to launch our latest passenger initiative (the iPhone/iPad app) which will allow passengers to book Europe’s lowest fares, manage their booking, and keep up-to-date with Ryanair news, directly from their iPhone or iPad.
Passengers can now book Ryanair flights anywhere they take their phone, day or night, ensuring that they never miss out on our lowest fares. Our new app is available today from the iTunes store for just €3.”
kazkaip marketingo tema pavirto aviacijos komentarais :))
Ir uzdirbs Rynair is apps’u. Kas bent kiek bookinasi Ryanair ir turi Iphone, tikrai nusipirks :) 3eur just for fun netgi :).
cia kaip ir flight radar padare mokama apps’a. irgi kazkas panasiai kainuoja, „ale grozis neispasakytas” :-)))
Man tai įdomiau ar tas Apps’as darys Check in’us ir leis naudoti telefona vietoj įsodinimo talono…
O dar nukrypimas aviacijos tema- neseniai gavau Wizz apklausą apie šeimas, nuolaidas šeimoms ir pan. Spėju greitu laiku Wizz paleis į rinka „Family pack” ar kažkas panašaus…
Vytautas-NT: ne, „Ryanair” apps’as tik skrydžių paieškai.
Simonas jau paaukojo €3 Ryanairui :) Žingeidumas nugali! Ar verta pirkti ? Gal bent captcha nėra ?
Naujo Berlyno oro uosto atidarymas atidedamas daugiau nei metams
http://verslas.delfi.lt/automoto/naujo-berlyno-oro-uosto-atidarymas-atidedamas-daugiau-nei-metams.d?id=59445921#ixzz25VfQs2Wv
Bankrutuoja Lietuvoje skrydžius be lėktuvų pardavinėjusi Lenkijos bendrovė
http://vz.lt/article/2012/9/4/bankrutuoja-lietuvoje-skrydzius-be-lektuvu-pardavinejusi-lenkijos-bendrove#ixzz25VuhPVwy
Lietuvos gyventojams atostogas Turkijoje įsigyti per portalą „Grupinis.lt“ siūliusi Lenkijos kelionių agentūra „Filiz Tours“ šiandien paskelbė apie bankrotą.
VŽ rašė (2012 08 14), kad „Filiz Tours“ per grupinių apsipirkimų portalą „Grupinis.lt“ pardavė beveik 180 kelialapių į Turkiją, neturėdama lėktuvo kelionei įvykdyti.
„Mes irgi tik šiandien gavome informaciją apie „Filiz Tours“ problemas. Stengiamės susisiekti su įmonės vadovais ir išsiaiškinti situaciją. Tačiau kol to padaryti nepavyko. Niekas nekelia ragelio. Jei „Filiz Tours“ iš tikrųjų turi rimtų problemų, dėsime visas pastangas, kad nei mūsų klientai, nei mūsų geras vardas nenukentėų. Pinigų grąžinimo ar kitokių kompensacijų mechanizmas bus nustatytas vėliau, kai turėsime visą informaciją“, – šiandien „Verslo žinioms“ sakė Aldas Kirvaitis, portalą „Grupinis.lt“ valdančios bendrovės „Cherry Media Group“ (CMG) vadovas ir bendraturtis.
Estonian Air passenger numbers grew by 76.1% in 8 months. http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=62330
Lufthansa cabin crew to start Germany-wide strike next Friday for a full day from 0000-2400 CET. http://news.yahoo.com/lufthansa-says-190-frankfurt-flights-hit-strikes-061220774–finance.html
Idomu
Wowair paliko 2skrydzius ziemai Gruodzio 19 – Sausio 6.Visai patogu per sventes parskrist:).Jie net kai nusprende i KUN skraidyt su Reikjaviko Lietuviu bendruomene derino.
Sezonas baigesi, tikrai butu idomu suzinoti Islandijos rezultatus. Ir ar bus vel kita vasara?
Beje, gal jau ir Rusijos skrydziu kokia analize galima butu isvysti, ziauriai idomu, kaip sekesi visoms trims a/k Vilniuje.
KUN zemelapyje vis dar Maskva yra, bet abejoju ar atnaujins skrydzius IrAero.
Rusline irgi jau baige vasaros sezona Palangoje.
Taigi liko visa Maskva tik VNO.
Взыскание 70 миллионов с экс-босса airBaltic: иск принят к рассмотрению
http://biznes.delfi.lv/bnews/vzyskanie-70-millionov-s-eks-bossa-airbaltic-isk-prinyat-k-rassmotreniyu.d?id=42644786
Qatar paleido gerą akciją. Išskridimas iš MXP, o grįžimas į Vokietiją.
http://www.microsofttranslator.com/bv.aspx?from=de&to=en&a=http://www.exbir.de/das-ist-aktuell-extrem-billig/9095-gabelfluege-mit-qatar-perth-ab-540-euro-kong-kong-ab-348-euro-und-viele-andere-ziele-moeglich.htm.
EasyJet Aims to Cut Fares for London-Moscow Flights
http://www.themoscowtimes.com/mobile/article/easyjet-aims-to-cut-fares-for-london-moscow-flights/467630.html
Travel between London and Moscow might soon get cheaper if easyJet wins the contest to become Britain’s second operator for flights on this route.
Europe’s second-largest budget airline is promising to introduce lower rates than the current operator British Airways, company spokeswoman Catherine Lynn said Tuesday.
Beje, kiek suprantu Wizz Maskvos iš Budapešto taip ir negavo. Įdomu ar EasyJet bandys be maskvos gaut dar ir Peterburgą?
Vilniaus oro uoste – nauja VIP salė
2012-09-05 04:22
Vilniaus oro uoste iki kitų metų vasaros duris turi atverti nauja labai svarbių asmenų (VIP) salė. Pirmininkavimui ES besiruošianti Lietuva į naują salę investuos 2,3 mln. litų, rašo “Verslo žinios”.
Užsienio reikalų ministerijos (URM) Pirmininkavimo ES Tarybai departamento direktorius Remigijus Motuzas sakė, kad kad nauja VIP salė bus įkurta priešais dabartinę, patalpose, kur iki šiol buvo įsikūrusi Aviacijos saugumo Patrulinė tarnyba.
“Daugelis šalių, organizuodamos pirmininkavimą, statė laikinas sales. Mes taip pat svarstėme šį variantą, tačiau paaiškėjo, kad laikinų konstrukcijų įrengimas, išmontavimas, visa nuoma, atsieitų brangiau”, – sakė R. Motuzas.
Apie 360 kvadratinių metrų ploto patalpų rekonstrukciją planuojama pradėti 2013 metų pradžioje, o pirmi svečiai į ją tikimasi bus įleidžiami jau birželį.
easyJet atsisako „gyvulinio vagono” principo –
05 Sep 2012
easyJet to bring in allocated seating on all
As part of our aim to making travel easy and affordable, we are rolling out allocated seating across our network from November 2012. We have been trialling allocated seating since April and over this period more than 800,000 passengers have flown on 6,000 trial flights.
Research among these passengers shows that more than 70% think allocated seating is better than easyJet’s current system, due to the improved boarding experience, while over 60% said that they are more likely to use easyJet in the future as a result.
We trialled allocated seating because passenger research showed that the current boarding process can be a source of stress for some passengers and in some cases puts people off flying with easyJet altogether. The key tests of the trial were to improve passenger satisfaction without impacting easyJet’s ability to deliver industry leading punctuality or adding cost – all of which were achieved on trial flights.
DOT Fines Aeroflot $60,000
http://www.aviationtoday.com/the-checklist/77173.html
@srs > vakar kai vienam vokieciu saite pasirode tie Qatar „error fare” bandziau ieskoti, bet taip nieko gero ir nepavyko rasti. vokieciai, tuo tarpu, isigijo tokiu kelioniu, kaip Stambulas – Pertas – Frankfurtas ar ne uz 450Eur
Šmaikštus atsiliepimas iš LH streiko http://bendraukime.lrytas.lt/-13468280091346225802-lietuvė-net-žinodama-apie-streiką-lufthansa-tylėjo-iki-paskutinės-minutės.htm
klaustuk, aš šiandien buvau radęs MXP-CGK-FRA už 368 eur tiek per ebookers.com, tiek per matrix.itasoftware.com.
Tiesa pirkt nebandžiau.
OLT Express vokieciu dvynuko naujienos :
OLT Express Germany Transforms Operation from October 2012 as Low-Cost P2P Carrier
German carrier OLT Express from October 2012 will change its operation, which sees the carrier becoming the new low-cost point-to-point European carrier instead of its regional feeder role.
From October 2012, the airline will launch new base from Dresden, Muenster and Saarbruecken, offering 14 routes with 94 weekly service within Germany, as well as Budapest, London Southend, Milan Malpensa, Paris CDG and Vienna.
@Simonas,
Ryanair rašo „new app allows passengers to access Europe’s lowest air fares, make flight bookings etc”. Ar čia Ryanair susimelavao, ar dar nepabaigtas funkcionalumas. Neturiu iPhone, negaliu išbandyti.
Mindauqai, nesupratau klausimo? Programėlė tiesiog leidžia užsisakyti bilietus, pažiūrėti tvarkaraščius ir atlikti rezervacijos keitimus (Manage My Booking). Ne, Captcha nėra. Tiesiog paprasta prieiga prie svetainės per telefoną ir tiek. Toli gražu iki LH ar BA funkcionalumų.
OK. Dabar aišku. Komentarą, kad “Ryanair” apps’as tik skrydžių paieškai – supratau, kad tik ieškoti galima. O “tik” reiškė, kad nebus naudojamas, kaip boarding pass ir pan.:)
http://www.estravel.lt/index.php?lang=lit&main_id=&show=uudised&id=954&utm_source=eTarget&utm_medium=email&utm_campaign=Etarget&utm_content=24 VAL. AKCIJA: iki 47% pigesni skrydziai – panasu i ta pacia Qatar akcija. kas nori i AUS, kaina i Perta tikrai gera, o vietiniai skrydziai ne kosmosa kainuoja
Papildant Klaustuka ir Franca:
3 day sale at Qatar Airways – cheap open-jaw to Asia, Seychelles, Maldives and many others
http://www.hotukdeals.com/deals/3-day-sale-qatar-airways-cheap-open-jaw-asia-seychelles-maldives-many-others-1303126
Закрытие маршрутов Ryanair означает для Эстонии потерю свыше 3 млн евро за зиму
http://rus.delfi.ee/daily/business/zakrytie-marshrutov-ryanair-oznachaet-dlya-estonii-poteryu-svyshe-3-mln-evro-za-zimu.d?id=64918348
Po ilgai sklandžiusių gandų „Qantas” šiandien pranešė išeinanti iš sąjungos su „British Airways” dėl keleivių skraidinimo tarp Australijos ir Europos. Vietoje to „Qantas” įeina į sąjungą su „Emirates” ir kartu organizuos skrydžius per Dubajų tarp Europos ir Azijos. Nebeliks tarpinio hub’o Singapūre. Taip pat „Qantas” nutraukia SYD-SIN-FRA, į Europą rodysis tik su skrydžiais SYD/MEL-DXB-LHR.
Įdomu, ar po šito „British Airways” dar išlaikys skrydžius į Australiją per Singapūrą ir Hong Kongą.
„Ryanair” žiemos tvarkaraščiui VNO-RYG padidino iki 5x weekly. Pradžioje buvo buvo planuota 4x weekly.
Simonai, o kaip Wizzair sekėsi 2x daily į Londoną? Tai laikinas projektas ar nuo kitos vasaros peraugs į stabilų 2x daily?
Justinai, per anksti dar kalbėti, priklausys ir nuo konkurencinės aplinkos. Visgi 5-6 daily iš VNO/KUN į LGW/STN/LTN per dieną šią vasarą buvo per daug. Londono rinka nėra auganti, kad būtų galima investuoti į būsimą srautą, tai manau, kitą vasarą logiška, jog iš viso galėtume laukti 4-5x daily iš VNO/KUN į LGW/STN/LTN.
Beje, ką visgi reiškia Ryanair skrydžių didinimas Rygoje? Ar jie susitaikė su oro uosto mokesčiais ir nusprendė atsikovot keleivius? Ar tiesiog nenori atiduot savo kąsnio Airbaltic.
Kartu klausimas kokia Rygos kritimo dalis priklauso Ryanair, o kokia AirBaltic?
Vytautas-NT: na, RIX atsiranda du nauji maršrutai „Ryanair”, tačiau bendrai paėmus, tai yra skrydžių mažėjimas, tiek palyginus su 2011 žiema, tiek su 2012 m. vasara. Nauji MAN ir BRE pakeičia tą pačią dieną uždaromus LPL ir NRN. Aišku, „Ryanair” supranta, jog rinka skrydžiams iš RIX yra, tai ir su didesniais mokesčiais maždaug tokių apimčių galima toliau tikėtis.
Rugpjūčio mėn. RIX „airBaltic” krito 18,4%, „Ryanair” krito 29%.
Man įdomu, kiek visgi Lietuvos pirmininkavimas ES gali turėti įtakos tarkim Briuselio skrydžiams. Gal bent tuo laikotarpiu bus įmanoma tiesiogiai nuskristi ryte ir vakare grįžti? :) O tai dabar tenka per Taliną arba Kopenhagą :)
A.Šliupas: “Litcargus” sieks įsitvirtinti Lenkijoje
http://www.aviasistemos.lt/a-sliupas-litcargus-sieks-isitvirtinti-lenkijoje/
Per pirmininkavimą bus 2 skrydžiai kasdien- ryte ir vakare. Taupysim ant viešbūčių…
Įdomi išvada dėl RIX peršasi, kadangi AirBaltic ir Ryanair krenta smarkiai, tai kiti vežėjai iš dalies kompesuoja tą kritimą. Nes keleivių sumažėjimas tik 10 proc.
Įdomu ar AirBaltic kritimas sumažės rudenį, kai pradeda skraidyti verslas?
Beje kas tebn su Diuseldorfu negerai? kodėl tiek iš Vilniaus tiek iš Rygos vietoj jo BRE?
В Таллиннском аэропорту откроется самый современный в Скандинавии ангар для техобслуживания самолетов
http://rus.delfi.ee/daily/business/v-tallinnskom-aeroportu-otkroetsya-samyj-sovremennyj-v-skandinavii-angar-dlya-tehobsluzhivaniya-samoletov.d?id=64920164
Swift attraction of airBaltic investors could prove to be harder than expected
http://bnn-news.com/swift-attraction-airbaltic-investors-prove-harder-expected-74454
Oslo kryptis savaip pradeda priminti Stockholmą. Jei teisingai skaičiuoju – 10x weekly ir tris kart per savaitę po 2 daily – atrodo per daug turint omeny, kad tai bus high density A320 ir B738.
Siandien Pekinas jau 254 eu su Qatar….
Wincai kaip dėliojaisi maršruta tokia kaina ?
LH889 7. September 2012 06:00 Vilnius 07:15 Frankfurt/Main cancelled
LH888 7. September 2012 20:30 Frankfurt/Main 23:35 Vilnius cancelled
http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/de/info_and_services/irregularities/canceled_flights?nodeid=3526064&l=en&cid=18002
Berods bucharestas penkinas frankfurtas kovo 6-13
@Mindaugas – eik i koki Kayak.com ir deliok multicity su (pavyzdziui) pradzia MXP ir pabaiga LHR, tarpe dedamas norima miesta. Pvz: 02.05 MXP-PER, 02.10 PER-LHR yra 1690Lt (abu su persedimais Dohoje).
Delta Air unit restarts refinery, jet fuel on the way
http://in.reuters.com/article/2012/09/06/refinery-operations-monroe-trainer-idINL2E8K69FZ20120906
Palangos oro uostas bando dar karta –
Palangos oro uostas iš savivaldybių prašo milijono
http://verslas.delfi.lt/automoto/palangos-oro-uostas-is-savivaldybiu-praso-milijono.d?id=59463595
Viliamasi, kad oro linijos sujungs Palangą su Londonu ir Hamburgu, tačiau tam reikia Klaipėdos apskrities savivaldybių finansinės paramos.
Simonai, pora klausimu del Lufthansos:
1.Ar yra kokie nors skaiciai, rodantys srauto is Vilniaus i Frankfurta pasiskirstyma tranzitas/P2P?
2.Lufthansa praktiskai nesiulo ispardavimu tarpkontinentiniams skrydziams is Lietuvos. Kas del to kaltas: 90% LF, konkurencijos is kitu aljansu trukumas, ar paklausa tokia maza, kad jos net neverta stimuliuoti?
Palangos oro uostas dėlioja plėtros planus
http://www.aviasistemos.lt/palangos-oro-uostas-delioja-pletros-planus/
Vakarų Lietuvoje tarp Palangos ir Šventosios kurortų esantis tarptautinis Palangos oro uostas ruošiasi plėtrai – jame planuojama statyti šiaurinį orlaivių riedėjimo taką su peronu.
@Globetrotter noreciau papriestarauti – LH siulo tarpkontinentiniu skrydziu ispardavimus, dazniausiai lygiai i tuos pacius miestus (dazniausiai Azija, Middle East, reciau – USA), kaip ir is kitu Europos saliu (galiu palyginti, nes gaunu keliu saliu LH newsletterius). Kainos is VNO, tiesa, kartais buna siek tiek didesnes. Gal tiesiog LH nesireklamuoja taip, kaip koks Finnair.
Kaunas 2012 August
86044 passengers
augimas 12,07%
Šiaip tai buvo nekarta rašyta apie keleivius į tolimus kraštus- jų tikrai yra gana mažai. Na sunku lietuviui sukrapštyt 2000 Lt į Kiniją ar JAV ar 4000Lt į Australija ar Čilę…
Tik nesuprantu kam ten tą Palangos oro uostą plėst? Negi kažkam ten vietpos neužtenka, turit 3-4 skrydžius per dieną geriausiu atveju…
Vytautai-NT, nes dabar nėra riedėjimo tako. Lektuvas turi nusileides daryti apsisukima del to kuro sanaudos didesnes, plius saugumas – nes reikia iki pakilimo pradzios redeti paciu taku. Galėtum pasidomėti prieš rašant.
Naujas riedėjimo takas sujungs kilimo-tūpimo taką ir aviacijos peroną, kuriame bus galima pastatyti du B1 kategorijos orlaivius.Tako ilgis sieks 240 metrų, plotis – 10,5 metro.
Globetrotter: 34% ‘point to point’, likę tranzitas per FRA. Dėl išpardavimų ar nuolaidų – čia jau bendra LH kainodaros politika. Niekada neverta skatinti to, kur „nesiskatina”. O šiaip daugelis LH akcijų yra regioninės arba kryptinės ir akcijų metų dažniausiai akcijos tos pačios siūlomos LT, PL, LV, EE rinkoms.
Ranką tiesia „Novaturas”
http://www.kaunoaleja.lt/?action=news&news_id=33765
Daugiau nei pusė tūkstančio lietuvių liko be planuotų atostogų po to, kai viename grupinio apsipirkimo portale susiviliojo įsigyti Lenkijos kelionių bendrovės „Filiz Tours“ siūlomą kelionę į Turkiją. Šią savaitę paaiškėjus, kad „Filiz Tours“ paskelbė bankrotą ir jos keliones nusipirkę lietuviai neišvyks į Turkiją, pagalbą jiems gelbstint atostogas pasiūlė didžiausias kelionių organizatorius Baltijos šalyse „Novaturas“.
Visiems, įsigijusiems „Filiz Tours“ keliones ir tai įrodžiusiems, „Novaturas“ pasiūlys pigesnes atostogas su individualiai pritaikytomis nuolaidomis.
Rescue fare iš Novaturo, MOL stilium..:D užskaitom :D
Latvian PM pushes for merger of airBaltic, Estonian Air
http://www.lithuaniatribune.com/2012/09/07/latvian-pm-pushes-for-merger-of-airbaltic-estonian-air/
Latvian prime minister Valdis Dombrovskis and Transport Minister Aivis Ronis are convinced that Estonia and Latvia should merge their respective national air carriers, writes bbn.ee.
Norwegian jau pardavinėja bilietus žiemos sezonui skraidžiams į Oslą 2 kartus per savaitę.
DY1086 OSL-PLQ 11:00 – 13:20 Tue
DY1087 PLQ-OSL 13:50 – 14:10 Tue
DY1086 OSL-PLQ 09:00 – 11:20 Sat
DY1087 PLQ-OSL 11:50 – 12:10 Sat
Tallinn Airport shelves plan to build a new terminal
http://www.balticbusinessnews.com/article/2012/9/7/tallinn-airport-shelves-plan-to-build-a-new-terminal
The decision of low-cost carrier Ryanair to cut its destinations from Tallinn for the winter from 10 to 3 has forced Tallinn Airport to shelve plans to build new passenger terminal, writes Postimees.
Beje, remiantis naujausių surašymų Lietuvoje ir Latvijoje duomenimis, Ryga per dešimtmetį neteko dar per 100 000 žmonių, o Vilniaus gyventojų skaičius mažėjo labai nežymiai. Dabar Rygoje gyvena 650 000, Vilniuje – 550 000. Skirtumas 15%.
Palyginimui 1989 m. kiek pamenu buvo 950 000 Rygoje ir 650 000 Vilniuje, 31% skirtumas.
P.S. tai nėra piktdžiuga, juoba kai Lietuvoje situacija irgi nekokia, tiesiog statistikos pateikimas.
Talinas tuo tarpu pasak jų statistikos departamento populiacijos dugną pasiekė 2006 m. ir dabar jau auga. Tačiau kaip suprantu ten surašymo duomenų dar nėra (pataisykite jei klystu), čia nuspėjami skaičiai, reiškia gali būti klaidingi, pas mus iki surašymo irgi rašė daug didesnius gyventojų skaičius departamentas.
Augustinai, o Jūsų statistika apie gyvenamosios vietos deklaracijas ar realius gyventojus? Vilniui būdinga, kad deklaravę mažiau nei gyvena, todėl surašymo skaičiai artimesni tikriesiems. Šita prasme situacija kitose sostinėse turbūt tokia pati, tad santykinių rodiklių gal ir nekeičia, bet absoliutiems neabejotinai turi įtakos.
Vilniaus ir Rygos duomenys, kaip sakiau, pagal surašymus.
Talino duomenys greičiausiai ne, nes ten dar neseniai vyko surašymas. Statistikos departamentai tarp surašymų patys apskaičiuoja kiekvienų metų duomenis pagal įvairias formules. Atsižvelgia į tai, kaip kito duomenys tarp praeitų surašymų, deklaravimus ir pan. Tačiau tokie tarpiniai duomenys, aišku, nebus tokie patys tikslūs kaip surašymas, juk tendencijos kinta, ne visi viską deklaruoja, kaip pastebėjote.
The SAS Group Traffic figures August 2012
http://www.airtransportnews.aero/article.pl?mcateg=&id=38866
„Small Planet Airlines“ pajamos 2012 m. pirmąjį pusmetį išaugo 43 proc.
http://www.marketnews.lt/naujiena/small_planet_airlines_pajamos_2012_m_pirmaji_pusmeti_isaugo_43_proc;itemid=28980
Wizzair pradeda skrydzius i Izraeli:
Wizz Air new route – from December 6 flight from Budapest to Tel Aviv. Cheapest tickets on this route in the two sides of the fantastic cost HUF 11,980 (42 EUR) !
Tai Vengrija paskyrė Wizz de facto vežėju? Ar čia tiesiog abiejų šalių susitarimu?
WizzAir got Tel-Aviv, Moscow and Kiev flights
http://centraleasteurope.com/blog/?p=3410
Wizz Air got the rights to start flights on Budapest-Tel Aviv, Budapest-Moscow and Budapest-Kiev routes, told local newspaper Nepszabadsag.
Praeitą mėnesį „Wizz Air” gavo Vengrijos paskyrimus skrydžiams į Izraelį, Rusiją ir Ukrainą. Manau galima tikėtis skrydžio Budapeštas-Maskva.
Wizzair’o Budapest – Tel Aviv skrydziai jau pardavime. Kijevas taip pat. Maskvos dar nera. Idomu ir del Stambulo :
Wizz Air also wished to get the licence to fly to Istanbul, which the airline did not win, although they was flying to Istanbul as charter earlier.
Beje, o kodėl Wizzair Ukraina į Budapeštą neskraidė? Ar jiems ukrainiečiai neleido?
Beje kokia PLQ statistika?
@Vytautas-NT: Neleido Ukraina.
Jooooo. Žodžiu taip. Trys dienos iki skrydžio neįmanoma gauti bilietų į VNO-DUB, sold out tiek EI, tiek FR. Krentanti rinka, taip sakant.
P.S. Postas apie marketingą, bet vistiek čia raudų siena.
Taigi galima be vargo per Londona nuskrist- ten tikrai yra bilietų net skrydžio dieną, spėju…
@Justinas, Raudų siena ir ašarų pakalnė čia.. Naujų mokslo metų/rudens efektas – beveik visomis kryptimis į JK ir Airiją pastarosiomis savaitėmis kainos aukštos, o likus kelioms dienoms sold out’ai. Bet nuo rugsėjo 15 dienos jau turėtų normalizuotis.
@Vytautas-NT, turbūt kad neapsimokės per Londoną skristi. Su Wizz/Ryanair į Londoną apie 1000 Lt, su SAS į LHR – 750 Lt (su 23 kg).
Vilnius (VNO) to Dublin (DUB) Tue 11 Sep px 1 350 Eur Sas
OUTBOUND – 12 September 2012
18:45 VNO Vilnius Ryanair
20:25 BVA Paris Beauvais 2h 40
Connect in airport 2h 05
22:30 BVA Paris Beauvais Ryanair FR29
23:00 DUB Dublin 1h 30
204 Eur
OUTBOUND – 13 September 2012
12:10 VNO Vilnius Wizz Air W68025
13:30 EIN Eindhoven 2h 20
Connect in airport 3h
16:30 EIN Eindhoven Ryanair FR1965
17:10 DUB Dublin 1h 40
202 Eur
Čia man ketvirtadienį/penktadienį reikėjo, tai paėmiau su SAS one-way už 900 Lt economy… SAS tai normali kaina, bet labai nenormalu, kad EI išpardavė paskutinius bilietus 2x pigiau ir nepasiliko paskutinei minutei brangesnių. O į Londoną kainos irgi kosminės – svarsčiau apie stopoverį Londone, dar pakeliui susitvarkyti reikalus – one way iki Londono iš VNO irgi 800-1000 lygyje. Mokame už tai, kad sausį/vasarį pigiai skraidyt galėtų kiti :-)
Na, tikras mismanagement su EI ir RYR bilietų pardavimais. Pilnai uzpildytas lektuvas – blogai uzpildytas lektuvas, nes net nebuvo pameginta pasiekti maksimalios bilieto pardavimo marzos. Jei gerai pamenu, Simonas buvo sakęs po Star1 bankroto: „lėktuvo užpildymas 100% – tai darželinuko darbas. Svarbi marža”.
Karoli
nu tu ,kaip koks zmogus is praeities „po Star1 bankroto”:)))) Tai kai niekas neskraide ,tai tada ir buvo taip, gi nebuvo nei Wizzair,nei Ryanair:)))
Klausimas? Is kur zinai,kad nebuvo pameginta pasiekti max bilieto marzos.Ir kita,o gal cia panasi situacija kaip Icelandexpress kai load neblizgejo ir staiga vienas reisas fullloaded,man paciam keista buvo kas cia daros .Ir veliau per zinias ziuriu rodo,kad Reikjavike buvo geju paradas su gausiu lietuviu dalyvavimu :))))))
Tallinn Airport not to build new terminal
http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=62629
Cargo returning to Lithuanian airport from summer
Sep 11, 2012 (newstodate): After a prolonged period in suspense, airfreight is seemingly coming back to Lithuania’s Kaunas Airport again.
In August 2012, the airport handled a total of 199 tonnes of cargo, after having seen no cargo at all until May 2012 when cargo first made its cautious reappearance.
The traffic is driven by ex-China exports to Russian customers, figuring as imports in the airport’s statistics, and trucked from Kaunas to Russia.
-We are more than happy to see this development in times when all global figures and trends are rather depressing, says Jurate Baltrusaityte, interim General Manager.
-Behind this new drive is the Lithuanian logistics company Hoptrans that was also behind the earlier Jade Air Cargo freighter service from Shanghai into Kaunas, continuing to Frankfurt in an operation with Lufthansa Cargo.
-Hoptrans is now flying in Chinese goods for the Russian market again, this time using an IL-62 aircraft with one, or in some cases two operations per week. We cross our fingers that this augurs a return of volumes like before, but so far we are satisfied to see some cargo at all building up again, says Ms Baltrusaityte.
In 2011, a total of 4,222 tonnes of cargo was handled at the airport and in 2011 totals were 4,449 tonnes – still a far cry from earlier years when up to 10,000 tonnes of cargo were landed at the airport.
Posted @ 2012-09-11 11:53:02
Klausimelis Simonui. Bus vasaros rezultatu aptarimas ar pan. :). Ar niekas taip per daug ir nepasikeite?
Tai Island Express kitu metu vasaros planuose Vilniaus nebelieka ? Paskelbtas 2013 m. vasaros grafiko paveiksliukas be Vilniaus.
Sorry, aisku, Iceland Express ;)
Ekonominė krizė nepristabdė Berlyno aviacijos šou užmojų
http://www.lrytas.lt/-13473537981347338415-ekonominė-krizė-nepristabdė-berlyno-aviacijos-šou-užmojų.htm
Rugsėjo 11-16 dienomis vyksianti mugė pagaliau atneš šurmulio į naująjį Berlyno oro uostą, kurio atidarymas daug kartų buvo atidėliojamas.
Kauno oro uosto ziemos tvarkarastis
http://www.kaunas-airport.lt/index.php?lang=lt&page=ziemos_tvarkarastis#
Džiugu, ar ne?
O tai kur Gatwick’as dingo? Ar jo iš Lietuvos išvis nebebus?
Ryanair smarkiai susimažino Gatwicke žiemai (liko tik reisai į Airiją). Tai kaip bus sekančią vasarą matyt nelabai priklausys nuo Lietuvos rinkos, labiau nuo jų politikos Gatwicko atžvilgiu apskritai.
Kad Easyjet pradėtų artimiausiu metu skraidyti į Lietuvą netikiu, o daugiau iš Gatwicko nėra kam.
Prie Prano argumentų jau minėjau, jog net vasarą jautėsi „overcapacity” į Londoną. Taigi žiemai suplanuoti FR W6 25 savaitiniai skrydžiai į Londoną iš VNO KUN kai vasarą yra 36 yra labai logiškas pokytis.
Beje, o Simonas gali šiame bloge pakomentuot ko reikia, kad EasyJet pradėtų skraidyt į Lietuvą? 1 mln Lt iš savivaldybės? Ar dar kokių specsąlygų?
Dėl Kauno oro uosto vadovo posto varžosi 4 dalyviai
http://www.aviasistemos.lt/del-kauno-oro-uosto-vadovo-posto-varzosi-4-dalyviai/
Expert: Flick – not the only one at fault for airBaltic problems
http://bnn-news.com/expert-flick-fault-airbaltic-problems-74950
The joint campaign of Estonian Air and Enterprise Estonia (EAS) attracts tourists from Russia, Lithuania, Finland, Sweden and Norway to visit Estonia
http://www.airtransportnews.aero/article.pl?id=38933
Vytautas-NT: bendrais bruožais:
1. „easyJet” strategijos pokyčių. Dabartinėje strategijoje Rytų Europai dėmesio neskiriama, plėtra orientuota į verslo srautų „užėmimą” Vakarų Europoje – flexi bilietai, allocated seating, increased frequences, etc.
2. Maršrutų, kuriais LCC galėtų skraidyti, kurie tiktų į „easyJet” portfelį. Šiai dienai daugelis maršrutų iš Lietuvos yra užpildyti, o dažnu atveju ir perpildyti.
Tada formuluojam problemą kitaip- kas iš Europos LCC dar gali ateit į Lietuva? Tranavia? Niki? Volotea? Vueling? Baboo?
Ir ko tam reikia?
Vytautas NT> ir ka tokia Volotea mums pasiulytu? Transavia butu gal ir nieko variantas
Vlolotea mums pasiūlytų didesnę konkurencija ir skrydžius į tokias vietas, kur Wizz ir Ryanair neskraido…
Volotea tik su Venecija galetu sujungti. Bet toliau Prahos i Rytus jie nebeina. Krokuva nueme. Vasara dar galetu Ibiza but.
Siaip keista, kad nei Vueling, nei Volotea neina i tokia didele rinka kaip Lenkija. Jau perpildyta LLC ? Ar cia koks OLT Express trukde ?
„airBaltic“ oro bendrovei ruošiama bankroto kilpa: http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/uzsienis/inicijuojamas-airbaltic-bankrotas-195-248527
Домбровскис ищет в Китае инвесторов для airBaltic и банка Citadele
http://biznes.delfi.lv/bnews/dombrovskis-ischet-v-kitae-investorov-dlya-airbaltic-i-banka-citadele.d?id=42665780
Поскольку Китай в апреле в Варшаве выступил с инициативой вложить 10 млрд долларов США в страны Центральной и Восточной Европы, Латвия подготовила предложения о возможных инвестициях в областях сообщений и транспорта, финансов и информационных технологий.
[…] Apie šį elgesio marketingo principą rašiau prieš porą mėnesių – kliento įtraukimas į produkto kūrimą didina lojalumą. […]