Gera ir bloga žinia: „Skyways” bus, „Aeroflot” nebus
Pagaliau: VZ.lt pranešė, jog Eligijus Masiulis pasakė, kad „Vilniaus oro uostas pasirašė sutartį su Švedijos oro bendrove „Skyways”. Nuo birželio 2 d. iš Vilniaus pradedami skrydžiai į Amsterdamą, Stokholmą, Kopenhagą, Berlyną.”
VNO valdžios ir ministro pažadai išsipildė pusiau – skrydžiai bus, bet vėliau, negu žadėta. Bilietų turėtų prekybą prasidėti pirmadienį, gegužės 11 d.
Tačiau esu tikras pagal visą eigą, jog „Skyways” tikrai privertė Vilniaus oro uosto valdžią „nusimauti kelnes” ir suteikti krūvą papildomų paslaugų. Ministras ir oro uosto direktorius visai Lietuvai apskelbė kad skrydžiai bus deryboms nesibaigus, kas kitai pusei davė milžinišką iniciatyvos persvarą derybose. Gal ir nebus taip, kaip įvardijo Artūras Zuokas, jog „Vilniaus oro uostas tiesiog nori nusamdyti švedus, kad jie skraidintų keleivius iš Vilniaus, taigi tai nebus oro bendrovės atėjimas į Lietuvos rinką, o lyg ir čarterinių reisų organizavimas”, tačiau gali būti panašiai.
Tuo tarpu „Aeroflot” šiandien kelionių agentūroms išplatino žinią, jog nuo gegužės 15 dienos planuotų skrydžių Maskva-Vilnius keturis kartus į savaitę nebus.
Ženklai apie tai buvo du. Pirmiausia, skrydžiai neprasidėjo kovo 29 d., o buvo atidėti gegužės 15 dienai. Dar praeitą savaitę, „Aeroflot.ru” tinklalapyje buvo rodoma, jog visi lėktuvai į Vilnių yra užpildyti ir bilietų nebuvo galima įsigyti. „Amadeus” sistemoje prekyba bilietais vyko iki šiandien, tačiau dabar tvarkaraščiai dingo.
„Aeroflot”, matyt, pralaimėjo konkurencinę kovą „utair”, kuri dabar skraido į Vilnių iš Maskvos du kartus per dieną. Be to, optimistiškas buvo ir jų planas skraidyti su A319, kuri prisodinti būtų labai labai sunku.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
67 komentarai
Leave a reply
Nu bet tai kur Vilniaus oro uosto valdzios protas – nesusiderejus iki galo imti ir apsiskelbti visiems, kad „…skrydziai bus”??? Ar tai cia protingu zmoniu darbas?!
Įdomu, Aeroflotas jau nusipirkusiems bilietus keičia į airBaltic per Rygą (jie ten codeshare turi ir patys skraido) ar kaip nors kitaip? :)
gal keičia į „utair” bilietus – spėju žiūri kaip pigiau. nes jeigu keičia per rygą, tai turi iš airbaltic’o ryga-vilnius segmentą prikti.
Iš kur tokia informacija, kad Aeroflot nebus? Jų tinklapyje nieko neparašyta.
jau seniai buvo aisku, kai iseme bilietus is savo internetinio puslapio.
Praradom avialinijas, kurios būtų pakėlusios Vilniaus lygį. :|
labai desningas rezultatas: reikia mazu lektuvu, didelio daznumo ir gero paros laiko-visai tai turi konkurentai Utair, ko negalejo pasiulyti Aerolotas. Apie kainos/kokybes santyki ir situacija Rusijos vidaus rinkoje esu rases anksciau.
Gal aš kažko nesuprantu, bet man atrodo, Zuokas paprasčiausiai klaidina žmones. Anot jo, „Tie, kurie pasidomėjo atidžiau, netrukus išsiaiškino, jog „Skyways“ tėra regioninių skrydžių Švedijoje bendrovė, neturinti tarptautiniams skrydžiam reikalingų lėktuvų ar patirties.”
Klausimas: o kokia čia problema? Jei kompanija gali nuskristi iš vieno Švedijos galo iki kito (pora tūkstančių kilometrų), tai kuo remdamasis Zuokas teigia, kad ji nesugebės tų pačių poros tūkstančių kilometrų nuskrist iš Vilniaus į Stokholmą ar Kopenhagą? Visa kita- irgi gyvenimo smulkmenos, kaip antai: jei jie turi veikiančią bilietų apmokėjimo bei rezervavimo sistemą švediškoms kortelėms, mokės aptarnauti ir lietuviškas. Aviacijos tvarkos, įstatai bei licenzijos taip pat ne atskirai Švedijai, o visai ES galioja. Sutinku, kad norėtųsi ne mažų samdytų lėktuvėlių, o didelių, prabangių ir nuosavų (o lietuviškas kosminis laivas dar geriau), bet visgi “maži samdyti”- geriau nei jokie. Tai ko gi tas Zuokas skudžiasi?
Zuokas turi senu nuoskaudu Masiuliui, that’s all. Ir aviaciniai reikalai cia mazai kuo deti.
O per Panoramą pranešėjas ką tik sakė, kad susitarė dėl ketinimų, sutartį tik planuoja pasirašyti… Juokinga.
Gal su Aeroflot’u sutars, kaip su Skayways. Aišku, jei Aeroflotas galėtų geras kainas tam tikrom kryptim pasiūlyt, tai manau, kad ir Airbus’a užkrautų.
Dėl UtAir man klausimas kiek ten sudarė keleiviai į Maskvą, o kiek tranzitas. Nes Utair’o galimybės pasiūlyt jungiamuosius skrydžius kitokios, grynai dėl geografijos.
O šiaip laukiam pirmadienio ir laikom špygas kišenėj…
as vis gi palaikau nuomone-kad SKYWAYS yra nusamdyta bendrove, kad skaridytu laikinai, kol bus ikurtas nacionalinis vezejas. Stebuklu juk nebus-pasikvieciam uzsienio aviakompanija, prasom skraidyti, o po metu siulom susivynioti meskeres:) O del Aerofloto-ner cia ka tartis-patrauklaus produkto pasiulyti negali (esam per smulkus, kad ieskotu mazo lektuvo), todel ir pralose, jau verciau i Palanga skraidytu-ten liepos men. Utair jau pardavineja bilietus po 1200-1300 Lt i abu galus:)
UTair užtat iš Vilniaus siūlo bilietus net į 3 skirtingus miestus Azerbaidžane (Baku, Gjandžą ir Nachičevanę). Rusijoj skraidina ir parduoda bilietus iš Vilniaus į miestus į kuriuos iš kokio Frankfurto ar Londono net su keliais persėdimais vieno bilieto negautum. Pavyzdžiui, Uljanovską ar įvairius tolimus Sibiro miestelius kaip Chanty-Mansijskas.
O Aeroflot’as galėjo pasiūlyt Pekiną, Bankoką, Delį, Niujorką ir t.t. ir pan., t.y. tolimus kraštus į kuriuos UtAir neskraido.
Esminis skirtumas- Aeroflot yra tikra tarptautinė kompanija, o UtAir yra nacionalinė (nors ir didelė) oro bendrovė, pradedanti skrydžius į užsiesnį (netolimus). Juk į Vladivostoką irgi nesiūlo, nes didelių lėktuvų neturi.
Pakelkite rankas, kas skristu i Niujorka per Maskva? Ivertinkite, kad reikes arba buti uzdarytam tranzito zonoje arba darytis Rusijos tranzitine viza. Kiek tokiu zmoniu atsiras? Vienetai ir tarp ju galbut buciau as. O kur dar rusofobija… As nieko pries Aeroflota – kaip tik planuose yra skrydis i rytus ir kaip tik galvoju apie Aerofloto galimybe-bet as nuskrisiu su Utair i Maskva ir pats toliau keliausiu su Aeroflotu. O Vilniaus atveju tikra kova butu ivykusi, jei Aeroflotas turetu maza lektuva ir pasiulytu patogu laika. Deja, jis tiesiog techniskai neturi tokiu galimybiu, todel kova faktiskai net neivyko. O skraidyti po Rusija, Aeroflotas yra vienas is paskutiniu variantu pagal kokybes/kainos santyki, tuomet jau geriau rinktis kitas avialinijas ir is Domodedovo (vieno moderniausiu oro uostu Centrineje-Rytu Europoje) nei nustekenta ir niekam neidomu Sheremetyevo. O jei tikrai kam reikia bilieto i Sibira ar Urala, prasau kreiptis, parekomenduosiu tinkama varianta;)
Vaiantas jungt Aeroflota su Utair yra labai keblus. Vien pervažiavimas tarp oro uostų kiek laikotų atimtų.
Kas link JAV, tai pasiūlytų Aeroflot’as geras kainas, būtų ir skraidančių.pvz. Čikaga u- 1200 lt
Dėl „Aeroflot” atsakymo giliai ieškoti nereikia.
Pačiais geriausiais laikais (2008 m. pavasarį) keleivių srautas tarp Vilniaus ir Maskvos buvo apie 5 tūkst. keleivių per mėnesį (beje, tada „flyLAL” turėjo „codeshare” su „Aeroflot” ir buvo neblogų kainų į Rusiją, Pekiną, Bangkoką).
Paskutiniais mėnesiais, keleivių srautas yra apie 2500 keleivių per mėnesį.
Dabar toks laikas, kada tikrai negali tikėtis, kad rinka augtų.
„utair” šiuo metu siūlo 6840 mėnesinį „capacity” (vakarinis reisas su Atr72, dieninis su atr42). Daugiau, nei reikėjo pačiais geriausiais laikais.
„Aeroflot” šiame reise turėjo planą „įmesti” į pasiūlą dar 4176 vietas į bendrą „capacity”.
Akivaizdu, kad tiek keleivių pripildyti šiai dienai yra nerealu. Net parduodant bilietus žemiau savikainos ir gaudant keleivius, kuriems visai nereikia skristi.
10 tūkst. keleivių per mėnesį nebūna net į Kopenhagą šiuo metu.
beje, „utair” kartais atšaukia dieninį Vilniaus reisą – įtariu, jog dėl keleivių trūkumo, o ne dėl kokių techninių problemų. Kadangi reiso atšaukimas turi net tam tikrą periodiškumą – dažniausiai neįvyksta savaitgaliais (pvz. šiandien irgi yra atšauktas).
Teisingai Simonai, ir manau, kad dieninis reisas bus daznai atsaukinejamas, o galbut veliau visai nuimtas. Man atrodo, viena is jo paskirciu buvo nutraukti Aerofloto keleivius, net isskridimas buvo pavelinintas 1 valanda i prieki (is Vilniaus).
Labai norint galima. Jei skrist į tą patį Londoną per Maskvą būtų pigiau, manau atsirastų ir norinčių. Tik, aišku, reikėtų didelių ivesticijų ir idirbio. Reliai situacija yra tokia, kad Aeroflot’as galėtų pasiūlyt geresnį tranzitą, o UtAir geriau skrendantiems į pačia Maskvą, nes tvarkaraštis patogesnis.
O kas ten su Ryga darosi? Aišku Rygos atveju srautas į Maskva didesnis vien dėl to,kad ten gerokai daugiau rusakalbių gyvena.
Matosi, kad LAL laikais su Maskva buvo papraščiau- varinėdavo SAAb’us, o kai reikėdavo, juos keisdavo Boeing’ais
Dabar tokį triuką galima atlikt su Bombardier Q400. Tik kur jų tiek gaut…
Gal AirBaltic bandys tokią strategiją…
Papildomas dieninis UtAir reisas gali pritraukt kažkiek tranzito. Be to, ne visi nori keltis 6 ryto.
Nors vat kokia dalis tranzito bendrame UtAir keleivių sraute yra klausimas atviras…
Tarp Rygos ir Maskvos vyksta trys kasdieniai skrydžiai, su stipriu „airBaltic”/”Aeroflot” bendradarbiavimu. Rytinį reisą daro „Aeroflot” su A319, kitus du daro „airBaltic” su B737-500.
Nepyragai šitas reisas. Žieminis traffic’as yra 7000-8000 keleivių, vasarinis – apie 10 tūkst. keleivių. Bendras „capacity” yra per 20 tūkst. keleivių ir tik vasarą pasiekiamas 50% lėktuvų užpildymas.
Šiaip įtariu, kad „airBaltic” investuoja į Maskvos maršrutą, kadangi nori užsitikrinti vežėjo į NVS poziciją. Skrydžių į Baku, Tbilisį nėra daug ir vardan tvarkaraščio lankstumo „airBaltic” siūlo skristi per Maskvą.
Matom, kad srautas tarp Maskvos ir Rygos didesnis negu tarp Maskvos ir Vilniaus – tas nesunkiai paaiškinama kur kas didesne rusų dinastija Latvijoje.
Beje, iš Talino į Maskvą tėra 1,5 – 2 tūkst. keleivių srautas.
Talinas gerokai mažesnis miestas. Ir pačioj Estijoj gyventojų vos ne per pus mažiau, kaip Lietuvoj. Tad srautai ir negali susidaryti…
Man tik įdomu, kodėl AirBaltic nebando konkuruot su UtAir šitoje kryptyje, siūlydama geresnes kainas? Juk jungimai iš Vilniaus neblogi. Apskritai Vilnius-Ryga daugiau konforto siūlo. Kavos ir vaisvandenių duoda nemokamai.
Ar tai jau bus grynas nuostolis, žemiau savikainos..?
Kalbant apie UTAir tai jie ir šiaip nesiorientuoja į tranzitinius keleivius, o labiau į skraidinimą iš taško į tašką. Nėra aiškių tvirtų bazinių oro uostų. Vilnius viena nedaugelio krypčių, kur jie skraido dažniau nei kartą į dieną. Daug reisų iš Maskvos išvyksta vakare, atvyksta ryte, dėl to norint persėsti reiktų laukti visą dieną (ir iš skrendant iš Vilniaus taip buvo, kol antro reiso neatidarė).
Aeroflot kiek kitaip yra. Beje, kai žiūrėjau jų kainas tai jos buvo geresnės nei UTAir iš Vilniaus ir į kai kuriuos Rusijos miestus.
Dabar Jusu noriu paklausti.kaip cia taip? TE3902 LITHUANIAN AIRLINES VILNIUS 17:00 17:00
Sita info is Monastiro oro uosto tinklapio.Gal klaida kazkokia?
http://www.habibbourguibaairport.com/0.php?id=1
Turiu tik viena hipotezę- FlyLAL Charters perėmė FlyLAL kodą? O gal jos ir anksčiau buvo su tuo pačiu. Nes pagal krypti akivaizdžiai turistinis FlyLAL Charters reisas. Jie tikrai į ten skraido.
O UtAir’as spėju daro jungiamuosius reisus per savo Hub’us Maskvoje ir Tiumenėje. Gal net Daugiau už Aeroflot’ą, kuris skraido tik iš Maskvos, bet užtat į labai daug kur…
Šiaip pagal nuoroda rodo būtent Charters,o ne seną LAL. Gal klaida buvo įvykus?
LLC3902 FLY LAL CHARTERS VILNIUS BOARDING 17:00 17:00
Charteris pereme FlyLAL slota. O kad tolimose salyse neskiria, koks uab’as atskrenda-tai faktas. Kai FlyLAL charters skraide per Dubaju i Bankoka, Dubajaus puslapyje visada rodydavo TE reiso numerius ir senovine LAL emblema (is senu geru laiku…:)
Šiaip FlyLAL ir FlyLAL Charters emblemos yra gana panašios. Kitas dalykas, kad FlyLAL neskraidė užsakomaisiais maršrutais. Tiesa, jie iš šio rinkos segmento pasitraukė tik pernai. Tad galėjo ne visi dėmesį atkreipt.
Žodžiu laukiam pirmiadieninio stebuklo. Bus bilietai ar ne bus.
Kitas dalykas- kaip seksis mūsų naujų vežėjų kūrėjams…
Vytautai, as turejau omenyje LAL emblema-dvi sidabrines L raides (viena apversta).
Čia gal jie dar nuo tų laikų, kai tiesioginis buvo Kaunas-Dubajus reisas? :-)
O beje, gal kas pamenat, LAL skraidė į Dubajų ar kažkokia kita kompanija tais laikais?
LAL skraidė į Dubajų, kai buvo valstybinė įmonė. Bet, kiek pamenu, iš Vilniaus. Iš Kauno skraiė į Oslą, Bilundą ir pan.
LAL daug kur skraidė valdiškais laikais. Net į Romą. Ir net per Atlantą bandė…
Labai laukiu pirmadienio, bet dar labiau noreciau suzinoti, ka musiskiai prisizadejo svedams…nesuprantu nuolatinio noro moketi kitiems, leisti uzdirbti kitiems musu saskaita…
Beje, bus labai idomu, kaip per dvi savaites kompanija atidarys reisus, uzpildys reisus, susitvarkys su groundhandling’u, nes kiek zinau, tai jokia sutartis su GH dar neegzistuoja, bet kaip supratau is vz.lt, tai ir sutarties pasirasytos ministras dar neturi…labai laukiu kada bus pradetas kurti nacionalinis vezejas
Dėl nacionalinio vežėjo ministras pasakė kada jis gali būt- kitą pavasarį.
http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID=84cf5825-be65-4636-b603-d4a7b7c49572&open=sec
Jei iki to laiko koks kitas lietuviško kilmės vežėjas ne pradės plėstis Vilniuje…
Šiaip mano įsitikinimu niša pakankamai tuščia ir situacija tokiam atėjimui dėkinga. Aišku, reikia kapitalo tokiam dalykui. Vien pradėt skraidyt Vilnius-Londonas neužtenka…
Gal kas zinote ar girdejote koks lektuvu load’as Airbaltic’o reise Ryga – Palanga – Ryga?
Beje, gal kas iš čia esančių buvo nupirkę Aeroflot bilietų gegužės 15 d. ar pan. Įdomu ką Aeroflot darė su parduotais bilietais, nes pinigų grąžinimo terminas praėjo. Dabar gresia didelės baudos ir kompensacijos.
Aišku, gali būt, kad skrydžiai tiesiog įvyks. Kitas dalykas, kad klausimą kelia menka prekyba bilietais…
Šiaip neužmirškim, kad Rusija yr vizinė šalis. Ten ne taip paprasta skrist, kaip į Europos Sąjungą ar JAV.
Jau gegužės 11d., bet Skyways bilietų prekybos iš VNO dar nepradėjo. Įtariu, kad eilinis burbulas…
Lietuvos avialinijos skraidė reisu Vilnius-Burgasas-Larnaka-Dubajus (Burgase degalų papildymas, ne visada). Į JAV neskraidė, buvo tik planų įsigyti skrydžiams į Čikagą Boeing 767, berods ir pilotai apmokyti.
Na gegužės 11 d. nesibaigė dar, bet žiūrėsim.
Beje, klausimas kur reikėtų pamatyti pirmus požymius, kad Skyways skraidys iš Vilniaus? Amadeus.net radus tvarkaraštį? Skyways tinklapyje radus Vilnių?
Ar yra dar kiokie geresni šaltiniai?
Kai laikinai buvo pradėta prekyba, tai bilietai beveik tą pačią minutę atsirado tiek skyways.se, tiek amadeus sistemoje. Kol kas nėra nei ten, nei ten.
Šiaip newstodate.aero šiandien įsidėjo žinutę, kad „the agreement between Lithuanian authorities, Vilnius Airport and the Swedish carrier Skyways, signed on Sunday, May 10, 2009.”. Šiaip pakankamai patikimas šitas šaltinis, tačiau keistas sakinys, o dar keistesnis sekantis: „The flight program will take effect from May 18, 2009.”
Taip, kad tvirtų patvirtinimų apie pradžią kol kas nėra.
Visa tai kol kas naujienų agentūrų lygio ženklai. Dar klausimas ar newstodate.aero tiesiog neperspausdino pereitos savaitės pranešimų iš Lietuvos. Tiesa žinių apie sutarties pasirašymą sekmadienį nebuvo.
Iš kitos pusės, jei vakar sutartis būtų pasirašyta, oro uostas ir ministerija nepatingėtų to išviešint ir išreklamuot.
Juk tai didžiausias įvykis mūsų rinkoje šiais metais…
Wikipedijoj VNO straipsnyje prie Skyways skrydziu siandien liko tik AMS ir ARN. gal kas nors zino daugiau, kas cia vyksta?
Aš tai Wikipedia nelaikyčiau neujienų šaltiniu. Ten išvis galima norint bet ką parašyt.
Taigi diena artėja prie pabaigos, naujienų dėl Skyways nėra…
Užtat Ryanair atsisakė svert keleivius.
O man tai kazkaip netikrai viskas atrodo….As nepatikesiu tol kol VNO nebus „Skyways” lektuvu.
Dėl „Wikipedia” – nedarykite jokių išvadų. Informaciją idėjo net neprisiloginęs redaguotojas. Kažkada „Wikipedia” kabojo informacija, kad „Estonian Air” atidarys skrydžius į Stokholmą, Kopenhagą ir Briuselį, net su skrydžių pradžios data.
O šiaip Kopenhagos papildomu reisu viduryje dienos be sutarties su SAS, aš labai labai abejoju …
Jo, dar kažkada Vikipedijos straipsnyje apie FlyLAL rodos netrumpą laiką prie „Fleet” buvo žinia
„3x Airbus A330 – on order”
Čia kažkokia mistika, spėju nieko nebus :|
Manau plikas nesurenka pinigu sumokėti “Skyways” ir panašu kad anie užsiprašė tikrai nemažai.
Na ką, turim antradienį. Skyways puslapyje vilniaus kol kas nei pėdsakų…
Taip ir baigsis atrodo.
Ka gi rytas mums atnes? Zodziu laukiam,kaip stebuklo pries pat FlyLAL bankrota…
Vakar kalbejau su atsakingu Skyways darbuotoju. Jis pranese, kad dar neaisku kaip bus su skrydziais is Vilniaus, nes dar nieko galutinai nenuspresta, nepaisant dideliu lietuviu noru. Visa iki siol paviesinta informacija yra tik derybines pozicijos. Daugiau nieko konkretaus ispesti nepavyko.
Lygiai taip viskas ir atrodo – kaip vienos puses nerealus noras kuo greiciau viska tureti (ir del to isivaizduoju dalyku prastuminejimas kaip tikru). Ot asilai, ka?
Vilniaus nera…… Gal SImai vel reikia paskelbti akcija – jei bus skyways, zurasysi – Klaipedieciai aviatoriai – Dievai
Lengviausia varyt ant dabartinės valdžios, kuri bent kažką stengiasi daryt.
Dėl spaudimo, kuris daromas miniterijai ir oro uostui, stengiamasi paskeblt geras naujienas, vos joms pasirodžius.
Dėl to kenčia derybos, kas jau buvo rašyta.
Aš optimistas- tikiu, kad pavyks.
Kitas dalykas, jei švedai tikisi, kad pardavinės bilietus po 1000 Lt ir turės pilnus lėktuvus, tai jie kiek klysta. Dirbti reikia…
jau teciadienis, o skyways puslapyje VNO taip ir neatsiranda…
Vytautui-NT
Nieko blogo nematyčiau, kai skelbiamos geros naujienos, vos joms pasirodžius.
Bet šioje Vilniaus „Skyways” istorijoje kol kas atrodo skelbiamos geros naujienos kai jų apskritai nėra. Aš tai vadinčiau tiesiog melavimu.
O šiaip galvoju, jeigu tie švedai yra labai reiklūs ir reikalauja dideles „rinkodarinės” paramos, tai ar apskritai jie reikalingi? Jau gal naudngiau tada Vilniui kokį Ryanair ar kita rimtą lowcost’ą privilioti su ta pačia parama?
Aeroflot oficialiai pranese, kad iki 2009 lapkricio skrydziu i Vilniu nebus…
Šiaip tai Amsterdamo ir Stokholmo kryptimi mums reikia ne low-cost’ų, o vežėjų, su bednru kodu, kad būtų ne tik skrydimas iš taško A į tašką B, bet ir tranzitas.
Kadangi geresnių kandidatų nėr- Skyways turi derybinį pranašumą.
Įdomu kur Aeroflot pranešė, kad nukelia skrydžius iki lapkričio? Ir kas pasikeis laprkitį?
Atvirščiai sulaukt daugiau keleivių vasara šansų yra daugiau…
Įdomu, ką Aeroflot su bilietais darys?
Nu idomu su tuo Aeroflot http://www.aeroflot.ru/ENG/about.aspx?ob_no=549&d_no=21168
Beje, kadangi čia lankosi žmonės žinantys daugiau apie visas VNO derybas, klausimas ar VNO išvis bandė derėtis su SAS ir KLM dėl Kopenhagos/Stokholmo ir Amsterdamo krypčių? Ar kažkas tiesiog sugalvojo, jog nušaut 3 zukius ( Berlynas) geriau imt kažka naujo, kaip Skyways.
Su KLM berods buvo derėtasi, tačiau kažkas nesigavo. SAS’ui tranzitą veža Air Baltic’as nes pas juos codeshare’as ar tiesiog bendradarbiavimas.
žr. žinutės datą
SKYways vel duoda Vilniu-Stokholma ir Vilniu-Kopenhaga, bet ne zodzio apie Berlyna ar Amsterdama. Jauciu, ir Vilnius tuoj vel dings (kaip jau buvo dinges)
Pagaliau „Skyways” ir patys patvirtino Vilniaus reiso faktą:
http://www.skyways.se/sv/Aktuellt/nylinje-vilnius/
tačiau apie Berlyną ir Amsterdamą nė žodžio. Panašu, kad „Fokker 100” nesinuomos ir skraidys tik SAS’ui.
Beje, per skyways.se tarifas į Stokholmą abi pusės yra 450 LTL. Neblogai.
408 Lt mažiausia kaina nėra neblogai. Tai daugiau nei mažiausia tiesioginių reisų kaina iš Vilniaus pas Lufthansą, Čekų avialinijas, Brussels Airlines, Aer Lingus, Norwegian.
Ir nepalyginama su Ryanair (kur Ryga-Stokholmas už tiek paprastai gali pirkt paskutinėm dienom, o iš anksto rūpinantis daugiau 50 litų mokėti neverta).
Jeigu teisingai suprantu, kainos SEK’ais, taigi i viena puse ARN birzelio men 635 SEK t.y. 209 LTL Manau kad tai yra net labai mazai