Gera ir bloga žinia: „Skyways“ bus, „Aeroflot“ nebus

Pagaliau: VZ.lt pranešė, jog Eligijus Masiulis pasakė, kad „Vilniaus oro uostas pasirašė sutartį su Švedijos oro bendrove „Skyways“. Nuo birželio 2 d. iš Vilniaus pradedami skrydžiai į Amsterdamą, Stokholmą, Kopenhagą, Berlyną.“

VNO valdžios ir ministro pažadai išsipildė pusiau – skrydžiai bus, bet vėliau, negu žadėta. Bilietų turėtų prekybą prasidėti pirmadienį, gegužės 11 d.

Tačiau esu tikras pagal visą eigą, jog „Skyways“ tikrai privertė Vilniaus oro uosto valdžią „nusimauti kelnes“ ir suteikti krūvą papildomų paslaugų. Ministras ir oro uosto direktorius visai Lietuvai apskelbė kad skrydžiai bus deryboms nesibaigus, kas kitai pusei davė milžinišką iniciatyvos persvarą derybose. Gal ir nebus taip, kaip įvardijo Artūras Zuokas, jog „Vilniaus oro uostas tiesiog nori nusamdyti švedus, kad jie skraidintų keleivius iš Vilniaus, taigi tai nebus oro bendrovės atėjimas į Lietuvos rinką, o lyg ir čarterinių reisų organizavimas“, tačiau gali būti panašiai.

Tuo tarpu „Aeroflot“ šiandien kelionių agentūroms išplatino žinią, jog nuo gegužės 15 dienos planuotų skrydžių Maskva-Vilnius keturis kartus į savaitę nebus.

Ženklai apie tai buvo du. Pirmiausia, skrydžiai neprasidėjo kovo 29 d., o buvo atidėti gegužės 15 dienai. Dar praeitą savaitę, „Aeroflot.ru“ tinklalapyje buvo rodoma, jog visi lėktuvai į Vilnių yra užpildyti ir bilietų nebuvo galima įsigyti. „Amadeus“ sistemoje prekyba bilietais vyko iki šiandien, tačiau dabar tvarkaraščiai dingo.

„Aeroflot“, matyt, pralaimėjo konkurencinę kovą „utair“, kuri dabar skraido į Vilnių iš Maskvos du kartus per dieną. Be to, optimistiškas buvo ir jų planas skraidyti su A319, kuri prisodinti būtų labai labai sunku.

Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

67 komentarai

  1. Kavva - 2009 05 8, 13:18

    Nu bet tai kur Vilniaus oro uosto valdzios protas – nesusiderejus iki galo imti ir apsiskelbti visiems, kad „…skrydziai bus“??? Ar tai cia protingu zmoniu darbas?!

  2. Pranas - 2009 05 8, 13:26

    Įdomu, Aeroflotas jau nusipirkusiems bilietus keičia į airBaltic per Rygą (jie ten codeshare turi ir patys skraido) ar kaip nors kitaip? :)

  3. Simonas Bartkus - 2009 05 8, 13:28

    gal keičia į „utair“ bilietus – spėju žiūri kaip pigiau. nes jeigu keičia per rygą, tai turi iš airbaltic’o ryga-vilnius segmentą prikti.

  4. Šarūnas - 2009 05 8, 13:51

    Iš kur tokia informacija, kad Aeroflot nebus? Jų tinklapyje nieko neparašyta.

  5. expertas - 2009 05 8, 13:53

    jau seniai buvo aisku, kai iseme bilietus is savo internetinio puslapio.

  6. Šarūnas - 2009 05 8, 13:56

    Praradom avialinijas, kurios būtų pakėlusios Vilniaus lygį. :|

  7. expertas - 2009 05 8, 14:15

    labai desningas rezultatas: reikia mazu lektuvu, didelio daznumo ir gero paros laiko-visai tai turi konkurentai Utair, ko negalejo pasiulyti Aerolotas. Apie kainos/kokybes santyki ir situacija Rusijos vidaus rinkoje esu rases anksciau.

  8. Skeptickas - 2009 05 8, 14:42

    Gal aš kažko nesuprantu, bet man atrodo, Zuokas paprasčiausiai klaidina žmones. Anot jo, „Tie, kurie pasidomėjo atidžiau, netrukus išsiaiškino, jog „Skyways“ tėra regioninių skrydžių Švedijoje bendrovė, neturinti tarptautiniams skrydžiam reikalingų lėktuvų ar patirties.“

    Klausimas: o kokia čia problema? Jei kompanija gali nuskristi iš vieno Švedijos galo iki kito (pora tūkstančių kilometrų), tai kuo remdamasis Zuokas teigia, kad ji nesugebės tų pačių poros tūkstančių kilometrų nuskrist iš Vilniaus į Stokholmą ar Kopenhagą? Visa kita- irgi gyvenimo smulkmenos, kaip antai: jei jie turi veikiančią bilietų apmokėjimo bei rezervavimo sistemą švediškoms kortelėms, mokės aptarnauti ir lietuviškas. Aviacijos tvarkos, įstatai bei licenzijos taip pat ne atskirai Švedijai, o visai ES galioja. Sutinku, kad norėtųsi ne mažų samdytų lėktuvėlių, o didelių, prabangių ir nuosavų (o lietuviškas kosminis laivas dar geriau), bet visgi “maži samdyti”- geriau nei jokie. Tai ko gi tas Zuokas skudžiasi?

  9. Kavva - 2009 05 8, 14:50

    Zuokas turi senu nuoskaudu Masiuliui, that’s all. Ir aviaciniai reikalai cia mazai kuo deti.

  10. Pranas - 2009 05 8, 20:00

    O per Panoramą pranešėjas ką tik sakė, kad susitarė dėl ketinimų, sutartį tik planuoja pasirašyti… Juokinga.

  11. Vytautas-NT - 2009 05 8, 20:25

    Gal su Aeroflot’u sutars, kaip su Skayways. Aišku, jei Aeroflotas galėtų geras kainas tam tikrom kryptim pasiūlyt, tai manau, kad ir Airbus’a užkrautų.
    Dėl UtAir man klausimas kiek ten sudarė keleiviai į Maskvą, o kiek tranzitas. Nes Utair’o galimybės pasiūlyt jungiamuosius skrydžius kitokios, grynai dėl geografijos.
    O šiaip laukiam pirmadienio ir laikom špygas kišenėj…

  12. expertas - 2009 05 8, 21:05

    as vis gi palaikau nuomone-kad SKYWAYS yra nusamdyta bendrove, kad skaridytu laikinai, kol bus ikurtas nacionalinis vezejas. Stebuklu juk nebus-pasikvieciam uzsienio aviakompanija, prasom skraidyti, o po metu siulom susivynioti meskeres:) O del Aerofloto-ner cia ka tartis-patrauklaus produkto pasiulyti negali (esam per smulkus, kad ieskotu mazo lektuvo), todel ir pralose, jau verciau i Palanga skraidytu-ten liepos men. Utair jau pardavineja bilietus po 1200-1300 Lt i abu galus:)

  13. Pranas - 2009 05 8, 21:25

    UTair užtat iš Vilniaus siūlo bilietus net į 3 skirtingus miestus Azerbaidžane (Baku, Gjandžą ir Nachičevanę). Rusijoj skraidina ir parduoda bilietus iš Vilniaus į miestus į kuriuos iš kokio Frankfurto ar Londono net su keliais persėdimais vieno bilieto negautum. Pavyzdžiui, Uljanovską ar įvairius tolimus Sibiro miestelius kaip Chanty-Mansijskas.

  14. Vytautas-NT - 2009 05 8, 22:29

    O Aeroflot’as galėjo pasiūlyt Pekiną, Bankoką, Delį, Niujorką ir t.t. ir pan., t.y. tolimus kraštus į kuriuos UtAir neskraido.
    Esminis skirtumas- Aeroflot yra tikra tarptautinė kompanija, o UtAir yra nacionalinė (nors ir didelė) oro bendrovė, pradedanti skrydžius į užsiesnį (netolimus). Juk į Vladivostoką irgi nesiūlo, nes didelių lėktuvų neturi.

  15. expertas - 2009 05 8, 23:47

    Pakelkite rankas, kas skristu i Niujorka per Maskva? Ivertinkite, kad reikes arba buti uzdarytam tranzito zonoje arba darytis Rusijos tranzitine viza. Kiek tokiu zmoniu atsiras? Vienetai ir tarp ju galbut buciau as. O kur dar rusofobija… As nieko pries Aeroflota – kaip tik planuose yra skrydis i rytus ir kaip tik galvoju apie Aerofloto galimybe-bet as nuskrisiu su Utair i Maskva ir pats toliau keliausiu su Aeroflotu. O Vilniaus atveju tikra kova butu ivykusi, jei Aeroflotas turetu maza lektuva ir pasiulytu patogu laika. Deja, jis tiesiog techniskai neturi tokiu galimybiu, todel kova faktiskai net neivyko. O skraidyti po Rusija, Aeroflotas yra vienas is paskutiniu variantu pagal kokybes/kainos santyki, tuomet jau geriau rinktis kitas avialinijas ir is Domodedovo (vieno moderniausiu oro uostu Centrineje-Rytu Europoje) nei nustekenta ir niekam neidomu Sheremetyevo. O jei tikrai kam reikia bilieto i Sibira ar Urala, prasau kreiptis, parekomenduosiu tinkama varianta;)

  16. Vytautas-NT - 2009 05 9, 00:19

    Vaiantas jungt Aeroflota su Utair yra labai keblus. Vien pervažiavimas tarp oro uostų kiek laikotų atimtų.
    Kas link JAV, tai pasiūlytų Aeroflot’as geras kainas, būtų ir skraidančių.pvz. Čikaga u- 1200 lt

  17. Simonas Bartkus - 2009 05 9, 09:11

    Dėl „Aeroflot“ atsakymo giliai ieškoti nereikia.

    Pačiais geriausiais laikais (2008 m. pavasarį) keleivių srautas tarp Vilniaus ir Maskvos buvo apie 5 tūkst. keleivių per mėnesį (beje, tada „flyLAL“ turėjo „codeshare“ su „Aeroflot“ ir buvo neblogų kainų į Rusiją, Pekiną, Bangkoką).
    Paskutiniais mėnesiais, keleivių srautas yra apie 2500 keleivių per mėnesį.

    Dabar toks laikas, kada tikrai negali tikėtis, kad rinka augtų.

    „utair“ šiuo metu siūlo 6840 mėnesinį „capacity“ (vakarinis reisas su Atr72, dieninis su atr42). Daugiau, nei reikėjo pačiais geriausiais laikais.

    „Aeroflot“ šiame reise turėjo planą „įmesti“ į pasiūlą dar 4176 vietas į bendrą „capacity“.

    Akivaizdu, kad tiek keleivių pripildyti šiai dienai yra nerealu. Net parduodant bilietus žemiau savikainos ir gaudant keleivius, kuriems visai nereikia skristi.

    10 tūkst. keleivių per mėnesį nebūna net į Kopenhagą šiuo metu.

  18. Simonas Bartkus - 2009 05 9, 09:15

    beje, „utair“ kartais atšaukia dieninį Vilniaus reisą – įtariu, jog dėl keleivių trūkumo, o ne dėl kokių techninių problemų. Kadangi reiso atšaukimas turi net tam tikrą periodiškumą – dažniausiai neįvyksta savaitgaliais (pvz. šiandien irgi yra atšauktas).

  19. expertas - 2009 05 9, 10:18

    Teisingai Simonai, ir manau, kad dieninis reisas bus daznai atsaukinejamas, o galbut veliau visai nuimtas. Man atrodo, viena is jo paskirciu buvo nutraukti Aerofloto keleivius, net isskridimas buvo pavelinintas 1 valanda i prieki (is Vilniaus).

  20. Vytautas-NT - 2009 05 9, 10:40

    Labai norint galima. Jei skrist į tą patį Londoną per Maskvą būtų pigiau, manau atsirastų ir norinčių. Tik, aišku, reikėtų didelių ivesticijų ir idirbio. Reliai situacija yra tokia, kad Aeroflot’as galėtų pasiūlyt geresnį tranzitą, o UtAir geriau skrendantiems į pačia Maskvą, nes tvarkaraštis patogesnis.
    O kas ten su Ryga darosi? Aišku Rygos atveju srautas į Maskva didesnis vien dėl to,kad ten gerokai daugiau rusakalbių gyvena.
    Matosi, kad LAL laikais su Maskva buvo papraščiau- varinėdavo SAAb’us, o kai reikėdavo, juos keisdavo Boeing’ais
    Dabar tokį triuką galima atlikt su Bombardier Q400. Tik kur jų tiek gaut…
    Gal AirBaltic bandys tokią strategiją…

  21. Vytautas-NT - 2009 05 9, 10:54

    Papildomas dieninis UtAir reisas gali pritraukt kažkiek tranzito. Be to, ne visi nori keltis 6 ryto.
    Nors vat kokia dalis tranzito bendrame UtAir keleivių sraute yra klausimas atviras…

  22. Simonas Bartkus - 2009 05 9, 10:54

    Tarp Rygos ir Maskvos vyksta trys kasdieniai skrydžiai, su stipriu „airBaltic“/“Aeroflot“ bendradarbiavimu. Rytinį reisą daro „Aeroflot“ su A319, kitus du daro „airBaltic“ su B737-500.

    Nepyragai šitas reisas. Žieminis traffic’as yra 7000-8000 keleivių, vasarinis – apie 10 tūkst. keleivių. Bendras „capacity“ yra per 20 tūkst. keleivių ir tik vasarą pasiekiamas 50% lėktuvų užpildymas.

    Šiaip įtariu, kad „airBaltic“ investuoja į Maskvos maršrutą, kadangi nori užsitikrinti vežėjo į NVS poziciją. Skrydžių į Baku, Tbilisį nėra daug ir vardan tvarkaraščio lankstumo „airBaltic“ siūlo skristi per Maskvą.

    Matom, kad srautas tarp Maskvos ir Rygos didesnis negu tarp Maskvos ir Vilniaus – tas nesunkiai paaiškinama kur kas didesne rusų dinastija Latvijoje.

    Beje, iš Talino į Maskvą tėra 1,5 – 2 tūkst. keleivių srautas.

  23. Vytautas-NT - 2009 05 9, 11:02

    Talinas gerokai mažesnis miestas. Ir pačioj Estijoj gyventojų vos ne per pus mažiau, kaip Lietuvoj. Tad srautai ir negali susidaryti…
    Man tik įdomu, kodėl AirBaltic nebando konkuruot su UtAir šitoje kryptyje, siūlydama geresnes kainas? Juk jungimai iš Vilniaus neblogi. Apskritai Vilnius-Ryga daugiau konforto siūlo. Kavos ir vaisvandenių duoda nemokamai.
    Ar tai jau bus grynas nuostolis, žemiau savikainos..?

  24. Augustinas Žemaitis - 2009 05 9, 12:38

    Kalbant apie UTAir tai jie ir šiaip nesiorientuoja į tranzitinius keleivius, o labiau į skraidinimą iš taško į tašką. Nėra aiškių tvirtų bazinių oro uostų. Vilnius viena nedaugelio krypčių, kur jie skraido dažniau nei kartą į dieną. Daug reisų iš Maskvos išvyksta vakare, atvyksta ryte, dėl to norint persėsti reiktų laukti visą dieną (ir iš skrendant iš Vilniaus taip buvo, kol antro reiso neatidarė).

    Aeroflot kiek kitaip yra. Beje, kai žiūrėjau jų kainas tai jos buvo geresnės nei UTAir iš Vilniaus ir į kai kuriuos Rusijos miestus.

  25. Deivis - 2009 05 9, 14:39

    Dabar Jusu noriu paklausti.kaip cia taip? TE3902 LITHUANIAN AIRLINES VILNIUS 17:00 17:00
    Sita info is Monastiro oro uosto tinklapio.Gal klaida kazkokia?
    http://www.habibbourguibaairport.com/0.php?id=1

  26. Vytautas-NT - 2009 05 9, 17:21

    Turiu tik viena hipotezę- FlyLAL Charters perėmė FlyLAL kodą? O gal jos ir anksčiau buvo su tuo pačiu. Nes pagal krypti akivaizdžiai turistinis FlyLAL Charters reisas. Jie tikrai į ten skraido.
    O UtAir’as spėju daro jungiamuosius reisus per savo Hub’us Maskvoje ir Tiumenėje. Gal net Daugiau už Aeroflot’ą, kuris skraido tik iš Maskvos, bet užtat į labai daug kur…

  27. Vytautas-NT - 2009 05 9, 17:29

    Šiaip pagal nuoroda rodo būtent Charters,o ne seną LAL. Gal klaida buvo įvykus?

    LLC3902 FLY LAL CHARTERS VILNIUS BOARDING 17:00 17:00

  28. expertas - 2009 05 9, 18:34

    Charteris pereme FlyLAL slota. O kad tolimose salyse neskiria, koks uab’as atskrenda-tai faktas. Kai FlyLAL charters skraide per Dubaju i Bankoka, Dubajaus puslapyje visada rodydavo TE reiso numerius ir senovine LAL emblema (is senu geru laiku…:)

  29. Vytautas-NT - 2009 05 9, 20:26

    Šiaip FlyLAL ir FlyLAL Charters emblemos yra gana panašios. Kitas dalykas, kad FlyLAL neskraidė užsakomaisiais maršrutais. Tiesa, jie iš šio rinkos segmento pasitraukė tik pernai. Tad galėjo ne visi dėmesį atkreipt.
    Žodžiu laukiam pirmiadieninio stebuklo. Bus bilietai ar ne bus.
    Kitas dalykas- kaip seksis mūsų naujų vežėjų kūrėjams…

  30. expertas - 2009 05 9, 20:49

    Vytautai, as turejau omenyje LAL emblema-dvi sidabrines L raides (viena apversta).

  31. Justinas M. - 2009 05 9, 21:50

    Čia gal jie dar nuo tų laikų, kai tiesioginis buvo Kaunas-Dubajus reisas? :-)

    O beje, gal kas pamenat, LAL skraidė į Dubajų ar kažkokia kita kompanija tais laikais?

  32. Vytautas-NT - 2009 05 10, 20:00

    LAL skraidė į Dubajų, kai buvo valstybinė įmonė. Bet, kiek pamenu, iš Vilniaus. Iš Kauno skraiė į Oslą, Bilundą ir pan.
    LAL daug kur skraidė valdiškais laikais. Net į Romą. Ir net per Atlantą bandė…

  33. Lina - 2009 05 10, 21:13

    Labai laukiu pirmadienio, bet dar labiau noreciau suzinoti, ka musiskiai prisizadejo svedams…nesuprantu nuolatinio noro moketi kitiems, leisti uzdirbti kitiems musu saskaita…
    Beje, bus labai idomu, kaip per dvi savaites kompanija atidarys reisus, uzpildys reisus, susitvarkys su groundhandling’u, nes kiek zinau, tai jokia sutartis su GH dar neegzistuoja, bet kaip supratau is vz.lt, tai ir sutarties pasirasytos ministras dar neturi…labai laukiu kada bus pradetas kurti nacionalinis vezejas

  34. Vytautas-NT - 2009 05 10, 21:59

    Dėl nacionalinio vežėjo ministras pasakė kada jis gali būt- kitą pavasarį.
    http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID=84cf5825-be65-4636-b603-d4a7b7c49572&open=sec
    Jei iki to laiko koks kitas lietuviško kilmės vežėjas ne pradės plėstis Vilniuje…
    Šiaip mano įsitikinimu niša pakankamai tuščia ir situacija tokiam atėjimui dėkinga. Aišku, reikia kapitalo tokiam dalykui. Vien pradėt skraidyt Vilnius-Londonas neužtenka…

  35. Kazimieras - 2009 05 11, 07:57

    Gal kas zinote ar girdejote koks lektuvu load’as Airbaltic’o reise Ryga – Palanga – Ryga?

  36. Vytautas-NT - 2009 05 11, 09:31

    Beje, gal kas iš čia esančių buvo nupirkę Aeroflot bilietų gegužės 15 d. ar pan. Įdomu ką Aeroflot darė su parduotais bilietais, nes pinigų grąžinimo terminas praėjo. Dabar gresia didelės baudos ir kompensacijos.
    Aišku, gali būt, kad skrydžiai tiesiog įvyks. Kitas dalykas, kad klausimą kelia menka prekyba bilietais…
    Šiaip neužmirškim, kad Rusija yr vizinė šalis. Ten ne taip paprasta skrist, kaip į Europos Sąjungą ar JAV.

  37. Audrius - 2009 05 11, 10:08

    Jau gegužės 11d., bet Skyways bilietų prekybos iš VNO dar nepradėjo. Įtariu, kad eilinis burbulas…

  38. Augustinas Žemaitis - 2009 05 11, 10:51

    Lietuvos avialinijos skraidė reisu Vilnius-Burgasas-Larnaka-Dubajus (Burgase degalų papildymas, ne visada). Į JAV neskraidė, buvo tik planų įsigyti skrydžiams į Čikagą Boeing 767, berods ir pilotai apmokyti.

    Na gegužės 11 d. nesibaigė dar, bet žiūrėsim.

  39. Vytautas-NT - 2009 05 11, 12:51

    Beje, klausimas kur reikėtų pamatyti pirmus požymius, kad Skyways skraidys iš Vilniaus? Amadeus.net radus tvarkaraštį? Skyways tinklapyje radus Vilnių?
    Ar yra dar kiokie geresni šaltiniai?

  40. Simonas Bartkus - 2009 05 11, 12:56

    Kai laikinai buvo pradėta prekyba, tai bilietai beveik tą pačią minutę atsirado tiek skyways.se, tiek amadeus sistemoje. Kol kas nėra nei ten, nei ten.

    Šiaip newstodate.aero šiandien įsidėjo žinutę, kad „the agreement between Lithuanian authorities, Vilnius Airport and the Swedish carrier Skyways, signed on Sunday, May 10, 2009.“. Šiaip pakankamai patikimas šitas šaltinis, tačiau keistas sakinys, o dar keistesnis sekantis: „The flight program will take effect from May 18, 2009.“

    Taip, kad tvirtų patvirtinimų apie pradžią kol kas nėra.

  41. Vytautas-NT - 2009 05 11, 14:13

    Visa tai kol kas naujienų agentūrų lygio ženklai. Dar klausimas ar newstodate.aero tiesiog neperspausdino pereitos savaitės pranešimų iš Lietuvos. Tiesa žinių apie sutarties pasirašymą sekmadienį nebuvo.
    Iš kitos pusės, jei vakar sutartis būtų pasirašyta, oro uostas ir ministerija nepatingėtų to išviešint ir išreklamuot.
    Juk tai didžiausias įvykis mūsų rinkoje šiais metais…

  42. Audrius - 2009 05 11, 15:30

    Wikipedijoj VNO straipsnyje prie Skyways skrydziu siandien liko tik AMS ir ARN. gal kas nors zino daugiau, kas cia vyksta?

  43. Vytautas-NT - 2009 05 11, 15:42

    Aš tai Wikipedia nelaikyčiau neujienų šaltiniu. Ten išvis galima norint bet ką parašyt.
    Taigi diena artėja prie pabaigos, naujienų dėl Skyways nėra…
    Užtat Ryanair atsisakė svert keleivius.

  44. Deivis - 2009 05 11, 15:51

    O man tai kazkaip netikrai viskas atrodo….As nepatikesiu tol kol VNO nebus „Skyways“ lektuvu.

  45. Simonas Bartkus - 2009 05 11, 17:14

    Dėl „Wikipedia“ – nedarykite jokių išvadų. Informaciją idėjo net neprisiloginęs redaguotojas. Kažkada „Wikipedia“ kabojo informacija, kad „Estonian Air“ atidarys skrydžius į Stokholmą, Kopenhagą ir Briuselį, net su skrydžių pradžios data.

    O šiaip Kopenhagos papildomu reisu viduryje dienos be sutarties su SAS, aš labai labai abejoju …

  46. Augustinas Žemaitis - 2009 05 11, 17:20

    Jo, dar kažkada Vikipedijos straipsnyje apie FlyLAL rodos netrumpą laiką prie „Fleet“ buvo žinia

    „3x Airbus A330 – on order“

  47. Šarūnas - 2009 05 11, 19:29

    Čia kažkokia mistika, spėju nieko nebus :|

  48. Rimas - 2009 05 11, 21:37

    Manau plikas nesurenka pinigu sumokėti “Skyways” ir panašu kad anie užsiprašė tikrai nemažai.

  49. vytautas - 2009 05 12, 07:47

    Na ką, turim antradienį. Skyways puslapyje vilniaus kol kas nei pėdsakų…

  50. Šarūnas - 2009 05 12, 13:09

    Taip ir baigsis atrodo.

  51. Vyatautas-NT - 2009 05 12, 22:43

    Ka gi rytas mums atnes? Zodziu laukiam,kaip stebuklo pries pat FlyLAL bankrota…

  52. Audrius - 2009 05 13, 07:28

    Vakar kalbejau su atsakingu Skyways darbuotoju. Jis pranese, kad dar neaisku kaip bus su skrydziais is Vilniaus, nes dar nieko galutinai nenuspresta, nepaisant dideliu lietuviu noru. Visa iki siol paviesinta informacija yra tik derybines pozicijos. Daugiau nieko konkretaus ispesti nepavyko.

  53. Kavva - 2009 05 13, 08:11

    Lygiai taip viskas ir atrodo – kaip vienos puses nerealus noras kuo greiciau viska tureti (ir del to isivaizduoju dalyku prastuminejimas kaip tikru). Ot asilai, ka?

  54. dukis - 2009 05 13, 08:16

    Vilniaus nera…… Gal SImai vel reikia paskelbti akcija – jei bus skyways, zurasysi – Klaipedieciai aviatoriai – Dievai

  55. Vytautas-NT - 2009 05 13, 11:13

    Lengviausia varyt ant dabartinės valdžios, kuri bent kažką stengiasi daryt.
    Dėl spaudimo, kuris daromas miniterijai ir oro uostui, stengiamasi paskeblt geras naujienas, vos joms pasirodžius.
    Dėl to kenčia derybos, kas jau buvo rašyta.
    Aš optimistas- tikiu, kad pavyks.
    Kitas dalykas, jei švedai tikisi, kad pardavinės bilietus po 1000 Lt ir turės pilnus lėktuvus, tai jie kiek klysta. Dirbti reikia…

  56. Lina - 2009 05 13, 11:24

    jau teciadienis, o skyways puslapyje VNO taip ir neatsiranda…

  57. Andrius - 2009 05 13, 11:30

    Vytautui-NT

    Nieko blogo nematyčiau, kai skelbiamos geros naujienos, vos joms pasirodžius.
    Bet šioje Vilniaus „Skyways“ istorijoje kol kas atrodo skelbiamos geros naujienos kai jų apskritai nėra. Aš tai vadinčiau tiesiog melavimu.

    O šiaip galvoju, jeigu tie švedai yra labai reiklūs ir reikalauja dideles „rinkodarinės“ paramos, tai ar apskritai jie reikalingi? Jau gal naudngiau tada Vilniui kokį Ryanair ar kita rimtą lowcost’ą privilioti su ta pačia parama?

  58. Audrius - 2009 05 13, 14:03

    Aeroflot oficialiai pranese, kad iki 2009 lapkricio skrydziu i Vilniu nebus…

  59. Vytautas-NT - 2009 05 13, 15:00

    Šiaip tai Amsterdamo ir Stokholmo kryptimi mums reikia ne low-cost’ų, o vežėjų, su bednru kodu, kad būtų ne tik skrydimas iš taško A į tašką B, bet ir tranzitas.
    Kadangi geresnių kandidatų nėr- Skyways turi derybinį pranašumą.
    Įdomu kur Aeroflot pranešė, kad nukelia skrydžius iki lapkričio? Ir kas pasikeis laprkitį?
    Atvirščiai sulaukt daugiau keleivių vasara šansų yra daugiau…
    Įdomu, ką Aeroflot su bilietais darys?

  60. Deivis - 2009 05 13, 15:41
  61. Vytautas-NT - 2009 05 13, 16:15

    Beje, kadangi čia lankosi žmonės žinantys daugiau apie visas VNO derybas, klausimas ar VNO išvis bandė derėtis su SAS ir KLM dėl Kopenhagos/Stokholmo ir Amsterdamo krypčių? Ar kažkas tiesiog sugalvojo, jog nušaut 3 zukius ( Berlynas) geriau imt kažka naujo, kaip Skyways.

  62. Šarūnas - 2009 05 13, 17:23

    Su KLM berods buvo derėtasi, tačiau kažkas nesigavo. SAS’ui tranzitą veža Air Baltic’as nes pas juos codeshare’as ar tiesiog bendradarbiavimas.

  63. to Deivis - 2009 05 13, 18:17

    žr. žinutės datą

  64. Kavva - 2009 05 14, 13:45

    SKYways vel duoda Vilniu-Stokholma ir Vilniu-Kopenhaga, bet ne zodzio apie Berlyna ar Amsterdama. Jauciu, ir Vilnius tuoj vel dings (kaip jau buvo dinges)

  65. Simonas Bartkus - 2009 05 14, 13:54

    Pagaliau „Skyways“ ir patys patvirtino Vilniaus reiso faktą:
    http://www.skyways.se/sv/Aktuellt/nylinje-vilnius/

    tačiau apie Berlyną ir Amsterdamą nė žodžio. Panašu, kad „Fokker 100“ nesinuomos ir skraidys tik SAS’ui.

    Beje, per skyways.se tarifas į Stokholmą abi pusės yra 450 LTL. Neblogai.

  66. Pranas - 2009 05 14, 15:36

    408 Lt mažiausia kaina nėra neblogai. Tai daugiau nei mažiausia tiesioginių reisų kaina iš Vilniaus pas Lufthansą, Čekų avialinijas, Brussels Airlines, Aer Lingus, Norwegian.
    Ir nepalyginama su Ryanair (kur Ryga-Stokholmas už tiek paprastai gali pirkt paskutinėm dienom, o iš anksto rūpinantis daugiau 50 litų mokėti neverta).

  67. neblogai - 2009 05 14, 20:45

    Jeigu teisingai suprantu, kainos SEK’ais, taigi i viena puse ARN birzelio men 635 SEK t.y. 209 LTL Manau kad tai yra net labai mazai

Leave a reply