Pildosi? „airBaltic“ svarsto galimybę grąžinti skrydžius Vilnius-Londonas
Lygiai prieš savaitę jūsų klausiau, kaip reaguotumėte į naujieną jeigu „airBaltic” atgaivintų daugiau tiesioginių krypčių iš Vilniaus oro uosto.
„airBaltic” šiandien pripažino, jog tokią galimybę aktyviai svarsto. Ir pagrindinis svarstymų objektas yra skrydžiai į Londoną – galbūt nuo rudens sezono.
Koks sutapimas! Šiandien pasiekė neoficiali žinia mane, jog 27 savaitę, greičiausiai birželio 29 dieną, „star1 airlines” atidaro pirmą savo reguliarųjį reisą iš Vilniaus oro uosto į Londoną. Tikėtina, jog bus skraidoma į Gatwick oro uostą 5 kartus per savaitę su „Boeing 737-700”, kuris birželio 26 dieną pradės vykdyti „Star Holidays” skrydžius į Antaliją, Kretą, Barseloną (tiksliau Žeroną).
„airBaltic”, aišku, turi daug daugiau žinių apie konkurentus negu aš. Atsakykite man paprastai. Ar „airBaltic” netikėtai pamatė augančią skrydžių į Londoną paklausą, ar tai yra tiesiog noras stabdyti naujų galimų vežėjų investicijas ir plėtrą savo kaina karpant jiems pajamas? Mano atsakymas, turbūt, aiškus, jau iš sakinio formuluotės …
Kad ir kas beistengtų rimtą skraidymą organizuoti iš Vilniaus, Kauno ar Palangos, jiems reikės labai daug kantrybės ir labai daug investicijų. Bus labai sunku.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
109 komentarai
Leave a reply
O jei nepaslaptis is kur si „neoficiali” zinia?Bet man labai idomiai viskas,jokiu ziniu apie Star1 daugaiau nera,tik tai ka raso Simonas.ir Simono pasakyta data (27 savaite) labai greitai (apie geras 3 savaites),o nei lektuvo,nei info tikslios NIEKO!
Gal būtų tikslinga kokią nors socialinę akciją organizuoti prieš „Air Baltic”? (Kaip kad buvo prieš Maximą ar Lukoil). Juk nesąmonės, kad norėdamas į Londoną turi važiuoti į kauną arba į Rygą.
MZ, o nenori organizuoti akcijos prieš British Airways? Jie irgi į Vilnių skraidė, bet va, šunsnukiai, nustojo.
Čia nesąmonės, aš manau bus kaip rašė Simonas, ankstesniam savo įraše apie Air Baltic planus, kad jų principas gadint planus visiems potencialiems konkurentams. Nenustebčiau jei dar į Stokholmą sugalvotų skraidyt. Po flylal bankroto Vilnius buvo jiems nereikalingas, o čia hop ir jau 8 kryptis planuoja, spėju čia principas nei patys skraidom, nei ktiem duodam. Reikia uždrausti Air Baltic’o skrydžius iš Vilniaus.
pilnai pritariu Šarūnui,bet ne dabar – kai krizė.Dabar reikia džiaugtis,kad kasnors išvis skrenda.
Mano pateikta žinia apie „Star1” skraidymą Vilnius-Gatwick yra gauta iš nelabai patikimo šaltinio, bet faktu tikiu. Gali būti tik netikslumas kada pirmas skrydis vyks ir dažnumas per savaitę.
O birželio 23 dieną „Star1” jau turės lėktuvą. Galima pažiūrėti http://www.starholidays.lt, parduodamos kelionės į čarterinius reisus su „HC Airways” skrydžio numeriu.
„airBaltic” skrydžių uždraudimas tai nesąmonė. Reikia sugebėti normaliai konkuruoti. Pasirodytume kaip tie patys latviai, skelbę kainų karus ir statę barjerus „Maximos” plėtrai. Kvailai atrodo, o pasibaigė niekuo. Visokie boikotai ir t.t. irgi baigiasi niekuo.
Įdomiau yra čia: http://vz.lt/straipsnis/2009/06/05/Pradeta_byla_del_Ryanair_salygu_Rygos_oro_uoste2?readcomment=1#comment
Iš principo, spėju, šita bylos baigtis yra susijusi ir su „flyLAL” ieškinio baigtimi. Atrodo, kad „flyLAL” buvo teisūs ir jų ieškinys yra pagrįstas. Ir dabar tik po kelerių metų pasimato, kokias dotacijas gavo „Ryanair” su „airBaltic”. 1EUR už lėktuvo nusileidimą!
Tai gal skris su Hawker 800 PX :D .Juokauju aisku.Aciu uz info.
Dėl Star1 šiandien Lietuvos ryte (14 psl.) straipsnis iš esmės tą patį rašantis (sutarta su Getviku, bus birželio pabaigoje). Taip pat ir Star1 atstovės komentaras, kad įmonė nekeičia planų pradėti tuo pat metu skraidyti į Dubliną ir Barseloną, o liepą – į Paryžių ir Milaną.
Remiantis Latvijos valstybės kontrolės Prevencijos ir kovos su korupcija biuro perduota informacija, buvo iškelta baudžiamoji byla, praneša Latvijos dienraštis „Diena”. Nežinomybės uždanga, po kuria slėpėsi sąlygos, kuriomis į Latvijos rinką sutiko įeiti stambiausia Europos oro pervežimo bendrovė „Rynair”, ima sklaidytis, skelbia dienraštis.
Kaip paaiškėjo, penkis metus „Ryanair” ir oro pervežimo bendrovei „airBaltic” už pervežtus keleivius kasmet buvo suteikiamos 11 mln. latų (apie 53,5 mln. litų) vertės nuolaidos. Be to, kiekvieno lėktuvo aptarnavimas „Ryanair” kainuodavo tik 1 eurą (apie 3,45 lito), tuo tarpu, kai bendra tokių paslaugų suma yra 350 latų (apie 1,7 tūkst. litų).
Kaip praneša dienraštis „Diena“, ant slaptos sutarties, kurioje yra aptariamos šios sąlygos, yra ne tik tuometinių oro uosto vadovų, bet ir buvusio Latvijos susiekimo ministro Ainaro Šleserso parašai.
Tai Ziemelis gal byla gali laimeti?
Tada pasidaro aišku kodėl Ryanair bilietai iš Rygos kainuoja gerokai mažiau, nei bilietai iš Kauno.
Tokiu atveju FlyLAL šansai prisiteist žalos atlyginimą didėja. Aišku pati galutinė suma yra klausimas atviras. Dėl 200 mln aš nelabai tikiu, bet kad suma bus nemaža ir leis padengt dalį LAL skolų neabejoju.
Vat kas man kelia įtarimą, tai ar įmanoma vienu lėktuvu suskraidyt ir į Braseloną, ir į Londona. Abu srydžiai ilgi. Pirmyn-atgal bus apie 7-8 val. Teoriškai tai įmanoma, bet tvarkaraščiai bus nepatogūs.
Aišku jei dar „naktinį” Dubliną pridėt, tai lėktuvas skraidys visą parą.
Mes galim ir ilgai ir nuobodžiai kalbėti apie nieką… Tiesa visada būna nuoga ir viena…Lietuva, kitaip dar bananų respublika prarado savas avialinijas, nes jos kažkada atiteko pseudo verslininkams. Finalas jau buvo aiškus seniai… Dabar mes galim vėjus kalbėti dėl Air Baltic ar švedų malonės, bet tai visada bus vėjai. Dabar pagrindiniai LT aeruostai yra Varšuva ir Ryga. Mes tiesiog kapituliavom, nes suveikė švogerių principas… Kol mes nesugebėsim įkurti savo nacionalinių avialinijų, mes taip ir liksim kažkur…”abonentas nepasiekiamas”. Todel liks ir toliau, kad iš Lt į Ameriką nuskristi kainuos apie 3000 Lt, o iš Varšuvos 1300 Lt… Na o Žiemelio šutvė normalioj valstybėj sėstų, bet čia Lietuva- čia konservatoriai, čia tėvas seimo narys, čia Masiulis seka pasakas mažiems, čia lietūs lyja… p.s. Nepamirškit savaitgalį europarlamento rinkimai
Pastebėjau, kad lietuviams visada savi visi blogi, o užsieniečiai visi geri. Airbaltic daro nesąmones – labai gerai. Flylal daro nesąmones – labai, labai blogai.
Dabar galima pasinaudoti AirBaltic dempinginėmis kainomis. Ne tik iš Vilniaus apsimoka važiuoti, bet ir braliuką latvį iš Rygos į Kauną pasikviesti. Kažin kaip ilgai jie laikys tokias kainas? Dabar – keleivius pritraukti ir t.t., bet vėliau?
Aišku galima iki numirimo ginčytis kas būtų, jeigu būtų. Valstybinis LAL praktiškai nuolatos buvo nuostolinga įmonė. Bėda ta, kad privatizavimo metu jis buvo parduotas ne didelei oro bendrovei, bet vietinių investuotojų konsorciumui. Kapitalas buvo tautinis, bet vadybą irgi… Šiaip privatizavimo sąlygos buvo tokios, kad tiktų G.Žiemeliui, bet netiktų kitiems.
Rezultatas- Vilnius tapo lektuvu remonto sostine. Spėjų Boeing’ų taisom daugiau nei Rygoje. Turim nacionalinius čarter’ius (juos ir anskčiau turėjom).
Estonian išgyveno dėl bendradarbiavimo su SAS, AirBaltic tas pats SAS padėjo išsiplėst ir efektyvint veiklą. Tuo tarpu LAL akcininkų- didelių oro bendrovių neturėjo. Galvojo kažkokiam low-cost’ui dalį ar kontrole parduot, bet tuo viskas ir baigėsi…
Tad turim rezultatą
O kas link sekmadienio Europarlamento rinkimų, tai į juos nueit būtina- kas nueis, to ir laimės. O jei dvejojat, balsuokit už 7 sąrašą 18 numerį jame.
Įdomu kuriom dienom tas AirBaltic siūlo geras kainas? Pas juos net e-desertai pirmyn atgal išeina po 200 su virš EUR.
Tad galima, nebent guostis, jog tos kainos 50-100 Lt mažesnės nei kokio CSA ar LOT, bet tikrai nėra žemos.
Na man kuo toliau tuo labiau ši diskusija tampa panaši į pokalbius apie nieką. Skris , neskris…Dar kartą pasakysiu, aš jau nusižeminau- ir man pagrindiniai aeruostai tapo Ryga ir Varšuva. Gerbiu aš Masiulį, kartu alų gėrėm, bet tos pasakos -ne man. Tokių pseudo kompanijų kvietimas aišku yra geriau negu nieko, bet tai…tik imitacija…. Normalų susisiekimą gali garntuoti tik nacionalinės avialinijos. Neišradinėkim dviračio, kuris išrastas….Šiaip man asmeniškai gėda, kad mes diskutuojam- ar Air Baltic skraidys į Londoną??? Tiesiog šioje vietoje išryškėja mūsų nepilnavertiškumas…Sėdim kai elgetos ir mąstom: -ar mums duos išmaldos…Jei reikia į Londoną- pvz.futbolo pažiūrėt,- sėdu Kaune į Ryanairą ir skrendu. O Air Baltic supraskim- pagaliau vieną kartą: mus padarė. Na kam jam skristi į tą Londoną, jei jis diktuoja sąlygas. Ir jo reikalas- skristi, ar neskristi. Geriau mes padiskutuokim normaliom temom- kas ir kada bus nacionalinis vežėjas…
Gal geriau parašytum kažką apie „Air France“ lėktuvo su 228 žmonėmis dingimą, o ne pradėdamas diskusiją iš emės apie nieką. Būtų visai įdomesnė diskusija.
Pirmadienį Star1 turėtų bilietus pradėti paradvinėti, bent jau rekaminę kampaniją… Ir kaip Simonas rašė bus Barcelona-Gerona ir Londone Gatwick.
Mindaugai, Ne Gerona, o Girona. :) beje Gironoje Ryanair bazuojasi…
Padariau miksą iš Simono Žeronos ir Gironos:) O iš tikrųjų tai ir taip, ir taip – kataluniškai Girona, ispaniškai Gerona. Angliškai irgi ivairiai naudoja. Gal vis dėlto reikėtų Girona naudoti ir Žerona lietuviškai.
taip, simonai, aisku balticui skraidyti neuzdrausi. bet tikrai manau yra budu derinant tvarkarascius sudrausminti baltica. cia jau oro uosto pareiga, jei balticas sugalvos skraidyti i Stokholma, aiskiai pasakyti ne, bent jau rytiniam ir vakariniam reisui; esu isitikines, kad air balticas tikrai nera strateginis vilniaus ar bet kurio kito LT oro uosto partneris. ir ju svarstymai sugrizti yra tik del to, kad mato, jog ju strategija-pripratinti keleivius skraidyti per ryga-paprasciausiai neveikia. gal simonai turi info kaip keitesi keliautoju is lietuvos skaicius skrendanciu su balticu? mano spejimas butu, kad ta grietinele dabar puikiai dalinasi ivairios kompanijos, ir toli grazu ne tik balticas (net austru ir ceku kainos daznai mazesnes negu baltico; per paskutinius puse metu su balticu skridau vos viena karta, nors pries tai skraidziau kas antra savaite; aisku, siek tiek ir is principo. balticas mato, kad praranda pozicijas lietuvoje, del to ir puola kazka keisti, juk pries menesi dar visiem siuntinejo laiskus, kad lietuvoje krize ir del to jie neskraidys; ka, ji taip greitai praejo?:)
beje, ar atkreipet demesi, kad balticas papuole i Europos komisijos juodaji sarasa del apgaulingos kainodaros, kai tuo tarpu ryanair tik i pilkaji? tiesa, balticas gana sekmingai daro damage control siuo klausimu net tarptautinej ziniasklaidoj, buvo baltico pasitesinimai (tiesa, nelabai itikinantys) international herald tribune pries kuri laika.
na gal labai nesupyksit, bet radau ta international herald tribune straipsni geguzes 15 dienos apie web pricing.
tai va, yra trys grupes:
1. met all standards:
BMI, Estonian Air, Finnair, Iberia, SAS, TAP, Virgin, etc.
2. Provided commitments that issues raised have already been addressed or will be addressed shortly:
Aer Lingus, Ryanair, Lufthansa, Air France, KLM, etc.
3. Failed to reply or rejected complaint:
Aeroflot, AirBaltic, Royal Air Maroc, SkyEurope, turkish airlines, etc.
na zmones kalbate vejus ir tiek.
Ar zinote kokias „nuolaidas” Ryanair gauna KUN oro uoste? (kad gali laikyti santykinai zemas kainas).
Jus per daug pervertinate Lietuvos rinka, pas mus nera dabar tiek keliaujanciu, kad apsimoketu vykdyti tiesiogini skrydi. airBaltic netgi vykdydamas aktyvu tranzita, verkauja, kad nera norimos paklausos LGW reise, taigi ka jau kalbeti apie p to p vno-lgw. Be valdzios „pagalbos” to reiso nevykdytu net Ryanair ir Kauno. Taigi pamastykite. Kitas pastebejimas del nuolaidu Rygos oro uoste, :), tas nuolaidas gavo vezejai ne uz aciu, ne siaip , kad skraide, o todel, kad ivykde gan nemazus pletros planus, kurie be nuolaidu niekaip nebutu galeje buti ivykdyti. O RIX oro uostas issiverze i regiono lyderiu pozicijas. Kokia is to nauda LV ? (galite patys pagalvoti ir paskaiciuoti, mes juk irgi noretume, kad pas mus tiek reisu butu, bei tiek turistu atskristu, bet nieko del to nedarome…)
Dabar AirBaltic visas kainas nurodo Eurais. Iš vienos pusės lengviau palygint su kainom iš Rygos ir kitur. Skaičiai grąžiau atrodo. O kai paverti litais, tai aiškėja, kad brangus tas AirBaltic. Perki kokį „e-desertą” už 200 EUR. Turint galvoja, kad dar už bagažą paplidomai mokėt reikia. Žodžiu ne Ryanair.
Beje, kainų neskaidrumas vienas iš esminių priekaištų AirBaltic. Ryanair dabar pasidarė gerokai skaidresnė nei anksčiau..
Vienintelis geras dalykas dėl AirBaltic- jie vis pasiūlo kažkokių naujų paslaugų. Dabar vat pramogų įrenginius pradėjo siūlyt.
Kas tie per pramogu irenginiai??
Tai panašu į žaidomų konsole, kuri leidžia dar klausytis muzikos, žiūrėt filmus ir pan. Logiškas sprendimas, jei nori pasiūlyt papildomas pramogas ne visiems. Keista, akd Ryanair dar šito nesulgalvojo.
http://www.airbaltic.lt/public/pramogos_skrydzio_metu.html
Neblogai sugalvojo Airbatic, vasara skrisiu su Ryanair i Airija per Franfurkt Hahn, tik gaila pas juos tokios paslaugos nera. :( :)
Tai gal tegu isvis pasamdo kokia trupe, arba liepia stiurdesem visa reisa sokt arba kitaip ir iskart i bilieto kaina itraukia toki sou. :)
Na, nezinau ar cia irgi itraukta, bet visai smagu turetu but tokiam lektuve skrist :
http://forladiesbyladies.com/index.php/2009/03/21/the-flight-attendant-rap-makes-flying-ever-so-slightly-less-painful/
Vytautui NT
1. Kas liečia privatizavimą – kodėl jos netiko kitiems? Juk Novaturas su Hermiu pasiūlė už LAL ženkliai mažiau. Tai kas netiko?
2. Dėl investuotojo – t.y. didelės a/k. SAS sėdėjo LAL ir matė visus konf. duomenis, bet nusprendė investuoti į airBaltic, kaip manai kodėl? O gi todėl spėju, kad Šleseris buvo iš valdžios pusės labai tuo suinteresuotas ir suteikė visą įmanomą paramą nuolaidas. Ką butų gavę LT, kai ten sedėjo didysis kombinatorius Ivanauskas Šalauskas ir kiti jo lygio veikėjai?
3. Paimkite Lietuvos geležinkelius kaip pavyzdį – ką jie gero Lietuvai sukuria apart tai, kad yra Socialdemokratų prieglauda ir nuolatinė partijos remėja. Ką norite pasakyti, kad ten efektyvi vadyba? Skaidrūs konkursai?
4. Čia rašantis dar nelabai įsivaizduoja, kaip buvo sukurtas ir išplėtotas NOVATURAS. Kieno sąskaita tai buvo padaryta. Atsakysiu – valstybinės įmonės – Lietuvos avialinijos, nes čarteriniai, pasikartosiu čarteriniai reisai buvo minusiniai… Tai čia jau puikios vadybos rezultatas?
5. Pasidomėkite kur pagrindinis staff’as nuostolingų valstybinių avialinijų nusėdo – atsakysiu – Lietuvos geležinkeliuose.
6. Dabar praėjus 6 mėn. po flyLAL veiklos sustabdymo – p. E. Masiulis ir T. Vaišvila jau nesako, kad yra pulkas aviakompanijų, nebesako, kad padarys oro vartus pilnesnius nei Kopenhagoje ar Stokholme. Dabar jau sėdi ausytes suglaudę ir nebežino ką daryti, nes tai ne politikavimas, tai verslas ir jame minėti asmenys turi mažus ir skystus kiaušinius.
7. Kas liečia p. Žiemelį – tai jis dėja yra kažkuo ypatingai sugebantis patraukti asmuo, nes ne jis vienas tą aviakompaniją privatizavimo, ne jis vienas ją valdė, bet tik jis vienas visų komentatatorių ugnį prisiima į save.
8. p. Šleseras palyginus su mūsų ministrais pasakyčiaus maždaug taip: latvio atitikmuo yra p. I.Staškevičius, o mūsų ministrai (Čėsna, Butkevičius, Masiulis) yra manau maksimum p. Ž.Grigaičio lygio, tai patys suprantate kokiame išsivystymo lygyje yra mūsų civilinė aviacija…
Beje, iš kitos operos. Tiesiog keli faktai. Ne per seniausiai KL atsiuntė pranešimą, kad visas kainas iš Latvijos AMA nurodys EUR. Pirmieji buvo OS, dabar to link eina BT… Kitose Baltijos valstybėse lieka nacionalinės valiutos.
Del LV valiutos labai paprasta, tiesiog pakeicia bazine valiuta i EUR, ir pagal esama kursa konvertuoja i Latus, visi bijo devalvacijos, kai tarkim sekmadieni 1lvl-1.5eur, o pirmadieni 1lvl-0.5eur. isivaizduoji ka patirtu vezejai? ;)
tiesiog apsidraude, BT neina prie to, jie jau perejo :-)
Išnagrinėjau paskelbtą „Star Holidays” skrydžių tvarkaraštį.
Į Žeroną bus skraidoma du kartus per savaitę, ketvirtadienį po pietų ir sekmadienį rytais. Greičiausiai šis reisas gali būti padarytas pusiau reguliarusis.
Į Turkiją planuojama 5 skrydžiai per savaitę (trys Antalijos, po vieną Bodrumą ir Dalamaną), į Graikiją du kartai per savaitę, viena Kreta ir vieni Salonikai.
Realiai susimėčius lėktuvo užimtumo grafiką matosi, kad lėktuvas laisvas visą pirmadienį bei trečiadienio, penktadienio ir sekmadienio popietės.
Manau, į Londoną bus skrendama keturis kartus per savaitę, P,T,P,S popietėmis – panašiu laiku, kaip skraidydavo flyLAL su airBaltic.
Ir realiai tai yra visas lėktuvo užimtumas, kitiems skrydžiams reikalingas anras lėktuvas. Dar, kaip paminėta, teorinė galimybė egzistuoja daryti naktinį reisą į Dubliną.
Jei naktimis būrų daromi skrydžiai į Dubliną (bent porą, trejetą kartų per savaitę) tuomet jie rizikuotų dėl vėlavimų ir gal net didelių vėlavimų, nes viename reise pavėlavus dėl kokių nors gedimų, viskas iš paskos eitų… Jei Būtų daroma tarkim Trys naktiniai skrydžiai į Dubliną, būtinai reikėtų palikti keturias naktis lėktuvo poilsiui ir jeigu kas, kad būtų galimybė atsivyti atsilikimą… :)
Kas link Dublino, tai šiuo metu Star1 naudingiausia būtų skraidyt tom dienom, kai neskraido AerLingus. Būtų mažesnė tiesioginė konkurencija.
O kadangi jie dar grasinosi skraidyt į Milaną ir Paryžių, tai tikėkimės, kad išsinuomos antrą lėktuvą. Tik jau juos užpildyt tai, kaip į Londoną ir Basrseloną bus sunkiau…
Dar viena pastaba dėl LAL privatizavimo. Kad sąlygos nepalankios dideliems tarptaurtiniams oro vežėjams man sakė vienas teisininkas, dalyvavęs privatizavimo procese. Detalių, deja, nežinau.
Bet kokiu atveju rezultatą turim tokį, kad bendrovės kurias įsigijo SAS liko gyvos, o LAL bankrutavo.
Tai parodo, kad kartais privatizavime svarbus ne kainos faktorius, o perkančios šalies galimybės. Didelė oro bendrovė galėjo užtikrinti LAL ne tik finansisnį užnugarį, bet patirtį šiame versle ir t.t.
Kai kaina tapo kriterijum, turim tai ką turim.
O su valstybine įmone, apie kuria čia visi daug šneką turėsim vėl senojo LAL problemas. ekonomiškai nepagrįstus politinius sprendimus (pvz. nuolaidas Novaturui) ir t.t. ir pan.
Mano asmeninis idealas- nacionalinis vežėjas, kurio akcijų dalį valdo kita didelė oro bendrovė, kuri gali būt ir iš toli (rusų/kinų ir pan.)
Dėl skrydžių į Dubliną… Tai Star1 galėtų skraidyti P,T,P,S (šiomis savaitės dienomis), kad kaip sakote, Vytautas-NT, jog nekiltų didelė konkurencija… nors bet kokiu atveju bus. :)
Konkurencija į Dubliną bet kokiu atveju bus, nes iš Lietuvos į ten skrenda dar dvi bendrovės.
Tik nelendant ant jų tvarkaraščio nebus tiesioginių pjautynių su Aerlingus. Nors kainų karas bus bet kokiu atveju…
Dublino kryptis yra mažiausiai jautri tvarkaraščiui. Šia kryptimi skrendantiems keleiviams dažnai nebūna jokio skirtumo, keliauti antradienį ar trečiadienį – žaidžia tik bendras siūlomas „capacity” ir kaina. Žiūrint į lėktuvų užpildymus matosi, kad erdvės siūlyti papildomas sėdynes šioje kryptyje yra. Tačiau nepamirškim, kad „Ryanair” nuo spalio meta 4500 papildomų kėdžių šiu maršrutu iš Kauno ir tiek pat iš Rygos. Todėl, jeigu į šį reisą dar įeis „Star1”, tai spalį ši kryptis bus persotinta, kas bus gerai keleiviams, tuo tarpu dalyviams – kainų karas ir nuostoliai.
Tada variantai iš esmės yra 2. Ryanair nedidins reisų skaičių. Arba kiti pakeis tvarkaraščius- sumažins dažnumą.
Daug įdomiau koks efektas būtų iki spalio? Konkurentai drastiškai numuštų kainas?
Tiesa visa tai būrimas iš kavos tirščių, kol nėra riesų, tol nėr apie ką kalbėt.
Galima panagrinėt Skyways politiką realią. Kažkodėl jie nesiūlo akcijinių bilietų į Kopenhagą, o tik į Stokholmą. Kokia čia logika? Žiurėt ar yra keleivių, kurie skristų būtent tom valandom ir jei neprisirinks, išvis atšaukt skrydžius.?
Manau Aer Lingus lengviausia sumažinti talpą keičiant į mažesnė lėktuvą neprarandant dažnio. Nei Ryanair nei Star1 tokios galimybės neturės.
Žiūrint iš pardavimų pusės – Skyways parodė, kad neįmanoma parduoti jei nesi sudėjas tvarkraščio ir nedarai pigių bilietų akcijų bent jau įvedimui. Kitas momentas, kad Skyways bilietai yra parduodami HAHN AIR blankų (taip pat kaip UTair) tai parodo, kad jie patys neturi jokių interline sutarčių išskyrus nebent su SAS ir vykdo tik P2P skrydžius. Kaip bus šiuo klausimu su Star1? Nes paimkime, kad ir Paryžių. Bus pvz. 3 kartai per savaitę 2-4-7. Kadangi interline nesudarys dėl laiko stokos ir mažavertiškumo kitų kompanijų atžvilgiu, turės tokią situaciją, kad 4 bus daug iš VNO į CDG, bet atgal lėktuvas bus tuščias, tas pats bus sekmadienį, kai jis skris į CDG tusčias, o atgal pilnas. Turėkime omenyje, kad į Star1 kompaniją dirbti perėjo ex FL Charters vadovas Erikas Zubrus, todėl kas liečia rinkos ir jos elgėsi naujai kuriama a/k turi visus duomenis.
Nu Aer Lingus už A320 mažesnių lėktuvų neturi, gal dabar ir skraido dažnai A321, bet tvarkaraščiuose yra A320. Bet jie manau sugebės pasiūlyti tokias kainas, kad jų lėktuvai būtų pilni. Kaip ir Ryanair.
Kol kas neaiškūs būsimi Star1 kainodaros sugebėjimai.
O Skyways kainodara niekam tikus – jie jos nei trupučio nepakeitė čia ateidami – kokia buvo Švedijos vidiniuose reisuose, tokią čia ir paleido.
DĖMESIO, Gal kas nors buvote Kauno oro uoste šį savaitgalį ir matėte kiek keleivių atskristavo/parskristado iš/į Rygą? Iš anksto dėkoju už info. :)
Del STAR1 reguliariu reisu – jiems reikes daug kantrybes ir investiciju, o del charteriu – jiems bus labai sunku, galbut net tragiska, nes uzkrovimas i vasaros kryptis yra labai abejotinas vien pazvelgus i Tezturo ir Novaturo specialius pasiulymus, kur Egiptas, Graikija, Tunisas parsidavineja po 800-1000 Lt.
Tikslingiausia ziurint is valdzios pozicijos butu neduodi Airbalticui kelio skraidyti i Londona is Vilniaus, kad nebutu kuriama ju hegemonija…
Tai buvo jau viena iš absurdiško flyLAL „gelbėjimo” plano dalių – uždraust kitiems skraidyt tomis kryptimis kaip jie skraido. Gal jau baikit?
Šiaip tai bet koks draudimas skraidyt kažkur ES viduje yra neteisėtas. Reikia kitaip spręsti šias problemas. Pvz. per rinkodarine pagalba ir pan.
Čia, aišku, uždavinys ne iš lengvųjų, bet jei Star1 startuos, tai galim pamėgint iš jų kurt nacionalines oro linijas. Aišku, viskas priklauso nuo Star1 strategijos. Ar jie daro Low-cost’ą, ar tradicinę bendrovę.
Low-cost’ui vieno lėktuvo aiškiai per maža…
@Mindaugas – iš kur tokios žinios, kad nuo rytojaus prekiaus bilietais?
man irgi butu idomu suzinoti
Žmonės kalba:) Kaip supratau, čia labiau jų vidinis deadline’as buvo. O kaip bus iš tikrųjų pamatysim.
Sakyčiau logiška. Jei pradės bilietus Birželio 29 dienai pardaviinėt 24, tai pirmas lėktuvas skris tuščias…
aš šiaip skeptiškai žiūriu i star1, na, bet pažiūrėsime per kiek laiko investuotojų pinigelius prašvilps…, nes kaip suprantu laukia sunkus ruduo, ir ilga ilga žiema…;
kas liečia jų regular plans, tai jie 2 jau planuoja greitai atsivaryti toki pati b737-700.
Bet, kam reikėjo tokio tipo? eksploatacija brangi, lizingas brangus.., o nauda ?? capacity mazas..;
neaiškus spręndimas. Kiek žinau ten vien lizingui vieta apie 8eur kainuos (prie pilno užpildymo).
Jei negaus iš biudžeto pinigėlių – kajuk gali būti gan greitai..
o gal cia flylal technics nori ivaldyti next generation 737 technine prieziura? nes iki siol gi tik su classics dirbo, jei neklystu. tai dabar ismoks ir situos priziureti, nes klientu tikrai daugiau butu su NG.
o siaip tai uztenktu turbut vilniuj ir kokio fokker 100 arba avro rj85/100, bet tada permokymo kastai labai dideli gautusi.
cituoju masiulio interviu lrt.lt:
Kalbant apie Stokholmo kryptį, tai „Skyways“ kompanija skraidys ir toliau, nes lėktuvai yra užpildyti 35–40 procentų, o tuo metu Kopenhagos reisai, kaip rodė bent jau pirmųjų dienų bilietų pardavimai, buvo iš tikrųjų beveik tušti.
Man atrodo, kad skraidymui į pačius Europos Vakarus lėktuvas 737-700 yra neblogas. „capacity” optimalus norint vykdyti protingą skrydžių skaičių – 3-5 kartus per savaitę. Aišku, jis brangesnis už senesnį konkurentą 737-500, bet galbūt mažesnės prastovos dėl gedimų ir išlaidos remontui tai kompensuos. Ypač jeigu „Star1” vykdys veiklą su 1-3 lėktuvais, tai gedimai gali labai brangiai kainuoti.
Sunkiau su 737-700 turėtų būti atostoginiuose reisuose, kur 757 ar 733 su daugiau kėdžių yra žymiai efektyvesni. Tačiau, matant, kad „Novaturas” jau despratiškai pildo lėktuvus į Barseloną, galbūt Lietuvoje nebebus įmanoma prisodinti 757 …
Gogiui dėl rinkos – galima paskaičiuoti, kiek žmonių kasdien keliauja reisu Lietuva-Londonas. Reiktų skaičiuoti, be abejo, ne vien Kaunas-Londonas ar Vilnius-Ryga-Londonas keleivius, bet ir skrendančius per kitus Europos miestus, taip pat keliaujančius kitais būdais, pavyzdžiui, darančius populiarų pasirinkimą važiuoti iki Rygos ar Varšuvos ir skristi iš ten (pastarųjų keleivių deja jokia statistika nesuskaičiuos kaip keliaujančių iš Lietuvos, o dalis kitos statistikos buvo ir šiame bloge). Taigi, rinka tikrai yra ir santykinai didelė. Dar yra opurtunistiniai keleiviai, kurie skraidytų arba skraidytų dažniau jeigu būtų patogesni ar pigesni skrydžiai.
Kodėl nėra atidaromi reisai į Vilnių? Manau tam yra kelios priežastys, tarp jų:
1.Ekonominė situacija pasaulyje. Dėl jos nemažai didžiųjų aviakompanijų priėmė strateginius sprendimus riboti plėtrą ir investicijas.
2.Kalbant apie naujai steigiamas aviakompanijas, problema yra didelis įžengimo į šią rinką barjeras (reikia didžiulių investicijų, o pinigų kaina šiuo metu didelė; taip pat yra sąlyginai nemažas masto ekonomijos efektas). Jeigu matai, kad tavo miestelyje trūksta parduotuvės, ją atidaryti bus santykinai paprasta – įsteigti aviakompaniją kas kita.
3.Potencialūs Air Baltic veiksmai. Jeigu Air Baltic imtųsi skraidyti tais pačiais maršrutais kaip ir naujoji kompanija, galimybės gauti pelną būtų smarkiai apribotos, tikėtina ir panaikintos. Rizika nemaža, o investicijų, kaip minėjau, reikia didelių.
Ketvirtojo veiksnio – nepalankios verslo aplinkos Vilniaus oro uoste – iš dalies jau nebeliko.
Dėl Boeing 737-700 – iš esmės sutinku su S. Bartkumi; kas gerai, toks tipas leidžia jį naudoti tiek užsakomiesiems, tiek reguliariesiems skrydžiams. Galbūt Star1 turi variantą nepasiteisinus reguliariesiems skrydžiams pasilikti tik užsakomųjų rinkoje? Tačiau jeigu kalbėti apie nacionalinį vežėją, kuris skraidytų ne vien į populiarius emigrantų tarpe miestus, reikėtų ir mažesnių lėktuvų.
Simonai, dėl seating capacity, panašu kad klysyti. -700 series turi 149 all-economy išdėstyme. Tuo tarp apie B733 Wikipedia rašo, cituoju: „137 seats in a one class coach seating configuration”
Simonui:
B737-700 yra tokio pat dydžio ir turi tiek pat kėdžių kaip 733.
Čarteriams gal ir neblogas, bet žvelgiant istoriškai, tai reguliariems skrydžiams iš Lietuvos tai gana didokas lėktuvas (137 kėdės su verslo klase, arba 149 kedės vien ekonominės). Be to, jo lizingas turėtų kainuoti gana brangiai, palyginus su senesniais 733, kuriuos naudoja konkurentai.
Bet 737-700 turetu buti pigesne eksploatacija, jie naujesni… Maziau bus gedimu eksploatuojant. O 7
7-300 daznai genda (ka parode Flylal naudojimas siu lektuvu, daznai veluodavo del gedimu..).
Sorry, kažkaip susimoviau. Galvojau, kad 737-700 turi apie 120 kėdžių …
Šiaip tai pats LAL galvojo pereit, prie 737-NG. Gal kuro ekonomija, gal kiti faktoriai. Tik nespėjo, dėl kapitalo stokos.
Kitas dalykas, kad 737-700 turi didesnį skrydimo nuotolį, nei 737-300. Tai leis lengvai skraidyt į tolimesnius kurortus. Kanarai be tūpimo, o gal dar kas tolesnio.
Kalbant apie užpildymą užsakomuosiuose reisuose, tai 149 vietos yra standartas nuo kurio kadaise „Aurela” pradėjo (B737-300).
Manau nedideliam operatoriui toks lėktyvas pats tas. Juolab, kad pasistengus dar ir iki Indijos datrauktų…
Atsiprasau, bet kai kuriu cia rasanciuju lygis („reikia uzdrausti”, „neleisti skraidyti” ir panasus pareiskimai) – kaip is Delfio, kuriame komentarus rasineja is pamoku pabege menko isprusimo devintokai
to Kavva – Delfine delfine :), ar bent nutuoki, kaip ir kokiais būdais Lufthansa saugo savo namų rinką ir kokiomis priemonėnis veržiasi į kitas?
Pradžioj pasidomėk ką jie daro Kazachstane su Air Astana ir dar pasidomėk ką jie daro Ukrainoje. Kada pasidomėsi, tada Delfine galėsime padiskuoti, kas ir kaip draudžia ir leidžia skraidyti :)
P.S. pasiskaityk prognozes kas laukia Vienos jei LH nupirks Austrian – bus regionininė a/k…
Sutapimas, ar ne, bet… 737-700 Standartinės versijos range’as 6200 km, o Vilnius-Goa – 6000 km. Mano manymu, tai idealus lėktuvas tokiam maršrutui.
Na žinant Novaturo pasisekimą su Goa kryptimi, tai tikrai niekas ten neskris…
Gal dabar momentas netinkamas. Bet va dar galima būtų Šrilanką pasiūlyt. Tiesa ten jau B737-700 nenuskris.
Beje, klausimas- ar kur nors pasauly naudoja B737-ER turistams vežiot? Tas tai galėtų ir iki Tailando nuskrist be tūpimo (galbūt). Bet tik su kokiu 130 keleivių.
Kitas klausimas- Ryanair, kiek suprantu naudoja B737-800, o ne B737-900, kuris yra dar didesnis. Įdomu kodėl? Ar čia optimalus vietų skaičius 189?
Dėl Lufthansa tai norėtūsi išgirst konkrečių atveju. Jie, beje, nėra vokietijoj visiški monopolistai- turi konkurentą AirBerlin, nors šie neturi tokios tolimųjų reisų pasiūlos.
O kad Austrian neištikstų Swiss likimas ir pan. reikia labai pagalvot konkurencijos institucijoms. Šiaip tai koncentracijos tendencijos Europos rinkoj kelia nerimą. Nes greit liks AF-KLM, Lufthansa, BA ir dar toks mažesnis SAS…
Realiai 737-900 yra 737-800ER. Ten teoriškai galima prigrūsti 210 kėdžių, bet realiai lėktuvas yra subalansuotas tolimam skraidymui. Trumpesniais atstumais, kokius skraido „Ryanair”, realiai tai „cost per seat” yra geresnis pas 737-800.
Be to, kai „Ryanair” kūrė savo parką, 737-900 dar nebuvo. Ir jų ilgalaikė vizija yra vieno tipo lėktuvas parke. Dabar, kai išsiplėtė stipriai, tai pradėjo sakyti, kad „gali sau leisti išlaikyti dviejų tipų lėktuvus”, bet kalbama apie mažesnius, o ne didesnius už 737-800.
Dėl Lufthansos: pvz. su šalimis kurios nėra ES narės (asocijuotos narės) ir kur oro erdvė yra apsprendžiama tarpvalstybiniu lygiu (t.y. tarpvasltybinėmis sutartimis) LH daro labai paprasta dalyką. Sutartis apsprendžia tik dažnį ir proporcijas, bet juk didžiausia vertė yra SLOT’as. O tada LH pasako – sorry, bet ten pas mus konkursai vyksta, dėl geriausių laikų – jus pateikite paraiškas ir dalyvaukite, o mes jau nieko nesprendžiame. Taip ir gaunasi – Kijeve laika nori gauti geriausią, o ukrainiečiams pasiūlo tai kas „lieka” nuo geriausių laikų. Taip FRA atlieka HUB’o funkciją, o ukrainiečiams to padaryti niekaip nesigaus, na maksimum tik kaip galutinis tikslas, bet ne kaip jungiamasis oro uostas. Apie Kazachstaną ir Air Astana – ten kita istorija.
Standartinio Boeing 737-900 skrydžio nuotolis kiek mažesnis negu Boeing 737-800 (5083 km ir 5445 km). Didesnis yra Boeing 737-900ER nuotolis.
Dėl spaudimo per slot’us tai yra teisybė. „Austrian Airlines” be kito turto turi netrumpą sąrašą susitarimų, kur Austrijos vyriausybė yra sutarus su įvairiomis šalimis dėl skraidymo į šias šalis.
Kaip pamoką, kaip vyksta užkulsiniai žaidimai galima Richardo Bransono biografijoje pasiskaityti, per kokias kančias gavo leidimą skraidyti iš Londono. Realiai, tai tokie dalykai vyko ir vyksta nuolat, kiekviena bazinė kompanija randa būdų kaip apginti savo teises oro uoste. KLM tą daro Amsterdame, „Lufthansa” Frankfurte, BA Heathrow, Iberia Madride ar „AirFrance” Paryžiuje.
Man labai įdomu, ar „airBaltic” sugebės gauti geresnį slot’ą Amsterdame po to, kai išstūmė KLM iš Rygos?…
Tokiu atveju vienintelis būdas- kurti alternatyvinius Hub’us? Kaip dabar bando daryto Ryga.
Kitas klausimas- kiek tai teisėta iš Europos Sąjungos teisės pusės, ypač kas liečia vidinius reisus ES viduje. R.Bransonas startavo tai laikais, kai didžioji liberalizacija dar nebuvo įvykus…
Aišku, būtų idealu, jei atsirastų koks Virgin-Baltcic, bet kartu ir nerealu…
kur star1 bilietai !? :)
Vytautui-NT
Virgin prekės vardas negarantuoja sekmės.
Pvz. Virgin Nigeria dabar kapanojasi sunkioje finansinėje būklėje, vėluoja atlyginimai, Latcharterio 767 turėjo atsisakyti.
Kantrybės dėl Star1. Gal jų pirmadienis bus tik ketvirtadienį. Sakyčiau geriau vėliau, negu niekada.
Bet šiaip įdomu, kaip Virgin kuria oro bendroves. Tai lyg ir low-cost’ai, lyg ir ne. Bent jau keli projektai (ypač Virgin-Atlantic) pasirodė įtin sėkmingi
O dėl Nigerijos, tai dabar krizė visur. Naftos kainos nukrito, o Nigerija tik tuom ir gyvena. Gal tai turi įtakos keleivių skaičiui…
Vytautai-NT: tradicinės kompanijos su low-cost’ais vis suartėja ir vienareikšmiai ateityje jos vienodės. Aišku, kraštutinumai liks, tokie kaip „Ryanair” vienoje pusėje ir koks „Singapore” kitoje, bet masės vienodės. Be to, apibrėžimo, kas yra ‘low-cost’as kaip ir nebelikę.
O Lietuvoje, be abejo, low-price regioninės kompanijos modelis būtų perspektyviausias. Realiai, tą ir darė „flyLAL”, tik su labai daug klaidų. Reikia megzti bendradarbiavimą su kitomis kompanijomis, darant bendrus skrydžius, nes realiai tai visi mato, kad yra gal 5 perspektyvios kryptys, kurias galima ištempti vieniems.
O regioninei kompanijai vietos yra ir yra didžiųjų kompanijų, kurios, manau, mielai sutiktų priimti bendradarbiavimą, nors pačios skristi nesirįžta. Tai tas pats „Aeroflot” Maskvoje, KLM Amsterdame, turbūt „Lufthansa” Miunchene, „Malev” Budapešte, „Iberia” Madride.
Bene esminis skirtumas tarp tradicinių ir pigių bendrovių yra verslo klasės nebuvimas. Nors tokie savotiški atvejai, kaip Sabena ir Aerlingus (į JAV skraido kaip tradicinė kompanija) iš esmės šią taisykle pažeidžia.
Tuo tarpu tikrai regioninei kompanijai reikėtų mažų lėktuvų parko.
Apskritai kartais pagalvoju, kad dabar geriau low-costą būtų kurti ne B737, bet Q400 pagrindu. Aišku, čia geografija negalėtų būt tokia plati. Užtat lėktuvo užpildymo problemos lengviau išsprendžiamos.
Reikia Star1 tą DASH-8 įsiūlyt. Pradžiai ir tai tiks, nes jo kaina, jaučiu- remonto.
Dideli lėktuvai yra vienas iš esminių „low-cost” privalumų, užtikrinančių mažas sąnaudas. Trumpuose atstumuose ir tradicinės bendrovės žemas kainas siūlo.
o tas „Dash’as” tai tikrai nebeskris. „Ryanair” priverstas nurašinėti lėktuvą papuolusį į paukščių būrį, nes dabartiniai saugumo reikalavimai žiaurūs, o čia lėktuvas lūžusia važiuokle ir kelis metus prarudijęs be priežiūros. Jo vertė tokia, kad SAS apsimoka po kelis tūkst. eurų kas mėnesį mokėti už jo saugojimą negu organizuoti išvilkimą.
O kodėl ne CRJ200 pagrindu? Jo skrydžio nuotolis pusantro karto didesnis.
O kas dėl to DASH-8, tai būtų pats kvailiausias sprendimas bandyt jį atgaivint ir naudot, nes tokia antireklama naujai aviakompanijai jos veiklos pradžioje galėtų pridaryti labai daug žalos.
Del verslo klases. Kas skridot airBaltic verslo klase trumpais marsrutais? Kokia nuomone?:)
crj-200 Netinka,nes yra reaktyvinis. Q400 mazesnes kuro sanaudos. Ir dar greitis gana nemazas.
O Vilniaus Dash-8 sugalvojau dar viena pritaikyma-prezidento lektuvas. Gal ji suremontuot ir kiek perdaryt pigiau kainuos,nei pirkt nauja,o eksploatacija gana nebrangi.
speju,kad Dash-8 skraido nemazai. Galima bandyt ji pataisyt. O ir gamintojas noretu pataisyt reputacija. sas,speju, ji uz 1 lt atiduotu…
Fantazuotojai…
Nesupratau aš kodėl Star1 skraidys į Gerona, o ne Į Barcelonos El Prat, oro uostą iki Barcelonos nuo Geronos valanda kelio, be to Gerona nėra joks kurortinis miestelis, iki jūros tolokai. Nebent El Prat’as per brangus.
Priežastis paprasta manau – Gerona pigesnė, o orientacija vistiek yra į „Star Holidays” keliautojus, kuriuos vistiek reikės vežti – ar į „Costa Brava”, ar į „Costa Dorada”, ar į „Costa Del Maresme”. Tiesa, į tuos pačius kurortus veža „Novaturas”, tačiau „flyLAL Charters” skrydį užsako į BCN oro uostą.
Jeigu bus pigios kelionės į Geroną, tai pigiuko mėgėjai gali džiaugtis, ten yra „Ryanair” bazė, tai galima skristi į daugybę taškų pigiai.
Bet turint omenyje, kad net Ryanair metų pradžioje vedė derybas su Barselonos pagrindiniu oro uostu dėl bazės jame (nu aišku kol kas nesusitarė – dar nėra jiems tokia krizė), tikrai sutaupymas skrendant į Geroną nėra to vertas (nebet kokią paraišką slotui BCN pateikt reik ne paskutinę minutę ir tiesiog nespėja suorganizuoti ar kas panašaus).
Aš tai nemanau, kad Ryanair perkels savo bazę iš Gerona į BCN. Nes ten mokesčiai būtų didesni, o Geroną jie turi laisve skraidyt kiek nori ir kur nori.
GreičiausiaiBCN atveji reikia vertint pagal analogija su Gatwicku. Iš ten Ryanair irgi skraido, bet gana nedaug krypčių. Tai daugiau yra konkurencija su kitom bendrovėm pelningais maršrutais. Nes Ryanair gali iš jų paimt dalį keleivių numušdama kainą.
Šiaip tai dar viena alternatyva būtų Gerona/Reus variantas. Bet šitam reikia tikrai daug turistų turėt (skraidyt vienom dienom į vieną, o kitom į kitą), kad privežinėt keleivius prie abiejų kurortų. Mažiejį oro uostai yra arčiau pačių kurortų, o BCN- per vidurį.
Gal kas zino kada tiksliai pasirodys Star1 bilietai?
Ryanair (ir jų keleiviai) keičiasi. Va Škotijoje jų bazė Edinburge auga, o pigiam Prestvike stagnuoja (netgi traukiasi). Tas pats lyginant Birmingemą ir East Midlands.
Skraidyt į kelis negalima, nes Vilniaus oro uosto nuolaidų sistema reikalauja bent dviejų savaitinių skrydžių.
Įdomu ar ta nuolaidų sistema taikoma visiems reisams ar tik reguliariems, t.y. ne užsakokiesiems.
Mano pasvarstymas buvo orien tuotas daugiau į turistų vežiojimą. O ten iš bėdos galima suktis ir su vienyu savaitiniu skrydžiu- lankstumo. Jei jau kam reikės kokių 10 dienų atostogų, gal ir iki Reus bus galima nuvežt…
Jeigu kalbame apie ilgalaikę perspektyvą, tai aš manau, jog po 15-20 metų visa pasaulio aviacija priklausys keliems banginiams, o ši krizė tik priartins mus prie tos situacijos.
„Lufthansa” ėmėsi domėtis galimybe pirkti SAS, o skandinavų vyriausybės jau ėmė šnabždėtis, jog gal verta SAS jungti su „Finnair” – tokia kalba prieš kokį penkmetį būtų visiškai eretiška (vien jau „oneworld” prieš „Star Alliance”).
Realiai tai žiūrint į ilgą laikotarpį, tai manau ir „airBaltic” pati laukia tokia ateitis, kad juos kažkas iš banginių nupriks – ir tokia ateitis jiems būtų visai geras variantas. Kad ir kokie galingi besijustų Flickas su Šleseru, tai realiai jie stiprūs kol žaidžia savo regione. Bet jeigu taip įvyks, jog užaugs iki didesnės bendrovės, tai raumenų laikytis neturės ir turės atsiduoti į kažkieno glėbį…
Įdomus Finnair fenomenas. Kiek suprantu su tokiom problemom, kaip SAS Finnair nesusiduria. Gal jie kažkokia labai dėkingą nišą surado?
Ar jie iš esmės skraido nuostolingai ir yra valstybės remiami?
Aišku, globalizacija skaitina susijungimus ir pan. Bet čia jau turėtų rimtai isikišt konkurencijos institucijos. Kad po 10-15 metų nereikėtų kokiam AF-KLM ar Lufthansai skrirt baudas piktnaudžiavimą dominuojančia padėtimi.
Kitas dalykas- nepamirškim galimybės pritraukt investuotojų iš tolimesnių kraštų (panašu į BA ir American Airlines jungimasį). Tai leistų atsvert didelių europos bendrovių dominavimą…
Aer Lingus to open a connection between Vilnius (VNO) and London Gatwick (LGW) !!!!
AerLingus have today announced they will be operating daily flights from London Gatwick to Vilnius…
http://www.travelbite.co.uk/news/uk/aer-lingus-reveals-new-destinations-$1302534.htm
Unfortunately the route will not commence until 25th October 2009.
Prices start at £165 return including taxes.
Aer Lingus operates from Oct 25 2009 – Mar 27 2010 on days Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun.
7 kartai per savaitę. iš Londono kyla 7 valandą, 11.35 Vilniuje.
Iš Vilniaus 12.25 – 13.15 Gatwicke.
Pigiausia kaina šiuo metu 294 litai return su taxais.
Puikios žinios. Tai airBaltic į Londoną nebeskraidys. O Star1 nebent į Stanstedą rastų kelevių, kuriem ta Londono pusė patogiau. Kitu atveju nukonkuruos juos žiauriai.
Vieni deklaruoja, kiti dirba. Šiaip keista, kad Aerlingus tyliai ramiai paleidžia pardavimus sistemoje ir bus matyti ar tikrai jie paleis, nes iki rudens reikia dagyventi. Bet tai rodo koks kaimietis yra Susisiekimo ministras, kuris sugeba pasakyti, kad SKYWAYS lėktuvai į Kopenhaga yra tušti…
o kur kainas radot?
Na va, maziau kalbu – daugiau darbu (ne taip kaip su kitais besimuistanciais). Sveikinu Aer Lingus sprendima!
Aer Lingus skraidys tikrai. Neatsimenu, kad jie būtų naujus reisus atšaukinėję. Reik tikėtis bus ir jungiamieji skrydžiai su BA.
O Skyways lėktuvai į Kopenhagą tikrai tušti, bet tik dėl jų pačių kaltės. Teisingą kainą padarius pilni skraidytų ir keleiviai sužinotų, kad tokia nauja kompanija skraido. Per tą laiką dėl jungiamųjų skrydžių susitartų – nes vien iš tiesioginių keleivių į Kopenhagą išgyvent neis.
ziurejau per tiesiai.lt bet dar nera bilietu
http://www.aerlingus.com bilietai parduodami.
aciu
na, jau pačiam Aer Lingus puslapyje bilietus galima įsigyti, 39LT taxes one way.
Skraidys be abejo su A320. Skridimo laikas tiesa iš LGW gana nepalankus. Didžioji dalis keleivių vistiek bus emigrantai turistai/verslininkai iš Lietuvos, tai 7 ryto išvykimas reiškia, kad vėlų vėliausiai 5 ryto reikės pajudėti iš Centrinio Londono. O emigrantų dauguma glaudžiasi East Londone, tai net ir su mašina reikės panašiai pajudėti. Tiesa, pirmas kasdienis Ryanair skrydis iš STN irgi 7 ryto kyla į Kauną, bet iki ten nuo rytų Londono kažkiek greičiau nusigauti.
Anyway, 7 skrydžiai savaitėj su A320 yra nemažai, turint omeny kiek dar kyla iš Kauno į STN, LTN ir BHX. Įdomu dabar, ką Star1 į tai atsakys.
[…] šią vasarą pradėti skrydžius į Londoną, o galimybę rudenį atgaivinti tiesioginį reisą Vilnius-Londonas svarsto ir “airBaltic”. “Aer Lingus” iš karto metą į rinką daugiau kaip 10 tūkst. kėdžių, todėl […]
Man tik įdomu kodėl jie taip vėlai startuoja. Nors, spėju, jie tiesiog nelabai turi šiuo metu laisvų lėktuvų.
O Star1 turi kitą galimybę- paskraidyti į Londoną iki rudens. Per ta laiką Aerlingus gali savo nuomonę pakeist. Arba Star1 skrydžius nutrauks.
Dar įdomu, kodėl Niujorkas iš Aerlingus tvarkaraščio dingo. Laiką pakeitė? Ar dar kokios kliūtys, ar šiaip nusprendė, kad jų kainos su kitais nekonkurencingos..?
Dėl Niujorko iš tiesų įdomu, nes laikai lyg ir tinka, 17h kasdien iš Dublino kyla į JFK, tai kodėl nutraukė jungtį su Vilnium keista. Juk finansiškai tai nelabai kainuoja palikti tokią galimybę, juolab kad laikas tarp skrydžių tikrai pakankamas..
Tik va Dublinas-Vilnius kartais brangiau bilietai parduodami nei Dulinas-Niujorkas. Gal dėl to.
[…] kasdien. Jų kėdžių skaičius bus kiek daugiau nei 10000 vnt. Dviems vietos užteks, tačiau jeigu “airBaltic” dar sumanys įeiti į šį maršrutą – kažkas bus priverstas […]
Radau įdomų įrašą apie airBaltic kainininko sudarymo metodos: http://www.diena.lv/lat/business/blog/morten_hansen/flick-ed-again
My experience with air Baltic airlines was always great until they changed flights through Riga. Air Baltic was one of my favorite airlines but last time was real disaster. Riga’s staff was extremely rude, couldn’t speak English, there was no information point, and finally they didn’t help at all! When I asked staff if there is any possibility to sit with my relative in a plane they shout at me and said don’t talk nonsense! Moreover they insulted me by speaking Russian, when standing beside passport control window lady said something in Latvian I couldn’t understand so I tried to speak English with them , but they told me loudly in a rude way that this is LATVIA (it means, if I’m flying through RIGA I have to learn to speak Latvian or Russian). They also didn’t know the times of flights and they didn’t issue full tickets, e.g. If people were going from London to Riga and from Riga to Lithuania or different country, they didn’t give a second ticket from Riga and it caused a lot of problems for passengers as their baggage was going to the final destination and they’ve been stuck in RIGA because they’ve not been issued a second ticket, when people tried to find out the solution airport’s staff again wasn’t helpful, they blame London’s airport for not having paper to print tickets and laughing, moreover they gave tickets later and saying that even you paid for full ticket and your belongings going to final destination you will be able to move from Riga to you final destination if it will be place in a plane otherwise it is not their problem. It is absolutely not acceptable, I have never seen such a rude and non educated staff in whole my life I was very upset and disappointed, I will never choose air Baltic for further flights.
If your atrliecs are always this helpful, „I’ll be back.”