Iš Tbilisio į Vilnių planuoja skristi „Euroline”
Ne, „Eurolines” neskris į Gruziją autobusais :-) Nedidelė Gruzijos kompanija „Euroline” planuoja skrydžius iš Tbilisio į Vilnių – taip paskelbta jų interneto svetainėje skrydžių tvarkaraštyje.
Skrydžiai reisu Tbilisis-Vilnius-Tbilisis planuojami nuo rugpjūčio 25 dienos. „Euroline” skrydžius vykdytų neseniai pradėtu naudoti lėktuvu „Boeing 737-300”.
Tačiau prekyba bilietais dar nepradėta. „Euroline” neturi internetinės prekybos savo interneto svetainėje. „Euroline” yra IATA narė (kodas 4L), todėl jų bilietai platinami per bilietų paieškos ir užsakymo sistemas – tačiau Vilniaus krypties kol kas jose nėra.
Tarp Gruzijos ir Lietuvos nėra jungtinės oro erdvės, tačiau Gruzijos bendrovės, pateikusios Lietuvos Susisiekimo ministerijai Gruzijos valdžios paskyrimą, gali skristi į Lietuvos oro uostus.
Planuojamas tvarkaštis – Vilniuje lėktuvas iš Tbilisio leisis antradieniais ir penktadieniais 18 val. 30 minučių. 20 val. lėktuvas kils atgal į Tbilisį, kuriame leisis kelios minutės po vidurnakčio vietos laiku.
Vilniaus krypties tvarkaraštis yra priderintas prie „Euroline” reiso iš Tbilisio į Aktau ir Taškentą. Siūlau visiems pasidomėti apie mažai žinomą Kazakhstano miestą Aktau – 2007 m. pabaigoje Kazakstano prezidentas Nursultanas Nazarbayevas paskelbė projektą „Aktau City”, kuris turėtų paversti nedidelį miestą prie Kaspijos jūros turizmo centru – šalia dabartinio Astau pradedamas statyti visiškai naujas miestas ir pagal Jungtinių Arabų Emyratų stilių planuojama pastatyti net 4 mln. kvadratinių metrų naujo gyvenamojo ploto.
„Euroline” yra nedidelė Batumyje įsikūrusi aviacijos kompanija, kuri savo interneto tinklalapyje skelbia, jog veikia nuo 2004 m., tačiau duomenų apie reguliariųjų skrydžių veiklą yra nuo 2008 m. pavasario. „Euroline” skraidė į įvairius Ukrainos ir Rusijos miestus bei Minską. Savo lėktuvų parke turi „Tupolev Tu-134A”, AN-24, „Boeing 737-200”, neseniai įsigijo „Boeing 737-300”. Šią vasarą planuojami pradėti skrydžiai į Diuseldorfą, planuojama įsigyti „Boeing 747” arb „Boeing 767” užsakomiesiems ir ilgų nuotolių skrydžiams.
Į Tbilisį praėjusią vasarą iš Vilniaus skraidė „flyLAL”, taip pat du kartus per savaitę su 737-300. Mėnesinio keleivių srauto rekordas – 2008 m. liepa, kuomet keliavo pusantro tūkstančio keleivių, t.y. lėktuvų užpildymas siekė apie 60%. Rudenį kilus Gruzijos ir Rusijos konfliktui, keleivių srautas smuko, skrydžiai buvo sustabdyti. Tačiau žiemą „flyLAL” paskelbė planus nuo gruodžio 15 dienos vėl pradyti skraidyti į Tbilisį penkis kartus per savaitę, tačiau šie planai taip ir neišsipildė.
Tbilisio kryptis įdomi tuo, jog praėjusią vasarą iš Tbilisio per Vilnių skrido šiek tiek tranzitinių keleivių. Iš ties, šio regiono gyvenojams Vilnius gali būti tašku tarp rytų ir vakarų. Tbilisio kryptis yra sėkmingiausia iš NVS krypčių ir „airBaltic”, kuri iš Rygos į Tbilisį skrenda 5 kartus per savaitę. Galbūt „Euroline” imsis tartis dėl skrydžių jungimo su Vilniuje dirbančiomis kompanijomis, kad ir ta pačia „Star1”? …
Šių metų vasarį, po „flyLAL” veiklos sustabdymo buvo pasigirdę kalbų, jog kita Gruzijos kompanija „Sky Georgia” svarsto apie galimybę organizuoti skrydžius maršrutu Tbilisis-Kijevas-Vilnius.
Beje, „Euroline” kontaktų skiltyje galite aptikti lietuvišką pavardę – plėtros ir marketingo direktoriaus pareigas eina Eugenijus Balsevičius. Kiek žinau, šis žmogus anksčiau dirbo įvairiose pozicijose „flyLAL” įmonių grupėje.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
43 komentarai
Leave a reply
Žinoma, kuo daugiau krypčių tuo geriau :)
Siaip jei tie Gruzinai nori prisirinkt turistu is Lietuvos, jiems reiketu i Batumi reisa sukombinuot (su persedimu Tbilisyje). Priesingu atveju,jei nores pririnkt letuva,tures laikyt labai zemas kainas laikyt.
Klausimas, kiek būtų atostogautojų iš Lietuvos į Gruziją – įtariu minimaliai. Į Gruziją važiuoja ukrainiečiai, kuriems sunkiau į Europą pakliūti, tuo tarpu manau su Batumiu gautųsi tas pats, kas „airBaltic” gavosi su Sočiu – nėra paklausos.
Vytautai-NT – avialinijų tikslas nėra pririnkti lėktuvą. Jų tikslas yra – užsidirbti pinigų.
Manau jei būtu už mažesnę kainą jungtis į Londoną ir Maskvą tada konkuruotų. Nes po karo veiksmų Gruzoja atjungta nuo tiesioginių skrydžių į Maskvą ir todėl jie skraidyti turi su persėdimu.
P.S. o lietuvišką pavardę jau išemė, nes neberandu?
Akurat, Eugenijaus Balsevičiaus pavardę išėmė :-)
Batumis Lietuvai nauja kryptis. Realiai čia reikia daugiau kelionių agentūrų įdirbio ir Čarteriu.
Ką galėtų (teoriškai) pasiūlyt Batumis. konkurencingą kainą. Kiek egzotišką kryptį. Gal dar būtų alima apie kalnų turizmą pagalvot.
Yra skirtumumas su Sočiu, nes tas yra vos ne vienintelis Rusijos kurortas, dėl ko kainos sukeltos. O be to, ten vizos reikia o į Gruziją- nereikia. Kaip ir į Krymą. Įdomu šiemet Kryman čarteriai skaido?
Sutinku, kad aviakompanijų tikslas-uždirbti pinigų. Bet varinėjant tuščią didelį lėktuvą pelno tikėtis sunku…
Pora pavienių grupių man atrodo yra užsisakę atostoginius čarterius į Simferopolį, jokių pastovių atostoginių čarterių prie juodosios jūros nėra organizuojama iš Baltijos šalių. Yra tik Bulgarija, kur porą kartų per savaitę 733 skreda.
Neberealios jokios manau NVS atostogų kryptys – turkai vistiek trigubai pigiau ir aukštesnę kokybę pasiūlyti gali, o tik to lietuviui ir tereikia.
Carterius i Kryma organizuoja tokie UTL travel. http://www.utl-travel.com Kiek supratau latviska komanija. carteriai prasidejo siandien ir jei visks gerai tesis iki rugsejo 6. Kas savaite pirmadieniais. Siandie maciau kad isskrido i SIP Flylal charters
Aišku, teisingai – šiandien dar prieš penkias ryto „flyLAL Charters” skrido į Simferopolį. Sėkmės jiems – tikėkimės ši naujovė pasiteisins. Kiek žinau pirmą kartą šiemet organizuojami čarteriai į Simferopolį? Aišku, pernai reguliarieji į Simferopolį iš Vilniaus buvo.
Idomu ar kas nors kada nors bandė keliones į BHatumį organizuot? Bent jau tais laikais, kai į tbilisį lėktuvai skraidė..?
Kiek žinau, nepriklausomos Lietuvos laikais organizuotos kelionės į Gruzijos kurortus nebuvo organizuojamos.
Iki šiol iš 11 komentarų šia tema – 8 apie poilsines keliones. Tai verslo Lietuvoje nebėra, tik poilsiautojai? Tada turbūt ne ten kreipėmės. Reiktų ne i Susisiekimo Ministrą, o į Turizmo ministrą.
Verslas Lietuvoje yra/ Tik klausimas koks skaičius verslininkų dirba su Gruzija? Ji tikrai ne pagrindinė Lietuvos importuotoja.
Nemanau, kad verslininkams Tbilisis būtų svarbiausia kryptis.
O kalbant apie keleivių potencialą, tai ši kryptis turėtų būt įdomi turistams (aišku priklausomai nuo kainos)…
Bene kas antroje Lietuvos parduotuvėje rasite Gruzijos vyno ar mineralinio vandens, ir kiekvienam Gruzijos kioskelyje – Karūnos šokolado. Natūralu, kad cemento ten neeksportuojam. O užsienio (EU) firmų atstovų ten pilni viešbučiai, tik lietuvių neteko užtikti.
Deja dujas ir nafta mes perkam ne per ten. O valstybiniams vizitams samdom nuomojamus lektuvus. Borzomis, vynas ir sokoladas- tai tik 3 produktai. Mazoka…
Tad linejimai gruzijos Lietuviams!
Na, su tokiu požiūriu ir toliau belieka rūpintis tik manekenių eksportu į Italiją ar braškių skynėjų – į Angliją.
O kalba eina ne tik apie Tbilisį (ten irgi galima eksportuot pvz. sūrius, kuriuos dabar ten veža austrai ir prancūzai), bet ir apie Aktau, o ten yra ir naftos ir dujų, ir ilgai bus ką veikti, bent jau inžinieriams ir statybininkams tai tikrai: http://www.millenniumdev.com/pdf/Project Fact Sheet _E_.pdf
Na bet reiktų suprasti, kad 2 tiesioginiai skrydžiai per savaitę labiau gali įtakoti turistų, o ne verslininkų srautą. Kam reikia ir taip randa kuo nuskristi.
Juo labiau į Aktau tada geriau skrist tiesiogiai, arba per Kazakstaną. Šiaip tai žiūrint iš verslo pozicijų, seniai reikia atkurt reisą Vilnius- Alma-ata arba Astana
Kai „Aurela” skrisdavo į Alma Atą, tai visi jame verslininkai buvo kazakai, kurie skrisdavo į Lietuvą pirkti mašinų. O šitas biznis dabar yra visai užsidaręs.
Šiaip iš NVS regiono, neskaitant Rusijos, manau, jog skrydžiai į Tbilisį būtų reikalingiausi ir paklausiausi. Alma Ata arba Astana būtų antroje vietoje. Be to, „airBaltic” nelabai kaip sekąsi su Alma Atos reisu šiuo metu.
Mašinu biznis vėl atsidarė, nes Lietuvoj nukrito kainos ir traukiniai vėl rieda į rytus…
Gal Star1 reikėtų pasiūlyt pabandyt?
Planuojantiems skristi į Aktau per Almatą ar Astaną – įvertinkit Kazachstano atstumus. Aktau yra trimis valandomis skrydžio arčiau nei Almata.
Aš manau, kad į Almatą/Astaną keleivių šiandien būtų daugiau, nei į mistišką Aktau…
Šiaip „Euroline” atveju aš matau perspektyvą, kad jie per Tbilisį gali vystyti tranzitą į tą patį Aktau, Alma Atą, Astaną, Taškentą, Dušanbė, Baku, Batumį ir t.t. Lietuviams būtų patogu.
Šiaip tai gruzinai nesiūlo nei Dušambė, nei Taškento, nei Baku. Bet galėtų pasiūlyt Teheraną, Delį, Dubąjų, Biškeką gera kaina…
Taškentas jau siūlomas, o vėliau bus Teheranas, Šardža/Dubajus, Armitsaras (Indija).
Iš patirties žinau, kad gruzinams labai sunku ką nors vystyti, todėl manau čia iš serijos pirmą paskelbisme, o paskui žiūrėsime kaip bus :)
Na, gruzinal labai nori būti panašūs i europiečius, todėl ir semiasi iš jų patirties. Pvz. VNO ir Skyways derybos ir pažadai.
Man tai įdomu ką bendro komentatorius „Euroline” turi bendro su gruzinų bendrove Euroline.
Šiaip jie kažkokie keistyi. Skydžių žemėlapyja skraido iš Batumio, o tvarkaraštyje Batumiom nėra, bet yra Kutaisi.
Kodėl nėra reiso Batumis- Kutaisi? Juk ten kalnai, jokių greitakelių. Be lėktuvų labai sunku nusigaut.
Truputi i tema – is sio ryto reiso tbilisis ryga ~90 keleiviu (checkine minejo) tik kokie 15 baige skrydzius rygoje
Tarp batumio ir kutaisio kalnu jau nebera, ten kelias eina sleniu per zemdirbiu kaimelius, kokios 2 val vaziavimo…
Pritarsiu Daliui: Tarp Batumio ir Kutaisio tik vos virs 100 km, o šios nakties reisas RIX-TBS buvo fully-booked.
Man idomu tarp Tbilisio ir Batumio kas nors skraido. Nes bijau,m kad mašina ten važiuot būtų tikras vargas…
Ten atstumas truputį daugiau nei 300km. greitkeliu (jų supratimu), važinėja autobusai ir „maršrutkės”, panašiai kaip Vilnius-Palanga. Iki karo su Rusija skraidė AN-24. Šiuo metu nėra turistų – nėra skrydžių. Skraido Airzena į Kijevą ir Turkish į Stambulą.
pagal lonely planet i batumi yra reguliarus skrydziai is 4 ukrainos miestu, stambulo bei jerevano.
is tbilisio automobiliu ~6 val
turizmo lygiui ten dar labai toli iki turkijos ar egipto kurortu – megaviesbuciu nera, turistus reiktu kaisioti po mazus viesbucius ar pas gyventojus.
be to sezonas ten labai trumpas – rugpjutis ir puse rugsejo, anksciau vasara ten lietaus sezonas…
suchumyje visai kitokia situacija, ten maziau lietaus, sezonas ilgesnis, savo laiku buvo stiprus kurortas. bet ten patys zinot kas dedas…
vienzo iki charterinio pajurinio turizmo gruzijai dar labai toli.
Jei su jūra blogai, lieka kalnai ir slidinėjimas…
Manyčiau kažką galima jiems išspaust, ypač jei pasiūlys konkurencingas kainas…
Lieka dar tranzitas per Tbilisį į Almatą, Aktau, Taškentą, Bagdadą, Teheraną:
http://avia24.com/m1/en/info/timetable
Labai malonu, kad bus skrydziai Vilnius-Tbilisi-Vilnius. Bet KADA jie bus?
Prisiminiau dar viena fakta, del kurio sis kryptis gali buti populiari.
Lietuva siuo metu yra gruzinu sliuzas i EU, nes LT viza jiems yra gauti gerokai lengviau nei bet kurios kitos sengeno salies. Del to tiek turizmui, tiek legaliai/nelegaliai emigracijai skrydis per Vilniu toliau i europa yra butinybe.
[…] “Euroline” pakeitė pradinį planą skraidyti iš Tbilisio į Vilnių du kartus per savaitę ir dabar planuoja tris skrydžius. […]
Nuejo mano pazystamas Tbilisyje i ju ofisa, o ten kita firma ir nieko nezino apie tiesioginius reisus ir bilietu neparduoda i juos. O Svetaine jau nebeatsidaro.
Ka Euroline atsakys? Kur bilietus pirkt?
Saule, patikslinkite – kokiu adresu Jūsų pažįstamas kreipėsi?
EuroLine adresas yra:
Merab Kostava 1st Lane, Block 5 office 1
Tbilisi, Georgia, 0179
Tel./fax: : 995 32 214814
Bilietai į Vilnių dar neparduodami, nes nėra priimto galutinio sprendimo dėl skrydžių atidarymo.
Euroline, ieskojo sio adreso, tik rado ten firma Sky Lines, ten buvo pasakyta, kad nera tiesioginiu reisu ir kad GAL bus rugpjucio 26 d. Galbut Jusu nesimato? Telefonu, kuris nurodytas neprisiskambina.
Liko menuo ir dvi dienos iki pirmo numatomo skrydzio, o bilietai dar neparduodami, kyla itarimu, kad nebus tu skrydziu. Labai gaila :(
Gruzija visada atrodė kaip svajonių šalis, keliauti tenka dažnai (nors ir skrandis netoleruoja maisto vietinio…), renkuosi wizzair. Ar šios oro linijos dar skraido? Būtų patogiau pasiekti Tbilisį iš karto, o ne Kutaisį. Tik kurį laiką nemačiau kito pasirinkimo.