Kaip iš Vilniaus oro uosto pernai keleivių srautai judėjo su persėdimais

Daugelis vykdomų skrydžių pirmiausia yra skirti aptarnauti tiesioginį srautą, tačiau kai kuriems maršrutams ženklią įtaką daro jungimieji keleiviai, skrendantys su persėdimu viename ar kitame skrydžių hub’e. Jungiamųjų skrydžių keleivių aptarnavimas – kur kas sudėtingesnis verslas nei „origin-destination“ keleivių vežimas ir jis reikalauja gilesnės keleivių srautų analizės.

Šiame įraše – mini analizė pagrindinių 2010 m. iš Vilniaus oro uosto vykdytų maršrutų. Kokie maršrutai turėjo daugiausia jungiamųjų keleivių ir kur keleiviai su persėdimu skrenda.

Duomenis iš IATA „Airport IS“ sistemos. Tokius pat duomenis naudoja daugelis aviakompanijų planuodamos savo maršrutus – skrydžių planuotojų pripažinimą yra nusipelnęs aviakompanijoms skirtas IATA įrankis „PaxIS“. Duomenys – pilni 2010 m., segmentų analizė pagal „Reported Pax“. Šiuos duomenis gali įsigyti visi ir daugelis aviakompanijų tokius duomenis naudoja savo analizėms.

Vilnius-Kopenhaga

Istoriškai Kopenhagos oro uostas yra ypač mėgiamas lietuvių kaip jungiamasis oro uostas. Viena iš sėkmės priežasčių yra ir oro uosto geografinė padėtis – oro uostas nuo Vilniaus yra į Vakarus kur nukreiptos ir daugelis galutinių kelionių tikslų.

2010 m. Vilnius-Kopenhaga maršrutu keliavo beveik 150 tūkst. keleivių, maršrute visus metus konkuravo du vežėjai – SAS ir „airBaltic“.

Kopenhaga, be to, yra svarbi kryptis ir Lietuvos verslui – daugiau nei trečdalis keleivių, t.y. virš 50 tūkst. baigė savo kelionę Kopenhagoje (arba atvirkščiai). Populiariausi jungimai per Kopenhagą – į London Heathrow, Mančesterį, Amsterdamą, Bergeną.

Vilnius-Ryga

Rygos oro uostas staigiai šoktelėjo į populiarų jungimų tašką 2009 metais, o maršrutas Vilnius-Ryga 2010 m. buvo pats populiariausias maršrutas iš Vilniaus oro uosto, juo keliavo 155 tūkst. keleivių – kas septintas iš Vilniaus oro uosto reguliariu skrydžiu keliavęs keleivis.

Vilniaus-Rygos segmentas yra vienintelis segmentas iš Vilniaus oro uosto kur 2010 m., kurio keleiviams populiariausias kelionės tikslas nėra šio segmento taškas. T.y. skrydyje Vilnius-Ryga didesnė tikimybė buvo sutikti keleivį į Londono Gatwicko oro uostą nei baigiantį kelionę Rygoje. Tarp Vilniaus-Rygos keliavo apie 16 tūkst. keleivių, o populiariausi jungimai per Rygą – Londonas, Tel Avivas, Stokholmas, Stambulas, Roma, Milanas.

Tikėtina, jog 2011 m. vasarą šio segmento laukia labai daug permainų – šiame maršrute jau šiandien yra labai mažai likę keliaujančių į Stokholmą (dėl patogių „Estonian Air“ tiesioginių skrydžių) ir smarkiai turėtų sumažėti keleivių į Londoną, Romą ir Milaną dėl būsimos didėlės tiesioginių skrydžių pasiūlos.

Vilnius-Frankfurtas

Frankfurto kryptis iš Vilniaus 2010 m. buvo trečia pagal populiarumą kryptis iš Vilniaus, šia kryptimi keliavo 103 tūkst. keleivių. Daugiau nei penktadaliui Frankfurtas buvo galutinis kelionės tikslas, o populiariausi jungimai – Londono Heathrow, Lisabona, Mančesteris, Nica.

Pastebėtina, jog Vilnius-Frankfurtas segmente sėdi didelė keleivių įvairovė – daugiau nei pusė keleivių pateko į skiltį „Other“: „Other“ skiltis pilna krypčių, kuriomis keliavo po procentą keleivių iš Vilniaus arba dar mažiau.

Vilnius-Viena

„Austrian“ skrydžiu Vilnius-Viena 2010 m. keliavo beveik 38 tūkst. keleivių. Nepilnas trečdalis keleivių lieka Vienoje – t.y. srautas tarp Vilniaus ir Vienos yra 12 tūkst. keleivių per metus.

Populiariausi jungimai per Vieną buvo Tel Avivas, Budapeštas, Venecija, Ciūrichas, Bolonija.

Vilnius-Helsinkis

Tarp Vilniaus ir Helsinkio „Finnair“ skrydžiu 2010 m. keliavo beveik 63 tūkst. keleivių ir tik penktadaliui jų Helsinkis buvo galutinis kelionės tikslas.

Iš šio grafiko matosi, jog „Finnair“ aiškiai pateisina savo kaip vežėjo į Aziją vardą – populiariausi jungimai yra į Seulą, Delį, Tokiją, Pekiną. Tai lemia puikiai išvystytas skrydžių tinklas Azijos kryptimi bei Vilniaus-Helsinkio tvarkaraščio pritaikymas tiksliai Azijos kryptims aptarnauti.

Vilnius-Praha

70 tūkst. keleivių keliavo su „Czech Airlines“ skrydžiu iš Vilniaus į Prahą ir tik kas dešimtas keleivis baigdavo kelionę Prahoje.

Populiariausi jungimai per Prahą – į „Sky Team“ hub’us Milane, Romoje, Paryžiuje bei kryptys į Larnaką ir Budapeštą.

Vilnius-Varšuva

2010 m. LOT skraidė du kartus per dieną tarp Vilniaus ir Varšuvos, šiuo maršrutu pervežė 55 tūkst. keleivių. 20 tūkst. keleivių Varšuva buvo galutinis kelionės tikslas, o populiarių jungimų tarpe – Torontas, Krokuva, Budapeštas, Tel Avivas, Atėnai.

Vilnius-Amsterdamas

2010 m. 35,7 tūkst. keliavo tarp Amsterdamo ir Vilniaus oro uostų. Vasarį šį maršrutą pradėjo rimtai „įdirbinėti“ „Estonian Air“, o pirmus metų mėnesius be jų dar skraidė ir „airBaltic“.

Drįsiu suabejoti „Airport IS“ duomenimis už 2010 m., kadangi kiti duomenys rodo, jog kažkur apie pusė keleivių lieka Amsterdame. Aišku, duomenis keičia „airBaltic“ skrydžiai, kur daugeliui keleivių kelionė baigdavosi Amsterdame, bet, turiu tokį įtarimą, jog sistema neteisingai įvertino keleivius, kuomet iki spalio „Estonian Air“ skraidino maršrutu Talinas-Vilnius-Amsterdamas.

Bet kokiu atveju, populiariausios jungiamosios kryptys teisingos – Edinburgas, Niujorkas, Čikaga, Los Andželas.

Vilnius-Briuselis

32,6 tūkst. keleivių 2010 m. keliavo „Brussels Airlines“ skrydžiais tarp Vilniaus ir Briuselio. Beveik du trečdaliai kelionę baigdavo Europos sostine vadinamame mieste.

Populiariausi jungimai iš Vilniaus per Briuselį – Londonas, Barselona, Madridas.

Vilnius-Kijevas

Vilnius-Kijevas maršrute drastiški pokyčiai įvyko 2010 m. – palaipsniui skrydžių skaičius nuo 4 skrydžių per savaitę išaugo iki 13 skrydžių. Iš viso maršrutu keliavo bemaž 26 tūkst. keleivių.

Du trečdaliai šių keleivių baigdavo kelionę Kijeve, tačiau pastebėtina, jog pavasarį šis skaičius viršijo  90%, o paskutiniais metų mėnesiais nukrito iki 50% – tai lėmė padidintas skrydžių dažnis ir pasiūlyti patogesni jungimai per Kijevą. Populiariausia jungiamoji kryptis – Tel Avivas, be jos populiarios Niujorko, Atėnų, Astanos, Donecko ir Alma Atos kryptys.

Vilnius-Maskva

Maršrutu Vilnius-Maskva 2010 m. keliavo 46,2 tūkst. keleivių, o aviakompanija „utair“ visus metus po du kartus per dieną skraidė į Vnukovo oro uostą. 4 iš 5 keleivių šiame maršrute baigė kelionę Maskvoje, o be šios krypties, visi kiti jungimai buvo į Rusiją: Sočis, Novosibirskas, Ufa.

Vilnius-Talinas

Vilnius-Talians maršrutu keliavo 34,5 tūkst. keleivių, o šį maršrutą aptarnavo du vežėjai – „airBaltic“ ir „Estonian Air“. Verslo srauto vedamame maršrute 7 iš 8 keleivių baigdavo kelionę Taline, o likę tęsdavo skrydžiais į Stokholmą, Oslą ar Sankt Peterburgą.

Kiti maršrutai

Kitų maršrutu populiariausių jungimų 2010 m. analizuoti neverta, nes juos daugiau nei 85% srauto keliavo kaip į galutinį kelionės tikslą.

Vilnius-Dublinas – 78,4 tūkst. keleivių;
Vilnius-London Stansted – 45 tūkst.;
Vilnius-Oslas – 32,5 tūkst.;
Vilnius-London Gatwick – 31,8 tūkst.;
Vilnius-Paryžius – 21 tūkst.;
Vilnius-Roma – 21 tūkst.;
Vilnius-Heraklionas – 18 tūkst.;
Vilnius-Milanas – 14,2 tūkst.

Vilnius-Stokholmas maršruto neanalizavo dėl pertraukos tarp skrydžių ir esminių vežėjų/tvarkaraščių kitimo.

Kaip atrodys 2011 m.?

Ši analizė aiškiai parodo, kurie vežėjai ir kurie maršrutai 2011 m. gali sulaukti pokyčių savo keleivių srautuose dėl pasikeitusios skrydžių pasiūlos. „Žemų sąnaudų“ vežėjų „Wizz Air“ ir „Ryanair“ darbo pradžia Vilniuje gali pakeisti keleivių persiskirstymą tarp tiesioginių ir jungiamųjų maršrutų.

Labiausiai ramūs gali jaustis vežėjai, mažai savo portfelyje turintys keleivių maršrutais, kurie nuo šiol bus geriau pasiekiami tiesiogiai. Tuo tarpu labiau į „leisure“ srautą orientuoti vežėjai, savo segmente turintys nemažai jungiamųjų keleivių į Londoną, Romą, Milaną, Barseloną, Stokholmą turėtų labiau ieškoti kitų nišų – tai pirmiausia pasakytina apie „airBaltic“ ir „Czech Airlines“.

Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

222 komentarai

  1. skraidytojas - 2011 04 3, 20:35

    pasirodo, i Londona ne tik emigrantai skraido, kaip pastoviai yra piesiama. o marsrutai skirti, deja, tik emigrantams :/ nustebino kad Barclay’ininkai ir dar keliu imoniu darbuotojai tiek i Manchesteri priskraido :)

  2. Simonas Bartkus - 2011 04 3, 20:40

    skraidytojau: verslo srautą esame tyrę į Londoną. Jis yra 24000 keleivių per mėnesį. Nedaug – mažiau nei į Taliną.

  3. Deividas - 2011 04 3, 20:40

    Atkreipiau dėmesį į Tel Avivo ir Budapešto kryptis…

  4. Oleg - 2011 04 3, 20:59

    Na taip, atrodo Tel Aviv, Budapest ir Paris – butent siu krupciu yra logiska sulaukti ir Vilniaus.

    Beje, o kaip su Kaunu? Buvo gi laiko trumpiems skrydziams like. Idomu, ar planuoja juos uzpildyti…

  5. Oleg - 2011 04 3, 20:59

    beje, Simonai, aciu, labai idomu!

  6. Augustinas Žemaitis - 2011 04 3, 21:12

    Dėkui, įdomi analizė.

  7. Justinas - 2011 04 3, 21:17

    Ačiū! Dar būtų įdomu sulaukti kitokio pjūvio: populiariausios kryptys, pasiekiamos netiesiogiai. Anksčiau buvo tokia info skelbiama, bet rinka keičiasi, tad ir šie srautai matyt pasikeitė. Akivaizdu, kad Tel Avivas, Stambulas yra populiarūs. Taip pat spėčiau, jog Viena gali būti pakankamai populiari kaip netiesiogiai pasiekiamas miestas: tiek OS skrydis nėra labai patogus laiko prasme, tiek ir kainas OS laiko Vilnius-Viena pakankamai užlaužę: visada būna gerokai pigiau skristi su persėdimu. Dar įdomu, jog pvz. Vilnius-Seulas per Helsinkį yra populiaresnė kryptis, nei Vilnius-Viena tiesioginiai :-)Na bet žiūrėsime, kaip viskas su Wizzair ir Ryanair pasikeis, bent jau į Londoną bus greičiau nuskristi…

  8. Simonas Bartkus - 2011 04 3, 21:24

    Justinai, pažiūrėjau Vilnius-Viena nėra per kitur skraidoma, beveik viską paima „Austrian“, tik ±150 keleivių per mėnesį skrenda netiesiogiai. Nelabai yra ryšio tarp Vilniaus ir vienos, ne veltui „Austrian“ atsisakė reiso Viena-Ryga, o skrydžio Viena-Talinas nėra visai.

    Be Paryžiaus, teisingai identifikavot, jog Tel Avivas yra populiari kryptis ir logiškai turėtų reguliarūs ta kryptimi atsirasti. Tačiau dar reikėtų pažiūrėti į tai, jog VNO-TLV net 1632 mylios, „Open Skies“ neegzistuoja, t.y. skristi gali tik paskirtieji „nacionaliniai“ vežėjai – tai rimti barjerai. Ir dar vienas dalykas – VNO-TLV yra labai sezoniškas srautas, realiai tik nuo birželio iki rugsėjo labai didelis, o kitais mėnesiais ne kas.

  9. Tomas - 2011 04 3, 22:27

    Ar teisingai supratau, kad Rygos statistikoje keleiviai skridę iš Vilniaus dar pasidvigubina ir gaunasi 139000 x 2 = 278 000? Jei taip, tai gan nemenkas skaičius, Rygai būtų negerai jei jis mažėtų.

  10. Simonas Bartkus - 2011 04 3, 22:30

    Tomai – teisingai.

  11. silentium - 2011 04 3, 22:44

    Dar kartą tik primink, ar šitoje sistemoje atkreipiamas dėmesys į tuos atvejus, kai skrydis „oficialiai“ nėra jungiamasis, bet realiai keleiviai persėda į kitą lėktuvą, rizikuodami savo noru? Pvz. spėju, kad Stockholm Skavsta ar koks Bremenas bus daugiausia „jungiamieji“ skrydžiai, bet oficialiai jokio jungimo nebus, nes skrenda point-to-point avialinijos. Ar toks neoficialus tranzitas bus atspindėtas?

  12. Vytautas-nt - 2011 04 3, 23:49

    Rysium su pateiktais rezultatais, kyla keletas klausimu.
    Visu pirma ar tiketiina, kad LOT padidins lektuvus, nes tranzito galimybes neisnaudojamos ypac turint galvoje ju itin gera tvarkarasti.
    Filosofinis klausimas ar CSA galetu padidinti keleiviu i Praha srauta. Ar dalis i Varsuva didesne del mazu lektuvu, ar del didelio srauto. Dar viena galimybe cekams- tolimos keyptys bendradarbiaujant su Delta, analogiskai tam, ka siulo Finnair su American.
    Kalbant apie Stambula- gal iseitis butu turkiskas low- costas (pvz. Pegasus), kuris vykdytu pora savaitiniu skrydziu vasaros sezonu?
    Siems metams, tiketina, kad Lufthansa pjaus SAS su nauju tvarkarasciu. Nebent skandinavai pAleis didesnius lektuvus ir mus kainas.
    Yra dar vienas dalykas, kuri sunku ivertint- tai lektuvo ir traukinio jungtis. Tokiu daug turetu but Frankfurte ir Amsterdame bei dar kazkiel galetu buti Paryziuj…

  13. Simonas Bartkus - 2011 04 4, 04:54

    silentium: taip, sistema tokius duomenis gaudo, taciau esu pastebėjęs klaidų, nes pakankamai daug aplinkybių atsiranda. Tačiau, tai patikimiausi duomenys šiai dienai, kuriais dauguma pasitiki.

  14. Simonas Bartkus - 2011 04 4, 05:00

    Vytautai-NT: nesupratau argumento, kodėl didesni lėktuvai padėtų LOT vystyti tranzitą – esamų lėktuvų užpildymas metinis yra žemiau 60%, o 5 skrydžiai iš 14 jau vykdomi Embraer. LOT turi nišinį srautą, nes atvykimas 1 val. nakties jau varginantis verslui.
    LO manau labiau pajaus LH naują reisą, nes žemėlapis panašesnis ir LO naudoja LH codeshare rytiniame reise. Skiltyje „Other“ liko daug SK jungčių į Skandinaviją, kur BT konkuruoja, o ne LH.

  15. skraidytojas - 2011 04 4, 08:04

    @Vytautas NT – ka CSA gali pasiulyti su Delta? Vieninteli skrydi i JFK?

  16. Jurgis - 2011 04 4, 08:13
  17. Vytautas-NT - 2011 04 4, 09:00

    Spėju, kad iš Helsinkio skrydžių į JAV neseniai dar buvo gerokai mažiau nei dabar. Bet Finnair susitarė su American Airlines dėl codeshare ir tinklo išplėtimo. Analogiškai gali pasielgt ir Delta, juolab į Prahą, kaip turistinį tašką visuomet bus tiesioginis srautas.
    Šiaip tai keistas tas verslas. Jei jiems taip svarbu valandą ilgiau pamiegot, tai gal nuomotųsi lėktuvus verslo skrydžiams. Aš tiesiog iš savo karčios patirties žinau, kad LOT vakarinis reisas vos ne visą laiką yra auksinis, nes jam alternatyva dabar liko tik AirBaltic (bent jau Briuselio atveju tikrai).

    Tai visgi ar yra vilties dėl Turkijos low-cost’ų.

    Beje Estonian galėtų nenuimt vasarinių skrydžių į Taliną ir galėtų juos tranzitui panaudot…

  18. Jurgis - 2011 04 4, 09:07

    Guru vel eteryje:

    Andrius Užkalnis. Kad suklestėtų turizmas Lietuvoje: populiariausi kliedesiai
    http://www.pinigukarta.lt/blog/ekonomika-ekspertai/kad-suklestetu-turizmas-lietuvoje-populiariausi-kliedesiai

  19. Simonas Bartkus - 2011 04 4, 09:08

    Nesureikšmink to Briuselio, Vytautai-NT. Su LOT skrenda 16 keleivių per mėnesį į Briuselį. Keliasdešimt su BT, keli šimtai su SAS, o daugelis – tiesioginiu reisu. Srautas į Briuselį yra labai ribotas, nesunkiai prognozuojamas ir beveik nestimuliuotinas.

  20. Vydunas - 2011 04 4, 09:12

    Vytautui-NT kaip tikras valdininkas – jam svarbiausia grįžti iš Briuselio po 24 val, kad dar viena diena komandiruotpiningių priklausytų. Dėl to jam OK reisas buvo rojus, nes leisdavosi 5 min po vidurnakčio.
    O siaip tipiniai biurokratai su SAS į Briuselį skraido dėl Eurobonus, kuriuos renka nuo airbaltico laiku.

  21. Jurgis - 2011 04 4, 10:38

    Istambul, Tel Aviv, Budapest, Paris … Matyt realiausia butu isspresti Paris tiesioginio reiso problema. Gal Estonian ? Istambul ir Tel Aviv reisus matyt tik BAS gali atidaryti. Kokie dar sansai ?

  22. Augustinas Žemaitis - 2011 04 4, 10:43

    @Jurgis – gali atidaryti ir Izraelio bei Turkijos oro bendrovės. Turkish Airlines skrydis man asmeniškai neatrodo neįmanomas dalykas, bet aišku Simonas žino geriau esamą situaciją.

    El Al tai kaštai dideli (į saugumą labai daug investuojama), bet kadangi srautas turbūt daugiausiai yra izraeliečiai, kaina ne tiek aktualu. Kitas dalykas, kad su Izraelio komapnijomis yra rimta tranzito problema: jie negali skraidyti virš daugumos arabų šalių, todėl iš esmės tranzito, kokį siūlytų kitos Artimųjų rytų bendrovės. Liktų daugiausiai tiesioginis srautas.

  23. Jurgis - 2011 04 4, 10:44

    Tiesa pasakius, as labiausiai laukiu ir tikiuosi Wizzair veiklos pletimosi ir antrojo lektuvo. Nors Vytautas-NT atkakliai irodinejo, kad realiau yra sulaukti easyJet Vilniuje … Kodel gi Wizzair negaletu atidaryti Budapest ir Paris ? Pigus Paryziaus skrydis is Vilniaus butu fantastika …

  24. Jurgis - 2011 04 4, 10:56

    Aisku, kad Turkish butu idealiausias variantas su ju visu pasauliniu tinklu. Bet tiek Izraelio, tiek Turkijos oro bendrovės galejo jau ir anksciau atidaryti siuos reisus, bet to nepadare. Tai todel as ir manau, kad realiai tai padarys tik BAS. Nors, kaip minejau, nieko geriau uz Turkish Airlines Vilniuje nematau. Nebent BAS su Turkish code-share. Del Izraelio kita kalba. Tai nera taip aktualu mums kaip Stambulas, vien del to, kad kaip paminejo Augustinas, tai daugiausia tiesioginis srautas. Bet tai stiprus tiesioginis srautas. Tai BAS su kokia tai Izraelio a/k galetu to imtis.

  25. Vytautas-NT - 2011 04 4, 10:57

    CSA man labiausiai patiko dėl to, kad reisas dažnai vėluodavo ir į Vilnių atskrisdavai tik kitą dieną.l O viešbučiai Prahoje puikūs…
    Žydai, beje, turi dvi bendroves. Galėtų net vietoj Tel-Avivo Eilatą atidaryt. Tada galėtų užkabint dalį turistų važiuojančių į Tabą.

    Aš tai statyčiau ne už Turkijos nacionalines, bet už pigių skrydžių bendroves…

    Beje, lentelė dar parodo, kaip tragiškai Vilniuj trūksta Domodedovo ar Šeremetjevo skrydžiams į Aziją. Nes UtAir geografija nekokia (iš esmės Rusijos vidus)…

  26. Šarūnas - 2011 04 4, 11:03

    Vėl galime pafantazuoti. Grįžtant prie TK planų… Buvo rašyta, kad iki 2012 metų jie planuoja skraidyt visur kur įmanoma – Vilnius jų planuose taip pat, tiesa, kaip Latvijos sostinė :D o SU manau laukia Sukhoi, nes užpildyti A319 jiems nesisekė. Tai gi kantrybės.

  27. Vytautas-NT - 2011 04 4, 11:12

    Įdomu kiek Aeroflot galvoja turėt SuperJet iki metų pabaigos.
    Kitas galimas variantas- Transaero…

  28. Realistas - 2011 04 4, 11:37

    Kažkaip įdomiai atrodo tas vilčių dėjimas į BAS kaip į realų variantą. Man kol kas jie labiau atrodo kaip kažkas, kas galbūt gali būti, o gal ir ne, panašiai, kaip skraidantys elniai.

  29. oleg - 2011 04 4, 11:39
  30. Jurgis - 2011 04 4, 12:01

    @Realistas Na tas vilciu dejimas toks ir yra ,- jei bus tai bus, jei ne , tai ne. Bet jei popierius tvarkosi, tai planu dar neatsisake. Gal ir padarys ta kazkam norima „nacionalini“ vezeja. Idomu dar kam visgi atiteks „Aurela“ ? O gal nupirks kokia reali a/k ir prades cia kokia tai veikla vystyti.

  31. Andrius Užkalnis - 2011 04 4, 12:08

    Labai įdomus įrašas. Pasirodė netikėta, kad AMS kryptis yra taip pačiame Amsterdame besiterminuojanti.

    Ir dar – gaila kad „Other“ neparodo kitų, mažesnių krypčių, todėl FRA lentelėje nesimato viso LH ir *A krypčių puokštės, daugiausiai visgi manau į Šiaurės Ameriką ir Aziją.

  32. Wincas - 2011 04 4, 12:18

    O trolis pasirode.

  33. Mindauqas - 2011 04 4, 12:26

    @Jurgis,
    1. Dar kartą įsidėmėk – Wizzair neskraido Rytų Europa-Rytų Europa.
    2. Tam, kad atsirastų antras Wizz Air lėktuvas ir kryptis į Paryžių, turi atsirasti dar 5-6 kryptys su normaliu užpildymu. Jeigu nebūtų VNO Ryanair gal dar dar būtų galima bent teoriškai svarstyti tankinti Londoną, Dubliną, gal Romą ar Barseloną. Jau dabar problemos su užpildymu į Skavsta, Doncaster ir kitur. Todėl naujas kryptis būtų dar sunkiau. Plius pas juos nėra laisvų lėktuvų.
    Nebent keistų Doncaster į Paryžių ir grįžtų vėliau į VNO – kaip kad iš BCN. Bet kuo vėliau, tuo sunkau bus nuimti reisą ir pakeisti.

  34. Andrius Užkalnis - 2011 04 4, 12:32

    Ačiū @Wincas, žinojau, kad laukėt. Kur daugiau rasi tokių įžvalgų, kaip „Estonian galėtų nenuimt vasarinių skrydžių į Taliną ir galėtų juos tranzitui panaudot“ – jau einu su čizeliu iškalsiu akmenyje, kad nepamirštau. Aukso vertės čia esama patarimų.

  35. Simonas Bartkus - 2011 04 4, 12:39

    Andriau, kaip jau rašiau ir komentare prie grafiko, yra rimtų įtarimų, kad IATA netiksliai už 2010m. susekė AMS keleivius.
    O puokštes galima plėsti, tačiau jau ten susitalpina labai mažą svorį turinčios kryptys. Taip, FRA yra pagridinis hub’as connectinant’intis į long-haul taškus, apart Azijos, kurios grietinėlę nuvalgo Finnair.

  36. Marius - 2011 04 4, 12:40

    Nesuprantu ko cia reikia kabintis prie to ,kad pamirso del ko EstonianAir nuima vasaros skrydzius i VNO (Nes neturi kuom skraidyt,ten atidave lizingo bendrovei ir keis i naujus jei tikslai pamenu),
    normaliai buvo galima parasyt kas ir kaip,kam cia issidirbinet..
    Kas cia per nesamones ir vel prasideda

  37. Jurgis - 2011 04 4, 12:45

    Na kad LCC ir ypac Wizzair neskraido Rytų Europa-Rytų Europa jau daug kartu cia buvo aptarta ir yra zinoma. Bet taip pat buvo aptarta, kad yra ir isimciu, pvz. Budapest-Cluj-Napoca, Warsaw-Bourgas, Sofia-Warsaw etc. Tai, kodel isimtim negaletu buti ir Budapest-Vilnius, jei tik tai Wizzair apsimoketu.

  38. Marius - 2011 04 4, 12:46

    Nu taip neskraido ,bent jau tokia kompanijos strategija..
    Bet yra ir ne viena isimtis is Bulgarijos kiek reisu i Lenkija,taip pat Budapesta,ta pacia Turkija..
    Siaip skraido tik labai mazai reisu

  39. Andrius Užkalnis - 2011 04 4, 12:53

    Mariau, toks mano rašymas, kurį matote, yra mano NORMALUS, įprastinis rašymas. Visi turim savo stilių (panašiai kaip Jūsų rašymas be lietuviškų raidžių ir su netikusia skyryba).

  40. Jurgis - 2011 04 4, 12:58

    Sutinku, kad antram Wizzair lektuvui reiketu ir papildomu krypciu ir reisu tankinimo. Kitos realios papildomos kryptys galetu but Paris, Madrid, kazkas is Vokietijos , pvz. Cologne ir t.t.

  41. Jurgis - 2011 04 4, 13:17

    O del nauju Wizzair lektuvu irgi buvo jau rasyta. Kaip tik dabar du naujus turejo gauti, zr.-

    Wizz Air closes sale and lease back transaction for four A320 aircraft with Hong Kong Aviation Capital
    http://www.traveldailynews.com/pages/show_page/41590-Wizz-Air-closes-sale-and-lease-back-transaction-for-four-A320-aircraft-with-Hong-Kong-Aviation-Capital

    Beje, Simonas rase, kad visiskai naujas lektuvas prades skraidyti ir is Vilniaus. Gal but vienas is tu dvieju naujai gautu.

  42. Jurgis - 2011 04 4, 13:23

    Beje, siemet per sv.Velykas klausydami Popieziaus kalbos is Vatikano galime pamatyti neiprastai daug lietuvisku veliavu ir veliaveliu. Tai irgi bus Wizzair nuopelnas.

  43. Jurgis - 2011 04 4, 13:26
  44. :) - 2011 04 4, 13:28

    Kai kas tokiu NORMALIU stiliumi rašančius vadina dundukais :)

  45. Šarūnas - 2011 04 4, 13:42

    „Pernai Tarptautinis Vilniaus oro uostas aptarnavo 1,717 mln. keleivių.“ Na čia nusvaigo šiek tiek.

  46. Vytautas-NT - 2011 04 4, 14:16

    Psichologai greičiausiai žmonėse, mėgstančiuose kitus vadinti debilais ir pan. atrastų ryškų nepilnavertiškumo kompleksą.
    Šiaip išvis nelabai įsivaizduoju kuom Estonian skraidys į salas ir pan be SAAB-340. Juk vasaros sezonas- pats kelionių pikas (ypač ne verslo kryptimis)…

    Beje, įdomu būtų sužinoti ką tokio turi Airija (apart to, kad yra sala), kas trauktų ten turistus labiau nei į Lietuvą?

  47. skraidytojas - 2011 04 4, 14:32

    Estonian i salas skraidys vieninteliu likusiu SAAB, o po to nauju lektuvu, kuri turi gauti pries paskutini SAAB atiduodant.

  48. Wincas - 2011 04 4, 14:34

    Gnomus :)

  49. .. - 2011 04 4, 14:49

    ne tik vilniu nuima vasarai, bet ir minska, ir visa tai skelbia savo url, negi sunku paskaityti ir nefantazuoti

  50. ahoi - 2011 04 4, 15:23

    Į Airiją turistai ir nevažiuoja, ko ten …

  51. Vytautas-NT - 2011 04 4, 15:31

    Taip išeitų, kad Estonian su SAAB340 vykdė tris (na maksimum- keturis) skrydžius per dieną mažu atstumu su tuo lėktuvu? Kažkaip mažoka atrodo.
    Ir šiaip šioj vietoj estai nesvietiškai keisti. Lyg nežinojo, kad sutartis baigiasi ir negalėjo iš anksto lėktuvu pasirūpinti?

  52. Jurgis - 2011 04 4, 15:43

    Wizzair pagaliau sutvarke lietuviska puslapi – lietuviskos raides rodomos taisyklingai. Tik nesuprantu kodel kitas kalbas pasirenkant rasoma nacionaline kalba pvz. Česky, o pasirenkant lietuviu kalba rasoma angliskai – English.

  53. skraidytojas - 2011 04 4, 15:44

    Nezinau tiksliai, ka jie vykde, bet manau, kad sugebes Kuresare ir Tartu issteneti ir su vienu likusiu. Kad sutartis baigsis, matyt, irgi zinojo, bet kodel taip pasielge – reikia ju klausti. Gal laiku nepavyko del kazko su kazkuo susitarti.

  54. Simonas Bartkus - 2011 04 4, 16:01

    Priminsiu, jog Estonian visada vasarą darydavo pertrauką reise TLL-VNO. Vasarą verslo srautas nukrenta, tai neskraidydavo. Tai šiemet tiesiog pertrauka bus geru mėnesiu ilgesnė. O du per dieną skrydžiai į Vilnių užimdavo 9 block-hours.

  55. Jevgenij - 2011 04 4, 16:06

    Simonai, ar galima kitokios info gauti? Pvz. Kiek is VNO long-haul i S. Amerika, P. Amerika, Azija ir Australija. Na suprantu procentai mazi. Pats va skridau – tai ir pasidare idomu. Ar apart manes daug skrendanciu? Pvz i koki Bali(Denpasar) ar buvo bent vienas kelevis ilsetis? Ar skrido koks vienas i Australija :) Aciu!

  56. Jevgenij - 2011 04 4, 16:11

    Ahoi – as i Airija vaziuosiu sveciuotis – atostogoms :) Kaip ne keista – ne emigruosiu :)

  57. Vytautas-NT - 2011 04 4, 16:14

    Iš kur tiek daug? Juk skrydis maždaug 1 val. Tai turėtų būt kokios 6-7 val. Ne daugiau. Juk 33 vietų lėktuvas kraunamas greičiau, nei B737-800..?

  58. Mindauqas - 2011 04 4, 16:21

    @Vytautas-NT,
    Eik dirbt arba į Kino pavasarį.

  59. Marius - 2011 04 4, 16:25

    Gal ne i tema et 370 5 230 66 66 VNO info nr ,nu ne trys 6 ,bet vistiek keistokas…
    Kiek zinau nemegsta aviacijoj triju 6
    Nesu isprotejes pasaulio pabaiga netikiu,bet man sie skaiciai nemegiami kaip ir labai dideliai daliai zmoniu

  60. Vytautas - 2011 04 4, 16:27

    Gal kas turit info, kaip dabar Alikantė kraunasi iš KUN?

  61. Simonas Bartkus - 2011 04 4, 16:28

    Vytautai-NT: grubi skaičiuoklė tau: skrydžio turkmė į vieną pusę – 1,5 val. Pusvalandis apsisukimui Vilniuje. Turime 1,5 1,5 0,5=3,5 ir pridedam atsargiai po pusvalandį išvykimo ir atvykimo aptarnavimui TLL – 3,5 0,5 0,5=4,5 val. Du skrydžiai – 9 val.

  62. Marius - 2011 04 4, 16:30

    Ka tik buvau VNO puslapyje dideles spustys 1balas,siaip labai daznas jau reiskinys spustys(na gal ne tokios kaip dabar ,bet vistiek)
    Ar yra kas daroma del to,juk ruosiamasi gerinti aplinka VNO – Miesto Centras atkarpoje,tai butu galima ir gatves rekonstruot esant reikalui,o gal tos spustys butent del to ir yra ,kad tvarkoma si atkarpa?

  63. Mindauqas - 2011 04 4, 16:33

    @Simonas
    Ar Jurgis ir Marius tas pats komentuotojas?

  64. Jurgis - 2011 04 4, 16:46

    @Mindaugas Ne, ne tas pats. Skausmas praejo ?

  65. Mindauqas - 2011 04 4, 16:54

    Ne. Nes nesuprantu, kaip galima taip vienodai verkti ir nusišnekėti???

  66. Jurgis - 2011 04 4, 16:59

    Na, tavo nesupratimas yra TAVO problema. Nors tiek reiketu suprasti.

  67. Statistika - 2011 04 4, 17:44

    Na, kadangi visi mes mėgstam statistiką ir grafikus, tai ir aš paskaičiavau :)
    Gaunasi, kad Jurgis yra parašęs 14,42% komentarų, paskutiniems dviems simono straipsniams ;)

  68. Marius - 2011 04 4, 17:46

    O kiek % as ? (:

  69. Šarūnas - 2011 04 4, 19:32

    Sheremetyevo wikipedia’os puslapyje parašyta, kad BT nuo birželio 1mos skraidys į iš Vilniaus… Čia šiaip, bet kas įrašyta ar mes kažko nežinom?

  70. Mindaugas - 2011 04 4, 20:03
  71. Pranas - 2011 04 4, 20:18

    BT 420/421 yra skryžio Ryga-Kišiniovas numeriai (ir jį tokį galima pirkti). Taip kad baikit svaigt, klaida ir tiek.

  72. Jurgis - 2011 04 4, 20:44

    Kaip galima diskutuot apie airBaltic skrydi Maskva-Vilnius ? Jei ten butu irasyta kokia tai Rusijos kompanija, tada kitas reikalas. Aisku, kad klaida ? Tik kokia ? Ar kompanija ne ta parasyta ir skrydzio numeris ? Ar Vilniu sumaise su Kisiniovu ? Bet tada ir Ryga sumaisyta. O be to Kisiniovo tarp destinaciju is vis nera.

  73. Oleg - 2011 04 4, 20:46

    http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Sheremetyevo_International_Airport&diff=next&oldid=421241883

    revision’a pridejo is to pacio IP (stai visi autoriaus pakeitimai), kuris pakeite daug tvarkarascio reisu

  74. Jurgis - 2011 04 4, 20:57

    Du variantai :
    1. arba is vis klaida ir nebus skrydzio i Vilniu
    2. arba bus su Rusijos avia kompanija

  75. Marius - 2011 04 4, 22:06

    Neskraidys tikrai na 99%
    Visu pirma reikia gaut leidima nes Rusija ne ES salis,o niekas net neprase SM butu senai informavusi jei butu uzklausimas tokiam leidimui

  76. Paulius - 2011 04 4, 22:09

    Simonas jau yra minėjęs, kad yra galiojanti tarpšalinė sutartis, kurios dėka užtenka, kad tarkime šiuo atveju Rusija duoda leidima ir galima pradėti skrydžius.

  77. Simonas Bartkus - 2011 04 4, 22:15

    Nenoriu suklysti, bet manau, jog SVO oficialiame tvarkaraštyje Vilniaus reisas pakliuvo, nes turbūt „airBaltic“ užrezervavo slotą BAS skrydžiams, o SVO paskelbė visus išduotus slot’us.

    Pagal dabartinę tarpvalstybinę sutartį Lietuva negali paskirti „airBaltic“ paskirtuoju vežėju Vilnius-Maskva maršrute iš Lietuvos pusės, kadangi būtina sutartyje įtvirtinta sąlyga – 50% lietuviško kapitalo.

  78. Laurynas>>Simonui - 2011 04 4, 22:20

    Simonai, idomus procentai, galetum ir skaicius pateikti.
    ir beje ar sutampa tarkim galutinis LH, SK ar BT skaicius perveztu keleviu oro uosto duomenys, su tuo ka rodo tranzitui paxIS?
    (nors cia aisku vel isvykstamieji/atvykstamieji maisalyne), visgi speju nera labai tikslus PaxIS duomenys, reiktu statistine korekcija daryti :).
    nes arba paxIs duomenys nepilni, arba netikslus.

  79. Simonas Bartkus - 2011 04 4, 22:25

    Laurynai, iš principo sutampa, paklaida max. 5-7% ir atitrūkę į vieną ar kitą pusę. O skaičius tai galit paskaičiuoti – po kiekviena kryptimi parašiau bendrą keleivių skaičių.

  80. Marius - 2011 04 4, 22:37

    Na but gerai jei BAS virstu realybe,nes jau labai cia viskas keistai su jais

  81. Marius - 2011 04 4, 22:47

    Ieskojau info apie BAS,ir radau ganehttp://www.aviasistemos.lt/category/naujienostinai nebloga tinklapi

  82. Marius - 2011 04 4, 22:47
  83. Sarunas - 2011 04 5, 07:01

    Reiskia, kad BAS vis del to planavo paleist skrydzius. Tai ju plagal gan rimti. Belieka laukti rudens sezono.

  84. Augustinas Žemaitis - 2011 04 5, 08:15

    @Sarunas – aviasistemos.lt neatrodo, kad būtų BAS tinklapis.

  85. Vytautas-NT - 2011 04 5, 08:16

    Tenka konstatuot, kad SAAB340 iš esmės beviltiškas lėktuvas didesniu, nei 1000 km atstumu. Taip išeitų, kad juo vos ne tris skrydžius per dieną įmanoma padaryt. Gal dar kokią Humaa kabino…

    O bendras diskusinis klausimas būtų toks- kiek rizikinga BAS startuoti rudenį? Prisiminus Wizz jie pradėjo veiklą vasaros sezonu. Ryanair irgi tiek Vilniuje, tiek Kaune. Net Star1 startavo liepą.
    Tiesa Aerlingus buvo pasiūliusi Gatwick rugsėjį, bet tai emigrantinė kryptis, kuri, beje, iki vasaros neišgyveno.

  86. skraidytojas - 2011 04 5, 08:26

    BAS bus rizikinga startuoti bet kuriuo metu, todel, matyt, tas startas ir ivyks kartu su Lithuania Express startu.

  87. Sarunas - 2011 04 5, 08:53

    Augustinai, as ir nesakiau, kad aviasistemos yes BAS tinklapis. As remiuosi SVO tvarkarasciu.

  88. Linas - 2011 04 5, 10:45

    kas turite prisijungima prie newstodate?
    2011-04-04: Estonian voices on facebook craving for Istanbul flights
    2011-04-04: Russian LCC refutes allegations of traffic suspension

  89. Mindaugas - 2011 04 5, 11:04

    OT: Simonas grizineja is Amsterdamo su Estonian siuo metu :)
    Airline: Estonian Airlines
    Flightnr: OV774
    From: Amsterdam Schiphol (AMS)
    Via: Vilnius Vilnius (VNO)
    To: Tallinn Ulemiste (TLL)
    Aircraft: Boeing 737-5L9 (B735)
    Reg: ES-ABL
    Hex: 511038
    Altitude: 37000 ft (11278 m)
    Speed: 440 kt (815 km/h, 506 mph)
    Track: 81°
    Squawk: 3157
    Pos: 53.38429 / 17.6274
    Radar: NET2
    users on board this flight
    smbukas
    http://flightdiary.net/smbukas

    :)

  90. Mindauqas - 2011 04 5, 11:20

    OT: Kad turėtų būti Dubline. Bet faina, kad Simono svarbumas beveik kaip Prezidento.

  91. Jurgis - 2011 04 5, 11:31

    Summer season 2011 to bring new destinations and new airlines to Vilnius Airport
    http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=39344

  92. Jurgis - 2011 04 5, 11:40

    Wizz Air considers setting up a base in FYRMacedonia’s capital
    http://www.balkans.com/open-news.php?uniquenumber=100279

  93. Scharas - 2011 04 5, 12:22

    Nevisiskai sutinku su Simonu, kad naktinis grizimas is Varsuvos neparankus verslui. Kai kuriais atvejais – pvz. skrendant is Budapesto leidzia sutaupyti viena nakvyne: turi beveik pilna darbo diena, o paskui – 18 val i oro uosta ir namo. Labai patogu. Sakyciau naktiniai grizimai neparankus laisvalaikio skrydziams – va su vaikais i toki tikrai nepirkciau.

  94. Zhymantas - 2011 04 5, 12:53

    Paturejom Kaunas – Alicante viena sezona ir baigta :(.

    RYANAIR TO SLASH ALICANTE BASE BY 80% THIS WINTER, AS AIRPORT IMPOSES AIRBRIDGES TO INCREASE FEES BY €2M P.A.

    http://www.ryanair.com/en/news/ryanair-to-slash-alicante-base-by-80-percent-this-winter-as-airport-imposes-airbridges-to-increase-fees-by-2m-euro-p-a

  95. Pranas - 2011 04 5, 12:59

    @Zhymantas – mažiau reik kreipt dėmesio. Gi ir taip aišku buvo, kad maršrutas sezoninis (ką galima pasakyti ir apie daugumą kitų nutraukiamų). O iki kito pavasario susitarti laiko daug.

  96. Simonas Bartkus - 2011 04 5, 14:10

    Įdomiųjų faktų mėgėjams: įvyko esminis persiskirstymas populiariausių krypčių iš Vilniaus sąraše. Prasidėjus vasaros tvarkaraščiui Frankfurtas ženkliai lenkia Kopenhagą ir vos vos atsilieka nuo Rygos kovoje dėl populiariausios krytpies iš Vilniaus :)

  97. Jurgis - 2011 04 5, 14:16

    Simonai, truputi neaisku „Prasidėjus vasaros tvarkaraščiui..“,- cia keliu paskutiniu dienu tendencija ar statistika iki prasidedant vasaros sezonui ?

  98. Belekazz - 2011 04 5, 14:56

    To buvo galima ir tiketis:) siaip keista truputi, nes susidaro toks ispudis kad lietuviai renkasi keliones arba su low cost’ais arba su LH. „Tarpiniai“ variantai piniginiu atzvilgiu, tokie kaip BT, nera tokie populiarus…

  99. skraidytojas - 2011 04 5, 15:17

    @Belekazz – siaip nieko keisto, nes Lufthansos kainos pastaruoju metu kartais lenkia ir BT. Jau geriau skristi siek tiek per aplink, ka sekmingai ir darom. Kai tenka rinktis tarp LH ir SAS, aisku, nugali dazniausiai irgi LH. Be to Lufthansa geru sale’u buvo paleidusi, tai dar ir atostogom bilietu prisipirkom.

  100. Jurgis - 2011 04 5, 15:33

    Lenkijos avialinijos laikinai atšaukia skrydžius iš Varšuvos į Egiptą, Libaną ir Siriją
    http://www.alfa.lt/straipsnis/10970169/?Lenkijos.avialinijos.laikinai.atsaukia.skrydzius.is.Varsuvos.i.Egipta..Libana.ir.Sirija=2011-04-05_16-08

  101. Jurgis - 2011 04 5, 15:43

    Ko gero daug kam idomu bus-

    Virtualus aviacijos muziejus
    http://www.aviastar.org/index2.html

    ir du lietuviski lektuvai …

  102. Belekazz - 2011 04 5, 16:05

    Na BT kainos tai tikrai kandziojasi, sekmadieni Ryanairas atsauke savo skrydi tai teko su BT is Oslo i Ryga pirkt, aisku suprantu kad paskutine diena ir t.t bet 600lt tai tikrai nepigu..

  103. Mindauqas - 2011 04 5, 16:13

    @Belekazz
    Hmmm, taigi pats Ryanair pakeitė skrydžiu į Rygą. Ar nebespėjai ir neliko vietos?

  104. Jurgis - 2011 04 5, 16:28

    Tallinn airport March 2011

    Passengers – 137.302
    Pax Growth(10-11)- 25,6%

  105. Belekazz - 2011 04 5, 16:51

    @Mindaugas
    Mes nusprendėm nerizikuoti ir nelaukti, kazkaip primetem kad rukas gali ir nepraeiti, nes turejom butinai gryzti..

  106. Scharas - 2011 04 5, 17:41

    Svelniai cia pasakyta, kad BT tarpinis variantas tarp LH ir low cost. Jei LH uz BT brangiau iki 300 Lt visada skrendu tik su LH. Aciu Dievui su BT jau prisiskraidziau: po paskutines ziemos skrydziu atsaukinejimu ir laukimo eilese po puse dienos, geriau jau mokesiu brangiau, bet net ir blogiausiu atveju su manim kaip su zmogum bus elgiamasi. Nuo blogo oro aisku niekas neapdraustas, bet du darbuotojai transfer deske visam oro uostui tai pasityciojimas… Juo labiau kai isvykimo saleje sedi dar sesi beveik be darbo ir niekas nepasivargina pasakyti…

  107. Marius - 2011 04 5, 17:52

    Tallinas neblogai cia 25% ,bet ir VNO jau si men ,deka Wizzair,bus gan zenkliai,as jau nekalbu apie Geguzes men.,kai dasides Ryanair ir Estai su Berlyno kryptim…
    O kas turetu jaudintis tai tik RIX…Idomu kaip ju ten tie ambicingi planai iki 2014m berods 10mln…
    Na nemanau ,kad realu jei VNO,KUN ir Tallinn nejudetu pirmyn tada taip,bet juk jau naivu tiketis to,ka ir parode siemetine Airbaltic ataskaita apie mazejanti keleiviu skaiciu

  108. Jurgis - 2011 04 5, 19:42

    Top 25 LCC’s worldwide by capacity April 2011

    1. Southwest Airlines 3,377,858,273
    2. Ryanair 2,466,391,794
    3. easyJet 1,261,637,576
    4. JetBlue 1,157,414,616
    5. Air Berlin 966,880,809
    6. GOL 893,571,651
    7. AirTran 868,804,797
    8. WestJet 657,431,519
    9. Jetstar Airways 654,633,289
    10. Virgin Blue 539,495,928
    11. Lion Airlines 476,996,557
    12. AirAsia 475,072,555
    13. Thomsonfly 462,157,317
    14. Condor 427,570,118
    15. Norwegian 363,729,215
    16. Frontier 356,431,798
    17. Wizz Air 326,345,223
    18. Spirit Airlines 366,349,526
    19. IndiGo 303,915,151
    20. Virgin America 288,027,590
    21. Vueling 274,531,266
    22. TUIfly 241,593,592
    23. Monarch 241,496,793
    24. Volaris 234,566,572
    25. SpiceJet 232,874,06

    LCC TOTAL 17,729,104,987

  109. Augustinas Žemaitis - 2011 04 5, 21:48

    Truputį OT – į mano blogo komentarus kažkas įkėlinėja sąmokslo teoriją, kad virš Vilniaus skraidantys lėktuvai pila ant mūsų galvų chemines medžiagas.

    Pagalvojau, bus įdomu ir/ar linksma čia aviacijos fanams pažiūrėti.

    Pasak komentatorių, čia neva užfiksuoti tie lėktuvai ir pilamos medžiagos:
    http://img135.imageshack.us/g/img0069k.jpg/
    http://img716.imageshack.us/g/img0086gl.jpg/

    Gal Andrius Užkalnis norėtų pakomentuoti?

    Citata iš komentaro mano bloge:
    „Fotografuota ivairiose Vilniaus vietose nuo 12 h pietu iki vakaro 19 h.

    Antskrydzio metu buvo matomi net po 3-4 lektuvus, skrenda tom paciom kryptimis.
    Netgi tomis paciomis linijomis – t.y. ant senos linijos – atskrenda naujas lektuvas ir vel purskia. Arba 2 lektuvai vienas pries kita ir ant tos pacios linijos.

    TAI NE SIAIP IPRASTI LEKTUVAI – Vaizdas visiskai nenormalus – ryte buvo absoliuciai giedra – vakare – absoliuti migla danguje. O i toluma debesys kaip ratilai.“

  110. skraidytojas - 2011 04 5, 22:00

    nu jo… jodo tabletes jau ispirko intelektualai, dabar prades saugotis nuos „lektuvu su chemikalais“…. gerai bent, kad praskrendantys lektuvai nereikalauja atiduoti pinigu, uz i nelaime patekusi giminaiti

  111. Wincas - 2011 04 5, 22:54

    :D stai kas buna kai zmones pirma karta gyvenime pakelia galva i dangu. Idomu kas bus kai pirma kart pamatys debesis….

  112. Donatas - 2011 04 5, 23:54

    nu jo, klausimas ar tai sarkazmas ar tikrai žmogus pirmą kartą pamatė orlaivių paliktas „juostas“

  113. Augustinas Žemaitis - 2011 04 6, 00:08

    @Donatas – Dabar žiūriu, čia yra tokia sąmokslo teorija, kuria ne vienas žmogus tiki. Galit pasiskaityti čia:
    http://educate-yourself.org/ct/

    Tiems, kas tingi visą šitą skaityti kelios tezės prieš miegą:
    1.Nuo 1997 m. purškia tuos chemikalus, bet nepurškia virš Kinijos, nes „numatyta kad Kinija pakeis JAV kaip didžiausia pasaulio galybė“.
    2.Cheminės medžiagos trukdo žmonėms gilintis į dvasinius reikalus, naikina tam tikrų tautybių žmones, bei juos susargdina ir taip duoda pelno „farmacijos karteliams“.
    3.Išsiaiškinta, kad tas chemines medžiagas galima sunaikinti vien savo minties galia.
    4.Tinklapio autoriai po 110 dolerių pardavinėja kažkokius akmenis(?), vadinamus „Orgone generators“, kurie gali neutralizuoti šituos chemikalus… (nebandžiau gilintis, kaip tai tiksliai suderinama su teiginiu nr. 3 – spėju, pernelyg nesigilina ir tie, kas akmenis perka :-) )

  114. silentium - 2011 04 6, 00:19

    Na turiu pasakyti, kad Wizzair reklaminės kampanijos Lietuvoje užmojai mane tiesiog stebina. Turbūt nuo kokių Pakso laikų tokio visapusiško reklamavimosi neteko matyti. Nėra nė vienos dienos, kad jų reklamos neišvysčiau. Mačiau jau per tv, ant stendo netoli „Panoramos“ prekybos centro, kokiose penkiose stotelėse Vilniuje, baneriai plaukė kokiuose trijuose forumuose, nekalbant jau apie tinklalapius – krepsinis.net, delfi, lrytas, net kažkokiame gitaros akordų tinklapyje regionams taikanti reklamas programėlė vietoj traviano pareklamavo Wizzair. O šiandien štai ir Facebookas išmetė pasiūlymą tapti fanu. Galima net žaidimą žaisti, kas dar kokioje naujoje vietoje jų reklamą pamatys.

  115. Balsevicius - 2011 04 6, 00:55

    Ir net jokia savivaldybe ar vyriausybe uz tai nemoka? :)

  116. Wincas - 2011 04 6, 07:28

    Idomu ka KUN veike YL-BBQ 737-522, negi tiek daug keleiviu skrenda per Ryga ???

  117. Jurgis - 2011 04 6, 08:50

    „Avia Solutions Group“ skaičiuoja pirmojo mėnesio Varšuvos biržoje rezultatus
    http://vz.lt/straipsnis/2011/04/06/Avia_Solutions_Group_skaiciuoja_pirmojo_menesio_Varsu2

  118. Vytautas-NT - 2011 04 6, 08:52

    Nukrypstant nuo temos turizmo ekspertui A.Užkalniui norėčiau primint, kad Vilnius yra vienintelė Europos sostinė, kur galima aptikti tokių religinių bendruomenių, kaip: katalikai, stačiatikiai, unitai, kalvinistai, liuteronai, judėjai, karaimai ir net musulmonai sunitai (tiesa mečetė per karą sudegė)…

    Beje, matome, kokiių prišingų strategijų Vilniuje laikosi Wizz ir Ryanair- pirmieji reklamuojasi savo jėgomis, o kiti tai perkelia oro uostams ir pan.
    Aišku Wizz yra mažiau pažįstama lietuviams, nei Ryanair, tai reikia įdirbio…

    Ir dar vienas klausimas- planai prisišaukti ką nors Peterburgo galutinai žlugo?

  119. Vitalijus - 2011 04 6, 09:12

    Wizzair atsauke ketvirtadieninius reisus i Stockholma iki pat birzelio 9 imtinai :( birzelio 9 turejau skrist, kol kas jokio pranesimo, kad atsauktas skrydis, negavau :(

  120. dirvele - 2011 04 6, 09:14

    Aš gavau. Pasiūlė pasirinkti bet kokį kitą skrydį 13 dienų prieš arba po atšauktos datos.

  121. Jurgis - 2011 04 6, 09:27

    @Vytautas-NT Tu teisus. Praeitais metais budamas konferencijoj Stambule tiesiog netycia papasakojau, kad nuo Vytauto laiku Trakuose gyvena religija ir kalba islaike karaimai. Kad buve Vytauto „bodyguards“ yra didesni lietuviai negu patys lietuviai. Apie 40 totoriu kaima. Apie Vilniaus baznycias ir religijas. Koks vaizdas i tas visu religiju baznycias nuo Gedimino kalno. Na kaip Jeruzalej. Tai man visi turkai ir sako,- ko jus tylit ? Jus turit apie tai trimituot visam pasauliui. Tada visi „Turkish Airlines“ reisai i Vilniu pilni turistu bus. Sakau, „Turkish Airlines“ i Vilniu neskraido. O jie,- todel ir neskraido, kad jus tylit ! Kas apie tai zino?

  122. Andrius Užkalnis - 2011 04 6, 10:58

    Aš irgi pritariu @Vytautui-NT. Kelios religinės bendruomenės yra UNIKALUS dalykas, tokio niekur kitur nėra. Taip pat yra krišnaistai, kurie vaikšto Gedimino prospektu. Kingfisher arba Jet Airways turėtų nedelsiant susimastyti ir paleisti reisą į Madrasą, bent keturis kartus per savaitę (gali kooperuotis su Estonian Air, jei jie pagaliau paklausys šio forumo patarimų dėl savo orlaivių pasirinkimo politikos; reiktų bent kelių A340 arba galėtų vykdyti tą reisą tranzitu per Kabulą, ten perspektyvus oro uostas ir šiuo metu neužpildytas pilnai, ypač šviesiu paros metu; Krišnos išpažinėjai yra taikūs, ir lėktuvo nedrįstų net aršiausi talibai apšaudyti stingeriais). Labai perspektyvi yra galimybė ir kalvinistus skraidinti iš Ženevos. Ženeva – tarptautinių organizacijų centras, ten yra JT būstinė, Raudonojo Kryžiaus būstinė ir daug kitų organizacijų. Todėl kartu su kalvinistais, gausiai vykstančiais į Ženevą, galėtų keliauti diplomatai tranzitu per Vilnių (atskridę po vidurnakčio, kaip Vytautas-NT per Prahą, galėtų gauti dar vienos dienos dienpinigius, tokiu būdu galėtume privilioti ne vieną tūkstantį keliauninkų). Svarbiausia nesnausti.

  123. Jurgis - 2011 04 6, 11:02

    Kol „amzinai paskutiniai pagonys“(Palanga, Kaunas, Vilnius) vis dar skaiciuoja savo oro uostu statistika, Talinas skelbiasi pasauliui apie nemazejanti augima –

    Tallinn Airport: March passenger number up 26% in a year
    http://www.balticbusinessnews.com/article/2011/4/6/tallinn-airport-march-passenger-number-up-26-in-a-year

  124. Jurgis - 2011 04 6, 11:31
  125. Klausimas - 2011 04 6, 11:41

    Sveiki,

    Šiek tiek OT. Perkant bilietus Ryanair, sąskaitų faktūrų kaip įmonė negaunu, tačiau, matau, kad per tiesiai.lt ar avia.lt galiu gauti sąskaitą. Ar nieko baisaus, kad pirksiu netiesiogiai? Suprantu, kad gal šiek tiek permoku, bet labai reikia sąskaitos. Ar legalu perparduoti Ryanair per kitas sistemas, nes teko girdėti, kad nelabai? Kaip čia yra, kad kiti pardavinėja juos ir gali mano rezervaciją dėl to vėliau atšaukti, ar yra buvę kokių panašių atvejų? Būčiau dėkingas už komentarą.

    Ačiū,
    Rimas

  126. mmm - 2011 04 6, 11:44

    Tegu skelbiasi tas Talinas. Pasiskelbsim ir mes kai bus laikas.

  127. Pranas - 2011 04 6, 11:57

    @Rimas – siūlyčiau pasikeisti buhalterę į neatsilikusią nuo gyvenimo.

  128. silentium - 2011 04 6, 12:12

    @Rimas – nieko baisaus, viskas čia legalu.

  129. Linas - 2011 04 6, 12:31

    Ar kas turi newstodate pasijungima:
    2011-04-06: Emirates carrier deepens its E European services from autumn

  130. Wincas - 2011 04 6, 12:36

    Siaip as pateikiu buhalterijai Ryanair galutini israsa, ir kuo puikiausiai tinka.

  131. Jurgis - 2011 04 6, 12:51

    Beje, http://newstodate.aero/ sukasi atnaujinta VNO reklama. Visai nebloga. Iki siol vis stebedavausi, kaip galima sukti ten VNO reklama su senuoju logotipu ? Na pagaliau viska pakeite. Po metu ar daugiau.

  132. Jurgis - 2011 04 6, 13:47

    Gera zinia Klaipedai ir Lieuvai. Gal pagaliau Klaipeda atsiras juru zemelapiuose, nes gaila ziuret Taline ar Helsinkyje kabancius zemelapius, kuriuose Klaipedos net nera, lyg nebutu uosto is vis. Na ir dar idomu, kad visus tuos 850 kelto keleiviu atskraidins lektuvais i Talino oro uosta.

    Klaipeda included in the route of Happy Cruises
    06.04.2011, 12:46

    Klaipeda has replaced Lübeck as a stopover in the cruise programe of Spanish operator Happy Cruises, reports The Baltic Course.

    The cruise will start from Tallinn after chartering the passengers to Tallinn by air. The cruise vessel will be a 163-meter long Gemini. The ship will board about 850 passengers.

    Gemini will make five trips on the Baltic Sea between 29 May and 11 September. From Tallinn, the ship will sail to the ports of St. Petersburg, Helsinki, Stockholm, Klaipeda, Gdynia, Gdansk and Copenhagen and will return to Tallinn. Gemini will be visiting Klaipeda on 10 June, 8 July, 19 August, and 2, 16 September.

    So far, the Spanish cruise operator Happy Cruises has carried tourists from Copenhagen.

  133. Rimas - 2011 04 6, 14:06

    Ačiū, supratau. Pradėsiu nuo buhalterės ;)

  134. Realistas - 2011 04 6, 14:30

    Jurgi, atrodo gražiai, bet paspaudus ant reklamos niekas neatsidaro. sakyčiau, naršyklės bėda, bet kad kitos reklamos toje svetainėje atsidarinėja.

  135. Jurgis - 2011 04 6, 14:53

    @Realistas Kad paspaudus ant reklamos niekas neatsidaro pastebejau ir as. Gal dar po metu suveiks ?

  136. Patikimasis - 2011 04 6, 14:57

    Truputį nutekinsiu info. airBaltic nuo birzelio 1d. uzsake slotus Arlandoje VNO-ARN-VNO

  137. Tadas - 2011 04 6, 15:08

    BT planuoja kazkokia rimta pletra VNO.Galbut BAS,bet kodel nuo birzelio 1d.,o ne nuo rudens kaip buvo kalbeta?

  138. Jurgis - 2011 04 6, 15:08

    @Patikimasis Tai gal cia irgi kaip ir Seremetjevo atveju ruosiama BAS skrydziams. Negi pats airBaltic skraidys. Kad ir del BAS klausimas, jei Wizzair po 3 lt neprirenka keleiviu.

  139. Šarūnas - 2011 04 6, 15:39

    Peržiūrėjus pirminius BAS planus VNO, ARN nebuvo tarp pirmų krypčių. Tadai, greičiausiai jie nutarė paspartinti procesą, nes nepavyko startuoti nuo birželio. Tad nori įsitikinti, kad nuo rudens sezono startas įvyks. Aš realiai patikėsiu BAS startu, kai realiai matysis kažkoks progresas. Tai jie taip ir neįregistravo jokios įmonės čia?

  140. Jurgis - 2011 04 6, 15:50

    Imone yra iregistruota tik avia kompanijos vardas nepaskelbtas. Zinant, kad Latvijos vyriausybe atsisake ispirkti airBaltic zenklus ir vardus galima laukti visokiu netiketu sprendimu … Galbut del ilgai uzsitesusio Latvijos vyriausybes sprendimo del airBaltic vardo, uzsitese ir BAS veiklos pradzia Vilniuje. Vardas taip ir nepaskelbtas. O gal jo ir nereikes skelbti ? Gal Vilniuje darba prades airBaltic ? Juk ir slotus ispirkineja airBaltic :)

  141. Šarūnas - 2011 04 6, 15:56

    Man tas AirBaltic brand’as skamba labai nepatikimai :| Greičiausiai čia tiesiog bus dukterinės BT įmonė ir tiek. Gali būti, kad dirbs po tuo pačiu prekės ženklu, kuris yra gan plačiai „notoriously“ išreklamuotas. P.S. imones.lt atradau – Strike Aviation. http://www.imones.lt/lt/companies/strike-aviation-lt-uab-847485 kas čia tokios?

  142. Jurgis - 2011 04 6, 16:17

    @Šarūnas
    UAB „Baltijas aviacijas sistemas“
    Įmonės kodas 302528825
    Registracinis adresas
    RODŪNIOS KELIAS 34, VILNIAUS M., VILNIAUS M. SAV.
    Statusas: Veikiantis subjektas

  143. Jurgis - 2011 04 6, 16:42

    Beje, ka Wizzair lektuvas darys vietoj tu atsauktu ketvirtadienio reisu i Stokholma ?

  144. Augis - 2011 04 6, 16:46

    Stovės. Turėdamas lėktuvo slotą tik 20:55 išvykimui iš VNO tik vieną kartą per savaitę nelabai kur suskraidysi.
    Kaune RYANAIR daug silpniau lėktuvus apkraus šią vasarą negu WIZZAIR, kurie apart ketvirtadienio, kitom dienom skraidys nuo 6 ryto iki 1-2 valandos nakties.

  145. Linas - 2011 04 6, 19:07

    @Sarunas
    Strike Aviation – tai Cargo GSSA ir GSA, parduoda OV, o kitos – offline avialinijos kaip PIA, US airways, Copa ir t.t. Tai tikrai nera aviakompanija, pagrindinis biuras – berods Sveicarijoje, LT biuras atstovauja PL, LV ir EE…

  146. po - 2011 04 6, 21:04

    beje, ar kas bandet per Palangos oro uosto website susirasti viesbuti? Labai linksma, ypac jei bandai anglu k. Po 10 minuciu aisku, kad cia taves nereikia.

  147. val - 2011 04 6, 21:43

    Ką tik pabandžiau. Nepastebėjau kažko neįprasto, aišku ne bookingcom..

  148. Tomas - 2011 04 6, 22:07

    Gal ne visai į temą, bet:

    Aerosoft neužilgo ruošiasi išleisti papildymą MS Flight simuliatoriui su Vilniaus oro uostu, šiek tiek vaizdelių galima pamatyti čia:
    http://forum.aerosoft.com/index.php?/topic/44510-vilnius-x-preview/

  149. Nepatyręs - 2011 04 7, 00:04

    „And one thing, is the runway going to be curved as it is in real life?“

    Klausimas: Iš tikro VNO takas kreivas??

  150. Aviator - 2011 04 7, 06:13

    Ne kreivas, o su isilginiais nuolydziais

  151. Eugenijus - 2011 04 7, 08:29

    @ Rimas OT parasyk I menuturas@lektuvu.LT ir isspresim visus ryanair klausimus su šaskaitom

  152. Simonas Bartkus - 2011 04 7, 11:09

    „Lufthansa“ „revenue management’as“ „upgrade’ino“ vakarinį atvykimą į VNO ir rytinį išvykimą į VNO į A321 pirmadieniais, trečiadieniais, ketvirtadieniais. Numatoma, kad tęsis iki rugpjūčio,

    Šį rytą kaip tik išvyko A321.

  153. Andrius Užkalnis - 2011 04 7, 11:33

    Simonai, tai čia kiek išeina, kokios 120 papildomų kėdžių per savaitę su LH konfigūracijom, palyginti su buvusiu orlaiviu tam reise? Praktiškai tas pats kaip dar vieną A319 paleisti kartą per savaitę.

  154. Simonas Bartkus - 2011 04 7, 11:40

    Atnaujintuose „Lufthansa“ „Airbus“ salonuose (o į VNO skraido beveik visada su atnaujintais), A319 – 138 kėdės, A320 – 168 kėdės, A321 – 200 kėdžių.
    Pradžioje numatyta buvo visi 14 „rotations“ su A319, dabar jau pietinis reisas kai kuriom dienomis yra A320 (ypač savaitgaliais), o nuo dabar kai kuriomis dienomis rytinis bus A321.

    Realiai tai 2 upgreidai nuo A319 į A321 yra tas pats kas papildomas A319 rotation’as.

  155. pranas - 2011 04 7, 12:04

    Simonai, o koks buna vidutiniskai orlaivio uzpildymas? Ar tokia statistika vedat?

  156. Jurgis - 2011 04 7, 12:10

    VNO 2011 kovo statistika:
    keleiviu – 90.748
    Keleivių augimas lyginant su 2010 m – (-19,54%)

    Na, kuo didesnė duobė, tuo didesnis augimas atrodys atėjus Wizzair ir Ryanair.
    Tikėkimės, kad mažiau 100.000 daugiau niekad VNO nebebus.

  157. Jurgis - 2011 04 7, 13:35

    „airBaltic“ skraidys į Pietų Italijos miestą Barį
    http://www.verslosavaite.lt/index.php/airBaltic-skraidys-i-Pietu-Italijos-miesta-Bari.html

  158. Donatas - 2011 04 7, 16:15

    Reiškias gana didelis užpildymas jeigu pati kompanija didina pasiūlą.

  159. Šarūnas - 2011 04 7, 16:59

    Galėtų ne tik pasiūlą didinti, bet ir MUC atidaryti ;]

  160. Andrius Užkalnis - 2011 04 7, 17:04

    Kiek aš žinau iš fragmentiškų pastebėjimų (Simonas turi turbūt tikslesnės info), LH/UA kryptys, į kurias dažniausiai persėda keleiviai FRA, yra tokios pačios, į kurias jie persėstų ir MUC, tai ypač didelės naudos LH iš to neturėtų.

  161. Andrius Užkalnis - 2011 04 7, 17:04

    Turiu omenyje tie keleiviai kur skrenda iš VNO.

  162. Šarūnas - 2011 04 7, 17:07

    Simonai, gal aviakompanijos dalinasi informacija su oro uostais į kuriuos skraido/ketina skraidyti bilietų pardavimų informacija? Įdomu, kaip sekasi mūsų low cost naujokams. Andriau, prie to srauto prisidėtų dar skrendantys tiesiogiai į Miuncheną, bet LH turi visą statistiką, tai jiems geriau matyt.

  163. Mindauqas - 2011 04 7, 17:08

    Bet dešimčiai keleivių per mėnesį būtų patogiau skristi į MUC, nei FRA. Todėl tai rimta priežastis atidaryti naują kryptį.
    Taip pat dalis patirtų dalinį orgazmą nuo naujos krypties iš VNO ir nustotų bent 5 minutėms verkšlenti.

  164. Andrius Užkalnis - 2011 04 7, 17:16

    Grįžtant prie ankstesnių pasiūlymų, reisas į MUC galėtų būti jungiamasis per Vilnių, jei valstybės lėšomis visgi paleidus tą siūlomą kasdienį reisą į Molodiečną Gudijoje. Keleiviai būti nesunkiai surinkti, iškėlus Oktoberfesto reklamas prie autobusų kelių: „Мы запрашаем Вас на піўны фэст у Мюнхене. Падарожжа праз Вільню.“

  165. mantas - 2011 04 7, 18:15

    mindaugai, kol buvo tiesioginis i MUC, as labai daznai skaidydavau ir patikek lektuvai niekada neskrido tusti, nebent 2005 metais…kai dar su Fokeriu skraide… Miuncheno kryptis speju yra be galo reikalinga, o jei dar i ji skraidintu LH, tai butu isviso 100 %

  166. Vytautas-nt - 2011 04 7, 18:49

    Idomu ar LH taip pat lengvai kabinasi su kitom kompanijom, kaip kazkada i Miinchena skraides Airbaltic? Siaip teoriskai is ten yra krypciu i kur is Frankfurto neskraido. Aisku Frankfurte daugiau tokiu, kuriu nera Miunchene, speju.
    Kitas dalykas- niekas nekalba apiegelezinkelio keleivius, nors gabalas Vokietijos ir Austrijos is Miuncheno arciau.
    Apskritai LH duoda informacijos apie Rail&Fly keleivius?
    Klausimas ar ne geriau Vilniui butu skrydis i Ciuricha?

    Pabaigai praktinis klausimas- ar imanOma ka nOrs daryt su Ryanair bagazu, kai check in’as padarytas?

  167. silentium - 2011 04 7, 19:06

    @Vytautas-NT: praktinis atsakymas – teko girdėti apie tokius atvejus, kai Ryanair keleiviai pasirodo prie vartų su per didelėmis tašėmis ir yra nuvaromi į check-iną, susimoka baudą ir priduoda tašę į bagažą? :)

  168. Zhymantas - 2011 04 7, 19:12

    @Vytautas-NT: o neveikia Manage my booking -> add luggage -> payment? Aisku nepamirsti po to persispausdinti bilietu.

  169. Donatas - 2011 04 7, 20:16

    Nemanau, kad Miunchenas yra ta kryptis, kurią dabar reiktų LH atidaryti, ypač kai gausėja keleivių į FRA. O beje, Simonas nėra daręs keleivių srautų diagramos į MUN prie kažkurio įrašo anksčiau?

  170. skraidytojas - 2011 04 7, 20:18

    @Donatas – Kalba eina apie MUC ne tik kaip galutini, bet ir kaip tranzito taska. Siaip Lufthansai tikrai paprasciau A321 paleisti nei varineti du A319 i FRA ir MUC

  171. Jurgis - 2011 04 7, 20:36

    Man atrodo dabar realiai galima tiketis naujienu tik is BAS, tik jie teoriskai galetu pasiulyti konkurencines didiesiems vezejams kryptis, kad ir ta pati MUC (bent jau ziema). Na ir iki siol tikiuosi sulaukti intrigos atomazgos del Paryziaus. Simonas rimtai ar juokais pazadejo, kad Paryzius bus. Klausimas kada :)

  172. Jurgis - 2011 04 7, 20:43

    Na ir aišku labai intriguoja KUN reikalai. Ar pavyks sukalbeti su SkyExpress, ar pavyks pritraukti kitas LCC ? Kokia viena gera žinia vasarai nuimtų tam tikrą pesimizmo šešėlį, atsiradusį Ryanair perkėlus kai kuriuos skrydžius į Vilnių.

  173. Idomu - 2011 04 8, 03:18

    Idomu Ryanair is KUN ar VNO i Bari skris, Kauno ar Bario bazes lektuvu?
    O gal netycia leis Airbaltic’ui „pakvepuot“ ir nekonkuruos :)

  174. ES - 2011 04 8, 07:00

    @Idomu- O kas pasakė, kad Ryanair skraidys į Barį? Ar skaityt nemoki?

  175. Realistas - 2011 04 8, 07:10

    ES, prieš rašydamas, paskaityk, ką rašo kiti. Idomu ironiškai užsimena apie FR taktiką dengt svetimas kryptis (kaip padarė su Wizz).

  176. Jurgis - 2011 04 8, 08:51

    airBaltic i Bari skraidys is Rygos, tai nemanau, kad Ryanair del to Lietuvoj turetu daryti kokius tai veiksmus

  177. Simonas Bartkus - 2011 04 8, 09:10

    Dėl „Lufthansa“ – ji naudoja „multiple hub“ kainodaros strategiją, t.y. visi hub’ai veikia kaip vienas ir jungiamųjų skrydžių atveju skrydis tarp jų nekainuoja. T.y. FRA, MUC, VIE, ZRH, BRU yra traktuojamas kaip vienas hub’as. Jeigu yra kokia kryptis iš MUC, kurios nėra iš FRA arba keleiviui geriau tinka laikas, arba šiaip nori skristi per MUC, tai kelionė VNO-FRA-MUC-XXX kainuos tiek pat, kiek kainuotų VNO-MUC-XXX.
    Aišku, papildomi jungimai yra nepatogumas, tačiau realiai jeigu yra long-haul reisas 10 valandų trukmės, tai ne toks ir nepatogumas.

    O dėl keleivių į MUC – tai tokios kompanijos kaip „Lufthansa“ tiksliai žino, kiek tokių keleivių keliauja, kokiais maršrutais, kokia bilietų kaina, kokiu laiku keliauja ir t.t. – visus tuos duomenis galima nusipirkti ir network planneriai tokius duomenis perka.

  178. Jurgis - 2011 04 8, 09:11
  179. Jurgis - 2011 04 8, 09:21

    Estonian Air’s Tallinn-Tartu flights full for 30%
    http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=39518

  180. oleg - 2011 04 8, 11:51

    Авиакомпания UTair намерена открыть в ближайшее время полеты из Москвы в Таллин. Предположительно, рейсы будут совершаться ежедневно с 1 мая. Вылет из Москвы в 21.00, прибытие в Таллин в 21.40. Обратный вылет в 6.10, прибытие в Москву в 8.50, сообщает соб.корр. Travel.ru.

    Билеты на этот рейс еще не продаются. Вероятно, что полеты будут выполняться на одном из региональных самолетов компании – ATR или CRJ. Маршрут Москва – Таллин долгое время монопольно эксплуатируется Estonian Air, блок мест на рейсах которой имеет „Аэрофлот“. Как результат, цены на линии чрезвычайно высоки.

  181. Jurgis - 2011 04 8, 12:06

    Andriui Užkalniui,- Don’t go to Lithuania !
    Užsieniečių mitai apie Lietuvą –
    http://www.youtube.com/watch?v=iJ0LSEWvD-I

  182. Jurgiau - 2011 04 8, 12:14

    žiūrėkim plačiau – KUN, VNO, RIX, PLQ kaip vieno didelio oro uosto 4 terminalai, išaukim iš to lietuviško provincialumo kad lėktuvas turi paimt vos ne nuo durų. Tiesa, į Barį BT tik kartą per savaitę tai greičiausiai nesicackins FR.

  183. Kazimieras - 2011 04 8, 12:24

    To Jurgis,
    Tas filmukas… kazkas tik saiposi is LT ir lietuviu, bjauru net ziureti toki video klipa.

  184. Jurgis - 2011 04 8, 12:32

    @Kazimieras Suprask teisingai ironija :) As kaip tik uzsinoreciau aplankyt tokia keista sali :) Paleistu per CNN ar Discover’i TIC’as pora menesiu toki klipa,- neatsisaudytume nuo turistu !

  185. Andrius Užkalnis - 2011 04 8, 12:35

    Minėtas klipas yra geras detektorius apie ironijos supratimą… Visi matyt, Lietuvą, myli skirtingai. Štai aš, pavyzdžiui, Lietuvos vardan atsisakiau Londono tarybos mandato http://bit.ly/gIxQSq

  186. Jurgis - 2011 04 8, 12:48

    Tai va, zinodamas, kad Andrius Uzkalnis grįžta tarnauti Lietuvai ir sakau,- Don’t go to Lithuania !
    Nepalik likimo valiai sesers ir naujų tiltų per Temzę ! Nebent Simonas itaisys tave VNO atstovu spaudai ir tu sugebesi isvaikyt ir isvalyt VNO nuo visokio plauko pigiu abejotinu LCC, o gal net pavyktu pagaliau ir is vis uzdaryti mazai naudojama provincialu VNO. Visi skraidytume is Londono. Reikia atsikratyt provincijos sindromo.

  187. Statistika - 2011 04 8, 13:17

    Ale Jurgi labiausiai užkabino Užkalnio rašliava, įdomu kodėl… :)

  188. Jurgis - 2011 04 8, 14:02

    Todėl, kad šūdo malimas yra pelningiausias biznis Lietuvoj. Pasižiūrėk visas LT televizijas, paskaityk spaudą … Realiai ką nors padaryti yra ypač nemadinga, tiesiog „nefasonas“. Todėl prioritetą teikiu realiems, kad ir mažiems darbams. Ir matau tuos padarytus darbus VNO ir KUN, ir tuos rezultatus. Ir tikiu, kad bus dar rezultatų. Ir tada ne tik A.Užkalnis griš į Lietuvą, bet ir kiti šimtai tūkstančių praradę viltį ir prasmę ką nors čia pakeisti žmonių.

  189. Jurgis - 2011 04 8, 15:01

    Airport Riga not feeling much competition from Lithuanian and Estonian airports
    http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=39558

  190. Jurgis - 2011 04 8, 15:14

    Idomu, kad „Airport „Riga“ informs that the airport services 1 million Ryanair passengers each year.“ . Beveik tiek kiek visos a/k VNO 2010 m (1.37 mln).

  191. Jurgis - 2011 04 8, 16:05

    Kauno oro uostas pernai patyrė 1,7 mln. litų nuostolių

    Antras pagal dydį Lietuvos tarptautinis Kauno oro uostas, dirbantis su Airijos pigių skrydžių bendrove “Ryanair”, pernai patyrė 1,686 mln. litų nuostolių – 39 proc. mažiau negu 2009-aisiais, kai jo nuostoliai siekė 2,785 mln. litų.

    Oro uosto pajamos per metus sumažėjo 6,8 proc. iki 3,61 mln. litų, nurodė įmonė ataskaitoje, pateiktoje Registrų centrui.

    Pernai Kauno oro uostas aptarnavo 809,7 tūkst. keleivių – 77 proc. daugiau negu 2009-aisiais.

    “Nuo 2010 metų gegužės atidarius “Ryanair” bazę, smarkiai išaugo įmonės neaviacinės veiklos pajamos, kurios metų pabaigoje sudarė 56 proc. visų įmonės pajamų. Ypač išaugo automobilių stovėjimo aikštelių, kuro apyvartos mokesčiai, reklamos pajamos. Dėl padidėjusios perkamosios galios pastebimai didėjo pajamos už kavinių ir parduotuvių apyvartas”, – rašoma Kauno oro uosto metinėje ataskaitoje.

    Kokių rezultatų tikisi šiemet, oro uostas neatskleidė.

    BNS informacija

  192. Scharas - 2011 04 8, 16:51

    A.U., tiesą sakant, galėtų dažniau pasinaudoti proga patylėti… Suprantu, kad jam labai labai norisi būti plačiai matomam, bet narciziškumas nėra pagrindas šaipytis iš kitų žmonių, net jei jie ir ne visai prasmingai kalba…

  193. Andrius Užkalnis - 2011 04 8, 17:09

    Jūs teisus, bet jei pasinaudočiau proga patylėti, praleisčiau progą panervinti tokius, kaip Jūs.

  194. Pagal Jurgio info - 2011 04 8, 21:08

    išeina, kad aviacinės pajamos nesiekia dviejų litų/žm. Smagu, kad nuostoliai ryškiai mažėja.

  195. Aurelija - 2011 04 8, 22:41

    AU, nervinimui yra delfis

  196. ES - 2011 04 9, 05:56

    @ Realistas & Idomu

    Spainair atidare skrydi BCN- HAM.

    Laukime atsakomuju veiksmu Kaune..

  197. Jurgis - 2011 04 9, 13:16
  198. to ES - 2011 04 9, 13:51

    tai čia gi buvo Spanair atsakymas į veiksmus Lietuvos oro uosto terminal1 ir terminal2, o ne atvirkščiai ;)

  199. Donatas - 2011 04 9, 17:04

    Penktadienį tarptautiniame Rygos oro uoste buvo paskelbta sustiprinta parengtis – avariniu būdu turėjo nusileisti „airBaltic“ lėktuvas, skridęs maršrutu „Ryga–Londonas“, praneša DELFI.lv.

    Kaip pranešė oro uosto spaudos tarnyba, lėktuvas „Boeing 737-300“ išskrido iš Rygos į Britanijos sostinę, tačiau dėl techninių nesklandumų buvo priverstas grįžti. Pilotų kabinoje, šoniniame iliuminatoriuje buvo pastebėtas įskilimas.

    Lėktuvas iš Rygos išskrido 11:35, o grįžo 12:56. Lėktuvu skrido 113 keleivių ir 5 įgulos nariai.

  200. Jurgis - 2011 04 11, 08:06

    Open skies between the EU and Brazil

    A comprehensive air services agreement between the EU and Brazil was initiated two week ago. The agreement will allow all the EU airlines to operate direct flights to any destination in Brazil from city in Europe and assures that any restrictions on routes, prices and the number of weekly flights will be applicable.

    With the open skies agreement it is expected to open up the air traffic market between the EU and Brazil, and gain a significant advantage for businesses, travelers, and aviation industry as well as positively affect the EU and Brazilian economies. It will also generate significant benefits during FIFA World Cup in 2014 and the Olympic Games in 2016 held in Brazil.

    According to the economic impact assessment study, up to €460 million ($652.2 million) in consumer benefits could be generated annually and around 335,000 additional passengers traffic growth is expected in the first year. Currently around 4.5 million passengers carried annually on flights between the EU and Brazil.

  201. Jurgis - 2011 04 11, 10:24
  202. Linas - 2011 04 11, 11:28

    Tai kadu gi tas Wizz lektuvas atskrenda? Simonas minejo, kad pranes…

  203. Simonas Bartkus - 2011 04 11, 11:33

    Linai, dar nežinom :)

  204. aš - 2011 04 11, 11:42

    2011-04-11: Lithuania’s Palanga Airport to see growth in pax volumes

  205. Andrius Užkalnis - 2011 04 11, 12:56

    Gerbiamoji Aurelija, o aiškintojomos kur kam ką rašyti yra supermama.lt, taip kad geros dienos ir Jums.

  206. Aurelija - 2011 04 11, 13:37

    Šiandien virš VNO perono dailiai praskrido du NATO naikintuvai, ir anksčiau tekdavo matyti. Gal žinot, kas tai – treniruotė, tradicinis pasisveikinimas, dar kas nors?

  207. Wincas - 2011 04 11, 14:05

    Pratybos malsinant riauses prie Seimo, imituojant policijos bei kitu spec pajegu prisidejima prie riausininku.

  208. Linas - 2011 04 11, 14:18

    NATO naikintvai daznai praskrenda, tik siandien ryte oras buvo giedras ir jie graziai matesi, kai tuo tarpu kitom dienom – tik garsas girdisi…
    Nuolat treniruojasi jie.

  209. Vytautas - 2011 04 11, 14:31

    @Linas – ne treniruojasi. Mankštą daro ;]

  210. Jurgis - 2011 04 11, 14:45

    Palangos oro uosto 2011 m. kovo statistika:

    Keleiviu – 8386
    Keleivių skaičius lyginant su 2010 m.- 115%

    Kaunas vis dar nesusiskaiciuoja :)

  211. Tomas - 2011 04 11, 15:07

    Palangoje ir pernai buvo panašios tendencijos – pirmus tris mėnesius keleivių skaičius augo panašiais procentais, paskui prasidėjo nuosmukis, trukęs iki pat metų galo. Gal šiemet bus kitaip, nors prisideda tik vienas savaitinis reisas į Maskvą.

  212. Wincas - 2011 04 11, 20:32

    Gal kas naudojasi Azuon programa ?

  213. Scharas - 2011 04 11, 21:16

    A.U.: pernelyg susireikšminate manydamas, jog ką nors nervuojate… Atrodo apgailėtina ir tiek…

  214. Vytautas - 2011 04 12, 07:30

    @Wincas – naudojuos

  215. Wincas - 2011 04 12, 09:53

    Verta issipirkt ja metams?

  216. Vytautas - 2011 04 12, 11:44

    tikrai taip

  217. mim - 2011 04 26, 15:34

    teko velykinį savaitgalį išbandyti Wizz servisą VNO-BCN-VNO, tai paliko gerą įspūdį, kadangi kas mėnesį skraidau su Ryanair, tai manau, kad Wizz turi daug privalumų ir būčiau linkęs kokį 100-150 LTL už juos mokėti daugiau.
    Palydovai visi lietuviai, tikrai malonūs, gražiai apsirengę, paslaugūs;
    Pagrindinis pilotas abukart buvo lenkas, tačiau antrasis – lietuvis;
    BCN Wizz stovi prie rankovės, skraidina į senąjį Terminal2, kuris keliautojui visuomeniniu net patogesnis – iš kart išeini iš terminalo ir patenki į traukinį, kuris už 3EUR veža į bet kurią Barselonos vietą (nes į traukinio kainą įskaičiuota ir kelionė metro). labai sunku lyginti su Girona servisu, į kurią dar skridau su AtA Star1, nes nusigavimas į Barselonos centrą gal ne tiek daug kainuoja, tačiau labai varginantis ir ilgas;
    sėdynės A320 irgi panašios į buvusias Star1 lėktuve – atsilenkia, su kišenėm, minkštos, plačios, aišku, legroom nelufthansa – ribotas;
    servisas neįkyrus, onboard meniu gana neblogas, tiesa, keista, kad pardavinėjo sumuštinius gamintus Vengrijoje, bet gal lėktuvas buvo sukeistas;
    gera bagažo politika – 15EUR už 32kg yra super. airbaltic’ui toli iki to;
    handbagažą tikrina prie vartų tai griežtai, svoris netikrinamas, tačiau visi didesni prašomi kišti į dėklą, jei netelpa – privalai registruoti. vėl vertinčiau asmeniškai geriau nei airBaltic politiką, nes jie be visą ko ir sveria, o 8kg riba yra labai ribota – lagamino svoris ir laptopas su pakrovėjais jau ir yra 8kg;
    VNO laipinimas beje patogus, pre-boardingas vyksta į erdvią laiptinę, nereikia kaip silkėm statinėje laukti KUN – laipina kaip įprasta low-cost pėščiomis per abejas duris

    tokie įspūdžiai – man patiko. nenuostabu, kad Ryanair po Wizz atėjimo nusprendė eiti į VNO – nes jei pasirinkimas būtų tik FR iš KUN ar Wizz iš VNO, visada rinkčiausi antrą variantą

  218. doma - 2011 04 26, 16:07

    pabandykite su Wizz nusipirkti 24 bilietus į vieną reisą į LTN gegužės mėnesiui. pamatysit, kad kai kuriuose reisuose jau dabar nebėra tiek vietų, o kituose pamatysit tokias kainas kaip 700LTL į vieną pusę, kas rodo, kad vietų tik vos daugiau nei 24. o jeigu 24 vietų nebėra, reiškia loadfaktorius mažiausiai 88 proc.

  219. mim - 2011 04 29, 14:45

    Beje, Wizz turi dar vieną privalumą prieš Ryanair. Ryanair uždaro pardavimus internetu likus savaitei prieš skrydį. Tuo tarpu praeitą savaitę Wizz bilietą pirkau likus keturioms valandoms iki skrydžio – viskas buvo sklandu ir kaina gan sąžininga – 400 litų į vieną pusę.

    Antradienį prireikė į Londoną, tai galiu pirkti tik Wizz – Ryanair bilietų nebeparduoda :(

  220. […] porą savaičių rašiau apie tai, kaip atrodo tiesioginių skrydžių iš Vilniaus oro uosto struktūra – t.y. į kokius galutinius taškus keliaujančių keleivių yra kiekviename reguliariajame […]

  221. Aida - 2011 07 11, 00:15

    Siandien skridau is Milano Bergamo 15:25 i Vilniu wizz air kompanija. Gal yra siame chat’e skrydzio palydovu skridusiu siuo reisu? Turiu keleta klausimu.

  222. Rzeszów kredyty - kredyt na - 2013 06 18, 05:01

    Hello to every one, for the reason that I am genuinely eager
    of reading this blog’s post to be updated daily. It consists of good stuff.

    Here is my website :: Rzeszów kredyty – kredyt na

Leave a reply