Vasarą „Wizz Air“ atidarys tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Stavangerį

Nuo 2012 metų vasaros Vilniaus turės rekordinį susisiekimą su Norvegijos miestais.

Anksčiau jau paskelbta, jog be „Norwegian“ tiesioginių skrydžių iš Vilniaus į Oslo Gardermoen oro uostą, aviakompanija „Wizz Air“ pirmą kartą tiesioginiais skrydžiais Vilnių sujungs su Bergeno miesto oro uostu ir Oslo Stanjeford oro uostu.

Nuo 2012 m. gegužės 27 dienos „Wizz Air“ taip pat pradės tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į ketvirtą pagal dydį Norvegijos meistą – Stavangerį. Po šio maršruto atidarymo iš Vilniaus bus galima nuskristi į keturis oro uostus Norvegijoje:

Skrydžiai iš Vilniaus į Stavangerį vyks du kartus per savaitę – trečiadieniais ir sekmadieniais. Iš Vilniaus lėktuvas pakils 17 val. 45 min., Vilniuje iš Stavangerio leisis 22 val. 30 min.

Stavangerio kryptis bus 13-oji „Wizz Air“ skrydžių žemėlapyje iš Vilniaus oro uosto. Šiuo metu „Wizz Air“ skraidina į Londoną, Milaną, Dortmundą, Romą, Barseloną, Korką, Donkasterį ir Eindhoveną. Gegužės mėnesį Vilniaus bazę išplėtusi antruoju orlaiviu „Wizz Air“ atidarys skrydžius į Paryžių, Liverpulį, Oslą ir Bergeną bei padidins skrydžių skaičių Londono, Eindhoveno, Donkasterio ir Korko kryptimis.

„Wizz Air“ po šios plėtros vykdys 39 skrydžius kiekvieną savaitę iš/į Vilnių.

Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

95 komentarai

  1. Simonas Bartkus - 2012 02 8, 13:53

    Kaip jau Pranas pastebėjo, maršrutas atidaromas šiek tiek perplanavus „Wizz Air“ lėktuvo utilizaciją VNO. Vietoj planuoto VNO-TRF-RIX-TRF-VNO bus operuojama VNO-TRF-VNO-SVG-VNO. TRF Rygoje aptarnaus kitos bazės lėktuvas. Tokiu būtų „weekly rotations“ „Wizz Air“ didina nuo 37x weekly iki 39x weekly.

    „Ryanair“ vasarą Vilniuje numato 27x weekly skrydžius.

  2. Marius - 2012 02 8, 14:04

    Del Sausio men. statistikos,buvo skelbta ,kad dauguma krypciu augo 10%,Frankfurtas dvigubai,o kaip su Ryga…augimas,kritimas?

  3. Simonas Bartkus - 2012 02 8, 14:06

    Vilnius-Ryga krito 6%.

  4. Simonas Bartkus - 2012 02 8, 14:17

    Kas turėjote praeitame post’e klausimų/komentarų man, tai prašau parašykite čia iš naujo – labai daug visko po praeitu postu.

    Beje, iš O’Leary konferencijos Varšuvoje, tai turbūt akcentas ant to, jog lauktos bazės taip Modline ir nebus, bent jau kol kas. „Ryanair“ atidaro maršrutus firminėmis kryptimis Rytų Europai – CRL, DUB, STN, BGY, RYG, CIA, NYO. Ir tik BUD įdomesnis atvejis, tačiau „Ryanair“ greituoju būdu atidarė iš BUD tas kryptis, kuriomis Malev turėjo didžiausią srautą.

    Kas liečia Budapeštą, tai „American Airlines“ vakar paskelbė, jog nebegražins planuoto daily skrydžio JFK-BUD, po „Malev“ bankroto.

    Įdomu, jog iki šiol BUD turėjo naują didelį terminalą „Terminal 2“, kur buvo pagrindinis žaidėjas „Malev“. „Wizz Air“ tuo tarpu (ir Ryanair kai skraidydavo į BUD) skraidė į „Terminal 1“, kuris už kelių kilometrų nuo „Terminal 2“. Tačiau, akivaizdu, jog dabar išsiplėtusios FR ir Wizz bazės ten neturėtų tilpti, tai įtariu LCC ateis į BUD Terminal 2.

  5. mmm - 2012 02 8, 14:22

    gaila nera Budapesto. Galetu naudojantis didele petra po Malevo atidaryti skrydziu i Vilniu. Juk ten ju didele baze labai gerai persesti toliau i Pietus. Panasiai kaip Frakfurte is Kauno

  6. Jurgis - 2012 02 8, 14:24

    Naują Vokietijos oro uostą puoš „Mercedes-Benz“
    http://iq.lt/iq-life/nauja-vokietijos-oro-uosta-puos-„mercedes-benz“/

  7. Simonas Bartkus - 2012 02 8, 14:26

    Nei „Ryanair“, nei „Wizz Air“ neatidarinėja „transferinių“ maršrutų. „Self transfer“ yra priedas, o ne bazė. Beje, duomenys rodo, jog net atrodytų, tokios „persėdamos“ kryptys kaip BRE, HHN turi absoliučią daugumą „point-point“ srauto – pačių aviakompanijų duomemys.

  8. Tomas LT - 2012 02 8, 14:27

    o kaip del Iclend Express? kas ten dedasi? ko tiketis?

  9. Simonas Bartkus - 2012 02 8, 14:30

    Tomas LT: tokių klausimų nekomentuoju.

    Šiuo atveju palaukit iki savaitės – pakomentuosiu.

  10. Jurgis - 2012 02 8, 14:36

    Tallinn Airport boosted passenger number by a fifth in January
    http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=52758

    Tallinn Airport boosted passenger number by a fifth or 20% in January 2012 to 133,440 passengers, Äripäev.ee/LETA reports.
    Tallinn Airport hopes to service 2.2 million passengers this year. Last year it serviced 1.9 million passengers.

  11. Vytautas-NT - 2012 02 8, 14:41

    Įdomu kokiu maršrutu Simonas skrido į Maldyvus?

    O tuo pačiu klausimas- Ryanair ir ypač Wizz naujos kryptys Rytų Europos viduje reiškia strategijos pokyti? Ar čia bandymas atkąst dalį Malev maršrutu? Ar eskperimentas?

    Kas dėl American tai aišku- nebėra partnerio Budapešte, kuris siūlo jungiamuosius skrydžius- nėr ko ten ir skraidyt…

  12. Šarūnas - 2012 02 8, 14:41

    Kas gero tam Stavangerį? Wiki žiūrėjau ~125k gyventojų… Kažkaip nevilioja visai, nebent lietuvių emigrantų ten yra.

  13. Vytautas-NT - 2012 02 8, 14:45

    Tai kad Norvegijoj visi miestai be Oslo mažoki. Kitas dalykas, kad realiai tai dabar de fakto antra emigrantinė šalis Lietuvai po UK. Tad Wizz pirmieji tai išnaudos. Įdomu ar Norvegian bandytų su jais konkuruot?

    Beje, kaip vertinti Pegasus pareiškimą dėl skraidymo į Baltiją? Ar jie kažkur skandinavijon skraido?

  14. Jurgis - 2012 02 8, 14:49
  15. Simonas Bartkus - 2012 02 8, 14:58

    Vytautas-NT: atsakau į tau labai rūpimą klausimą, jog skridau VNO-FRA-MLE su LH Condor.

    Kas dėl BUD – jei pastebėsite, tai realiai du maršrutai Rytų Europos viduje – BUD-BUC ir BUD-WMI. Realiai „Malev“ šiais maršrutais skraidydavo 2x daily, tai matyt, tikima, jog yra srauto kažkiek, kurie persėstų į LCC. Kaip jau minėjau – sprendimai BUD atveju labai greiti tiek iš Wizz, tiek iš FR pusės, tai jie paremti minimalia analize ir daugiausia atidaryti didžiausiomis kryptims, kur Malev turėjo didžiausius srautus. Manau dar vasaros viduryje bus nemažai persiskirstymo, ypač frequency srityje naujuose maršrutuose – tokiu tempu ir tokiais kiekiais tai tikrai būna padaroma planning’o klaidų.

  16. Marius - 2012 02 8, 15:00

    Beabejo del emigrantu,ten skris,kaip teisingai jau Vytautas-NT pakomentavo…
    Beje Norvegija yra viena labiausiai keliausjanciu saliu pasaulyje,na aisku labai didele dalis tu keliautoju pensininkai kurie renkazi kruizus ir t.t.,manau cia yra geras sansas sveikatos-SPA turizmui,apie kuri paskutiniu metu gan daznokai spaudoj kalbama,aisku siuo metu jiem ta Lietuva su Wizzair kryptimis nieko nesako,ne Norvegu turistam nera taip labai svarbu kaina,kaip kokybe…
    bet gal jau bent zinomuma ,musu salies padidins sie emigrantinai Wizzair skrydziai,na aisku nebus jie 100% tik iseiviu is Lietuvos atves ir kiek tai jaunimo ir vidutino amziaus keliautoju…
    Reiktu,kiek tai iniaciatyvos is Druskininku,Birstono ir pan.,siuo metu jie net neziuri i Norvegija,nebando jokiu kontaktu ieskot ir t.t.,

  17. Simonas Bartkus - 2012 02 8, 15:01

    Dėl Stavangerio – esu buvęs ten keletą kartų. Nedidelis gražus norvegiškas miestukas, realiai naftos sostinė – miestas apytuštis darbo dienomis ir ūžia savaitgaliais, kai grįžta darbuotojai nuo platformų. Reikėtų žiūrėti ne tiek į patį miestą, kiek į visas to Norvegijos regiono apylinkes. Ten tiek lietuviai emigrantai, tiek potencialas pritraukti „weekend break’ers“ į Lietuvą, tiek įdomu turistauti po Norvegiją automobiliu ar pan.

  18. Jurgis - 2012 02 8, 15:11

    Taip, Vytautai-NT , man irgi labai idomus pasirode Pegasus pranesimas del Baltics –
    „Pegasus expanded its international network during 2011 with new routes into the Balkans, the Baltics and the Middle East catapulting it into fifth position in the rankings of European low-cost carriers.“

  19. Marius - 2012 02 8, 15:14

    Jauciu greit Malme bus:)

  20. Vytautas-NT - 2012 02 8, 15:14

    Beje, įdomus gandas, kad „Iceland Express“ nupirko „Lithuania express“…

  21. Jurgis - 2012 02 8, 15:18

    @Vytautas-NT nelabai aisku is parasymo kuris kuri nupirko ?
    “Iceland Express” yra “Lithuania Express” steigeja, tai kas ka pirko ?

  22. Simonas Bartkus - 2012 02 8, 15:26

    Istorinius duomenis patikslinsiu – „Lithuanian Express“ neturėjo tiesioginio ryšio su „Iceland Express“. Tiesiog keli dalyvavę žmonės „Lithuanian Express“ projekte dirbo prie „Iceland Express“ įkūrimo 2003 m. ir planavo gan panašų veiklos modelį (skrydžiai „low frequency“ keliomis kryptimis su 2 „weat lease“ B737).

  23. Vytautas-NT - 2012 02 8, 15:27

    Jie nevisai steigėjai. Tiesiog tas, kas įkūrė UAB „Lithuania express“ prieš tai buvo „Iceland express“ steigėjas. O gal ir dabar vienas iš bendrasavininkų…

  24. Jurgis - 2012 02 8, 15:51

    Na jei “Iceland Express” nupirko “Lithuania express” akcijas, tai metyt planuoja kokia tai didesne veikla cia, nei viena skrydi Reykjavik-Vilnius marsrutu. Gerai. Gali but, kad jie yra sumane ir ka nors gudresnio. Atsimenat apie kokius planus “Lithuania express” kalbejo ? Nors as jau tikejausi, kad greiciau naujoji islandu WOW air prades skrydzius i Vilniu, tuo labiau , kad jie lektuvus nuomojasi is Vilniaus „Avion Express“ firmos.

  25. Simonas Bartkus - 2012 02 8, 16:53

    Beje, „Wizz Air“ pateikė pusiau oficialią paraišką tapti nacionaliniu Vengrijos vežėju. „Wizz Air“ pranešė, jog paprašė Vengrijos vyriausybės tapti paskirtuoju vežėju maršrutuose iš Budapešto į Tel Avivą, Maskvą, Kijevą ir Stambulą. Jeigu Vengrijos vyriausybė patenkins jų prašymą, tai „Wizz Air“ „de facto“ taps Vengrijos nacionaliniu vežėju.

  26. silentium - 2012 02 8, 17:01

    Žinant naci(onali)stines tendencijas Vengrijoje, nacionalinio vežėjo jiems matyt būtinai norisi :)

  27. Vytautas-NT - 2012 02 8, 17:07

    Beje, o kodėl EsyJet neskraido į Maksvą ir pan? Ar jiems BA neleidžia?

  28. Simonas Bartkus - 2012 02 8, 17:09

    Manau, jog tarpvalstybiniai susitarimai greičiausiai neleidžia. Žinau, jog į Tel Avivą „easyJet“ skraido būtent iš Lutono, kuris, jei neklystu, apibrėžtas kaip atskiro miesto oro uostas. Ir „El Al“ skraido iš TLV į LHR ir LTN.

  29. Linas - 2012 02 8, 17:29

    Simonai, kadangi prasitarei į Vytauto-NT klausimą dėl maršruto/avialinijų į MLE, noriu paklausti, kaip Condor servisas, pats turiu nusipirkęs skrydį su jais į PUJ pavasarį, tai įdomu Tavo įspūdžiai…

  30. Simonas Bartkus - 2012 02 8, 18:04

    Linai, turbūt tinkamas žodis būtų apibūdinti servisą – „vokiškas vidutiniškas“. Tvarkinga, švaru, B767 prižiūrėtas, įgula profesionali. Pramogų tik palubėje TV. Maitinimo du roundai, welcome drinkui gin&tonic, o po to alkoholis mokamas :-)

  31. Marius - 2012 02 8, 19:27

    Griztant prie Maskvos ,kaip ten reikalai,kaip pildoso Transaero…
    Kokia itaka Utair padare Transaero ,krito labai uzpildymas ar visai nezymiai?

  32. Berlin - 2012 02 8, 19:45

    Simonai, o kaip su Berlynu nuo kovo 5 d.? Ir VNO savo puslapyje iš tvarkaraščio ištrynė, ir bilietų negalima nusipirkti nei per platintojus, nei tiesiogiai per Skyways… Ar visgi pasirodys ši kryptis?

  33. Augustinas Žemaitis - 2012 02 8, 20:04

    „Nacionalistinės tendencijos“ Vengrijoje manau gerokai per stipriai pasakyta. Kritika naujajai konstitucijai dažnai ištraukia pavienes detales iš konteksto, o šiaip ta konstitucija be kita ko ir, pavyzdžiui, įtvirtina pagrindinėje savo dalyje Vengrijos narystę ES. O nacionalistinės partijos „Jobik“ teikti siūlymai visi buvo atmesti.

    O dėl „Wizzair“ statuso, tai čia kaip pavadinsi taip nepagadinsi.

    Nėra taip, kad į visas ne „atviro dangaus“ šalis skraido tik vienas paskirtasis vežėjas, kuris yra nacionalinis. Tokių vežėjų gali būti ir būna daug. Kai nebeliko stipraus Malev ir atsirado naujas vežėjas, galintis perimti tuos reisus, į kuriuos Vengrija turi teisę pagal tarptautines sutartis su kitomis šalimis, tai logiška, jei Vengrijos valdžia tą teisę suteiks – kam stabdyti rinką? Ir Lietuva turėtų suteikti tokią teisę skristi, tarkime, Vilnius-Maskva jei koks lietuviškas vežėjas norėtų. Pasak Simono norėjo Estonian Air, bet jie negalėjo, nes nėra lietuvių įmonė – na o Wizzair yra vengrų įmonė, tik tiek (o gal Vengrijos tarptautiės sutartys net nereikalauja, kad įmonė būtų vengrų).

  34. Simonas Bartkus - 2012 02 8, 20:17

    Mariau, „Transaero“ užpildymas auga nežymiai, kol kas neviršija 30%.

    Berlin, skrydžių nuo kovo 5 d. į Berlyną nebus. „Skyways“ atšaukė planą skraidyti ARN-GVA-TXL-VNO-TXL-GVA-ARN, svarstomi kiti variantai vasaros sezonui.

    Augustinai, aš nesureikšminu nacionalinio vežėjo statuso, tačiau, iš principo, viena iš savybių pagal ką identifikuojame, kuris vežėjas yra „nacionalis“ yra valstybės pripažinimas ir paskyrimas vykdyti skrydžius į trečiasias šalis. Tokiu paskyrimu iš dalies valstybė prisiima ir atsakomybę už to vežėjo veiksmus trečiose šalyse.

  35. Šarūnas - 2012 02 8, 20:25

    Iceland Express route map’e atsirado tvarkaraštis ir Vilnius žemėlapyje. Įdomu, kaip su pardavimais reikalai..

  36. Simonas Bartkus - 2012 02 8, 20:31

    Beje, Budapešto oro uostas paskelbė, jog „Ryanair“ neturi gavę slotų Budapešto oro uoste ir jog oro uostui netinka „Ryanair“ keliamos sąlygos:
    http://blogs.ft.com/beyond-brics/2012/02/07/ryanair-vs-budapest-playing-dirty/#axzz1lofT6i8K

  37. Arnoldas - 2012 02 8, 21:09

    Wizz’ų rytų europietiški būdai vs Ryanair naglumas :D

  38. Marius - 2012 02 8, 21:20
  39. mantas_muc - 2012 02 8, 21:34

    Condor yra pigiu skrydziu bendrove, tad palyginus su wizzais, airbalticais ir ryanair, tai ju aptarnavimas vos kad ne karaliskas :)

  40. Pranas - 2012 02 8, 21:37
  41. Wincas - 2012 02 8, 22:50

    Apturejau kelis kartus rytinius ir vakarinius skrydzius is KUN pastaruoju metu tai kas kart perone nakvojo trys RYR orlaiviai, o paziurejau i Paryziu uzpildymas koks 90-80 %. Gal jau cia jie rimtai trecia laiko KUN ziemai ?

  42. Vytautas-NT - 2012 02 9, 09:02

    Tuo tarpu =inios apie permainas Budapešte

    http://www.anna.aero/2012/02/08/just-a-week-after-malevs-demise-many-airlines-have-already-responded-with-new-budapest-services/

    Beje, jei neklystų, tai kalbant apie tarpvalstybines sutartis, reikėtų vartot „paskirtojo vežėjo“, o ne „nacionalinio“ terminą. Kadangi kai kuriais atvejais valstybės gali paskirti daugiau nei vieną vežėją. Arba paskirti ne nacionalinį (Transaero Rusijos atveju)…

  43. Simonas Bartkus - 2012 02 9, 09:04

    Taip tas statusas yra „paskirtasis vežėjas“.

    Tačiau, ką reiškia nacionalinis? Vienas iš galimų apibrėžimų – turintis daugiausią paskyrimų. Jeigu „Wizz Air“ gaus paskytas skraidyti į Maskvą, Tel Avivą ir kt. – „de facto“ taps ir nacionaliniu.

  44. Vytautas-NT - 2012 02 9, 09:13

    Jei Star1 laikysim nacionaliniu vežėju, tai tada galima juo vadinti ir Wizz. Aš tiesiog manau, kad Vengrijos vyriausybė bandys atkurti valstybinį vežėją. Tik tas procesas, aišku, užtruks, tad reikia kažkaip skyles užkamšyt…
    Tiesa rusams bus šokas, kai pas juos pradės Europos low-cost’ai skraidyt. Įdomiausia ką Wizz darys Tel_avive su jų saugumo patikra?

    O čia dar statistiką apie Europą. Kaip visada AirBaltic ne taip blogai sekasi:

    http://www.anna.aero/2012/02/08/just-a-week-after-malevs-demise-many-airlines-have-already-responded-with-new-budapest-services/

  45. Vytautas-NT - 2012 02 9, 09:14
  46. Labiau patyręs - 2012 02 9, 09:51

    Tai jei Transaero LF iki 30%, jie peržiūrės tvarkaraštį pradėjus skraidyti Aeroflot ar pasitrauks?

  47. Vytautas-NT - 2012 02 9, 09:55

    Na, jei Transaero laikysis tokios taktikos, kaip UtAir, tai turėtų dar pasikankint. Žiemos šventės parodė, kad norint- srautą galima sukurt. Bet kažkodėl Transaero bijo veltis į kainų karą, t.y. nevaro dempingo. Jis gali irgi kažkiek keleivių pritraukt. Arba galima dirbti per tolimas kryptis, t.y. siūlyt jungiamuosius skrydžius palankiomis kainomis.

    O čia dar naujienos apie Berlyną:

    http://www.anna.aero/2012/02/08/testing-times-at-ber/

  48. Jurgis - 2012 02 9, 10:41

    Kodel uzsilenkus Flylal nemateme tokio gausaus aviakompaniju antpludzio ar net kovos Vilniuje, koks yra dabar Budapeste ?

  49. Labiau patyręs - 2012 02 9, 10:46

    Nes LT turėjome BT.

  50. silentium - 2012 02 9, 10:48

    Nes buvo krizė.

  51. Vytautas-NT - 2012 02 9, 10:56

    Krizė dar neibaigė. Bet iš vienos pusės Budapeštas yra didžiausia Wizz bazė, o Ryanair šiemet turi daug laisvų lėktuvų (nors 2009 nafta buvo pigesnė)…
    Šiaip AirBaltic 2009 pasirinko kitą strategiją, nes jų pagrindinė bazė Rygoje. O Wizz atveju jie vistiek vykdo tik tiesioginius skrydžius be tranzito…

  52. Jurgis - 2012 02 9, 11:08

    Matyt pagrindinis dalykas yra rinkos dydis, pasiziuri i skaiciukus ir nusprendzia, kovoti ar ne. Net kai airBaltic jau buvo besustabdas veikla, kiek a/k pareiske pasiruosusios perimti ju reisus. O flyLal atveju to nebuvo. Vat todel ir keista.

  53. silentium - 2012 02 9, 11:13

    Baigėsi ar nesibaigė krizė, bet situacija Lietuvoje 2009 metais ir artimiausia perspektyva buvo švelniai tariant nekokia. Vengrijoje dabar ar Latvijoje pernai, nors krizė europiniu mastu ir nėra pasibaigusi, nuotaikos visgi visai kitos.

  54. Simonas Bartkus - 2012 02 9, 11:18

    2009 m. Lietuvoje plėtėsi „Ryanair“. Tiesa, KUN, nes VNO buvo nesuvokiamai jiems brangus. Be to, buvo airBaltic, kuris skraidė tais pačiais maršrutais 2008 m. (CDG, LGW, BRU, DUB, BCN, MXP, FCO). Na, be to, buvo krizė ir visi laukė, kad keleivių Lietuvoje mažės visais maršrutais (kaip ir nutiko). Jeigu pažiūrėti į BUD ir BCN po Malev ir Spanair tai jie irgi įdomūs tik LCC, apart kelių epizodinių plėtrų (tokių buvo ir VNO – iškart atėjo Brussels Airlines, Donbassaero ir Aer Lingus į LGW, išsiplėtė utair).

  55. 2silentium - 2012 02 9, 11:19

    na tikrai abejoju, kad Latvijoje nuotaikos buvo geresnes. bent jau faktine situacija buvo dar blogesne nei Lt. Mano galva, bent is dalies nuline reakcija i flylalo bankrota nuleme ir airbaltico juodasis PR’as, kai buvo sakoma, kad lietuvoj nera pakankamai skrendanciu, buvo uzdaromi marsrutai (nors is tikro tai buvo operaciniai sprendimai siekiant pereiti prie vienintelio hubo strategijos). siuo atveju vengrijoje to nera. na, ir siaip budapestas miestas gerokai svarbesnis nei vilnius, tai naturaliai demesys kitu yra velgi kitoks.

  56. Simonas Bartkus - 2012 02 9, 11:23

    Dar reikia tinkamai įvertinti ir dydį. „flyLAL“ buvo 0,5 mln. keleivių aviakompanija, MALEV – daugiau nei 3 mln. keleivių.

  57. Vytautas-NT - 2012 02 9, 11:29

    Beje, jei tikėt anna.aero MALEV pernai nepakliuvo nei tarp labai augusių, nei tarp labai kritusių bendrovių. Beje, jei neklystų AirBaltic keleivių skaičius irgi yra apie 3 mln.

    Dar priminsiu, kad Ryanair/Wizz funkciją Lietuvos atveju atliko Star1, kuris, aišku, buvo nedidelis vežėjas, bet ir šalies potencialas tuo metu buvo toks…

    Beje, įdomu kaip KLM pavyksta pasiekt didžiausius užpildymo rodiklius tarp Europos didžiųjų vežėjų? Ar tinklas ir dažnis optimalus? Ar kainos geros?

  58. silentium - 2012 02 9, 11:33

    @ 2silentium – juodasis PR tikrai darė savo bent kažkiek. Tačiau sakyti, kad 2011 metais Latvijoje faktinė situacija buvo blogesnė negu 2009 metais Lietuvoje – juokinga.

  59. ? - 2012 02 9, 11:41

    Gal ir buvo aptarta, bet is http://www.ryanair.com/en/news/ryanair-opens-8-warsaw-modlin-routes-from-16-july-2012
    „Warsaw’s new Modlin airport opens on 16 July 2012“
    o fules cempas „between 8 June and 1 July 2012.“ Cia suklydo kasnors ar cia fail’as stiprus nusimato?

  60. 2silentium - 2012 02 9, 11:49

    na, mes nesusikalbejom, nes as lyginau latvija ir lietuva tais paciais 2009-2010 metais (kai LV prase pagalbos is IMF).

  61. Jurgis - 2012 02 9, 11:54

    Krajbanka’s subsidiary takes over Baltijas aviacijas sistemas
    http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=52827

  62. Jurgis - 2012 02 9, 13:51

    Ar Vilnius VNO – Reykjavik KEF skrydzio bilietai parduodami tik http://www.icelandexpress.com ?

  63. Marius - 2012 02 9, 13:58

    Na jei Simonas sake per mazdaug savaite duos daugiau zinot del Islandu…Tai mastykit patys,nereiskia ,kad nebus to skrydzio,bet kad nera dar visi taskai ant „i“ sudeti

  64. Jurgis - 2012 02 9, 14:16

    Tai cia panasiai kaip Ryanair su Budapesto oro uostu,- bilietus pardavineja, susitarimo dar nera :)

  65. Marius - 2012 02 9, 14:28

    Kazkas tokio:),is tikruju nelabai daznai taip buna,bet vat yra:)

  66. Jurgis - 2012 02 9, 15:20
  67. Oleg - 2012 02 9, 15:24

    Gal nori pabenchmarkinti kiek demesio bus skirta siam marsrutui jei biski paleakinti apie plana ji pradeti?

  68. PS - 2012 02 9, 15:39

    to Jurgis.

    Dėl to aš ir atsisakiau skristi į Maltą su Ryanair vasarą iš Kauno, o pasirinkau Lufthansa per Frankfurtą.

  69. Jurgis - 2012 02 9, 15:50

    Kuo ir kada gi baigsis ta airBaltic saga ?

    Газета: Латвии грозят многомиллионные иски из-за манипуляций с акциями airBaltic
    http://biznes.delfi.lv/bnews/gazeta-latvii-grozyat-mnogomillionnye-iski-iz-za-manipulyacij-s-akciyami-airbaltic.d?id=42118258

  70. Marius - 2012 02 9, 16:17

    Ne VNO kaltas ,o publika skrendanti su Ryanair…Pats asmeniskai per metus min 10kartu skrendu i Londona (pirmyn atgal bus 20kartu)…
    Jau tiek esu atsikandes,kad nebestebina ir susitaikiau…Bet pykti mes nelabai ir galim,juk kaina tokia ,kad kelio nuo-is oro uosto atsiena brangiau nei pats bilietas:)
    Blyn jau senai laikas but kokiam British grizt i VNO ,pasiimtu visa versla,o ir tranzitas i JAV lektuva pildytu…
    Ir be abejo tie patys emigrantai,visokiu yra ne visi is be issilavinimo,yra daugybe aukstos kvalifikacijos specialistu kuriem tikrai 20svaru brangesni bilietai ne ka te reiskia…
    Kitas dalykas,kad norint vezt tranzita ar versla gariausia butu maziausiai 6-7x weekly,kas nera garantija ,kad uzsipildytu

  71. Jurgis - 2012 02 9, 16:20

    В Таллиннском аэропорту появится отдельный терминал для дискаунтеров?
    http://rus.delfi.ee/daily/business/v-tallinnskom-aeroportu-poyavitsya-otdelnyj-terminal-dlya-diskaunterov.d?id=63896221

  72. Simonas Bartkus - 2012 02 9, 16:28

    „Transaero“ ketina vasarą į VNO skraidyti tuo pačiu tvakaraščiu (tiesa „turnaround“ Vilniuje bus viena valanda vėlesnis dėl to, jog Rusija nebepereina prie vasaros laiko) – 4x weekly su B735.

    Rusija yra didžiulė įpročių rinka ir reikia labai daug kantrybės įdirbti maršrutą ir įpročius. Duomenys rodo, jog „utair“ į Vilnių skraidė metus laiko apie 20% „load factor“, o „Transaero“ daugiau nei metus DME-RIX turėjo 15-20% „load factor“.

  73. Vytautas-NT - 2012 02 9, 16:43

    O tai įdomu kokie dabar Transaero rezultatai Rygoje? Beje, skraidymas juk vyksta ne tik iš Maskvos, bet ir į Maskvą. Gal šiuo atveju galima gauti greitesnį rezultatą?

  74. Simonas Bartkus - 2012 02 9, 16:48

    Dabar „Transaero“ pagal mano skaičiavimus DME-RIX turi apie 40-45% LF. Nuo vasaros tvarkaraščio didina DME-RIX iki 6x weekly.

    Bet kokiu atveju sausį, palyginus su 2011 m. VNO-MOW rinka augo 81%, palyginti su 2008 m. sausiu – net daugiau nei dvigubai 107%. Nemanau, jog nors viena aviakompanija, planuodama maršrutus, projektavo augimą tokiu tempu.

  75. Simonas Bartkus - 2012 02 9, 16:51

    Beje, rytoj „Estonian Air“ turėtų paskelbti apie naują firminį stilių, naują logotipą, naują lėktuvų dažymą, kartu su jau anksčiau beveik paskelbta naująja maršrutų ir lėktuvų strategija.

  76. Jurgis - 2012 02 9, 17:11

    Vienos a/k mirsta, kitos gimsta …

    newstodate.aero
    Bingo! A new Polish carrier under formation

    A new carrier, Bingo Airways is being set up in Poland, backed by Luxembourg capital.
    From April 2012, Bingo Airways will reportedly start business from Warsaw and Katowice with a fleet of two or three leased Airbus A320 aircraft, aiming at the ACMI and charter markets.
    Among the owners of the new carrier is Luxembourg-based Travel Holding International, and the CEO and founder of Bingo Airways is Marek Sidor, formerly serving as Malev COO as well as holding earlier positions with EuroLOT and LOT.

  77. Jurgis - 2012 02 9, 17:19

    2011 m. bendrovė „Wizz Air“ aptarnavo 11 milijonų keleivių ir pasiekė 15 proc. augimą
    http://www.aviasistemos.lt/2011-m-bendrove-„wizz-air“-aptarnavo-11-milijonu-keleiviu-ir-pasieke-15-proc-augima-2/

  78. Simonas Bartkus - 2012 02 9, 17:59

    Iškilo į paviršių „Finnair“ finansinės problemos.

    2011 m. „Finnair“ nuostoliai buvo 30 mln. EUR.

    Vyriausybė paskelbė, kad parduotų (perduotų?) savo akcijas iškart, jei tik atsirastų imantis.

    „Finnair“ vadovai paskelbė, jog praktiškai visi Europos maršrutai iš Helsinkio į Europą yra nuostolingi ir bandys ieškoti partnerio, kuriems outsource’inti visus ES maršrutus, o „Finnair“ užsiimtų tik „long haul“. Tarp eilučių galima perskaityti, jog partnerystė su „flybe Nordic“ irgi nėra tokia sėkminga, o, galbūt per siaura.

    Šiandien nemažai straipsnių suomiškoje spaudoje ta tema.

  79. Boeing - 2012 02 9, 18:06

    2Marius. Jei neklystu, BA jau du kartus bande skraidyti is Londono i VNO, bet nepavyko nei keliaujanciu i UK, nei tranzitiniu keleiviu prisivilioti. Tas pats ivyko su RIX kryptimi. Turbut tokiam monstrui kaip BA tokios rinkos per mazos ir neverta terliotis del vieno uzpildyto lektuvo per diena.

  80. Jurgis - 2012 02 9, 18:15

    Finnair Q4 loss widens, seeks Nordic joint venture
    http://www.canadianbusiness.com/article/70171–finnair-q4-loss-widens-seeks-nordic-joint-venture

    „We have started on that road already with FlyBe Nordic. The new (planned) joint venture is really a continuation of what we have already done,“ he said.

  81. Šarūnas - 2012 02 9, 18:17

    Boeing, bet turint omeny, kad buvo skraidoma iš LGW, o ten minimalistinė BA bazė. Su LHR gal būtų kitaip. Įdomu, kaip sekėsi LIL LHR kryptyje, berods 2001 teko skrist, užpildymas nebuvo prastas. Beje, dėl kokių priežasčių oro uostai yra slotuojami? Kad sumažinti „eismą“?…

  82. Jurgis - 2012 02 9, 18:17

    Ne kas ir SAS –

    Išaugo SAS grupės pajamos
    http://www.ekonomika.lt//naujiena/isaugo-sas-grupes-pajamos-20811.html

    „SAS grupės pajamos 2011 m. buvo teigiamos ir sudarė 94 mln. Švedijos kronų, bet kadangi dėl „Spanair“ bankroto patirsime 1,7 mlrd. Švedijos kronų nuostolį, mūsų bendras 2011 m. rezultatas nebus teigiamas, kaip planavome, o 2012 m. mūsų laukia dar didesni iššūkiai“, – pažymėjo SAS grupės prezidentas ir vadovas Rickard Gustafson.

  83. Simonas Bartkus - 2012 02 9, 18:20

    Kas dėl SAS, tai jeigu jie išties sugebėjo turėtų pelningus skrydžius, kaip rašo, ir į nuostolį nutempė tik paskolos „Spanair’ui“, tai manau tikrai geras ir kažkiek netikėtas rezultatas. Lietuviškam pranešime keistai parašyta, jog „SAS grupės pajamos 2011 m. buvo teigiamos ir sudarė 94 mln. Švedijos kronų“ – čia turėta omenyje „operational EBITA“ turbūt.

  84. Simonas Bartkus - 2012 02 9, 18:25

    Šarūnai, vertinti 2001 m. krypties rezultatus iš šiandienos taško – neįmanoma. Tais laikais visas bendras keleivių skaičius iš Lietuvos oro uostų buvo vos 0,5 mln. keleivių. Be to, mes nebuvome Europos Sąjungoje ir, jei neklystu, vyriausybės taip pat laimindavo skrydžius tarp Vilniaus ir Londono. Prieš pabaigą London Heathrow oro uostas atsisakė priimti Boeing 737-200, todėl 2001 m. LAL skraidė JAK-42 lėktuvais į Heathrow.

  85. Jurgis - 2012 02 9, 20:35

    INTERVIEW: Finnair Seeks Partner To Compete With Norwegian In Scandinavia
    http://www.nasdaq.com/article/interview-finnair-seeks-partner-to-compete-with-norwegian-in-scandinavia-20120209-01265

    Finnish airline Finnair Oyj said Thursday it is in talks with possible partners to create a new Nordic low-cost carrier from scratch to take on fast-growing rival Norwegian Air Shuttle ASA and feed passengers to its long-haul network.

  86. Marius - 2012 02 9, 20:38

    Na del RIX tai ju Airbaltic skrenda kurie turi verslo klase ir t.t.,pas mus tik LCC ,o del to kad skrido tai daug kas pasikeite nuo to laiko ir verslo,ir tu paciu kvalifikuotu emigrantu yra tikrai bent dukart daugiau:)

  87. Jurgis - 2012 02 9, 20:43

    Dar del Finnair nauju planu, busim itraukti ir mes –

    The new airline will fly Boeing 737 or Airbus 320 aircraft within the Nordic and Baltic region. It won’t compete with Flybe Nordic, a regional carrier flying smaller planes that Finnair has set up with U.K. airline FlyBE Group PLC ( FLYB.LN), Vehvilainen said.

  88. Jurgis - 2012 02 9, 20:48

    Thursday, February 09, 2012

    Ryanair declares war on Wizz Air in Budapest

    Every obstacle has been cleared from Ryanair to open its Budapest base, Michael O’Leary, CEO of the Irish low-cost airline told a press conference on Thursday. The carrier reached an agreement with Budapest Airport, the operator of the Ferenc Liszt International Airport, which lost its biggest revenue-maker Malév last week when the national airline collapsed. Ryanair will launch flights from the Hungarian capital city next week. The airline will receive state support but neither its size or conditions have been disclosed by the Irish carrier or local authorities.

  89. Simonas Bartkus - 2012 02 9, 21:22

    Helsinkyje rimtų pokyčių gali būti. SAS šiandien akcininkams pranešė, jog ketina likviduoti bendrovę „Blue1“, bijodama „Spanair“ likimo ir nuostolių.
    Dalis „Blue1“ parko bus integruota į SAS ir dalį maršrutų perims SAS.
    Atrodo, dar viena aviakompanija bus įtraukta į „defunct“ sąrašą.

  90. Vytautas-NT - 2012 02 9, 21:26

    gana idomiai cia, kad anot Finnair LCC turetu jiems tranzita uztikrinti.
    Beje, senas klausimas- kiek realiai reiksimngi yra darbo jegos kastai aviacijoje. Aisku,kad Finnair moka daugiau nei pvz. Estonian.
    Klausimas kodel didieji Europos vezejai nesupirkineja rytu mazuju,kad sumazint kastus? Kazka panasaus dare Lufthansa su pigesnem SN, Austrian ir Swiss….

  91. Simonas Bartkus - 2012 02 9, 21:42

    „Lufthansa“ tikrai nepirko „Austrian“ ar „Swiss“ dėl mažesnių kaštų. Priešingai – tos dvi buvo senos apsikerojusios aviakompanijos su didžiuliais kaštais ir neefektyvios. Būtent „Lufthansa“ ten įdiegė savo darbo principus ir jas optimizavo. „Brussels Airlines“ buvo pirktas dėl kitų dalykų (jie buvo pelninga bendrovė būdama nepriklausoma) – dėl strateginių pozicijų centrinėje afrikoje bei noro įsiveržti į AF-KLM įtakos zoną (BRU yra tarp AMS ir CDG).

    Kas dėl darbo jėgos kaštų – nagrinėk Vytautai-NT aviakompanijų finansinius raportus, jie daugumoje vieši.
    Pavyzdys – SAS: http://www.sasgroup.net/SASGROUP_IR/CMSForeignContent/2010eng.pdf
    „Payroll expenses“ sudarė trečdalį visų SAS „operating expenses“. Čia gana kritinis atvejis, įprastai darbo jėgos kaštai būna 15-20% aviakompanijos sąnaudų.

    Darbo jėgos kaštus rimtai įtakoja profsąjungos, kurios išsikerojusios Vakarų Europoje ar Skandinavijoje. Iš kitos pusės, aviacijos darbo jėga yra be galo mobili, tai pritraukiant pilotus praktiškai visos aviakompanijos moka daugmaž vienodai. Kiek žinau „Star1“ turėjo pilotų iš Ispanijos, Italijos ir kt. – kainuoja visi panašiai.

  92. Marius - 2012 02 9, 22:07

    Del kastu,nezinau kaip tradicinese ,bet pvz Ryanair labai jau mazi uzmokesciai stiuardesem:)
    Beje ,kai ka tikrai nustebinsiu.Anglijoje juodas darbas gan daznai labiau apmokamas,pvz sandelyje dirbantis paprastas krovejes be kvalifikacijos gan daznai uzdirba pvz 8-9svarus,o tam paciam sandelyje dirbanti ofiso darbuotoja kur reikalinga minimum gera kalba,atidumas ir t.t.,7svarai…aisku menedzeriai 10-11,bet patikekit manim ten tikrai viskas kitaip
    Tas pats ir ivairiuose rubu,avalynes parduotuvese(as net nekalbu apie prekybos centrus),alga 7-8svarai,kai tos parduotuves sandelyje su basic anglu kalbos pagrindais 8-9 :)

  93. Obs. - 2012 02 9, 23:55

    Roughly: Lufthansa stewardess 30.000 € gross/year, sen. stewardess 50.000 €, Ryanair 40 %. Lufthansa pilot starting 60.000 € gross/year, captain 110.000 €, sen. captain 250.000 €, Ryanair pilots not so much per unit but also quite good due to fewer restrictions. Check yourself: http://www.pilotjobsnetwork.com/

  94. […] Berlyną ir Stokholmą, tačiau bus siūlomos 8 naujos kryptys: į Paryžių, Liverpulį, Bergeną, Stavangerį, Sankt Peterburgą, Tel Avivą, Reikjaviką ir […]

  95. leo - 2016 11 21, 17:22

    I just found this new website, more than 1200 pilot jobs! https://www.allflyingjobs.com/

Leave a reply