Skrydžių tvarkaraščiai – paslaptis …

   
     

Jeigu jau vakar ilgu rašiniu pradėjau, tai šiek tiek pratęsiu kalbą apie lietuviškus oro kelionių ypatumus. Turbūt nė vienam dažniau skrendančiam nėra paslaptis, jog paprastai skrydžių tvarkaraščiai kinta du kartus per metus: tomis pačiomis dienomis, kai visa Europa pereina prie vasaros/žiemos laiko – kovo paskutinį savaitgalį ir spalio paskutinį savaitgalį.

Iki skrydžių tvarkaraščio pasikeitimo liko nei daug nei mažai – lygiai dešimt parų. Bet – nei skrydžių ir pervežamų keleivių iš Vilniaus lyderė „airBaltic”, nei Vilniaus oro uostas savo interneto puslapiuose net neskelbia skrydžių tvarkaraščio po kovo 29 dienos!

Skrydžių tinkleliai dažniausiai suderinami prieš pusmetį, bet avialinijos dažniausiai siekia išlaikyti paslaptis prieš konkurentus. Be to, toje pačioje „airBaltic” interneto svetainėje galima pirkti bilietus į skrydžius pusei metų į priekį, tai labai norėdamas, gali pagal rezervavimo sistemos duomenis susidėlioti savo skrydžius.

Žodžiu, jeigu nori sužinoti, kur „airBaltic” ir kada skrenda, tai lysk į rezervavimo sistemą ir žiūrėk. Bet – jau rašiau apie tai vieną kartą, bet jų sistema niekada nesiūlo jungiamuoju skrydžiu skristi vakariniu reisu per Kopenhagą. Spėju, kad gali būti ir daugiau „paslėptų” reisų, dėl to rezervavimo sistema negali pasikliauti iki galo.

O ką jeigu lėktuvų bilietus perku ne per „airBaltic.com”, tai net negaliu pažiūrėti skrydžių tvarkaraščio? Nors pačios oro bendrovės teigimu, 30% bilietų perkama internetu, bet tvarkaraščiui internete vietos nėra.

Dar daugiau kritikos šitoje vietoje nusipelno pats oro uostas, kuris apskritai neskelbia apie skrydžius iš savo oro uosto …

Vos vieną kompaniją priimantis („Ryanair”) Kauno oro uostas su tvarkaraščiu susitvarko. Tuo tarpu sunkiausią laikotarpį (vos vienas skrydis per dieną į Kopenhagą) išgyvenęs ir jau su keturiais miestais (Oslas, Kopenhaga, Londonas, Dublinas) jungiantis Palangos oro uostas taip pat internete neskelbia tikslaus tvarkaraščio – pagal jį nuo 03 29 skrydžiai į Kopenhagą nebevyks, tuo tarpu SAS pranešime spaudai skelbia net didinanti skrydžių skaičių.


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

5 komentarai

  1. Draugishkas - 2008 03 19, 18:33

    cia is serijos, neturime tam laiko :) o zmones vis viena naudosis paslaugomis, ne?

  2. Pastebejimas - 2008 03 20, 10:02

    Siaip naujus tvarkarascius visos bendroves skelbia is anksto pranesimais – pries pora menesiu, kad zmones pradetu galvoti. Kiek pamenu skelbe sios abi ir garsiai :))

  3. Simonas Bartkus - 2008 03 20, 11:02

    Garsiai skelbiama pranešimuose spaudai apie naujai atidaromas kryptis. Teisingai, tiek „airBaltic”, tiek „FlyLAL” apie tuos dalykus rėkia garsiai: „Mes pradedame skraidyti į Paryžių!”, „Mes pradedame į Tbilisį” ir t.t., bet iš to mažai naudos – neaišku nei kiek kartų per dieną/savaitę, kuriuo laiku ir pan.

  4. Simonas Bartkus - 2008 03 20, 11:03

    + pranešimuose spaudais niekas neskelbia apie naikinamus skrydžius :)

  5. […] laikas, keisis lėktuvų skrydžių tvarkaraščiai, tačiau kaip keisis – didelė paslaptis. Keleivius skraidinančios bendrovės neskelbia skrydžių tvarkaraščių vėlesnių nei kovo 29 […]

Leave a reply