Atsakingos rinkodaros praktika Lietuvoje

   
     
Šiandien teko skaityti pranešimą Lietuvos verslo darbdavių konfederacijos organizuotoje diskusijoje „Atsakingos rinkodaros praktika Lietuvoje”.
Su išsakytomis tezėmis kviečiu susipažinti prezentacijoje:
 


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

3 komentarai

  1. Vladas - 2008 04 30, 12:41

    Šiek tiek paviršutiniškas pristatymas… Tekstas apie avialinijas, nors tai tik hobis, buvo žymiai stipresnis. Nors… gal CSR tema jau pradeda atsibosti – visi šneka, o geresnių pavyzdžių nėra?

  2. Arnas - 2008 05 4, 13:31

    Sutinku su Vladu, PR FORMOS 2008 buvo apie CMS, dabar tiek visi apie tai peza, visi ta patį, net ta pati lentelė apie buvusia esamą ir SPĖJAMĄ įmonių pozicijas dėl CMS panaudota… bullshit

  3. Simonas Bartkus - 2008 05 4, 19:11

    su komentarais sutinku – pranešimas apie CSR tikrai yra paviršutiniškas, bet nesu to reikalo asas, na ir pranešimo tikslas – daug maž tik įvesti į diskusiją.

    Vladai, viena iš diskusijoje iškeltų tezių – apie CSR visi šneka, bet Lietuvoje normalių pavyzdžių net nėra. Ar žinote tokių?

Leave a reply