„Skyways” atšaukia skrydžius į Kopenhagą
Tai netruko nė savaitės.
Praėjusį sekmadienį atšventėm pirmąjį „Skyways” lėktuvo nusileidimą Vilniaus oro uoste, o šiandien jau pradedam šnekėti apie skrydžių mažinimą.
„Skyways” paskelbė išleidžianti Kopenhagos kryptį vasaros atostogų ir bent jau nuo birželio 26 dienos iki rugpjūčio 10 dienos vidurdienio skrydžio Vilnius-Kopenhaga-Vilnius nebus. Kol kas planuojama, kad rudenį skrydžiai vėl grįš numatytu tvarkaraščiu.
Pasikeitimai ir Stokholmo kryptyje – skrydžiai vyks tik darbo dienomis, sekmadienio vakaro reisas nebus vykdomas. Taip pat rytinis skrydis iš Vilniaus į Stokholmą kils anksčiau – 6 val. 10 min.
Aišku, visam mūsų aviacijos naujienų pasaulyje šitie pasikeitimai tėra tik smulkmena, bet …
Ar yra dar tikinčių, kad „Skyways” atidarinės kitas kryptis iš Vilniaus.
Šiandien „Verslo žiniose” pasirodė „Skyways” maketas. Kažkodėl, angliškas. Kažin, ar ne už Vilniaus oro uosto pinigus? …
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
34 komentarai
Leave a reply
VNO nepadare to kas buvo numatyta sutartyje ?
Skyways atsisake rizikuoti ir „isejo atostogu” ?
Is vis , kas numatyta toj sutarti ? Kaip tai imanoma paleisti skrydzius ir po poros dienu nutraukti?
Kalbant apie Skyways, tai panašu, kad jie yra kompanija, kuri neturi ilgalaikės strategijos, o naudojasi įvairiomis trumpalaikėmis galimybėmis, kurias nepasiteisinus greitai apleidžia.
Tarp kitko, toks modelis gali būti visai naudingas tokio dydžio bendrovei, nors aviacijos versle įdirbis reiškia nemažai, todėl jį turinčios kompanijos turės pranašumą.
http://www.skyways.se/Book-flight/About-Skyways/history/ galite paskaityti jų istoriją. Pamatysite, kad daug jau XXI a. atidarytų reisų ar priimtų sprendimų jau nebėra. Pavyzdžiui, 2003 m. jie atidarė reisus į Dubliną ir sukūrė pigių skrydžių koncepciją, 2004 m. – Birmingemą, 2005 m. jie ėmė skraidyti į Estiją (Kuresarę) bei Hevamaną, 2006 m. pradėjo naudoti Avro RJ-100 ir pan.
Išvis iš kur ta informaciją? Ar čia tik reakcija į keleivio komentarą? nes nieko niekur negirdėt
Bilietų tom dienom nebeparduoda.
Tikrai atšaukė. Turėjau bilietus, tai grąžino pinigus kątik. Jei įdomu, atsakymas į šią užklausa iš Skyways:
Hello
That’s right it’s a summerbreak between 29/6-9/8.
I will refund all money to your account.
Skyways bokning Anki
Skyways AB
Įdomu jie 14 dienų termino nepažeidė? Aš tai reikalaučiau nuskraidint į Kopenhagą. Gali, pvz. per Stokholmą pasiūlyt. Su SAS per pusę.
O kokiu budu informavo?
ka reiskia informuoti per 14 dienu? Jie gal laiska koki turi parasyti ar gandu uztenka?
Prieš 14 dienų jie gali pinigus grąžint. O jei tai darys vėliau- reikia dar baudas mokėt, kompensacijas.
Vilniaus oro uosto ekranuose rodomos propeleriuotų skyways lėktuvų nuotraukos. Tokia reklama tikrai nenuskurdins oro uosto, o jei skyways dėl to laimingesni – valio.
Realiai, tai tylu ramu buvo, bet pamačiau Simono įrašą ir pats užklausą jiems išsiunčiau ir gavau tą atsakymą. Mano skrydis buvo liepą, tai atšaukt jie gali.
Tik problema, kad planavau skyways naudot kaip jungiamąjį skrydį, tai dabar reikia arba AirBaltic gerokai brangesnį bilietą pirkt, arba ieškot kitų būtų parsigaut iš Kopenhagos (keltu gal).
Aš tai mėginčiau prašyt, kad į Kopenhagą nuvežtų per kitur. Aišku jiems tai brangiau ir kiek realu, kad sutiks.
Justui, siaip jie privalo nuskraidinti :)))
neziurint i to, kad nutrauke skrydzius. Siulyciau kreiptis i vartotoju teises.
;-)
Beje, apie kitokius skrydžius. Vytautas-NT gavo laišką iš Mangoturo, kad visam birželiui kelionės išparduotos. Tylėjau :) O dabar netyliu. Klausimą užduodu gerbiamiems žinovams. Raskite man skrydžių sąraše skrydį į Ibicą. VNO puslapyje nėra :) O gal jos iš PLQ čarterį kels? :)
Sugrazinkite ta susmirdusi lal’a, jo smarve man tampa maloniu kvapu. Gal dar galima 30 mln is tako gerinimo darbu Kaune permesti oro vezejo atkurimui. Kiek galima sita s…. kenteti?
Gal zinote, ar imanoma gauti kompensacija uz atsaukta skrydi? Nes ir as nusipirkau bilietus liepos men. ir tik dabar suzinojau, kad atsaukti skrydziai. Pasiziurejau Airbaltic kainas, kurios dabar dvigubai isaugo ir nesinoretu del kazkieno „atostogu” moketi dvigubai :)
Atsaukus skrydi kompanija turi pasiulyti keleiviui rinktis ar nuskraidins kitu marsrutu ar grazins pinigus, po jei tai ivyko maziau nei per 14 dienu tai dar sumoketi kompensacija priklausomai nuo skrydzio atstumo:
Smulkiau cia:
Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 261/2004
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32004R0261:LT:HTML
Pagal šias taisykles:
1. Šis reglamentas jame nurodytomis sąlygomis nustato minimalias keleivių teises, kai:
…..
b) jų skrydis atšaukiamas;
…..
l) „atšaukimas” – tai anksčiau numatyto skrydžio, kuriame buvo rezervuota bent viena vieta, nevykdymas.
1. Šis reglamentas taikomas:
a) keleiviams, išvykstantiems iš oro uosto, esančio valstybės narės teritorijoje, kuriai taikoma Sutartis;
Skrydžių atšaukimas
1. Atšaukus skrydį:
a) skrydį vykdantis oro vežėjas atitinkamiems keleiviams teikia pagalbą pagal 8 straipsnį;
8 straipsnis
Teisė atgauti sumokėtą sumą arba vykti kitu maršrutu
1. Kai daroma nuoroda į šį straipsnį, keleiviams leidžiama rinktis:
a) – per septynias dienas 7 straipsnio 3 dalyje numatytu būdu atgauti visą už bilietą jį perkant sumokėtą sumą, už neįvykusios kelionės dalį arba dalis sumokėtą sumą ir už jau įvykusią kelionės dalį ar dalis sumokėtą sumą, jei pagal keleivio numatytą kelionės planą skrydis nebeteko prasmės, taip pat tam tikrais atvejais
– kaip galima greičiau skrydį į pirmąją išvykimo vietą;
b) kaip galima greitesnį nukreipimą kitu maršrutu į galutinę paskirties vietą panašiomis kelionės sąlygomis;
c) nukreipimą kitu maršrutu į galutinę paskirties vietą panašiomis kelionės sąlygomis kitu keleiviui patogiu laiku, jeigu yra vietų.
Perspejimas prieš 14 dienų aviakompaniją atleidžia tik nuo kompensacijų mokėjimo, tačiau neatleidžia nuo įsipareigojimų aptartų 8 straipsnyje 1 dalyje.
Tai realiai galima prasyti bilieto Vilnius-Stockholmas-Kopenhaga ar pan.? Nes bilieto kainos sumos atgavimas mazai guodzia, kai kainos toms dienoms smarkiai pakilusios.
taip galima, bet kaip tai pavyks „dasimusti” nezinau. Su dauguma kompaniju paprastai problemu nebuna. Realiausiai turetu pakeist i BT skrydi Vilnius Kopenhaga. Rasykit jiems kad nesutinkat ir kad norit kad nugabentu i CPH ir butinai reglamento numeri paminekite
Klausimas ar kas nors mėgino gauti bilietą į kitą skrydį vietoj pinigų? Ir įdomu kaip tokiu atveju sekėsi..?
As parasiau jiems emaila ir kol kas jokio atsakymo negavau.. Pirmadieni bandysiu skambinti i Stokholma ir aiskintis.
Tik problema tame, kad jie mazina skrydziu skaiciu ir svedijos viduje nuo liepos vidurio. As bent jau taip supratau perziurejus tvarkarascius. Todel situacija gaunasi tokia, kad i prieki be problemu per stokholma nuskrisciau, o atgal jau nebera kaip, tik tiesiai su traukiniu vaziuot..
O tai jau ne jūsų, bet skraidintojo problemos. Jie išvis gali jums SAS bilietus su AirBaltic nupirkt ir viskas ar dar kokį kitą maršrutą pasiūlyt. Tad pinigus imkit kraštutiniu atveju. Jei jiems pigiau pakeist bilietus, nei nuskraidint, tegu dirba. Tam ir yra tas EB reglamentas dėl keleivių teisių, kad kompanijos nepiktnaudžiautų tokiais atvejais, ir keleivių neskriaustų, kurie pirko nvuvežimo paslaugą, o ne pramoginį skrydį.
Kokie mes kartais juokingi. Kažkokia pseudo kompanija sumąstė paskristi į užsienį…Ir mes puolėm stačia galva rezervuot vietas. Taigi ji nepajėgi daryti kelis normalius reisus… Šiaip bukumas mūsų visų bruožas. Įsikalkit sau į galvas daugeliu atžvilgiu pagrindinis Lt aeruotas iš esmės dabar yra Varšuva. Ten geriausias kainos santykis. O diskusija apie pseudo kompanijas yra daugiau nei juokinga….
Aš tai čia problemos nematau. Atsirado kompanija, kuri pasiūlė pigius bilietus į Kopenhagą. Kažkas juos nusipirko. Ir dabar kompanijos galvos skausmas, ar ji skris į kopenhagą su 2 ar 4 keleiviais, ar jiems kitus bilietus pasiūlys tom pačiom dienom.
Priminsiu, kad UtAir pirmomis dienomis skraidė 2-4 keleiviai. O bilietus nusipirt buvo labai sudėtinga, nes nepardavinėjo jų per Amadeus.
Nieko- paskraidė kelis mėnesius. Dabar pilni lėktuvais dažniausiai 2 kart dienoj.
O Varšuva visada buvo pigesnė nei Vilnius- didesnis miestas ir šalis. Ryga toli gražu ne visada pigesnė.
Bet Varšuva už 500 km su Š Lenkijos keliais. Apsimoka žaist, kai skrendi tooli, arba daug pigiau.
Londonas dar pigiau už Varšuva, ir daug daugiau krypčių. Ir kas? Važiuojam autobusu iki Londono?
Na į Heathrow tiesioginio autobuso iš Vilniaus nėra, o į Varšuvos oro uostą yra ir tik 133 Lt pirmyn atgal kainuoja. Bet šiaip Rimas nesąmones rašo. Vienetai lietuvių iš Varšuvos skraido ir tie patys tikrai ne darbo reikalais.
patarimas nukentejusiems,
yra tokios institucijos, kaip CAA, vartotoju teises, po ju fakso paprastai labai greitai buna viskas sutvarkoma ;-)
Readers may be interested im my article about airBaltic’s and Skyways fare policy on VNO-CPH route.
That is my first article in rigmobility.blogspot.com but I work on other topics about Baltic transport already.
Pagaliau gavau ir atsakyma. Pasiskaitinesiu dar reglamenta ir bandysiu kazka daugiau ispesti.
Thank you for your e-mail.
I’m really sorry for the inconvenience this schedule change has caused you. It’s true that all the flights between Vilnius and Copenhagen are cancelled during the period 29th of June and 9th of August.
Regarding EU’s Regulation no 261/2004, article 8, Skyways doesn’t have so much to offer. Of course if you want to change the flights to another dates after the 9th of August, it’s a possibility. We can also offer you to change your ticket and fly to Stockholm instead of Copenhagen . In that case Skyways doesn’t cover the costs to get to your final destination in the south of Sweden . Please let me know if you choose to change your ticket.
I’m truly sorry for this, and wish you a nice day.
Aš tai paskaičiau reglamenta ir iš jo aiškėja, kad vežėjo pareiga yra nuskraidinti keleivį į galutinį tašką, o pinigus jis gali imt, jei nusprendžia neskrist.
Kur tiksliai reikia nuskrist. Šiaip Skyways gudrauja- jie privalo nuskraidint iki galo. Tam gali jums pvz. nupirkt SAS bilieta is Stokholmo. Kad jiem tas kainuos- aišku. Nuskraidint yra brangiau, nei grąžint pinigus. Tad derėkitės toliau. O jei ką- galite kreiptis į Civilinės aviacijos administracija ar Vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Puikus atvejis pasitikrint, kaip vežėjai laikosi ES tesės. Skyways ne AirBaltic- negali jums per Ryga pasiūlyt varianto…
Na, as irgi ji skaiciau ir, mano manymu, jie privalo pasirupinti, kad atsidurciau toje vietoje, kuri nurodyta perkant bilietus. Klausimas tik tas, kaip jiems tai irodyti. :)
Pabandysiu pirma pasikonsultuoti atitinkamose institucijose ir tuomet jau bandysiu su jais deretis. Bet kokiu atveju turiu pakankamai tasku su Airbaltic nemokamai skristi arba, blogiausiu atveju, keltas visada kursuoja.
Idomu, kaip kitiems baigesi su tais bilietais? Issireikalavot ko nors daugiau?
Dar kartą pasiūlysiu visiems, kurie pataikė į Skyways „atostogas” neimt pinigų, o reikalaut pakeisti bilietą. Bus jiems puiki pamoka, kad lietuviai žino savo teises.
Idomu į kur keltas? Į Karlshamą reikia?
Jei tikėt VŽ, tai vartotojų apsaugos institucijos kratosi Skyways skrydžių problemos. Bet galima kreiptis į Europos vartotojų centrą. Jie gali persiųst klausimą į Švedijos vartotojų gynimo institucija. Bijau ten Skyways pasišakot bus sunkiau- namų rinka.
http://www.ecc.lt/index.php?548555015
Gavau is Svedijos vartotoju agenturos atsakyma, kad jie privalo kompensuoti man islaidas. Parasiau skyways, o jie vis tiek savo isikabine laikosi. Atseit man marsrutas Vilnius-Stockholm-Copenhagen priklausytu tuo atveju, jei butu pranesta pries maziau nei 14d. O dabar galiu rinktis Vilnius-Stockholm ir iki Kopenhagos kad ir pesciom arba laukti rugpjucio (?!), kol jie prades skraidyti. Tai va, bus man pamoka, kaip su visokios saraskino kontoros avialinijom skraidyti..
kaip suprantu kompanija nutrauke skrydzius is kopenhagos tik iki rugppjucio 10d, kaip manote, ar galima pasitiketi ir bandyti pirkti bilietus rugpjucio pabaigai 28-29 dienomis?
Manau, kad neverta, nes susirasiau su viena nukentejusia mergina ir ji minejo, kad skyways neutikrina skrydziu atnaujinimo rugpjucio 10d. O jei nusiperki bilieta, jie uz nieka nera atsakingi, todel siulyciau pagalvoti, ar verta.