Rudenį iš Vilniaus – daugiau skrydžių į Briuselį, mažiau į Oslą
Aviakompanijos pradeda skelbti savo tvarkaraščius žiemos sezonui, kuris šiemet prasidės lapkričio 1-ąją.
Šį pavasarį „Brussels Airlines” buvo pirmoji po sausio mėnesio sukrėtimų paskelbusi apie planus skraidyti į Vilniaus oro uostą. Pradėjusi skrydžius maršrutu Briuselis-Vilnius-Briuselis keturis kartus per savaitę, nuo rudens „Brussels Airlines” jau skraidys šešis kartus per savaitę – kasdien, išskyrus šeštadienį.
Be to, vietoje dabar naudojamų 82 vietų „Avro RJ85” lėktuvų, „Brussels Airlines” nuo rudens naudos 132 vietų „Airbus A319”. Bendras siūlomų vietų skaičius („capacity”) nuo rudens padidės nuo 3000 iki 6500. Balandžio-gegužės mėnesiais „Brussels Airlines” iš viso per vežė po 2500 keleivių šiuo maršrutu.
„Brussels Airlines” naudos panašų tvarkaraštį – lėktuvai kils iš Briuselio 10 val. 30 minučių, Vilniuje leisis 14 val., iš Vilniaus kils 14 val. 30 minučių, Briuselyje leisis 16 val. 5 minutės.
Tvarkaraštis nėra idealus nei į Briuselį skraidantiems, nei norintiems skristi su persėdimu Briuselyje. Idealus tvarkaštis, ko gero būtų, vėlyvo vakaro skrydis į Vilnių, lėktuvo nakvojimas Vilniaus oro uoste ir rytinis reisas į Briuselį.
Tuo tarpu gana smarkiai besiplečianti Norvegijos pigių skrydžių oro bendrovė „Norwegian Air Shuttle” ketina nuo rudens mažinti skrydžių Oslas-Vilnius-Oslas skaičių nuo 3 iki 2 kartų per savaitę. „Norwegian” lėktuvai Vilniuje turėtų leistis antradienio vidurdienį ir šeštadienio vakarais.
Čia yra labai įdomus ėjimas, kadangi „capacity” mažinamas iki realaus faktinio poreikio. Šiuo metu „Norwegian” siūlo 3848 vietas per mėnesį, o ketina jas sumažinti trečdaliu, iki 2540 vietų. Kovo-gegužės mėnesiais kiekvieną mėnesį šiais reisais skrido per 3000 keleivių …
Gali būti, jog tai dar nėra galutinis „Norwegian” tvarkaraštis. Taip pat „Norwegian” pagal dabartinius planus žiemos sezoną nebeplanuoja skraidyti iš Rygge oro uosto netoli Oslo į Palangą.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
12 komentarai
Leave a reply
Pasipasakok, Simonai, is kur ta info imi :)
Cia dar apie naujus tvarkarascius:
July 10: Air France reveals A380 at Hamburg says it will operate daily CDG/JFK November 2009 as first European airline to offer A380 transatlantic.
Labai lievai del Oslo. Juk ir persedimo galimybe pas juos pakankamai geris. Beje, bilietai pakankamai pas juos ne tokie ir pigus, uzsakytu vietu, kiek maciau, jau siek tiek yra perkant ir pries pusantro menesio. Kodel taip erzina klientus tuo mazinimu?…
Idomu, kokie rezultatai del Palnaga-Rygge? Hmm.
jo, dėl norwegian tai nemažai emigrantų skrisdavo ir į Londoną su jais per Oslą. Ir įdomus faktas, kad didelė dalis tų skridusių perka bilietus per skelbimus už kokį 150lt one way. turbūt visiems aišku kaip tokie bilietai įgyjami :)
įdomu kodėl būtent norwegian yra cardingo taikinys Lietuvoje..
Įvairios kompanijos skirtingai nuo „card’inimo” saugosi. Kai kurios reikalauja, kad pirkimą būtinai darytų vienas iš keleivių.
„Ryanair” nuo to kentėjo, tai turėjo problemą spręsti drastiškai – likus savaitei iki skrydžio, internetu bilietų nebepardavinėja. Per tą savaitę suvaikšto duomenys iš bankų apie kortelės naudojimo teisėtumą.
Matyt, „Norwegian” apsaugos algoritmai lengviausiai apeinami, tai lietuviai „cardintojai” ir atrado lengviausiai skylę :-)
Beje, „Ryanair” apribojimus taiko tik skrydžiams iš Kauno ir iš Rygos – akivaizdu, kad didžiausi elektroniniai nusikaltėliai Europoje …
Norwegian tvarkaraščiai iš Rygge į Palangą visada labai vėlai pasirodydavo. Gal dar bus.
O Ryanair jau sumažinę apribojimus bilietams iš Kauno – vietoj savaitės liko kelios dienos.
Paprastas apsaugos būdas jei leistu pirkti ankščiau nei prieš savaitę, tai pateikti kortelę check-in. Tą kartais ir tradicinės a/k panaudoja. Esu matęs kaip oro uoste laukdavo tokių keleivių :)
Na, „Ryanair” bent jau Londono kryptimi, tai leidžia pirkti tik po 6 šešių dienų. „airBaltic” perkant yra klausimas ar mokate keleivio kortele – man atrodo perkant prieš 3 ar mažiau dienų, tada leidžia mokėti tik keleivio kortele. Nors nuostoliai dėl „card’inimo” tiesiogiai atitenka bankui, tačiau realiai mūsuose aviakompanijoms „card’intojai” yra didelis peilis.
@ Simonas – ne visada bankui. Čia susitarimo reikalas. Jei bankas prisiima 100% atsakomybę, tada jis tokius uždeda patikrinimo algoritmus, kad labai labai dažnai ir su normalia kortele nenusipirksi, todėl a/k eina į komprosmisą – kažkaip atsakomybės prisiima sau, tačiau viduje turi vindikacinį mechanizmą kuris vertina pirkimus ir prisiima riziką.
kaip briuselio oro uoste tokiu cardintoju po skrydzio palauke apsauga, teko susimoketi dar karta pilna tarifa:)
Naudinga informacija apie skrydžius į Briuselį.
Aciu uz straipsni!