Vilniaus oro uosto keleivių tyrimas (3): Kelionės tikslas pagal skrydžio kryptį
Per paskutines dvi savaites straipsniuose apžvelgiau tyrimo rezultatus, pagal kuriuos buvo nustatytas keleivių Vilniaus oro uoste profilis ir atvykimo/išvykimo iš Vilniaus oro uosto būdai.
Šį kartą – kelionės tikslo analizė pagal skrydžių kryptis. Peno pamąstymui suteikia kiekvienos iš Vilniaus oro uosto vykdomos skrydžių krypties išskaidymas pagal kelionės tikslą (darbo/mokslo ir poilsio/asmeniniai). Tyrimas buvo atliktas 2009 m. gruodį, todėl iš naujai atidarytų krypčių į tyrimą kaip ženklų srautą turinčios kryptys pateko tik Milanas ir Paryžius:
Tyrimo rezultatai nenustebino: pagal profilį, daugiausia verslo ir mokslo keleivių yra Vienos kryptyje, iš karto už jos rikiuojasi Talinas (išskirtinai verslo kryptis), tuomet Kijevas, Ryga ir Helsinkis.
Daugiausia asmeniniais tikslais keliaujančių yra Dublino kryptimi, nedaug nuo Dublino atsilieka Londono kryptis. Gatwickas yra šiek tiek populiaresnis tarp verslo keliautojų nei Stanstedas, tačiau priežastis galima įžvelgti ir tame, jog „Aer Lingus” bilietus galima įsigyti per GDS sistemas, tuo tarpu „Star1” – ne. Tačiau bet kokiu atveju verslo srautas yra labai menkas Londono kryptyje.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
86 komentarai
Leave a reply
Čia apklausti visi, skrendantys tais reisais? (t.y. jeigu kas nors skrenda į Pekiną per Helsinkį, tai ar jis patenka šitame grafike į Helsinkio skyrių?).
Ar pagal galutinį tikslą (t.y. jei kas skrenda per Rygą į Helsinkį, tai ar jis patenka į Rygos, ar į Helsinkio skyrių, ar niekur)?
is Vienos patogus sujungimai su daugeliu Balkanu saliu – matyt tai ir salygoja (neskaitant keliaujanciu i pacia Austrija) verslo keleiviu skaiciu.
Čia yra išskaidyta pagal tiesiogines kryptis. Tas kas skrenda į Helsinkį per Rygą, patenka į Rygą.
Siame fone gerai atrodo siandien pasirodziusi informacija, kad naikinama komercinio atase etatas Taline, nes neperspektyvu. Klausimas kam i galva atejo ja ten isteigti… :)
Finnair balandziui neleidzia bilietu pirkti i Helsinki – cia liudnos zinios ar tiesiog nepatvirtintas tvarkarastis?
Viska FINNAIR leidzia. Gal tiesiog vyko profilaktika ;)
Jau nuo rytojaus dauguma A/K skelbia tvarkaraščius todėl dauguma A/K rezervacijos buvo negalimos. Didelė tikimybė kad rytoj sužinosim ir apie Londoną airBaltic …..
Man tai labai keista pasirode tokia keista kategorija,kaip skrydis mokimosi tikslais. Siaip gal kazkur tai ir aktualu, bet pas mus ka si kategorija reiskia? Besimokantis pvz. UK skraido i paskaitas ir i namus? Paprastai tai daroma du kartus i semestra.
Ar cia bandoma uzfiksuot studentu kategorija? Tada tai galima issiaiskint kitaip,nei klausiant apie skrydzio krypti.
Kas link komercijos atase Taline,tai manau,kad Lietuva ten turi verslo interesu. Kitas klausimas ar efektyviai atase dirba….
^^^ Na pvz. aš mokaus ir skrendu ne dusyk per metus į Lietuvą. Airbaltic ir Estonian atėjimas labai džiugina.
Emigrantas, pirma kartą skrendantis dirbti, kelionės tikslu minės darbą. Vėliau atsiras giminių lankymas…
UK studentai pakankamai prisiskraido jei mokslai ir darbai netrukdo. Kalėdoms mėnuo, velykoms mėnuo, dar trimestro viduryje, kai pilna akcijinių bilietų galima suskraidyti.
Vadovams, valdininkams kelionės verslo, darbo tikslais, o specialistas, vadybininkas jei skrenda į seminarą tai ir atsakys, kad mokymosi tikslais.
„Star1 Holidays“ pasiekė 24 mln. Lt apyvartą
http://www.alfa.lt/straipsnis/10310161/?Star1.Holidays.pasieke.24.mln..Lt.apyvarta=2010-01-19_10-48
Na kol kas pinigai „Star1 group” nesibaigė. Ar jie investuotojų iš kažkur rado, ar laikosi dėka teigiamo balanso?
Ir dar klausimas žinantiems- Star1 krovinių vežimu užsiima? Ar Stansted’as nėra tam reikalui labai tinkamas oro uostas:
http://www.star1.aero/showMainContent.do?relativeURL=/news_articles/news_0011.html
Cia jie veze „siuntini”, nes jie lygtais kazkieno ten remejai buvo ar tai dar yra, jei gerai suprantu…
„Star1” krovinių gabenimu neužsiima. Spėju, jog tą dėžę gal gabeno salone arba tiesiog kaip bagažą su atskira priežiūra.
Pagal VNO statistiką „Star1” nėra pakrovė nė vienos tonos krovinio į savo lėktuvus per veiklos pusmetį.
Be to, reikia sutikti, jog krovinių vežimas nepatenka į „low-cost” vežėjo koncepciją.
@Vytautas-NT
Ne V9 neparduoda kroviniu gabenimo paslaugos.
As esu siuntes oficialu pklausima jiems ir gavau neigiama atsakyma…
O del STN netinkamumo – galima nesutikti, nes jis kaip tik yra „cargo orouostas”, ten ir TNT ir UPS ir FedEx savo skrydzius turi… Zinoma LC availinijos dazniausiai cargo neveza, tai tas gabenimas butu aktualus tik kroviniams i UK, nes tolesniam gabenimui reikia interline sutarciu specialiai kroviniams.
Mano nuomone Star1 praranda kazkiek pinigu neparduodama cargo, bet jei tai ju principine nuostata – tuomet nieko cia nepakeisi…
@Simonas
Ne visi LC vezejai neparduoda cargo paslaugos, yra daug pavyzdziu, kai tipinis LC parduoda cargo paslaugas (Air Asia, Air Arabia, Norvegian ir t.t.). Tai manau labiau priklauso nuo principinio aviakompanijos nusistatymo.
@Vytautas NT. Keliones mokslo ir studiju tikslais yra pvz. aukstuju mokyklu darbuotoju dalyvavimas konferencijose, seminaruose tarptautiniu projektu darbo grupiu susitikimuose etc. Del sios priezasties labai daug tokiu keleiviu yra is Kauno, nes Kauno aukstosios mokyklos laimi bene 70 proc. visu ES finansuojamu svietimo ir mokslo projektu Lietuvoje.
Kas del statistikos – nuosirdziai nustebino lietuvisko verslo provincialumas: gyvenime negalvojau, kad tiek mazai verslo daroma Londone…
Reikėtų nepamiršti, jog čia yra realiatyvus skaičiavimas, nurodantis keleivių skaičiaus dalį bendrame keleivių sraute. Verslo keliautojų į Londoną yra tiek pat į Taliną, kadangi į Taliną per mėnesį šiuo metu keliauja ~2 tūkst. žmonių, o į Londoną per mėnesį 9-10 tūkst., todėl 73% nuo 2 tūkst. absoliučia reikšme yra beveik tiek pat, kiek 13% nuo 10 tūkst.
Ne verslo Londone nedaroma, bet verslininkai greičiausiai skrenda kitaip. Pvz. su SAS į London Heatrow ar London City.
Visi vežėjai į Londoną skrenda be verslo klasės. Jei Gatwick’e atsiras AirBaltic galima bus stebėt ar padidėjo verslo kelionių skaičius.
Be to, gal UK nėra mūsų pagrindinė rinka ir su Londono bankais ne tiek daug reikalų yra.
Klausimas ar Kauno aukštųjų mokyklų žmonės skraido tik iš Kauno, ar taip pat ir iš Vilniaus. Čia, greičiausiai, priklauso nuo to, kaip jiems bilietus apmoka. Jei transportas iki Vilniaus neapmokamas- tenka skrist iš Kauno…
Tuo tarpu VŽ rašo apie nelabai gerus Star1 Holidays rezultatus antrajame pusmetyje.
Nors perskaičiavus į pajamas vienam žmogui, gauname
1700 Lt. Ar tai daug, ar mažai- klausimas atviras. Ankstesniam ketvirtyje buvo 1500 Lt/keleiviui.
Beje, niekad neteko matyti Novaturo arba Lietuviško TezTour’o apyvartos su keleiviu skaičium.
http://vz.lt/rss/straipsnis/2010/01/19/Star1_Holidays_antraji_veiklos_ketvirti_sekesi_prasci2
Iš visų keliaujančių verslininkų Lietuvoje verslo klase skrenda tik 1,5% verslininkų (iš bendro keleivių skaičiaus VNO verslo klase skrenda nepilnas 1%).
Į London City oro uostą iš Vilniaus skrenda ~20 žmonių į vieną pusę per mėnesį.
Į Heathrow srautas yra ženklesnis, po 500-600 keleivių iš VNO per mėnesį į vieną pusę. Tačiau iš jų didelė dalis yra srautas long-haul’ui, o ne verslo srautas į Londoną.
Čia problema, kad ne visi skrendantys verslo tikslais yra aukšto rango vadovai, kurie dažniausiai keliauja verslo klase (ne tik dėl patogumo ir kad gali sau tai leisti).
Šiaip tai pažiūrėjus į Talino kainas, kilo mintis gal apsimokėtų į ten traukinį paleist. Pagal laiką kelionė ilgesnė, bet ten įmanoma nuvažiuot per naktį (6 val.) ir komfortas didesnis. Ir kaina būtų mažesnė už 800 Lt pirmyn-atgal..?
Būtų gerai turėti jungti su Heatrow, bet bijau, kad norinčių iš ten skraidyt neatsiras…
LHR butu super… Nors skaiciai ir sako, kad toks reisas neapsimoketu, manau per trumpa laika surinktu pakankamai keleiviu lektuvui uzpildyti… Tik ten skrendanti a/k turetu tureti code share su kazkuriuo dideliu vazeju – (BA, VS ar panasiai)
2008 metais NOVATURAS aptarnavo 200 tūkstančių ir uždirbo 116 milijonų EURŲ
P.S. Bendras NOVATURO „uždirbis” t.y. LT, LV, EE ir truputį Romunijos
Gal yra naujienu apie airBaltic VNO-LGW ?
kas neskaite..
http://vz.lt/newsletter/straipsnis/2010/01/19/Bankroto_link_leidziasi_didziausia_Azijos_oro_bendrove
@ Patikmasis – ir parsidavė lenkų fondui už super kainą. Dabar lenkų fondas galvoja, ką su šiuo nerealiu pirkiniu daryti :)
NOVATURAS yra pelnigiausias kelionių organizatorius Baltijos šalyse ….
AirBaltic sumažino skrydžių iš Vilniaus į Miuncheną.
@Vytautas-NT: Traukinys į Taliną yra tokia pat fantastika, kaip lėktuvas į Tokiją. Net Lietuvos ir Latvijos geležinkeliai dėl traukinio Vilnius-Ryga jau kiek metų nesugeba susitarti.
Star1 jau atlyginimu nebemoka…
@CEMENTAS air/holidays/group?
Hmm, taip norisi tiketis, kad pratemps sia sunkia ziema…
Jei tikėt Patikimuoju, „Novaturas” uždirbo 580 EUR iš keleivio vidutiniškai. Rezultatas tikrai neblogas (2006Lt/Keleiviui).
Traukinio į Ryga neatidaro ne tik dėl biurokratinių kliūčių, bet ir nepakankamo srauto. Dabar visą srautą perėmė autobusai, kurių yra gana nemažai be to, jie dažnumu apima platų laiko spektrą.
Aišku geležinkelis gali įlįst į šį segmentą ir bandyt perimt dalį keleivių.
Jei nuvažiuotų iki Rygos, nuvažiuotų ir iki Talino.
Beje, čia pasiūla daug mažesnė (autobusais).
Kitas dalykas- traukinys gali pasiūlyt didesnį komfortą už autobusą (sako yra miegamų, bet jais važiuoti neteko).
Dabar kas link AirBaltic- Miuncheną mažina. Ar tai reiškia, kad srautą įvertino perdaug optimistiškai (pradžiai) ar tai reiškia, kad jie iš tos krypties pamažu irgi traukiasi…
Cementas,
Is ko spendziate, kad Star1 darbuotojams atlyginimu nebemoka?
Vilniaus oro uoste sulaikytas keleivis su sprogmenimis
http://www.alfa.lt/straipsnis/10310269/?Vilniaus.oro.uoste.sulaikytas.keleivis.su.sprogmenimis=2010-01-19_16-22
Kazkaip labiau panasu i saugumo tarnybos budrumo patikrinima, kaip tai buvo Slovakijoj …
Kokias MUC dienas nuima?
Lenkų LOT nuo gegužės 10 vėl skraidys į Taliną.
@Aurelija – antradienius.
@Vytautas NT šiap dauguma viešbūčių atitinkančių gerą kokybę, gera kaina yra apie 2800/900 Lt
Taj labai normalu pvz.: Viešbūtis Turkijoje Beleke ADAM & EVE kainuoja nuo 5.5 tūkst(sezono metu). Bet aišku yra ir už 800lt su viskuo. Tas 2006 Lt yra vidurki ta va sudėkim
5500
800
////
2
=====
3150
Plačiau apie incidentą VNO:
„Tai buvo imitacinis garsinis šovinys ir du į granatų sprogdiklius panašūs daiktai. Tai – tiesiog karinės šiukšlės. Jas vežėsi jaunas Norvegijoje gyvenantis lietuvis. Jo amžius – tarp 20 ir 30 metų. Manau, žmogus tiesiog nepagalvojo apie tai, ką galima skraidinti lėktuvu, ir ko ne”, – sakė pareigūnas.
Iš čia: http://www.lrytas.lt/-12639114051262390804-vilniaus-oro-uoste-sulaikytas-šaudmenų-ir-sprogstamųjų-medžiagų-turėjęs-keleivis-papildyta.htm
Jei tikėt patikimuoju, tai Novaturas irgi ne ką uždirbo, nors daugiau už Star1 Holidays…
Nors vėl lyginimas labai netikslus. Nes po ta suma slepiasi ne tik Turkija, bet ir Tunisas, Graikija, Ispanija, Bulgarija ir t.t. ir pan.
Žiūriu dabar mada visiems veržtis į Taliną. Gal tai ekonomikos atsigavimo požymis.
Gal kas nors sugebėtų įtikinti LOT dar ir į Palangą skraidyt? Tada turėtume daug maž optimalų jungčių su pasauliu variantą.
Beje, pagalvojau apie tokį originalų sprendimą Vilnius-Palanga-Amsterdamas. jei dar duotų kas dotaciją vidiniam reisui, gal skraidyt apsimokėtų?
Keletas pastebejimu. Suprantu, kad verslo srautas i Londona yra panasus kaip ir i Talina, na bet vis tiek juk skrendama i pasaulinio lygio verslo centra, tad keleiviu vis tiek salyginai kaip ir mazoka. Traukinys i Ryga ar net Talina – tai jokia ne fantastika ir priklauso tik nuo keleiviu srauto. Butu traukinys – manau uzsipildytu (idejus tam tikru rinkodaros pastangu). Studiju laikais esu daugybe kartu vaziaves tiesiog spontaniskai. Manau ir dabar atsirastu keleiviu… Zymiai patogiau traukiniu nei autobusu. Na, o is Kauno per Ryga skraido tie kam maziau rupi kaina ir tinka jungimai (pvz-keleiviai is uzsienio skrendantys i Kauna ir atgal). Is tiesu – jungimu zymiai maziau nei is Vilniaus, o kaina – visuomet 200-300 didesne, tad netgi vaziuojant automobiliu ir ji paliekant VNO parkinge iseina daugmaz tas pats. O jei dar vaziuoji ne vienas tai tiesiog ranka nekyla permoketi… Beje, del verslo klases tai LT tiesiog nera kulturos, kuri reikalauja skristi verslo klase. Net ir tais laikais kai verslo klase buvo visuose reisuose joje budavo beveik vien uzsienieciai, tuo tarpu net ir stambiausiu LT imoniu vadovai bei akcininkai skrisdavo ekonomine. Daugybe kartu esu tuo isitikines… Apskritai dabar jau galiu is patirties sakyti (kaip ilgametis intensyvus keliautojas) verslo klase trumpais atstumais (Europoje) yra prasme skristi tik tuomet kai reikalingas 100% lankstumas. Jei reikia skristi ryt is ryto, o grizti gal ryt, gal poryt, o gal grizti kitu marsrutu imi ir perki verslo klases bilieta, kad paskui galetum be sankciju grazinti ar pakeisti… Ne del maisto, business lounge ar juo labiau prestizo
Kas dėl LOT, tai jie panašu, jog kiek pavėlavę bando imtis iš aplinkinių miestų rimčiau imtis tranzito ir stipriau „užmaitinti” Varšuvos hub’ą.
Nuo vasaros tvarkaraščio LOT į VNO bus griežtai „double daily”, viso 14 kartų per savaitę, visi skrydžiai su ATR72. Gali būti, kad dabartinis atvykimas 22:20 gali būti pakeistas į vėlesnį.
Bet kad Star1 holidays perveze tik 15 000 keleiviu per 6 menesiu, tai atrodo, jog lektuvu uzpildymas tyretu buti maziau negu 50 procentu, o tai prastas uzpildymas…
Dar apie incidenta VNO:
Kaip DELFI sakė 2 policijos komisariato pareigūnai, 30-mečio lietuvio, gyvenančio Norvegijoje, kuprinėje rastas 1 imitacinis šovinys (jo iššauti neįmanoma) ir 2 mokomieji, visiškai nepavojingi sprogdikliai. Pasak pareigūnų, veidą dengiančią kepurę galima laisvai nusipirkti medžioklės reikmenų ar karinių prekių parduotuvėje. „Balvonas, o ne teroristas“, – taip keliauninką apibūdino pareigūnai.
@Kazimieras
O kaip pasiseke isskaiciuoti ta uzpildyma?
PVZ: i Girona vasara skraidino turistus su atostogu paketu ir pardavinejo tik kelione, tai pagal Star1 Holidays perveztu keleiviu skaiciu nustatyti Star1 airlines lektuvu uzpildyma regis neimanoma…
Kodėl 15000 keleivių reiškia, kad užpildymas mažiau 50 proc? Gal jie tiesiog atšaukė dalį reisų? Arba pardavė dalį vietų kitiems.
Šiaip LOT atveju Palanga būtų gana logiška- skristi gana netoli. Ir konkurentų ne per daugiausia…
O dabar toks lyrinis nukrypimas. Kaip žinia AirFrance pradėjo naudot A380 skrydžiams į Niujorką. Ar tai turėjo įtakoms bilietų kainoms į mažesnę pusę.
Įdomiausia, kad didžiausias A380 pirkėjas yra Emirates. Nepanašu, kad pas juos būtų kosminiai keleivių srautai. Ar jie įma lėktuvus su labai didelėm verslo ir First klasėm, kad skraidyt penkiom žvaigždėm?
Joo, pas juos verslo klase nereali turetu but, kazkur turejau pps faila, kaip ten viskas irengta…
Bet jų kainos taj ….. Iš Tulūzos į Vilnių VIENA PUSĖ 4566 Sausio 31
@ Vytautas-NT – geriau paziurek ka siulo Singapore airlines A380, ten sukure nauja klase – BEYOND THE FIRST, ten is vis kosmosas :) O Emyrates ar Qatar airways uzsakineja ne todel, kad labai strategavo, bet kad tikejosi, jog turedami daugiau capacity pavyks periimti srautus
Tas srautų perėmimas toks savotiškas dalykas. Nes kurį laiką reikėtų varyti dempingą, kad persiviliot keleivius. Ir ne faktas, kad konkurentai lengvai pasiduotų, o pakėlus kainas nekristų srautai.
Įdomu kada pirmą turistinį A380 paleis. Kai kuriose šalyse jis turėtų būt itin efektyvus į visokius kanarus ir pan. skraidint.
Kas link Tulūzos, tai dažnai Europoj tarp taškų A ir B ga;ima rast labai astronominių kainų. Ypač sausio 31…
Artimųjų rytų miestų labai patogi geografinė padėtis. Gali formuoti tranzitą Europa-Australija, Europa-Pietryčių/Pietų Azija, Europa-Rytų Afrika, Pietų/Pietryčių Azija-Afrika, Pietų Azija-Pietų Amerika – plius dar tranzitas į mažesnius Artimųjų Rytų miestus iš įvairių regionų. Tų avialinijų ir kaštai gali būti mažesni (be kita ko ir dėl profsąjungų nebuvimo), ir skrydžiai trumpesni. Tai prisirenka žmonių į reisus, o dideli lėktuvai reiškia mažesnius kaštus.
Turėjau omeny, kad dideli lėktuvai paprastai reiškia mažesnius kaštus vienam keleiviui (esant analogiškam užpildymo procentui).
Čia pigiausia kaina tarp Sausio 27-04 Vasario
Kas liečia A380 naudojimą, tai šiuo metu „Air France” naudoja daugiausia kėdžių prigrūstus A380 – talpina 538 žmones. Lyginant su Emirates ar Singapore, tai padaryta sumažintos Business ir First klasių kaina, bet kartu ir komforto ekonominėje klasėje kaina. Pavyzdys, jog ir europiniai „legacy” vežėjai pamažu mokosi iš „low-cost”.
A380 naudojimas Paryžius-Niujorkas maršrute kainų nepaveikė. Laisvoje rinkoje kaštai ir pardavimo kaina mažai ką turi bebdro: kainos yra tokios, už kiek gali konkuruoti ir kiek keleiviai sutinka mokėti. Galbūt AirFrance kaštų bazė sumažėjo, tačiau jeigu kainos mažinti nėra prasmės, jeigu keleiviai ir anksčiau sutiko mokėti tokią kainą, o dabar dar papildomai bent metus veiks papildomas „noro išbandyti A380” efektas.
Žiūrint į A380 rezervacijų sąrašą, tai nematyti, kas iš užsakovų galėtų naudoti vien tik ekonominės klasės išdėstymą, tai spėju be kokių 2015 metų 850 vietų lėktuvo nepamatysime.
A380 neitakoja kainu, kol i Niujorka yra vieno vezejo skraidantis vienas lektuvas. Beje B747 pagal kastus labai skiriasi nuo A380? Nes nebent sie lektuvai gali kainas paveikt.
Aisku dar yra lektuvo isigijimo kastai,kuriuos reikia kazkaip padengt.
Siaip manau Air France A380 ekonominej klasej erdves vistiek bus daugiau, nei Ryanair.
beje klausimas-kodel Ryanair is Afrikos skraido tik i Maroka? Ar tik su juo yra Atviro dangaus sutartis?
Kitas klausimas-ar yra prasme ilgint VNO taka? Pasiziurejus i DUB, tai ten tako ilgis nevirsija 2700m, nors leidziasi nemazai ilgo nuotolio lektuvu. Ir su dviem takais jie aptarnauja virs 20 mln keleiviu.
Kiek žinau pirmasis vien ekonominės klasės A380 planuojamas pristatyti 2014 metais Air Austral kompanijai, 840 vietų :) – http://www.reuters.com/article/idUSLH68995020091117
O del VNO tako ilginimo aš nematau tam jokio reikalo. Užtenka pažiūrėti į Rygos pavyzdį, kiek skrydžių per paskutinius metus reikėjo pasinaudoti prailginto tako visu ilgiu? Man rodos ant vienos rankos pirštų galima suskaičiuoti tokios skrydžius. Aš asmeniškai žinau tik vieną tokį skrydį, 2009 metų rugpjūtį, kai JAL Boeing 747 skraidino vieną japonų turistų grupę atgal į Japoniją iš Rygos. Ar dėl to apsimokėjo sukišti tiek daug milijonų?
Nors latviams tas ilginimas gal dar buvo svarbus, nes jie neturi kitų oro uostų su ilgais takais, o mes lietuvoje be VNO dar gi turim kitus du oro uostus su >3km ilgio takais.
Tuo tarpu patvirtintas JAL bankrotas (labiau panašus į Lietuvišką restruktūrizaciją):
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/8466997.stm
Air Baltic ketvirtadienį planuoja pranešti apie dvi naujas kryptis ne Europoje. Gal planuoja atidaryt RIX – JFK arba RIX – Afrikos Šiaurė. mhm…
airBaltic vėl Facebook’e užsiminė apie dvi naujas kryptis – abi ne į Europą. Tai matyt ne iš VNO bus.
Su jų galimybėmis tai gali būti Šiaurės Afrika (Marokas), arba Persijos įlanka (pvz. AbuDabis) arba centrinė Azija/Sibiras (pvz. Astana, Aktau, Biškekas, Ekaterinburgas)
Speju, kad bus AMANAS, TEHERANAS arba LAHORE… jei su B757, jei su B737 tai bus RUSIJOS miestai…
Mmm, su savo kasmetiniu skrydžiu poilsio, pažintiniu tikslu per Vieną iškrentu iš konteksto. Keista, kad tiek mažai (pagal pateiktą piešinuką nulis :) ) pažintinių skrydžių per Vieną, gi Ženeva ar Nica dažnai (dažniausiai?) pigiausias variantas per Vieną. O dar prisimenant, kad Airbaltic kartais turi net tiesioginį skrydį į Nicą (kas turbūt rodo, kad visgi yra skrendančių), tai visai keista. Gal aš kažkaip ne taip skydžių ieškau kaip dauguma keliaujančių:)
Gali grąžinti vėl Baku, Jerevaną…
Baku ir Jerevanas turi labai neaisku statusa- tai dar gali but laikoma Europa. Tehrano atveju,tai labai keistas spendimas- is kur keleiviai is ten (pabegeliai) ir i ten, jei Iranui vizu reikia. Per didele specifika.
Beje, su B757 iki Delio gal net nuskrist sugebetu.
Keleiviai iš Teherano – nebent jungiamieji į Skandinavijos kaimus, emigrantų srautas. Nors abejoju, ar mažesniuose miestuose jų ten taip jau daug. O ir su įdirbiu ne kas.
Galvoju, kad realiausia butu siaures Afrika: Cairo arba Casablanca…
Nors gali ir atimuosius rytus bandyti Beirutas, gal pietine Turkija?
O nebus taip, kad atidarys VNO – IST?
AirBaltic gi kai kurias čarterines kryptis kaip reguliarias pardavinėja (kaip kad Hurgadą). Manau gali laisvai ir kokią Antaliją pradėt pardavinėt (bent praeitą vasarą jie ten čarteriniais reisais skraidė).
@Pranas
taip ir bus! Viena is tu 2 krypciu ir bus Antalija…
@Simonas
EI reisas atsauktas del streiko DUB ar kazkokiu kitu priezasciu?
Cia info, kas negirdejot del streiko:
Aer Lingus flight disruption at Dublin, Shannon and Cork Airports
Aer Lingus has cancelled a number of scheduled flights from Dublin, Cork and Shannon airports to the UK and Continental Europe on Wednesday 20th January, as a result of industrial action within the Irish Aviation Authority (IAA).
Šitie Air Traffic Control asilai nusprendė streikuoti 4 valandas, taip reiklalaudami 6proc pakelti jų atlyginimą, kuris ir taip sieka €160.000 per metus.
tai kad jie kovoja uz savo teises ir nesileidzia mindomi kaip pvz lietuviai, ju asilais nepadaro.
kas del AirBalic skrydziu – i Middle East, manau, tikrai nieko nebus, nes ir taip i Dubaju nelabai keleivius surenka.
Taip, EI reisas iš Dublino šiandien atšauktas dėl streiko.
@Valdininkas
Na gaunant toki atlyginima streikuoti, tai cia jau lazdos perlenkimas… 13K per men., cia jau ir Airijos maseliu labai geri pinigai, tai nezinau ar ten labai jau ju tos teises paminamos… Greiciausiai ir be algos turi ivairiu lengvatu…
Praeitą savaitę, beje, streikavo ir Prancūzijos „air traffic control” darbuotojai. Pats asmeniškai tai patyriau, nes teko nakčiai likti Amsterdame (nepavyko iš Barselonos KLM lėktuvui nuskristi laiku į AMS).
Streikai yra jau tokia Vakarų ekonomikos ypatybė. O kad jų daugėja, ženklas, jog Vakaruose ekonomika pajudėjo aukštyn.
O Ryanair skrydžiui Ryga-Dublinas-Ryga, Dublino oro uosto mokesčiai visomis dienomis 51,55LVL. Puoliau tikrinti naujienas, gal jau įvyko lato devalvacija? :)
Dar pastaba Patikimajam. Iš Tulūzos į Vilnių galima nuskrist galima nuskrist į vieną pusę su Lufthansa AirBaltic už 760 Lt. O su CSA už 1693 Lt. Tikrai ne 4566 Lt. Nors, aišku ne AirFrance.
Tenka pastebėt, kad atsiradus Miunchenui, vėl atsirado nemažai jungčių gerom kainom.
Labai gaila, kad į Miuncheną Lufthansa neskraido. Nors iš kitos pusės AirBaltic gali kabintis ir su kitais vežėjais iš Miuncheno.
Nes Miunchenas labai gerai Frankfutą papildo…
Tuo tarpu Lufthansa reklamuoja savo pirma A380. Jei tikėt jų puslapių, jame bus 200 vietų daugiau, nei B747. panašu, kad šiuo lėktuvu jie užims Heatrow oro uostą, kad dar dalį keleivių nukabint…
http://a380.lufthansa.com/TAKEPART/#/DE/EN/HOME
Tuo tarpu Lenjkija, matyt, galvoja parduoti LOT:
http://vz.lt/rss/straipsnis/2010/01/20/Trys_investuotojai_nori_Lenkijos_skrydziu_bendroves_LOT2
Vytautai NT kalba buvo apie LOT ir aš su juo/jais neskrisiu dėl to kad yra kelis kartus pigesnių variantų už LOT kai kuriuos jau paminėjai.
Na LOT gali neturėt geros kainos į Tulūzą. Nors šiaip galėtų imt pavyzdį iš AirBaltic. Labai egzotiška kryptis. Be to, ten Prancūzijoj dominuoja AIrFrance ir jų partneriai (CSA)…
Buvo trumpa diskusija apie Emiratas, tai galiu pasidalinti siokia tokia patirtimi. Du kartus skridau Londonas-Chennai (buves Madrasas) per Dubaju ir likau labai patenkintas tiek kokybe, tiek kaina. BA siuo reisu skrenda tiesiogiai, bet gaunasi virs 10 valandu reisas, kuris labai vargina, todel pasirinkome tik vos vos brangesni Emirates. Visi kiti vezejai bent tuo metu veze kur kas brangiau, nors aptarnavimo kokybe Emirates yra zymiai geresne, o ir lektuvai ten nauji 777, kuriuos ilguose reisuose megstu labiau nei A340 ar juo labiau 747. Ir dar: pastaruosius dvejus metus ilgus reisus visuomet perku is Londono (skrendu VNO-LON, o paskui LHR-…): taip gerokai pigiau ir zymiai patogesnis pasirinkimas. Pvz. paskutinis pirkinys birzeliui i LAX 3 suauge 2 vaikai gavosi net 6K Lt pigiau.
Viskas su tuo Vilnius-LON LHR-XXX gražu, tik kai nėra bendro bilieto kyla problemų su bagažu- tarpkontinentiniuose skrydžiuose limitai didesni, nei Europiniuose…
[…] pristačiau Vilniaus oro uosto keleivių tyrimo duomenis. Be kitą ko, šiuo tyrimu nagrinėjome, kokios papildomos paslaugos arba esamų paslaugų […]
This is very interesting! Great information and it is also very well written. I will bookmark and comeback soon.