Vilniaus oro uoste bus „Wizz Air” bazė – 8 nauji maršrutai
2011 m. balandžio 16 dieną Vilniaus oro uoste bus atidaryta 14-oji „Wizz Air” skrydžių bazė Europoje ir pirmoji Baltijos šalyse. Didžiausia žemų sąnaudų oro bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje pradės skrydžius iš Vilniaus oro uosto visiškai nauju „Airbus A320” lėktuvu 8 kryptimis.
180 vietų lėktuvu „Wizz Air” atliks 21 skrydį per savaitę į Londono Lutono, Korko, Eindhoveno, Milano Bergamo, Barselonos El Prat, Donkasterio-Šefildo Robino Hudo, Romos Fiumicino ir Stokholmo Skavsta oro uostus.
Veiklos pradžioje „Wizz Air” Vilniuje bazuos vieną lėktuvą, kuriuo ketinama pervežti daugiau nei 300 tūkst. keleivių per pirmuosius veiklos metus.
„Wizz Air” veikla Vilniaus oro uoste prasidės balandžio 16 dieną, šeštadienį, skrydžiais į Korką, Stokholmą ir Romą, sekmadienį įvyks pirmieji skrydžiai į Londoną, Milaną ir Donkasterį, pirmadienį – į Eindhoveną ir Barseloną.
Į Londoną bus skraidoma 5 kartus per savaitę, Romą ir Stokholmą – 3 kartus, kitomis kryptimis – po du kartus per savaitę.
Pagal šiuo metu paskelbtus kitų aviakompanijų planus, „Wizz Air” tiesiogiai konkuruos tik viename maršrute – iš Vilniaus į Romos Fiumicino oro uostą šiuo metu tris kartus per savaitę skraido „airBaltic”. „airBaltic” skraido pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais. Taip pat „Estonian Air” artimiausiu metu pradės skrydžius į gretimus Milano ir Stokholmo oro uostus – atitinkamai Malpensa ir Arlanda.
„Wizz Air” 2010 m. ketina pervežti 9,8 mln. keleivių, šiuo metu aviakompanija skraido 34 lėktuvais ir aptarnauja 180 maršrutų. Kompanija yra užsisakiusi dar daugiau nei 100 „Airbus A320” lėktuvų, kurie turi būti pristatyti iki 2017-ųjų.
Planuojamas „Wizz Air” skrydžių tvarkaraštis:
VNO-LTN: 06:30 – 07:20
LTN-VNO: 08:05 – 12:45
Skrydžiai vyks pirmadieniais, trečiadieniais, ketvirtadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais.
VNO-ORK: 06:00 – 07:15
ORK-VNO: 07:45 – 12:55
Skrydžiai vyks antradieniais ir šeštadieniais.
VNO-EIN: 13:30 – 14:40
EIN-VNO: 15:10 – 18:20
Skrydžiai vyks pirmadieniais ir penktadieniais.
VNO-NYO: 13:30 – 13:50
NYO-VNO: 14:35 – 17:05
Skrydžiai vyks antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais
VNO-BGY: 13:30 – 14:55
BGY-VNO: 15:25 – 18:45
Skrydžiai vyks trečiadieniais ir sekmadieniais.
VNO-BCN: 18:55 – 21:15
BCN-VNO: 21:50 – 02:10
Skrydžiai vyks pirmadieniais ir penktadieniais.
VNO-FCO: 17:35 – 19:25
FCO-VNO: 20:00 – 23:50
Skrydžiai vyks antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais.
VNO-DSA: 19:20 – 19:55
DSA-VNO: 20:25 – 00:55
Skrydžiai vyks trečiadieniais ir sekmadieniais.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
178 komentarai
Leave a reply
Nu va, uždanga pasikėlė ;]
keistoka, kad Oslo nera tarp krypciu. kartais ne labiau uz Skavsta apsimoketu?
grazu :)
Keista kad nėra rytų europos :
Beje, kaip viskas korektiškai atlikta – post’as įdėtas lygiai 11.00, kada startavo spaudos konferencija SM. Simonai, galėjai bent 10 minučių anksčiau ;]
Konferencija startavo 11:03
Dar tik pradzia, bet jau geru minciu vengrai pasake:)
@skraidytojas – įtariu galėjo prasti Oslo rezultatai iš Rygos atbaidyti.
Džiugu matyti Korką ir Donkasterį.
Nustebino konkuruodami Romos kryptyje, bet manau jie tikisi (ir pakankamai pagrįstai) airBaltic iš jos išstumti, plius srautus joje tikrai galima išauginti geras kainas pasiūlius.
Barselona ir Eindhovenas irgi gerai. O krypčių į Vokietiją nebuvimą turbūt galima paaiškint būsimais mokesčiais ir didele konkurencija iš Ryanair pusės.
:))) labai ačiū Wizzair už Eindhoveną :) o nuo kada bilietus pardavinės?
Pjaus Estonian Air
Sako kad bilietai jau nuo siandien – kainos 15 eurų/53 litai
Bus ir stiuardesiu ir pilotu lietuviu, tiksliau „suteiksime jiem sansa”
Smagu, kris Ryanair kainos į Milaną. Barsa taip pat labai geras pasirinkimas, nes skrenda į pagrindinį oro uostą. Laukiam kainų
Bilietus pradėjo 11 val pardavinėti, turbut pagal Simono posto laiką :)
Sakyciau labai labai atsargus ir apskaiciuotas krypciu pasirinkimas. Nera Rytu krypciu, konkreciai Budapesto, tai vel rodo labai dideli atsarguma. Blogai, kad nera Budapesto. Na, lieka viltis, kad po metu-dvieju prides Vilniui dar viena lektuva , prides krypciu ir patankins grafika. Erdves pletimuisi tikrai yra. Gaila, kad nera Vokietijos,-didziulis potencialas neisnaudojamas. Bet gal tai sansas VNO padirbeti su Air Berlin ?
Speju laukt reika atsako is Ryanair, bet dziugu kad Roma bei Stoholma idejo o daugiau maziau visa kita konkuruos su KUN, o kadangi skelbia kad lektuvas bus naujas tai tikrai jiems ju truksta ir gal butu bazave du bet tesiog neturi ka bazuoti.
Wizz puslapyje VNO dar nėr
wizzair puslapy bilietu is VNO dar nera.
Dar Vilniaus nera, bilietu negalima pirkti ju online booking sistemoje .
Wizair patvirtino, tai kad jie skraido is Rytu i Vakarus, su keliom isimtimis siaure-pietus
Matyt, kol Wizzair patys nepaskelbs savo spaudos pranesimo, tol ir Vilniaus nebus ju sistemoje. Reikia tiketis siandien tai ivyks.
Cia vadovas reikia pamelavo, kad jau pardavineja bilietus:) Gal 11 val. Vengrijos laiku prades:)
Labai idomus straipsnis:
Ryanair meets Wizz Air: does a merger make sense?
http://www.centreforaviation.com/news/2009/07/08/ryanair-meets-wizz-air-does-a-merger-make-sense/page1
kad dar nerodo jų tinklapyje vilniaus ir pirkti neduoda, tai kaip čia išeina? :)
Wizzair neprades ansciau laiko ir neskraidys kaledu laikotarpiu i londona ar kitus emigrantu miestus
http://wizzair.com/flights/Vilnius
Atsirado jau Vilniaus skiltis pries tai nebuvo dar
Perklausiau – sake turejo pardeti tuo metu, kai prasidejo konferencija. Nezinau kodel nepradejo. Reikia palaukti kelias minutes.
Daugiau info is konf veliau:)
@Is konferencijos Fain , rasyk daugiau, cituok , laukiam !!!!
neužmiegam ant laurų ir laukiam naujų kompanijų VNO
@Is konferencijos
Paklausk, jei spesi, kodel nera Budapesto !
„Tai pirmas žinsnis, priklausomai nuo to, kaip viskas vystys, kokie bus rezultatai, mes koreguosime savo planus”, – sako oro bendrovės „Wizz Air” vadovas Josephas Varadis.
Vilnius atsirado Wikipedia Wizzair puslapyje –
http://en.wikipedia.org/wiki/Wizz_Air
Jau yra bilietų http://wizzair.com/flights/Vilnius
Kol kas tik uzrasas. kai bandai pirkti pasirodo:
System Error
We are sorry for the inconvenience. There has been a problem with the database. An internal error has occurred, or there may be too many users on the server.
Please try again later.
jau pardavineja
VNO psirode ant Wizz destination map :)
Going Out
VNO >> BCN (Web)
1 Adult @ 49.99 EUR 49.99 EUR
Taxes / Fees 0.00 EUR
Coming Back
BCN >> VNO (Web)
1 Adult @ 43.17 EUR 43.17 EUR
Taxes / Fees [details] 6.82 EUR
109 eur atsikaitant visa kortele sakyciau normali kaina
Flights to Spain, Barcelona from Vilnius from EUR 32.49
Flights to United Kingdom, Doncaster/Sheffield from Vilnius from EUR 22.49
Flights to United Kingdom, London Luton from Vilnius from EUR 22.49
Flights to Ireland, Cork from Vilnius from EUR 32.49
Flights to Italy, Milan from Vilnius from EUR 22.49
Flights to Italy, Rome Fiumicino from Vilnius from EUR 22.49
Flights to Netherlands, Eindhoven from Vilnius from EUR 22.49
Flights to Sweden, Stockholm Skavsta from Vilnius from EUR 12.49
Vilnius atsirado, bilietai yra. Dabar truksta tik lietuviu kalba puslapio –
http://wizzair.com/?language=LT
Balandzio 17d. i LTN radau uz 19.99 EUR :)
Already Christmas Eve in Lithuania!
Pigiausi skrudziai is Italijos i Rumunija,- nuo 3 Eur :
https://wizzair.com/cheap-flights-from/IT/?language=EN
dziaugiuosi kaip mazas vaikas uboj uboj :) kaip faina :)
Tikekimes ju pazadas islaikyti zemas kainas i Londona neliks vien tik pazadu
„Vilniuje bus įkurta bazė, tai ne vien tik skydžiai iš oro uosto. Dar niekada savo karjeroje neuždarėme bazių”, – sako p. Varadis.
Masiulis apie BAS:
Balandį Vilniuje veiklą turėtų pradėti dar viena bendrovė – „airBaltic“ savininkų įkurta „Baltic aviation systems“ (BAS) .
„BAS jau rengia dokumentus, reikalingus licencijai gauti ir artimiausiu metu ruošiasi juos pateikti CAA. Jie savo ketinimų tikrai neatsisako“, – patikino E.Masiulis.
Paklaustas ar TVOU nebus šioms bendrovėms per ankšta ministras pareiškė, kad tai nuspręsti paliekama konkurencijai. Esą pati rinka nuspręs, kaip seksis skrydžių bendrovėms.
The Ryanair announced today the 30% cut in flights and the loss of 1 million passengers at Frankfurt-Hahn base of operations in summer 2011 as a result of the introduction of the rate of € 8 for the German government.
The company will relocate three planes. The eight who are based will hold less than 400 movements per week. The company estimates the loss of 1,000 indirect jobs in the region of 150 direct and Hahn, between pilots and crews on board.
Siaip tikrai geros kryptis, tik galetu vietoj Milano but Venecija arba kas nors is Pietu Italijos, o vietoj Barsos, kas nors is Baliaru salyno, Malaga arba Portuglijos Porto, Lisabona ar Faro. Bet siaip good visai, dziaugiuosi ir tuo, kad pigs bilietai su Ryanair i Milana :)
Wizz neveltui matyt į vokietiją nedavė maršrutų – Su jų kainomis, tas naujas mokestis taip pat labai skauda…
Tallinn Airport: announcements on new flghts coming soon
Speaking at today’s morning show on ETV, Loik said that recent announcements by Ryanair, EasyJet and Blue1 on flying to Tallinn were only a start.
http://www.balticbusinessnews.com/?PublicationId=2708167a-d623-4dc2-ad6d-f474a3553175
Pakalbėjau su Varadi, tai kiek vėliau parašysiu, kodėl nepradeda skraidyti anksčiau, dėl Budapešto ir dėl kitų dalykų.
Civilinės aviacijos administracijos (CAA) direktoriaus Kęstučio Aurylos likimas turėtų paaiškėti kitą savaitę. Tai žurnalistams trečiadienį sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
@Jurgis: The arguments of Ryanair are ridiculous. Ryanair already this year operated at a loss on many routes at Hahn bearing in mind the low (and decreasing)load factor and assuming LF 70 % as break-even: 16 destinations lower than 70 % LF.
Linkiu sekmes Wizz’ams ir tikiuosi jog neatsitiks taip kaip RIX.Beje,kokia tikimybe sulaukti RYR VNO kita vasaros sezona?
Na ka, dabar aktualiausias klausimas,- ar turesim kokiu geru naujienu VNO visa ta pusmeti iki Wizzair atejimo. BAS lygtai ruosiasi. Kas dar nusimato ar galetu buti ? Taip pat labai laukiam ziemos sezono tvarkarascio.
Small Planet galetu pradet skrist kad ir i viena Londona, kad ir Kaledom. Tuscia gi, o poreikis yra !
Estonian Air carried 12.3% more passengers in September. http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=33200
Kas nors gali priminti,kaip vokiskas mokestis bus taikomas tranzitiniams keleiviams, t.y. ar skrendant per Frankfurta mokestis bus taikomas.
[…] Vilniaus oro uoste bus “Wizz Air” bazė – 8 nauji maršrutai […]
The Austrian government announced that it will soon introduce green taxes on air transportation by a similar pattern, as has been done in Germany. The amount of tax was set at 8 Euros for passengers traveling within Europe and 40 euros for long-haul passengers.
Sveiki,
Taigi grįžau iš konferencijos. Kelios papildomos mintys ko nebuvo sakyta, ar manau nebus parašyta Lietuvos žiniasklaidoje:
1) Wizzair pabandė ir kol kas daugiau neskraidys Rytų Europos viduje, tik Rytų Europa – Vakarų Europa
2) Wizzair pabandė ir daugiau nesiųlys jungiamųjų skrydžių arba skrydžių su tarpiniu nusileidimu
3) Wizzair kuria bazes tik Rytų Europoje
4) su 3 punktu susiję ir tai, kad Wizzair neskraidys Kalėdiniu laikotarpiu iš Vilniaus į Angliją ir Airiją, nes reiktų W skrydžių, o to jie nedaro.
5) Wizzair labai džiaugiasi, kad Lietuvos vyriausybė nusprendė skatinti oro uostus, o ne turėti/kurti nacionalinę kompaniją „nes tai būtų tik pinigų švaistymas kasmet” (man asmeniškai šita mintis yra akcentas, įdomu ar kokie raštiški/žodiniai pažadai buvo ta linkme jiems)
Kas del baziu tik Rytu Europoje tiesa:
* Belgrade (from 1 April)
* Bucharest-Baneasa
* Budapest (HQ)
* Cluj-Napoca
* Gdansk
* Katowice (Largest Base)
* Kiev
* Poznan
* Prague
* Sofia
* Timişoara
* Vilnius (from 17 April)
* Warsaw
* Wroclaw
Kad neskris su tarpiniu nusileidimu arba nesiulys jungiamuju skrydziu, tai cia visiskai priesinga politika Ryanair, kurie skrenda „from nowhere to nowhere”, bet tam taske gali persesti i norima krypti. Gaila, tikejausi, kad taip gali atsirasti Budapestas ar Katowice.
@Jurgis – bet gali derint Wizz su Ryanair. Skrendi iš KUN į vieną iš bazių, o ten jau wizz’ai siūlo visokius budapeštus ir bukareštus. Nes dažnai tokie oro uostai (in the middle of nowhere) kartu naudojami tiek FR, tiek W6
Idomu, kodel is Londono i Ryga pigiau, nei is Londono i Vilniu ? Del konkurencijos Rygoj su Ryanair ?
London Luton – Riga:
starting from GBP 14.99
London Luton – Vilnius:
starting from GBP 18.99
@Jurgis
todel kad VNO kolkas niekas nepardavineja Londono tiesioginio skrydzio, tai ir naudojasi.
@Linas – vasaros sezonui gi ir airBaltic pardavinėja į Gatwicką, teoriškai yra konkurencija :)
@Pranas,bet su Wizzair apie 20-40 EUR pigiau.
Dar idomiu dalyku del VNO pletros:
Vilnius be sparnų
http://www.tiesa.com/naujienos/2337/vilnius-be-sparnu.html
Konkurencija šiuo metu įtempta, ir Vilnius dėl naujų aviakompanijų labiau konkuruoja ne su Ryga, o su Talinu.
Viena iš potencialių galimybių – norvegų „Finnair“ dairymasis, kurį oro uostą – Vilniaus ar Talino – pasirinkti. Vilniaus oro uostą į šį sąrašą „Finnair“ įtraukė plėtodama naujus ryšius su vokiečių „Air Berlin“ ir planuodama plėtrą į Aziją.
Kita tema spaudos konferencijoje verta diskusijos – klausimas Masiuliui, ar pasikeitė oro ministerijos pozicija oro uostų pozicijonavimo klausimu – kad Kaunas pigiosioms, Vilnius – „tradicinėms” oro bendrovėms. Atsakymas: iš dalies taip, keičiasi laikai. Dabar oro uostai turės uždirbti iš neaviacinių paslaugų, o tam reikalingas didesnis srautas.
@Mindaugas Va cia tai pagrindine naujiena ! Pasikeite strategija. Bet VNO vis tiek negales savo mokesciu sulygint su KUN. Tada Ryanair tikrai i VNO perbegs.
Kitaip ir negalėjo būt. Artėja rinkimai, VNO vadovauja savas žmogus. Kažkaip reikėjo sugalvot, kaip pasišildyt šlovės spinduliuose – Ryanair bazės atidarymo atgarsiai jau nutilo, o statistinis rinkėjas TIKRAI patikės, kad masiulis savom rankom atnešė Wizz į Vilnių ;]]]
Gal kas zino paie Finnair planus VNO arba TLL?
Gerai skamba keiciasi laikai…. arteja rinkimai…. o jei rinkimai vyktu kas metus ??? net baisu pagalvoti VNO uzsikistu nuo aviakompaniju.
Nelabai supratau, kas Makaraitytes rasiniu noreta pasakyti? Aptakiai papilstyta tai, ka jau tikriaus kiekviena kaimo bobute greitai supras, o del norvegu Finnair daug komentaru gal nereikia…
‘Laikai keiciasi’ reiskia ‘susimovem su savo strategija’.
Finnair ir Air Berlin bendradarbiaus pletodami pletra i Azija. Finnair cia turi gera idirbi. Kazkaip tai i ta ju pletra itraukiamas VNO. Kaip ir ar tikrai, cia klausimas ? bet jei taip atsitiktu, butu puiku. Bet, manau , i Azija vis tiek tektu skristi arba per Berlyna , arba per Helsinki. Bet gal kainos butu geros, lyg skristum tiesiai is Berlyno. Na, vienu zodziu, daug klausimu.
nuo kada Finnair yra norvegu? Finnair yra Suomijos nacionalinis vezejas 55% akciju priklauso valstybei.Ir nemanau kad isvis finnair turi kokiu nors planu VNO apart skraidymo tarp VNO ir Helsinkio.
Man stebint visą sukilusį (ne čia, šiaip Lietuvos interneto erdvėje) diskursą dėl perspektyvų ir gilesnės reikšmės, kartais keista, kaip priežastis ir pasekmes bandoma sudramatinti: rinkimai, politika, povandeninės srovės, ir vis pateikti kaip epinį SPRENDIMĄ VISIEMS LAIKAMS, kuris amžinybei iškala uoloje skrydžių kryptis, kaip koks Petras Pirmasis prakirto langą į Europą ar panašiai.
Man atrodo, viskas žymiai paprasčiau, paklausa ir pasiūla ir dėl to atsirandantys nauji pasiūlymai.
O dar mane be galo juokina – kaip ir kiekvienu panašiu atveju, kai prasideda nauji maršrutai: kiekvienai naujai krypčiai yra ant Lietuvos po 50 specialistų, kodėl ta kryptis netikusi, o reikia IŠ TIKRŲJŲ skraidyti į Rotterdamą arba kokį Aberdyną.
Lietuva yra pilna nepareikalautų route planning ir feasibility einšteinų.
@mantas Nekreipk demesio i ta parasyma norvegu „Finnair”. Klaida is nezinojimo matyt. Ziurek, ka norima pasakyti.
@Andrius O ku tu cia reaguoji i tas interneto erdvese sukilusias bangas ? Easy ! Tegu issisneka zmones, maziau itampos , agresijos bus. Interneto erdve dabar kaip viesnamis,- issikrovimui. Viskas gerai cia (Lietuvoj). Arba teisingiau pasakius,- viskas i gera ! :)
FR maršrutų ilgio palyginimas:
http://gc.kls2.com/cgi-bin/gc?PATH=kun-nyo, kun-tmp, kun-sxf, kun-gse, kun-ryg, kun-bre, kun-nrn, kun-hhn, kun-crl, kun-bgy, kun-bva, kun-stn, kun-ltn, kun-lgw, kun-bhx, kun-edi, kun-lpl, kun-brs, kun-dub
&RANGE=&PATH-COLOR=red&PATH-UNITS=mi&PATH-MINIMUM=&SPEED-GROUND=&SPEED-UNITS=kts&RANGE-STYLE=best&RANGE-COLOR=navy&MAP-STYLE=
^^užsižymėkite visą adresą, nes nukando ;)
Pasak p. Vaišvilos TVOU šiuo metu derasi su dar 10 oro linijų bendrovių. Tikėkimės, kad Wizzair yra tik pradžia :) Ir kažin kokios gi tos bendrovės yra
neišku kaip ten NYO atsiradęs, ir nėr GRO
Siūlau Palangos, Kauno ir Vilniaus oro uostuose visiškai suvienodinti visas sąlygas ir mokesčius oro bendrovėms. Kas už? :)
hehe, kad dabar RYANAIR Kaune oro uostui visai nieko nemoka už paslauga, numeta tik pusantro euro Litcargus už lėktuvo aptarnavimą.
Suvienodinus oro uosto mokesčius, deja, Kauno oro uostą tektų po mėnesio uždaryti. Jei mokesčiai būtų vienodi, tai RYANAIR perkeltų veiklą į Vilnių, o Vakarų Lietuvos emigrantams padarytų STN-PLQ ir DUB-PLQ. O nuo mokesčių dydžio priklausytų ar VNO būtų bazė ar X maršrutų.
Jei jau dabar RYANAIR svarsto ar geriau skraidyti į KUN už dyką ar už 10EUR į Vilnių, tai aišku, kad sostinės oro uostas yra daug stipresnis paklausos prasme. Aišku Kauno gerbėjai gali rėkti, jog didesniam plotui Lietuvos KUN yra patogesnis, bet, deja, lėktuvai skraido ne į plotą, o ten kur yra rinka. Ar lengviau suomiui parduoti TMP-KUN už 20EUR ar TMP-VNO už 25EUR? pamąstykite…
Deja praktika rodo, kad Lietuvos rinka apskritai yra silpna.
Tai gal visa Lietuva tik miškais apaugusi dykynė, išskyrus GARBINGĄJĮ VILNIŲ? Visoj Lietuvoj niekas negyvena, išskyrus Vilnių ir tik ten yra rinka? Nenusišnekėk, gerbiamasis, tokius realistus paprastai vadina po…
Tai gal dabar Ryanair ras lektuva ir Vilniui ? –
Ryanair leaves countries as quickly as it lands its planes! After the Irish company announced it’d leave Marseille (the low-cost Irish carrier is to close its Marseille base as a result of its dispute with French authorities), cancel some routes in Spain (the three cancelled routes are from Compostela to London, Frankfurt and Rome) it is now time of Germany to the Irish airline’s victim.
Manau jog RYR VNO tikrai bus,cia tik laiko klausimas.
@realistas – bent ankščiau Ryanair verslo modelis buvo vaizdžiai kalbant pasiūlyti TMP-SQQ (Šiauliai) už 15 eur, nesvarbu ko nori klientai. Jie visada rinkdavosi kaip pamažint kaštus, o ne gauti daugiau pajamų, net jei antras variantas gautųsi ir pelningiau. Aišku dabar laikai ir jų verslo modelis keičias, bet nemanau, kad taip staigiai jog Kauną į Vilnių keistų.
Idomu, kodel pats Wizzair dar nepaskelbe apie bazes Vilniuje atidaryma savo interneto puslapyje (jokio spaudos pranesimo ) ?
Svente VNO suprantama :D AS tik nesuprantu is kur tiek pykcio ir neapykantos kaimynui Kaune, ten gi broliai ir seses gyvena. Uzdarys Kauna, didesne dalis keleiviu i Ryga pabegs, nors aisku kiti pargris ir i Vilniu. Neisdege VNO su tradicinem kompanijom tai persimete i zaidima su pigiom, o WizzAir vaduko zodziai apie pastovuma ju isties juokingi, belieka palinketi, kad netaptu VNO pirmaja uzdaryta baze ir tiek ;)
Atsiprašau, bet tas Tomas, kuris parašė prieš mane, yra kažkoks kitas „Tomas”. Vadinkim jį „Kauno Tomu”.
Tai man vistik labai nesuprantama, kai vienu metu rėkiama, kad sąlygos nelygios, atseit VNO jos sudaromos geresnės ir tuo pačiu metu nenorima suvienodinti oro uostų mokesčių, nes bijoma, kad ryanair iš KUN perbėgs į VNO. Bet kodėl jis turėtų perbėgti? Juk gerb. Wincas ne kartą yra išvardinęs KUN privalumus: Lietuvos centras, visiems patogiau, ilgesnis takas ir t.t. Praktiškai KUN net aukšesni turėtų būti mokesčiai, nei VNO, nes juk KUN ir taip tinkamesnės sąlygos skraidyti, nei iš VNO.
Cia kazkoks tai virusas isimete del Ryanair pabegimo is Kauno i Vilniu ar panasiai :) Pabaikim. Baze yra ir liks Kaune. Niekas is Ryanair’o kitaip dar nera pasakes. VNO bando tureti viena Ryanair lektuva ir tai nesiseka. Taskas.
Jurgi, todėl ir buvo mano pasiūlymas suvienodinti mokesčius Lietuvos oro uostuose, arba net KUN juos padaryti aukštesnius, nes ten ir taip patraukliausias Lietuvos oro uostas.
Man idomiau ziureti, kad tu pigiuju bilietu –
starting from EUR 12.49 Wizzair’e pirmai skrydzio savaitei jau nebeliko. Negi taip greit ispirko ? Koks procentas ju yra ? Gal tik po du bilietus i reisa ?
O kam jums tas Ryanair Vilniuje? palikim jį Kaunui. negi 100km sunku nuvažiuoti? juolab, kad transporto yra. Aš daug labiau apsidžiaugčiau Easyjetu VNO :)
WIZZ, kaip ir daugelis žemų sąnaudų bendrovių yra įšaldžiusios plėtrą Vokietijoje, kol paaiškės, kokią įtaką naujieji mokesčiai turės keleivių srautams ir vidutinei bilietų kainai. Tai yra pagrindinė priežastis, kodėl naujų maršrutų sąraše nėra Vokietijos oro uostų. Jei mokesčio įtaka nebus labai didelė, apie naujus maršrutus iš Vokietijos WIZZ galės kalbėti pavasarį.
Šiaip WIZZ praktikuoja skraidymą W tipo maršrutais. Pvz., iš LTN oro uosto (kuris nėra bazė), skraido į daugybę oro uostų, kurie nėra bazės. Trys kryptys į Rygą buvo pradėtos W tipo maršrutais su lėktuvais, bazuojamais Lenkijoje. Kadangi WIZZ Lenkijoje turi nemažai bazių, tai patogu vykdyti maršrutus ir į Vilnių su Lenkijoje bazuojamais lėktuvais. Dėl to, esu tikras, jog jeigu kai kurie maršrutai pasirodys paklausūs, galime sulaukti „frequency” didinimo lėktuvais iš kitų bazių.
Vat Micheal Oleary pradeda grasinti Vokietijai:
http://www.tagesschau.de/wirtschaft/ryanair138.html
Ar kas gali paaiškinti kaip bus skaičiuojami Vokietijos keleivių mokesčiai skrendant tranzitu? Iš vienos pusės skrendant kažkur (pvz. JAV) per Vokietiją ir skrendant iš Vokietijos tranzitu kažkur toli?
Priklausomai nuo apmokestinimo schemos gal apsimokėt kurti tranzitinius oro uostus šalia jų, jei dar austrai paseks jų pavyzdžiu?
Aišku 30 EUR ekonomija nėra didelis dalykas, bet gal kažkur tai turėtų įtakos…
Įdomu kas kur perskaitė, kad VNO derasi dar su 10 bendrovių?
Gal atsiras tokių, kurie startuos Kalėdų laikotarpiu?
Kas stabdė Wizz nuo atėjimo į Vilnių anksčiau? Lėktuvų nebuvimas? Ar jiems pasiūlė dar mažesnius mokesčius? Ar jie startuoja tik vasaros sezono pradžioj, o tada gąsdino AirBaltic buvimas?
Kas link Kauno, tai Ryanair ten neblogai jaučiasi. Iš esmės didžiausias Vilniaus privalumas- remonto bazės buvimas. pagerinus susisiekimą su Kaunu- didesnės problemos iš Kauno atsirasti Vilniuje nematau. Juolab, kad Ryanair keleiviai seniai pripratę iš dievo užmirštų oro uostų nusigaut kur reikia. Be to, dabar yra idealios sąlygos melžt Kauno savivaldybe. Didelių sumų neišspausi, bet dalį kaštų (pvz. reklamos) galima pasidengt…
Dabar klausimas- ar Vilniuj reikia Ryanair bazės? Viena to nauda būtų, kad tai automatiška reiškia, bent 5 naujas kryptis arba dar daugiau (Wizz pavyzdžiu). Iš kitos pusės Talino atvejis parodė, kad be jokios bazės galima galima turėt kelias Ryanair kryptis. Kitas dalykas, kad bazės atidarymui Ryanair reikalauja itin didelių nuolaidų, ką patvirtina faktas, jog nei Taline, nei Rygoj bazių neatsiranda.
Iš esmės Vilniuj būtų gerai gaut keletą Ryanair skrydžių į kelis taškus. Tik atsižvelgiant į jų karą su Airija, UK, Vokietiją ir iš dalies net Prancūzija- (dar turint minty nekonkuravimą su Kaunu) variantų skaičius nėra jau toks didelis.
Aišku, žiema pasijus Ryanair lėktuvų perteklius, dėl naujausių karų. Todėl tikiu, kad bent vienas lėktuvas turėtų Lietuvai kliūt.
Didžiausia mistika, tai gandas apie Finnair/AirBerlin. Kokia prasmė jiems kurtis Taline? maždaug 50 km nuo Helsinkio? Nebent Finnair norėtų įgyvendint planą papjaut Estonian, kaip AirBaltic (tačiau ir aniem šis reikalas neišdegė).
Vilnius šiuo požiūriu tuštesnis- Talino takas ilgesnis…
Pabaigai- lyrinis nukrypimas. Jei M.Laiviui labai pasiseks, tai jis gali startuot su Star1 atgaivinimu anksčiau, nei Wizz su skrydžiais iš Vilniaus, bet, aišku, toliau laukia žiauri konkurencija (tiesa bet kokiu atveju jei jau sugebės atsikurt- turės ir stiprų finansinį užnugarį)…
Midaugas teigė, kad Wizz W tipo maršrutais neskraido? Wikipedia teigia, kad Londonas-Lutonas yra Wizzair bazė?
Kas klysta?
Ką mes galėtumėm turėt Londonui-Gatwick’ui? Realumo prasme? EasyJet, Aerlingus ar BA?
@Vytautas-NT,Del LGW,tai mes turesime BT,labai realiai :)
Su tuo BT neaišku kas bus. Iki to laiko turi arba BAS kažką iškrėst, arba nieko nebūt.
Beje, kodėl Wizz nebijo BAS, nes kol kas tai skraidytojas tik su pavadinimu be lėktuvų, krypčių ir tik su pažadais.
Dar toks klausimas pirmiausia Simonui- O kaip Estonian išnaudos savo Vilniuje bazuojama B737? Ar 2 1/7 skrydžio per dieną yra viskas ką jie gali iš to išspausti?
@Simonas
@Vytautas-NT
Patikslinsiu šiek tiek – W jie skaraido ir taip yra Rygoje (nei Luton, nei Torp nera bazės). Varadi labiau klausiau kokia tikimybė dėl Londono/Airijos dar šią žiemą. Tai sakė jokios, nes W skrydžių vidurį sezono tikrai neatidarys (aišku visada viskas gali keisti), nes reikia daug pakeitimų daryti.
Luton nėra bazė nei Wikipedijoje, nei Wizzair pateiktoje informacijoje.
Dar klausiau, kodėl iš Rygos nuėmė Turku – sakė sezoninis maršrutas ten buvo…
Man labiausiai patinka Talino ir Vilniaus suaktyvejimas. Rygoj spengianti tyla, bet man atrodo ta tyla skausminga,- bresta airBaltic pulinys. Klausimas – kada jis pratruks ?
Na o del Star1 ir kinu kol kas jokiu ziniu, bent oficialiai. Jei kas gautusi, tai butu dar vienas idomus zaidejas. Siaip man gaila del Star1, gera ivaizdi buvo susikure, bet neturejo jokio finansinio pagrindo/bazes. Paziurekim kaip Wizzair pradejo.
Vytautai-NT, http://www.alfa.lt/straipsnis/10418244/?Vilniaus.oro.uostas.vilioja.dar.10.oro.liniju=2010-10-27_14-28 čia perskaičiau.
easyJet derasi su Vilniumi …
Taip, Turizmo departamentas ir Vilniaus savivaldybe turetu tikrai prisideti prie Vilniaus reklamavimo. Manau Vilnius bus tinkamai pristatytas ir Wizzair zurnale –
http://www.wizzmagazine.com/
Tikrai jauciasi,kad ministerijos strategija pasikeite:
„Pasak T. Vaišvilos, dabar VOU yra pasiruošęs ir kitų pigių oro linijų „atėjimui į Vilnių“.
Ka gi, tokiu atveju galime sulaukti ir daugiau geru naujienu :)
Jei Wizz butu avantiuristai, tai butu,kaip SkyEurope bankrutave anksciau. Tad tikimybe,kad jie uzsilenks nedidele, bet nuo to is mazesniu veikeju daug kas neapsaugotas.
Wizz yra geras pavyzdys, kiek daug galima padaryt su vienu lektuvu. idomu ar jie daugiau savaitiniu skrydziu uz Star1 sudejo, ar maziau?
Kitas klausimas ar kur nors Wizz praktikuoja naktinius skrydzius? Nors musu zonai kol kas priklauso tik Ukraina, Suomija ir Latvija. Bet su naktiniu skraidymu i Cork/Donkaster galima geresnius rezultatus isspaust.
idomu kokiu daznumu jie gauna naujus A320?
Jei jau i VNO ateina LCC, tai dabar VNO turetu is anksto pasirupinti kaip organizuoti airport transfer is kitu miestu. Gal tikrai pradziai su visais autobusu vezejais bandyt tartis, kad uzsuktu i VNO ? Nes tie VNO taksistai prazudys bet koki gera VNO idirbi. Ar zinot kiek sumoka uzsienieciai is viesbucio centre iki aerouosto ? 80-100 Lt ! Lietuviai gudresni, bet uzsieniecius jie „traukia” kiek begaledami. Reikia kuo skubiau sita „tabora” sutvarkyti !
Kiek skraidau per Lutona niekad nemaciau anksti ryte stovinciu Wizz lektuvu pirmieji pradeda leistis ten apie 07.00, o kad Ryanair iseis is KUN kai geri rezultatai tikrai nemanau negi eisi i kazkoki VNO kuris gali netycia pakelt mokescius juk visi supranta kad pasirasyta sutartis neapsaugo nuo mokesciu kilimo, taigi nemes kelio del takelio, o remonto angara visgi statosi KUN taigi Ryanair baze VNO tik drambliuko sapnas, nebent pora krypciu…, tikrai greiciau atsiras kokioj Krokuvoj ar RIX kur yra idirbis ir pasitikejimas oro uostu.
Visame pasaulyje kur beveik nera atkatu pries vaziuodamas su TAXI susimoki oro uosto kasoje pasakes kur reikia vaziuoti kasininkas sneka angliskai, todel nereikia lauzyti liezuvio su taksistu isedi paduodi ceki kur parasyta kur vezt ir kad sumoketa, o kadangi martono taksi yra kazka paremusi vidunais bei kudirkomis taigi niekam ideja apie vienos kasos isteigima nedaeina.
Pradziai galetu sutvarkyt viesa transporta,kaip Kaune,kad butu galima nuvaziuot iki pirmo skrydzio ir grizt po paskutinio skrydzio.
O siaip idealiu atveju reiketu gal jau ir autobuso tarp oro uostu. apie tai,kad gerai butu, jei uzsuktu tarpmiestiniai autobusai tiek i KUN, tiek i VNO. galetu pvz. vilniaus-Klaipedos ekspresas galetu uzvaziuot. Ir t.t.
Ryanair closings at Hahn: Starting January 2011 Berlin (68,3 LF). Starting April 2011: Agadir (73,4 LF), Wroclaw (62,5 LF), Gedansk (69,1 LF), Göteborg (72,3 LF), Klagenfurt (40,6 LF), Santiago de Compostela (76,5 LF), Sevilla (77,3 LF), Prague (62,1 LF).
Jei Wizzair zemelapyje nors Lietuvos konturai buvo (dabar ir Vilnius atsirado), tai easyJet zemelapyje net Lietuvos konturu nera,-tiesiog erdve susiliejusi su Baltarusija, Rusija ,stepemis etc. –
http://www.easyjet.com/asp/EN/routemap/
VNO skelbiasi derybas vedanti ir su jais, o jie zino kur tas VNO yra ?
@wincas – o pasitari su Arijandu pries cia rasydamas??;]]]
Dar vienas idomus pastebejimas. Nors easyJet i Latvija neskraido, bet latviu kalba puslapi turi –
http://www.easyjet.com/asp/lv/Rezervet/index.asp?lang=lv
Lietuviu kalba , aisku, nera.
Tai gal easyJet ruosiasi pradet skraidyt i Ryga?
jo
Visame pasaulyje yra fiksuota suma nuo oro uosto iki miesto. Pvz Stokholmo Arlanda – su bet kuriuo taksi 300 ar 400 SEK’u.
Latvių kalba ten gal 3 metus jau
Apie Easyjet – latvių kalba liko nuo to laiko, kai dar jie į Rygą skraidė…
AirBerlin puslapyje irgi staigmenos-
http://www.airberlin.com/prepage.php
Estija yra, Latvija yra ,- Lietuvos ne kvapo !
Na tikrai, kazkaip tai Lietuva visur uz zemelapio ribu ! Neegzistuojanti, nepasiekiama salis.
Kaip anglai sako: „Out of sight, out of mind !”
Įdomiai KUN atrodo iš HHN:
http://www.hahn-airport.de/default.aspx?menu=destinations&cc=en
Ten ir pats HHN įdomiai atrodo
@Ramunas, kur pasireiškia tas įdomumas?
@Ramunas Vokieciai Kauna su Kaliningradu sumaise :)
Net nepastebėjau, jog kaliningrade atsidūrė. Štai jums vokietiečių išprūsimas:)
„Kadangi tokios aviakompanijos oro uostuose veikia labai greitai – jos apsisuka per 30 min., mes turėjome išspręsti daug techninių klausimų. Ilgai derinome, kaip įleisti keleivius, kaip tikrinsime bagažą, kaip atliksime registraciją, kaip išlaipinsime ir įlaipinsime keleivius, kad tilptume į 30 min.“, – pasakojo VOU direktorius Tomas Vaišvila.
Iš tikrųjų bus įdomu kaip keleiviai judės prie lėktuvo ir kiek toli… Veš autobusai? Bus daugiau darbuotojų nurodančių kur eiti, kad nesimaišytų kitiems lėktuvams?
@Jurgis tai kad air berlin Lietuva yra :)
EasyJet latviu kalba liko nuo tu laiku, kai jie skraide i Ryga is Berlyno.
Beje, idomu ar Wizz atidarys saskaita Lietuvoje i kuria bus galima pinigus pervest?
Griztant prie EasyJet mistiskiausiai atrodo ju skraidymas i Pristina (Kosovas). Vilnius irgi galetu atsirast tik klausimas kuriuo pavidalu? gatwick, Berlin ar kazkas panasaus. gaila jie i Airijos respublika visai neskraido.
Beje, tarp kandidatu skraidyt i Vilniu turetu but italu WinJet, ne jie jau skraido i Ryga ir i Talina, tad Vilnius irgi butu logiska kryptis.
Pabaigai Wincui pastebesiu-pagal kokia logika Vilnius turetu mokescius pakelt, o Kaunas nepakelt? VNO kastus susimazino. KUN seniai i minusa dirba.Teoriskai mokesciu kelima gali padaryt tiek KUN tiek VNO.
esme tame Kad Ryanair KUN gavo isskirtines salygas, nes realiai ten yra vienintelis skraidytojas. vilniuj reikia derinti daugiau vezeju interesu.
pagrindinis saldainis-15 mln. Dalybos. Tik ar jis pakankamai nusveria mokescius-klausimas.
siaip tai paziurejus i Wizz pasiulyta skrydziu tinkla,tenka konstatuoti, kad sunkiausiai sekasi plesti skrydziu geografija. Realiai is dalies atkurti Star1 marsrutai (miestai), bet is nauju valstybiu isvis nieko neprideta. Is kitos puses Vakaru europoje Wizz geografija gana ribota, kad galetupasiulyt kazka is esmes nauja. ypac,kai Rytu europos viduje Wizz nebeskraido…
@Mindaugas
As matau:
Latvia
Liechtenstein
Luxembourg
ir
other countries …
Tai kur cia Lietuva ? Prie other countries …?
Ar pagaus verslas būsimą naudą? Autobusų išplėtimas į kitus miestus, derinamas prie skrydžių ir panašiai? Rinkti keleivius iš KUN ir vešti į VNO suderintus su Wizzairo skrydžiais ir panaašiai;)
Klausimas ar tikrai nauji skrydžiai paskatins veikti..
As nekalbu kodel turetu ar kodel ne bet sakau kad sunku butu issivaizduot kad ryanair imsis tokios avantiuros ir perkels baze is KUN kur jau 5 metus sekmingai dirba ir sutaria su vadovybe i VNO kur niekas neaisku o apie 2 baze VNO isviso sunku issivaizduot juk tai ne biudzetininku imone o zmones kurie kiekviena sprendima priima labai atsakingai nes atsako savo kailiu. Labiau tiketina EasyJeto baze VNO visgi dabar belike tik skrydziai i Hubus. As netik pasitariu su Ariandu bet dirbu KUN oro uoste atstovu S. Bartkaus forume taip pat tariuosi su Michael O’Leary ir kuriu antireklama visoms kompanijoms, kurios sukuria konkurencija ryanair. Dar klausimu yra ?
Kas vyksta VNO? Rūkas??
2010 10 27 23:25 23:15 Antalija, Turkija LLC3002 Small Planet Airlines Nukreiptasį Kaunas / SMS
2010 10 27 23:25 23:22 Kopenhaga, Danija SK 742 Scandinavian Airlines N
Nukreipti į Kauną.
Taip. 100 m.
kurio čia svajonė buvo išvysti SAS KUN’e:) tai šandien jin greičiausiai išsipildė:)
Šiaip Vilniuje tai superinis oras, tik virš oro uosto matosi koks tai debesys, o šiaip pilnatis puikiausiai šviečia.
Kalbant apie AirBerlin, tai Latvijoj jie lyg ir su AirBaltic bendradarbiauja, nors codeshare’o nėra. Nieko iš pabaltijo jų žemėlapy nėra, nors Vilniuj šis žaidėjas būtų labai įdomus, kaip turistų vežėjas. Bet aišku dabar, kai Vokietijos atsiranda nauji mokesčiai, tikėtis vokietijos vežėjų plėtros sunkiau…
Apskritai kalbos apie Ryanair bazės perkėlimą, tai yra daugiau atskirų blogo skaitytojų nuomonė. Juk oficialiai visa laiką buvo kalbama apie Antros bazės įkūrimą (net nebuvo tikslo keliamo didesnės už Kauną, t.y. užtektų vieno lėktuvo). Jau rašiau ne kartą, kad KUN bazės uždarymas nenaudingas politiškai.
Todėl aš jau iškėliau klausimą- ar ne reikėtų vietoj bazės siekti paprasčiausiai Ryanair skrydžių? Nes net 2-3 kryptys duotų nemažą keleivių skaičiaus augimą…
Kas link 30 min. aptarnavimo, tai realiausiai įsivaizduoju Rygos varianta- privaryt lėktuvą prie rankovės, o visus kraut dviem trapais per lauką. Vienintelė vieta, kur teoriškai įmanoma varyt keleivius pėsčiom- į kairę nuo terminalo (aišku reis eit pro atvykimo sale. Kadangi lėktuvas bus tik vienas, tai problemų su juo tikrai nekils…
Beje EasyJet bazę Rytų Europoje sunkiai įsivaizduoju. Jei mums ir tai pavyktų , tai čia jau galima būtų laikyt nacionaliniu pasiekimu (pigių skrydžių kraštas).
Pabaigai- įdomu ar FL technics Airbus lėktuvus jau pradėjo prižiūrėt?
Ir dar buvusiems presskonerencijoje- ar Wizz vadas paaiškino kodėl jie atidaro bazę Vilniuje, užuot grįžę į Kauną?
Beje, tais neatmenamais laikai teko paskraidyt maršrutu Varšuva Kaunas su Wizz. Dar iš Etiuda terminalo. Įspūdžiai nebuvo blogi. Tiesa visas skrydis- vos 45 min…
@Vytautas-NT Na dar visai neseniai Ryanair baze Rytu Europoj irgi buvo sunku isivaizduoti. Kodel gi nesugriovus dar vieno stereotipo ?
Kam lysti ten, kur viešpatauja Ryanair’as jeigu galima pasiimti tiek Sostinę, tiek laisvą nišą.
Siandien visa ziniasklaida pristatydama Wizzair atejima i Vilniu primine bankrutavusias flyLAL ir Star1. Bet kodel visi pamirso trecia bankrutavusia Lietuvos avia kompanija – Air Lithuania, kuri skraide is Kauno i Budapesta, Billunda, Hamburga, Malmo ir Oslo nuo 1993 iki 2004 ? Dabar tie skrydziai (jei butu) visai gerai atrodytu .
VŽ laikraštyje:
„Lietuva maža rinka, tačiau dėl patogios geografinės padėties mes matome perspektyvą pasiekti Baltarusiją” – Wizz air Vadovas.
Gal kas gali papostinti naujausio VŽ straipsnius:
1. Atskridę vengrai pradžiugino, tačiau visų problemų neišsprendė
2. Lietuvos oro erdvė pasotina ir paleidžia
Atskridę vengrai pradžiugino, tačiau visų problemų neišsprendė
Nuo balandžio skrydžius iš Vilniaus pradėsianti Vengrijos pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“ Vilniaus tarptautinio oro uosto žemėlapį žada papildyti 8 kryptimis. Geresnis šalies pasiekimas džiugina turizmo sektorių, tačiau naujas vežėjas esminių problemų esą neišspręs.
14-ą veiklos bazę Lietuvoje kuriantys vengrų oro vežėjai Vilniuje žada įsikurti ilgam. Pirmuosius skrydžius
iš Vilniaus „Wizz Air“ planuoja pradėti balandžio 16 d. Iš Vilniaus su šia oro bendrove vienu nauju orlaiviu
„Airbus A320“ bus galima tiesiogiai skraidyti 8 kryptimis.
Jau pradėta prekiauti ir bendrovės skrydžių bilietais, jie šiuo metu visomis kryptimis į vieną pusę kainuoja
nuo 14,99 EUR. Per pirmuosius veiklos metus tikimasi skraidinti daugiau nei 300.000 keleivių.
„Tai pirmas žingsnis, priklausomai nuo to, kaip plėtosis rinka, kokie bus rezultatai, mes koreguosime savo
planus“, – sako oro bendrovės „Wizz Air“ vadovas Josephas Varadis.
Bendrovė į Lietuvą žengia antrą sykį. Prieš penkerius metus vengrų vežėjai skraidino keleivius iš Kauno į
Varšuvą. Tai, pasak p. Varadžio, buvo tik bandymas norint išsiaiškinti padėtį rinkose, jų potencialą.
Skrydžiams nepasiteisinus bendrovė iš Kauno pasitraukė.
Šiuo atveju vengrų vežėjai sako matantys perspektyvų Lietuvos rinkoje ir verslą planuoja kur kas ilgesniam
laikui.
„Vilniuje bus įkurta bazė, tai ne vien tik skydžiai iš oro uosto. Dar niekada per savo karjerą neteko
uždaryti mūsų bazių“, – sako p. Varadis.
Nesudrebino
„Auga tiesioginių krypčių skaičius, kai didelė oro bendrovė, o „Wizz Air“ ir yra didelė, pradeda ilgalaikį
darbą ir įkuria savo bazę, tai rimtas ženklas ir kitoms bendrovėms, kad šiame regione viskas gerai“, – „Wizz
Air“ pranašumus ir naudą aptaria Tomas Vaišvila, TVOU generalinis direktorius.
Anot jo, neabejotinai daugės ir keleivių. Tikėtina, kad iš „Wizz Air“ žadamų 300.000 keleivių per metus –
didžioji dalis bus nauji.
„Manau, kad „Wizz Air“, kaip ir „Ryanair“ Kaune, bus rimtas katalizatorius Vilniaus oro uostui“, – sako p.
Vaišvila.
Tačiau turizmo sektoriaus bendrovės šampano šauti neskuba.
„Yra malonu, bet to džiaugsmo didelio verslas nesitiki“, – teigia Danutė Mažeikaitė, Lietuvos turizmo
asociacijos vadovė.
Pasak jos, patirtis rodo, kad „Ryanair“ vis dėlto daugiausia skraido emigravę tautiečiai, o poilsiautojai,
turistai ar verslininkai, konferencijų dalyviai mieliau renkasi gal ir brangesnius, tačiau tradicinius
vežėjus. Ponia Mažeikaitė primena ir jau seniai gvildenamą, tačiau mažai kur pajudėjusią problemą – naujų
krypčių žinomumą, esą be jo ir „Wizz Air“ skrydžiai gali susitraukti.
„Mano supratimu, reikalingas protingas balanas, nes jei Lietuvoje pigių skrydžių bendrovės išstums
tradicines, jei Vilnius nefigūruos tarp „Lufthansos“, SAS ir kitų oro linijų skrydžių maršrutų, tai realiai
mes patys save ištremsime iš pasaulio žemėlapio. Tos bendrovės tam tikrą tęstinumą garantuoja, pigių skrydžių
bendrovės gana dažnai keičia savo planus“, – anksčiau VŽ abejones yra išsakęs ir Andrius Sideravičius,
„West Express“ įmonių grupės produktų vystymo direktorius.
Po metų
TVOU ir Susisiekimo ministerija neslepia, kad darbas siekiant pritraukti daugiau oro bendrovių vyksta nuolat.
Pasak p. Vaišvilos, kviesti „Wizz Air“ dirbti Vilniuje pradėta kiek daugiau nei prieš metus.
„Pirmas klausimas buvo kaina. Mes prieš dvejus metus oro bendrovėms kainavome labai brangiai, dabar paslaugas
atpiginome. Ir šiuo metu ties tuo dirbame, matome nemažai erdvės ir stengiamės kitąmet siūlyti dar mažesnes
kainas“, – derybų klausimus aptaria TVOU generalinis direktorius.
Pasak jo, kad „Wizz Air“ skraidytų iš Vilniaus, teko nuo 50 min. iki 30 min. sutrumpinti laiką, per kurį oro
uoste nusileidęs lėktuvas galėtų vėl pakilti nauja kryptimi.
„O pagrindinis dalykas, kuris lėmė sprendimą ateiti, manau, yra šalies atsigavimas, ir tam tikros gairės, kad
ir šalis, ir aviacija lipa iš krizės. Tai idealios sąlygos pradėti darbą. Dėl to ir priimtas sprendimas
atidaryti ne keletą krypčių, o iškart, kas būna retai jų istorijoje, iš karto atidaryti visą bazę“, – tikina
p. Vaišvila.
„Wizz Air“ vadovas pasakoja, kad įkurti bazę Vilniuje, be žemų kainų, paskatino ir gera Vilniaus geografinė
padėtis.
„Lietuva – maža rinka, tačiau dėl Vilniaus vietos matome perspektyvą pasiekti Baltarusiją. Mes suprantame,
kad Baltarusija yra kol kas gana uždara, žmonės šiuo metu nekeliauja labai laisvai, tačiau laikui bėgant, po
truputį tai, manau, keisis“, – pažymi jis.
Pasak p. Varadžio, sveikintinas ir Lietuvos sprendimas neturėti nacionalinių oro linijų, tokių, kurių
veikloje dalyvautų pati Vyriausybė. Pasak jo, mokantis iš istorijos, tokios bendrovės valstybėms neapsimoka,
jas šalis turi nuolat finansiškai palaikyti, o be jų rinka tik efektyvesnė.
Šiuo metu „Wizz Air“ turi 12 bazių 6 Vidurio ir Rytų Europos valstybėse. Kitų metų balandį „Wizz Air“ žada
atidaryti 13-ą veiklos bazę Belgrade (Serbija). Bendrovėje šiuo metu iš viso dirba 1.300 darbuotojų. Bendrovė
34 „Airbus“ lėktuvais skraido 180 kryptimis į 21 šalį.
Pirmuosius skrydžius iš Vilniaus „Wizz Air“ planuoja pradėti balandžio 16 d.
VŽ komentarai
Jozsefas Varadis, „Wizz Air“ generalinis direktorius, sveikina Lietuvos sprendimą neturėti nacionalinių oro
linijų, tokių, kurių veikloje dalyvautų pati Vyriausybė. Pasak jo, mokantis iš istorijos, tokios bendrovės
valstybėms neapsimoka, jas šalis turi nuolat finansiškai palaikyti, o be jų rinka tik efektyvesnė.
Tomas Vaišvila, TVOU generalinis direktorius: „Plečiasi tiesioginių krypčių skaičius, kai didelė oro
bendrovė, o „Wizz Air“ ir yra didelė, pradeda ilgalaikį darbą ir įkuria bazę, tai rimtas ženklas ir kitoms
bendrovėms, kad šiame regione viskas gerai.“
VŽ nuomonė
Eligijus Masiulis, susisiekimo ministras
Per šių metų 9 mėnesius, palyginti su pernai, keleivių skaičius tarptautiniame Vilniaus oro uoste (TVOU)
paaugo 9%. Pačių skrydžių skaičius padidėjo 20%, įskaitant užsakomuosius ir krovininius. Tai rodo, kad
lėktuvų užpildymas kai kuriomis kryptimis mažėja. Yra kitų institucijų, kurios atsakingos už valstybės
įvaizdį, turizmo organizavimą, šalies paslaugų reklamą, tai jų reikalas padaryti, kad tų keleivių augtų. Ir
gal ne tik jų. Aš vis dėlto pasigendu ir aktyvesnio privataus verslo indėlio. Kalbant apie „Ryanair“, Kauno
ir Kauno rajono savivaldybės rodo dideles pastangas, jų trūksta Vilniaus savivaldybei.
TVOU bus plėtojamas taip, kad jame ir pigios bendrovės turėtų savo nišą, ir jokiu būdu nepaleistume verslo
turizmo.
Turime dar pernai rengtą ispanų ekspertų studiją, kurioje išanalizuotos galimybės, kaip turėtų būti
plėtojamas aviacijos sektorius Lietuvoje.
Jų manymu, efektyviausia alternatyva ta, kuria šiuo metu ir einama – tai rinkos atvėrimas, mažinant mokesčius
ir gerinant infrastruktūros paslaugų kokybę oro uoste.
Ispanai analizavo galimybę steigti nacionalines oro linijas, tam pirmais metais reikėtų skirti 100 mln. Lt,
kad turėtume 5–7 lėktuvų bendrovę, skrendančią 20 krypčių, be to, kasmet dar reikėtų po 20–30 mln. Lt
paramai. Ir klausimas, ar po trejų metų ši bendrovė bus pajėgi atsistoti ant kojų.
VŽ info
„Wizz Air“ maršrutai
Maršrutai Skrydžiai per savaitę Skrydžių pradžia
Londonas–Lutonas 5 2011 04 17
Korkas 2 2011 04 16
Eindhovenas 2 2011 04 18
Stokholmas–Skavsta 3 2011 04 16
Milanas–Bergamo 2 2011 04 17
Roma–Fiumicino 3 2011 04 16
Barselona 2 2011 04 18
Donkasteris–Šefildas 2 2011 04 17
Šaltinis: „Wizz Air“
Lietuvos oro erdvė pasotina ir paleidžia
Kiekviena žinia apie naują skrydžių kryptį iš Vilniaus oro uosto prilygsta šventei, tačiau už spalvotų fejerverkų slepiasi liūdnesnė realybė – nėra stabilumo, be kurio nė vienas keleivis negali tikėtis, kad net ir turėdamas bilietą rytoj kur nors išskris.
Prieš dešimtmetį skrydžių iš Vilniaus oro uosto erdvę dalijosi apie 10 bendrovių, o beveik pusę jos valdė
„Lietuvos avialinijos“ (LAL). Šiemet šį pyragą po gabaliuką išsidaliję apie 20 oro bendrovių, ir jų sudėtis
nuolat kinta – pasitraukia vienos, o jų vietą užima kitos. Kiekviena nauja kryptis paskelbiama oro uosto
valdytojų pergale, tačiau su skrydžių maršrutų ilgalaikio stabilumo stoka ne kartą susidūrę keleiviai
naujomis geromis žiniomis įprato džiaugtis santūriai.
Lietuva liko viena tarp Baltijos šalių, ji yra visiškai priklausoma nuo kitų valstybių skrydžių
organizatorių. Paskutinis bandymas sukurti bent nacionalinio oro vežėjo imitaciją – „Star1 Airlines“ po metų
baigėsi jo bankrotu. „Labai skausmingi procesai mūsų aviacijoje, kai neturime nacionalinio vežėjo, nors visos
pasaulio valstybės, ypač Europos, turi jį vienokiu ar kitokiu pavidalu. Tai yra didelis nuostolis ir mūsų
ekonomikai, turizmui“, – taip prieš keletą savaičių kalbėjo prezidentė Dalia Grybauskaitė.
Eksperimentai
Ar Lietuva dar kada nors ryšis nuo nulio vėl steigti nacionalinį oro vežėją – klausimas atviras. Tikėtina,
kad bent jau šioji valdžia to nedarys, nes „Star1 Airlines“ oro linijos išgyveno metus ir nusinešė 3,5 mln.
Lt skolos keleiviams už parduotus bilietus, 1,7 mln. Lt liko skolinga jos antrinė įmonė už neįvykusias
turistines keliones. Dar rugpjūtį bendrovė skelbė „geras naujienas“ apie nuo spalio padvigubėsiantį
reguliariųjų skrydžių skaičių, o jau rugsėjį Dublino oro uoste už skolas išperkamosios nuomos bendrovei buvo
sulaikytas vienintelis „Star1 Airlines“ lėktuvas.
Tąsyk prezidentė apgailestavo, „kad taip vyksta ir kad atskiros žinybos nesugeba laiku pastebėti ir atlikti
savo darbo“. Susisiekimo ministerija, privačią nacionalinę bendrovę palaiminusi, dabar ieško, ką nubausti už
jos nepriežiūrą.
Tačiau apie tai, kokią naudą per metus gavo „Star1 Airlines“ valdę asmenys ir kokią žalą tarptautiniu mastu
patyrė valstybė, atskiro tyrimo nebus. Galvojama, kaip kompensuoti nevykusių vadybininkų padarytus nuostolius
jais patikėjusiems bendrovės klientams, tačiau realiausias variantas, kad nuostoliai bendrove pasikliovusiems
klientams taps bauda už jų pačių neapdairumą.
Šioji bendrovė buvo kuriama tuščioj vietoj – bankrutavus prieš ją buvusiam nacionaliniam vežėjui „flyLAL“. O
ši paskutinį reguliarųjį skrydį atliko pernai sausį. Tačiau sakyti, kad ji jau visiškai mirusi, būtų ne visai
tikslu – tebeveikia ir 14,95% rinkos užima tiems patiems savininkams priklausanti užsakomųjų skrydžių
bendrovė „flyLAL Charters“.
Dviguba nesėkmė
Per Eligijaus Masiulio, susisiekimo ministro, kadenciją bankrutavo 2 nacionalinės oro bendrovės. „flyLAL“
istorijos ministras kratosi, nes tai buvęs ankstesniųjų ministerijos vadovų palikimas, o dėl „Star1 Airlines“
nepamatuotų ambicijų ant p. Masiulio galvos priekaištai byra, juk paleidžiant ją į rinką valstybė pagyroms ir
fejerverkams netaupė.
Istorija rodo, kad kaltųjų skrydžių rinkoje paieškos eina nelengvai. Pernai p. Masiulis tikėjosi, kad
teisėsaugos institucijos imsis aiškintis, ar jokio konkretaus turto neturinčios bendrovės „flyLAL“ bankrotas
nebuvo tyčinis, tačiau atsakymų iki šiol nėra.
Šiandien miglotai prisimenama ir LAL privatizavimo epopėja, trukusi nuo 1998 m. iki pat 2005 m., kai buvo
pasirašyta sutartis su bendrovės „Fima“ kontroliuojama bendrove „LAL investicijų valdymas“. Nacionalinės oro
linijos buvo parduotos už suderėtus 25,278 mln. Lt. Kaina sumokėta už visus 100%, nors per visą ilgą
privatizavimo laikotarpį buvo variantų parduoti ir 24%, ir 34%, ir 51% akcijų. Privatizavimo finalui
atiduotas visas akcijų paketas, LAL pardavimo rezultatų tąsa buvo įvairia veikla užsiimančio verslininko
Gedimino Žiemelio tapsmas vienu iš pagrindinių buvusio LAL akcininku ir nacionalinio vežėjo bankrotas.
„Ačiū“ kairei ir dešinei
Mažai tikėtina, kad po tokio privatizavimo Lietuva būtų išsaugojusi nacionalinę skrydžių bendrovę. Per 8
privatizavimo metus sąlygos supaprastėjo iki to, kad bendrovę galėjo pirkti kiekvienas, galėjęs sukrapštyti
už 100% akcijų prašytus 9,3 mln. Lt. „Oro linijas galės pirkti ir prekybininkai, ir avalynės gamintojai,
jeigu tik jie atitiks reikalavimus“, – tuomet VŽ patvirtino Saulius Spėčius, tuometinis ministro pirmininko
patarėjas.
Visiems kelias tapo atviras iš paskutinės LAL privatizavimo programos išbraukus sąlygą, pagal kurią dvejus
metus nuo akcijų pirkimo ir pardavimo sutarties pasirašymo bendrovė privalėtų vykdyti nacionalinio vežėjo
funkcijas taip, kaip tai numatyta Lietuvos oro susisiekimo sutartyse. Tokiu būdu nacionalinis vežėjas jau
tuomet buvo pasmerktas myriop. Susisiekimo ministerijai vadovavo socialdemokratas Zigmantas Balčytis,
dabartinis Europos Parlamento narys.
O vienaip ar kitaip prie to, kad Lietuva neturėtų nacionalinių oro linijų, prisidėjo visi pabuvę valdžioje:
konservatoriai – neveiklumu ir neatsparumu interesų grupių spaudimui neparduoti oro linijų Skandinavijos
bendrovei SAS, socialdemokratai – sprendimu atiduoti bendrovę tiems, kas jos norėjo, atitinkamai pakoregavus
privatizavimo sąlygas.
Buvę LAL vadovai šiomis dienomis VŽ kalbėjo, kad sukurti savo oro bendrovę Lietuvai bus sunku ne tik dėl
visiškai prarastų pozicijų rinkoje, bet ir dėl prarastų kvalifikuotų darbuotojų – buvę LAL lakūnai dabar
dirba kitose pasaulio oro linijose.
Tenka konstatuot, kad Blue1 ateina į Taliną nuo 2011 sausio. Aišku čia žaidžia artumas iki Helsinkio ir šios šalies populiarumas suomių tarpe.
Teoriškai šio vežėjo pasirodymas Vilniuje iš esmės geografija praplėstų labiau tik po Suomiją…
Kas link Wizz bazės Luton’e tai vienintelis šaltinis, kur tai mačiau:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wizz_Air_destinations
Kita bėda, kad pagal tvarkaraštį panašu, jog taip nėra…
Šiuo metu deramasi bent su dešimčia skrydžių bendrovių, tarp jų ir su „Ryanair“. Tačiau jie jau įsteigė bazę Kaune, tad derybų pozicijos pasikeitė“, – „Kauno dienai“ sakė Tarptautinio Vilniaus oro uosto vadovas Tomas Vaišvila.
„Ryanair“ atstovo Laszlo Tamo teigimu, maži oro uosto įkainiai yra svarbiausias dalykas žemų kainų skrydžių bendrovei.
„Be jokios abejonės, mes liekame dirbti Lietuvos rinkoje ir planuojame toliau plėstis Kaune. Jeigu kalbame apie Vilniaus oro uostą, mes iš jo neskrisime, kol nesusitarsime dėl tokio įkainių lygio, kuris būtinas norint teikti mažų kainų paslaugas“, – dienraščiui sakė L.Tamas.
idomu kokios galetu buti tos 10 bendroviu??
Kai ka galima nuspeti. tai gali but WindJet, EasyJet- vezejai dirbantys pabaltijo rinkose.
Vat visa kita yra didele mistika. Nes panasu, kad kadaise R.Vastakas kalbejes apie vezeja turinti reguliariu skrydziu patirties matyt minejo kazka is regioniniu vezeju.
Bet kas tai-didele paslaptis.
Dar vienas variantas-visokie skandinavu skraidytojai,kurie ne karta bande skristi i Vilniu. tik gal juos baidys Ryanair/Wizz.
Zodziu spelionems daug erdves.
Bandysiu spet, kad turbut bus : American Express, Virgin-Atlantic, Air India, United Airlines, Qatar Airways, Etihad Airways, Delta Airlines, Jet Airways, Eva AIR, Qantas.
Sarkazmas iš nevilties –
@Patikimasis
koks sarkazmas…
pabandytumei padirbti KUN, ir tau stoga nurautu :)
Siek tiek Sviezios paslaptingos informacijos: Anglijos FLybe derasi su su suomiu Finnair del galimu skrydziu tarp pabaltijo valstybiu. Jau aisku kad du de Havilland 8-dash bazuos Taline bei Rygoje ir vykdys skrydzius uz finnair pleciant finnair regional geografija. Siuo metu deramasi ir del Vilniaus. Tad laukiam Flybe Vilniuje.
airBaltic W10 Operation Changes
20101028 by jimyvr Leave a Comment
As per GDS timetable display as well as the airline’s PDF timetable listing, airBaltic’s Winter 2010/11 season changes as follows, including 12 suspended routes:
Winter 2010/11 Network Changes
Riga – Beirut – Amman – Riga Service consolidation effective until 18DEC10
BT1795 RIX1910 – 2310BEY2355 – 0045 1AMM0130 1 – 0600 1RIX 733 26
Service to Amman and Beirut to be split as terminator flight, 2 weekly each from 19DEC10
Riga – Kaunas Service reduce from 20 to 6 weekly
Riga – Kittla NONSTOP service eff 01JAN11, 2 weekly
BT381 RIX1920 – 2140KTT DH4 46
BT382 KTT0700 – 0920RIX DH4 57
Riga – Kuopio NONSTOP service eff 31OCT10 3 weekly Fokker 50 service
BT307 RIX1920 – 2110KUO F50 357
BT308 KUO0730 – 0920RIX F50 146
Riga – Kuusamo Service temporary canceled, to be resumed from 22DEC10
Riga – Moscow Sheremetyevo Boeing 737-500 replace -300, 2 Daily
Riga – Nice Service temporary canceled from 31OCT10 to 28FEB11
Riga – Palanga Reduce from 7 weekly to 4 weekly
Riga – Rovaniemi NONSTOP service effective 27NOV10, 2 weekly Fokker 50 Service
BT367 RIX1920 – 2135RVN DH4 16
BT368 RVN0720 – 0930RIX DH4 27
Riga – Stockholm Reduce from 4 to 3 Daily
Riga – Tallinn BT363/366 Boeing 737-500 replace Fokker 50
Riga – Tampere – Kittila eff 29DEC10 Reduce from 3 to 2 weekly
Riga – Tampere – Kuopio Service Canceled, replaced by NONSTOP Riga – Kuopio (See above)
Riga – Tampere – Rovaniemi Reduce from 4 to 3 weekly
Riga – Vilnius Reduce from 7 to 5 Daily
Dash8Q-400 replace Boeing 737 or Fokker 50 on following routes
Riga – Aalesund Service has been reduced from 3 to 2 weekly, replace 737-500 from 31OCT10. However, service canceled from 10JAN11 to 16MAR11
Riga – Berlin Tegel BT217/218 Day x7 replace Fokker 50
Riga – Brussels Replace 737-500, all 2 Daily
Riga – Copenhagen Replace 737-300 (BT131/132) and Fokker 50 (BT135/136)
Riga – Dusseldorf Replace 737
Riga – Frankfurt Day x5 replace 737-500
Riga – Helsinki BT339/340 replace Fokker 50
Riga – Turku – Oulu replace 737-500
Riga – Zurich Replace 737-300/-500
Vilnius – Paris CDG Replace 737-500
Vilnius – Rome Replace 737-500
Following Routes has been canceled in late-Summer season, appears to be canceled indefinitely
Riga – Manchester
Riga – Pskov
Vilnius – Amsterdam
Vilnius – Berlin Tegel
Vilnius – Dublin
Vilnius – Hamburg
Vilnius – London Gatwick
Vilnius – Oslo
Tallinn – Lappreenranta
Tallinn – Oulu
Tallinn – Tampere
Tallinn – Turku
Ryga – Kaunas reduce from 20 to 6 weekly:))
Ryga – palanga reduce from 7 to 4 weekly:))
BT gerokai spaudžiasi Lietuvoje. DH4 į CDG ir FCO irgi nieko gero.
Wincui turėsiu viena pastabėlę: „American express” vežėjas berods neegzistuoja.
O šiaip norėčiau grįžt prie esminio ginčo- Ryanair’inio Vilniaus.
Kam Vilniui reikia Ryanair, tai atsakymas būtų paprastas- kadangi jie žemiausia kėdės savikaina turintis vežėjas, tai jam lengviausia sugeneruoti didelius srautus- pasiūlius daug pigių bilietų. Kitų pigių skrydžių bendrovių vidutinės kainos didesnės. O kainos jų tokios mažos, kad visiems rankas sukioja.
Bazės Kaune įkūrimas paskatino entuziazmą, kad Ryanair galima priviliot ir į Vilnių bei Palangą.
Tik vat bėda, kad oro uostai pakankamai arti vienas kito, žmonių aplinkui gyvena ne per daugiausia ir t.t. Tokiu atveju Ryanair reikalauja didelių nuolaidų, nes realiai Ryanair Vilniui reikalingas labiau, nei Vilnius- Ryanair’ui.
Šiuo atveju Wizz yra savotiškas išsigelbėjimas. Nors realiai jis su Ryanair konkuruos tik Londono, Milano ir iš dalies Barselonos kryptyje…
Šiaip ar kas nors galėtų paskaičiuot 1 bendrai keleiviui tenkančius oro uosto mokesčius Vilniuje? Tarkim, kad nagrinėsim A320 180 vietų lėktuvo variantą (kad dėl masės būtų aišku).
Tada galėsim palyginti koks skirtumas tarp Vilniaus ir Kauno (1,5 EUR). Spėju VNO mokesčiai turėtų sudaryt apie 15 EUR/Keleiviui, nors gal ir klystu.
Ryanair mielai tuos 15 EUR įsidėtų į kišenę…
Klausimas kokiom sąlygom susitarė su Ryanair pvz. Vasteras oro uostas šalia Skavstva. Tačiau ten yra vos dvi atostoginės kryptys į Ispanija ir Londonas
Kiek ziurejau kertasi Ryanairir Wizz kryptis visos isskyrus Roma ir Stoholmas,
Wincai , kiek žinau Ryanair neskraido iš KUN į Doncasterį/Corką/Einthoveną/Barcą-El Prat. Tai kaip čia jos kertasi ?
daugiausia skrydžių nuimta iš TLL ir VNO :) gražu
American airlines turejo but, express visgi egzistuoja bet tik kaip kreditine kortele :)
Doncasteris aptarnaus Leedsa manchesteri ir Liverpuli, ryanair si regiona aptarnauja su Liverpulio oro uostu, nestipriai bet kertasi, Daznai skrendu i manchesteri todel jokio skirtumo bus skrist ar su Wizz ar su Ryanair priklausys tik kas pigiau pasiulys, Corkas konkuruos su Dublinu ir gan stipriai nes dabar Ryanair kainos i dublina tikrai nemazos, Endhoven prie pat weezo i kuri ryanair skraido, Barselona irgi kertasi su Barselona priklausys i kuria Barselonos vieta skristi pigiau ir kaip pigu parsigauti i reikiama vieta, nes tarkim nuskristi iki London Luton ir vaziuoti i lietuviu kolonija rytu Londone su viesuoju transportu i viena puse kainuoja papildomai ~ 20 svaru, nors stasntedas ir brangesnis sudejus viska i kruva gaunasi kad pigiau negu Lutonas.
Tas susikirtimas labai sąlyginis? Cork’as su Dublinu? Doncaster su Liverpuliu? Einhoven su Weeze? Aišku oro uostai netoli viens nuo kito (išskyrus Cork’ą), bet ne visai tie patys.
Todėl realiai konkurencija tik dalinė.
Bėda tame, kad egzotiškesnėm kryptim sunkiau butų keleivių pririnkt. Nors koks Turinas ar kitas Italijos taškas galėtų būt turistinis skrydis porai kartų per savaite…
Beje, Wizz žada pradėt per kažkokia Lietuvos banko sąskaitą bilietus pardavinėt?
Dėl FlyBe man tai kyla klausimas- ar nebus taip, kad jie tiesiog skraidys Vilnius-Helsinkis reisu su savo E-170 vietoj tikro Finnair. Dar tikėtinas variantas, kad atidarys keletą skrydžių į Suomiją.
Greičiausiai tikėtinas toks variantas su FlyBe…
@Wincas – su cork-dublin tai čia visiškas pievas sapalioji. Airijos keliais apie 3,5-4h kelio į vieną pusę, ne kartą važiavau ;]
Cork’e gyvenantys lietuviai, jei turi nors kiek smegenų, į Dubliną neskrenda. Daug pigiau pasidaryt persėdimą kur nors žemyninėj europoj.
Doncaster’is labiau kertasi su east midlands nei su LPL
Bet is Lietuvos neskrenda i East Midlanda, tai gal nelabai verta kalbeti apie tai, nes jei taip tai galima pritempt kad Doncasteris ir su Leeds kertasi.
O i Cork’a is Dublino tas pats Ryanair 2 kart per diena skrenda, pilna akcijiniu bilietu. Kitavertus tiesiogiai is Lietuvos i Dublina skrendi jei pinigu per daug turi ir smegenu per mazai
genialus paskutinis komentaras – bet kuris, iperkantis brangesni bilieta = neturintis smegenu. buro ir baudziauninko logika
@Skraidytojas – kiekvienas pagal save vertina matyt ;] aš norėjau pasakyt, kad yra galybė ne tik kad pigesniu, bet ir patogesnių variantų keliaut į CORK’ą. Tie du Ryanair skrydžiai yra netinkami atskrendant iš Lietuvos – į rytinį nespėsi niekaip, o vakarinio laukt vos ne visą dieną…
@”Vytautui” – prieš komentuodamas paskaityk kas anksčiau rašyta. Aš tiesiog paneigiau, kad Doncaster kryptyje galima kalbėti apie konkurenciją, nes tas oro uostas labiau konkuruoja su EMA, į kurį FR iš KUN būtent ir neskrenda.
Tai ar galėtų Simonas VNO oro uosto mokesčius pakomentuot. Kad galima būtų palyginti skirtumą su KUN 1.5EUR taikomą Ryanair..? Juk ši informacija negali būti konfidenciali…
Super. dar vienas žaidėjas skrydžiuose. Skraidysime pigiai ir iš Vilniaus :)
Eindhoven zymiai patogesnis pagal susisiekima, nei Ryanair Weeze, nors tarp ju ~95km skirtumas
būtent! gal Weeze ir Eindhovenas teoriškai arti vienas kito, bet praktiškai tas atstumas labai brangus… o dar atsižvelgiant į tai, kad iš Weeze norint skristi į Kauną reikia į oro uostą važiuoti iš vakaro arba naktiniu autobusu kas reiškia nemiegotą naktį… aš geriau sumokėsiu daugiau, bet skrisiu EIN-VNO :)
Net negaliu patikėti… iš Lutono į VNO galima skristi už £37 į abu galus, kas yra mažiau, nei 150Lt. Aišu, dominuoja šiek tiek brangesni bilietai, bet net ir 300Lt yra labai normalu. Gal pagaliau bus Vilniuje bent viena normali aviakompanija, kuri kels pasitikėjimą.
To Pijokas. O tai tau lufthansa nekelia pasitikejimo?
[…] galite pasiskaityti Simono Bartkaus tinklaraštyje, o smulkmenos mūsų forume. This entry was posted in Kelionės and tagged avia linijos, […]
geras straipsnis :D
http://blog.aviasg.com/ – įdomu
Nebukit labai naivus: ju modelis veikia taip, pradedam pardavimus(bilietu) ziurim kas gaunas jei viskas ok pradedam skraidyt jei ne grazinam pinigus uz napakrautus reisus ir pasiliekam pora pelningu reisu…. Taip buvo Rigoje, ziuresim kaip bus cia
[…] Simonas Bartkus) Kategorija: Wizz Air « Bilietai po 10 Lt į 9 Europos miestus! Wizz Air skrydžiai iš […]