„Estonian Air“ su SAS kasdien skraidys į Stokholmą

„Estonian Air“ plečia veiklą Vilniuje – nuo spalio 30 dienos Estijos aviakompanija šešis kartus per savaitę, kasdien, išskyrus šeštadienius, skraidys iš Vilniaus oro uosto į Stokholmo Arlanda oro uostą.

Skrydžiai bus vykdomi 118 vietų lėktuvu „Boeing 737-500“. Lėktuvas iš Vilniaus į Švedijos sostinę pakils 18 val. 40 min., Stokholme leisis 19 val. 5 min., atgal pakils 19:45 min., o Vilniuje leisis 22 val. 5 min.

Nuo šių metų liepos vidurio „Skyways“ sustabdžius skrydžius tarp Stokholmo ir Vilniaus, tiesioginiai skrydžiai tarp Lietuvos ir Švedijos sostinės nevyksta. Iki 2009 m. balandžio skrydžius tarp šių miestų vykdė „airBaltic“.

„Estonian Air“ skrydžius į vykdys į penktajį Arlanda oro uosto terminalą, kas užtikrins lengvus skrydžių jungimus su aviakompanijos SAS bei kitų „Star Alliance“ kompanijų skrydžiais („Skyways“ skraidė į vietiniams skrydžiams naudojamą 3 terminalą).

Išskridus vakare iš Vilniaus į Stokholmą, su SAS dar bus galima skristi į daugelį Švedijos miestų, Oslą, Helsinkį, Kopenhagą, Londono Heathrow oro uostą, taip pat su „Lufthansa“ į Hamburgą, Diuseldorfą ir Milaną, su „Austrian“ – į Vieną. Vakarinis reisas iš Stokholmo į Vilnių užtikrina jungimus su daugeliu SAS krypčių, kuriomis ši aviakompanija skraido iš Stokholmo bazės.

Tris kartus per dieną tarp Kopenhagos ir Vilniaus skraidanti SAS neturi vakarinio skrydžio iš Vilniaus į Kopenhagą, todėl „codeshare“ pagrindu vykdomas reisas į antrą pagal svarbą SAS skrydžių centrą dar labiau sustiprins SAS pozicijas.

„Estonian Air“ suformuos gan patrauklų produktą Vilniaus-Stokholmas maršrute – skrydžiai bus vykdomi reaktyviniu lėktuvu, todėl netruks nė pusantros valandos, „Estonian Air“ gražino į skrydžius maitinimą ekonominėje klasėje, be to, yra Lietuvoje populiarios „Eurobonus“ lojalumo programos dalyvė. Tai pirmas kartas, kuomet tarp Vilniaus ir Stokholmo bus nuolat skraidoma reaktyviniu lėktuvu – tiek iki 2009 m. pavasario skraidžiusi „airBaltic“, tiek „Skyways“ skraidė „Fokker 50“ lėktuvais.

„Estonian Air“ tęsia savo kaip regioninės aviakompanijos pozicijas – naujas kryptis vysto bendradarbiaudama su stipriomis aviakompanijomis. Nors SAS traukiasi iš „Estonian Air“ akcininkų, tačiau SAS toliau stiprina bendradarbiavimą su didžiausia Šiaurės Europos aviakompanija. Skrydžiais tarp Vilniaus ir Amsterdamo „Estonian Air“ užmezgė glaudų bendradarbiavimą su KLM.

Vilnius-Stokholmas maršrute rekordiniais 2008 metais keleivių skaičius vasaros sezonu viršydavo 4000 keleivių (rekordas – 2008 m. rugsėjis – 5043 keleiviai), žiemos sezonu svyruodavo tarp 2500 ir 3000 keleivių. 2008 m. kelis vasaros mėnesius maršrute su „airBaltic“ konkuravo ir „flyLAL“. „Skyways“ pabandžius „įsidirbti“ maršrute, aviakompanijai nepavyko pasiekti daugiau nei 2000 keleivių per mėnesį. „Estonian Air“ iš karto maršrute „pasiūlys“ 6000 kėdžių per mėnesį, kas sukuria puikų potencialą greitai vystyti maršrutą.

Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

194 komentarai

  1. Patikimasis - 2010 09 8, 21:17

    Atsigaunam, bet ar ne per drasu siusti 735 …

  2. Simonas Bartkus - 2010 09 8, 21:31

    Taip, tai šiek tiek ambicinga. Tačiau jeigu sieji su maršrutu ilgalaikę ateitį, būtina maršrutą vystyti, o tam tikras „overcapacity“ reikalingas maršruto vystymui. Skraidant didesniu lėktuvu atsiranda šiek tiek erdvės pigesniams bilietams, gaudant tuos, kuriems skristi nebūtina. Žemas „capacity“ ir didelės kainos skirtos garantuotiems maršrutams, kuriuos nėra ambicijos vystyti.

    Taip, 6000 kėdžių yra ambicinga, tačiau pagrindas tam stiprus – augantis Lietuvoje „Estonian“ brand’as, išvystytas pardavimų kanalas, pilnas „codeshare“ su SAS, „Eurobonus“ programa. Iš principo, realiai naujas stiprus reisas į Stokholmą drąsiai gali paauginti ir „Estonian“ pardavimus į AMS ir TLL.

    Prisiminkim gerą akyse vykstantį pavyzdį – „Donbassaero“ skraidė keturis kartus per savaitę su 40% LF, o „Aerosvit“ padidinus skrydžius iki 7 kartu, LF net pakilo! Sekantis žingsnis – tolimesnis „capacity“ didinimas, palaikant viršpasiūlą – tol, kol tenkins išvystytas keleivių srautas.

  3. Patikimasis - 2010 09 8, 21:45

    Jo del Aerosvit tai cia akivaizdus irodymas, gal po kiek laiko Estonian ir apnakvindys savo boeing’a ….

  4. Alkis - 2010 09 8, 22:05

    Simonai,o kaip tai gali itakoti vakarini Estonian skrydi Talinas – Vilnius?

  5. Anonimas - 2010 09 8, 22:30

    Teisingai, pažiūrėjus dabartinius tvarkaraščius lieka klausimas iš kur tas estų 737-500 atsiras Vilniuje. Gi nelaikys lėktuvo Vilniuje vien dėl šito reiso į Stokholmą.

  6. Vytautas-NT - 2010 09 8, 22:32

    idomu is kur i Vilniu Boeing’as atskris? ir siaip labai keista kodel Estonian taip ilgai galvojo. Galejo jau rugsejo menesi pradet skrydzius i Stokholma.
    ju atveju realiai pasiteisintu antras Amsterdamo reisas, kuris leistu dar didesne jungiamuju skrydziu pasiula,o uzkrauti keleiviais per du oro uostus nebutu labai sudetinga. Juolab dabar,kai CSA sumazino reisu skaiciu, atsiranda nisa daugiau Blue keleiviu leist per Amsterdama.

    pabaigai noriu uzduot dar viena retorini klausima- kurias dar kryptis galetu uzimt Estonian is Vilniaus?

  7. Pranas - 2010 09 8, 22:43

    Vytautas-NT: teoriškai Londono kryptyje nebėra tradicinio vežėjo :)

  8. Vytautas-NT - 2010 09 8, 23:08

    Londono kryptyje variantai: London Heatrow (kas yra labai brangu) ir Gatwick, bet geriau su BA bendru kodu.

    Tačiau čia klausimas ar didelė nauda būtų iš tokio skraidymo.

    Man idomiau kokios yra labiau alternatyvios kryptys? Miuchenas su Lufthansa?

  9. Jurgis - 2010 09 8, 23:25

    Na idomu, o kas laukia Paryziaus reiso ? Ar nebus Paryzius sekantis dinges miestas is VNO zemelapio ? O gal dabar Estonian sustiprinus pozicijas VNO, airBaltic prades kitaip elgtis ir saugoti kryptis ?

  10. Vytautas-NT - 2010 09 8, 23:45

    Viskas būtų labai gražu, bet klausimas ar Estonian užteks lėktuvų. Vėlgi tiesiog skraidyt į Paryžių būtų ne taip lengva. O Bendrą kodą gaut būtų sunkiau, nei Amsterdamui. Nors pabandžius variantą Talinas-Vilnius-Paryžius gal kažkas ir išeitų…

  11. ACC - 2010 09 9, 01:26

    Jei atmintis neapgauna Stokholmas yra populiariausia kryptis iš TLL. Potencialas didelis tik reikia įdirbio, pats produktas manau tikrai neblogas (skirtingai nei Skyways).

  12. Donatas - 2010 09 9, 10:01

    turėtų atsirasti keleivių pasiskirstymas tarp Kopenhagos ir dabar atsirasančio Stokholmo. Realiai, turėtų šiek tiek mažėti keleivių CPH segmente.
    Bet kad įdirbio reikės mažiausiai 6 mėn. tai tikrai norint užpildyti daugiau negu pusę 118 vietų boeingo.

  13. RamunasS - 2010 09 9, 10:02

    Estonian tvarkaraštis į Stokholmą paskelbtas, dabar galima ir skrydžius į Skavstą skelbti :)

  14. Grippen - 2010 09 9, 11:03

    Visų pirma tai reaktyviniai lėktuvai į Stokholmą skraidys toli gražu ne pirmą kartą – 2008 tą skelbėsi darysiantys ir kartais darė FlyLAL. Tik dėl žemo LF jie žymiai dažniau į Stokholmą siųsdavo SAAB’ą.
    Visų antra, įdomu, kodėl SAS iš pradžių nusprendė papjauti Skyways reisą, kai su jais nutraukė codeshare, o dabar atidaro codeshare su estais. Prisiminus, kad prieš tai tų pačių SAS iniciatyva buvo nutrauktas AB codeshare, SAS strategija atrodo išvis nenuspėjama ir psichodelinė.
    Visų trečia, Talinas ir Ryga švedų alko ir seksturistams jau pažįstami dėl pigių kelionių keltais, o ir nepadorių paslaugų tuose miestuose yra daugiau negu Vilniuje.
    Apibendrinant tenka pripažinti, kad estų Boeingo skrydžių į Stokholmą perpektyvos yra labai miglotos. Deja.

  15. Saras - 2010 09 9, 11:40

    Yra tiesos Grippen’o komentaruose :) Ryanai is Kauno irgi nutrauke reisa is Skavsta del nepakankamos paklausos… Labai dideles sekmes linkiu estams, nes bent man asmeniskai toks reisas labai parankus

  16. Wincas - 2010 09 9, 12:11

    Ryanair nutrauke ne del paklausos o del to kad tuo metu truko lektuvu jiems o kadangi taupiuju Lietuviu kisenes labai placiai neatsiveria lektuvo salonuose taigi skridi permete ant labiau pelningo, nors lektuvu uzpildymas sieke ~80%

  17. Jurgis - 2010 09 9, 13:09

    Man labiausiai idomu ar issipildys tas VNO direktoriaus pazadas, kad iki rudens sulauksime VNO ir bent vienos LCC kompanijos. Jau ruduo lyg ir prasidejo … ar dar ne ?

  18. Obs. - 2010 09 9, 13:15

    Estonian national carrier Estonian Air concluded an agreement on buying new planes with Bombardier, thus fulfilling the last condition that the Estonian government had set for buying out the national carrier from SAS, LETA/Postimees writes. http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=31374

  19. Jurgis - 2010 09 9, 13:28
  20. Deivis - 2010 09 9, 13:32

    Na Estonian gales skraidyti VNO-ARN su CRJ900.Tik tame tekste neuzkliuvo kada Estonian zada lektuvus gaut.

  21. Jurgis - 2010 09 9, 13:39

    Na gal po sito VNO spaudos pranesimo atsiras ir rugpjucio statistika VNO puslapyje :)

  22. Jurgis - 2010 09 9, 14:05

    Stambiausia Japonijos aviacijos kompanija steigs pirmąją šalyje pigių skrydžių bendrovę
    http://www.lrytas.lt/-12840293831283446212-stambiausia-japonijos-aviacijos-kompanija-steigs-pirmąją-šalyje-pigių-skrydžių-bendrovę.htm

  23. Pranas - 2010 09 9, 14:51

    @Jurgis – o Skymark nesiskaito? Gal reikia savo galva galvot nors kiek, o ne tikėt mūsų laikraščiais ir kopijuot ką nusišneka.

  24. Jurgis - 2010 09 9, 14:57

    @Pranas Del sitos savo teisingos pastabos kreipkis net ne i ELTA ir lrytas.lt, o i AFP (..praneša AFP.)

  25. marcus - 2010 09 9, 15:53

    Gera naujiena! aciu Estukams!

  26. Patikimasis - 2010 09 9, 16:04

    Nors i ARN gal ir gerai yra pabandyti siusti 735’aji nes, atsiminkime kaip airBaltic pradejo skraidyti i AMS bet greit skrydi nutrauke ,ir keike ta marsruta kad nera keleiviu ,o stai Estai pradejo skraidyti ir orlaiviu uzpildymas 70-85% …. ir kaip jau Simonas sake atsiras pigesniu bilietu del didesnio vietu skaiciaus ir didele tikimybe kad atsiras skraidanciu to visai nesitikejusiu :) Radau bilietus uz 119 euru round-trip 119*3.45=410.55 nera daug kaip tradicinei kompanijai ir vakariniams skrydziam yra labai gerai kai skrydis (jungiamasis) bus kokia 06:00 na ,o pats geriausias dalykas kad skrydziai vyks i T5

  27. Jurgis - 2010 09 9, 17:06

    Kas mums galetu buti toks pat „draugiskas“ kaip Estonian, tik Rytu kryptimi ? O kad koks Turkish Airlines atsirastu ?

  28. Jurgis - 2010 09 9, 17:13

    Finnair scores victory over airBaltic in battle for Finncomm Airlines
    http://www.balticbusinessnews.com/?PublicationId=f13e6c94-78f1-4b37-b6f0-a330618e87c7

  29. Bargain hunteris - 2010 09 9, 17:19

    @Patikimasis: I Ryga 120Lt Ryanair 10 lvl = 170 Lt. Neskraidys, tiek kurie neskraide is vis arba kuriems nereik jungimu, kol nesumazins kainos labiau…

  30. Šarūnas - 2010 09 9, 17:27

    Jurgi, TK turi pradėt veiklą Lietuvoje, čia tik laiko klausimas. Įdomu, kiek realus būtų VNO – TLV reisas, nes kalbos buvo apie tai… Tačiau realių veiksmų niekas nesiėmė, tikiuosi, kolkas ;]

  31. Patikimasis - 2010 09 9, 17:44

    Jei skrendant su airBaltic tai per abi puses gaunas EUR 339.10
    I abi puses su RYANAIR 65.39 LVL (tom dienom kurioms ieskojau bilietu)

  32. Donatas - 2010 09 9, 19:10

    TK gali ir neateiti, jeigu įsigys LOT’ą.

  33. Keleivis - 2010 09 9, 23:16

    Labai gaila, kad patys nebegalime pasirūpinti tais reisais, kurių mums reikia, o esame priklausomi nuo kitų malonės ir pinigus žeriame į jų kišenes.

  34. principal - 2010 09 9, 23:25

    @keleivis: tikra tiesa… Gal netgti lengvesnis budas butu isygyti kieno nors akciju…

  35. oleg - 2010 09 9, 23:46

    Bargain hunteris, iki RIX dar davaziuot reikia, kaip minimum 50-60 LTL i viena puse. Tai ir gausi tiek pat kaip is VNO

  36. Labiau patyręs - 2010 09 10, 08:43

    Sprendžiant iš dabartinių Estonian veiksmų apskritai, tai B735 kaštai yra gerokai didesni nei S340 su kuriuo sunkiai mokėjo konkuruoti, tai manau, kad kraujuos jie nuo tokio reiso.

    @ keleivis – esate neteisus, nes ministras pasakė, kad yra eilė norinčių skraidyti ir tuščia vieta laisva nebūna. Dar leis privatuoti oro uostus ir tai ženkliai padidins skrydžių skaičių. Kantrybės!

  37. Belekazz - 2010 09 10, 09:00

    Tai as taip ir nesupratau is kur tas lektuvas VNO atsiras? Ar jis tuos kelis keleivius atskraidins vakariniu Tallinn-Vilnius reisu?

  38. Kaunietis - 2010 09 10, 11:20

    Atsirado tiesioginis autobusas iš Rygos centro i KUN:

    Mieli keleiviai,
    Jūsų patogumui iš Rygos į oro uostą ir iš oro uosto į Rygą kasdien važiuoja flyBus ekspreso auotobusas.
    Jūsų pageidavimu, autobusas Jus gali paimti ar nuvežti iki Panevėžio arba Latvijos miesto Bauska.
    Rygoje autobusas paima ir atveža keleivius į patį Rygos centrą, prie Esplanade parko. Pagal Jūsų pageidavimą Rygoje autobusas stos dar 3 stotelėse. Kauno oro uoste autobusas sustoja prieš keleivių terminalą.

  39. Jurgis - 2010 09 10, 11:35

    Sakiau, kad Kaunas isgelbes Lietuva :)
    Verslumas mums dabar labiausiai reikalingas ! –
    http://www.flybus.lt/

  40. Jurgis - 2010 09 10, 11:38

    KAUNAS AIRPORT SHUTTLE BUS
    Flybus – Operated by EASY TRAVEL LATVIA, ltd :)

  41. Jurgis - 2010 09 10, 11:42

    Dabar reiketu tokio pat Flybus autobusiuko Minsk – Vilnius – KUN .

  42. Jurgis - 2010 09 10, 11:49

    Na o mums belieka …

    Masiulis aiškinsis, kaip paskatinti gyventojus persėsti ant dviračių
    http://www.alfa.lt/straipsnis/10407996/?Masiulis.aiskinsis..kaip.paskatinti.gyventojus.persesti.ant.dviraciu=2010-09-10_11-40

    Beje, ar VNO yra bent vienas dviraciu stovas ?

  43. mmm - 2010 09 10, 12:40

    Visiem galvotojam apie dviračių kultūrą reikia į Olandiją nuvažiuot. Tai geriausias pavyzdys,nors pakaks ir Švedijos. Esmė tokia – asfaltuoti ar plytelėm kloti integralūs dviračių takai ir dvriačių stovėjimo vietos. ES pinigų yra, tik pirmyn, vietoj kokio tilto ar magistralės remontėlio takai padėtų daug labiau.

  44. nikasto - 2010 09 10, 13:08

    There is a rumour afloat that starting 11.11.11 special bus connections will offer even better opportunities for bargain hunters from Kaunas to all major European cities. The really low fare (one way) of 3,33 EUR is due to the novel technology of the buses: rolling donwn the hills with engine switched off and accelerating uphill with the “pushing help” of the passengers. That’s why the appealing naming of this tremendous offer: pushBus … from Kaunas to the big, wide world! Valio!

  45. ahoi - 2010 09 10, 13:09

    … ir labai brangus benzinas ;)

  46. Jurgis - 2010 09 10, 13:09
  47. skraidytojas - 2010 09 10, 14:01

    OT: visiems, galvojantiems apie dviraciu kultura pirmiausia reiketu Olandijoje ar tokiam Stokholme su Kopenhaga rasti bent viena kalna. Nesakau, kad pas mus dviraciai neprigis, bet situacija yra smarkiai kitokia.

  48. ieva - 2010 09 10, 14:34

    Skraidytojau, ne kalnai trukdo dviračių kultūrai įsitvirtinti Lietuvoje, o lietuviška vairavimo (ne)kultūra. Kinijoje dviračiai klesti ir kalvotose vietovėse.

  49. Jurgis - 2010 09 10, 15:07

    Visu pirma turi buti saugu palikti ir prirakinti dvirati. Visi mielai vaziuotu i mokykla, akademija , parduotuve, kina ir t.t. dviraciu, jei tik butu kur ji pastatyti. Ar jus matet nors viena mokykla Vilniuj kur stovetu normalus dviraciu stovai? Ar Instituta, Akademija , Kolegija ? Pradzioj tai sutvarkyt, tai daug nekainuoja, o po to dviraciu takai, kurie reikalauja didesniu investiciju.

  50. Labiau patyręs - 2010 09 10, 15:33

    Primygtinai siulyčiau ministerijai užsakyti studiją, kuri atsakytų į klausimą ir pateiktus galimus variantus. Tada galėtų būti priimtas sprendimas. Atsakymas manau būtų – geriau nieko nedaryti… ;)

  51. ahoi - 2010 09 10, 15:44

    Geriau užsakyti studiją, kuri atsakytų į klausimą ar tikslinga rengti studiją …

  52. Jurgis - 2010 09 10, 17:27
  53. oleg - 2010 09 10, 17:27

    Didžiausios Šiaurės ir Baltijos šalyse finansų grupės “Nordea Bank Finland” Lietuvos skyrius Kauno oro uostui penkeriems metams paskolino 3,8 mln. litų ir suteikė 1 mln. litų kredito liniją.

    Paskolų sutartys su konkursą laimėjusiu banku pasirašytos rugpjūčio 26 dieną, pranešė “Valstybės žinios”.

    Bendra palūkanų suma, kurią bankui sumokės oro uostas, siekia 162 tūkst. litų, įskaitant pridėtinės vertės mokestį.

    BNS informacija

  54. srs - 2010 09 10, 17:47

    nu airBaltic sekasi su tokia reklama. gauna galimybe reklamuoti vos pora skrydziu nemokamai…

  55. Jurgis - 2010 09 10, 18:08

    Small Planet Airlines ketino organizuoti fanams skrydi i Stambula ir pradejo rinkti grupe, taciau siandien paskelbe :
    LATEST NEWS: fans didn’t get the tickets to match and trip coordinators cancelled the flight :(

    Taigi airBaltic is to neivykusio skrydzio dar karta islos, nes kai kas jau turejo bilietus i rungtynes, jiems reikejo tik nuskrist i Stambula.

  56. Aviator - 2010 09 10, 19:16

    Pabandykit paspeliot koks bus Ryanair pasirinkimas?
    http://www.glgroup.com/News/The-737NG -and-Ryanair-50474.html

  57. Aviator - 2010 09 10, 19:28

    http://www.glgroup.com/News/The-737NG -and-Ryanair-50474.html

    Atsiprasau,nuoroda nenusikopijavo

  58. Donatas - 2010 09 11, 10:16

    kadangi jau rugsėjo 14 startuoja Pasaulinis Interneto Valdymo Forumas tai tiek VNO, tiek miestas turėtų sulaukti begalės svečių. žiūrėsime, gal ir Airbaltic’as pasiųs kelis boeingus į VNO.

  59. Aviator - 2010 09 12, 09:43
  60. oleg - 2010 09 12, 11:42

    Patinka man jo mintys. Mielai nusipirkciau jo knyga apie aviabizni, jei tokia atsirastu ;-)

  61. Vytautas-NT - 2010 09 12, 12:03

    Tokiu atveju reikia tikėtis, kad greitu laiku Ryanair kainos augs, nes augs kaštai ir naudotis paskutinėmis progomis skrist beveik už dyką.
    Tiesa klausimas- gal kas nors sugebės užimti jų nišą?

  62. Labiau patyręs - 2010 09 12, 12:13

    @ Vytautas-NT – nesugebės, net trumpuoju periodu. Nebent minusuojant alia Sky Express stiliumi, bet normaliai. Tai logiška, nes suprantant kaip Ryanair uždirba jo komentaras labai logiškas. Tie kurie galvoja, kad jų maža savikaina ateina iš profsąjungų nebuvo ar mažų oro uosto mokesčių tai tada gali viltis, kad bus kažkas vietoj Ryanair :)

  63. Jurgis - 2010 09 12, 13:45

    Bet atsiranda viltis , kad Ryanair prades skraidyt is pagrindiniu oro uostu, jau dabar matom Barcelona, Edinburga. Gal ir Vilnius atsiras ? Matau, kad einama i dar didesne tiesiogine konkurencija ne tik su Easyjet, bet ir su kitom a/k.

  64. Justas - 2010 09 12, 14:58

    Taip, Vilnius yra vienas is pagrindiniu oro uostu Europoje. Ka cia Europoje, visame pasaulyje…

  65. Aviator - 2010 09 12, 15:09

    Kol mes galvojame kaip uzdaryti oro uostus,musu „braliukai“galvoja kitaip :)
    http://tukums24.lv/zinas/46/28840?tab=main

  66. Jurgis - 2010 09 12, 15:56

    Tai reikia suprast jie galvoja naudoti Tukums kaip rezervini Rygos oro uosta (which allows the use of Tukums airfield, which is 50 kilometers from Riga the airport „Riga“ reserve airfield. ). Nes kokia kita prasme tureti aerouosta taip arti ?

  67. Aviator - 2010 09 12, 16:08

    @Jurgis-ten bus Ryanair baze !

  68. Jurgis - 2010 09 12, 16:20

    Gali buti. Taip bus issprestas ir airBaltic keliamas triuksmas del nuolaidu. Is esmes tokiu atveju ten gali buti ne tik Ryanair baze, bet ir galingas LCC hub’as su ivairiom LCC kompanijom. Aisku tai nebus taip patogu kaip Kopenhagoj, bet jei organizuos gera , greita ir patogu susisiekima tarp Rygos ir Tukums aerouostu, gausis galingas dvipolis hub’as. Kova astreja, vis sunkiau bus Lietuvelei :(

  69. ACC - 2010 09 12, 16:41

    Jei i KUN ziuresim tik kaip i LCC oro uosta – viskas tvarkoje. Tik kad kaunietiskoms ambicijoms LCC neuztenka. O du lygiaverciai konkuruojantys oro uostai 100 km erdvej dabartinemis ekonominemis salygomis sunkiai isivaizduojami. Be to negalima lyginti VNO ir RIX. RIX turi stipru bazini vezeja ir vysto tranzita. VNO tranzito nera. RIX yra latviska ‘Arlanda’, Tukums butu ‘Skavsta’. Lietuvoje KUN yra ‘Skavsta’, bet VNO, deja, nera ‘Arlanda’.

  70. ACC - 2010 09 12, 16:48

    Be to Kaunas irgi ne Tukums. Ne tie masteliai. Todel nepaisant visu SM pastangu viskas judes link to, kad tiesiogine konkurencija tarp VNO ir KUN neisvengiama. O kur 2 pesasi trecias laimi (siuo atveju Ryga).

  71. Vytautas-NT - 2010 09 12, 18:56

    Man tai mistika tas Tukums oro uostas? Idomu jis bent jau garantuotai duos geresni ora,nei Ryga,nes tada is jo prasmes?
    siaip tai kas link LCC bazes,tai as bijau,kad cia kiek per smarkiai uzsimota. Toj teritorijoj tiek zmoniu negyvena,kad reiketu atskiro pigiu skrydziu oro uosto. BiJAU,kad tai brangus eksperimentas. Beje, jau geri puse metu praejo,o Ryanair bazes Rygoje kaip ner,taip ner…
    Kazkada Latviai planavo regioninius oro uostus vystyt (Liepoja, Ventspilis, Daugpilis), bet po to numete sita reikala.
    Klausimas filosofinis-ar Ryanair’ui sugeneravus apie 1 mln keleiviu Kaune, atsirastu ten norinciu ir kitu Low-cost’u ateit.

  72. Aviator - 2010 09 12, 21:05

    @Vytautas-NT-oro geresnio jis gal ir neduos,bet duos geresnes kainas LCC.Ko daugiau reikia?

  73. Wincas - 2010 09 12, 21:45

    Bet juk patys ir sugeneruojam RIX srautus kiek esu skrides tiek 50% lektuve sedi lietuviai, gal pats metas draugiskai neskristi per Ryga ir naudotis savo orouostu paslaugomis kad ir kokios jos bebutu.

  74. Wincas - 2010 09 12, 21:58

    Gal net ir baze KUN o ne RIX Ryanair pasirinko del to kad RIX didele dali check-in’e tautybe buvo lithuanian, visgi versle niekas neatvercia savo kortu taip lengvai, o pats Ryanair bosas viena po kito leidzia zurnalistinius oro burbulus ir net neaisku kokia tiksli ju paskirtis, tarkim kaip ir sitas kad nebebus pigiausi, tai gal konkuruos su BA Heathrow ar su Lufthansa Frankfurte??? manau tokius straipsnius April 1 reikia spausdinti.

  75. Butinskas - 2010 09 12, 22:38

    Seriously.. Niekas neboikotuos RIX kol apsimokes per ten skristi ir taskas. O Ryanair evoliucijos pabaiga senokai numanoma – kai pasibaigs pletros etapas desningai pereis i kita etapa – pinigu gaminima kitu budu (didesnes pridetines vertes, konkurencijos aptarnavimu ir t.t.).

  76. AndriusA - 2010 09 13, 09:07

    Off topic: gal zinote kelinta valada leidziasi lektuvas is Turkijos su musu dydvyriais

  77. Jurgis - 2010 09 13, 09:23
  78. daiva - 2010 09 13, 10:16

    rinktine atskrenda su Small Planet Airlines LLC3927, VNO leidziasi 21.40

  79. Mindaugas - 2010 09 13, 10:27
  80. Jurgis - 2010 09 13, 11:12
  81. Mindaugas - 2010 09 13, 11:16
  82. Vytautas-NT - 2010 09 13, 12:15

    Turint galvoje, kad AirBaltic vardas priklauso Flick’ui ir dar nėra grąžintas vežėjui, daro derybas su kinais komplikuotas. Panašu, kad jiems reikės dalį iš Flick’o pirkt…
    Įdomu tik kodėl kinai taip ilgai tempė- jie jau prieš metus galvojo kažka šiam regione pirkt…
    Pirkėjas, iš esmės, ne pats blogiausias. O Latvijos vyriausybė pagaliau galės nebeužsiimt labdara…

  83. Aloyzas - 2010 09 13, 12:39

    @Vytautas-NT:
    „Pirkėjas, iš esmės, ne pats blogiausias.“
    Kas, pagal Tamstą, būtų blogesnis ar pats blogiausias pirkėjas?

  84. Donatas - 2010 09 13, 13:10

    Estonian Air will receive 2 new Bombardier aircrafts in early 2011

    http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=31500

  85. Donatas - 2010 09 13, 13:14

    The Chinese concern HNA group has a value of USD 23 billion, and its subsidiary Hainan Airlines has recently begun expansion into Europe. Riga airport and the rapidly growing airBaltic is of interest to the airline as a transit base in Europe; the deal would result in Latvia gaining direct flights with Beijing, which would further develop economic relations between the two countries.

    http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=31499

  86. Vytautas-NT - 2010 09 13, 13:23

    Negerai suformulavau mintį iš esmės geras pirkėjas, nes tai vežėjas, o ne kažkokie mistiniai investuotojai.
    Iš esmės čia yra pavyzdys, kuo LAL privatizacija buvo bloga, o AirBaltic sėkminga, nes Hainan airlines suinteresuota vystyti pagrindinį AirBaltic verslą…

  87. Aloyzas - 2010 09 13, 13:44

    @Vytautas-NT: kam gera, o kam gali būti ir nelabai.
    Nemanau, kad kinai tikisi uždirbti iš latvių ar tuo labiau lietuvių skraidinimo.
    Kaip sakė vienas Dviračio žynių personažas: „Nu pri čiom ta jūsų Lietuva?“
    Greičiau dėl „atviros dangaus“ RIX ir BT taps kinų tranzito-paskirstymo tašku į Europą. O visi kiti „nepagrindiniai“ verslai – lietuvių vežiojimas tiesiogiai iš VNO ar per RIX, bus nukilinti.
    Taigi geriausioje perspektyvoje „skrisim“ į RIX flybusais, o iš ten, kartu su braliukais į Europą (ir tik!) jau kaip tautinė mažuma.

    Gal kas mato šviesesnį rytojų „iš Rytų“?

  88. Donatas - 2010 09 13, 13:57

    šviesesnis rytojus būtų tik su naujos bendrovės atėjimu ir hubo steigimu. Tai galėtų būti ir pvz Wizzairai.

  89. Labiau patyręs - 2010 09 13, 14:17

    @ Vytautas-NT – turime labai gera išvystymą su Estonian ir SAS :) Pagridinins dalykas yra management’as, kurio LT nebuvo niekada ir labai ribotas vyriausybės suvokimas apie aviaciją.

  90. Jurgis - 2010 09 13, 14:58
  91. Jurgis - 2010 09 13, 15:03

    Ekonomikos ministras: „airBaltic“ vertėtų galutinai privatizuoti
    http://www.alfa.lt/straipsnis/10408444/?Ekonomikos.ministras..airBaltic.vertetu.galutinai.privatizuoti=2010-09-13_14-57

  92. Jurgis - 2010 09 13, 15:07

    Naujo tipo keleivinės lėktuvų kėdės bus išdėstomos dar tankiau
    http://www.technologijos.lt/n/technologijos/lektuvai_ir_aviacija/straipsnis?name=S-14835&t=/129/239&l=2

  93. Kaunietis - 2010 09 13, 15:26

    Perskaičiau tokia žinutę skyscrapercity.com forume:

    According to Estonian Air blog, Vilnius will get one based 737 for winter and new route announcements are coming, Stockholm was just the first one. As Estonian air works well only on bringing people to other airline hubs, I expect them replacing SAS on VNO-CPH.

    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=121035&page=129

  94. Pranas - 2010 09 13, 15:41

    Na tikrai estai savo blogo komentaruose estiškai rašo, kad bus bazuojamas lėktuvas Vilniuje ir daugiau naujienų bus paskelbta kitą savaitę.

  95. Donatas - 2010 09 13, 15:59

    tikrai gera žinia! Bus matyti, kokią kryptį dar galėtų pasiimti. Gal kokį helsinkį ar oslą?

  96. Simonas Bartkus - 2010 09 13, 16:35

    Nuo žiemos tvarkaraščio TLL-VNO-AMS reisas bus nutrauktas, ir tas reisas bus pakeistas dviem atskirais reisais TLL-AMS ir VNO-AMS. „Estonian“ gavo KLM „codeshare“ ir TLL-AMS reisui.

    Realiai Lietuvos keleiviams tai produktas liks tas pats, tačiau realiai rinkoje atsiras praktiškai dvigubai daugiau kėdžių VNO-AMS segmente.

  97. oleg - 2010 09 13, 16:43

    del nauju lektuvu – rusai lyg tai jau zino kur tie skraidys ;-)

    Новые самолеты начнут работу на линиях Таллин – Москва и Таллин – Брюссель, которые пользуются большим спросом среди предпринимателей.

  98. Deivis - 2010 09 13, 16:48

    Estai galetu pabandyti is VNO skraidyt i LGW,Sankt-Peterburga ar Maskva.

  99. Šarūnas - 2010 09 13, 17:00

    Aš taip pat galvoju apie Maskvą, SVO jie turi codeshare su Aeroflot, nors labiau norėtųsi paties Aerofloto VNO :)

  100. Jurgis - 2010 09 13, 17:13
  101. Deivis - 2010 09 13, 17:25

    2 kryptis vienam lektuvui yra per mazai.Laukiam dar 1 ar 2 nauju krypciu.

  102. Kaunietis - 2010 09 13, 17:53

    Toli nepaskraidys. Tarkime jei grafikas per daug nesikeičia is Amsterdamo leidžiasi 13:00, į Stokholmą iššskrenda 18:40.
    LGW galima pamiršti – tikrai nespės. Berlynas arba Kopenhaga realiau.

  103. Patikimasis - 2010 09 13, 17:56

    Na jau turim ir normalų bazinį vežėją kuris netaktikuos kaip airBaltic … Pvz.: Estonian prades siulyti tranzita per Vilniu

  104. Šarūnas - 2010 09 13, 17:57

    SAS labai neblogai dirba CPH kryptyje, tad nemanau, kad OV pradės Kopenhagą. TXL gal būtų variantas, tačiau BT nesugebėdavo pririnkt žmonių į Fokker 50, tai kažin ar pavyks estams. Belieka palaukti kol OV patys sudėlios taškus ant I ir viskas bus aišku.

  105. Donatas - 2010 09 13, 17:57

    nu dar trūksta vienos krypties tikrai

  106. Deivis - 2010 09 13, 18:11

    Realiausia manau butu SVO su Aeroflot codeshare.

  107. Šarūnas - 2010 09 13, 18:24

    Bet toks niuansas, skyscrapper forume, taip pat parašiau, dėl SVO. Ir gavau atsakymą, kad vykdyti skrydį į ne Open Skies šalis gali tik Rusai ar vietinė oro bendrovė, tad nežinau kaip čia dabar bus.

  108. Aloyzas - 2010 09 13, 20:28

    Įprastai pagal dvišales sutartis į trečiąsias šalis gali skraidyti tik paskirtasis vežėjas (ar keli, jei tai numatyta sutartyse). Neturiu sutarties su Rusija ir nežinau, ar pagal ją LR susisiekimo ministerija gali paskirti Estijoje registruotą įmonę Lietuvos vežėju į Rusiją. jei taip, tai nematau kliučių išduoti OV tokį paskyrimą, jei ne – tada reikalas keblus.

  109. Butinskas - 2010 09 13, 20:49
  110. Jurgis - 2010 09 13, 20:56

    @Butinskas Vat jei Vilnius – Saint Petersburg butu tiesiogiai, o ne per Amsterdama …

  111. Mindaugas - 2010 09 13, 21:06
  112. Vytautas-NT - 2010 09 13, 21:12

    siaip tai sakyciau Boeing’as skrydziams i Maskva kiek per didelis. O kad galima butu Estu vezeja paskirt,tai ne problema, nes savu ta, reikalui neturim.
    Jei Estai gautu codeshare’a su AirBerlin,gal apsimoketu ir Berlyna atidaryt. Kitas artimas variantas-miunchenas.
    o kas link tranzito,tai su vienu lektuvu tai utopija is nemokslines fantastikos srities.
    beje,gaila,kad bus atskirtas Vilniaus ir Talino reisas i Amsterdama. geriau butu prideje toki pati,bet vakarini-tranzitui po europa…

  113. Simonas Bartkus - 2010 09 13, 21:26

    Rusija šiuo metu leidžia Lietuvai paskirti vežėjus į Rusija tik su lietuvišku AOC, t.y. Lietuvoje registruotoms ir su Lietuvos CAA licenzija dirbančioms bendrovėms. Tokiu bendroviu sarasa galima rasti CAA puslapyje. Nei OV, nei BT neturi lietuviško AOC. Aišku, ES kapitalo bendrovėms nėra kliuciu kurti aviakompanijas Lietuvoje, taciau tai uztrunka keleta menesiu. Ir, galima prisiminti, jog Rusija šiuo metu svarsto galimybe atimti teises is Austrian, nes jie atseit jie tik „apsimeta“ Austrijos aviakompanija.

  114. Patikimasis - 2010 09 13, 22:17

    Joa tas su Austrian tai geras bajeris, bet is tikruju nelabai suprantu del kokios priezasties jie tai teigia . Gal but daro didele konkurencija Aeroflotui …

  115. Simonas Bartkus - 2010 09 13, 22:35

    Nors dangus ir laisvėja, tačiau tarpvalstybinis skraidymas yra reguliuojamas valstybių. Prieš savaitę Kinija pareiškė „Lufthansai“, jog Pekino oro uostas nepasiruošęs priimti „Lufthansos“ A380 dažniau, nei vieną kartą per savaitę. „Lufthansa“ tyliai ir greitai priėmė reikalavimą tik vieną skrydį per savaitę FRA-PEK vykdyti su A380, norėdama išlaikyti gerus santykius su ypač svarbia Kinijos rinka. Manoma, jog kinai taip keršija už slotų ribojimą FRA oro uoste Kinijos bendrovėms. „Emirates“, beje, skraido į Pekiną su A380 septynis kartus per savaitę.

  116. Wincas - 2010 09 13, 22:54

    Ach tie politiniai zaidimai kaip suniui penkta koja…

  117. Alkis - 2010 09 13, 23:13

    Simonai, ar jauciasi koks nors pagyvejimas VNO del IGF2010 dalyviu atvykimo?
    Galvodamas apie IGF prisiminiau kaip smagu kai bunant USA kokioje nors didesneje konferencijoje matai, kad konferencijos dalyvius sveikina visas miestas – pramogu parkuose ar net oro uose buna specialus pasveikinimas, Mall’ai dalyviams siulo spec. nuolaidas, informacines lentos mieste (kad ir trafiko) kartu parodo „welcome“ pranesimus. Koordinacijos aisku daug butu, bet miesto ivaizdi tokie dalykai galetu paitakoti ir su laiku atsirastu daugiau visokiausiu konferenciju – o tai pelninga visam miestui/saliai.

  118. Vitalijus - 2010 09 13, 23:31

    Del Estonian Air bazuojamo boeing’o, tai ne tik dienos laikas yra laisvas, bet ir visas sestadienis. Manau, turetume sulaukti 2-3 nauju krypciu mazesniu daznumu.

  119. Donatas - 2010 09 14, 00:40

    http://vz.lt/straipsnis/2010/09/14/Pasaulio_krepsinio_bronzos_laimetoju_skrydis_i_Vilniu

    Lietuvos krepšininkai ir Small planet boeingas iš vidaus;]

    kada kažin oficialiai Estonian Air praneš apie bazę ir naujas kryptis?

  120. Mindaugas - 2010 09 14, 01:01

    To Donatas estonian jau pranese apie baze. Jurgis keliais auksciau postais parase

  121. Vytautas-NT - 2010 09 14, 09:29

    Tokiu atveju reikėtų laukti nebent Aeroflot sugrįžimo. Šiaip gana keistai atrodo, kad jų atstovybė vis dar Vilniuj veikia, o lėktuvai jau seniai neskraido (aišku atstovybės funkcija, matyt, kitokia).
    Galima tikėtis, kad su SuperJet atsiradimu Aerflot lėktuvų parke įvyks kažkokie pokyčiai- nes dabar jie mažų lėktuvų nelabai turi.
    Beje, jei Hainan pirks AirBaltic, tai skrydžių į Vilnių tikrai nenutrauks (kam jiems prarast gerą rinkos dalį). Jų tikslas- ieiti į Europos Sąjungos rinką. Iš vienos pusės AirBaltic turi Hub’ą, iš kitos pusės jie turi teisę veikti bet kokioje ES valstybėje (kaip jie daro Norvegijoj, Švedijoj ir Suomijoj).

  122. Jurgis - 2010 09 14, 09:33

    A. Merkel ekonomikos forume išskyrė „airBaltic“ pasiekimus
    http://www.balsas.lt/naujiena/501915/a-merkel-ekonomikos-forume-isskyre-airbaltic-pasiekimus-video

  123. Jurgis - 2010 09 14, 09:52

    Beje, vakar Small Planet Airlines praleido istorinį šansą gerai pasireklamuoti,- pasiuntė į Turkija parvežti Lietuvos krepšininkų nenudažytą, visiškai baltą lėktuvą, be jokio „brand name“. Totalus fail Small Planet marketingistams !

  124. Wincas - 2010 09 14, 12:04
  125. Jurgis - 2010 09 14, 12:18
  126. princips - 2010 09 14, 12:37

    @Wincas: Tai nebeliko vistik Bremeno,Gironos ir Birmingemo…

  127. ahoi - 2010 09 14, 13:07

    Žinant Ryanair – bet kuris maršrutas gali išnykti bet kuriuo metu ir atvirkščiai.

  128. Pranas - 2010 09 14, 13:28

    Ir apskritai dar iki žiemos Ryanair tvakaraštis kelis kartus gali būti perstumdytas – kas iš tiesų kiek bjauru dabar bilietus perkant.

  129. Wincas - 2010 09 14, 13:42

    Bet pastebejau kad rytiniai skrydziai pasistumejo biski i dienos puse, aisku butu gerai pamatyti ta lentele ar visi lektuvai isnaudojami 100%. Vistiek keista kad Barselona nori naikinti juk uzpildymas tikrai siekia 90%

  130. Jurgis - 2010 09 14, 13:44

    „Ryanair“ pilotas pasiūlė atleisti kompanijos vadovą ir pakeisti jį skrydžio palydovu
    http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/ryanair-pilotas-pasiule-atleisti-kompanijos-vadova-ir-pakeisti-ji-skrydzio-palydovu.d?id=36508427

  131. Vytautas-NT - 2010 09 14, 13:47

    Kiek suprantu naujam Ryanair tvarkaraštyje tuščių laukų nėra? Tokiu atveju turim mažesnę geografiją ir didesnį dažnumą (į Oslą, Tampere ir pan.).
    Žirona, aišku, brangokas maršrutas žiemai. Bremeno gaila, kad dingo toks simpatiškas oro uostas. O Birmingemas jaučiu sugrįš (vasara) arba jį pakeis koks nors kitas oro uostas tam pačiam regione…

  132. Vytautas-NT - 2010 09 14, 14:08

    Barselona yra sezoniška, bent jau ta, kurią siūlo Ryanair. Star1 irgi žiemai Barselonos nesiūlo. Be to didelis atstumas- brangu skraidyt…

  133. Wincas - 2010 09 14, 14:13

    Pridejo bristoli dar viena diena bet vistiek ne KUN lektuvas skrenda, visus Dublino skrydzius atliks tik KUN lektuvas, edinburgas nebe su KUN lektuvais,ir oslas naujos dvi kryptys, taigi min dar dvieju krypciu truksta

  134. Obs. - 2010 09 14, 14:41

    Latvian Transport Ministry does not support sale of airBaltic shares in coming years. http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=31549

  135. Pranas - 2010 09 14, 14:53

    @Vytautas-NT: yra tų tuščių laukų tam tvarkaraštyje, čia tik kai kas labai skuba išvadas daryt.

  136. Vytautas - 2010 09 14, 14:57

    kaip jau kažkada buvau įdėjęs nuorodą, jei niekas nesiketė per porą sav, tai va situacija:

    http://img534.imageshack.us/img534/9081/kunw2010.jpg

  137. Pranas - 2010 09 14, 15:01

    Beje, Airija žada svarstyt ar nepanaikint keleivio mokeščio. Jei panaikintų, greičiausiai Ryanair padidintų skrydžių skaičių iš Airijos – manau realu būtų kasdieniniai skrydžiai iš Kauno į Dubliną, gal būt net ir apie Šanono sugrąžinimą pagalvotų.

  138. Bar Sukas - 2010 09 14, 16:52

    Gal kas matote/žinote kas per transportas ką tik nusileido VNO?

  139. Donatas - 2010 09 14, 17:24

    Kaip suprasti kas per transportas?

  140. Bar Sukas - 2010 09 14, 17:41

    Transportinis lėktuvas. Iš toli per smogą net kokio jis tiksliai tipo nesimatė.

  141. Aviator - 2010 09 14, 17:44

    @Pranas-kiek atsimenu tai vienu metu ir buvo 7 i Dublina(dar pries paskelbiant „kara“)

  142. Aloyzas - 2010 09 14, 19:20

    Va kaip low-cost’ai renkasi, kur skraidyti:
    http://www.routesonline.com/news/36/the-hub/96256/smartwings-route-exchange-carrier/
    ir kadangi šiuo atveju jų „philosophy is to serve primary airports“, tai kodėl jiems nepasiūlius Vilniaus?

  143. srs - 2010 09 14, 21:34

    O daugiau žinių apie Estonian nėra?

  144. Mindaugas - 2010 09 14, 22:00

    http://www.youtube.com/watch?v=SMVStuNCyGU&annotation_id=annotation_300935&feature=iv nuo lapkricio menesio Air New Zeland sedimos vietos tolimuosiuose skrydziuose

  145. Eugenijus - 2010 09 14, 22:11

    Air Baltic nueme skrydziu i Madrida is Rygos. Gaila

  146. Jurgis - 2010 09 14, 22:59

    „airBaltic“ ir „Baltic Miles“ Lietuvos rinktinei įteikė žadėtą prizą
    http://www.verslobanga.lt/lt/spaudai.full/4c8fcb68378ef

  147. Labiau patyręs - 2010 09 15, 09:22

    @ Aloyzas – manau LCC labai lengvai atsirastų VNO, tik SM sprendžia dilemą, kaip bus su KUN finansavimu, nes srautas nuo LCC atsiradimo KUN nebeaugs ir reikės prieš rinkimus ieškoti būdu kaip KUN finansuoti :)

  148. Pranas - 2010 09 15, 09:25

    Tuo tarpu airBaltic vėl parduoda bilietus tiesiogiai skristi iš Vilniaus į Miuncheną. Kartą per savaitę, šeštadieniais nuo gruodžio 25 d..

  149. Tomas - 2010 09 15, 09:34

    @LP – O tau tik įkąsti rūpi:) Kažkaip buvai pritilęs tais klausimais, dabar vėl atsibudai. Aviakompanijos pačios renkasi, kur joms skristi, ir pats ne kartą šitą teigei. Ryanair irgi pati pasirinko KUN.

  150. Labiau patyręs - 2010 09 15, 09:38

    @ Tomas – kaip manai ko trūksta, kad VNO atsirastų LCC? Atsakau – nuolaidų. Jas gali leisti suteikti SM. Taip, kad jokio čia gudrumo ar kandimo nematau :)

  151. Jurgis - 2010 09 15, 10:11

    @LP Kodel Easyjet skraido i Talina ? Jiems suteikta spec.nuolaida ?

  152. Labiau patyręs - 2010 09 15, 11:45

    O TLL 100 km spinduliu turi LCC bazę? :)

  153. Jurgis - 2010 09 15, 11:51

    „airBaltic“ iš Vilniaus skraidins į Miuncheną
    http://www.balsas.lt/naujiena/502124/airbaltic-is-vilniaus-skraidins-i-miunchena

  154. Jurgis - 2010 09 15, 11:55

    @LP Ar tokiu atveju Ryanair gali ateiti i Palanga be spec.nuolaidos ? Nes LCC bazes nera 100 km nuotoliu.

  155. Labiau patyręs - 2010 09 15, 11:58

    O kam? juk Klaipediečiai skraido per KUN, tai kam ten eiti? :)

  156. Jurgis - 2010 09 15, 12:10

    „airBaltic“ ruošia skrydžius slidininkams
    http://www.lrytas.lt/-12845397511283923187-airbaltic-ruošia-skrydžius-slidininkams.htm

    Pagal naujai įsigaliosiantį oro bendrovės tvarkaraštį nuo spalio pabaigos iš Vilniaus numatomi skrydžiai šešiomis tiesioginėmis kryptimis. „airBaltic“ keleivius skraidins į Paryžių, Romą, Kopenhagą, Taliną, Rygą ir Miuncheną.

  157. oleg - 2010 09 15, 12:15

    Bankrutuojančios oro vežėjos “flyLAL-Lithuanian Airlines” prašymą dėl oro vežėjo pažymėjimo galiojimo sustabdymo privalės iš naujo nagrinėti Vilniaus apygardos administracinis teismas.

    Tai numatančią neskundžiamą nutartį pirmadienį priėmė Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT).

    Anot LVAT, 2009-ųjų sausio viduryje CAA vadovas “flyLAL – Lithuanian Airlines” vežėjo pažymėjimą sustabdė dėl nepalankios įmonės finansinės padėties. Šio dokumento pagrindu susisiekimo ministras priėmė atitinkamą sprendimą.

    “Darytina išvada, kad ginčijamame (susisiekimo ministro – BNS) įsakyme yra nurodytas tiek faktinis, tiek teisinis pagrindai bei kad nurodytas faktinis pagrindas yra grindžiamas teisiškai reikšminga aplinkybe, kuri yra pakankama, jog atsirastų reikiamos prielaidos bei sąlygos, kad būtų galima sustabdyti pareiškėjui išduotos licencijos galiojimą, o tuo pačiu priimti ir ginčijamą įsakymą”, sprendime nurodė LVAT.

    “flyLAL-Lithuanian Airlines” prašė panaikinti Susisiekimo ministerijos ir CAA aktus, nes bendrovės vadovų nuomone, minėti sprendimai nebuvo pakankamai motyvuoti ir pagrįsti objektyviais faktais bei teisės normų reikalavimais. Susisiekimo ministerija stabdyti bendrovės licenciją nusprendė 2009 metų sausio 16 dieną.

    Pritrūkusi apyvartinių lėšų bei akcininkams sustabdžius finansavimą, “flyLAL-Lithuanian Airlines” skrydžius nutraukė pernai sausio 17-ąją. Vilniaus apygardos teismas tuomet įmonei iškėlė bankroto bylą. Bendrovė bankrutuojančios įmonės statusą įgijo pernai balandžio 23 dieną.

    BNS informacija

  158. Principal - 2010 09 15, 12:20

    @ahoi: Ryanair kaip tik pastovi kompanija, aisku jei ivyksta kivircas su oro uostu tai jie labai greitai susipakuoja daiktus, bet siaip pradedami viena kita marsruta jam duoda gera pusmeti isivaziuoti, ne tai kaip kitos kopanijos Wizz air, ar ir tas pats Air baltic, ar Star1 kur kas agresyviau viska keitelioja jei tik kas ju netenkina…

  159. Mindaugas - 2010 09 15, 12:26
  160. Obs. - 2010 09 15, 14:01

    Number of airBaltic passengers grew by 22% in January-August. http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=31600

  161. Vytautas-NT - 2010 09 15, 14:31

    Atrodo Ryanair’o įkvėpti kėdžių dizaineriai kažką sugalvojo…

    http://www.cnn.com/2010/TRAVEL/09/14/skyrider.compact.seats/index.html?hpt=C2

  162. Mindaugas - 2010 09 15, 14:50

    Aerosvit su Hainan pradeda marsrut Kijeveas-Pekinas kiek spejau paskaityti tai Kijeveas bus trazitas i europa Kinijai. http://www.aerosvit.ua/rus/index/usflinfonew/aboutusnew/news/9690.html

  163. Aloyzas - 2010 09 15, 14:53

    @Vytautui-NT: Kam iš viso tie atlošai reikalingi? Nutiestų suolus išilgai ir sėdėtų kaip ant motociklo, suolą apžergę ir viens kitą per juosmenį apsikabinę.
    O atimiausiuose planuose keleivių pavertimas į „self service cargo“, lėktuvo salonas bus kažkas panašaus į daugiavietį katafalką.

  164. Aloyzas - 2010 09 15, 15:01

    @Mindaugas: tai tik reiškia, kad Hainan pats į Kijevą neskraidys, bet parūpins Aerosvitui keleivių.

  165. Audrius - 2010 09 15, 15:30

    @Aloyzas – o pats lėktuvas pilnai gali būti nepilotuojamas, valdomas iš žemės, kaip ir siūlo O’Leary.

  166. Vytautas-NT - 2010 09 15, 15:35

    Kaip matau- AirBaltic Paryžiaus ir Romos kryptys pasiteisino. Įdomus sprendimas dėl Miuncheno- nusprendė konkuruot su Star1, nors ir krizė, bet kažkaip didelės viltys dedamos į žiemos slidinėjimo sezoną.
    Gaila, kad siūlo vieną skrydį- iš esmės apie tranzitą per Miuncheną nebūtų kalbos…

    O kas link teismo dėl FlyLAL licenzijos, tai išvis nieko nesupratau.

  167. Deivis - 2010 09 15, 15:40

    Pazvalgius ziemos kelioniu Tezturo puslapyje atradau idomiu dalyku.1.Kad ziemos sezono metu Vilnius-Zalcburgas reisa vykdys airBaltic su B735.2.Kad airBaltic pardavineja kelioniu paketus reise RIX-Dubajus.Ir 3. kad AirBerlin ivykdis kelis skrydzius is RIX i Kubos kurorta Varadera sa A330

  168. oleg - 2010 09 15, 16:21

    Ирландская авиакомпания Aer Lingus Group Plc ведет переговоры о вступлении в один из трех мировых авиационных альянсов – Oneworld, Star или Skyteam, сообщает ИА «Финмаркет».

    Компания планирует стать членом одного из альянсов со следующего года.

  169. Audrius - 2010 09 15, 16:56

    Jau nuo tikriausiai nuo birželio Aer Lingus derasi dėl aljanso. Tai jų grįžimo į „normalių“ aviakompanijų tarpą plano dalis. Manau, kad tai geras sprendimas.

  170. Mindaugas - 2010 09 15, 17:31
  171. Aviator - 2010 09 15, 18:08

    @Mindaugas-dar betruksta kad Ryanair paskelbtu koki Memmingen.:)

  172. Arnoldas - 2010 09 15, 19:37

    Nežinau, kaip ten konkuruos BT su „Star 1“. Lyginant kainas, tai dabartines BT kainos kelis kartus aukštesnes už „Star 1“. Ir be to BT reputacija ne itin kokia po jų tiesioginių reisų per RIX :)

  173. Obs. - 2010 09 15, 19:41
  174. ES - 2010 09 15, 20:17

    Dar pavasari niekam nebuvo paslaptis, kad ziemos sezonui Air Baltic grys su Miunchenu. Cia labiau Star’ai nusprende „atsiriekti dali pyrago“.

  175. oleg - 2010 09 15, 23:36

    kalbant apie tai, kad baltarusiai is VNO nores skrysti:

    Minsk reporting 20% growth this year; Belavia has launched eight routes in just 15 months; Etihad link to Abu Dhabi

    http://www.anna.aero/2010/09/15/minsk-reporting-20pc-growth-this-year/

  176. Vytautas-NT - 2010 09 16, 09:59

    Gal kas gali paai6kinti temin1 Scissor-Hub? Aš galvoju, kaip čia Air India skraido iš Frankfurto ne tik į Indiją, bet ir į USA? Ar čia skrydžiai su tarpiniu tūpimu, ar jie gavę leidimą skraidyt į USA iš Vokietijos?

    http://www.anna.aero/2010/09/15/air-india-cuts-frankfurt-scissor-hub-from-end-of-october/

  177. Donatas - 2010 09 16, 10:52

    Tik tarp kitko – Georgian International nudažė savo saab’ą:

    http://www.avia24.com/m1/ru/company/fleet/saab340

  178. Donatas - 2010 09 16, 11:07

    VŽ yra straipsnis apie skrydžių sezoną žiemos laikotarpiu.

  179. Mindaugas - 2010 09 16, 11:52

    Verslo žinios:
    Geriau nei pernai, bet vis dar žemai
    Kol oro bendrovės derina naujus žiemos sezono tvarkaraščius, rudeniop dažniau keliaujantys verslininkai reiškia viltį kada nors sulaukti tokios pasiūlos, kokią šiuo metu turi Ryga.
    Sumažėjus turistų srautams, žiemą skrydžių pasiūla tradiciškai kuklėja. Šiek tiek lėktuvų šiemet iš Lietuvos
    kils ir naujomis kryptimis, tačiau nauja pasiūla sustabdytų reisų nekompensuos.
    „Žiemą mažai kas stipriai didina savo skrydžių geografiją. Paprastai spalio, lapkričio ir sausio, vasario
    mėnesiais dėl sezono keleivių skaičius mažėja gana smarkiai, tai nėra geras laikas plėstis. Bet mes
    ambicingai žiūrime į vasarą“, – sako Tadas Vizgirda, Latvijos kapitalo oro bendrovės „airBaltic“
    viceprezidentas ir vadovas Lietuvoje.
    Šaltuoju sezonu „airBaltic“ iš Vilniaus skraidys 6 kryptimis. Šiuo metu jų – 7. Bendrovės maršrutų portfelį
    papildys šeštadieniniai reisai į Miuncheną, tačiau tvarkaraštyje nebelieka tiesioginių krypčių į Londoną ir
    Dubliną.
    „Per daug pasiūlos skraidyti šiais reisais, tad buvo nuspręsta kol kas sumažinti jų apimtį iš Vilniaus“, –
    sako p. Vizgirda, jis neatmeta galimybės keičiantis rinkai koreguoti ir skrydžių tvarkaraštį.
    Žiemą kryptis kiek apkarpo ir Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“. Pasak Laszlo Tamaso, bendrovės
    pardavimo ir rinkodaros vadovo, dėl žiemą krentančios paklausos nuspręsta stabdyti skrydžius iš Kauno oro
    uosto į Brėmeną, Birmingemą ir Žironą. Tačiau spalio pabaigoje bendrovė pradės skraidinti į Geteborgą.
    „Yra didžiulė paklausa tiek iš Švedijos, tiek iš Lietuvos pusės“, – pigių skrydžių paklausą pabrėžia p.
    Tamasas.

    Kamšo skyles
    Sumažėjusia paklausa suskumba pasinaudoti skrydžius gausinanti lietuvių „Star1 Airlines“. Nuo spalio
    pabaigos bendrovės tvarkaraštį papildo šeštadienio reisas į Londoną, šia kryptimi bendrovė nuo šiol skris
    kasdien. Nuo lapkričio pridedamas trečias savaitinis reisas į Dubliną. Triskart per savaitę nuo sausio bus
    skraidinama ir į Milaną. Įpusėjus rudeniui „Star1 Airlines“ pradės naujus reguliarius skrydžius į Miuncheną.
    „Užsakomųjų skrydžių rinka nukrito, jų skaičių sumažinome, todėl atsirado galimybė atidaryti daugiau
    reguliarių krypčių, kuriomis yra visai neskraidoma. O jų daugėja“, – teigia Martynas Laivys, „Star1 Airlines“
    vadovas.
    Pasak jo, didinti skrydžius, pavyzdžiui, į Londoną nuspręsta, nes iš Vilniaus į šį miestą daugiau niekas
    neskraidina. „Didiname nedaug, tad pasiūla, palyginti su buvusia, vis tiek lieka sumažėjusi“, – pažymi
    vadovas.
    Keleivių srautus skaičiuojantys skrydžių bendrovių vadovai šį žiemos sezoną pasitinka optimistiškai, esą
    bendra padėtis gerėja.
    Ponas Laivys prognozuoja, kad šis žiemos sezonas „Star1 Airlines“ bus kur kas geresnis nei praeitas.
    „Negaliu pasakyti, kad dabar yra didžiulė skrydžių paklausa visomis kryptimis. Reikia dirbti, bet
    stabilizuojantis ekonomikai keleivių srautai po truputį atsigauna. Srautai labiau padidės kitą
    vasaros–pavasario sezoną, žiemą keleivių būna mažiau“, – padėtį aptaria jis.
    Ponas Vizgirda taip pat pažymi, kad padėtis gerėja. Pasak jo, lietuviai jau drąsiau leidžia sau skristi į
    trumpas keliones savaitgaliui, todėl „airBaltic“ žiemos tvarkaraštyje palieka populiarias Romos ir Paryžiaus
    kryptis, kuriomis skraidinama tris kartus per savaitę. Jaučiama, kad po truputį atsigauna ir verslo kelionės.
    „Norisi, kad jų būtų tris ar keturis kartus daugiau, bet ilgainiui to sulauksime. Šie ir ateinantys metai,
    manau, jau parodys, kad Baltijos šalių aviacijos rinka išlys iš tos duobės“, – sako jis.

    Augti yra kur
    Tačiau verslininkai, kurie kitaip nei turistai, rudeniop iš tiesų keliauja aktyviau, pasidžiaugia, kad
    susisiekimas iš Vilniaus, palyginti su praėjusiais metais, gerėja.
    Tačiau neretas jų renkasi keliones per Rygą dėl didesnės pasiūlos ar bent patogesnių skrydžių tvarkaraščių.
    „Norėtųsi Lietuvoje turėti šį tą panašaus, kaip Rygos oro uostas. Mes labai dažnai naudojamės būtent jo
    paslaugomis“, – sako Jordanas Kenstavičius, UAB „Norvelita“ vadovas.
    Ponas Kenstavičius pasakoja, kad su verslu susijusių kelionių bendrovė nemažino. Pagrindinė bendrovės rinka –
    Vokietija, į ją esą taip pat tenka dažniausiai keliauti per Rygą, nes taip patogiau.
    Jonas Guzavičius, UAB „Kauno liftai“ vadovas, pabrėžia, kad Kauno ir kitų toliau nuo Vilniaus įsikūrusių
    miestų verslininkų padėtį pagerino „Ryanair“, atgaivinęs Kauno oro uostą. Tačiau tiesioginių ar bent patogiau
    sustyguotų skrydžių esą reikėtų daugiau.
    „Laikai labai nesuderinti, tenka ir 8 valandas oro uoste laukti, tai nepaprastai nepatogu. Būtų labai gerai,
    jei pavyktų keliauti tiesesniais maršrutais panaudojant Lenkijos ir Čekijos oro uostus, ne tik Kopenhagą“, –
    problemas skrendant jungiamaisiais skrydžiais nurodo jis.
    Londonas ar Dublinas, į kuriuos žiemą bus skrendama kiek mažiau, verslininkų negąsdina. Donatas Miničius,
    Kauno UAB „Medienos era“, kurios didžioji dalis gaminių keliauja į Jungtinę Karalystę, vadovas, sako, kad jų
    kelionėms užtenka ir ranka pasiekiamos „Ryanair“ pasiūlos.
    Šiuo metu „Ryanair“ iš Kauno skraido 18 krypčių, iš jų – net į tris prie Londono esančius oro uostus.
    „Manau, kad iš Lietuvos į Londoną nusigauti problemų didelių nėra. Pranašumas, kai vienu metu skraidino trys
    bendrovės, gal tik toks, kad buvo galima palyginti kainas ir išsirinkti geresnę“, – priduria vadovas.

  180. Jurgis - 2010 09 16, 12:26

    Bendrovės „airBaltic“ lėktuvas Taline nutūpė veikiant vienam varikliui
    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pasaulis/-57-115923

  181. Vytautas - 2010 09 16, 13:00

    @Vytautas-NT – pažiūrėk čia: http://www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/2364270/

    viskas ten paaiškinta ;)

  182. Mindaugas - 2010 09 16, 13:51
  183. Aloyzas - 2010 09 16, 18:40

    Nebe originali, tačiau idomiai argumentuojama tema:

    Crewless flying. Now, after we successfully mastered ticketless travel, we should seriously consider crewless flying…

    I have been working for the airline industry for the past 22 years and worked for airlines as well as IATA, the international air transport association. As a seasoned traveller I was always bemused of the seasoned cabin crew member, telling you when to wear a seatbelt or bringing you food when they like, not when you like. Now, after we successfully mastered ticketless travel, we should seriously consider crewless flying. What on earth is so different to be in a bus or in an airbus? Does a bus need a bus crew?

    But what about security? Here are some answers:

    When serious turbulences occur, the steward/ess is buckled up. When there is a health issue: “is there a doctor on board?” IMy car handles the fasten seatbelt warning without a human safety expert shouting at me, the phones can be more effectively jammed electronically and the invention of auto reclining seats is already made. Finally, bus accidents are far more often than airplane incidents and the death toll of “cabin crew members dying versus passengers saved due to cabin crew present” is not really in favor to keep them on board.

    So what do I need the crew member for? Are they risking their lives to provide passenger required services?

    The surprising answer is: they are on board because we have regulations like we had for paper tickets. They are needed to bring me food when I do not necessarily need it and must walk on my behalf when I call him/her for a glass of water. They can also sell things from vending machines, close the overhead baggage lockers, and hand out blankets or make announcements.

    Why don’t airlines put an end to this? First class passengers can bring personal butlers on board, who can sit where the crew used to sit. The business class gets a mini-bar in it’s seat and owns the key to it and the economy guest pulls drinks and food from vending machines, who now fit since the trolleys, galley and cabin crew is outside the plane… Passengers can stroll around and fetch something from the vending spot for their neighbor, the airline is up selling real food liked and paid for and tickets get a lot cheaper. To make flying safe, have one or two air marshals on board who can intervene in case of troublemakers. Just like in a train. One conductor for a normal train of 300 passengers suffices to restore order and keep the peace.

    Dr. Winfried Boeing

  184. Eugenijus - 2010 09 16, 18:56

    Star 1 atsirado amadeuse. Reisus rodo kaip V9*W2 ir paimti duoda tik ant W2. W2 tai kazkoks Flexlight, jie yrA GB, DE ir FI BSP. taciau lietuvoje tokio bilieto atspausdinti negalima na ir kainu kol kas jokiu nekvotuoja tik oficialius Y

  185. Aloyzas - 2010 09 16, 19:29

    @Eugenijui: visi (ar tik kai kurie) Star1 reisai bus pardavinėjami kaip code-share skrydžiai, kur marketing-carrier yra FlexFlight – W2, kuris jau turi e-bilietą (WorldTicket) ir jo sujungimą su Amadeus GDS.
    http://www.worldticket.net/content.jsp?menuId=260

  186. Deivis - 2010 09 16, 21:38
  187. srs - 2010 09 16, 22:29

    Kazkaip amadeus niekaip Star1 skrydziu nepavyksta rasti. Gal vel dingo?

  188. oleg - 2010 09 17, 00:57

    Estai nori SQQ tik verseliams palikti:

    Estonia is planning to take over the NATO air police mission for the Baltic States from Zuokniai air base to its renovated Amri base, Lithuanian Minister of Defence Rasa Jukneviciene was quoted by LNK TV news programme

    http://www.lithuaniatribune.com/2010/09/16/estonians-might-take-over-nato-air-policing-form-lithuanian-zuokniai/

  189. Vytautas-NT - 2010 09 17, 04:33

    idomu kodel Star1 taip ilgai gumą tempė? Nes per tarpininkus galima buvo bilietus pardavinėt dar pernai. Iš kitos pusės klausimas-ar ta reiškia, kad jie vis dar siekia narystės IATA?

  190. Aloyzas - 2010 09 17, 12:32

    @Vytautui-NT: todėl, kad:
    1) nemažai kainuoja ir įdiegimas, ir kiekvienas pardavimas (keli EUR už parduotą skrydžio segmentą);
    2) pinigus iš pardavusio tarpininko vežėjas įprastai gauna ne iš anksto po bilieto pardavimo, o tik po skrydžio.

  191. […] Taip pat “Estonian Air” artimiausiu metu pradės skrydžius į gretimus Milano ir Stokholmo oro uostus – atitinkamai Malpensa ir […]

  192. […] Taip pat “Estonian Air” artimiausiu metu pradės skrydžius į gretimus Milano ir Stokholmo oro uostus – atitinkamai Malpensa ir […]

  193. […] Taip pat “Estonian Air” artimiausiu metu pradės skrydžius į gretimus Milano ir Stokholmo oro uostus – atitinkamai Malpensa ir […]

  194. Jep, muistankin, että englanninkielisen käännöksen viimeiset sanat ovat „Those were jolly good men“ tai jotain sinne päin. Ei se ihan samalta tunnu kuin „Aika velikultia“. Kivirähkua tarttis varmaan koettaa, kovasti suosittu tuntuu täällä olevan. Mun pitäisi kuitenkin ehkä aloittaa jostain lastenkirjoista niin olisi helpompi päästä vauhtiin. Tuskinpa Puhdistustakaan viroksi lukisin vielä, ellen olisi sitä suomeksi lukenut.

Leave a reply