Iš Maskvos į Vilnių skraidys „Aeroflot”

   
     

Nuo naujojo skrydžių sezono pradžios, kovo 29 dienos, maršrutu Maskva-Vilnius-Maskva skraidys Rusijos oro bendrovė „Aeroflot”.

Nuo kovo 29 dienos iki birželio 1 dienos „Aeroflot” lėktuvai iš Maskvos į Vilnių skraidys tris kartus per savaitę – trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais. Nuo birželio 1 dienos lėkttuvai pradės skraidyti keturis kartus per savaitę – papildomai skrydis bus vykdomas pirmadieniais.

Lėktuvas iš Maskvos į Vilnių skris 16:30 – 17:10. Iš Vilniaus pakils 18:00, o Maskvoje leisis 20 val. 30 min. „Aeroflot” skraidys 116 vietų lėktuvu „Airbus A319”. Skrydžiai bus vykdomi iš Šeremetjevo oro uosto.

Šiuo metu kasdien iš Maskvos Vnukovo oro uosto į Vilnių skraido bendrovės „utair” lėktuvas. Vilniaus oro uostas buvo pranešęs, jog bendrovė ketina imti skraidyti du kartus per dieną, tačiau planai nebuvo įgyvendinti. Nuo birželio 15 dienos „utair” ketina atnaujinti skrydžius iš Maskvos į Palangą du kartus per savaitę.

Tai trečioji Vilniaus oro uoste pasirodanti nauja bendrovė po „flyLAL” veiklos sustabdymą. Veiklą reise Kijevas-Vilnius pradėjo „Donbass Aero”, nuo kovo 29 d. be „Aeroflot” į Vilnių pradės skraidyti „Brussels Airlines” iš Briuselio.


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

42 komentarai

  1. Šarūnas - 2009 03 6, 21:43

    Gerų naujienų daugėja, laukiam KLM, SAS, Air France ar British Airways.

  2. Justinas M. - 2009 03 6, 23:07

    SAS tai nebelaukiam, toliau keleivius jiems veš airBalticas.

  3. klm - 2009 03 7, 16:47

    KLM kiek suprantu irgi nelaukiam. jie ir is talino nutraukia reisus nuo geguzes. ar ne taip? tad nenustebsiu, jei tai ir „visas praeitos vasaros tvarkarastis”, kaip kad buvo zadeta:(

  4. Justinas M. - 2009 03 7, 17:41

    Aš dar tikėčiau, jog airBerlin galėtų atidaryt triskart per savaitę tiesioginius į Berlyną (hehe, turi codeshare’us su Hainan Airlines), visgi Berlynas yra viena stipresnių krypčių.

  5. Tomas - 2009 03 7, 17:57

    Man keista, kodel Lufthansa miega ir neplecia geografijos, pvz i MUC (Miunchena).. O AirBarlin butu super i Berlyna, pas juos geografija is ten tikrai nebloga. Vat klausimas tik ar VNO ikainiai jiems ne per dideli – AirBerlin visgi labiau prie lowcost’u berods..

  6. Šarūnas - 2009 03 7, 18:26

    @ Tomas, dabar EYVI išvis vos ne nemokamai paslaugas teiks kas atidarys maršrutus iki spalio pabaigos. Aeroflot gaus 100% nuolaidas visoms paslaugoms.

  7. Simonas Bartkus - 2009 03 7, 20:55

    „AirBerlin” tikrai VNO tiktų, ji nėra visiškas low-cost’as, kur ieško nuošalių oro uostų. O, kaip pabrėžė ir Šarūnas, bent jau pirmus metus naujos bendrovės gauna nuolaidą. 100 proc. nuolaidą oro bendrovės gavo tik orlaivio mokesčiams, keleivio mokesčiams tik 5 LTL nuolaida.

    KLM paleido marketinginę kompaniją, kur Lietuvos keleiviams siūlo geras kainas skrydžiams iš Rygos per Amsterdamą. Ženklas, kaip jie ketina dirbti su Lietuvos rinka. Taip pat KLM uždaro reisą Amsterdamas-Talinas nuo gegužės 5 dienos.

    „Lufthansa” vasaros sezonu (kaip ir pernai) iš Frankfurto atskris du kartus per dieną (prisideda vakarinis reisas). Į Miuncheną kelis kartus per savaitę vis dar skraido „airBaltic” ir siūlo jungiamuosius su „Lufthansa”.

    SAS tai nepratęsė „codeshare” sutarties su „airBaltic”. Lietuvos keleiviams „airBaltic” siūlo jungiamuosius su SAS. Tačiau iš SAS puslapio nebegalima Vilniaus pasiekti po kovo 29 d.

    Beje, „Donbassaero” bilietus į Kijevą kol kas parduoda tik iki kovo 27 dienos.

  8. Vytautas-NT - 2009 03 8, 18:29

    Dėl KLM, tai aš dar tikiuosi, kad reikalai pasitaisys. Nes šiaip tai sunkiai įsivaizudoju skraidymą per Ryga? Ar čia humanitarinė pagalba AirBaltic? Nes KLM partneriai yra CSA (iš to, kad į Vilnių skraido)
    Žiūrėsim kas dar kuo susigundys. Aeroflot pavizdys rodo, kad gali atsirast naujų veidų VNO. Tačiau paskelbtas tvarkaraštis nelabai tinkamas jungiamiesiems skrydžiams. Nebent Jie ten turi daug skrydžių naktį iš Šeremetjevo…

  9. dukis - 2009 03 9, 08:49

    Laukime toliau ar Masiulis taps Dievu ar ne:)))) Simono puslapyje

  10. Simonas Bartkus - 2009 03 9, 11:13

    KLM tai siūlo skrydžius ne per Rygą, o „iš Rygos”. Tačiau juos reklamuoja Lietuvoje, t.y. siūlo lietuviams skristi iš Rygos per Amsterdamą. Tai rodo požiūrį – jeigu tikrai turėtų planuose atidaryti skrydžius iš Vilniaus, tai palauktų su tokia reklama.

    AirFrance/KLM yra „SkyTeam” aljanso narė. Iš to aljanso į Vilnių skraido „Czech Airlines”, todėl geriausi pasiūlymai į Amsterdamą ir Paryžių dažniausiai būna su „Czech Airlines”. „Aeroflot”, beje, irgi yra „SkyTeam”.

    „Star Aliance” Vilnių pasiekia per „Austrian”, LOT, SAS (iki kovo galo tik) ir per „Lufthansa”. „oneworld” į Vilnių atskrenda per „Finnair” (tiesa, įdomu, jog aljanso lyderiai „American Airlines” ir „British Airways” Rygą ir Taliną pasiekia „codeshare” per Helsinkį, tačiau į Vilnių tokio pasiūlymo neduoda).

  11. Vytautas-NT - 2009 03 9, 11:59

    Šiaip tai keistas tas KLM požiūris (dėl reklamos). Būtų koks low-cost’as dar būtų galima suprast, o dabar. Važiuot 300 km dėl 100 Lt?
    Aš kažkaip naiviai tikiu, kad tarp Vilniaus ir Talino yra šioks toks skirtumas. Talinas kiek mažesnis miestas ir didelė Finnair konkurencija.
    Kitas klausimas- ar yra toks didelis skirtumas tarp Vilniaus ir Rygos?
    Skraidint keleivius per Praha pagal kaštus būtų brangiau.
    Keista ta KLM pozicija, nes praras dalį tranzito. juolab, kad turi mažų lėktuvų, kad galėtų efektyviau keleivius pradžiai skraidint…

  12. Vytautas-NT - 2009 03 9, 13:48

    Beje, toks klausimas- o kur tą reklama apie KLM pasiūlymą buvo pasirodžius? Kažką keisto mačiau ant stulpų išklijuota.
    O šiaip kokie gali būt specialūs pasiūlymai keleiviams iš Lietuvos per Ryga? Nebent visiems keleiviams iš Rygos…

  13. Simonas Bartkus - 2009 03 9, 14:16

    Gal ir visiems keleiviams iš Rygos. Nežinau, nestebiu Latvijos reklamų :)

    Bet esmė ta, kad KLM šią akciją reklamuoja Lietuvoje. Tai reiškia, kad jie siūlo lietuviams skristi iš Rygos.
    Aš reklamą mačiau internete ir per agentūras stūmė. Dabar lygtai baigėsi akcija (o kainos šiaip labai geros buvo, Niujorkas gal 1100).

    Galbūt KLM mato tiesiog Rygą kaip regiono centrą, iš kurio skraido latviai ir estai.

    Aišku, aš manau, kad yra situacija kur kas žemiškesnė. „AirFrance/KLM” taip pat skendi dideliuose nuostoliuose, todėl middle manager’iams apginti prieš valdžią plėtrą, naujus maršrutus, yra labai sunku.

  14. Alvydas - 2009 03 10, 10:31

    Kelione i Kauna 2 auksciu traukinuku per 58 min. http://www.youtube.com/watch?v=c1HF2kwIBcs&feature=channel_page

  15. Vytautas-NT - 2009 03 10, 11:27

    Panašu, kad su KLM/AirFrance reikia daugiau įdirbio. Naujas VNO vadovas žada daug derėtis. Pažiūrėsim. Klausimas ar užteks vien naujojo direktoriaus pastangų.
    Jei skaičiuosim pagal naujų „veidų” skaičių Vilniuje tai mūsų padėtis geresnė, nei Rygoj, iš kurios vežėjai daugiausia traukiasi.
    Bet, aišku, tai yra FlyLAL skylės užkimšimas. Ir tai dar nepilnas…

  16. dukis - 2009 03 10, 19:58

    „flyLAL” vis dar bando prisikviesti valstybę bendram verslui
    Irma Verbienė
    2009.03.10 11:33
    Skaityti komentarus (50)
    Vertinti straipsnį (0)
    Aviacijos verslo grupė „flyLAL Group Services” Susisiekimo ministerijai pateikė dar vieną pasiūlymą kurti bazinį oro vežėją Vilniaus oro uoste – naują įmonę siūloma kurti grupei priklausančios „flyLAL Charters” pagrindu.

    Gal kokie komentarai?

  17. Simonas Bartkus - 2009 03 10, 20:02

    aš jau pavargau nuo šios istorijos …

    bet velniškai reikia skrydžių iš Vilniaus, nes mus jau Europa laiko ubagais. Verslo susirinkimai keliami į Rygą (latviai jame nedalyvauja, tik norvegai ir lietuviai), dėl to, kad norvegams nėra kaip atvažiuoti į vilnių.

    reikia mums ryšių su Europa dabar jau bet kokia kaina.

  18. Pranas - 2009 03 10, 22:20

    Flylal Charters naujas pasiūlymas man atrodo piktais kėslais grįstas.

    Normalų pasiūlymą aš įsivaizduoju taip: Turime licenziją, norime atidaryti reguliarius skrydžius, tačiau laikai sunkūs ir mums reikia tokios ir tokios pagalbos pradžiai (ir išvardinama – ar tai paskola, ar nuolaidos, ar marketinginis palaikymas, ar dar kas neprieštaraujančio konkurencijos įstatymams ir ES direktyvoms).

    O žaidimai su akcijų perleidimais ir panašiai atrodo kaip noras padaryti vieną įmonę išlaikomą valstybės, kurią kitos visokias paslaugas teikiančios grupės įmonės galėtų melžti.

    A, ir skrydžių bet kokia kaina nereikia. Sveikatos apsaugos, policijos ar mokyklų ir dar daug kitų dalykų reikia labiau.

  19. Justinas M. - 2009 03 11, 11:13

    Simonai,

    tai kad flyLAL užsilenkimas ir jungtis su Norvegija man atrodo nėra susiję: flyLAL nelabai į Novergiją pamenu skraidžius.

    Beje, BNS išplatino pranešimą, jog VNO vadovas su airBerlin derasi. Tai bent Berlyną turėsim, galbūt neblogų jungčių bus. Bet vistiek trūks eilės miestų :(

    airBaltic tuo tarpu išplatino pranešimą: Vasario mėnesį didžiausios Baltijos šalyse oro bendrovės „airBaltic” lėktuvais iš Vilniaus ir Rygos oro uostų kilo su daugiau keleivių – jų užpildymas buvo 9 proc. didesnis nei tuo pačiu metu pernai ir sudarė 62 procentus. Lėktuvai, skrendantys iš Vilniaus oro uosto, buvo užpildyti 64 proc., o tai 11 proc. daugiau nei praėjusių metų vasarį.

    Milžiniškas užimtumo padidėjimas, sakyčiau AB pakilo gerokai virš break-even…

  20. Simonas Bartkus - 2009 03 11, 15:17

    Šiek tiek aišku perdėjau su paskutiniu komentaru, bet buvau labai piktas.

    „flyLAL” į Norvegiją paskutiniu metu neskraidė (skraidė iki 2007 m.), tačiau tiesiog bendrai norėjau pabrėžti, jog esam užkampis, kurio negalima pasiekti.

    „airBaltic” 64% load’as iš Vilniaus tikrai įspūdingas. Aišku, kryptys apkarpytos, tačiau trumpuose reisuose toks procentas yra labai labai didelis.

    Atkreipčiau dėmesį ir Vilniaus oro uosto duomenis. Skrydžių skaičiaus mažėjimas yra daug didesnis negu keleivių skaičiaus kritimas, reiškia visos kompanijos turi galimybę nesunkiai didinti lėktuvų apkrovimą. Kiek žinau, daugiausia išlošė „Czech airlines”, kurių vėlyvo vakaro Praha-Vilnius ir ankstaus ryto Vilnius-Praha reisai beveik kasdien būna „fully booked”.

    O „flyLAL Group” naujas manevras įdomus. Tiesa pasakius, aš to laukiau. Akivaizdu, jog AB „flyLAL – Lithuanian Airlines” biznis nenusisekė, tačiau realiai ta kompanija buvo pagrindinė maitintoja visoms kitoms grupės įmonėms. Mato Žiemelis ir Ko, kad be reguliariųjų verslo ir kitas įmones turbūt teks uždaryt. Aišku, jų reikalavimai žvėriški.

    Kitas dalykas, manau tokius pat reikalavimus kels bet kokia įmonė, kuri ketins įkurti skrydžių centrą Vilniuje. Neoficialūs duomenys, tačiau kuomet vasario pradžioj SAS vaikščiojo į ministeriją su interesu skraidyti iš Vilniaus, jų reikalavimai irgi buvo panašūs – kelis metus norėjo užsitikrinti nemokėti mokesčių visai. Ir taip darys kiekvienas, naudodamasis apgailėtina mūsų situacija.

    Žvelgiant iš kitos pusės, manau „flyLAL Charters” bus daug lengviau net susiderėti dėl šiltnamio sąlygų, nei susigrąžinti keleivių pasitikėjimą prekės ženklu.

  21. expertas - 2009 03 11, 15:19

    Idomus klausimas, ar pasiteisins Aerofloto atejimas i VNO. Ka tik suskraidziau marsrutu VNO-VKO-VNO su Utair. Kiekviename reise buvo apie 50 keleiviu. Is esmes tai optimalus apkrovimas skrendant su ATR-72, taciau didelio anslago Maskvos kryptimi nera. Del tos pacios priezasties niekaip nestartuoja antras dieninis Utair reisas. Kaip jau esu anksciau minejes, Aeroflotas nera konkurencingas vezejas (na, tiesiog brangus vezejas) vietineje Rusijos rinkoje. Tiesa, yra tam tikras segmentas keleiviu, kurie naudojasi siu avialiniju paslaugomis (komandiruotes, iprociai, patogesnis oro uostas ir t.t.), taciau kita puse rinkos naudojasi visu kitu vezeju (didzioji ju dalis-privatus) paslaugomis, kurie bazuojasi Vnukovo ir Domodedovo (ypac) oro uostuose. Taigi, Utair skrydis anksti ryte i Maskva ir velai vakare is Maskvos yra tiesiog idealus (kaip minejo Simonas) ir puikiai tinka tolimesniems skrydziams is Vnukovo bei Domodedovo oro uostu (tarp siu oro uostu yra pakankamai patogus susisiekimas, tik uzima laiko). Tuo tarpu Aerofloto popietinis/vakarinis skrydis yra pritaikytas tiesiogiai persedimui Sheremetyevo oro uoste (i kitus oro uostus nespesi pervaziuoti, jei nori isskristi ta pacia diena) bei tolimesniems naktiniams skrydziams i kitus Rusijos miestus (Novosibirskas, Jekaterinburgas, Perme, Irkutskas, Celiabinskas ir t.t.). Ar si strategijas pasiteisins – parodys laikas. As manau, kad ne – del mazo keleiviu srauto ir nebutinai patrauklios kainos. Pastaroji patrauklesne naudojant isvardinta Vnukovo ir/ar Domodedovo varianta.

    Kita vertus, labai malonu, kad Aeroflotas isskyre A319 skrydziams i Vilniu tuo parodydamas mums demesi:)

  22. Simonas Bartkus - 2009 03 11, 15:38

    Teisybė, kad „Aeroflot” mažų kainų nesiūlo. Jų svetainėje bilietų prekyba dar nepradėta, o per „Amadeus” standartinis tarifas 900 litų į abi puses – net skrydžio įvedimo laiku brangiau už „utair”.

    Tačiau manau potencialo Vilnius-Maskva kryptyje yra. Iš Rygos vyksta trys skrydžiai kasdien. Ryte su A319 skrenda „Aeroflot”, per pietus ir vakare – „airBaltic” su 735 ar net 733. Tarp šitų kompanijų stiprus codeshare vyksta.

    „Aeroflot” iš karto siūlo neprastų jungčių su didžiąja Rusija ir nors ir nelabai geru tvarkaraščiu skraidys.

    Tiesa, „Donbassaero” paskelbė tvarkaraštį visai vasarai skrydžiams į Vilnių. Bus skrendama keturis kartus per savaitę su SAAB340, tačiau trečiadieniais ir ketvirtadieniais vyks rytiniai skrydžiai: 8:00 iš Kijevo ir 10:55 iš Vilniaus; pirmadieniais ir penktadieniais vyks popietiniai skrydžiai: 13:05 iš Kijevo ir 16:00 iš Vilniaus. Manau šitas tvarkaraštis kur kas patogesnis už dabartinį: ir dėl jungiamųjų ir dėl mažesnių laiko nuostolių verslui.

  23. expertas - 2009 03 11, 15:45

    Tikekimes, to potencialo tikrai uzteks. Taciau, zinant Aerofloto kainos/kokybes santyki, man ju pasiulymai yra itin nepatrauklus. Pvz., kelis kartus per metus skraidau i Jekaterinburga, Novosibirska. Uz skrydzius VNO-VKO-SVX (SVX-Jekaterinburgas) ir atgal nesu mokejes brangiau nei 1200 Lt uz visus segmentus. O ka tik pasibaigusios keliones skrydziu kaina buvo 790 Lt, is kuriu 611 atiteko Utair:)

  24. Justinas M. - 2009 03 11, 16:29

    Taip, išties, tiesioginiame reise Aeroflot nėra konkurencingas, bet kaip ir kitų didžiųjų bendrovių, pranašumas išlenda siūlant jungtis. Su Austrian Airlines pasiutusiai brangu skristi į Vieną, bet kiek jie gerų krypčių turi su persėdimu Vienoje. Analogiškai, Aeroflot galbūt nėra geriausia mintis skristi į Maskvą, bet visa tolimoji Rusija, taip pat NVS šalys, Kinija, Japonija – puikus pasirinkimas. Juolab flyLAL skraidė į kitą terminalą (C) nei kad Aeroflot vykdo tolimuosius skrydžius, o dabar įsivaizduoju bus skrendama į 2 terminalą, iš kurio vykdomi pagrindiniai skrydžiai. Tokiu laiku bus taupomas laikas keleiviams, ir jei dar tvarkaraštį paankstintų, atvertų dar platesnes galimybes. Ir tikrai, daugeliu atveju Aeroflot bus pigiausias būdas nusigauti iki Novosibirsko, Almaty, Pekino, Tokijo ir kitų miestų.

  25. expertas - 2009 03 11, 18:59

    Sutinku, keliauti tranzitu i tolimus krastus tokius kaip Indija, Tailandas, Kinija, Japonija bus patogu (ir tam net nereikia Rusijos vizos-tiesiog neisleidzia is oro uosto). Klausimas, koks bus tokiu keliautoju srautas. As esu uz ji, nes manau, kad daznai tokie variantai keliautoju tiesiog nurasomi del politiniu motyvu, net nesigilinant i detales.

  26. Alvydas - 2009 03 11, 20:24
  27. Pranas - 2009 03 12, 08:34

    Kadangi KLM lietuviams siūlo skristi iš Rygos, SAS nutarė neatsilikti. Siūlo akcijas visiems skristi iš Palangos:

    http://www.flysas.com/lt/lt/Akcijos-ir-kainos/Keliaukite–JAV2/

  28. Simonas Bartkus - 2009 03 12, 08:51

    SAS atveju, čia ne prie ko skraidymas iš Vilniaus. Tiesiog jie su šiuo vasaros tvarkaraščiu padidino skrydžių Palanga-Kopenhaga skaičių, be to, sutiko „airBaltic” konkurenciją, dėl to daro akcijas, kad šiame segmente užsitikrinti lėktuvų pakrovimą.
    Manau iš Palangos galime ir daugiau akcijų sulaukti, SAS kainos pasirodžius Palangoje „airBaltic” ženkliai krito.

  29. oxs - 2009 03 16, 22:29

    SAS tikrai galim nebelaukti. Jau SAS puslapis duoda ramiai airBaltico skrydzius su code share.

  30. Vytautas-NT - 2009 03 17, 16:53

    Svarbiausia kokiom kainom skrydžius SAS siūlys. Nes jie dabar bus daugeliu krypčių konkurentai su AirBaltic.

  31. Pranas - 2009 03 18, 11:00

    Aeroflotas skrydžius Maskva-Vilnius parduoda tik nuo gegužės 15 d.

  32. expertas - 2009 03 25, 10:55

    Atrodo, kad Rusijos kompanijos nusprende isvezti Maskvos kryptimi visus, kas nori ir nenori: 1 d. VNO-VKO-VNO su Utair apie 620 Lt; 2 d. VNO-SVO-VNO su Aeroflotu apie 500 Lt; 3 d. VNO-VKO-VNO su Utair apie 400 Lt. 4 d. ?

    Kas neturite kompleksu del Rusijos, siulau apsilankyti;)

  33. Vytautas-NT - 2009 03 25, 19:42

    Panasu, kad tam marsrute prasidejo kainu karas. Ukrainieciai kartais siulo geras kainas. O ir Aeroflot numete,
    Tuo pat metu UtAir nusprende varyt dviem reisais per diena, kaip kazkada zadejo. Dabar kainos i Maskva geros-pigiau nei traukiniu (jei kupe skaiciuot). Idomu ar ilgam tas geris..?

  34. expertas - 2009 03 25, 23:57

    Taip, uzvire karas. As vis delto manau, kad ji laimes Utair, nes ju bent jau rytinis-vakarinis reisas yra idealus verslui ir keliautojams. O Aerofloto trukumas, kad neturi mazu regioniniu lektuvu ir tenka siusti 115 pax Airbusa gana nepatogiu laiku. Manau, kad Utair stengsis visais budais, kad Aeroflotas visai nepakiltu geguzes men. Beje, Utair vel pakeite lektuvus (abu) i mazesnius ATR-42, taip optimizuodama pasiula ir turedama lankstuma pakeisti lektuva didesniu ATR-72, jei bus toks poreikis. O pinigus uz kainu depinga Utair, manau, atsiims su skrydziais i Palanga po 1000 Lt ir daugiau uz dvipusi bilieta (jei bus tokia paklausa, kaip pernai, kai menesiui i prieki nebudavo bilietu). Kol kas startine kaina apie 600 Lt.

  35. Vytautas-NT - 2009 03 26, 10:20

    Aerofloto pranašumas būtų išplėstas tarptautinių maršrutų tinklas. Tuo tarpu UtAir realiai gali konkuruot tik dėl keleivių skrendančių į pačią Maskvą, nes abejoju ar daug iš Vilniaus skrenda į kitus Rusijos regionus.
    Aišku, užkišti pilną lėktuvą tranzitiniais keleiviais Aeroflot’ui bus sunku. Net ir labai geras kainas pasiūlęs, gali nelabai pririnkt (potencialių keleivių ratas mažokas). Tiesa, jei duotų kokia akciją JAV kryptimi, gal kiek ir padėtų…
    Idomu išvis kokias jungtis Aeroflot iš Vilniaus siūlo..?

  36. Justinas M. - 2009 03 26, 21:07

    KLM parašė laiškutį:

    A reminder that our Lithuanian partner, FlyLAL, unfortunately no longer flies between Vilnius and Amsterdam. Therefore, it is no longer possible to book any connecting flight to/from Vilnius in our network. As alternatives we can offer Riga and Tallinn. You can make your reservations to these cities on our Lithuanian homepage http://www.klm.lt. And after April 3, Tallinn is no longer an alternative. We are now looking at the possibilities of offering further alternatives.

    Nieko jie ten neieško…

  37. expertas - 2009 03 26, 23:09

    Sutinku, Vytautai-NT, Aeroflotui reiketu pozicionuotis jungtiniuose skrydziuose uz patrauklia kaina, nes tam yra visos galimybes (tranzito sale ir t.t.). Klausimas, ar jie nores tuo uzsiimti (aisku turetu noreti, jei planuoja uzpildyti 115 vietu). O tiems kurie skrenda verslo reikalais bei ekonominiams keliautojams (kaip as:) zymiai patogesnis ir patrauklesnis Utair skryziu grafikas. O Aerofloto rez. sistema siulo praktiskai visus galimus jungtinius skrydzius, tiesa, daznokai tektu nakvoti Maskvoje del nepatogaus Vilniaus tvarkarascio.

  38. Audrius - 2009 03 27, 13:28

    Aeroflotas skrydžių pradžią nukėlė į gegužės 15d.

  39. LP - 2009 03 28, 03:34

    O KLM nuo birzelio pabaigos nutraukia skrydzius ir i Ryga
    http://airlineroute.blogspot.com/2009/03/klm-cancel-riga-from-late-jun-09.html

  40. Vytautas-NT - 2009 03 30, 08:15

    Įdomi strategija? Žodžiu jie išvis nusprendė radikaliai kaštus mažint? Panašu, kad dabar KLM priims tik codeshare variantus…
    Gaila…

  41. […] kelionių agentūroms išplatino žinią, jog nuo gegužės 15 dienos planuotų skrydžių Maskva-Vilnius keturis kartus į savaitę […]

  42. loreta - 2009 06 10, 17:46

    ale ko tajs neskraido…

Leave a reply