Iš Briuselio į Vilnių nuo pavasario skraidys „Brussels Airlines”
„Brussels Airlines” išplatino pranešimą spaudai (kol kas oficialiai tik olandų ir prancūzų kalbomis), jog nuo kovo 29 dienos pradeda skrydžius iš Briuselio į Vilnių. Tai yra pirma gera naujiena Vilniaus oro uostui, vis kalbančiam apie naujas aviakompanijas Vilniuje.
„Brussels Airlines” buvau įvardijęs kaip vieną pagrindinių kandidačių pasirodyti Vilniaus oro uoste. Vilniaus oro uosto vadovai teigė, jog kandidate aptarnauti šį maršrutą yra SAS.
Esu tikras, jog „Brussels Airlines” ir SAS tarpusavyje derina savo veiksmus, kadangi „Brussels Airlines” 2009 m. turėtų tapti „Star Alliance” nare.
Tačiau „Brussels Airlines” tvarkaraštis yra visiškai netinkamas verslo skrydžiams. Arba, kaip iškėlėme variantą diskusijoije su kolegomis, jog jeigu skrydžiai yra daromi vidurdienį, tai vienos dienos komandiruotė gali tapti trijų dienų komandiruote – tačiau tai tik labai nagli valdininkai gali sau leisti.
„Brussels Airlines” lėktuvai iš Briuselio kils pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais 10 val., atgal į Briuselį iš Vilniaus oro uosto kils 14 val. 10 minučių. Skrydžiai bus vykdomi 84-97 vietų nedideliais „Avro RJ” lėktuvais arba, reikalui esant, didesniais „Boeing 737-300” arba „Airbus A319” lėktuvais.
„Brussels Airlines” anksčiau Vilnių pasiekė bendradarbiaudami su „flyLAL”, vėliau „codeshare” sutartį turėjo su „airBaltic”. Reisus į Briuselį „airBaltic” vykdydavo rytais, „flyLAL” vakarais, tuo tarpu dabar „Brussels” išbandys skrydžius vidurdienį.
„Brussels Airlines” turi galimybę pasiūlyti platų žemėlapį keleiviams iš Lietuvos, skristi į JAV, Afriką bei krūvą kitų krypčių.
Prekybą bilietais į „Brussels Airlines” dar neprasidėjo, todėl sunku komentuoti kainas.
„Brussels Airlines” yra stipri aviakompanija, kurios vardas daro garbę ir pačiam oro uostui. Laukiam daugiau gerų žinių susijusių su Vilniaus oro uostu, nes jų labai reikia.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
41 komentarai
Leave a reply
Reik nepamiršt, kad Brussels Airlines pardavimas Lufthansai turi šiokių tokių problemų Europos komisijoj. Greičiausiai jos bus išspręstos, bet kol jos sprendžiamos integracija ir didesnis bendradarbiavimas su kitom Star Aliance aviakompanijom nusikels kuriam laikui.
Matyt iskilo problemu su koncentracija. Lufthansa prisipirko bendroviu Europoj, tad ir uzkliuvo. O kol kas SN yra One world nare.
Aisku gaila, kad SN skraidys tik 4, o ne 6 kartus per savaite. Bet manau, kad jei bus keleiviu, tai daznumas gali padidet.
O del laiko, tai turiu prielaida, kad SN eme laisvesnius SLOT’us, nes rytas/vakaras yra baisus pikai. Kitas dalykas- tvarkarastis gali buti derinamas prie jungiamuju marsrutu…
P.S. Del susitikimo pas Susisiekimo ministra. Manau atejus i ministerija paaiskins kur. Didele konferenciju sale yra tik viena…
SN nėra „oneworld” narė. Taip, yra bendradarbiavimas ir codeshare su pagrindinėmis oneworld kompanijomis – BA ir AA, tačiau ji nėra aljanso narė. Nors „Brussels Airlines” stojimas yra „part of the deal” su „Lufthansa”, bet ji ir anksčiau aktyviai siekė narystės „Star Aliance”, tai gal stotų ir jei EK uždraustų jungtis prie „Lufthansos”.
O kas dėl „Lufthansos” rinkos koncentracijos, tai tikrai ji jau labai plati. Jeigu dar prisijungtų SN ir SAS, tai jau būtų dominavimas beveik visoje Europoje (neskaitant salų, t.y. UK). Dėl to manau, jog SAS jungimuisi su „Lufthansa” Europos Sąjungos antikonkurencinės tarnybos nepritars – labai jau jos griežtos.
Nenorėčiau sutikti, jog Star Alliance su Lufthansa priešaky tokią jau dominuojančią poziciją užsiėmė, užtenka pažvelgti štai čia:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_largest_airlines_in_Europe
Taip, Star Alliance didžiausi, bet jų rinkos dalis „iš akies” nesiekia nė 40%. O juk kalba eina apie aliansą, pati Lufthansa dar gerokai mažiau. Nors, mano nuomone, geriausia būtų, jei egzistuotų avialinijų koncentracija trijuose aliansuose, tiek dėl lojalumo programų, tiek dėl codeshare’inių skrydžių. Tuomet lengvai beveik bet kokį maršrutą galima būtų susidėlioti su bet kuriuo aliansu, nors, žinoma, ir dabar iš Vilniaus beveik bet kokį miestą galima pasiekti: su skyteamu KLM avialinijos (ok, jų nėra dabar, bet nuo kovo niekur nedings – atkeliaus) čekai, Aeroflotas (irgi palikti be atvežtinių keleivių į Maskvą), staralliance – Lufthansa, SAS, Austrian, LOT, blogiukas airBaltic (ajajaj, kaip jiems bus blogai, kad nebegaus SK klientų nuo kovo), oneworld – finnairas.
Aj, tiesa, kažkada teko skristi su SN Brussel Airlines (buvo pigiau grybo!), tai jų tie senučiukai 733 jau tokie ankšti… Po kelių dienų kaip tik skridau su skyeurope 738, tai netgi vietos kojoms skyeurope lėktuvuose pasirodė daugiau! Kiek suprantu (maisto SN neduoda), SN yra panašios kategorijos kompanija kaip airBaltic ar AA LALas – maistas, visi kiti priedai už papildomą mokestį, bet kaina geresnė už tradicines bendroves, bet aukštesnė už low-fare’us.
(Justinui M. – 2009 01 27, 23:34) Atsiprašau, kad kartojuosi, bet airBaltic NĖRA Star Alliance narys. Jie turi vieno iš Star Alliance narių lojalumo programą, bet ir ji veikia tik į vieną pusę, t.y., su EuroBonus naryste GALIMA rinktis taškus ir statusą iš visų Star Alliance partnerių, bet priklausant bet kurios kitos Star Alliance avialinijos programai, skrendant su BT lėktuvu (NET TUOMET, jei bilietas marketinamas kaip SK) gauni ne taškus, o barankos skylę. CPH net į lounge neleidžia su UA Gold ir su BT boarding pass’u. Suprantu, kad tai mažai aktualu etc., bet tikslumo dėlei turiu tai pedantiškai pažymėti.
Bet dabar Brussels Airlines kelia aptarnavimo kokybę, kad ji susilygintų su Lufthansa. Jau paskelbė, kad nuo vasaros sezono pradžios ir pilnavertę biznio klasę sugrąžins.
O tie 733 turimi nuo susijungimo su pigių skrydžių kompanija Virgin Express (VEX).
Esu kažkada skridęs su SN iš Prahos. Tai ne tik maitino, bet ir Belgiško šokolado dalino. Skridau su Avro-85.
O kas link Star Aliance, tai oficialiai AirBaltic, kaip Blue1 ir pan. buvo įvardijamos, kaip regional members. Arba man pasivaideno…
Cia alfa.lt gers
http://www.alfa.lt/straipsnis/10254353/?Didziausias.Lietuvos.zemvaldys.Ziemelis..zvilgsnis.is.arciau=2009-01-27_18-30
Regioniniu memberiu Star Alliance yra tik trys: Adria, Croatia, Blue1. Nei airBaltic nei Estoncai jais nera. Nors galetu gal ir buti, visiems butu lengviau, bet siaip naryste kainuoja, tai gal del to.
Kas dėl „Brussels Airlines” aptarnavimo kokybės – man atrodo, kad jie yra rimtai nusprendę persiorientuoti į aukštos klasės kompaniją. Kaip teisingai pastebėta, didelė dalis padėvėtų ir ankštų lėktuvų yra paveldėta iš „Virgin Express”, kuri buvo low-cost’as. Esu matęs daug jų reklamos Skandinavijoje, kur jie akcentuoją šiltą ir aušktos kokybės aptarnavimą skrydžiams iš Skandinavijos per Briuselį į Europą ir Afriką.
Informacija iš susitikimo su susisiekimo ministru. Buvo atėję Salininkų gyventojai. Aišku stengėsi įtikinti iškelti oro uostą.
Ministras iš dalies pritaria oro uosto tarp Vilniaus ir Kauno statybos idėjai, bet laukiama aviacijos plėtros studijos.
Iš esmės ministras ne prieš oro uostų „privatizavimą”.
Kinai, anot ministro, FlyLAL su visa juo uodega greičiausiai nepirk, o steigs naują bendrovę.
Žodžiu- laukiam įdomių žinių…
Taigi, paskelbė Brussels Airlines kainas: Vilnius-Briuselis-Vilnius 390 litų su visais įmanomais mokesčiais. Žinoma, tai pigiausia kainos kategorija, o perkant vis arčiau skrydžio datai kaina kils. Kas yra keista, tai faktas, jog SN nesiūlo jungiamųjų skrydžių. Pamenu su airBalticu siūlydavo į Niujorką ir kitas kryptis, o dabar…
Dėl jungiamųjų – spėju, tiesiog nespėjo internete sukonfigūruoti prekybos jungiamaisiais. Panašiai, kaip „airBaltic” kūrį laiką pardavinėjo skrydžius iš Palangos tik į Rygą. „Brussels Airlines” komunikacijos specialistai aiškiai komunikavo, kad per Briuselį bus galima skristi į Italijos, Prancūzijos miestus; manau tas pats bus su „Brussels” „arkliuku” skrydžiais į Afriką; taip pat su partneriais daromais skrydžiais į JAV.
Kad pagal mane praktiškai visi skrydžiai iš Briuselio į Ameriką, Afriką ir Aziją yra ryte. Iš Vilniaus atskridus gerokai po pietų į tolimesnius kraštus nuskristi nebepavyks (bent jau šiandien tvarkaraštyje tik vienintelis reisas į Etiopiją). Tik atgaline kryptim galima skrist per Briuselį.
Per agentūras bilietai su persėdimu jau yra, bet kainos už Lufthansos ir kitų žymiai didesnės.
Taip, dėl jungiamųjų, mano atrodo kažkokio sistemos update nebuvo, nes „rankiniu būdu” sudurstytus galima jau ir dabar nusipirkti, bet kaina kaip dviejų kartu suremtų Y Y segmentų, kas yra nežmoniškai brangu.
Man ypač patiko toks variantas, kurį čia opodo išmetė:
LHR-BRU
Brussels Airlines SN 5396
Operated by British Airways
BRU-CPH
Tasman Australia Airlines TF 2278
Operated by Brussels Airlines
CPH-VNO
Air Baltic BT 166
:)
O į kitą pusę per BRU tik su vienu stopu, bet BRU-LHR sektoriuje yra BA.
O šiaip dėl laiko jungimams etc., tai jei jau kalbam apie Afrikos skrydžius, tai prie oro uosto pakankamai visokių viešbučių apie 60-80 EUR, ne tragedija…
[…] pavasarį “Brussels Airlines” buvo pirmoji po sausio mėnesio sukrėtimų paskelbusi apie planus s…. Pradėjusi skrydžius maršrutu Briuselis-Vilnius-Briuselis keturis kartus per savaitę, nuo […]
promo code apple vacations 2012
Simonas Bartkus | Blog » Iš Briuselio į Vilnių nuo pavasario skraidys „Brussels Airlines“
http://www.2guangzhou.com/pub-a-club/item/79-the-paddy-field.html
Simonas Bartkus | Blog » Iš Briuselio į Vilnių nuo pavasario skraidys „Brussels Airlines“
shoes.com coupon code may 2012
Simonas Bartkus | Blog » Iš Briuselio į Vilnių nuo pavasario skraidys „Brussels Airlines“
viemode.com
Simonas Bartkus | Blog » Iš Briuselio į Vilnių nuo pavasario skraidys „Brussels Airlines“
http://jukstory.net/?document_srl=67224
Simonas Bartkus | Blog » Iš Briuselio į Vilnių nuo pavasario skraidys „Brussels Airlines“
promotional code endless com 2010
Simonas Bartkus | Blog » Iš Briuselio į Vilnių nuo pavasario skraidys „Brussels Airlines“
What’s up, all is going perfectly here and ofcourse every one is sharing data, that’s in fact good, keep up writing.
This is very attention-grabbing, You’re an excessively professional blogger.
I’ve joined your rss feed and look forward to in quest of extra of
your great post. Additionally, I’ve shared your
website in my social networks
What i do not realize is in fact how you’re now not really much more
well-preferred than you may be now. You’re so intelligent.
You recognize thus significantly in the case of this topic, made me
for my part consider it from a lot of varied angles. Its like women and men don’t seem
to be interested unless it’s one thing to do with Lady gaga!
Your personal stuffs outstanding. Always handle it
up!
cheap furniture sets houston
Simonas Bartkus | Blog » Iš Briuselio į Vilnių nuo pavasario skraidys „Brussels Airlines“
John Lewis Commercial Director
Simonas Bartkus | Blog » Iš Briuselio į Vilnių nuo pavasario skraidys „Brussels Airlines“
Hello there I am so happy I found your website, I reallly found you by error,
while I was researching on Digg for something else, Nonetheless I am here nnow and would just like to say
thanks for a tremendous post and a all round enjoyable blog (I
also lofe the theme/design), I don’t have time to look
over it all at the moment but I have bookmarked iit and also included
your RSS feeds, so when I have time I will be bwck to read a great deal
more, Please do keep up the great work.
For newest news you have to go to see the web and on web I found this web page as a finest website
for most recent updates.
Your style is unique compared to other folks I’ve read stuff from.
Many thanks for posting when you’ve got the opportunity,
Guess I’ll just bookmark this page.
I am genuinely grateful to the holder of this website who has shared this impressive paragraph at at this place.
In fact no matter iif someone doesn’tknow then its up to other peoople that they will assist,
so here it tawkes place.
Fantastic beat ! I would like to apprentice while you amend your website, how can i subscribe for a
blog website? The account helped me a accceptable deal.
I had been a little bit acquaintd of this your broadcast provided bright clear idea
I used to be recimmended this website by wway of my cousin. I’m no longer certain whether this submit iss written by him as no oone
else recognise such exact approximately my difficulty.
You’re incredible! Thank you!
[…] lygiai 11 metų. 2009 m. sausį tai buvo pirmoji aviakompanija, kuri paskelbė, jog užims tą patį mėnesį bankrutavusios „flyLAL“ vietą. „Brussels Airlines“ per tą laiką įstojo į „Star Alliance“, bet liko negraži podukra […]
Magnificent beat ! I would like to apprentice at the same time as you amend your website, how
could i subscribe for a blog website? The account helped me a acceptable deal.
I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright transparent
concept.
Heⅼlo i am kavin, іts my fіrst timе too commenting anywhеre,when i гead this article і thouցht i could also create comment dᥙе tⲟ this brilliant piece of writing.
I simply wanted to thank you so much yet again. I am not sure what I would have sorted out without those tactics provided by you regarding
this field. Entirely was a very frightful issue in my
view, nevertheless seeing a professional mode
you dealt with the issue took me to leap over happiness. I am happy for your support and in addition believe you recognize what an amazing job that you’re undertaking instructing
men and women using your webpage. I am sure you have never come across any of
us.
Thanks for sharing your thoughts about laser. Regards
It’s great that you are getting thoughts from this article as well as from our argument
made here.
download free video bokep indonesiavideo bokep jepang subtitle indonesiabokep video indonesiabokep video indonesiavideo porn indonesia terbaruvideo bokep perawan indonesiavideo porn indonesiadownload video bokep gratis indonesiabokep video indonesia