„airBaltic” skraidys iš Kauno į Rygą

   
     

Mano jau seniai numatytas žingsnis – nuo birželio 4 dienos „airBaltic” pradeda keleivių ieškoti ir Kauno oro uoste.

Nuo birželio 4 dienos „airBaltic” 10 kartų per savaitę, o vėliau pagal numatytą tvarkaraštį 13 kartų per savaitę, su „Fokker 50” lėktuvu pradeda skrydžius tarp Kauno ir Rygos oro uostų. Vidurio Lietuvos gyventojai galės skristi per Rygą į „airBaltic” žemėlapyje esančius miestus.

Iš Kauno į Rygą lėktuvai kils 9 val. ryte ir 16 val. 10 minučių, iš Rygos į Kauną – 11 val. 30 min. ir 19 val. 15 min. Tvarkaraštis, siekiant kuo daugiau tranzito surinkti į Rygą kur kas logiškesnis nei Palangos krypties tvarkaraštis.

„airBaltic” toliau investuoja į Lietuvos keleivių vežimą per Rygą …


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

57 komentarai

  1. Kazimieras - 2009 05 6, 07:22

    Na nebloga zinia, tik gaila tranzitas vezamas ir nieko daugiau… AirBaltic laikys viena lektuva Kauno oro uoste naktimis, Gal cia ne i tema, bet oro uostas papildomai mokesciu gaus uz lektuvo stovejima…?

  2. audrius - 2009 05 6, 07:42

    Na iš šito tvarkaraščio sprendžiant tai su lėktuvo panaudojimu nekas jiems, du trumpi reisai, t.y. 4 segmentai per dieną. nekažkas..

  3. Pranas - 2009 05 6, 07:56

    Gera naujiena kauniečiams. Tik slapta tokia – bilietai parduodami, skrydžiai gan greit, bet jokiose naujienose dar nieko nėra.

  4. Vytautas-NT - 2009 05 6, 08:09

    Įdomu ar Susisiekimo ministerija pasigirs, kad atsirado dar vienas maršrutas į Rygą?
    O šiaip paradoksas tame, kad Latvijoj AirBaltic vidinių reisų atsisakė. Tiesa Lietuvoje jie skraido iš didesnių miestų- Kaunas, Klaipėda/Palanga…

  5. Vilius - 2009 05 6, 08:13

    Rudenį turėtų būti baigtas Tartu oro uosto modernizavimas. Įdomu kokie bus Air Baltic zingsniai.

  6. vytautas - 2009 05 6, 08:24

    Šiek tiek pasižvalgiau po kainas. Barselona – minimum 960LT su mokesčiais ir be registruoto bagažo. Milanas – 885LT atitinkamai. Kol kas nedžiugina…

  7. ahoi - 2009 05 6, 08:45

    Na Airbaltic niekada nebuvo „pigiom” avialinijom. Esu ne kartą pirkęs bilietus VNO-HAM (kai ten dar skraidydavo), tai ko gero pigiausi bilietai pirmyn atgal vienam žmogui kainavo >500lt. „Normali” kaina būdavo ~700lt.

  8. vytautas - 2009 05 6, 08:54

    ahoi: skridau į milaną porą kartų su jais, abu sykius mokėjau 320LT, i Romą prieš pusantrų metų suvežiojo už 415LT. E-desertas buvo labai gardus

  9. ahoi - 2009 05 6, 09:06

    Galbūt kai kuriuose maršrutuose kainos mažesnės, kai kuriuose didesnės. Arba labai jau sekti akcijas reikia.

  10. Pranas - 2009 05 6, 10:19

    Pas airBaltic 2005 metais būdavo pakakamai lengva gaut bilietų iš Vilniaus už 200-250 litų pirmyn atgal. Vėliau minimalias kainas pakėlė iki 300-380 litų. Praėjusiais metais tokių bilietų nusipirkt nekildavo didelių problemų (net į Barseloną gerą valandą prekyboje už tiek buvo).

  11. Vytautas-NT - 2009 05 6, 10:35

    Man tai įdomu kodėl oro uosto mokesčiai iš Kauno yra didesni nei iš Vilniaus? Ne manau, kad Kauno oro uostas dabar melš Airbaltic taikydamas didesnius mokesčius nei Ryanair.
    Įtariu Ryanair’ui realios įtakos Airbaltic atėjimas neturės…

  12. Deivis - 2009 05 6, 12:20

    cia mano pastebejimas (jei neklystu)”airBaltic” vienintele skraido Lietuvoje is visu oro uostu … :)

  13. Vytautas-NT - 2009 05 6, 12:29

    Užtat Palangai su vokiečiais nesiseka:

    http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID=0c6e7d63-276e-4698-806c-31b8b7993c0a

    Bene didžiausia problema, kad vokiečiai bando pasiūlyt skrydį iš taško A į tašką B be jungiamųjų galimybės…

  14. Vytautas-NT - 2009 05 6, 12:30

    Airbaltic Vienintelė skraidanti iš visų oro uostų. Užtat Latvijoj nebeskraido iš jokių kitų, išskyrus Rygą. Net iš Liepojos…

  15. Deivis - 2009 05 6, 12:34

    Butu gerai jei Kaunas daugiau oro liniju prisiviliotu.ir konkurencija didesne tai automatiskai gal ir bilietai pigesni….ir as galvoju kad Kaunas po keleriu metu gali buti populeresnis nei Vilnius,tik kad ne sostine…tas Kaunas

  16. Justinas M. - 2009 05 6, 13:22

    Bet tai kaip pikta. Rašoma, jog airBaltic skrydžiai PLQ-RIX labai pasiteisino. O dar prieš gerus metus buvo užduodami vieši klausimai TE – kodėl neskraido PLQ-VNO? Dukart per dieną SAAB2000 galėjo drąsiai pridėti loado jų lėktuvams ir pagerinti konkurencingumą prieš airbaltic. Vien tai nebūtų išgelbėję TE, bet eilė teisingų sprendimų neabejoju būtų išgelbėję. Ir dabar nereikėtų žiūrėti į VNO-CDG skrydį kaip į nepasiekiamybę…

  17. Vytautas-NT - 2009 05 6, 13:36

    Šiaip idomi bus ta Ryanair’o ir AirBaltic konkurencija. Realiai jie konkuruoja Dublino/Londono kryptimi. Daugiau lygtais persidengiančių maršrutų nėra. Tikėkimės tai padės kiek numušt Londono/Dublino kainas.
    O dėl kitų kompanijų atėjimo tai yra dvi problemos. Neišplėtota oro uosto infrastruktūra. Kai vyksta 3-4 skrydžiai per diena, tai sudėtingos terminalų sistemos nereikia, o jei pradės skraidyt bent pusė tiek, kiek Vilniuj, tai gali nebepatempt. Reikia neužmiršt, kad Airija ir Britanija yra ne šengenas…
    Be to, riedėjimo takų Kaune nėra. Kol intensyvumas mažas, tai nėra bėda, bet…

  18. Vytautas-NT - 2009 05 6, 13:43

    Aš tai pernai vasara rašiau, kad Palanga-Vilnius reisas reikalingas. Realiai buvo tokie reisai, bet tai buvo ne tikras tranzitas, o skrydžiai į Londoną/Dubliną su tarpiniu tūpimu…
    Be to, pavyzdžių toli ieškoti nereikėjo.
    O šiaip LAL bandymai vystyti tranzitą buvo fragmentiški, nesistemingi ir dėl to nesėkmingi. Galvojo- pradės į Rygą skraidyt lėktuvai ir iškart keleivių prisipildys. Reikėjo tam kapitalo, investicijų ir t.t. O ypač pinigų ir pritrūko.
    Galop, jei jau latviai trukdė su blogu oro uostu, galėjo paimt tranzitą iš kitur- tas pats Kaliningradas, Kijevas ir pan.
    Ukrainoj, beje, pradėjo Wizz plėstis. Net į vidinius skrydžius įšoko…

  19. vytautas - 2009 05 6, 13:55

    Kas liečia riedėjimo taką KUN, tai tas jau juda pirmyn, kiek žinau jau vykdomi realūs darbai.

  20. Pranas - 2009 05 6, 14:23

    Tiesa, pavyko rasti bilietus Kaunas-Ryga už 120 litų – jie visi spalio mėnesį…

  21. Kazimieras - 2009 05 6, 14:49

    Naujojo „airBaltic“ reiso atidarymo proga gegužės 9 d., šeštadienį vakare, prekybos centre „Akropolis“ esančioje „BTS“ kelionių agentūroje prasidės bilietų išpardavimo akcija.
    Klientams bus galimybė įsigyti bilietus po 199 litus į vieną pusę (20 litų agentūros aptarnavimo mokestis neįskaičiuotas). Galima bus rinktis skrydžius iš Kauno per Rygą į Atėnus, Londoną, Veneciją, Stambulą, Amsterdamą, Briuselį, Vieną, Ciurichą, Berlyną, Hanoverį, Hamburgą, Diuseldorfą ir Miuncheną.
    Bilietų pardavimas vyks nuo 22 val. iki 3 val. nakties.

  22. Augustinas Žemaitis - 2009 05 6, 14:56

    Su skrydžiais iš Liepojos į Rygą, o ypač iš Ventspilio į Rygą manau problema buvo nedidelis atstumas tarp šių miestų ir Rygos.

    Esant realiems įkainiams daug kas jį patys važiuotų vietoj jungiamojo reiso (neužima daug daugiau laiko ir kainuoja pigiau), o akcijines kainas laikyti aviakompanijai neapsimoka – tada jau geriau, kad žmonės patys ir važiuotų. Juoba alternatyvų važiavimui į Rygą (t.y. tiesioginių reisų kitur) ten nėra arba yra labai mažai net lyginant su Vilniumi.

    O dėl FlyLAL pritariu Vytautui-NT.

    Dėl skrydžių iš Kauno įdomu tai, kad tai berods pirmas kartas nuo Aeroflot’o laikų kai ta pati aviakompanija iš to paties miesto skrenda ir į Vilnių, ir į Kauną. Tarp šių oro uostų konkurencija šiaip gana artima tiesioginei kai atstumas apie 100 km magistrale.

  23. to Augustinas - 2009 05 6, 15:12

    Del BT skrydziu is Liepojos ir Ventspilio tu esi neteisus. Jie buvo vykdomi del vienintelio tikslo – gauti legaliai valstybes dotacija. Kadangi istatymai nedraudzia dotuoti vietiniu pervezimu, tai Sleseris savo laiku taip ir padare, skyre BT 5 mln. LVL (tai yra oficialu) uz vidiniu skrydziu skatinima. Realiai BT atskraide tik tiek kiek reikejo pagal susitarima su LV tarnsporto ministerija ir viskas, nes tu reisu rezultati buvo tragiski. Jei kas domejosi tai praejusia vasar buvo pilna bilietu Ryga-Liepoja po 5LVL, o su tokiomis kainomis akivaizdu, kad biznio nepadarysi..

  24. Vytautas-NT - 2009 05 6, 15:34

    Tiesa yra vienas „bet”- Latvija tai ne Lietuva. Dėl ko keliai joje blogesni. Ir 200 km atstumas latvijoje gali pasirodyt didesnis, nei nuo Vilniaus iki Klaipėdos.
    O kas link Kauno ir Vilniaus konkurencijos, tai vienas iš siūlymų yra uždaryt abu oro uostus ir satyt naują šalia Elektrėnų. Bet visa tai kol kas tik vizijos…
    Kaunas kol kas per toli nuo Vilniaus.
    O šiaip Rygos pavyzdžiu susisiekimą su oro uostais reikėtų gerinti, sukurti susisiekimą tarpmiestiniais autobusai su Vilnium ir Kaunu…

  25. Simonas Bartkus - 2009 05 6, 16:15

    Kaip kažkas teisingai pastebėjo – šis tvarkaraštis rodo ir lėktuvų išnaudojimą. Dienos metu lėktuvas stovės perone 3 valandas Kauno oro uoste, naktį stovės daugiau nei 12 valandų. O dar kur algos įgulai už prastovą.

    O kainos kai „flyLAL” konkuravo su „airBaltic” tiesioginiuose reisuose iš Vilniaus, tai tikrai buvo labai geros – 300 pirmyn atgal į Europos sostinę buvo normali kaina. To turbūt nebebus daugiau :)

  26. Simonas Bartkus - 2009 05 6, 16:35

    Beje, po Kauno naujiena „airBaltic” pasislėpė kitos dvi naujienos iš Rygos – vieną kartą per savaitę vasarą skraidys į Turku ir tris kartus į Ženevą.

    Spėju, taupo „capacity” įvairiuose maršrutuose, tai atsiranda vietos eksperimentams kur lėktuvus galima panaudoti.

  27. dukis - 2009 05 6, 17:29

    Del Vilnius – Palanga. Kaip suprantu problema buvo parasta – lal neturejo mazu lektuvu, o boeingu nebutu pripildes, jei butu reikeje konkuruoti su SAS. Taip pat problema, kad skristi is Vilniaus i PAlanga kaip vidiniu neapsimoka, nes patikra del saugumo ta pati kaip ir tarptautinio, todel realiai su masina greiciau. Manau, ta pati priezastis buvo del AB atsisakymo skristi salies viduje, vienintelis sansas, kuri lal svarste del Vilniaus – Palangos, tai galimybe gauti valstybes dotacija regioniniems skrydziams, ka leidzia EU kaip tai dare iki krizes latviai. grubiai tariant – paslepta subsidija, taciau zinant musu valdzios poziuri i LAL ir aviacija – toks planas neisdege.
    Del tako – tai man ypac pikta, kai vel sukis i Kauno taka 30 mln. ir juo naudosis latviai, o musu oro vezejo atgaivinimui nebuvo pinigu. Kaip pagalvoji, kiek pinigu sukisome i oro uostus, kurie dabar padeda kaimynams uzdirbti pinigus is musu pacius – tai baisu darosi.

  28. LG - 2009 05 6, 19:55

    geriau 30 mln į Kauno taką, nei į neaiškius dalykus.

  29. Augustinas Žemaitis - 2009 05 6, 21:48

    Kad ir kokiais sumetimais imami vykdyti reisai, jeigu jie duoda komercinės naudos, jie paprastai nenutraukiami; tai čia labiau ir kalbu apie priežastis, kodėl jie nedavė komercinės naudos.

    Beje, gal žinot, kaip su UTAir apkrovimu skrydžiuose į Liepoją?

  30. Augustinas Žemaitis - 2009 05 6, 21:56

    Žiūriu, nebe UTAir, o Atlant-Sojuz dabar ten skraido – pasenusios mano žinios.

  31. Simonas Bartkus - 2009 05 6, 21:57

    „utair” į Liepoją neskraidė. Skraidė kurį laiką „Atlant Sojuz”, bet prieš mėnesį skrydžius nutraukė. Dabar Liepojos oro uostas stovi tuščkas.

    Beje, kas liečia keleivių skaičių Liepoja-Ryga reise, tai praėjusią vasarą jis nebuvo mažas. Liepą reise buvo 4,5 tūkst. keleivių, vyko du kasdieniai reisai, tai beveik 70 proc. lėktuvų pakrovimas (jeigu buvo skraidyta su „Fokker 50”, bet man atrodo dalis reisų buvo su DOT LT nuomotų ATR-42, gali realus load’as dar didesnis būti).

    Tačiau kaip ir pastebėta, Latvijos vyriausybė pernai dotavo Liepojos ir Ventspilio reisus. Tai daryti leidžiama – valstybė gali vidiniams reisams paskelbti konkursą ir mokėti dotaciją operatoriui. Liepojos oro uostas taikė 1 lato mokestį tik. Į Liepoją ir kainos labai mažos buvo laikomos – skirtumo beveik nebūdavo ar skristi Liepoja-Ryga-Londonas, ar Ryga-Londonas.

  32. Vytautas-NT - 2009 05 7, 08:46

    Panašu, kad Liepoja yra perdaug mažas miestas-vos 87 tūks. gyventojų. Šiuo atžvilgiu jis dukart už Klaipėda mažesnis. Nors šiaip tai Liepojos-Rygos reisai mažais lėktuvais galėjo pasiteisint keleivių atvežimui. Hamburgo reisas galėjo konkuruot su palanga ir kažkiek atvežt turistų į Latviją, nors jų pagrindinis kurortas Jurmala prie Rygos…
    Įdomu kuom Atlant-Soyuz skraidė į Liepoja? Su Boeing’ais?

  33. Simonas Bartkus - 2009 05 7, 08:49

    Atlant-Soyuz skraidė su į Liepoją du kartus per savaitę su Embraer 120 – 30 vietų. Turbūt, tiesiog nepasiteisino.

  34. Pranas - 2009 05 7, 08:51

    Atlant-Soyuz skraidė su naujais 30 vietų propeleriniais Embraer EMB 120.

    Liepojoje Boeingams takas smarkiai per trumpas.

  35. dukis to LG - 2009 05 7, 12:30

    O Kauno takas yra aiskus dalykas? jeigu dalykai neaiskus – tai yra institucijos, kurios turi issikaiskinti. O is to aiskinimosi tampame salimi, kur kiekvienas kaimas turi po tarptautini oro uostas (as cia ne apie Kauna kokreciai, apie principa), kuris kainuoja simtus mln., kuriu niekada neatgausime. Tada ir vapa visokias nesamones apie Amsterdamus ir pan.

  36. Augustinas Žemaitis - 2009 05 7, 12:31

    Prisiminus straipsnius kur bandyta sieti UTAir skrydžių į Palangą nutraukimą 2008 m. rudenį su reiso Maskva-Liepoja atidarymu kažkodėl pasirodė, kad UTAir skraidė, nors dabar pamenu, kad kitaip rašė.

    Dėl to, kad buvo mažas kanių skirtumas skristi Liepoja-Ryga-Londonas ar Ryga-Londonas tai čia yra normali praktika, kad X-Y-Z kainuoja panašiai ar net mažiau nei Y-Z. Aviakompanijai gali apsimokėti, nes padeda užpildyti Y-Z.

    Bet čia konkurencijos klausimas – ką darytų X miesto gyventojai, jeigu reiso X-Y nebūtų arba X-Y-Z kainuotų pagal realias sąnaudas brangiau nei Y-Z. Liepojos atveju nesant reiso Liepoja-Ryga daugeliu atvejų vis tiek patogiausia važiuoti į Rygą ir skristi BT; yra alternatyva Palanga ir SAS, bet SAS iš ten laiko aukštas kainas; dar gal kažkiek į FR iš Rygos nubyra. Ventspilio atveju alternatyvų dar mažiau.

  37. vytautas-NT - 2009 05 7, 17:13

    Siaip tai siame bloge jau nagrinetoje Lietuvos oro uostu pletros strategijoje siuloma statyt oro uosta tarp Vilniaus ir Kauno, nes dabar abu per toli viens nuo kito.
    Tuo tarpu su Palanga yra aiski strategija-regioninis oro uostas su jungtimis i kelis Hub’us,kad galima butu skraidyt po Europa ir pan. Bei skrydziais is potencialiu turistu surinkimo tasku (Maskva, Hamburgas).
    Aisku dabar, krizes laikais, kalbet apie grandiozines investicijas beprasmiska. Reikia galvot, kaip optimaliai isnaudot esama infrastruktura. Vilniui, is bedos uztektu tako prailginimo iki 3 km.

  38. Kazimieras - 2009 05 7, 18:57

    Kad paziurejus rudeniui, tai tarkim i Dublina skristi is Rygos negu is Kauno per Ryga gaunasi mazdaug TRIS KARTUS PIGIAU, tai kas skris su tuo Airbalticu? labai mazai tokiomis kainomis.

  39. Simonas Bartkus - 2009 05 7, 19:56

    Man dar klausimas toks – kodėl kažin „airBaltic” nepadarė vėlyvesnio vakarinio atvykimo į Kauną ir ankstyvo išvykimo ryte į Rygą? Nes bet kokiu atveju lėktuvas nakvos Kaune. O vėlyvas atvykimas leistų „pagauti” Kauno reisą po daugiau vakare „airBaltic” grįžimų į Rygą, o ankstyvas rytinis leistų spėti į rytinius išvykimus.

  40. Kazimieras - 2009 05 7, 19:59

    Gal tai yra Technines kokios kliutys,…. na svarbu, kad isvis atidare marsruta, na gal ateityje pakeis kanors. o man atrodo, kad butu labai gerai Diena lektuva kaipnors isnaudoti, arba nakti, koki skrydi padarius is Kauno…

  41. audrius - 2009 05 7, 21:03

    Na dėl ankstyvesnio vėlyvesnio visiškai sutinku su Simonu. Juk transferinis keleivis gali palaukti valanda ilgiau į populiariausius reisus. Tuomet daugiau reisų būtų galima jungti. Juolab žvelgiant į laikus, vistiek lėktuvas daugiau nebus naudojamas tą dieną.. Tai kodėl nepadarė bent jau vėlyvo grįžimo sunku suvokti… Slotų problemos lyg ir nėra, tai sunku rasti logiką tokiems laikams.

    O paskutinis komentuotojas Kazimieras (nieko asmeniško), bet kalba lyg stebuklingų burokų apsirijęs:
    1. Niekas iš Kauno nedarys jokio reiso 100% jei ir galėtų.
    2. Na, kas gi naktį Euromonitor valdomoj erdvėj leidžiasi…

  42. Kazimieras - 2009 05 7, 21:12

    Na nusikalbejau truputi… ;D
    O gal galima truputi placiau apie Euromonitor erdve? kas tai? Cia kaip koks Vilnius ATC?

  43. Vytautas-NT - 2009 05 7, 22:00

    Pradziai lyrinis nukrypimas apie LAL ir mažus lėktuvus. Būtų labai norėje, tai galėtų tą patį DOT.LT nusamdyt ir skridyt sau Vilnius-Palanga. AirBaltic kažkaip dėl to probemų Liepojos krypty nekilo.
    Kas link kainodaros, tai manau Airbaltic su laiku arba pasitaisys, arba jais skris tik tie, kuriems reikia visokios egzotikos (Ženeva, Stavangeris, Barselona ir t.t ir pan.)
    O dėl leidomosi naktį. Tai kiek suprantu oro uostuose prie miestų tai kažkaip draudžiama (Vilniaus atvejis). Nors, pavyzdžiui kurortai Tunisas ir Kipras didžiausius gyvybės ženklus rodo būtent naktį. Kažkada iš Vilniaus į Larnaką diena buvo išvis kelblu patekt…
    Beje, dėl Skyways kas nors girdėt? ar tiesiog rytojaus (penktadienio) laukiam?

  44. audrius - 2009 05 7, 22:46

    Sorry, turėjo būti Eurocontrol.

  45. Simonas Bartkus - 2009 05 8, 07:02

    Dėl naktinio skraidymo – taip, kai kuriems oro uostams yra taikomi tokie apribojimai – Kauno oro uostui, kiek žinau nėra. Kitas dalykas, tai yra oro uosto darbo laikas – ne visi oro uostai dirba visą parą, nes oro uosto „darbo laikas”, reiškia, kad turi dirbti apsaugos linijos ir dar krūva būtino personalo. O jei vienas koks lėktuvėlis teatskrenda, tai tiesiog to daryti neapsimoka.

    Bet „airBaltic” Kauno krypties tvarkaraštis tikrai nesusijęs su šiomis priežastimis. Kalbu ne apie skrydžius naktį, o apie skrydžius vėlai vakare: kaip iš VNO „airBaltic” ryte išvyksta 5:30, o vakare paskutinis grįžta 23:55. Tokiu būdu daugiau keleivių galima pritraukti į jungiamuosius.

  46. Pranas - 2009 05 8, 07:19

    Man rodos į ~9 val. skrydžiai iš Vilniaus į Rygą paprastai brangesni būna nei 5:30, visgi didelė dalis skrydžių į didžiuosius miestus (Amsterdamas, Paryžius, Milanas, Roma, Barselona ir pan.) iš Rygos yra kartą per dieną apie pietus ir į juos skrendant visai nereikia labai anskti keltis. O jei pasirinkimas bus 6 ryto iš Kauno ar 9 iš Vilniaus, o tikslas pasiekiamas tuo pačiu metu – Kauno keleiviai nesirinks. Tas pats Wizzair iš Kauno skraidydamas didelio pasisekimo neturėjo dalinai ir dėl labai ankstyvo išskridimo ir vėlyvo parskridimo.

  47. expertas - 2009 05 8, 10:20

    Siais laikais retas oro uostas ryztasi nedirbti naktimis, nebent tikrai nera reikalo. Kad ir tas pats Vilniaus oro uostas-kiek pernai buvo triuksmo, kad nedirba naktimis, o siemet-sekmadienine Kreta isskrenda 4 ryto, Maltos reisas kazkuria diena atskrido 3 ryto ir t.t. Viskas priklauso nuo noro ir geros valios. Vilniaus atveju-ir tai, kad nebus naktimis pakilimo tako dangos remonto.

  48. Kazimieras - 2009 05 8, 11:16

    Keista, vis dar Vilniaus oro uostas nesusitaria su Skyways del skrydziu… ju tinklapyje tarp miestu vis dar nera Vilniaus…

  49. Deivis - 2009 05 8, 11:59
  50. Rimas - 2009 05 8, 15:17

    del darbo naktimis,tai dauguma oro uostu nedirba nuo 24-06,net tie kurie turi kelis kartus daugiau traffic’o nei Vilnius.

  51. expertas - 2009 05 8, 19:15

    Visu pirma – absoliuti dauguma oro uostu dirba 24 val. aktyviu arba pasyviu-budejimo rezimu. Tai yra siejama su saugumu – jei reiketu avarinio nusileidimo, bet kuris veikiantis oro uostas turi tureti galimybe priimti lektuva bet kuriuo paros metu. Kitas klausimas-ar planuojami skrydziai naktimis? Jei galima-dazniausiai ne, stengiamasi pagal galimybes to isvengti, taciau tai nera dogma (nebent oro uostas tikrai yra viduryje miesto). Todel galim svarstyti Europoje esancius ale B kategorijos oro uostus (i kuriuos dazniausiai skraido low cost aviakompanijos), kurie kategoriskai nedirba naktimis. Kituose, didesniuose oro uostuose tai yra daugiau derybu klausimas. Lygiai taip pat galiu nurodyti oro uostus Rusijoje, kur nakti pats darbymetis, nes tai susije su laiko juostomis ir pvz. Jekaterinburge 2/3 skrydziai buna naktiniai (tiek salies viduje, tiek ir i uzsieni). Todel negalima kategoriskai teigti, kad oro uostai nakti nedirba.

  52. Vytautas-NT - 2009 05 9, 00:15

    Kažkada iš Vilniaus buvo toks geras reisas į Dubliną, kuris skrisdavo 22 kažkiek, o ten leisdavosi apie 24 val. Užtat atgal grįžtant atskrisdavo 6 ryto… Toks variantas būtų idealus tranzitui, jei jo būtų…

  53. Deivis - 2009 05 9, 14:35

    Jo prisimenu si reisa…..ir nekarta skridau!

  54. […] Manau šis rezultatas buvo pagrindinė prielaida, kodėl “airBaltic” greitai ėmėsi organizuoti skrydžius iš Kauno į Rygą. […]

  55. […] pirmoji birželio savaitė bus įdomi dviems Lietuvos oro uostams – kitą savaitę Kauno oro uoste prasideda “airBaltic” skrydžiai iš Rygos į Kauną, o jau šį sekmadienį Vilniaus oro uoste turėtų leistis pirmasis “Skyways” […]

  56. mx - 2009 06 10, 07:43

    Ka manote apie traukiniu is Minsko iki VNO?

  57. Anonimas - 2014 02 16, 22:42

    Hi, Neat post. There is a problem along with your web site in web explorer, may check this? IE nonetheless is the marketplace chief and a huge section of folks will omit your fantastic writing because of this problem.

Leave a reply