„Star1 Airlines” žiemos sezonu skraidins į Milaną

   
     

„Lietuvos rytas” praneša, jog nuo lapkričio 21 dienos „Star1 Airlines” du kartus per savaitę skraidys iš Vilniaus oro uosto į Milaną.

Nepranešama, į kurį Milano oro uostą ketina skristi „Star1”. Tikiuosi, tai bus Malpensa.

Įdomu dar tai, ar „Star Holidays” pardavinės „slidinėtojo paketus” su į paketą įtrauktu skrydžiu Vilnius-Milanas-Vilnius. Tokius paketus pardavinėja „Novaturas”, o jo užsakytas „flyLAL Charters” reisas leisis Bergamo oro uoste.

Tikiu, jog ši kryptis žiemai bus perspektyvi – susidės verslo keliautojai, „miesto turistai” ir „slidinėjimo turistai”, kurie gali užpildyti didelį lėktuvą. Trūkumas – verslo keliautojams tikrai pakenks „Star1” nebuvimas IATA ir mažas skrydžių dažnis.


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

57 komentarai

  1. Pranas - 2009 08 17, 09:41

    Aš įtariu jog visgi bus skraidoma į Bergamo. Slidinėtojams netgi patogiau, o ir iš Milano kelionės laiko skirtumas nedidelis. Be to pigiau ir slotų ieškot nereikia.

  2. Simonas Bartkus - 2009 08 17, 09:59

    Patvirtino oficialiu pranešimu „Star1”, jog skraidys į Malpensa oro uostą. Ir gerai – oro uostų tarifai dabar krizės metu yra gana suvienodėję, o verslo ir pasiekiamumo prasme Vilniui geresnis variantas yra turėti jungtį su Malpensa. Mano nuomonė.

  3. Pranas - 2009 08 17, 10:09

    Kad apskritai Malpensa geriau – sutinku. Gal ir vietoj Žironos kitą kartą Barseloną rinksis.

    Ne į temą – ką tik gavau estų Eurolines naujienlaiškį – bus naujas reisas iš Vilniaus į Rygos oro uostą, išvykimas 0:30, atvykimas 4:35, 52 litai, kasdien. Akivaizdu, mato paklausą.

  4. Simonas Bartkus - 2009 08 17, 10:27

    Eurolines autobusas iš Lietuvos didžiųjų miestų į Rygos oro uostą tai pasisekimą turi. BTW, gal „airBaltic” kada imsis vežtis patys keleivius autobusais, o ne tik lėktuvais. Jeigu neklystu, „Malev” parduoda bilietus iš įvairių Slovakijos miestų, kur segmentas Slovakijosmiestas-Budapeštas vykdomas autobusu – ir net GDS’e tokie bilietai yra.

    Būtų smūgis mums, bet BT organizuojami segmentai Šiauliai-Ryga ar Panevėžys-Ryga autobusais tikrai gali būti sėkmingi.

    O dėl tokio naktinio reiso sėkmės tai abejoju. „airBaltic” anksti ryte skrenda tik į CPH, ARN, BRU – verslui tas autobusas ne į temą. O „airBaltic” vakarų Europa ir „Ryanair” reisai prasideda tik nuo pietų, kada įdomus pigus keliavimas turistams.

  5. Vaidas - 2009 08 17, 10:30

    Reiktų suprast, kad nuo lapkričio į Barseloną nbeskraidys…

  6. Simonas Bartkus - 2009 08 17, 10:36

    Jau anksčiau buvo paskelbta, jog Dublino ir Barselonos reisų nebus rudenį. Kai „Star Holidays” paskelbs žiemos tvarkaraštį, bus galima pažiūrėti ar dar yra vietos vienam lėktuvui papildomiems reisams. Tačiau atsižvelgiant į tai, jog nuo naujų metų Londonas bus 6x per savaitę, tai, matyt, dar porą pusdienių suvalgius Milanui, trys pusdieniai Egipto reisams, jeigu dar diena Tenerifės reisui, tai vėl lėktuvas bus išnaudotas pilnai.

  7. lewlew - 2009 08 17, 10:51

    @Simonas Bartkus. Greičiausiai bus išnaudotas pilnai, nes apie antrą orlaivį kol kas kalbos neina… Reiktu suprasti ir juos, nes šiuo atveju rinka savo sąlygas diktuoja. Antras šiuo metu būtų nuostolingas.

  8. Justinas M. - 2009 08 17, 11:15

    Eurolines autobusas ne vien airBaltico skrydžiams bus :-)

    Iš Rygos į Bremeną skrendama 9.30, į Dubliną 11:30, Diuseldorfą 10:35, East Midlands 11:30, Frankfurtas 11:05, Stanstedas 11:05, Milanas 11:40, Stokholmas 10:30. Visiems jiems patogus bus tas naktinis reisas, nes Eurolines kitas reisas į oro uostą atvyksta tik 11:30, taigi visiems šiems skrydžiams per vėlai.

  9. Simonas Bartkus - 2009 08 17, 11:18

    lewlew: pilnai sutinku. Jeigu šiandien aš būčiau „Star1” tai ramiai ieškočiau antro lėktuvo pavasariui. Pavasario atostoginės kelionės intensyvesnės, o be to, vasarą galima bandyti dar Paryžių, Romą – šiomis kryptimis verslas nepaveža išlaikyti maršruto, o vasarinis turizmo aktyvumas nedidelį dažnį galėtų „patempt”.

  10. Tomas - 2009 08 17, 11:48

    Šioks toks poastūmis į priekį. Tikriausiai laikinas.

  11. Simonas Bartkus - 2009 08 17, 12:04

    Be abejo, visi mes norim greitų veiksmų, skrydžių į visas pasaulio šalis, jau nekalbant apie Europos didmiesčius.

    Tačiau mes nežinom finansinių „Star1” galimybių, be to, manau, jog per gana trumpą laiką jie nemažai padarė. Ir „step by step” gal kaip nors prasimuš.

    Mano neemociniu ir nuosekliu mąstymu, jiems dabar reikėtų galvoti bent apie dalinę narystę IATA, kad jų bilietai galėtų atsirasti GDS’e (pvz. kaip „Aer Lingus” ir „easyJet” – nėra pilnavertės IATA narės, tačiau dalį bilietų pardavinėja). Naujus lėktuvus logiška būtų planuoti pavasariui.

    Kas jiems dar svarbu – svarbu pagauti ritmą, bilietų ir kelionių pardavimus pradėti prieš 3-5 mėnesius, o ne paskutinę minutę: tai padėtų didinti užpildymą ir didinti vidutinę bilieto kainą.

    Dabar, jau pradėjus skraidyti, „Star1” gali pradėti ir žygius beldžiantis į KLM, AirFrance, Iberia, Malev ir kitų duris. Be užsienio partnerių pagalbos ir keleivių „iš kitos pusės” kai kurie maršrutai, deja, yra neįmanomi. O susitarimų pasiekimas su didžiosiom kompanijom tai reikalas nepadaromas per mėnesį ar du – ilgalaikis darbas, kuris gali užtrukt net kelis metus.

  12. Šarūnas - 2009 08 17, 13:28

    Tai Žirona gaunasi bus sezoninis miestas..

  13. Pranas - 2009 08 17, 13:42

    Jau prekyboje. 263 Lt pimyn atgal (antradieniais) – minimali kaina žymiai geresnė nei tikėjausi.

  14. Tomas - 2009 08 17, 13:43

    Justinai M. – nelabai matau būtinybės važiuoti į minėtus reisus į Rygą, ypač nuo rudens sezono. Į Bremeną tiek pat kartų (4) Ryanair skris iš Kauno irgi priešpietiniu laiku, į Dubliną Aer Lingus tris kart savaitėj vidury dienos 13.35 skrenda iš Vilniaus, kitom dienom vakare iš Vilniaus ir kasdien vakare iš Kauno, į Frankfurtą apie 14 val. kasdien iš Vilniaus skrenda Lufthansa, Ryanair vakare iš Kauno keturis kart savaitėj,(beje, iš Rygos irgi vakare), į Londoną Stanstedą kasdien 12 val. iš Kauno ir Star 1 taip pat. Gal lieka tik Stokholmo Ryanair reisas, nors iš Vilniaus 11 val. kasdien skrenda Skyways. Lieka tik Diuseldorfas ir East Midlands ir dėl to nemanau, kad apsimokėtų.

  15. Vaidas - 2009 08 17, 13:52

    Antradienis, 2009 m. Gruodis 8 d.
    Vilnius – Milanas (Malpensa)
    Išvykimo kaina: 114,00 LTL

    Antradienis, 2009 m. Gruodis 15 d.
    Milanas (Malpensa) – Vilnius
    Išvykimo kaina: 114,00 LTL

    Viso: 263,00 LTL

    Nesuprantu, kam jie tai daro, juk tai visiškas minusas. Jei turistai, slidinėtojai ar šiaip kas norės skrist į Milaną, tai jie nepyks mokėdami ir 500 Ltd roundtrip.

  16. Simonas Bartkus - 2009 08 17, 13:57

    Na, be abejo, kad minusas. Tačiau čia matyt įvedimo akcija – po kelis bilietus įmetė tokia kaina, gal nori sukelti šurmulį „žiūrėk kaip su Star1 pigu”. O be to, slidinėtojams geriau yra šeštadieniai, o ne antradieniai, o šeštadieniai, nes tik vieną savaitę atostogų imti pakanka.

  17. Simonas Bartkus - 2009 08 17, 14:02

    Beje, Londoną žiemai su „Star1” galima paimti už 298LTL su viskuo. Piguva.

  18. bob - 2009 08 17, 14:16

    1. kokia avia kompanija su vienu lektuvu? anekdotas.
    2. skrydziai i milana antradieniais. :) visiskai netinkama diena, nes kas vaziuoja i milana shopintis vaziuos geriau sestadieni. tas pats su slidininkais. geriau paslidinet savaitgali ir grizti darbui…
    3. su londonu pas juos bus pilnos kelnes, nes aero lingus pradeda skraidyt nuo rugsejo ir i daug patogesni uosta (gatwick) kai tuo tarpu star skrenda i stansted (kuris net eko pakilimo metais nebuvo populiarus bo yra skyle, vos ne mazesnis nei VNO).
    4. dublinas, dabar skelbiak ad kone populiariausia kryptis o skrydzius nuima. ar nuimtu populiarius pelningus skrydzius?

    suma sumarum: mano labai subkjektyvia nuomone sitai kompanijai ateina galas… na dar menesius kokius 3-5 istemps. toliau bus lalailos variantas (surinkti pinigai ir bankrotas)

  19. Pranas - 2009 08 17, 14:25

    Taip, Stanstedas tokia skylė, kad pernai jame buvo 22 mln. keleivių (daugiau negu pvz. Kopenhagoje, Stokholme ar Osle).

  20. Simonas Bartkus - 2009 08 17, 14:32

    „Point-to-point” keleiviams (o star1 kitokių neturi) nemanau ar yra realus skirtumas ar Stanstedas, ar Gatwickas – atstumas ir transporto kaštai iki miesto yra panašūs.

    Negana to, sutinku, jog Londono reise rudenį konkurencija bus didžiulė – jau dabar pažiūrėkite, kokias kainas laiko visi: Ryanair, Star1, Aer Lingus, AirBaltic.

    Dublinas visada buvo labai sezoninė kryptis su pikais: vasarą skrenda emigrantai atostogauti bei lietuviai skrenda aplankyti Dubline gyvenančių draugų. Kalėdoms emigrantai skraido atostogaut. Spalio-lapkričio ir vasario-kovo keleivių srautai DUB kryptimi yra labai maži: dėl to „Star1” ir nuima Dubliną.

  21. bob - 2009 08 17, 14:32

    anglijos mastais tai skyle… palyginus kad ir su tuo paciu Gatwick’u.
    aplamai aglijoje yra tik 3 „padorus” oro uostai – heatrow, gatwick ir birmingham… kiti tik siaip. kazkas panaus i lietuviska palangos oro uosta…

  22. bob - 2009 08 17, 14:42

    Simonai tiems kas skrenda BUTENT i Londona, stansted gal ir puse velnio, bet tiems kas gyvena kituose miestuose daug patogesnis Gatwickas. nes stansted susisiekimas /- patogus tik su londonu su kitais miestais jis tragiskas. taigi siuo atveju laimi gatwickas.
    be to star minusas tai kad ju lektuvas iformintas kaip charteris.

  23. Simonas Bartkus - 2009 08 17, 14:48

    Kuo paprastam keleiviui minusas skrydžio „įforminimas”?

    Minusu realiu matau, jog „Aer Lingus” bilietai GDS’e matosi, o „Star1” bilietai nesimato.

    Pliusu Stanstedo matau tai, jog „pigių kelionių sportu” užsiimantieji gali pasiimti pigų reisą į Stanstedą ir iš ten ieškoti pigaus „Ryanair” reiso į pietus ar panašiai.

    Aišku, Gatwicko oro uostas smagesnis ir didesnis, tačiau „point-to-point” taškams nemanau, kad tas skirtumas turi realią įtaką pardavimams.

  24. Justinas M. - 2009 08 17, 14:53

    Tomai, tai ir į Briuselį galima nuskristi su Brussel Airlines už 800, kai iš Rygos į Briuselį mažiau nei 200 Lt. Ir tol kol keleivis moka iš savo kišenės, turbūt bent pusė rinksis už 300 Lt (su autobuso bilietu) skristi per Rygą nei už 800 Lt skristi tiesiai. Nedaug žmonių uždirba bent 50 Lt/h į rankas, kad tos kelios valandos taip apsimokėtų.

  25. Pranas - 2009 08 17, 14:56

    Aš bob pataisysiu – Stansted susisiekimas su kitais miestais ne tiek tragiškas ar nepatogus, kiek brangus – tiek iš Birmingemo, tiek iš Gatviko galima nusipirkt akcijinius traukinio bilietus. O iš Stanstedo ne. Vat ir pyksta žmogus.

  26. bob - 2009 08 17, 15:04

    Simonai nuo skrydzio iforminimo priklauso ar bus IATA (bent jau dalinai) ar ne. Pranai, ne akcijiniuose bilietuose esme, o tai kad zmonems tenka vaziuioti autobusu (national express). o tada prasideda linksmoji dalis arba sedi visa diena oro uoste… arba vaziuoji su persidemais. kai tuo tarpu is visu kiek didesniu miestuku national express vaziuoja pro heatrow i gatwicka ir tvarkarastis „primustas” /- prie skrydziu laiku.

  27. audrius - 2009 08 17, 15:11

    tvarkaraštis į heathrow ir gatwick suderintas? :D ką ten derinti, kai skrydžiai kas pora minučių?

    Be to tavo supratimas apie tris „padorius” oro uostus UK kiek ribotas. Manchester, Glasgow, Edinburgh ir t.t.

  28. bob - 2009 08 17, 15:15

    tas suderuinta reiskia kad… autobusas is kiekvieno kiek didesnio miesto vaziuoja kas 1/2 – 1 val. o ne taip kad stansded 1 autobusas karta i diena.
    „padorus” oro uostai tai pagrindiniai salies vartai… kur daugiausia tarptautiniu skrydziu…
    audriau tu dar nusususi coventry oro uosta pamirsai pamineti :)

  29. Linas - 2009 08 17, 15:19

    Vakar parskridau su HCW502, galiu pasakyti, kad skrendant i prieki pries savaite, load faktorius buvo apie 95 %, gal tik kelios vietos laisvos. Atgal siek tiek mazesnis uzpildymas (75-80%), bet skrido nemazai keleiviu be atostogu paketu – matesi „tranzuotoju”, girdejau zmones buvo pas draugus/gimines… Ivairi publika, tik verslo zmoniu nesimate.
    Gerai atrodo Star1 tarp vien Rianair lektuvu :) … Linkiu sekmes, tikiuosi „step by step” verslo vystymo politika pasiteisins…

  30. Linas - 2009 08 17, 15:48

    Ar teko skaityti Branson’o atvira laiska Obamai, su raginimu nepritarti AA ir BA susijungimui? Jie kam idomu, siunciu santraukos linka: http://www.airtransportnews.aero/article.pl?mcateg=&id=18731

  31. Keleivis - 2009 08 17, 17:01

    Vakar pirkau Star1 bilietą į Stanstedą ir sumokėjau apie 50lt brangiau nei Aerlingus į Gatwicką. Pagrindinis privalumas – kelionės laikas. Star1 leidžiasi apie 17val, Aerlingus apie 23val.

  32. Ezys - 2009 08 17, 17:10

    Gal Simonas ar kuris kitas geriau žinantis galėtų trumpai brūkštelt, kokios teisės ir kokie įsipareigojimai (kainos ir pan.) yra iš narystės IATA?

  33. NN - 2009 08 17, 17:16

    labai patiko skristi i Bergama. Mazas ir „greitas” oro uostas, o keliaujant link Gardos ezero, sutaupai kokia valanda kelio, lyginant su Malpensa.

  34. audrius - 2009 08 17, 20:43

    jei jau pradėjom UK oro uostų temą, Londonas teoriškai „gauna” dar vieną oro uostą:
    http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23733223-details/London gets a new airport… 60 miles away in Oxford/article.do

  35. Vytautas-NT - 2009 08 17, 23:29

    Aisku,tik visiskas pizonas gali teigti,kad UK padorus oro uostai yra tik Heatrow,Gatwick ir Birmingam. Buvau neseniai Mancesteryje- normalus tarptautinis oro uostas su JAV ir Azijos kryptimis. O pliusas-salia miesto ir vaziuoja miesto autobusai uz juokinga kaina,ir gelezinkelio stotis yra. Beje, Stanstede irgi yra stotis…
    Zodziu nesuprantu diskusijos. skraidyt i Londona del tranzito galima su Aerlingus. Tvarkarastis nepatogus,bet galima sukabint su Virgin.
    Siaip kol kas man atrodo,kad Star1 vysto kitoki verslo modeli: vezt nuo tasko iki tasko. O lektuvus i Vilniu uzpildyt uzsienio turistais. Su dviem skrydziais i Milana jie,speju, i parama pretenduot negali…

  36. Simonas Bartkus - 2009 08 17, 23:35

    Beje, jei prakalbom apie UK oro uostus, tai Mančesterio oro uostas pranešė, jog atsibodo būti „Ryanair” prostitutė ir pasiuntė aviakompaniją toli – „Ryanair” išsigabens iš Mančesterio pavasarį. Kažkaip atrodo, jog „Ryanair” priespauda „užknisa” vis daugiau oro uostų ir jie ryžtasi atsisakyti „Ryanair” diskriminacinių sąlygų. Jeigu tai taps ne pavieniai atvejai – „Ryanair” bus nesaldu ir išlaidos oro uostams suvienodės daugiau kompanijų.

  37. Labiau patyręs - 2009 08 17, 23:45

    O kaip su Euroline skrydžiais? Kalbėjo, kad pradės rugpjūtį…
    Star1 tęsi duotą pažadą vežti emigrantus ir Star Holiday keleivius. Todėl iki Kalėdų jokie skrydžiai nenusimato :)
    Žiurint į perspektyvą – nemanau Simonai, kad jie turi perspektyvų dėl kokių nors bendradarbiavimų su kitomis a/k. Gal su kokiu Utair ir įmanoma, nes ten dar jie savotiškame akmens amžiuje, bet su kitomis. Turės galimybę spausdinti bilietus ant neutralaus stock’o alia HANAIR, bet biznio tame irgi kapeikos. Artimiausi kaimynai geriau paleis lėktuvą jei bus įdomų į Vilnių, nes ką gali strateguoti su 1 lėktuvu :)

  38. lewlew - 2009 08 18, 09:22

    @ Labiau patyręs. Star1 yra pasiskelbę, kad turi bendradarbiavimo sutartis su flyLAL Charters, BA, lenkais ir estais. Žinoma, čia tik pakeitimui vėluojant ar sugendant, tačiau kodėl neturėtu kitos a/k pasirašyti dėl bendradarbiavimo? Mano nuomone šiuo metu visi žiūri kaip išgyventi ir esu tikras jei kuri nors a/k rastų kokią nors abipusę naudą nedvejodami pasirašytų. Čia tik mano nuomonė :)

  39. Simonas Bartkus - 2009 08 18, 09:26

    lewlew: čia apie kitokį bendradarbiavimą kalba. Ir nesupratau kokią sutartį su BA jie turi?

    Jie turi su „flyLAL Charters” ir „Aurela” sutartį, kad esant reikalui, šios kompanijos, jeigu turės laisvą lėktuvą, išnuomos „Star1”. Įtariu ten sutartys visai be įsipareigojimų, tiesiog, kad sugedus lėktuvui nebereiktų gaišt laiko tartis dėl kainų.

    O bendradarbiavimas su didesnėmis kompanijomis tai yra kitas lygis. Pirmas lygis yra jungiamieji. Antras lygis yra „codeshare’as”. Trečias lygis – interline’ai.

  40. lewlew - 2009 08 18, 09:34

    sorry :) ne BA, o Aurela :)
    Dėl kito supratau, šeip savo nuomonę išsakiau.

  41. Mikalojus - 2009 08 18, 10:06

    Simonai, nepasipainiok ir nepainiok kitu kalbedamas apie bendradarbiavima su kitomis aviakompanijomis.

    Norint dirbti su didziosiomis a/k, visu pirma reikalinga naryste IATA. Prerekvizitas tam – IOSA. Abu – brangus ir laikui imlus procesai.

    Toliau – turi tureti e-bilietus ir galimybe juos spausdinti. Toliau seka interline’as (t.y. tarpusavio keliones dokumentu, arba e-bilietu, pripazinimas). Dar glaudesnis lygmuo – SPA (special prorate agreements) susitarimai, t.y. galimybe kurti bendrus tarifus ant keliu aviakompaniju segmentu. Dar glaudesnis lygmuo :) – bendro kodo susitarimai. Na ir jei norisi dar glaudziau bendradarbiauti – tuomet jau aljansai.

    Tiek trumpai.

  42. Labiau patyręs - 2009 08 18, 10:12

    @ Mikalojus – jep, teisingai, Vienas interlin’as su a/k kainuoja 7.000 EUR kas yra palyginus juokas su visais kitais GDS mokesčias.

    Realiai manau maksimumas ką jie gali pasiekti tai IATA 2 letters designator, kad būtų matomi GDS. Visa kita kosmosas.

  43. Mikalojus - 2009 08 18, 10:39

    vienas interline’as kainuoja tiek, kiek esi susitares su savo GDS’u. Paprastai kaina svyruoja – jei daraisi interline’a su a/k, kuri hostinama tame paciame GDS’e – kaina mazesne. Jei ne – atitinkamai atvirksciai.

    Del IATA 2 simboliu designatoriaus visiskai teisingai – greitas ir efektyvus budas praplesti savo distribucijos kanalus. Ir manau jie tai jau darosi.

  44. Vytautas-NT - 2009 08 18, 13:26

    Siaip Star1 norint vystyt tranzita ir bendradarbiavima,reikia didesnio ir ivairesnio parko lektuvu. O sito kolei kas nenusimato.
    Is kitos puses galima gyvent ir be IATA,taikant kitokia verslo strategija.

  45. Grippen - 2009 08 21, 14:19

    ABC news praneša, neva tai 2004-2005 metais CIA per Vilniaus oro uostą skraidindavo itin svarbius Al-Kaidos įtariuomuosius į slaptą kalėjimą Vilniaus pakrašty. http://abcnews.go.com/Blotter/Story?id=8373807
    Ką apie tai mano VNO senbuviai? Ar tokia avantiūra praslįstų nepastebėta? Pvz.: Zokniai mano galva nepalyginamai geriau tiktų tokio pobūdžio operacijai, jau nekalbant apie tai kad transportus galima buvo nuleisti ir poligonų teritorijose esančiuose Kazlų Rūdos ar Gaižiūnų oro uostuose.

  46. Simonas Bartkus - 2009 08 21, 14:23

    Man tai atrodo nerealu. Aplink VNO sukiojasi planespotter’iai, oro uostas yra praktiškai mieste ir karinis lėktuvas tikrai nepraslystų nepastebėtas, juolab, rašoma, kad tai buvo ne vieną kartą.

    Pritariu Grippen, kad tai galėjo tik kariniuose oro uostuose būti arba Zokniuose.

  47. Labiau patyręs - 2009 08 21, 16:01

    Šiaip žinant, kad ankstyvieji oro uostų kadriniai darbuotojai visi be išimties buvo arba statutiniai ar užverbuoti KGB darbuotojai, tai man nerealu, kad pvz. rusai nežinotų ir tuo labiau mūsų tam tikrų politikų nebūtų aprūpinę informacija apie tai. Todėl manau tikrai į Lietuvą jų nevežė… Bet skamba kaip Holivudo vertas scenarijus :)

  48. Anonimas - 2009 08 21, 17:01

    Labiau patyrusiam dėl Euroline skrydžių:

    Jie paskelbė naują tvarkaraštį, pagal kurį skrydžiai nuo rugsėjo 1 d.; taip pat pakeitė kai kuriuos kitus planus (atsisakyta Bagdado, bet bus dusyk į savaitę skrendama į Teheraną; kasdien į Turkijos miestą Trabzoną, keturis kartus per savaitę į Baku). Bilietų dar nepardavinėja internetu (Gruzijoje ir dar kai kuriose šalyse turi atstovus, bet Lietuvoje ne), gali būti kad dar nukels.

  49. Augustinas Žemaitis - 2009 08 21, 17:02

    Aukščiau esantis komentaras dėl Euroline – mano.

  50. Labiau patyręs - 2009 08 22, 10:05

    @ Augustinas – tai manai yra normalu, paskelbti, kad skraidysi nuo rugsėjo 1 d., bet tuo pačiu jau žinoti, kad nuo tada tikrai neskraidysi :)

  51. Augustinas Žemaitis - 2009 08 24, 17:08

    Data iš rugpjūčio 25 d. į rugsėjo 1 d. pakeista jau seniau – nežinia, ar tada tai žinojo. Bet kuriuo atveju iki rugsėjo 1 d. laiko dar yra, nors atsižvelgiant į visą situaciją, taip pat į „opening soon” statuse tebesančią internetinę prekybą bilietais, kyla abejonių, ar tada bus reisas.

    (pats jokių ryšių su Euroline neturiu, tad tai tik mano nuomonė)

  52. Augustinas Žemaitis - 2009 08 30, 03:01

    Dabar Euroline tvarkaraštis dar pasikeitė – skrydžių pradžios data pakeista į rugsėjo 15 d. Tiesa, tvarkaraštis darosi realesnis – dažnumas sumažintas iki dviejų kartų į savaitę, o lėktuvas tik atskridęs į Vilnių po valandos skris atgal į Tbilisį, o ne po paros kaip planuota anksčiau (bet ir galimybių skristi tranzitu iš esmės neliko).

    Įdomu kada/ar šis reisas bus atidarytas.

  53. Vytautas-NT - 2009 08 30, 23:39

    Svarbiausia, kad kainos i Tbilisi butu geros!

  54. Augustinas Žemaitis - 2009 08 31, 15:44

    Jų tinklapyje kaina į abi puses – 320 EUR, į vieną pusę – 130 EUR su mokesčiais.

  55. Labiau patyręs - 2009 08 31, 15:47

    Tai perkant 2 OW bilietus pigiau nei RT.

  56. Simonas Bartkus - 2009 08 31, 15:52

    Bilietų neįmanoma kol kas nusipirkti.

    „Amadeus” vis dar kabo jų „senas” tvarkaraštis, tačiau galimybės pirkti kaip nebuvo taip ir nėra.

  57. bob - 2009 09 2, 18:21

    cia kazkas prase del info del narystes IATA:
    taigi visa info apie naryste IATA ras: http://www.iata.org/membership/

Leave a reply