„Ryanair” rudenį ketina vykdyti daugiau skrydžių į Kauną

   
     

„Ryanair” praėjusią savaitę pradėjo prekybą bilietais į žiemos sezono skrydžius – tuo pačiu pasirodė ir planuojamas rudens skrydžių tvarkaraštis.

Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair” ketina žiemos sezonu atlikti 6 savaitiniais skrydžiais daugiau, negu atlieka vasarą.

Į Stanstedo oro uostą netoli Londono „Ryanair” ketina skraidyti 14 kartų per savaitę – 2 kartus kasdien. Tai yra 3 savaitiniais skrydžiais daugiau nei šiuo metu. Į kitą šalia Londono esantį Lutono oro uostą ketinama skristi keturis tris kartus per savaitę – dabar skraidoma tris du kartus per savaitę.

Nuo rudens bus nuimti sezoniniai skrydžiai į Liverpulį, kur vasarą skraidoma 2 kartus per savaitę, tuo tarpu skrydžiai į Birmingemą išliks tuo pačiu intensyvumu – du kartus per savaitę, trečiadieniais ir sekmadieniais.

Po pusmečio pertraukos „Ryanair” gražina kasdienius skrydžius į Dublino į Kauną. Greičiausiai skrydžių sumažėjimas buvo nulemtas dėl noro daryti spaudimą Dublino oro uostui – nuo rudens „Ryanair” septynis kartus per savaites iš Dublino skris ir į Rygą.

Į Hano oro uostą netoli Frankfurto „Ryanair” skraidys toliau 3 4 kartus per savaitę. Nuo liepos 1 dienos pradėsianti skrydžius į Brėmeną du kartus per savaitę, „Ryanair” ketina nuo rudens tvarkaraštį suintensyvinti iki trijų skrydžių per savaitę.

Tai geros žinios Kauno oro uostui, kadangi bendrą mėnesinį „kėdžių skaičių” „Ryanair” ketina padidinti beveik 10 tūkstančių. Jeigu lėktuvų užimtumo rodiklis žiemos sezonu išsilaikys į panašų, koks buvo šį balandį (81%), tuomet tai reiškia, kad Kauno oro uoste dėl intensyvesnės „Ryanair” veiklos keleivių skaičius gali paaugti 8 tūkst.

Kauno oro uostas ir „Ryanair” neskelbia keleivių srautų pagal miestus, tačiau pusiau oficialiais duomenimis, prasčiausiai „Ryanair” sekasi su Birmingemo ir Hano kryptimis (užimtumas apie 70%), geriausiai su Stanstedo ir Dublino kryptimis, kur užimtumas siekia 85-90%.

Šiuo metu per mėnesį antrasis pagal dydį Lietuvos oro uostas priima ir išleidžia apie 30-35 tūkst. keleivių. Tikėtina, jog birželį prasidėjus „airBaltic” skrydžiams, į Rygą iš Kauno keliaus po 2-3 tūkst. keleivių.

Šį balandį Kauno oro uoste keleivių skaičius sumažėjo 13%, palyginus su praėjusių metų balandžiu.

Vilniaus oro uoste keleivių skaičius mažėja apie 40% palyginus su praėjusiais metais – šį balandį keleivių buvo 98 tūkstančiai. Vakar premjeras Andrius Kubilius sudarė darbo grupę, kuriai pavesta „parengti pasiūlymus dėl rinkodaros, skatinamųjų ir verslo rizikos pasidalijimo (kompensacinių) priemonių, siekiant skubiai spręsti Tarptautiniame Vilniaus oro uoste susidariusias problemas maksimaliai pritraukiant vietinius ir užsienio vežėjus„.

Įdomiai šitoje vietoje atrodo žodis „skubiai”. Sprendimas sudaryti darbo grupę priimtas balandžio 22 d., darbo grupė sudaryta gegužės 21 d., o vyriausybei pasiūlymai turės būti pateikti liepos 15 d. … Skubu …

Aš nelabai suprantu tokios darbo grupės reikalingumą. Juk maksimalus vietinių ir užsienio vežėjų pritraukymas yra kasdienė valstybės įmonės „Tarptautinis Vilniaus oro uostas” (kaip ir kitų dviejų valstybės oro uostus valdančių įmonių) funkcija? Ar šita darbo grupė reiškia, jog įmonės funkcijos siaurinamos ir ji liks tik objekto administratore?

Kitąvertus, ne taip lengvai valstybės įmonei transformuotis iš lėktuvų vaikytojos į skrydžių viliotoją … Linkėjimai gero darbo ir geru rezultatų darbo grupei ir oro uostui.


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

41 komentarai

  1. Pranas - 2009 05 22, 11:56

    Į Frankfurtą Hahną skraidoma 4 kartus per savaitę (tiek dabar, tiek bus žiemą).

  2. expertas - 2009 05 22, 12:04

    i Lutona dabar skraidoma 3 kartus (D2, D4, D6), o ziema prisides 4 skrydis (D1).

  3. Vytautas - 2009 05 22, 12:40

    Aš manau, Ryanair’ui KUN-HHN reisą reikėtų gerokai paankstinti, porą dienų leisti ryte, kas smarkiai papildytu tranzito keleivių skaičių. O porą dienų palikti vakarinius reisus, kurie į Kauną visada parskrenda sausakimši (kiek pačiam teko keliauti).

  4. Simonas Bartkus - 2009 05 22, 12:55

    „Ryanair” viešai deklaruoja, kad yra „point-to-point” avialinijos ir tranzito nevykdo. Tai jau čia tikrų taupukų žaidimai yra tranzitinių skrydžių dėliojimasis su „Ryanair”. Įdomu būtų sužinoti, ar tai yra tik vieša „Ryanair” deklaracija tokia, ar iš tikrųjų dėliodami tvarkaraščius strategai atsižvelgia, kad atsirastų kokia galimybė skristi su „Ryanair” du segmentus iš eilės.

    Be to, Hanas yra skrydžių bazė, o lėktuvų išnaudojimas visą parą yra svarbus, todėl bazuojami lėktuvai visada vakare turės iš kur nors grįžti – pasirinktas Kaunas.

  5. Vytautas - 2009 05 22, 13:09

    Jie nėr kvaili, esu pastebėjęs tokį dėsningumą – perki segmentą A, kai jam būna SPECIAL OFFER, tačiau segmentui B SPECIAL OFFER yra tik prieš kelias dienas arba po kelių dienų. Pagal keleivių vardus ir pavardes, su tam tikra programine įranga nesunku padaryt išvadas, kur ir kada tranzitas didžiausias :)))

  6. Vytautas-NT - 2009 05 22, 13:50

    Kas link premjero sudarytos darbo grupės, tai ji matyt spręs tokių įdėjų (pagalbos oro uostui) finansavimo iš valstybės biudžeto galimybes. Gal dar iš savivaldybės. O tokiu atveju oro uostas negali to savarankiškai išspręst.
    Klausimas kodėl iš Kauno mažiau skraido nei iš Rygos? Miesto dydis lemia? Geografija?
    O šiaip Kaunui reikia tiesiog kažkokiu mistišku būdu prisiviliot dar vieną pigių skrydžių bendrovę- Wizz, SkyEurope, EasyJet.
    Nes konkurencija galėtų padėt kiek kainas nuleist.
    Aišku, pelningiausia kryptis yra Dublinas su Londonu, bet gal ir nuo kažko kito galima pradėt.
    Kitas klausimas- kodėl Aerlingus nepadidina reisų į Dubliną skaičių? Be to nuėmė jungtį su Niujorku. Juk aišku, kad tiek Ryanair, tiek Aerlingus lėktuvai gerai užpildyti…
    Kitas dalykas- Aerlingus galėjo iš Gatwick’o pradėt skraidyt…

  7. Aloyzas - 2009 05 22, 14:03

    Na tikrai nėra kvaili jie. Nors ir deklaruojama, kad tai yra „point to point” avialinijos, bet tikrai nemažai tų Simono vadinamų „taupukų” yra. Žinoma didžioji dalis jų – studentai ir pan. Ypač kai matai naktį miegmaišiais nuklotas Frankfurt Hahn ar London Stansted grindis, tai vaizdas neblogas. Šiaip galėtų padaryti panašią funkciją savo puslapyje kaip turi EasyJet – kur leidžia pirkti kelis skrydžius vienu kartu ir praneša iš karto, jei tarp skrydžių per mažas tarpas (siūlo bent 3 valandas). Nors tuo tarpu jie taip pat skelbiasi esą „point-to-point” avialinijos. :)
    Tik įdomu, kodėl nesinaudoja proga ir neatidaro daugiau skrydžių į kitus miestus, pvz., Milaną, Paryžių, Berlyną. Manau vienas-du savaitiniai skrydžiai būtų visai pelningi. :) Mažai lėktuvų, slotų, perdidelė rizika?

  8. Simonas Bartkus - 2009 05 22, 14:21

    Lėktuvų trūkumu „Ryanair” šiuo metu nesiskundžia. Jų išnaudojimas yra gerokai suprastėjęs šiuo metu. Kaip yra kalbama avialinijų versle „one weekly flight is not a product”, realiai normaliai reisą galima vykdyti su trimis savaitiniais.

    Trys savaitiniai reisai su „Ryanair’o” dideliais lėktuvais yra daug. Tai yra 5300 kėdžių per mėnesį. Tik geriausiais laikais iš Vilniaus į Paryžių tiek žmonių skrisdavo …

  9. Vytautas - 2009 05 22, 14:25

    Gal Paryžius nėra tinkamas kandidatas. Tačiau Milano kryptis matau „pavežtų” ir 4 savaitinius skrydžius. surinktų LABAI nemažai Simono minimų „taupukų”, kuriem reikia ir į kitas italijos dalis. Pažystu Vilniuje grupelę italų, turinčių savo verslą, kurie visada kalatojasi su dviem persėdimais į Kauną. Net ir jiem nesvetimas taupumas :)

  10. Vytautas-NT - 2009 05 22, 14:38

    Aš tai manau, kad Frankfurtas yra klasikinė persėdimo vieta, nes vienas didžiausių Ryanair Hub’ų, turintis ganą gerą geografiją. Su dabartiniu tvarkaraščiu iš esmės reikia nakvot skrendant pirmyn, užtat atgal labai patogu- spėji beveik iš visur.
    Esu įsitikines, kad dauguma KUN-HNN keleivių skrenda ne į Vokietiją/Liuksemburgą, bet toliau per šį miestą. Galėtų tą proga reisų į Haną padidint.
    O dėl kandidatų į naujus Ryanair miestus, tai tiktų ir Paryžius ir Milanas arba Roma. Be visa ko dar papildomi persėdimo taškai.
    Gali net Barseloną pabandyt. Čia būtų keliautojų į galutinį tašką, nes turistų surinktų, jei pasiūlytų prieinamą kainą.
    O dėl dviejų reisų per savaite- didžiausia problema yra tvarkaraštis. Kažkada žiūrėjau Briuselis-Ryga. Tai du kartai į savaite totaliai nepatogu…
    Nors šiaip tokiu dažnumu skraido Bremenas ir Birmingemas. Tiesa į Bremena kažko gerų kainų nebematyt (iki rudens)…vasara melžia visus..?

  11. Vytautas - 2009 05 22, 14:44

    Vytautai: liepos men į Brėmeną SPECIAL OFFER kabo, gali už 27LT TOTAL suskraidyti:)

  12. Simonas Bartkus - 2009 05 22, 15:32

    Beje, ne visai į temą: pasitvirtino mano spėlionė dėl SAS/”Skyways” codeshare bendradarbiavimo. SAS savo tinklalapyje neparduoda bilietų Vilnius-Stokholmas ar Vilnius-Kopenhaga bendradarbiaudami su „Skyways”. Tačiau parduoda pvz. Oslas-Vilnius per Stokholmą, ar Miami-Vilnius per Stokholmą, kur segmentą Vilnius-Stokholmas vykdo „Skyways”.

    Matyt, „Skyways” suderėjo su SAS, kad tarpusavyje nekonkuruos pardavinėdami vietas tame pačiame lėktuve.

    Pvz. aš pirkau skrisdamas Ryga-Stokholmas bilietus iš SAS – buvo pigiau nei „airBaltic” siūloma kaina ir jokių papildomų mokesčių už bagažą. Kompanijoms „codeshare’inant”, realiai SAS konkuruoja su „airBaltic” parduodamos bilietus į tą patį lėktuvą.

  13. oxs - 2009 05 22, 21:44

    Vakar išlindo žinutė: „Star Team Group“ užbaigė sandorį su „Hermis fondų valdymas“ dėl „HC Airways“ įsigyjimo. Tik klausimas kada užbaigė – ar vakar iš tiesų, ar anksčiau, t.y. kada pranešė. Na pažiūrėsim kaip ten bus su tuo Londonu…
    Taip pat pasirodė su kuo bendradarbiaus:
    „Star Team Group” bendrovei taip pat priklauso kelionių organizatorius „Star Holidays“. Bendrovė šią savaitę pasirašė strateginės finansinės partnerystės sutartis su Ispanijos kapitalo įmone „Viajes Martel s.a.“, Graikijos bendrove „Kalamaki Travel“ bei Lietuvos kapitalo bendrove „AT Investicija“.

  14. Vytautas-NT - 2009 05 22, 22:05

    o kur zinute apie Star Team islindo? kazkaip ziniu portaluose nepastebejau.

  15. Kazimieras - 2009 05 22, 22:05
  16. Vytautas-NT - 2009 05 22, 22:25

    Yra idomesniu komentaru is kiek ankstesniu laiku:
    http://www.turizmoverslas.lt/index.php?m_id=9&i_id=2&pub_id=35589
    Siaip jei jiems pasiseks, tai galesim tik paplot ir padekot.
    Nors startuot su turistinem kelionem vasaros vidury. Ir dar atskirais lektuvais. Nebent dempinga pavarys…
    Zodziu vasara prasideda- aikt liko nedaug.
    juolab bilietus jiems reiketu pardavinet ne pries savaite. Kitaip tusti skraidys…

  17. Simonas Bartkus - 2009 05 25, 08:29

    „Star Team” komunikacija padrika, žiūrėsim kaip greitai jie užkurs verslą. Anksčiau buvo pranešta, kad sudarė sutartį dėl „Boeing 737-700” nuomos, kuris turėtų būti pristatytas berods liepą.

    Įdomu ir kokį brand’ą pasirinks skraidymui, nes visi ženklai rodo, kad tas „Star Team” čia tik darbinis laikinas pavadinimas.

  18. Kazimieras - 2009 05 25, 08:40

    Skeiki, ieskau su Ryanair pigiu bilietu i Airija, suradau per Franfurkt Hahn’a i Kerry oro uosta airijoje. su persedimu skrendant sutaupau apie 300 lt. o vat neramu del online check-in’o, nes tik jis pasiliko jau, oro uoste begeregistruoja… O kaip ten su tom registracijomis ir ar galima du segmentus tuo pat metu skristi?

  19. Pranas - 2009 05 25, 08:59

    Man labiau kyla klausimai apie Skyways – nežada jie susitvarkyti?

    Reiso į Kopenhagą codeshare su SAS nėra ir jungiamųjų skrydžių per ją nesimato, tiesioginio reiso į Stokholmą SAS pardavinėt negali (manau tai blogai, nes tarp tenykščių įmonių gan populiaru bilietus pirkt iš SAS ir nežiūrėt ką siūlo kiti).

    Lietuviškos puslapio versijos nėra, net angliškoje mažiau informacijos negu švediškoje. Ir toje angliškoje versijoje bilietai parduodami į kažkokį tai miestą Köpenhamn besivadinantį.

    Kol įspūdis apie jų kompetenciją susitaro net blogesnis nei apie flyLAL buvo.

  20. Vytautas-NT - 2009 05 25, 09:10

    Kas link online registracijos, tai jokių problemų. Past esu ją daręs grupei iš 20 žmonių su 4 skrydžiais (du pirmyn ir du atgal).
    Esmė- reikia labai atidžiai pažiūrėt dokumento duomenis- numerį ir galiojimo laiką. Padarius klaidą, gali neįleist į lėktuvą, o ką nors pakeist galima tik skambinant į kliebtų aptarnavimo centrą.
    O oro uoste registracija „galima”- primoki 40EUR ir registruoja.
    Jeigu gerai atsimenu kainas, tai Ryanair įvedė registracijos Internetu mokestį ir sumažino mokestį už bagažą.
    O kas dėl Skyways, tai leiskim jiems įsivažiuot. Jei kiek įsibegės Vilniuje, tai atsiras daugiau galimybių jų puslapy. Gal net lietuviška versija padarys. Iki šiol jie gi išimtinai švedus aptarnavo, tad ir bevik vis informacija švediškai…

  21. Simonas Bartkus - 2009 05 25, 09:16

    Negaliu tvirtinti, bet, atrodo, kažkas užlindo už akių ir nupirko skyways.lt adresą – savininkai tai ne „Skyways” ir nepanašūs į jų atstovus.

    Dėl SAS nepardavinėjimo į tiesioginius skrydžius iš Stokholmo į Vilnių tai pritariu, kad yra blogai, bet čia jau turbūt toks komercinis susitarimas. Teisybė, kad skandinavams mintyse „lėktuvas” yra lygus „SAS” ir mokykloje per dailės pamokas moksleiviai nelabai įsivaizduoja, kad lėktuvų būna ir ne su mėlyna uodega. Lygiai taip pat veikia SAS/Skyways codeshare vidiniuose Švedijos reisuose. Pvz. SAS parduoda bilietą Oslas-Vaxjo per Stokholmą, kur segmentą Stokholmas-Vaxjo vykdo Skyways, tačiau neparduoda Stokholmas-Vaxjo tiesiogiai, jį parduoda tik Skyways.

    Gera žinia yra ta, kad „Skyways” gražiai įsiintegravo į „Amadeus” ir galima per ten nusipirkti net jungiamuosius į Londoną, kur „Skyways” skrenda iki Stokholmo, o iš Stokholmo su „British Airways”.

    Tačiau dirbti su Lietuva ir tvarkytis „Skyways” reikia. Į Stokholmą yra patrauklių kainų ir užtektų tik pareklamuoti Lietuvoje rimčiau ir pirmus lėktuvus būtų galima prisodintų tų, kuriems nėra būtina skristi, o skrenda pramogai. Be to, tvarkaraštis intensyvus, todėl tikrai bus reisų, kada sunkiai seksis surinkti žmones, pvz. penktadienio vakaro reisas iš Vilniaus į Stokholmą, reikia agresyvių marketingo veiksmų, kad surinkti savaitgalinius turistus ir t.t.

    Gera Prano pastaba, kad angliškoje versijoje pardavinėja bilietus į Köpenhamn…

  22. Darius - 2009 05 25, 10:23

    Simonai, JZ yra Amadeus’e, tačiau Lietuvoje jų bilietų spausdinti negalima :) O, tarkim, JZ ir BA interline’o neturi.
    Taigi nematau čia gražios integracijos.
    Arba Amadeus šiuo metu turi ryšio sutrikimų ir nerodo pilnos info (būna kartais taip). Tačiau panašu, kad Amadeus veikia dabar be jokių sutrikimų.

  23. Vytautas-NT - 2009 05 25, 10:35

    Eteryje jau pasirodė naujienos apie „Star1 airlines”
    http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/article.php?id=22320248

    Kol kas galima pastebėt, kad su pavadinimais steigėjai didelės fantazijos nedemonstruoja. Iš esmės „Blue1” variantas su jų mėgstamu žodžiu „Star”.
    O šiaip, aišku, ne pavadinime esmė- svarbiausia kad skraidytų.
    O steigėjams reikia skubėt- dar gal yra laisvų pilotų ir stiuardų/stiuardesių, kuriuos nereikės mokint nuo nulio.
    Tiesa pilotai ne problema, jei ims lėktuvus šlapiu lizingu…

  24. Vytautas-NT - 2009 05 25, 10:38

    Tada toks filosofinis klausimas apie „Skyways” ir „Amadeus”. Jei aš pirksiu bilietą per Greitai.lt, ar Skrisk.lt tai man jo neatspausdins? Juk beveik visos mūsų Internetinės bilietų pardavimo sistemos padarytos yra Amadeus pagrindu.

  25. Simonas Bartkus - 2009 05 25, 12:08

    Na, nežinau, ką tik pažiūrėjau „Amadeus”: į priekį siūlo rugpjūčio 20 dieną per Kopenhagą kur Skyways BA; o siūlo rugpjūčio 27 dieną grįžti iš Londono į Vilnių su „British Airways” 13:50 į Stokholmą ir 18:00 iš Stokholmo su „Skyways”. Galbūt čia šiaip sudėlioja „Amadeus” pagal galimus laikus skrydžių pasiūlymus. Tiesa, tarifas kosminis, bet galimybė kaip ir yra.

    Aš taip pat nelabai suprantu, ką reiškia „bilietų spausdinti negalima”. Mano nurodyta pasiūlymą su BA/Skyways siūlo ir greitai.lt, kur tikrai gali bilietą pirkti. Gi bilietai visi elektroniniai ir kažkokių aviakompanijų blankų nebėra.

  26. Vytautas-NT - 2009 05 25, 13:18

    Kaip pastebėjau, tai „Skyways” per Amadeus parduoda tik brangius bilietus, o pigius tik per savo tinklapį. Matyt taip geriau uždirba.
    Tik jei akcijinių bilietų siūlys mažai, tai skraidys su 10-15 keleivių…
    Beje, dėl Aeroflot jau galutinai aišku, kad jų nebus?

  27. Darius - 2009 05 25, 15:02

    Simai, jei įdomu, galiu el. paštu šiek tiek teorijos padėstyti.
    Nereikia aklai tikėti tuo, ką matai amadeuse. Yra daug kitų niuansų :) Pvz., kokios aviakompanijos turi BSP Link’ą su Lietuva.
    Nemanau, kad bus įdomi teorijos paskaita čia.

  28. Simonas Bartkus - 2009 05 25, 15:05

    Dariau, būčiau dėkingas, jeigu papasakotum ir padėtum įsikirsti į sistemą :) Nes turiu tik corporate prieigą prie „Amadeus”, kur pažiūriu kokie tvarkaraščiai sudėti ir kokie variantai siūlomi „destination to destination”.

    mano el. paštas simonas@bartkus.lt :)

  29. Vytautas-NT - 2009 05 25, 15:10

    O kodėl gi ne? Šiaip tai mane irgi domina tie visi rezervacijų sistemų niuansai.
    Tiesa, kaip dabar realiai Spausdinami „Skyways” bilietai, kurie dabar parduodami Lietuvoje internetu? Jei lietuviškam Amadeus jie neprieinami? per partnerius užsienyje?

  30. Simonas Bartkus - 2009 05 25, 15:13

    Ir šiaip įdomūs visokie niuansai – ar „Skyways” siūlys nemokamą maitinimą ar ne: Švedijoje jie dabar tiekia nemokamus pusryčius, po pietų maistas yra mokamas. Įdomu, ir kokia jų įgula bus, nes jų „Fokker 50” nakvos ir daugiau laiko praleis Vilniuje, o ne Stokholme.

  31. Vytautas-NT - 2009 05 25, 15:28

    Beje, tas Corporate Amadeus paslauga kiek suprantu mokama?
    Įgulos, greičiausiai bus švediškos. Bet gali būt ir lietuviškos, jei įdarbins ką nors iš ex-airbaltic pilotų.
    Nors šiaip manau skandinaviškiems reisams jiems daug papildomų įgulų nereikės. Vat jei imsis Amsterdamo ir Berlyno, tada jau gali pagalvot apie lietuvius palydovyus/palydovęs. Juolab patyrusių darbo rinkoj rastų vienam dviem lėktuvams be problemų.

  32. Darius - 2009 05 25, 16:17

    Simai, apie maitinimą. Paprastai tas pats Amadeus’as parodo ir paslaugas, suteikiamas skrydyje.
    Pažiūrėjau birželio 15 d. visus skrydžius ir segmentus (inbound ir outbound) – maisto nerodo niekur.

  33. Augustinas Žemaitis - 2009 05 25, 17:14

    Šiaip teorija dėl rezervacijos sistemų būtų ir man įdomi, nes nesu gerai įsikirtęs kaip veikia šis verslas. Tad Dariau jei rašytum būčiau dėkingas jeigu mesteltum ir į augustinas.zemaitis[eta]gmail.com .

  34. Vytautas-NT - 2009 05 25, 17:38

    Tada ir man adersu mamertas1-eta-gmail-dot-com.
    Idomu butu daugiau suzinot apie tas rezervacijas…

  35. Darius - 2009 05 25, 20:50

    Trečiadienį.
    Darbe palikau savo laišką – o ryt nebūsiu biure.
    Ir tai bus tik teorija apie tai, kodėl KOL KAS negalima pardavinėti JZ bilietų Lietuvoje ir kodėl JZ bei BA bilietų negalima spausdinti ant vieno stoko :)

  36. audrius - 2009 05 26, 13:33

    Dariau,
    O tu nenori mestelti čia info? nes manau nemažai būtų norinčių pasigilinti į niuansus. Jei nemesteltum čia, pasiųsk laišką ir man audrius[eta]bbs[dot]lt

  37. Vytautas - 2009 05 26, 16:14

    visiškai pritariu, galėtų Simonas su tavo palaiminimu apie tai atskirą straipsnelį sukurpti.

  38. Darius - 2009 05 26, 21:45

    Ten elementariausios komandos su šiokiais tokiais paaiškinimais :) Nieko ypatingo.
    Kaip žadėjau, rytoj.

  39. Vytautas-NT - 2009 05 26, 23:06

    Vat idomu ar zmogus is gatves gali teoriskai per kazka panarsyti Amadeus sistemoj (be bilieto pirkimo proceduros)?
    As ta Hahn air buvau kazkada susirades. Tik nesuprantu kodel jie kompanijos X linka turi,o Lietuva neturi? Ar jie turi spec priega prie Amadeus?
    kitas klausimas,o per kitas sistemas Skyways bilieta nupirkt galima? Sabre/Worldspan ir pan.? Ar visur tie patys principai?
    Apskritai su kuo Skyways turi interline’a?

  40. Darius - 2009 05 27, 07:14

    Teoriškai susirandi pažįstamą, dirbantį kelionių agentūroje su Amadeus’u – ir sėdi bei naršai :) Praktiškai tiek su Amadeusu, tiek su Sabre ar Worldspan norint dirbti, reikėtų kursus praeiti. Pradžiamokslis trunka savaitę – ir po to pradėjęs dirbti supranti, kiek daug tu nežinai.
    Skyways bilietus galima nusipirkti ir Lietuvoje – tik jie kol kas bus spausdinami ant Hahn Air stoko. Tikiu, kad JZ greitai turės BSP Link’ą su Lietuva.
    Ant HR stoko veiklos pradžioje buvo spausdinami ir UT bilietai – ir net AmberAir (nepamenu jų kodo, berods OA).
    Su kuo turi interlainą JZ – reikia tiesiog prisėsti prie Amadeuso ir rankytėmis tikrinti. Nors AMA yra gera sistema, ji vis tiek nėra tobula.

  41. ahoi - 2009 05 27, 09:34

    Nesu dažnai skraidantis, bet sykį jau teko būt tuo taupuku skrendančiu Ryanair su persėdimu.Didelių nepatogumų nebuvo, o kaina (iš Kauno į Paris/Beauvais) pirmyn atgal buvo ~100€, taigi labai konkurencinga :)

    Vasaros pabaigoj vėl taupysiu maršrute Kaunas – Bergamo (per Hahn). Kaina pirmyn atgal apie 375Lt.

Leave a reply