Pusantro karto augęs spalį keleivių skaičius pradėjo rekordinį Vilniaus oro uostui žiemos sezoną
Kaip jau paskelbta spaudoje, spalio mėnesį Vilniaus oro uostas aptarnavo 168,2 tūkst. keleivių. Tai yra daugiau nei pusantro karto daugiau negu praėjusių metų spalį. Skrydžių skaičius išaugo 18 proc. iki 2,5 tūkst.
Didelių pokyčių krypčių sąraše nėra – visų krypčių populiarumas kito pagal sezonines tendencijas ir jų šių metų vasaros ir rugėjo mėnesio rezultatus. Įdomus pokytis – Rygos oro uostas po 16 mėn. pertraukos prarado populiariausios krypties iš Vilniaus vardą. Į Londono du oro uostus keliavo daugiau keleivių.
Detalūs spalio mėnesio rezultatai pagal kryptis:
Paskutinį spalio sekmadienį tradiciškai įsigaliojo IATA Žiemos skrydžių sezonas. Šie oficialūs sezonai šiandieniniame skrydžių (ypač trumpojo nuotolio) Pasaulyje turi vis mažesnę prasmę. Aviakompanijos pasidarė lanksčios, atidarydamos/uždarydamos reisus nuo bet kurios dienos, nuolat kaitaliodamos lėktuvus, skrydžių dažnius ir t.t. Visiškas elektronikos įsigalėjimas baigia sunaikinti poreikį aviacinius metus skirstyti į sezonus.
Tačiau, vis dėl to – kokių pokyčių ir pasikeitimų Vilniaus oro uostui atneš naujas skrydžių sezonas?
Vilniaus oro uosto keleivių srautai yra sezoniški. Paskutiniai penkeri metai buvo kilimų ir nuopolių metai, tačiau sezoniškumo tendencijos išliko visais laikais – tiek geriausiais 2008-aisiais, tiek prasčiausiais 2009 m. Prasčiausias metų mėnuo (vasaris) būna apie 30% prastesnis negu metų vidurkis, tuo tarpu geriausias metų mėnuo (rugpjūtis) būna apie 30% geresnis negu vidurkis.
Sezoniškumas yra suprantamas. Atvykstamasis turizmas Lietuvoje gerokai yra stipresnis vasaros laikotarpiu. Vasarą taip pat gerokai intensyvesnis išvykstamasis atostogų turizmas. Vasara taip pat giminių/draugų lankymo laikotarpis. Nors ruduo ir pavasaris yra laikytini verslo sezonai, šis srautas toli gražu nekompensuoja vasaros laisvalaikio srautų.
Tačiau, šie metai turbūt yra pirmieji, kuomet reguliariesiems skrydžiams prasidėsiantis žiemos tvarkaraštis bus turtingesnis, negu buvo vasaros tvarkaraštis.
Teigiami reguliariųjų skrydžių pokyčiai:
Rusijos aviakompanija „Transaero” pirmą kartą sujungs Vilnių su Maskvos Domodedovo oro uostu – skrydžiai keturis kartus per savaitę „Boeing 737-500” lėktuvu vyks nuo gruodžio 1 d.
Aviakompanija „Skyways” dvigubina reisų į Stokholmą skaičių, o kėdžių skaičius didinamas beveik 2,5 karto. Rytinis reisas bus vykdomas 68 vietų ATR-72, popietinis – 50 vietų „Fokker 50” lėktuvu.
Aviakompanija „Aerosvit” pasiūlys 40% daugiau kėdžių Kijevo kryptimi. Du kartus per dieną vykdomame reise Kijevas-Vilnius 48 vietų „Embraer 145” lėktuvą keičia 68 vietų ATR-72 lėktuvas.
Aviakompanija SAS visus skrydžius tarp Vilniaus ir Kopenhagos vykdys 88 vietų CRJ900 lėktuvu – 38 papildomos kėdės per dieną. Bendras kėdžių į Kopenhagą skaičius didėja 17%.
Aviakompanijos „utair” ir „LOT Polish Airlines” atitinkamai maršrutuose Vilnius-Maskva ir Vilnius-Varšuva numato mažiausią lėktuvo tipą – ATR72. T.y. abiem šiomis kryptimis numatoma mažiausiai po 272 vietas kasdien. Iki šiol šiais maršrutais buvo skraidoma ir mažesniais ATR42 lėktuvais.
Aviakompanija „Ryanair” nuo spalio 30 dienos skrydžius į Vilnių perkelia iš regioninio Žironos oro uosto į pagrindinį Barselonos El Prat oro uostą.
„Estonian Air” padidino skrydžių skaičių nuo 8 iki 11 skrydžių per savaitę ir, esant paklausai, vietoje „SAAB 340” lėktuvo numato naudoti CRJ900 arba „Boeing 737” lėktuvus. Nuo lapkričio 21 dienos „Estonian Air” didina skrydžių skaičių iki 15 skrydžių per savaitę – nuo pirmadienio iki ketvirtadienio vyks trys skrydžiai per dieną. Prie rytinio ir vakarinio reiso pridedamas papildomas – popietės reisas.
Žemų sąnaudų bendrovės iš karto Kalėdiniam laikotarpiui numato papildomus reisus įvairiomis kryptimis. Kalėdiniu laikotarpiu „Ryanair” ketina tris papildomus savaitinius skrydžius iš Vilniaus į Londono Stansted oro uostą, po vieną papildomą reisą per savaitę į Milaną, Brėmeną ir Dubliną. „Wizz Air” ketina pasiūlyti papildomą savaitinį reisą į Londono Luton oro uostą šventiniu laikotarpiu.
Mažiau skrydžių numatoma:
Aviakompanija „Skyways” nuo žiemos tvarkaraščio pradžios sustabdė skrydžius į Berlyną. Maksimalus pasiektas lėktuvų užpildymas šia kryptimi buvo 41% rugsėjo mėnesį. „Skyways” dėl lėktuvų stokos uždaro keturiems mėnesiams veiklą Berlyne, o nuo kovo 5 dienos numatoma, jog „Skyways” vėl vykdys skrydžius Berlynas-Vilnius – kasdien, CRJ200 lėktuvu.
Aviakompanija „airBaltic” toliau mažina veiklą Vilniaus oro uoste. Nuo šio penktadienio aviakompanija uždaro maršrutą Vilnius-Talinas. Tai paskutinis maršrutas aviakompanijos žemėlapyje ne/iš į Rygą. Anksčiau aviakompanija turėjo tiesioginių skrydžių ir iš Vilniaus, Talino, Oulu, Tamperės, Kaliningrado. Kaip rašiau anksčiau, didžiąją dalį „airBaltic” turėtų skrydžių į Taliną kompensuos „Estonian Air” skrydžių padidinimas.
„airBaltic” taip pat mažina skrydžių tarp Vilniaus ir Rygos skaičių – vietoje vasaros sezonu vykdytų 7 skrydžių per dieną bus vykdomi 5 skrydžiai per dieną (tiek pat, kiek 2010/2011 m. žiemą).
Kokie pokyčiai palyginus su prėjusių metu žiemos sezonu?
Ši žiema bus pirma žiema Vilniaus oro uosto istorijoje, kuomet „Lufthansa” vykdys du skrydžius per dieną tarp Vilniaus ir Frankfurto.
Pirmą kartą žiemos tvarkaraštyje numatomi tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus į Barseloną, Brėmeną, Dortmundą, Donkasterį, Korką, Eindhoveną.
Palyginus su praėjusia žiema, daugiau skrydžių iš Vilniaus bus vykdoma į Dubliną, Romą, Milaną, Kijevą, Stokholmą, Maskvą. Praėjusią žiemą nevyko tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus į Londoną.
Pagal kėdžių skaičių reguliariuosiuose reisuose Vilniaus oro uostui šis žiemos sezonas yra rekordinis. Kiekvieną savaitę iš Vilniaus oro uosto reguliariuosiuose skrydžiuose bus pasiūlyta po 45 tūkst. kėdžių.
Šiame grafike – Vilniaus oro uosto reguliarių skrydžių „capacity” palyginimas. Palyginimui paimtas pirmąją gruodžio savaitę siūlomas kėdžių skaičius – kaip tipinė savaitė sezono viduryje.
Šis grafikas rodo, jog rekordinė iki šiol buvo 2007/2008 m. žiema. 2008/2009 m. gruodžio mėnesį skrydžių skaičius jau buvo sumažintas, o tokia pasiūla neišsilaikė visą žiemos sezoną – vasario pabaigoje ji nukrito iki 28 tūkst. kėdžių per savaitę.
Pastoviuosiuose užsakomuosiuose skrydžiuose Lietuvos kelionių organizatoriai šią žiemą numato tokią programą: į Hurgadą – 3-4 kartus per savaitę, į Šarm El Šeichą – 2-3 kartus per savaitę, į Tenerifę – 1 kartą per savaitę. Nepilną sezoną po vieną kartą per savaitę numatomi skrydžiai į Tabą, Marsa Alamą, Milaną (Bergamo) ir, šio sezono naujiena – Zalcburgą. Taip pat, kaip ir pastaruosius dvejus metus, kelionių organizatorius „Tez Tour” ketina surengti 8 skrydžius iš Vilniaus į Bangkoką. Pagal sudarytą tvarkaraštį kelionių organizatorių pasiūla turėtų būti panaši kaip 2010/2011 m. žiemą.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
190 komentarai
Leave a reply
Su Berlyno užpildymu rimtos problemos, bet, manau, skyways kainos yra gan rimtas veiksnys… Simonai, ar yra galimybė išvysti vokišką vežėją VNO – TXL/BER kryptyje? Tas pats dėl ARN – SAS…
Londonas tik teoriškai aplenkė RIX’ą nes sudėti LTN STN rezultatai, pagal keleivių skaičių į oro uostus Rygos Skulte vis dar pirmauja.
Taip, bet kiek pamenu iš pirminių Simono skelbtų šio mėnesio rezultatų Frankfurto oro uostas rimtai nusiteikęs tapti populiariausiu oro uostu iš Vilniaus :)
P.S. Ačiū, Simonai, kad nepatingėjai šį įrašą parašyti, gražus, tvarkingas pastarųjų įvykių apibendrinimas.
Įdomu tikrai, ar nebus pirmas atvejis po ilgokos pertraukos, kai didžiausią LF turi ne low-costas :)
Šarūnai,
par paskutinius 16 mėnesių Vilnius-Berlynas kryptis turėjo net tris vežėjus. „airBaltic” bandė dviem būdais – su B737 ir su F50. Po to „Estonian Air” bandė su B737. Vėliau – „Skyways” su ERJ145.
Iš šitų bandymų „Skyways” produktas – geriausias. Skrydžiai 6x weekly su reaktyviniu lėktuvu. Perkant prieš mėnesį „Skyways” turi GDS tarifą už 700LTL, o per „Skyways.se” dar pigiau – už ±550LTL. Kaina tikrai ne ta, kad baidytų keliautojus skristi per aplink.
Tačiau, norėčiau pažymėti štai ką – „airBaltic” rekordinis mėnuo buvo 1063 keleiviai, „Estonian Air” – 1171, „Skyways” – 978. Išvada – reali maršruto rinka yra 1300-1400 keleivių (nurašom, kad jos pasiekti niekam nepavyko dėl nepakankamo įdirbio). Šiame maršrute galima dirbti su tinkamu produktu, ir „Skyways” produktas šiam maršrutui tinkamiausias. Įvertinus įdirbio reikšmę ir tikint, kad šis maršrutas gali augti, verta dirbti, ką „Skyways” ir ketina padaryti nuo kovo pradžios, išsprendę „fleet management” bėdas.
Šarūnai, nuo spalio turi SK kodą ant „Skyways” skrydžių ARN-VNO, dėl to siūlo savo klientams produktą ARN ir tiksliai žino jo potencialą.
O tai ko SKYWAYS Stokholmo rezultatai tokie kuklūs? Ar kainos blogos? Ar tvarkaraštis?
Kiek suprantu Amsterdamo praradimas Prahai jokios įtakos neturėjo? Apskritai įdomu ar CSA turi šansų atkovoti kažkada turėtas pozicijas?
Ir dar įdomu- ar yra žinių kaip SAS su Palanga-Oslas sekasi?
Dėkui,
Dabar galima palyginti, kokią įtaką kokioms aviakompanijoms rugsėjį turėjo krepšinio čempionatas (pirmas skaičius kaita 2011 m. rugsėjo lyginant su 2010 m. rugsėju, antras skaičius – 2011 m. spalio su 2010 m. spaliu):
Ryga 5% -12%
Viena 32% 12%
Varšuva 32% 8%
Praha 17% -14%
Taigi, spalio skaičiai artimesni atitinkamų aviakompanijų pernai metų skaičiams, bet džiugu, kad yra augimas.
Dabar jau akivaizdu, kad klausimai dėl fianansų iš tikrųjų sumažino perkančiųjų BT bilietus – o rugsėjį šio sumažėjimo nesimatė greičiausiai dėl to, kad Ryga kaip tarpiniu tašku buvo patogu naudotis įvairių šalių sirgaliams (pvz. Gruzijos, Serbijos, Graikijos), o tose šalyse apie BT bėdas niekas nežinojo (šie keleiviai – papildomi prie įprastinio verslo/turistų srauto, todėl smarkiai koreguoja statistiką).
Austrian, kaip ir prognozavau, turbūt vežė sirgalius iš Balkanų, o Varšuva bei Praha patogios tarpinės stotelės iš įvairių Europos šalių (tame tarpe pietryčių Europos).
Tuo tarpu krypčių iš ne krepšinio šalių bei neteikiančių patogių jungčių iš krepšinio šalių (Briuselio, Helsinkio, Kopenhagos, Kijevo, Oslo taip pat Maskvos, nes iš Rusijos daug sirgalių atvyko ne lėktuvu) augimas/smukimas liko daugmaž stabilus, nors sumoje augimas rugsėjį ir buvo šiek tiek didesnis.
Helsinkis 20% 20%
Briuselis 17% 16%
Kopenhaga -20% -18%
Maskva 32% 34%
Kijevas 60% 55%
Oslas 10% 6%
Deja, blogas neatvaizduoja pliusų. Aukštesniame komentare skaičiai be minusų turėjo būti su pliusais.
Romania to move low-cost airlines from Baneasa to main Otopeni airport from 2012
http://www.romania-insider.com/romania-to-move-low-cost-airlines-from-baneasa-to-main-otopeni-airport-from-2012/40280/#
Skyways truksta idirbio IMHO. Kazkat atsimina kad jie skraide-nebeskraide-skraide, kazkas tiesiog netiki, o dar kai per greitai.lt pamato chtung propelerinis samaliotas, tai skrenda per HEL.
Bet matosi kad sikart jie dirba nepaisant labai zemo loado. Beje, VNO-ARN segmentui JZ neturi SK kodo nes nelabai yra su kuo jungti tuo laiku?
Na ir SXF/BER kaip ir ARN visada gali isgelbeti codeshare =) p2p juk LCC duona.
Tęsiant diskusiją apie CRJ, išeitų, kad ATR-ams pasaulje realiai nebeliks konkurentų apart rusiškai ukrainietiškos egzotikos?
Kiek suprantu Bombardier dabar visas vitis sieja su C-series, kuris galėtų tapti low-costų darbiniu arkliu…
Simonai, gavau oficialius OK tvarkaraščius…
OK872 on day 2 nuimtas nuo lapkričio 7 d. iki gruodžio 10 d.
O koks logiškas paaiškinimas to, kad jie nebeskraido būtent antradieniais?
O kodel VNO nerasoma kad OK skrydis atsauktas?
Linai, senos naujienos ;)
Belekazz: skrydis nėra atšauktas, tiesiog tokio skrydžio nėra šiandien.
Vytautas-NT: „Bombardier C Series” taiko į tradicinius „business” vežėjus, kuriems per didelis yra A319 ir turėtų serija būti efektyvesnė nei A318. „Low Cost” taiko į kur kas didesnius lėktuvus, ir ką viešai komunikuoja, tai „Ryanair”, „Southwest” norėtų 199 vietų lėktuvų, o kinai norėtų 250 vietų lėktuvų. „Low cost” modelis paremtas būtent dideliais lėktuvais (apart kelių išimčių, žinomesnė – „flyBe”). Tačiau, „Embraer” uždarė savo 110-130 vietų projektą kaip neperspektyvų, tai sunku pasakyti, ar tikrai „Bombardier C Series” ateitis yra šviesi – neaišku, ar yra paklausa tokiems lėktuvams.
Senos – nesenos, bet iki vakar net Simonas nežinojo, kad reisas nuimtas antradieniais iki 10 DEC. Aš atnaujintą tvarkaraštį iš OK gavau tik šįryt…
oleg: „Skyways” per TXL turi vieną bilietą tiek su LH, tiek su AB ir net su BA. „Codeshare” neturi, nes TXL nė viena aviakompanija nevysto tranzito – AB visai nedirba su „codeshare’ais” (gal situacija keisis su „oneworld” ir BER atidarymu), LH Berlynas yra „base” (kaip ir DUS), bet ne „hub” (kaip FRA ir MUC).
Jei kalbėti apie savaitės dienas, tai verslo srautams pati prasčiausia diena yra šeštadienis (tada praktiškai visais verslo maršrutais nėra skraidoma).
Tačiau šeštadienis-sekmadienis yra žemų „load factor”, bet gan gerų „yield” diena, nes nemažai verslo išvyksta/grįžta į „long haul” keliones (į jas dažniausiai vykstama savaitei). Pirmadienis, ketvirtadienis/penktadienis yra pikinės verslo kelionių dienos. Antradienis, tuo tarpu, yra gan žemų „yield” ir netgi žemų LF diena. Labai mažai tą dieną keliaujančių „long haul”.
Įdomus pokytis „low cost” evoliucijoje: „easyJet” testuos „assigned seat” boarding’ą: http://blog.easyjet.com/easyjet-to-trial-allocated-seating/
Aišku, „extra legroom” ir kitos „pagerintos” vietos bus parduodamos (taip daro netgi BA!), tačiau įdomus pokytis nuo „free seating”, jeigu pasiteisins ir „easyJet” pereis prie to.
Man atrodo čia lygiai tas pats ką Azijos LCC AirAsia praktikuoja jau kuris laikas. T.y. perkant bilietą yra opciją nusipirkti „red seat” t.y. vietą su daugiau vietos kojoms ir galbūt dar kažkokiais privalumais, pasirenkant tiksliai kur norėsi sėdėti lėktuve arba turi kitą opciją pasirinkti paprastą pilką vietą, už mažesnį mokestį. Jei mokėti už šią paslaugą nenori prieš lipant į lėktuvą tau bus priskirta viena iš niekieno nepasirinktų vietų, kas skrendant ne vienam reiškia, jog tikėtina kad sėdėsi atskirai nuo žmogaus(-ių) su kuriuo(-iais) keliauji.
Kažkada skaičiau Niki Lauda interviu, kuriame jis nurodė, kad mažiausias low-cost’ams tinkantis lėktuvas yra E-195 (110 vietų).
Čia galima užduoti fundamentalų klausimą- ką daryt mažesnio srauto kryptyse? Vežiot orą, kaip dažnai daro Ryanair ar skraidyt mažesniais (iki 130 vietų) lėktuvais.
Juolab, kad Cseries taiko į iki 150 veitų segmentą.
Realiai jis tiktų visokiems AirBaltic, FlyBE, Niki ir pan.
Na, Vytautas-NT, kol kas nė vieno sėkmingo „low cost” su ne-airbus’ais ir ne-boeing’ais nėra. Gal būt „flybe”, bet apskritai jų strategija paremta „ultra-high-frequency” turboprop’ais, skrydžiai iki 800 kilometrų – labai savitas modelis.
Na, o teigti, jog „Ryanair dažnai vežioja orą” yra absurdas. Metinis jų lėktuvų užpildymas visų maršrutų – 82%. http://www.ryanair.com/en/news/ryanair-s-oct-traffic-grows-4-percent
Patikslinsiu- kai kuriais savo maršrutais (kur užpildymas yra apie 60 proc.) jie vežioja ora.
Pats esu ne kartą skridęs pustuščiame lėktuve. Bet visokie Londonai/Dublinai su 95-99 proc. užpildymu pakelia statistiką.
O NIKI tikrai prie AirBus populiarioms kryptims naudoja ir septynis E-195.
Gal yra ir daugiau low-cost’ų naudojančių E-195…
Matyt, Vytautas-NT skridai „low season”. Būtent „low season” marina „load factors”, o visiškai nesezoniškų rinkų nėra. „Ryanair” patys sako, jog neskraido tokiais maršrutais, kuriais netiki, jog po 2 metų darbo sezono metu nebūtų 100% LF. Tiesiog „low cost” modelis neleidžia uždirbti su žemesniais „average load factors” kaip 80%.
Kad tų Low-cost modelių irgi yra įvairių. Visi rašom apie Ryanair, nes dažniausiai jais naudojamės. Tuo tarpu pamirštam, kad pasaulyje yra tokie SouthWest, kur būtent palaiko dideli skrydžių dažnumą, t.y. laikosi priešingos Ryanair strategijos.
Klasuimas, ar tokiu atveju nebūtų prasmingiau sraidyti mažesniais lėktuvais?
Taip pat pagal tokia logika kryptis, kurien negali užpildyt dviejų B737-800 per savaite išvis low-cost’ams netinkama?
@Vytautas-NT: zinok jau nebejuokinga. Pasiimk skaiciuotuva ir daugink. Jeigu lektuve 100 vietu, 10% parduodi po 20 Lt, dar 10% po 35 Lt ir t.t., tai kiek turi kainuoti paskutiniai, kad imone uzdirbtu? Pries rasydamas pamastyk ir netersk eterio. Ir nepradek kalbos apie tokius „low cost” kaip Airbaltic, kurie turi verslo klase:)
Tai yra įvairių tų žemų skrydžių bendrovių. Pvz. jetBlue perėjo prie dviejų rūšių flotilės: A32X ir ERJ-190. Iš viso turi per pusantro šimto lėktuvų, iš jų trečdalis ERJ ir du trečdaliai A32X.
Vien kopijuodamas kitos įmonės modelį dideliu dažniausiai netapsi.
Vytautas-NT, pats paminėjai „Southwest” – jie atsisako likusių paskutinių B735 ir B733 bus mažiausias lėktuvas.
Europa ir JAV skirtinga tuo, jog „low cost” JAV iš principo ėjo į rinkas, kuriose ir taip keleiviai skraidė (sunku rasti vietų, kur JAV būtų „neskraidančių”) – panašu į „easyJet” Europoje. Tuo tarpu Europje didieji „low cost” ėmėsi „priversti skraidyti neskraidančius”.
Manoma, kad Europoje beveik pastarųjų nebeliko, tai tolimesnis elgesys gali keistis. Iš principo tai ir vyksta, pvz. „Ryanair” lėtas įėjimas į pagrindinius Europos oro uostus – BCN, MAD, LGW, MAN.
Kaip teisingai pasuko Augustinas, reikia nepamiršti, jog dar nė viena aviakompanija nieko neuždirbo be aiškios strategijos. „Strategy comes first”, o lėktuvų tipai jau yra strategijos įgyvendinimo priemonė. Ką aš noriu pasakyti, jog esama didžiųjų Europos „low cost” strategija niekaip netinka mažesniems lėktuvams. O jei strategija kita, klausimas ar tai ar tai „low cost”, ką visi užsimerkę įsivaizduojame.
Nezinojau,kad Skyways atnaujins berlyna pavasari puiki naujiena…
O del RIX jau Simonas skelbe,kad Frankfurtas aplenke Riga pirma sio men savaite kas link to jau senokai tendencingai ejo,Riga mazejo ,o Frankfurtas augo …Na uzpildymas Rigos irgi 59% pries 88%,baigesi ju tranzitas toliau manau tendencijos nesikeis ,kad ir kiek Latvijos vyriausybe belaikytu sita minusine krypti,na jei po tokios geros ziemos(pradzia tikrai super)Frankfurtas dades dar koki 3cia skrydi daily,tai turetu visai pakeist tranzito lyderi VNO
Cia indu Low Costas Spicejet naudoja naujus Q400s trumpesniems atstumams, o pagride naudoja Boingus.
http://www.spicejet.com
Šiaip geriau vienas skrydis į Amsterdamą, nei trečias skrydis į Frankfurtą, su visa pagarba Lufthansai.
Su neskraidymo zonom irgi dar anksti šnekėt. Jei prie Atviro dangaus prisijungs Tunisas ir Libija- turėsim pokyčių. Jei Gruzija ir Ukraina- dar daugiau…
O toliau prasideda terminologiniai niuansai- kas yra low-cost’as Europoje. Vieniems tai tik Ryanair, Wizz, EasyJet ir pan. Kitiems taip pat Niki, FlyBE ir t.t.
Beje, neriekia tos AirBaltic laidoti. Palauksim ka naujo CEO komanda sugalvos, nes vienok jiems reikia bent lėktuvų parko srity imtis permainų. Gal vat sugalvos prie Cseries pereit, pavyzdžiui…
Man, beje, keista, kodėl mažėja turbosraigtinių paklausa, nors kuro kainos auga..?
easyJet signs break-through distribution deals with Amadeus and Galileo for the corporate travel market
http://www.easyjet.com/en/news/amadeus_and_galileo_for_the_corporate_travel_marke.html
kas is LCC ir hibridu dar per GDC praduota? Boltikas? =)
Tai blemba, easyjet galėtų pasiūlyt ir jungiamuosius skrydžius bent jau tarp savo lėktuvų. Čia būtų belenkoks pliusas.
EI397/17NOV VNO-DUB is canceled
European officials believe the European Union is near to clinching a pact to end extraordinary fees for flights that cross Siberian airspace, EU officials said, five years after Russia shelved the agreement.
In a letter to EU Trade Commissioner Karel De Gucht dated Nov. 7, viewed by The Wall Street Journal, Russian Minister of Economic Development Elvira Nabiullina pledged to put into force an agreement struck in 2006 that until recently appeared dead.
„One month ago, the idea that this would be solved in 30 days seemed impossible,” said a senior European official familiar with the talks. Officials at Russia’s Ministry of Economic Development and Ministry of Transport didn’t reply to requests for comment.
The letter follows a flurry of negotiations in recent weeks that has cleared the way for Russia to join the World Trade Organization as soon as this year. But the EU has long said it could not accept Russia’s WTO membership with the overflight fees in place, and could still veto Russia’s entry without a clear commitment to end them.
The pact would eliminate more than $400 million in annual charges that Moscow levies on European airlines for crossing its territory en route to Asia. If it takes effect, European airlines could boost frequencies to countries including China, Vietnam and Malaysia, whose economies are growing strongly.
http://online.wsj.com/article/SB10001424052970203503204577038081182036126.html?mod=WSJ_Airlines_leftHeadlines
@oleg, o dar senesnių naujienų neradai?:)
Mindaugui, yra ir naujas linkas:
http://www.eyefortravel.com/news/airlines/easyjet-renews-deal-amadeus-eyes-more-business-travellers
Published: 15 Nov 2011
Tai esmes nekeicia. Juk LCC yra labai brangiai per GDS pardavineti bilietu.
oleg ne Mindaugui o Mindauqui
Simonai (arba kiti), priminkit prasau, Ryanair neparduoda bilietu su LT kortelemis ar i/is Lietuva savaite pries skrydi? Ar abiem atvejais? Kaip ten su tais kardintojais?;). Dekui.
Neparduoda iš viso per Ryanair.com niekam su jokiomis kortelėmis iki skrydžio likus mažiau nei 7 naktims.
Neparduoda likus 7 naktims iš/į Lietuvą ir Latviją (Vilniua, Kaunas, Ryga). Kitomis krytimis be problemų, berods…
Mindauqui, checked ;-)
O jei jau apie world most hated airline kalbame, gal kam nors iseina su kokiais neteller arba entropay pirkti? Arba vis gi uzblokavo visus?
Kaip ir sakiau, Qatar atsakymo i Emirates sandori ilgai nereikejo laukti. Tik si karta pasitenkino mazesniais Airbus’ais. Lieka Etihad sulaukti
Ryanair sprendimas nepardavineti bilietu dar gali buti kazkuo paaiskinamas, bet kuo motyvuojama tai, kad net kainu nerodo likus toms 7 dienoms?
@klaustukas, tam, kad Litcargus galėtų užsidėti kiek nori ant bilieto. Ne gana to, kad sumoki dvigubą online checkin mokestį (42 Lt vietoje 21 Lt), 70 Lt už booking’ą Ryanairui ir dar $%*@#$ 100 Lt Litcargus. „$%*@#$” todėl, kad kituose oro uostuose to 100 Lt mokėti nereikia, visiems pilnai pakanka to 20 EUR booking fee, kurį priskaičiuoja Ryanair.
Ko aplink oro uosta skraido Ov lektuvas? Negali nusileist? Mano estai ten sedi, laukiu :)
@Oleg – Ryanair skrydį iš Anglijos į Lietuvą šį mėnesį pavyko tik su Entropay Mastercard Prepaid nupirkt, iš Lietuvos į Angliją ir Moneybookers Mastercard prepaid tiko (su kuriuo iš Anglijos į Lietuvą nepardavė, keikėsi kad šalis bloga). Adresai abiejų kortelių Lietuvoje.
Beje, gal kas naudojasi, su Wizz sąskaita jokių papildomų kabliukų nėra? Galvoju per metus kitus tuos 500 eur pavyktų išskraidyt papildomų mokesčių išvengiant.
http://verslas.delfi.lt/automoto/vilniaus-oro-uoste-avariniu-budu-leidosi-estonian-air-lektuvas.d?id=51805217
Iš kur pas Estonian Fokkeris? Ir dar toks, kad nuotraukos jo internete Estonian spalvom naujausios iš 2002 metų?
Panašu apgavo žurnalistai su lėktuvo modeliu ir nuotrauka…
O tai ten SAAB340 avariniu būdu leidosi?
Turėjo būti Saab 340.
Pranai, as turiu. Anksciau zadedavo prie 500 EUR dar 25% prideti, bet kai as susiruosiau, jau nebezadejo.
Pirkti su wizz saskaita gali tik jeigu pats skrendi. Skambini, diktuoji korteles duomanis, jie chargina 500 eur ir kazkiek uz tranzakcija dar. 14 litu berods buvo. Toliau viskai eina gerai ;-)
Na jei gali pirkt su Wizz sąskaita tik jei pats skrendi, tai toks gan ženklus apribojimas. Reiks skaičiuot, visgi būtų gerokai lengviau tuos 500 eur išleist jei ir draugams bilietus galima būtų pirkt. Aišku labai pigių bilietų atveju apsimokėtų imt ir sau papildomą bilietą bei neskristi :)
Taip, bet kai turi wizz saskaita, xclusive cluba ir dar ta 20% sale (kas pora menesiu), tai 15-40 litu gaunasi bilietai. Visai skanu ;-)
Ir ta proga kad ziema yra daug skrydziu, galima keliauti, o ne sildytis baruose.
Iprastai as keliauju kas 2 menesius (uz savo pinigus ;-) ir mazdaug kas du uz kompanijos) nuo kovo antros puses iki rugsejo antros puses. Bet siais metais kainos tokios kad i Bergamo galima nuvaziuoti svezios pastos pigiau nei taksu iki Fabijoniskiu =) Tai ir ziema keliaujame daug.
Ir ziema daug kas turi atostogu (ypac rusai ir baltarusiai), tai pigus skrydziai ziema pritraukia juos. Labai norisi tiketi kad wizzu iniciatyva pasiteisins.
O Estijos prezidsentas ne su tuo garsiuoju SAAB340 šiandien į Vilnių atskrido?
airBaltic carried 6% more passengers in January-October. http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=48793
įdomu ar kątik neįsigijome AirBaltic ? :)
http://verslas.delfi.lt/business/valstybe-nacionalizavo-snora.d?id=51825919
http://verslas.delfi.lt/business/stabdoma-snoro-veikla-vyriausybe-susirinko-i-neeilini-posedi.d?id=51821771
Aš manau, kad tai galėjo lemti ir vakarykštis įvykis, galbūt pinigų išėjimas iš banko“, –DELFI komentavo S. Kropas.
Aha, Antonovas iseme pinigus nauja aviakompanija pirkti Flickui ;-)
Kazin ar tai kaip nors paveiks airbaltica?
Vytautai-NT, prezidentas atskrido saab’u, bet antradieni vakare – skridau tuo paciu reisu.
Tęsiant apie „Estonian Air”, tai lapkričio pabaigoje jie dar didina „capacity” Vilnius-Talinas reise – papildomas reisas pridedamas šeštadieniais. Iš viso bus 16 reisų per savaitę.
Beje, „Transaero” bilietai gruodžio mėnesį praktiškai bet kurioms datoms yra ±820LTL RT all inclusive.
Teoriškai airBaltic yra įsipareigojusi Snorui, tiksliau dukterinei įmonėje latvijoje, kurios valdymas net ir perėmus snorą, tik po daug daug popierizmo būtų įsipareigojusi tiesiogiai Snorui, tiksliau jau LR. vyriausybes nacionalizuotam bankui. Bet tai tikrai nieko nekeičia ir neblogina BT situacijos, nes kaip sakiau tai gali atsitikti tik teoriškai.
Jei LR – BT kreditorius tai galima ją sabotuot arba permest Vilniun veiklą.
Pas Transearo kreivai bilietų paieška veikia. Neduoda jokių rezultatų ieškant VNO-DME. Tačiau ieškant DME-VNO jau randa. Kažkokia klaida sistemoje pas juos.
Šiaip tai kol kas Tranaero kainos nėra konkurencingos- tai arba nuleis, arba orą vežios…
Visgi įdomus Snoro ir BAS santykis. Ar jie buvo tik kreditoriai? O ir tokiu atveju BAS akcijos yra Snorui įkeistos.
Žodžiu net nesitardami su Latvijos vyriausybe gavom AirBaltic dalį, berods…
Jei dar B.Flick’as sugebės JAT nusipirkt, tai turėsim nacionalinį vežėją, valdoma valstybinio komercinio banko…
Idomi naujiena is Estonian. Nuo kitos vasaros jie prades skrydzius i Ryga ir Helsinki, darbo dienomis po 3 kartus per diena, savaitgaliais reciau. Skrydziai numatyti SAAB’u. Idomu, kaip jiems seksis eiti airbaltic ir flylal pedomis…
„Frequency driven home market” yra „Estonian Air” strategijos dalis. Nuo kito pavasario:
TLL-RIX – 3x daily SAAB;
TLL-HEL – 3x daily SAAB;
TLL-St.Petersburg – 2x daily SAAB;
TLL-Arlanda – 4-5x daily (30x weekly), mixed fleet;
TLL-VNO – 3x daily (du tradiciniai reisai SAAB’ais ir „overnight” Vilniuje reisas su CRJ).
„Estonian Air” uždaro reisus į BCN, DUB, FCO, MXP, TXL ir orientuojasi į dažnus reisus regioninėmis ir atsirinktomis kryptimis. TLL-AMS, TLL-BRU, TLL-SVO keliauja 2x daily, TLL-KBP – daily.
„Estonian Air” taip pat numato, jog kovo pabaigoje nebebus parke nė vieno „Boeing”.
Estonian vykdomi pokyčiai atrodo taip gražiai, kaip įpakuotas kalėdinis saldumynas. Tikėkimas, kad jis pasirodys skanus ;)
Jeigu bus overnight skrydis i VNO, tai gal but su tuo paciu lektuvu ir i Amsterdama atnaujins skrydi? Ar vis delto atgal i TLL skris?
http://www.pprune.org/airlines-airports-routes/432261-ryanair-8-a-post6810272.html#post6810272
The agreement in both Girona and Reus has been reached today. Ryanair will add new planes and routes to these airports from April 2011. The target: 2-3 million pax annually from Girona, 500.000 pax on the Reus routes.
The agreement has been reached with the Catalonian Genaralitat. The last important condition to be met: AENA may not increase „their already high rates in Girona and Reus”, otherwise the draft agreements will be cancelled and the aircraft will be repositioned to other airports with lower costs.
The marketing support for Ryanair will amount to 5.8 million EUR per year in Girona, 3.2 million in Reus. In addition, Ryanair will receive some land (as far as I understand close to the Girona airport) where they can start the construction of a hotel and will be encouraged to erect a hangar at the airport.
O tai į BRU Estonian skraidys? Tai bus bene tolimiausias jų maršrutas. O kalbant apie Vilnių, tai su CRJ jie galėtų grįžti ir atgaivinti buvusias kryptis.
Spėju su Stokholmu Estonian geriau sektųsi…
Tuo tarpu MEB3 artėja prie Lietuvos. Įdomu ar į Varšuvą niekas iš jų skraidyt nepradėjo?
http://www.anna.aero/2011/11/17/qatar-airways-set-to-overtake-emirates-in-terms-of-network-spread/
Dar vienas straipsnis apie Quatar Airways:
http://www.bbc.co.uk/news/business-15760577
https://www.facebook.com/notes/трансаэро/билеты-трансаэро-москва-вильнюс/203107809763586
@mmm štai ir atsakymas: http://www.lrytas.lt/-13215410311319381739-a-šedžiaus-teigimu-buvęs-snoro-vadovas-r-baranauskas-jau-šįvakar-bus-lietuvoje.htm
Simonai, kodėl SkyTeam turi geresnes pozicijas Kinijoje nei Star Alliance?
srs: na, atsakymas į klausimą turbūt būtų toks, jog realiai aljansai iš savęs nebūna stiprūs, o būna stiprūs aljanso nariai.
2007 m. „Star Alliance” į savo narius pritraukė „Air China” ir „Shanghai Airlines” ir taip ganai neblogai padengė Kinijos žemėlapį. Tais pačiais metais, didžiausia Kinijos aviakompanija „China Southern” pasirinko „SkyTeam”. Na, ir šiais metais, kiek netikėtai, antra pagal dydį Kinijos aviakompanija „China Eastern”, su visomis dukterinėmis bendrovėmis irgi įėjo į „SkyTeam”. Tokiu būdu susiformavo situacija, jog abi didžiausios Kinijos aviakompanijos yra „SkyTeam”, kas nulemia šio aljanso stiprumą būtent Kinijoje. Tačiau, mano nuomone, Kinijoje su įtakos dalijimuisi gali būti nepabaiga – regionas labai didelis ir labai augantis, tai pokyčiai ten vyksta ir po kelių metų bus didžiausia aviacijos rinka.
Įdomi situacija yra Indijos rinka, kuri taip pat didžiulė, ir nė vienam aljansui nepavyko įsijungti vietinio vežėjo iš šios rinkos. Paskutinis bandymas buvo „Air India” stojimo į „Star Alliance” procesas, jie turėjo tapti nariais šiemet, tačiau likus keliems mėnesiams „Star Alliance” paskelbė, jog „Air India” neatitinka jų finansinių, saugumo ir, ypač, produkto reikalavimų. Neaišku, ar „Air India” nebandys pasukti į kito aljanso paieškas. „oneworld” yra nusitaikiusi į „Kingfisher”, kuri dabar pirmiausia rūpinasi savo finansinių didžiulių problemų sprendimu, o „SkyTeam” galima ateities narė yra „Jet Airways”. Tačiau, kol kas, dėl Indijos vyksta didžiuliai mūšiai ore, kur stipriausiai įsitraukę ir middle east vežėjai, ypač „Emirates”.
Dar dėl Indijos – kiek teko skaityti ME avialinijų vadovų pasisakymų, tai jie Indijos rinką laiko „home market”…
Klausimas: kodėl aljansams priklauso tik Emirates, bet ne Etihad ir Qatar? Ar čia tiesiog jų strategija skiriasi?
Tikrai taip. Realiai ME vežėjų iškilimas ir paremtas Kinijos ir Indijos augimu, kadangi ME perskirsto srautus į Vakarus per Dubajų, Dohą ar Abu Dhabi. Artimas atstumas nuo Indijos ME vežėjams pirmiausia leidžia skraidyti tiesiogiai į sąlyginai mažesnius Indijos miestus, negu vežėjams iš Europos (kiek apsiverčia liežuvis vartoti žodį „mažesnis” – miestas su 1 mln. gyventojų Indijos didžiausių miestų sąraše būtų 46-tas :-)
Vytautas-NT: „Emirates” nepriklauso aljansui. Jų verslo modelis nereikalauja jų stoti į aljansus, jų rinkos yra „taškas per ME į kitą tašką”. Tačiau, manoma, jog dar viena priežastis yra tai, jog derantis/stojant į aljansus reikėtų būti atviresniems ir rodyti visuomenei/aljanso partneriams savo buhalterines knygas, o jos, manoma, ME vežėjų yra „įdomios”.
O kas ten Indijoj daros? Air India yra valstybinė, tad nieko mus nestebina. Bet Kingsfisher! Ar ten blogą verslo modelį pasirinko…
Na, iš 10 9 aviakompanijos ilgu laikotarpiu yra nuostolingos .. O Indija sunki rinka su daugybę apribojimų, kaip „domestic” skraidymo įpareigojimais ir t.t.
Beje, gal kas galit man paaiškinti, kodėl taip sunku iš Vilniaus ar aplinkinių oro uostų pasiekti Reikjaviką? Perkant savaitę į priekį pasirinkimas realiai vos vienas skrydis per Kopę, nors pažiūrėjus į Icelandair geografiją, KEF neatrodo toks užkampis…
Justinai, paaiškinama gali būti tuo, jog didelis skrydžio nuotolis ir labai maža Islandijos rinka sąlygoja tai, jog nors to paties Icelandair geografija yra gan plati, tačiau daugelis skrydžių yra „low frequency”, kas neleidžia patogiai jungtis. Be to, Rytų Europos ir Islandijos ryšys labai silpnas, tai dirbantys vežėjai nedirba vardant patogesnių jungimų tarp šių taškų. Taip pat, Islandija yra labai sezoniška rinka ir žiemą ten skrydžių vyksta tikrai mažai.
Kad įsivaizduoti Azijos dydį – vakar nedidelis mažai žinomas Indonezijos vežėjas „Lion Air” sudarė sandorį su „Boeing”, pagal kurį įsipareigoja pirkti 230 vnt. B737 ir dar įgyja 150 „teisių pirkti”. (230 orders 150 orders).
Kažkaip manau, kad per artimiausius kelis metus tame regione bus ryšių bankrotų…..
Skridau praeitą savaitę vidiniu 2h reisu Kinijoje su China Eastern. Skrido A330-300, visas pilnas :-) Kainos tai irgi nėra iš pigiausiųjų, RT 1200 LTL.
Giminaitis is PLQ kartais skrenda i Reikjavika. Ne karto nesiskunde, kad butu kazkokiu problemu – visada per CPH susiconnectina.
2011-11-18: Estonian carrier to take more SAAB 340s as interim solution
Užtat sena Lietuvių svajonė pildosi:
http://verslas.delfi.lt/business/skropas-apie-snoro-nacionalizavima-galime-tureti-nacionalines-avialinijas.d?id=51898107
Simonai, o kas VNO stato daugiaaukštę stovėjimo aikštelę?
Linai, ADCParking
Linai
http://www.adcparking.com/lt/index.php
„Ryanair” toliau kovoja su kelionių agentūromis ir tinklapiais, kurie bando perpardavinėti „Ryanair” bilietus. Vakar „Ryanair” pirkimo procese atsirado CAPTCHA įvedimas – kartais bilietų kainų tikrinimo procese reikia įvesti matomą kodą: taip patikrina, ar tinklapyje naršo tikras žmogus. Tokiu būdu „Ryanair” tikisi užblokuoti agentūras parduodančias „Ryanair” bilietus kaip paketų dalis ir tinklapius, kurie lygina kainas. Įdomu, ar „Ryanair” dabar dings iš tokių kaip skyscanner.net ir panašių.
keistas laikas paskutines zinutes:) kazkuris kompas pakeliui neteisinga laika gerokai rodo:)
Simonai – panašu, kad jau nuėmė CAPTCHA;) vis pasižiūriu, nuo kokios 19-os valandos veikia kaip ir seniau ;)
Sofa Travel skelbia:
Naujas sezonas ypatingas – nes tiek krypčių vienu metu seniai neturėjome:
– Kipras;
– Chalkidikės pusiasalis, Graikijoje;
– Koso sala, Graikijoje;
– Kroatija;
– Sicilija, Italijoje;
– Malaga, Ispanijoje;
– Hurgada, Egiptas;
– Antalija, Turkija;
– Dalamanas, Turkija;
– Varna, Bulgarija;
– Algarvė, Portugalija;
– Kreta, Graikija;
– Rodas, Graikija;
– Barselona, Ispanija.
Tikime, kad šį sezoną rasite, ką išsirinkti!!!
Kaip suprantu cia tiesioginiai is VNO. Skamba gerai =)
Kauno oro uostas taps pagrindinis
http://verslas.delfi.lt/automoto/i-oro-uosta-taksi-ar-savo-automobiliu.d?id=51904835
http://verslas.delfi.lt/automoto/i-oro-uosta-taksi-ar-savo-automobiliu.d?id=51904835
Azuonui idomu nesutrukdys sita RYR naujove …
Wincai, atsibusk, jau panaikinta CAPTCHA :)
Skaičiau, kad Ispanijoje Captcha buvo išbandyta jau praėjusią vasarą, tačiau užteko berods 5 dienų, kad sistemą apeiti. Vėliau Ryanair atsisakė šio eksperimento. Šį kartą panašu taip pat labai trumpalaikis jis buvo.
Atsibudau… :)
http://www.airtransportnews.aero/article.pl?mcateg=&id=33405
įdomu, kad į AB Rytų Europos supratimą Baltijos šalys nepatenka..
Oleg,
tavo post’as apie Sofa travel gana įdomus. Daugeliu krypčių čarteriai vykdavo ir taip. Barsa, Kos ir Rodas primena tai, su kuo kovoja Ryanair – bilietų perpardavinėjamu. Įsivaizduoju, kad kelionė iš Vilniausn į Kos yra autobusas į Kauno oro uostą skrydžiui su RYR :)
Iš kitos pusės, galvoje užstigęs Simono tekstas, netikslia citata – „kitą vasarą vno laukia dideli dalykai”
@Linas: pagal UN mes esam Šiaurės Europa :)
O dėl tų didelių dalykų tai tikrai labai įdomu. Wizzair antrasis lėktuvas tai jau visai nieko dalykas, bet aišku, kad kalbama ne apie tai buvo :)
O toks keleivių srautas į Londoną čia su kuo susijęs, juk ne vasara.
verslo srautai, matyt. verslininku ten tiek dabar, kad jau nesvarbus ir metu laikas.
O tai negi verslininkai Ryanair ar Wizzair skraido? Juk seniau buvo susirietus tvirtinama, kad verslininkas nė už ką į tokį lėktuvą nelips. O gal nelipo, kad iš Kauno buvo? Gal iš Vilniaus jau ir tos „emigrantų” kompanijos tinka?
Tai, kad be Wizz ir Ryan niekas daugiau tiesiogiai neskrenda :). O skristi su Lufthansa, Brussels, SAS ar tuo pačiu AirBaltic ne tik kad kainuos keletą kartų daugiau, bet ir kelionė bus mažiausiai tiek pat kartų ilgesnė. Tiesiog nelogiška.
Kokie dar verslo srautai. Yra ir jų, aišku, bet palyginus nelabai daug, žinant ankstesnius duomenis. Londonas yra tokia vieta, kad ten visada visi visokių reikalų pilni, vasara ar ne vasara. Emigrantai, giminių ar draugų lankytojai, weekend-breakeriai į abi puses, fake connections, studentai, konferencinio turizmo atstovai ir t.t., ir pan.
Ryanair smagiai nudegė nagus su CAPTCHA –
http://www.travelweekly.co.uk/Articles/2011/11/21/38831/comment-what-now-for-ryanair-after-failed-attempt-to-cut-out-agents.html
O Balniene tuo tarpu nuo sausio uzdaro visus TIC uzsienyje.
oho kiek Ryanair specialistų:)
Turbūt smarkiai nenudegė, jeigu vėl atnaujino captcha:))
Pagaliau TIC uždarys, seniai jau buvo laikas.
O kas nors galit man paaiškinti, koks tikslas Ryanairui pykti ant perpardavinėtojų? :) Arba tarkim ant kokio Azuono, kuris padeda žmonėms atrasti reikiamą skrydį pusės metų periode per kelias sekundes. Juk tai šiaip jau didina jų pardavimus.
Nes Ryanair nori gauti pinigų. Dabar jie yra turinio davėjai nemokamai, o nori gauti pinigų. Paprasta.
Panasu, kad Oleg pateikta info apie Sofa Travel (Novaturas) planus vasaros sezonui bus susieta su LLC čarterių plėtra. Novaturo puslapyje jau galima ir laikus pasidėlioti.
Skrydis
2012-10-12 Vilnius – Malaga 08:00 – 11:55
2012-10-19 Malaga – Vilnius 12:55 – 18:15
sorry tiems, kurie ironijos nesuprato. pilni lektuvai verslininku tiek is KUN, tiek is VNO. verslininkai su desrytemis kvepianciomis rankinemis Uzkalnis. megau weekendbrake’us Londone – ispudziu per skrydi pasikrauni daugiau, nei per pora dienu Londone.
@silentium, @LP, na paaiškinti tikrai sunku. Galbūt dėl to, kad „perpardavinėtojai” naudoja MC Prepaid korteles (ypac UK tas buvo populiaru), todėl tai sumažina Ryanair pajamas. Tačiau dabar daugiau mažiau ta problema UK yra išspręsta. Kitose šalyse dar ne. Bet tuomet Ryanairui ir reiktų su ta problema kovoti, o dabar kenčia ir tokie kaip skyscanner ir azuon, kurie tik atveda klientus Ryanairui.
Būtų labai įdomu išgirsti MOL paaiškinimą – nors jo paaiškinimą galima ir nuspėti „tai kainų siurbikai aokrauna mūsų serverius, dėl to mes turime papildomų išlaidų, dėl kurių turime branginti bilietus, o mes to nenorime bla bla bla”
Dar reikėtų nepamiršti ir to, kad Ryanair yra aviakompanija, kuri lyginant su kitomis didžiausią dalį savo pajamų susirenka iš netiesioginės veiklos, t.y. ne iš skrydžių. Nežinau kokią būtent dalį tų pajamų sudaro jų internetinis puslapis, ir pajamos iš reklamos jame, bet tie siūlymai nuomotis pigiau automobilį iš Hertz arba ieškoti pigaus viešbučio tik nusipirkus bilietą irgi yra tam tikros pajamos, kurios yra prarandamos, kuomet pirkėjas viso to nepamato.
SAS discusses Estonian Air capital increase. http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=48941
Estonian Air starts offering check-in service via Skype. http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=48933
Truputi pasizvalgiau Novaturo svetaineje. Visai nice atrodo. Nors ju travkarastis dar neatnaujintas – http://www.novaturas.lt/akcijos/skrydziu-bilietai
2012-08-31 Vilnius – Larnaca 08:00 – 11:30
2012-09-07 Larnaca – Vilnius 16:30 – 20:15
2012-10-12 Vilnius – Algarvė 08:00 – 10:55
2012-10-19 Algarvė – Vilnius 11:45 – 18:20
2012-07-31 Vilnius – Kreta 14:15 – 17:35
2012-08-07 Kreta – Vilnius 18:35 – 21:55
2012-05-25 Vilnius – Chalkidikė 08:15 – 11:00
2012-06-01 Chalkidikė – Vilnius 13:00 – 15:45
2012-06-15 Vilnius – Rodas 08:05 – 11:15
2012-06-22 Rodas – Vilnius 13:15 – 16:30
2012-09-28 Vilnius – Katanija 08:35 – 10:55
2012-10-05 Katanija – Vilnius 13:20 – 17:35
2012-03-05 Vilnius – Taba 06:00 – 10:30
2012-03-12 Taba – Vilnius 11:30 – 16:00
2012-10-05 Vilnius – Malaga 08:00 – 11:55
2012-10-12 Malaga – Vilnius 12:55 – 18:15
2012-08-31 Vilnius – Rijeka 08:35 – 09:45
2012-09-07 Rijeka – Vilnius 17:10 – 20:25
2012-05-28 Vilnius – Varna 16:40 – 18:50
2012-06-04 Varna – Vilnius 19:45 – 21:55
2011-11-25 Vilnius – Tenerifė 06:00 – 10:40
2011-12-02 Tenerifė – Vilnius 11:40 – 19:55
2012-06-29 Vilnius – Burgas 17:00 – 19:15
2012-07-06 Burgas – Vilnius 20:10 – 22:25
Norwegian padidins skrydžių skaičių iš Palangos į Oslą sekantį vasaros sezoną iki 3 per savaitę (nepaisant atsiradusios SAS konkurencijos). Taip pat Norwegian pradėjo pardavinėti jungtinius skrydžius per Oslą visomis kryptimis kur tik tvarkaraščiai susiderina (ankščiau siūlė tik į Norvegijos miestus).
Po Krajbanka sustabdymo visgi nacionalinių avialinijų neturėsime – airBaltic panašu taps Latvijos valstybiniu visu 100%.
Nereikia taip kategoriškai kalbėti, nes Krajbanka akcijos dabar Lietuvos valstybei priklauso…
Krajbank akcijos dabar yra kaip tualetinis popierius.
Dėl „Ryanair” CAPTCHA – tai man ją kartas nuo karto išmeta. Prisimenant temą, tai „Ryanair” argumentai šiuo klausimu yra du:
– jų vizija yra _VISI_PARDAVIMAI_ tik per Ryanair.com, jie yra labai arto to. Visos agentūros turi mirti, anot MOL;
– nieko nemokamai „Ryanair” neduoda. Neduoda stiuardams nemokamai uniformų, dėl to jie mano, jog jų kainos irgi yra turtas ir tokie kaip skyscanner.net ir panašūs turi jiems už tai sumokėti.
Pastebėjau internete nuotraukose turbūt pirmąjį Lietuvoje registruotą CRJ:
http://www.abpic.co.uk/popup.php?q=1322044
Bet turbūt skraidys ne Lietuvoje.
Krajbank nėra nacionalizuotas.
Beje, BAS priklauso ne vien Krajbanka, bet ir Taurus asset managment…
Tuo tarpu klausimas- kas tas Astreus? Ar čia Iceland Express tokiu būdu miršta?
http://www.flightglobal.com/news/articles/uks-astraeus-ceases-operations-365112/
O kas čia per AMLeasing?
„Astreus” ir „Iceland Express” turi tuos pačius savininkus, nors veikė atskirai. „Iceland Express” daugiau veikė kaip virtualus operatorius su „wet-lease’intais” lėktuvais. „Astreus” – kaip lėktuvų „wet-lease’intojas”. „Iceland Express” šiuo metu skraido dviem A320, operuojamais „Czech Airlines”.
AMLeasing yra anksčiau žinoma kaip „Avia Asset Management”, galite nuomotis šį lėktuvą:
http://www.aviaam.com/resources/_catalog/crj200lr-yom-2004-msn-7902.pdf
Astraeus – aiškiai parašyta, wet lease company…
Tai čia ką- G.Žiemelis CRJ-200 nusipirko? Klausimas kam? Negi rusams bandys iškišt? Bet jie juos , berods, tiesiogiai perka naujus (kam to reikia), nes tokiems mažiems muitų nėra…
Vytautai-NT, kas vėl nutiko? Jei įmonė įsigijo, reiškia mato kažkokia perspektyvą tokiam lėktuvui… Tikrai ne pats Žiemelis juo skraidys… Jei Tau atrodo, kad jo sprendimas nevykęs, pasiprašyk į konsultantus…
Norwegian šiandien paskelbė, kad atidaro naujus maršrutus Stokholmas-Ryga ir Kopenhaga-Ryga. Viso naujų maršrutų per 30.
The first of the 8 aircraft is to be delivered in the fourth quarter of 2011 for the lease to clients from Russia and the CIS.
http://www.aviaam.com/en/media-relations/press-releases/aviaam-leasing-acquires-8-bombardier-crj200-aircraft-from-goal
raso kad rusams ;-)
Kur keliauja lietuviai ir kas atskrenda į Lietuvą?
Emigracijos pulsas oro uostuose
http://iq.lt/dienos-grafikas/emigracijos-pulsas-oro-uostuose-3/
klausimas- kodel rusams apsimoka lizinguot lektuvus,o ne juos pirkt,jei lektuvams muitas nera taikomas (CRJ atveju)? Ar tai reikalauja kokios nors mokesciu slepimo schemos?
tuo paciu klausimas- jei rusai ima is Ziemelio B737 arba A320, ar jiems yra taikomi kokie nors muitai.
@Jurgis – jei pagal tokį grafiką daromi tokie toli siekiantys komentarai, kaip „galima spręsti, kad daugiau žmonių išvyko iš Lietuvos arba pagerėjus finansinei padėčiai emigrantai dažniau skraidė į Lietuvą”, tai man viskas aišku apie tokio komentatoriaus kompetenciją.
Neblogai atrodo 2 šio vakaro išvykimai iš VNO:
2011 11 22 22:00 , LSK120 Aurela
2011 11 22 22:05 Dakhla, LSK122 Aurela
Tas pirmas į niekur, ar Aurela nežino į kur skris? :D Antras skrydis be šalies, deja… :)
Su Dakhla problematiška šalį nurodyti, nes tai Vakarų Sachara :)
Kažin, kaip UN sekasi pardavimai… įdomu ar ilgai išsilaikys rinkoje. Kitą savaitę pirmas skrydis, laukiam.
Dėl UN, gal Simonas gali išduoti, kas ramp handling darys..? :)
Jo, Vakarų Sacharos didžiąją dalį įskaitant Dachlos miestą faktiškai valdo Marokas. POLISARIO judėjimas laiko Maroko valdomą krašto dalį okupuota teritorija ir valdo likusią krašto dalį (daugiausiai dykumas). Vakarų Sacharos nepriklausomybę pripažįsta nemažai šalių.
Va kaip veikia panika. Thomas Cook nori pasiskolinti ~ £100 mil. kad nepritrūktų pinigų, jei prieš šventes iškiltų nenumatyti atvejai (ugnikalniai, sniegas ir t.t.), o po šio pranešimo akcijų kaina nuvažiavo 50 % žemyn. Nors mątosi, kad yra nemažai netvarkos. CEO nėra nuo rugpjūčio, metinė ataskaita vėluoja…
Pamiršau linką :)
http://www.guardian.co.uk/business/2011/nov/22/thomas-cook-shares-halve-bank-talks
Linai, arba dar nepasirinko, arba aš nežinau.
Šiaip TRANSAERO gana rimtai ir tradiciškai žiūri į veiklą „outdoor stations”, yra pasamdytas žmogus, dirba Lietuvoje.
Produktas turi būti rimtas tradicinis, visi skrydžiai bus laipinami per rankovę – keleiviai į Maskvą turbūt to nėra matę :-)
Na aš irgi pasidomėjau per savo kanalus, tai irgi sakė, kad nežino jų sprendimo dėl handlingo kompanijos…
BGS
neje, zvilgtelkit i kainas – 50 EUR taxes iki VNO, 95 EUR return
t.y. 8752.00 RUB Transaero ir 8969 РУБ UTair
jau geriau ;-)
Norėjau paklaust, kokie orlaiviai yra D kategorijos? Ir kur tas kategorijas galima rast?
Šarūnai:
http://en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_approach_category
Large jet/military jet. Viskas aišku.
Iš smulkesnių naujienų:
LH FRA-VNO reiso numatytasis lėktuvas 2012 m. vasarai – A320. „Inititial capacity” auga 16%.
Anksčiau jau buvau rašęs apie patvirtintus planus:
į Briuselį S12 numatoma A319;
į Taliną 3-čias daily su CRJ900.
Sveiki, gal kas žino kur rasti skrydžių vėlavimų statistiką? pagal aviakompanijas ir oro uostus būtų visai tobula, aš kažkaip pasimečiau google…
Problems at Krajbanka will not directly influence airBaltic’s operation. http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=49056
Nrwegian plieciasi Rygoj S12 paleis Stokholmas – Ryga ir Copenhaga – Ryga
Įvykiai „Krajbanka“ apsunkina „airBaltic“ gelbėjimą
http://verslas.delfi.lt/snoras/ivykiai-krajbanka-apsunkina-airbaltic-gelbejima.d?id=52019515
Beje, per pastarąjį mėnesį Maskvoje „Lufthansa” kelis reisus perkėlė iš DME į VKO ir atidaro S12 BER-VKO. Spėliojama, jog tai gali reikšti, jog „utair” gali sulaukti „Lufthansa” kvietimo tapti „Star Alliance” nariu. Kaip žinia, „Star Alliance” niekas šiai dienai Rusijoje neatstovauja.
„AirBaltic“ žadama mažesnė finansinė parama
http://verslas.delfi.lt/automoto/airbaltic-zadama-mazesne-finansine-parama.d?id=52059631
Didžiausia mįslė kieno rankose yra dabar BAS akcijos įkeistos Krajbanka? Snoro ar Latvijos vyriausybės..?
Vytautai-NT, įdomiau bus, kai Krajbanko administratoriai mėgins išieškoti kreditą iš Air baltic’o. Nes indėlininkams reiks iš kažko grąžinti pinigus.
Šioks toks kortų namelis čia išėjo su Snoru… Ar tik nebus daugiau bėdos, nei pradžioje visi galvojo…
“airBaltic” keleivių Lietuvoje šiemet sumažėjo 23 proc. iki 245 tūkst.
http://www.aviasistemos.lt/airbaltic-keleiviu-lietuvoje-siemet-sumazejo-23-proc-iki-245-tukst/
prie taip jau dideliu Airbaltic problemu dar ir su bankais…
pradekim pamirst Airbaltic Lietuvoje ,gal jis ir liks Latvijoj jei vyriausybe kasmet kis pinigus i kiaura kibira…
O dar ir Lufthansa didina kedziu skaiciu..Airbaltic”ui kas diena po naujiena(tik,kad va blogos jos visos)
nesuprantu, ko cia panikuojat del to BT. didziausias akcininkas – valstybe – pasiryzo is liuno traukti ir milijonus kisti, tai kis tiek, kiek reikes dabar. kad nebutu liudna, statistika negestu RIX ir musiskiai pades – juk skelbesi, kad deresis su avialinijomis del specialiu kainu valdininkams – bus puikios Lietuvos ir Latvijos Vytautu NT avialinijos su slyksciu servisu ir vidutinio lygio kainom
na Airbaltic turejo gauti paskola is „Banko” kuris bankrutavo,kas reiskia negaus,nebent kitas bankas suteiks ,bet jau su kitomis salygomis…
Ir visu antra Latvija jau paskelbe,kad tikrai teks imti paskola zmoniu indeliams grazinti,nes neuztenka garantinaim fonde kas yra papildomos lesos ir ju is niekur nepaimsi,teks mazinti lesas investicijoms ir t.t.,na del Airbaltic nera patvirtinta nieko ,kad mazins investicijas i „butent” sia kompanija,bet kad sumazes planai susija su ja daugiau nei logiska
http://www.telegraf.lv/news/kak-ubivali-snoras
latviai jau panikoja del boltiko, sako viskas suplanuota ;-) Bet kaip graziai galima is paieskos rezultatu google toki detektyvini romana pagaminti…
Šiaip tai šios vasaros ir rudens įvykiai parodė, kad AirBaltic yra nemirtingas. Kiek Flikas besisuko, kiek keleivius kažkas begąsdino… O jie iki šiol skraido.
Čia kaip panika dėl Thomas Cook, kuris dirba dar nuo 1840 metų…
Na iskart staigiai niekas nesumazejo,bet mes bilietus irgi juk ne is vakaro perkam…
O Spalio,Lapkricio men. akivaizdziai matosi ,kad zala tuo skandalu padaryta milziniska ir Latviai ne del pasikeitusiu planu mazina dazni,o del tusciu lektuvu …Net ir sumazejus skrydziu visvien uzpildymas smuko ir ne del krizes ar panasiai,nes visos kitos kompanijos augo
ghrrrr, prisivalvoja visokie Vytautai-NT kad reik labiau reiso į Amsterdamą, negu trečio į Frankfurtą…
Su dviem VNO-AMS reisais ganėtinai sunku buvo long-haul’us per Amsterdamą skraidyt (aišku, Yotel’is padėdavo išlaukt skrydžio ;-), su vienu būtų elementariai neįmanoma.
Dabartinė Frankfurto reisų situacija nėra pati patogiausia – tačiau per *A partnerių kiekį galima susikontruot neblogus roundtripus, o daugiau reisų leistų gamint dar patogesnius jungimus (galų gale, rytinis skrydis yra smarkiai per anksti, o su popietiniu nebeįmanoma pataikyt į didžiąją dalį long-haul’ų).
Skyteam/oneworld hubų efektyvus prijungimas long-haul’ams sudėtingas (nebent į Aziją reik skraidyt per Helsinkį ar Maskvą), tačiau tai pavieniai connect’ai.
Su lenkais, austrais, belgais, danais beigi vokiečiais Vilnius tampa *A dominuojama vieta, tenka su tuom susitaikyt, klausimas tada tik kaip padaryt tai dar patogiau tiek užsienio verslui, tiek vietiniam.
Long-haulams rytinis skrydis per anksti, bet lounge’ai FRA neblogi – galima pakenteti. Taciau skrydis patogus jungimams Europoje. Pavelinus dings prasme Europiniams jungimams „ta diena” – t.y, dabar dar galima pasiekti Lisabona, Londona (kas yra tikriaus toliausi taskai) 10-11 valanda dienos vietiniu laiku.
klausimas Simonui: ar remiantis ankstesne skraidymo per Amsterdama patirtimi buvo fiksuota, kad lietuviai skraido ten, kur skraido KLM, o Lufthansa neskraido? Ar iš esmės kovota dėl tų pačių keleivių…?
Vytautas-NT: tamstos garbei peržiūrėjau visą 2008 m. VNO-AMS maršruto struktūrą ir tarp TOP-50 „onwards” krypčių iš AMS nėra nė vienos, kurios nesiūlytų LH. Paskutinėje TOP50 vietoje esanti kryptis, beje, sulaukė 30 keleivių per metus :-)
klaustukas> pakentėti yra ok skrendant atostogų ar kartą per metus. Skrendant kartą per savaitę tos 4-6 papildomos valandos pasidaro gerokai brangesnės. Dėl to aš ir zyziau prieš mėnesį, kodėl nėra MUC ar trečio FRA reiso, durnai tikėdamasis, kad tai sutrumpintų layoverius. Bet kaip suprantu, LH upgradina 319 į 320 ir toliau skraidys su 90% loadais.
Is savo patirties galiu pasakyti kad su vienu reisu OV per AMS puikiai iseidavo connectintis i SFO ir YUL. If nereikejo su United (think 14 hours of Ryanair) skristi. Good times ;-) Nuo tu laiku esu didelis KL fanatas.
Nors lengvai sakyti kad KL yra gerai kai kompanija moka. Pats net i ta pati AMS aisku per EIN skrisciau.
Kauno oro uosto plėtrą stabdo nesutarimai
http://verslas.delfi.lt/automoto/kauno-oro-uosto-pletra-stabdo-nesutarimai.d?id=52102813
Čia tokią naujiena sužinojau:
nuo pirmadienio DHL operatins B737F, rotation – JELEJ-VNO-RIX-VNO-LEJ
iki Naujųjų Metų :)
Estonian Air will start flights to Vienna and Hannover in spring. http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=49154
@Oleg, skridau ne kartą per AMS, minusas buvo, kad atgal skrendant reikėjo po dešimt valandų laukt skrydžio.
United’as nėra taip blogai, aišku jų septynkės smarkiai persenusios ir laukia perdarymo (kuris beje turėjo jau pasibaigt šių metų gale), tačiau jų rytinis UA900/UA901 reisas patogesnis gana. Long-haul’e nelabai ten skirtumas jaučias, gal net patogesnės kėdės už LH economy. Verslo klasės kėdės naujuose lėktuvuose horizontalios, skirtingai nei pasvirusios pas LH visuose modeliuose – žemesnio ūgio žmonėms daug patogiau.
O šiaip maloniausias skrydis šiais laikais yra su LH – vasaros sezonu varinėja A380, o žiemą galima išleist mylias ir paimt pirmos klasės vietą su greta esančia fiksuota lova ;-) be to, skrydžio laukimas vyksta atskirame terminale… ;-)
cliffbaap re average Indian Intellect written by you?
I’m sorry with regards to double report, your site cause me to really feel proud
Using Ancient Rome 3D in Google
Earth, you can explore Rome as it appeared in 320 A.
In addition, the observing surgeons could transmit their comments to
the operating surgeon, who could read them on the Google Glass monitor.
* Page SEO: Your page is optimized by various means which include, choosing
the right keywords, placing them right, adding anchor text linking, adding call
to action in various places on the page.