„Greitai.lt” parduoda bilietus neteisėtai?
Bilietų aviabilietais prekybos lyderis „Greitai.lt”, jau kurį laiką reklamuoja, jog jų sistemoje galima įsigyti ne tik tradicinių aviakompanijų bilietus, tačiau ir „pigių oro bendrovių skrydžių bilietus”. Kitaip tariant, „Greitai.lt” tikrina kainas ir parduoda bilietus ne tik iš „Amadeus” sistemos (ar jos konkurentės), tačiau perparduoda ir aviakompanijų, platinančių bilietus tik per nuosavus kanalus, bilietus.
Tačiau – toks kai kurių kompanijų bilietų perpardavinėjimas nėra teisėtas. Didžiausios žemų kaštų bendrovės „Ryanair” „Terms and Conditions” jau pats pirmas punktas skelbia:
„All bookings for Ryanair flights must be made directly on www.ryanair.com or via a Ryanair call centre. Any booking you may make via a third party website or online travel agent may be cancelled without notice or refund.”
Ar tai tik formalus aviakompanijos reikalavimas? Iš verslo logikos, tai yra retas reiškinys, kada prekės pardavėjas riboja pardavimo kanalus (juk logika sako, kad reikia parduoti kaip galima daugiau kuo mažesnėmis sąlygomis?)
Tačiau „Ryanair” ši sąlyga nėra tik formalumas. Nesenas pagarsėjęs atvejis, kuomet „Ryanair” anuliavo visą krūvą per įvairias sistemas parduotų bilietų, nors tarpininkų iniciatyvos ir sudaro nedidelę dalį „Ryanair” pardavimų.
Niekas negali paneigti, jog „Ryanair” vėl gali imtis tokių veiksmų, kadangi „Greitai.lt” „Ryanair” bilietų pardavinėjimas yra elgesys, pažeidžiantis šią sąlygą. Be to, „Ryanair” įspėja, jog nubaustas bus pirkėjas, o ne tarpininkas (pigesnis ir lengvesnis variantas, tiesa, gan skaudus ir pačiam „Ryanair” įvaizdžiui).
Kodėl „Ryanair” nesiima veiksmų prieš Greitai.lt? Greičiausiai tiesiog jiems tai yra per smulki žuvelė. Bent jau kol kas. Tačiau atkreipkite dėmesį, jog dėl „Ryanair” drastiškų veiksmų galite nukentėti ir jūs.
Teoriškai, neteisėtai elgiasi ir kelionių agentūros, kurios parduoda „Ryanair” bilietus – pvz. „ZigZag Travel”. Tiesa, greičiausiai agentūros darbuotojai eina tiesiogiai į Ryanair.com ir perka jūsų vardu bilietus, todėl tikimybė, jog nukentėsite – nedidelė.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
37 komentarai
Leave a reply
Man tai įdomu, kokiu būdu pas greitai.lt retkarčiais būna bilietų tarifais kurių jau nebėra pas konkurentus, tačiau su trumpesniu apmokėjimo terminu (kartais net su reikalavimu apmokėt per tą pačią dieną).
O ZigZag Travel savo puslapyje tiesiog meluoja, kad negalima apmokėti Ryanair bilietų lietuviška Visa Electron kortele nemokant kortelės mokesčio.
Esu vienakart nusipirkęs bilietą į Ryanair su greitai.lt. Esmė tame, kad rezervuodamas greitai gavau patvirtinimą su jų numeriu, o po kiek laiko atėjo kita rezervacija jau su Ryanair kodu.
Esmė tame, kad aš greitai permokėjau už tuos bilietus maždaug 70 Lt ar dar daugiau.
Skrendant problemų nekilo, nes turėjau normalią rezervaciją.
Tiesa greitai tuos bilietus perka per savo kažkurio darbuotojo kreditinę kortelę. Formaliai viskas OK. Šiaip jiems kelis kartus skambinau (apskritai norėjau atšaukt rezervaciją, kas, aišku negalima), tai jie man sakė, kad jie oficialiai sutarę su Ryanair ir gavę leidimus pardavinėt jų bilietus.
Jiems jie kabina papildomas paslaugas (tokias kaip airport check in) ir pan. realiai kaina su Ryanair konkuruot jie negali. Tad tokį bilietą gali nupirkt tik per nežinojimą. Nes pavyzdžiui iš rygos kai kur Ryanair ir Airbaltic skraido (kas ir mano atveju nutiko).
Tai, kad jie moka su kreditine kortele nepadaro, kad formaliai viskas OK. „Ryanair” skelbiama politika išimčių nenumato – tiesiog aiškiai parašyta, jog jeigu perkante per tarpininkus, mes pasiliekam teisę tiesiog anuliuoti jūsų bilietą. Oficialaus susitaro su „Ryanair” negali būti – niekur pasaulyje kiek žinau niekas neturi teisės oficialiai pardavinėti jų bilietų.
Čia gaunasi įdomus dalykas. Yra kai kurios rezervavimo sistemos, kurios leidžia rezervuoti pigių skrydžių bendrovių bilietus – suprantama, pagal galiojančias taisykles. Net pats Amadeusas turi tokią papildomą funkciją (tik nesu iki galo išsiaiškinęs su Amadeusu, nes ši funkcija manęs tiesiog nedomina).
Nedarau išvadų. Pateikiu tik faktus.
Tos rezervavimo sistemos leidžia rezervuot tokių low-cost’ų bilietus, kurie tai leidžia daryt.
Realiai su Amadeu jums suras kokį AirBaltic ar kažką panašaus. Juk Norvegian, Aerlingus per sistemas pikiausiai rezervuojasi…
O didžiausia ironija – prie šio straipsnelio išdygstanti kontekstinė Google reklama, reklamuojanti tą patį Greitai.lt portalą :)
Vytautai, Amadeus sėkmingai leidžia rezervuoti ir Norvegian, ir Aerlingus, ir Vueling. Tik procedūros yra taip apsunkintos, kad n kartų paprasčiau atsidaryti tiesiogiai www ir ten padaryti rezervaciją :)
Ryanair leidžia rezervuoti Ypsilon. Tik nežinau, katrų produktas yra šita rezervavimo sistema.
Na, žinant, kad FR dar 2000 metų pradžioj paliko visus agentus ant ledo išeidami iš Galileo rezervavimo sistemos ir palidami ryanair.com kaip vienintelį būdą įsigyti bilietus šiai dienai… įdomu kiek ilgai temps dar greitai.lt su FR bilietais. Kol nėra bazės Lietuvoje, tol matyt žinia nepasiekia HQ, bet čia manau tik laiko klausimas..
Simonai,
rasydamas tokia antraste galetum siek tiek giliau pasidometi nagrinejama tema, nes bendrovei pili kibira purvo.
Sakydamas „Greitai.lt parduoda bilietus neteisetai?” sukeli zmonems aociacija, kad neva tai taip ir yra. Gal noretum si teigini irodyti?
Tavo paminetas Ryanair teiginys:
“All bookings for Ryanair flights must be made directly on http://www.ryanair.com or via a Ryanair call centre. Any booking you may make via a third party website or online travel agent may be cancelled without notice or refund.”
nieko bendro su Greitai.lt bilietu pardavimo teisetumu neturi. Tai yra salyga pirkejui, o ne pardavejui.
Greitai.lt parduodama bilietus naudojasi teisetomis priemonemis, pagristomis tarptautinemis sutartimis.
Todel gerbiantis save rasytojas mineta antraste pakeistu bent iki tol, kol jis ta teigini galetu nors teoriskai irodyti.
Audrius Ramanauskas,
Greitai.lt
Audriau, ačiū už komentarą.
Kaip suprantu iš jūsų komentaro ir pateiktų argumentų, tai šito įrašo antraštė turėtų skambėti taip: „Pirkdami „Ryanair” bilietus greitai.lt svetainėje pirkėjai elgiasi neteisėtai”. Ar teisingai?
Kiek galima matyti iš http://www.greitai.lt sistemos veikimo, tai jūs greitai.lt jungiąsi į ryanair.com svetainę ir kliento vardu perka bilietus joje. Tai gaunąsi kaip ir bilietų perpardavinėjimas – o tai neleistina.
Jeigu jūs turite sutartį su „Ryanair” ar kokia kita kompanija, veikiančia kaip šios bendrovės bilietų pardavėjas, manau būtų visiems naudinga, jeigu ją paviešintumėte ir išsklaidytumėte šias abejones.
Formaliai žiūrint kiek suprantu procedūra yra tokia. Greitai LT jungiasi prie Ryanair rezervacijos sistemos, perduoda kliento duomenis ir apmoka bilieta savo kreditine kortele.
Kiek atsimenu iš ansktesnių diskusijų internete ir pan. Ryanair leidžia daryt nukreipimą į savo sistemą, bet ne bilietų pardavimą.
Šiaip tai su tiokiu bilietu pardavimu yra galimybė patekti į teisinę kolizija. Ryanair skelbiasi, kaip pigiausių bilietų pardavėja. Įsivaizduokit, jei kažkas nusipirks bilieta per Greitai.lt ir papildomai primokės 70 Lt ar dar daugiau. Tada tas bilietas gali pasidaryti brangesnis už konkurentų pasiūlymą dėl papildomų komisinių.
Iš formalios pusės viskas atrodo OK- bilieto pirkimas trečiajam asmeniui panaudojant savo adresa ir mokėjimo priemones.
Vienintelė Greitai.lt teikiama nauda- galimybė Ryanair bilieta apmokėti grynais arba banko pavedimu. Bet ir tai man atrodo neveikia, nes jiems tai būtų rizika nepavykus mokėjimui iš keleivio pusės.
Ką mes tada turim- Lietuvišką aplinką. Šiaip įdomumo dėlei patikrinau. Gegužės 20 d. Kaunas-Londonas. Ryanair 302 Lt, o Greitai.lt- 456 Lt.
Kaip matome kaina nekonkurencinga. Todėl realiai veikia, kaip vartotojų pagaudinėjimas, lyginant su analogiškais kitų bendrovių pasiūlymais (pavyzdžiui kryptyje iš Rygos).
Simonai,
antrastes formuoja rasytojas o ne as. As turiu savo nuomone apie Ryanair politika, ne paslatis, kad daugelis dalyku yra skandalingu reklamos kampaniju atgarsiai, kurie nieko bendro neturi su pardavimais. As antraste formuociau „Greitai.lt suteikia klientams papildoma verte parduodama ir pigiuju aviakompaniju bilietus”. Noredamas gauti pigia sensacinga anti, zinoma gali formuluoti ir kitaip.
Del Greitai.lt sistemos veikimo tavo prielaida yra neteisinga, nepaisant to, kad neteisinga pati prielaida „bilietu perpardavinejimas – neleistina”.
Del sutarciu viesinimo – nelabai suprantu kodel tai turetume daryt ir pries ka mes cia tampame atsakaitingi. Pries Simono Bartkaus bloga? ;)
Mes investuojame i technologijas bei procesus kurie isties reikalingi, jei klientams kiltu kazkokie nesklandumai su musu teikiamomis paslaugomis – tai yra verte. O viesinti sutartis ir tiekejus…? Kas nuo to bus laimingesnis? Gal koks konkurentas nebent ;)
Audrius
Šiaip tai dar pridursiu, kad vasario mėnesį tiesiog patingėjau aiškintis su Greitai.lt dėl to Ryanair bilieto į Dubliną iš Rygos. Tingėjau gilintis ir skaičiuot kainų skirtumą. Be to, reikėjo išskrist ir baisu buvo likti išvis be bilieto (bandžiau jį anuliuot per skambučių centrą- aišku nepavyko).
Bet šiaip, jei pradėčiau ieškoti teisybės per vartotojų teisių gynimo tarnybas, manau laimėčiau. Bent kainų skirtumo susigrąžinimą…
Vytautai NT,
ar tavo manymu visi, kas parduoda preke ar paslauga „ne pigiausiai” yra apgavikai? :))
Turime Maksima, Norfa, Rimi ir Iki – tai 3 is ju yra tikru tikriausi sukciai! Nes neparduoda pigiausia – taip? :)
Sprendima pasirinkti paslauga lemia ne tik kaina. Yra daugelis lydinciu faktoriu, kad ir paprastas dalykas – kainu palyginimas vienoje aplinkoje (standartizuoti pasiulymai). Tai verte vartotojui ar ne? Sakyciau taip. O pirkti ar ne pirkti – sprendima zmogus priima pats. Daugeliui sprendimu priemeju zymiai patogiau yra pirkti pas viena is paslaugos tiekeju, su iprasta aplinka, uz tai kazkiek sumokant papildomai. Kam tai netinka, jie is musu gauna informacija kaip verte ir iesko kitur. Kiekvienas gali rinktis tai ko jam reikia.
vis delto manau, kad perkant Ryanair bilieta per greitai.lt yra rizika, nes nezinia, kas Ryanui saus i galva. Jei apimtys butu didesnes, manau sis verslas butu jau „uzlenktas”. Kita vertus, jei norim visiskai isitikinti, kas teisus, galime uzklausti Ryano, ar teiseti bilietai, kurie pirkti per greitai.lt. Atsakyma as nujauciu :)
Esu įsitikinęs, kad formalus Ryanair reikalavimas pirkti tiesiai per juos čia nėra pažeidžiamas. Juk Greitai.lt tik perduoda keleivio duomenis tiesiai į http://www.ryanair.com, ir rezervacijos patvirtinimas gaunamas iš ryanair.com.
Juk būtų tas pats, jei Simonas duotų Aloyzui 456Lt, o Aloyzas užeitų į http://www.ryanair.com ir savo kortele už 302Lt nupirktų Simonui bilietą.
Abiem atvejais – pirkta iš http://www.ryanair.com, reiškia abiem atvejais bilietas legalus su visomis vežėjui privalomomis prievolėmis.
O ir pačiam Ryanairui nustatyt, kas atliko pirkimo veiksmą, nėra labai paprasta.
Ka reiskia teiseti ar neteiseti? Arba jie galioja arba ne. Jeigu bilietas galioja, jis negali buti neteisetas :))
Antra vertus, jei Ryanairas nenoretu, kad ju bilietus platintu agenturos ar webiniai tinklai, manau tai galetu uzdrausti per valanda. Blokuot IP ar pasikartojancias mokejimo korteles labai paprasta.
Bet kazkodel taip nedaro. Nesusimastete kodel? :)
Aš nepritariu Vytautui-NT dėl to, jog Greitai.lt jeigu jau pardavėinja „Ryanair” bilietus turėtų pardavinėti tokia kaina kaip Ryanair.com. Kiekvienas parduoda už tiek, už kiek sugeba parduoti.
Atskaitomybės viešinti sutartis su tiekėjais be abejo nėra. Bet šia mano blog’as, ar iš tiesiog žiūriu kaip klientas.
Greitai.lt siūlo „Ryanair” bilietus – faina, galima vienam puslapyje palyginti skirtingų kompanijų pasiūlymus.
Tačiau nueinu į Ryanair.com ir ten pirmas pirkimo sąlygų punktas skelbia, jog nepirkite bilietų per agentus, mes galime jums anuliuoti be pinigų grąžinimo.
Tai tiesiog norisi prieš perkant aiškumo ir garantijos, kokie yra Ryanair-Greitai.lt ir kliento santykiai. Jeigu Ryanair imtų ir anuliuotų visus per Greitai.lt pirktus bilietus, kas tada? Visa atsakomybė klientui?
Man tai idomu kokia tą Greitai.Lt pridėtinė vertė? Kad jūs tuos pačius Ryanair bilietus parduodat maždaug 100 ar net daugiau litų brangiau?
Šiaip tai Greitai.lt politika yra iš esmės neskraidrumas ir klietų klaidinimas dėl tikrosios skrydžio kainos. Juk viską apmokėjus ateina laiškas, kuriame yra Ryanair išrašyta visų mokesčiu struktūra. Suma nesusiveda su tuo, ka ima Greitai.lt gerai jei valiutos skirtingos (kaip buvo mano atveju, nes kainas pateikė latais)- ne iš karto matosi.
Reziumuojant pasakysiu: Simono straipsnio vertė yra tame, kad keleiviai žinotų, jog pigių skrydžių bendrovių bilietų greitai.lt ir panašiuose tinklapiuose pirkti nereikia. Nes jokios papildomos naudos negausit, o už patį bilietą permokėsit.
Realiai yra papildomai mokama už tai kad kažkas sukūrė sistema kaip kompiuterisuotai pirkti bilietus iš Ryanair puslapio.
Kaip minėjau, jokios papildomos pridėtinės vertės nesimato- apmokėjimas tik kreditinėm ir iškarto, net Visa Electron negalima, papildomi mokesčiai (oro uosto registracija ir pan., kurių neatkabinsi). Tad iš esmės tai yra tik galimybė įsigyt bilietus nemokantiems anglų kalbos arba klaidinimas, kai Ryanair’o kaina matai šalia kitų skrendant iš Rygos, ar pan.
Mano keliamas klausimas yra toks – ar „Greitai.lt” gali taip daryti, kaip jie daro dabar ir ar yra garantija, jog „Ryanair” neims ir neanuliuos bilietų, pirktų per Greitai.lt
Pateiktoje nuorodoje yra straipsnis apie tai, kaip praėjusiais metais „Ryanair” masiškai anuliavo per tarpininkus parduotus bilietus. Nerandu skirtumo, jog tie tarpininkai būtų darę kažką kitaip negu dabar daro Greitai.lt. Ar klaidinga mano abejonė, jog „Ryanair” gali imti ir anuliuoti bilietus pasinaudoję savo sukurta (man ji irgi absurdiška) ir paskelbta taisykle?
Simonai,
abejoti galima viskuo. Bet kuri aviakompanija teoriskai gali anuliuoti parduota bilieta prisidengdama savo sukurtomis taisyklemis ar butaforinemis IATA rezoliucijomis. Kai kurios tai daro tvarkingai ir garbingai, kai kurios slyksciai ir izuliai. Nuo to nera apsaugotas nei vienas klientas, nei vienas agentas.
Klausimas yra kaip is to issisukama ir koks servisas teikiamas klientui tokiu atveju.
Taciau klientas visada turi teise rinktis. Vienas pagrindiniu pirkimo faktoriu yra pasitikejimas. Net gerb Vytautas NT, budamas aviacijos profesionalu (kiek man pasirode komentaruose) perka netiesiogiai per aviakompanijas.
Didziausia verte yra informacijoje. Kitas klausimas – kaip kas ja panaudoja. Jei mano darbo valanda kainuoja 5 Lt, zinoma as galbut paieskosiu kur pigiau, nes per ta laika uzdirbciau mazai, o ieskodamas islosciau daug. Taciau jei mano darbo valanda kainuoja 100 Lt, man tikrai paprasciau viska gauti vienoje vietoje aiskiai ir paprastai ir nesukti sau galvos.
Esmė tame, kad „kainų” palyginimo paslauga yra neskaidri.
Lyginama labai skirtingas paslaugas. Vien tik AirBaltic ir Ryanair bagažo vežimo taisyklių skirtumai. Ką tada žmogus darys atvykęs į oro uostą ir sužinojęs, kad kompiuteris į tą patį bagažo vienetą skaičiuojasi, kad leidžiamas svoris 15, o ne 20 kg ir t.t. ir pan. Tad keleivis patirs staigmenų arba gavęs elektroninį bilietą, arba jau atvykęs į oro uostą…
O juk greitai.lt informacijos nepateikia. O sumokėjus už bilietą nieko pakeisti nebegalima. Normalios kompanijos bilietą gali anuliuoti tą pačia dieną.
Beje, analogija su Maxima ir Rimi yra nekorektiška, nes lyginamas paslaugos teikėjas (vežėjas) ir tarpininkas, kuris užsimeta papildomą komisinį mokestį. Nei Maxima, nei Rimi bulvių neaugina.
O už kainų palyginimą 70-100 Lt mokėt, manyčiau, per brangu.
Suprantama, kad internetinei bilietų pardavimo sistemai nėra smagu rašyt, kad bilietas pvz. kainuoja 100 Lt., o komisiniai dar kokį 100 Lt.
Audriau, dėl kainų, klientų pasirinkimo galimybės, aptarnavimo kokybės ir informacijos vertės aš diskusijų nekeliu – čia yra asmeninis kliento ir pardavėjo reikalas.
Vytautai-NT, krūva pavyzdžių yra ir su kitomis kompanijomis – tiek „flyLAL”, tiek „airBaltic” ar „Austrian” kartais tik jų svetainėse būna pigesni bilietai, tuo tarpu perpardavėjai parduoda tik brangesnius – klasikinis atvejis.
Aloyzai, tavo paminėtas atvejis teoriškai yra nelegalus. Teoriškai tu negali duoti pinigų draugui, kad tau nupirktų bilietą, nes tai yra kaip ir bilieto perpardavimas. O bilietų pardavimą pagal teisės aktus gali tik agentai, turintys ATOL (kitose šalyse gal kitokią) licenziją. Aišku, kai fiziniai asmenys perka vienas kito vardu, čia aišku tik teorinis apribojimas, praktikoje kuris yra nepritaikomas. Bet, pvz. jeigu į ebay įdėsi lėktuvo bilietą, kurį siūlysi parduoti, pirkėjui susimokant pavardės keitimo mokestį, tai ebay jį išims – tai yra nelegalu.
„Ryanair” siūlo kainų palyginimo tarnyboms sudaryti su jais sutartį ir už 100 svarų gauti galimybę lyginti kainas – tačiau pagal tą susitarimą reikalaujama, jog pirkimui turi būti nukreipiama į Ryanair.com. Greitai.lt įmanoma bilietą nusipirkti be nukreipimo į Ryanair.com. Todėl ir kyla abejonė dėl teisėtumo.
Beje, greitai.lt paskutiniame bilieto pirkimo lange gana aiškiai yra išdėstomos „Ryanair” bagažo ir kitos taisyklės.
Taip pat šiandien „Greitai.lt” pranešė gražinusi pinigus pirkėjams, pirkusiems bilietus į neįvykusius „flyLAL” skrydžius. Ar tai „Greitai.lt” reiškią, kad gražintų pinigus ir už bilietus į „Ryanair” skrydžius, jeigu „Ryanair” anuliuotų juos pasinaudoję savo paskelbta taisykle? …
Kad mano atvejis būtų iki galo aiškus, aš su Greitai.lt pagalba ieškojau bilieto su AirBaltic ir Aerlingus iš Rygos, o kol kainos šokinėjo netyčia užsakiau Ryanair bilietą (jis tuo metu pasirodė pigesnis). Skubėjimas ne kartą man koja pakiša.
O dėl „all in one”, tai bijau, kad Ryanair bilieto pirkimas per greitai.lt tikrai nebus daug greitesnis, nei tiesiogiai.
Aš pats kai važiavau į Ryga buvau nevisai tikras, jog išskrisiu be problemu, nes net peržiūrėt rezervacijos Ryanair tinklapy negalėjau- pirkta buvo per Greitai.lt sugeneruotus kontaktus ir mokėjimo dokumentus.
Pabaigai- perku ten, kur pigiausia. Kartais tieiogiai iš kompanisjos (LAL, Airbaltic), kartais per Internetinę sistemą, nes galima mokėt pavedimu arba grynais. Su sąlyga, kad žmoniški komisiniai. Kartais ir tiesiog agentūroj, kai rankom bilietas surinkats būna pigesnis už rastą per sistemą (tolimi skrydžiai su daug persėdimų)…
Simonai, pagal toki samprotavimą teoriškai išeitų, kad skrendant kompanijai vienas asmuo negali pirkti bilietų visiems, o privalo pirkti kiekvienas sau.
O jei tam, kuris pirko (atliko paslaugą: ėjo, ieškojo, pristatė ir t.t.), kiti už vargą sumokėjo, tai svarbu, kad ta veikla būtų įteisinta ir mokami mokesčiai.
Precedentas: pajamų deklaracijų pildymas: „…įmonė, padedanti pildyti deklaracijas už pinigus, nenusikalsta.”
http://vilniaus.diena.lt/dienrastis/ekonomika/deklaraciju-pildymas-proga-pasipelnyti-115470
Klausimas ne visai i tema: kaip imonei gauti PVM sask.-faktura perkant aviabilieta tiesiai is Ryanair puslapio? Mokama imones kreditine kortele, tai nesudaro problemos.
Užtenka skrydžio bilieto kaip pateisinančio dokumento, jog tai būtų leidžiami atskaitymai. O PVMas taip ar taip nemokamas perkanti aviabilietus…
Beje, boarding passo taip pat neišmesčiau.
Na kolega Audriau, jūs visaip čia per aplinkui gražiai kalbat. O realiai, ar esatę susitarę su Ryanair pardavinėti bilietus tokiu būdu?
Šiaip Ryanair pats leidžia pirkti bilietus kitam asmeniui ir ne tik pavienius, bet ir grupinius. Aš pats neseniai pirkau taip 80 bilietų 20 asmenų…
Tagi iš formalios pusės visas OK. O pinigus grąžinti turėtų greitai.lt, nes faktiškai jie pažeidžia Ryanair nustatytus apribojimus…
Aš tai čia matau labiausiai nekaidrumo problemą. Normaliai visose internetinėse sistemose kalbant apie tradicinių bendrovių bilietus kaina yra bilietas komisiniai, kurie priklauso nuo sistemos. Beje, mūsų komisiniai gerokai didesni nei pvz. JAV (7 USD), kai pas mus artėjama prie 50 Lt už kryptį…
Norėčiau pakalbėt apie greitai.lt pridėtinę vertę, kuri čia buvo labai gražiai deklaruojama. Kiek teko patirti Flylal bankroto atveju greitai.lt vieninteliai nusiplovė nuo atsakomybės tvarkant per jų puslapį pirktus Flylal-KLM jungiamuosius skrydžius, net kai jie buvo išspausdinti ant KLM kupono. Keleivis kaip kvailys buvo verčiamas skambinti į Amsterdame esančia KLM būstinę, kurioje vėl buvo nukreipiamas pas „Interneto partnerį” t.y. greitai.lt, kurie tą bilietą išrašė, o iš čia vėl verčiamas skambinti į Amsterdamą. Taip, kad ta pridėtinė vertė pirštu ant vandens rašyta, o kai reikia realiai pasirūpinti per greitai.lt pirkusio bilietą keleivio skrydžiu. žmogus paliekamas likimo valiai.
Kažkaip buvau pagalvojęs, kad B737-700 bus panašaus dydžio, kaip 800, o tai jau gana didelis lėktuvas.
Nors, aišku, pradžiai jiems užtektų ir kokio 600-tinio, bet realiai skirtumas maždaug 20-30 vietų. Beto, atrodo, kad galvojama ji ne tik skraidymams reguliariais reisais, bet ir čarteriams panaudot.
O LAL ir Airbaltic, kai parką formavo, tai pigesių lėktuvų ieškojo. Todėl ėmė senesnius. LAL dar juos pats tvarkėsi, kad būtų dar pigiau. Nors ramiai galėjo paimt NG kad ir vietoj 757.
Ir tada galima būtų skrist iki Kanarų be problemų…
ot na tiesiai šviesiai…
kelis kartus užsienyje teko pirkt Ryanair bilietus kelionių agentūrose (na tiesiog tokia situacija išpuolė) kaskart teko permokėt 20-30 eurų komisinių,
bet nupirko gražiausiai, sulankstė ir į savo firminį voką įdėjo…
jei tai nelegalu, tuomet tai primena gariūnų muzikos įrašų kioską.
O ponas Audrius teisinasi it gariūnų kioskelio pardavėjas ;)
Audriau, apie greitai.lt sukuriamą pridėtinę vertę galiu ilgai ir nuobodžiai diskutuoti. Ar bent kada susimąstei, kiek kitose agentūrose atsiranda Interneto partnerio klientų, kurie greitai.lt nesulaukia elementariausios pagalbos?! Bilietas parduotas – ir tuo baigiasi. Jau vien ko vertas garsiai nuskambėjęs faktas, kai greitai.lt atsisakė grąžinti pinigus už verslo klase pirktą bilietą – kur pagal visas aviakompanijos taisykles privalėjo būti grąžinti visi pinigai? Iš greitai.lt klientai nesulaukia ELEMENTARIAUSIOS pagalbos ir atsakymų į klausimus. Ir nors komisinį atlygį gauna greitai.lt (ar dalinasi tuo atlygiu su kuo nors?) realiai pridėtinę vertę klientams sukuria kitos agentūros – kurios nepasiunčia klientų velniop.
O gal pateik savo rekvizitus, a? Po kiekvieno greitai.lt kliento skambučio pateiksiu sąskaitą. Tinka?
Nu gadina tie greitai.lt visa ryan’o verslo modeli – juk jie ir nori kad BUTINAI i ju svetaine uzeiciau, nusipirkes skridy ir koki hosteli pasiimciau, online bingo suzaisciau, ar bent ant banerio spustelciau – juk tos papildomos pajamos ir leidzia jiem pacius bilietus pardavinet dar pigiau… o daba griaunat jus viska :P
[…] Kiek bilietų parduoda per “Amadeus” parduoda didžiausias rinkos žaidėjas? Tikėtina, jog “Greitai.lt” per mėnesį parduoda iki 20 tūkst. segmentų. Kadangi vieną bilietą vidutiniškai sudaro 2,5 segmento – lyderio pardavimai yra 7,5-8 tūkst. bilietų per mėnesį. Papildomai “Greitai.lt” dar skanuoja dar minėtą “Travelport” sistemą bei pigių skrydžių bendrovių interneto svetaines. […]
o mane visai neseniai greitai.lt isdure ir istate kiaules akis teigia, kad viskas tvarkoj