Vilniaus oro uoste keleivių srautų augimą stabdo „atostogų” reisai
2010 m. rugpjūtį Vilniaus oro uostas aptarnavo 148 281 keleivius, t.y. 7% daugiau nei 2009 m. tą patį mėnesį. Skrydžių skaičius išaugo 12%, pervežtų krovinių kiekis – 26%.
2010 m. vasarą Vilniaus oro uosto keleivių augimo tempas yra mažesnis negu buvo 2010 m. pavasarį. Kame priežastys? Reguliariųjų reisų padidėjimas 2010 m. vasarą ženklus, lyginant su metais prieš tai, o taip pat keleivių skaičius daugelyje reguliarių reisų krypčių auga.
Atsakymas – 2010 m. vasarą labai ženkliai nukrito užsakomųjų skrydžių rinka.
Oficiali Vilniaus oro uosto rezultatų lentelė atrodo taip:
Pagal oficialius duomenis 2010 m. rugpjūtį užsakomaisiais reisais pervežtų keleivių skaičius nukrito daugiau nei 50%. Tačiau verta pažiūrėti ne tik į rezultatą, bet ir į turinį – 2010 m. birželį-liepą „Star1 Airlines” ir „Small Planet Airlines” dalies savo skrydžių statusą pakeitė į „reguliariuosius”, todėl į reguliariųjų reisų lentelę pateko kai kurių krypčių statistika.
Sekančioje lentelėje, 2009 ir 2010 m. užsakomųjų reisų rezultatų palyginimas, nežiūrint koks buvo skrydžio statusas:
Kursyvu išskirtos kryptys, kuriomis 2010 m. vykdomi reguliarieji skrydžiai.
Rezultatai rodo, jog du piko mėnesius liepą ir rugpjūtį, „atostoginiais” reisais pervežtų keleivių skaičius krito net 27%. Kelionių organizatorių rinkoje iš ties ankšta, verta prisiminti, jog „Star1 Holidays” veiklą pradėjo 2009 m. tik jau įsibėgėjus vasaros sezonui, todėl smarkiai susitraukusį pyragą šiemet turi dalintis daugiau burnų.
Daugelis kelionių organizatorių 2010 m. vasarai turėjo ambicingus planus, todėl 2010 m. vasarą buvo atšaukta po keliasdešimt „atostogų” skrydžių per mėnesį.
Užsakomųjų reisų rinkos kritimas atsispindi daugiausia „atostogų” reisų atliekančios bendrovės „Small Planet Airlines” pervežtų keleivių skaičiai – 2010 m. per tris vasaros mėnesius „Small Planet Airlines” pervežė 27% keleivių mažiau. Neveltui bendrovė plėtrą sieja tik su užsienio rinkomis – keleivių sumažėjimas Lietuvoje yra rinkos tendencija, kadangi klientų skrydžių bendrovė neprarado.
Kokios priežastys užsakomųjų reisų rinkos kritimo? Išskirčiau keturias svarbiausias:
– ekonominis sunkmetis vis labiau verčia taupyti atostogoms, jei 2009 m. keliaujama dar buvo „iš inercijos”, tai 2010 m. taupymas palietė atostogų eilutę;
– reguliariųjų skrydžių pagausėjimas Vilniaus ir Kauno oro uostuose didina keleivių norą organizuotis atostogas savarankiškai;
– „vulkano” krizė – nors ji atrodo vyko seniai, tačiau vyko pardavimų piko metu – tai nulėmė nemažai žmonių norą atostogauti kitaip;
– vasaros orai, lepinę Lietuvoje – atidėję kelionės pirkimą „paskutinei minutei” vasarotojai drąsiai galėjo rinktis lietuviškos vasaros alternatyvą.
Tuo tarpu tarp skrydžių reguliariaisiais reisais, didžioji dalis krypčių „žaliuoja”:
Palyginus 2009 m. ir 2010 m. matosi, jog „Star Alliance” priklausančios bendrovės ženkliai sutvirtino pozicijas Vilniaus oro uoste – veiklą pradėjus SAS ūgtelėjo Kopenhagos kryptis, „Lufthansa” grupei priklausančios bendrovės ženkliai padidino pervežamų keleivių skaičius, LOT išlaikė praėjusių metų apimtis.
2010 m. vasarą rodo, jog Dublino ir Londono kryptys iš Lietuvos yra „guminės”, tačiau segmentas labai jautrus kainai. Padaugėjus skrydžių šia kryptimi lėktuvai pildėsi gerai, tačiau pajamos oro bendrovėms nepadengia skrydžių kaštų. Kadangi paklausa elastinga, tai pasiūla didina keleivių skaičius, tačiau bent kiek kilstelėjus kainą, keleiviai neišeina pas konkurentus, bet tiesiog neskrenda visai, jeigu tam tikrą dieną bilietai jiems atrodo per brangūs. „airBaltic” rugsėjo mėnesį stabdo skrydžius į Dubliną ir Londono Gawick oro uostą.
Toliau sėkmingai srautą į Kijevą sėkmingai augina bendrovė „Aerosvit”. Palyginus su praėjusiais metais, keleivių skaičius maršrute Kijevas-Vilnius-Kijevas išaugo beveik trigubai. „Aerosvit” nedaug trūksta iki visų laikų maršruto rekordo, kurį 2008 m. rugsėjį pasiekė „flyLAL” – 3036 keleiviai per mėnesį.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
133 komentarai
Leave a reply
Na va, kaip ir prognozuota , Ryga sugrizo i pirma vieta. Gal but galutinai :(
O galima galutiniu tasku lentele pamatyti? Nes dabar mes matome tartiniu oro uostu lentele. Idomu kur zmones daugiausiai is lietuvos skrenda.
Simonai, kada statistika pasirodys vno puslapyje?
oleg, pilną lentelę gal vėliau įdėsiu ir aprašysiu, bet populiariausi galutinių taškų, kur skrendama transferu lentelė:
1. Tel Avivas;
2. Stokholmas;
3. Čikaga;
4. Paryžius;
5. Miunchenas;
6. Milanas;
7. Roma;
8. Barselona;
9. Madridas;
10. Berlynas.
Čia yra tik rugpjūčio top-as, o rugpjūtis toks mėnuo, kai Čikaga ir Tel Avivas šokteli srautas trigubai, rugsėjį vėl nukrenta.
Siaip: tradiciškai, per kelias darbo dienas.
Idomu, Kaunas virsys 100000 keleiviu srauta ar ne ? Tikriausiai taip .
Ne, nes 97k Ryanair’o maximumas. 2000 gal dar pridet AirBaltic’as galetu, bet vargiai. Virsitu tik tuo atveju jei labai daug charteriniu reisu buvo.
Klausimas ar išvis iš Kauno dabar kokie nors Charter’iai skraido.
Kas nors gali žmoniškai paaiškint kokią naudą turi „Small planet” iš to, kad dali užsakomųjų skrydžių pervadino „reguliariais”? Nes jie bilietų ppatys nearduoda. Pasinaudoja lengvata „naujiems reisams”?
Tuo tarpu vokiečiai, greičiausiai pripjaus skridymą į vokietiją. Ir, spėju, Miuncheno reisas su Star1 gyvens neilgai:
http://www.aviationweek.com/aw/generic/story_channel.jsp?channel=comm&id=news/awx/2010/08/31/awx_08_31_2010_p0-251273.xml&headline=Germany To Approve Air Passenger Duty
Vytautai-NT: Vokietija mokosi iš kitų didelių šalių, galinčių sau leisti tai, pirmiausia Jungtinės Karalystės. Jungtinėje Karalystėje galioja 10 svarų rinkliava kiekvienam keleiviui, vadinamas „turisto” mokestis. „Ryanair” garsiai spjaudėsi ir grasino, tačiau visi su tuo susitaikė.
Pagaliau nauja tema, aciu Simonai. :)
O Star1 neblogi rezultatai Milano ir Edinburgo (apie 70% uzpildymas), o Londonas tai isvis 94% uzpildymas. :D
O kiek Star1 perveze i Dublina keleiviu?
Su bagažo mokesčiu Star1 gerokai sumažins norinčių skristi skaičių (beje, šios naujienos žiniasklaida dar nepastebėjo).
Aišku, kad Ryanair pradės karą su Vokietija. Tai gali įtakoti skrydžių skaičių, o ypač geografija iš Kauno. Nes kelionė į vieną pusę brangsta 8 EUR.
Panašu, kad CSA nusirito žemyn, su vienu reisu per diena ir greit pralaiminės LOT pagal tranzitą…
Na o Rygą į pirmą vietą gražins atšaukti tiesioginiai reisai- dėl to tranzitas, kaip paprastai, padidės bent jau pakeistų skrydžių sąskaita.
Nemanau, kad spaudai labai įdomu aviakompanijos keičiama bagažo vežimo kainodara. Juolab, kad atskiras mokestis už bagažą nėra naujovė. Kadangi „Star1” aiškiai save pradėjo pozicionuoti kaip „low cost carrier”, tai akivaizdu, jog šio kainodaros pasikeitimo reikėjo laukti.
Vytautai-NT – ne kelionė brangsta 8EUR, o oro vežėjo kaštai kyla 8 eurais kiekvienam keleiviui. Kaip žinia, konkurencinėje vežėjų aplinkoje bilietų kainos priklauso ne nuo kaštų, o nuo konkurencijos ir paklausos. Be jokios abejonės, augant kaštams oro bendrovėms reikės kelti „revenues” (visko jos „nesuvalgys”) ir kuriuose maršrutuose to nepavyks padaryti, tuose maršrutuose atsilieps mokestis per „capacity” sumažinimą.
Įdomesnė situacija su tranzitu- jam mokesčiai nebus taikomi. Todėl Lufthansai labiau apsimokės vežti trečiųjų šalių keleivius, nei vokiečius. Iš kitos pusės kaip bus skaičiuojamas mokęstis kitų šalių vežėjų tranzitui? Ar iki galutinio taško, ar iki tranzito taško? Čia galima pagudraut, maskuojant tolesnę kelione į kokią nors tolimą šalį iš oro uosto už Vokietijos ribų…
Beje, mūsų spaudai Star1 kainodara turėtų būti įdomi, nes ir ne apie tokias smulkmenas rašo (visokie Ryanair keleivių nuotykiai ir pan.). Juolab, kad Star1 pasistengė nauja kainodara įvesti įtin tyliai ir slaptai…
Jurgi KUN artimiausiu metu netik virsys 100k bet manau kita vasara KUN 50% lenks VNO, bet vis dar KUN mirtinai truksta amsterdamo ir kopenhagos krypciu su kokiu SAS ar KLM.
Taip, is tiesu KLM’as svajoja apie atejima i Lietuva ir butent i Kauna. SAS irgi. Noreciau paklausti, ka rukom?
Visai nesenai visi snekejo kad KUN ir ryanair baze du nesuderinami dalykai taciau yra kaip yra o del stambiuju vezeju KUN tai cia tik laiko klausimas visgi labai pabosta vazineti su kolegomis i VNO ir kiek apsiklausinejau pasirodo tikrai nemazai verslininku is Kauno bei apylinkiu sutiktu bent su viena kryptimi i dideli huba nes ryga tai tik didelis muilo burbulas be long haul skrydziu jie yra viskas nulis europoje.
Iš straipsnio apie Vokietiją sunku spręsti, ar kalbama apie visiškai naują mokestį (air passenger duty), bet pagal aprašymą, tai labiau panašu į išvykstančio keleivio mokesčio (departing passenger tax) padidinimą, kuris, beje, ir taip šiuo metu iš FRA tarptautiniams skrydžiams yra ar ne 15 Eur.
Passengers boarding flights in Germany will be charged €8 per domestic segment, €25 for medium-haul flights and €45 for long-range sectors.
Приятно слышать, что кто-то стремится заплатить, даже когда в данный момент не настаивают на этом:) Вам нужно обменяться опытом со Star1.
Įdomu, Star1 Vilniaus oro uoste užima trečią vietą pagal pervežtų keleivių skaičių, tai gaunasi , kad
1. airBaltic
2. SAS
3. Star1
aplenkusi Lufthansa . Matot, ka gali vienas lektuvas ! O jei butu du kaip planavo ?! Gal galima pamatyti statistika pagal avia kompanijas ?
@Wincas – fantazijos galiūnas daraisi. Jei dar neskaitei, primygtinai siūlau perskaityt „12 kedžių”, o ypač skyrių apie Vasiukus ;]]]] Įsivaizduok, kad jis vadinasi „KLM žengia į KUN” ;]]]]]
Siaip KUN jau dabar butu neprosal praplesti terminala keleiviu. SAS atejimas i KUN gal kazkiek ir imanomas (labai minimaliai), bet KLM – tai jau tikrai tik svajonese… Ir KUN tikrai VNO kitamet nelenks 50%, nebent pasaulis apsivers. Geriausiu atveju susilygins keleiviu skaiciumi su VNO ir viskas.
idomu, ar Winco planuose kitamet nera numatyta kokiu Delta Airlines, ar kazko panasaus – Cikaga, bent is VNO, gana populiari kryptis. Siaip kur ziuri Etihad, Emirates ir kiti?
Vežėjų per 7 mėn. Vilniuje TOP-5:
1. airBaltic, 24%;
2. Small Planet, 16%;
3. Star1, 12%;
4. Lufthansa, 7%;
5. SAS, 6%.
Shanghai Airlines is Star Alliance
ES galvoja apie vieningą bilietą įvairiarūšėms transporto priemonėms
http://myep.delfi.lt/news/es-galvoja-apie-vieninga-bilieta-ivairiarusems-transporto-priemonems.d?id=36077517
Wincui dar kart priminsiu, kad KUN direktorius oficialiai paskelbė, kad oro uostas orientuojasi į Ryanair ir pigius skrydžius, o tradiciniai vežėjai jo nedomina.
Teoriškai galima samprotaut tik apie SAS ir LOT, kurie turi tinkamą lėktuvų parką. Bet iš jų tik SAS realiai vykdo tolimuosius skrydžius.
Beje, nereikia perdaug kalti prie kryžiaus AirBaltic- jų geografija Europoj panaši į kitų rytų Europos vežėjų, kaip CSA, Malev, Tarom, kurie tolimų skrydžių nebevykdo ir veikia tik Europoj…
Škotai užplūdo Laisvės alėją
Kauno oro uostas informavo, kad vadovaujantis parduotų bilietų skaičiumi šiomis dienomis į Kauną įvairiais reisais ketina atvykti apie 3 tūkst. futbolo sirgalių iš Škotijos. „Tartan army” vardu vadinami škotų sirgaliai atskrenda palaikyti savo šalies rinktinės rytoj S. Dariaus ir S. Girėno stadione vyksiančiose Europos futbolo čempionato atrankos rungtynėse su Lietuvos futbolo rinktine.
Talino oro uosto statistika
Keleivių skaičius:
2010.08 – 138 258
(2010.07 – 135 762)
2009.08 – 130 650
Pokytis lyginanti su 2009.08 = 5,8%
Skrydžių skaičius:
2010.08 – 3 253
Pokytis lyginant su 2009.08 = 7,2%
Cargo:
2010.08 – 748
Pokytis lyginant su 2009.08 = -27,5%
Nesupratau 15min straipsnio svarbos:
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/estonian-air-atsauke-skrydi-is-talino-i-vilniu-56-113962
Donatai, svarba tokia, kad skrydis atsauktas
Jei dėl kiekvieno atšaukto skrydžio rašytų staripsniu, tai juos mažiausiai kas antrą dieną skaitytume…
Daug įdomesnė AirBaltic įgulos istorija Palangoje:
http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/airbaltic-skrydis-4-valandas-velavo-nes-pilotai-miegojo.d?id=36115511
Kažkaip vežėjas visai atsipūtė, nes taip daug kas galėjo į savo skrydžius paveluot…
Vytautai NT, manai, kad tokia info neidomi ir neaktuali?
@Vytautas-NT-sunku butu besugalvoti,kuo dar AirBaltic galetu nustebinti :)
Radau išsamesnį straipsnį- gal formaliai ir jie pasielgė teisėtai:
http://www.lrytas.lt/?data=20100903&id=eko03_a5100903&sk_id=99&view=2
Iš kitos pusės AirBaltic’as turėjo kažką daryt, kad užtikrint keleivių nuvykimą iki paskirties taško, t.y. pasiūlyt pakeist bilietus ar pan. Nes dabar požiūris toks Ryanair’inis- atidėjom skrydį, o vis kita jūsų problemos…
Beje, 4 val. atveju atsiranda, berods, teisė į maitinimą. Tik nepamenu, ar baudos tada jau skaičiuojamos?
Ryanair uzdaro savo baze Belfaste su vienu lektuvu, reik tiketis gal lektuva netycia i KUN perkels.
Blogiausia, kad zmones neskrido i Ryga, jie skrido per Ryga kazkur tai ir lauke nezinodami ar spes i kita reisa ! Gal but kazkas tai ir pavelavo. Tai skandalas! Bet ka mums belieka daryt ? Realiai yra tik vienas kelias – griauti airBaltic monopoli, didinti konkurencija, tureti pasirinkima. Kai pasirinkimo nera, prasideda „ligos”. O airBaltic jau didelis „ligonis” :(
@Wincas – visi laisvi lėktuvai iš visų bazių bus pervaryti žiemai į KUN, ir bus paleistas ALL-business klasės (2x daily) maršrutas į JFK su tech. nutūpimu SNN! ;]
siaip reiketu ryztingesniu EE ir LT valdzios veiksmu, nors tai, aisku, ir sunkiai suderinama. Estonian laisvai galetu daryti dar kelis reisus per VNO. aisku, kazkur skrendantiems estams gal tai ir sukelia siek tiek nepatogumu, bet jei uzpildymas nera geras – kodel gi nepabandzius
Vytautas trecias lektuvas KUN yra realus dalykas tikrai realesnis negu kad VNO taps pagrindiniu oro uostu pabaltyje kadanors.
Gal kas nors note, kiek Star1 airlines perveze rugpjucio menesi keleiviu i Dublina? Suprantama greiciausiai uzpildymas arti 90%, bet butu gerai tikslius skaicius suzinoti. :)
Tai kelionių organizatorių rinka krenta labai jau daug Y-o-Y. SH1 atėjimas neleidžia kitiems dviem nors kiek didinti kainų, bet ar jiems trims pavyksta uždirbti iš kelionių paketų pardavimų?
Jei Star1 reguliariuose reisuose kainomis konkuruoja su Ryanair ir airBaltic ir kaip taisyklė būna pigesni – klausimas ar jiems pavyksta dirbti pelningai? Juk iš čia rašančių turbūt nei Wincas negalėtų pasakyti, dėl kokios priežasties Ryanair yra pelningas ir toks pelningas, kai kiti low cost’ai toli gražu net arti nesimato.
Filosofinis klausimas – jei tokiais skaičiais pasitinkame žiemos sezoną, o žinant, kad dabar a/k greitai priima sprendimus – kas bus nuo lapkričio mėnesio?
01:00 01:00 LS6436 Edinburgas Registracijos pradžia 13:00
01:15 01:15 VIK896A Glazgas Registracijos pradžia 20:00
KUN Skotu lektuvai
Ryanair pagrindine uzduotis ismusti kuo didesnes nuolaidas bei parama is oro uosto kad jie pradetu skrydzius tai paskaiciuokim koks vidurkis bus turbut 100k euro nalogas nuo oro uosto tj kart oro uostu skaicius, (nors turbut stanstedas ir dublinas nemoka) ir gauname kad per metus praktiskai is surinktu nalogu galima lektuva isigyti nauja.
Plius jei kas atkreipete demesi I KUN vakare parskrendacio lektuvo maisto atsargos buna beveik isnaudotos, o zinant kad kas ryta juos pilnai pakrauna ir matant kosminius antkainius galima sprest kad uzdarbis irgi nemazas lieka. Jeigu is Londono skrendant ne i Rytus netgi rytais spauda stumdo, anglai mielai perka.
Siaip tai tas paskutinis Simono postas gana keistas ir issaukia daug klausimu, kurie buvo iskelti jau anksciau,- del statistikos teisingumo ir reguliariu/uzsakomuju skrydziu keleiviu skaiciavimo. Praejusi menesi reguliariu reisu keleiviu skaicius isaugo, uzsakomuju – sumazejo. Bet sumazejo tik todel, kad jie priskirti reguliariuju kategorijai. Dabar Simonas pats raso:
Pagal oficialius duomenis 2010 m. rugpjūtį užsakomaisiais reisais pervežtų keleivių skaičius nukrito daugiau nei 50%. Tačiau verta pažiūrėti ne tik į rezultatą, bet ir į turinį – 2010 m. birželį-liepą “Star1 Airlines” ir “Small Planet Airlines” dalies savo skrydžių statusą pakeitė į “reguliariuosius”, todėl į reguliariųjų reisų lentelę pateko kai kurių krypčių statistika.
Kam reikalinga ta painiava iki siol neaisku. Matyt kazkam tai reikalinga, bet iki siol niekas atvirai to nepasako. Nieko, laikas viska isaiskins. Cia yra du aspektai,- 1.kiek tas statuso pakeitimas naudingas aviakompanijai ir 2.ka tai duoda oro uostui. Dabar mes matom, kad deka to statuso pakeitimo VNO gali skelbti , kad isaugo reguliariuju skrydziu keleiviu skaicius. Matyt tai VNO yra svarbu. Vienu zodziu , as iziuriu cia klasikini pavyzdi kaip galima manipuliuoti statistika.
Reguliariaisiais skrydžiais pervežtų keleivių skaičius augo ženkliai net jeigu atmestume tas keletą krypčių, kurios perėjo iš „užsakomųjų” eilutės į „reguliariųjų” eilutę. Reguliarusis susisiekimas pagal Vilniaus oro uosto kainodarą yra skatinamas, taikomos nuolaidos nuo pervežto keleivių skaičiaus, dėl to dalis bendrovių stengiasi vykdyti daugiau reguliariųjų skrydžių.
„airBaltic“ keleiviai netilpo į lėktuvą
http://pilietis.delfi.lt/news/airbaltic.d?id=36124329
„Ryanair“ nori antrąjį pilotą pakeisti kompiuteriu
http://www.15min.lt/naujiena/laisvalaikis/ivairenybes/ryanair-nori-antraji-pilota-pakeisti-kompiuteriu-61-114100
@Jurgis: Ar nebutų paprasščiau ne stiuardese išmokinti kaip nutupdyti lektuvą, bet antrąjį pilotą išmokinti nešioti sumuštinius ir kava :)?
O jeigu rimtai, tai eilinė Ryanair reklama :)
Kas link Ryanair, tai aviacijos saugumo tarnybos niekada neleis to daryti. Net su dviem pilotais katastrofų pasitaiko (tiesa ne pas Ryanair).
Vat tie netilpę keleiviai- įdomiau. Ten kažkodėl atrodo, kad turėjo būt tiesioginis reisas į Paryžiu, kuris pakeistas į skrydį su persėdimu.Tokiu atveju, jei davė kokį SAS ar pan. tai gal net ir servisas geresnis buvo nei AirBaltic. Aišku, trukmė galėjo būti didesnė skrydžio.
Tuo tarpu mus lenkai liūdina rugsėji:
http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/skrendanciu-i-varsuva-laukia-nemazi-sunkumai.d?id=36131177
Turiu ryanair sefui pasiulyma, visi kas turi issilaike stiuardesiu licenzija skrenda nemokamai ir aptarnauja keleivius, 4 zmoniu algas sutaupytu.
Keista, kad airbaltic tiek daug nesamoniu daro, o visi lietuviai ir toliau su jais skraido, kaip sakoma „durniu ir baznycioj musa”. Yra ryanair, star1 ar galu gale netiesioginiai su kitom aviakompanijom. Vistiek su airbaltic skrydziai beveik visi netiesioginiai.
A cargo plane has crashed near a busy highway in Dubai:
http://www.arabianbusiness.com/596354-breaking-cargo-plane-crashes-in-dubai
Nepatvirtintais duomenimis – UPS
Wizz Air to Open Belgrade Base with 5 New Routes
Wizz Air, the largest low fare – low cost airline in Central and Eastern Europe announced today that it would establish its 13th operating base in Belgrade, Serbia starting in April 2011. Initially the airline will deploy one brand new Airbus A320 aircraft.
Concurrently, Wizz Air will launch five new routes from Belgrade to Rome, Malmo, Stockholm-Skvasta, Eindhoven, and Munich-Memmingen, in addition to the already served London and Dortmund destinations.
Kai paziuri i ju zemelapi, tai Lietuvos jiems tikrai truksta, tiesiog tarpas padengime. Gaila, kad apart statistikos jokiu kitokiu naujienu is Simono nebesulaukiame
Ryanair galetu is viso be pilotu skraidyti. Manau tarp keleiviu atsirastu ne vienas kuris kompe skrydziu simuliatoriu susiinstaliaves turi.
SAS pereme didziaja keleiviu dali i Kopenhaga is airBaltic.BT jau antra diena siuncia F50 i CPH.
Nu va jau ziniasklaida issiaskino del Star1
http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/star1-airlines-dovana-teks-moketi-uz-bagaza.d?id=36154371
VNO atvykimo tvarkarascio sudarytojai tikri geografai:
2010 09 05 00:01 Monastyris, Jungtinė Karalystė
2010 09 05 05:55 Mančesteris, Jungtinės Valstijos
2010 09 05 10:40 Kristianstad, Švedija JZ 7102 Skyways
Koks cia carteris?
O is kur Jus, Simonai, tokias statistikas gaunate? Gal iseitu kokia nors detalesnius KUN duomenis gauti? Butu visai idomu paziureti, kaip naujoms Ryanair kryptims sekasi. Ir gal but suzinoti, kodel Bremeno kryptis atsaukiama :(. O man ji pagrindine buvo…
Gaila del Belgrado – toks nerealus miestas ir nesugadintas turistu nes nedaug skrydziu pigiu buvo, daba skandinavai ir fricai apdergs viska
08:50 09:06 KTB901 Sankt Peterburgas – Pulkovo Išvyko 09:06
KUN
Ziuriu Wincas ir Donatas tai tik refreshina vno ir kun puslapius, kad tik galetu padaryt copy – paste:) Kam tokia info reikalinga?
labai noretusi, kad kas nors KUN atliktu keleiviu apklausa – idomu butu suzinoti, kokiomis kryptimis koks kontigentas skraido ir palyginti su VNO.
Mielas skraidytojau,
KUN dare tokias apklausas, pries isteigiant Ryanair baze ir sios vasaros pradzioje. Deja nezinau ar imanoma gauti tu apklausu rezultatus. Butu idomu ar yra reikalingu krypciu i siaures Vokietija. (Man taip vienos reikia…)
mano manymu, tos apklausos pries atidarant baze siuo metu yra kaip ir bevertes arba naudingos nebent palyginimui. tokie kaip Ryanair savo mazomis kainomis pirmiausia pritraukia tuos, kurie dazniai siaip visai neskristu, tai idomu, kaip tokie buvo apklausti. reikia naujos apklausos :)
Tai gal nenueme to Bremeno dar, tik bilietu kolkas neparduoda. Juk cia sklando kalbos apie trecia Ryanair lektuva KUN, tai tu skrydziu turetu buti dar daugiau.
ne gandai o svajones
Maciau KUN statoma kazka panasaus i orlaiviu aptarnavimo angara tik nelabai as isivaizduoju i ji telpant 747 bent jau kaip Aurela zadejo, gal cia netycia Ryanair stato savo 737 aptarnauti ???
Idomu, ar tik airBaltic nenueme Belgrado reiso del Wizzair bazes ikurimo ? Pamate, kad nebeperspektyvi kryptis ir konkuruoti su Wizzair negales.
@Wincas-ten Ryanair angaras.
Aviator ar tu 100% tikras kad Ryanair angaras, nes kiek pastebejau labai mazai baziu kuriose butu butent ju angaras, ar cia KUN dovana atejimo proga?
Kazkas norejo, kad Ryanair Belfasto lektuva i Kauna permestu. Butu LABAI gerai, tik klausimas kur tas lektuvas skraidytu? I Amsterdama neskraidys, nes Ryanair ten neskraido – per brangu itariu, i Kopenhaga, gal bet dar naujas terminalas ten neatidarytas, i Stocholma, jau buvo bandymai, kiek supratau nebuvo keleiviu, dar siek tiek reisu i Londona, hmm… ar rinka tokiau jau gumine, kad uzsipildytu viska, nes is Londono i Kauna atskrendanciu turbut zymiai maziau nei iskrendanciu, gal but galetu skristi i Madrida, Roma. Bergenas galbut, bet ten neskreido, tik salia skraido i Haugesund. Galbut dar kur nors i Airija: Cork, Kerry ar atnaujinti i Shannon. Kokios jusu mintys?
Mintis ta kad Ryanair dar skraido kai kur ir ne su KUN lektuvais is KUN, tarkim kaikurie hahn stansted dublin bristol skrydziai vyksta su kitu baziu lektuvais, tai jei skelbiasi kad KUN labai jau pigi baze tai kodel gi neatkelus cia trecio lektuvo ir neskraidyt tom paciom kryptim tik kad is KUN , pagal visa aukstaja Ryanair matematika turetu jie kaip ir sutaupyti viena kita lita. Aisku cia tik pradedanciojo orakulo prognozes, bet gal galetu siai hipotezei papriestarauti didieji S. Bartkaus blogo Zyniai ?
Kas link Stokholmo, tas reisas buvo seniai. Per tą laiką situacija pasikeitė. Ir šiaip Rayanair užpildymas buvo neblogas, bet tada nelabai pelningas. Juolab Ryanair’as bandys Geteborga. Tai gali ir Stokholmą bandyt. Bet ten girdėt, kad oro uostas taip apkrautas, kad nelabai yra galimybių laisvų reisų įkišt.
Dėl trečio lėktuvo, tai teisingai pastebėta, kad Kauno bazės lėktuvas gali aptarnauti kitus oro uostus,pvz. Tampere, kur bazės nėra ir visi lėktuvai atskrendantys, o atstumas nedidelis.
Dėl angaro, tai nemanau, kad jie statytųsi, greičiau stato kokia AUrela (seniai tai žadėjo), kur galvoja ir Ryanair lėktuvus aptarnaut.
Nors geriau pasakyt galėtų dirbantys KUN.
Kas ten su tuo Belgradu negerai? Nuėmė, kaip Teheraną ir Mančesterį skrydžius iš Rygos?
German Airforce approaching VNO.
Ryanair’s O’Leary Mulls One-Euro Toilets, Standing Passengers
http://www.bloomberg.com/news/2010-09-02/ryanair-s-o-leary-ponders-pay-toilets-standing-passengers-in-profit-quest.html
SAS parduoda „Skyways“ akcijų paketą
http://www.alfa.lt/straipsnis/10407145/?SAS.parduoda.Skyways.akciju.paketa=2010-09-06_17-54
Manau suzinoje toki fakta musu „zvaigsdes” pasibaisetu(istrauka is forumo):
-So is it true, did Kylie Minogue fly with Ryanair from Luton this morning to Gerona??
-Yes it is true, and she only had 20kg checked in. I guess all them hot pants dont weigh much. Im still waiting for the crew to get back to me on FacePPRuNe
Kodel pasibaisetu? Patys musu zvaigzdunai skraido Ryanair’u, pamenu praeita rudenti Bremen’o oro uoste 5 ryto musu „showbizz’nio ryklis” J. Morkunas ant paxmielo aluti tvarke, o poto sekmingai i Kauna skrydo ir jau 9 ryte Kaune automobili vairavo, nes aikstelej palikes buvo… Su Ryanair yra skride ir Sarkozy ir Ispanijos karaliene ir aibe kitu. Beje Ambersail igula speju is tos regatos aplink UK irgi su Ryanair grizo, nes per zinias maciau, kad jie buvo sutikti KUN.
Esu mates is Lutono skrendanti „Jauniu” is tv3 pagalbos
airBaltic shareholders elected new council. http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=31235
Įdomu, kodėl atšauktas rytdienos ryto skrydis KUN-GRO. Lėktuvo gedimas?
„British Airways“ ir „Iberia“ išsirinko 12 kompanijų, kurias žada nupirkti
http://www.lrytas.lt/-12838014821281661832-british-airways-ir-iberia-išsirinko-12-kompanijų-kurias-žada-nupirkti.htm
aišku ruošias pirkti dauguma azijos kompanijų, kadangi tikėsis kažkiek gauti pelno plečiant skrydžių geografiją ir vilioti keliautojus naudojant patikimo vežėjo vardu.
#Vytautas – del streiko GRO atsauktas, 2 dienas Prancuzu dispeceriai streikuos ir bus daaug atsauktu skrydziu…
http://www.makalius.lt/2010/09/ryanair-daugelis-savaites-pradzio-skrydziu-atsaukta/
Vytautas, Ryt ir poryt protestuoja prancuzai
Antradienio skrydis į Barseloną iš Kauno atšauktas dėl to, kad norint pasiekti šį miestą, tenka skristi virš Prancūzijos, kurios oro erdvė dėl streiko bus nekontroliuojama iki rugsėjo 8-osios.
Beieškodamas info apie atšaukimus Ryanair puslapy toki va dalyka uztikau. Smagiai sugeba is saves pasijuokt :)
http://www.youtube.com/watch?v=ZAg0lUYHHFc
http://www.airbaltic.com/public/september_2010_sale_lithuania_en.html
pagal boltiko ispardavimus galima isitikinti, kad naujam sezinui beliko tik:
Flights from Vilnius
Riga, Copenhagen, Tallinn from EUR 40
Paris, Rome from EUR 49
na ir Kaunas, Palanga…
Flights from Riga
Kaunas, Tampere, Tartu, Palanga, Oslo
from EUR 19
Įdomu ką veikia Star1 lėktuvas prie FLTecnics angarų? Kas tada skraido?
Kas zino kaip rasti detale Ryanair statistika reisu is/i KUN?
Kaunas su statistika kaip visada vėluoja… ir FB profilis pridvėsęs – vėl apsileido ;]]
@Zhymkus: pagal kryptis iš KUN statistikos negausi, sutartis su RYANAIR neleidžia skelbti. O tokią, koki ji yra, gali rasti čia: http://www.kaunasair.lt/index.php?lang=lt&page=statistika
Scandinavian Airlines continued its streak as Europe’s most punctual airline, but for August 2010, the airline managed to grab the position as the world’s most punctual airline. Last month, 92.82% of SAS’ 15,607 flights arrived on time, putting SAS far ahead of its European and American competitors. Only three Asian airlines (Korean Air Lines, ANA and Japan Airlines) managed a punctuality record above 90%. http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=31263
KUN paskelbe rugpjucio statistika –
http://www.kaunasair.lt/index.php?lang=lt&page=statistika
Idomu, kodel sumazejo skrydziu skaicius –
7 men. – 952 8 men. – 852
Atitinkamai sumazejo keleiviu skaicius –
7 men. – 92097 8 men. – 89241
Tai 100000 keleiviu nesigavo :)
Tai jau nebebus KUN pagrindiniu Lietuvos oro uostu ;[ O world domination apskritai nutolo …
Jei rimtai skrydžių ir keleivių skaičius sumažėjo, nes nėra lentelėj grafos „skrydžiai autobusu (AirBaltic)”.
Reguliarus skrydziai liko nepakite, 7 menesi 610 ir 8 menesi 606, manau 4 skrydziais maziau, nes airBaltic’as tuos skrydzius autobusu dare. O 100k net neverta ir tiketis per menesi, nebent atsiras dar 2-3 nauji reisai. Beje cia ir siaip visai neblogi rodikliai, pagal tai sprendziant bendras Ryanair lektuvu uzpildymo vidurkis yra ~90%.
TLL 1,80 %
VNO 0,70 %
RIX -0,45 %
KUN -3,10 %
@Anonimas-kas cia?
cia gal oro uostu statistika rugpjucio?
@Vytautas – gali but, kad Ryanair neleidzia publikuoti detaliu duomenu.
Visiems kam idomu, cia galima rasti Frankfurt-Hanh Ryanairo rezultatus
http://www.fluglaerm.de/hahn/oeffent/statistik/ryanair/streckenuebersicht.html
Pasirodo Kaunas labai normaliai atrodo :)
Ryanair Hahn – Kaunas – Hahn 2010
http://www.fluglaerm.de/hahn/oeffent/statistik/ryanair/kaunas.htm
Na kryptis tikrai ne emigracine praktiskai kiek atskrido tiek ir isskrido
@anonimas, kas per statistika?
Baigiau gerti buteli ir supratau Anonimo „skaiciukus”-cia pokitis lyginant su liepa :)
Anonimas disponuoja dar nepaskelbta VNO statistika !
Snipu yra visur :)
Jurgi, o šio įrašo pradžioje paminėtą skaičių vadini nepaskelbtu? :)
Susimoviau :) Laukiu, kol bus paskelbta oficiali rugpjucio VNO Oro uosto statistika ir net uzsimirsau, kad cia bloge jau yra rugpjucio skaiciai :)
Ir visgi, kas salygojo KUN -3,10 % ? Is kur tas neregul.keleiviu kritimas 7 men.- 1017 , 8 men.- 115 ? Tai rugseji del skotu antpludzio vel bus daugiau nereguliariu keleiviu ?
Na siaip labai daug skrydziu atsauke aviakompanija „PabaltijoOras” :) O skotai manau i Rugsejo statistika sukris. Plius labai mazai nereguleriaisiais skrydziai pasinaudota buvo
Liepos mėnesį mūsų klubinės futbolo komandos labai geitai ir tyliai baigė Europos turnyrus.
EasyJet savo zemelapy net Lietuvos konturo neturi ;-)
http://www.easyjet.com/asp/EN/routemap/
@oleg: i Latvija kazkada skraide EasyJet tai ir like konturai, o Estija siuo metu skraido, tad mes liekam kaip ir uzribyje ju route map’e :)
Jo, paziurejus tiek EasyJet , tiek Wizzair zemelapi Lietuva iki siol yra „No man’s land” :)
Keista, tuo labiau kad Wizz’ai skraidė į KUN kažkurį laiką. Bet po to ištrynė iš žemėlapio ;]
Ryanair, Easyjet, Wizzair – kas dar Europoj pigiai skraido? Turiu omeny pigiai, o ne kaip Boltikas ar Air Berlin
@oleg – o čia neteisingai paklausdamas suskirstei, daug yra firmų retkarčiais pigiai pasiūlančių, kad ir tam pačiam airBaltic paskutinį kartą mokėjau 9,39 eur už skrydį (jau su visais mokesčiais), kai tuo tarpu pas easyjet be keliolikos eur neatsimenu ką nors matęs.
@Oleg
nemazai yra Europoje pigiu skrydziu bendroviu, tik kad jos ne tokios dideles kaip Ryanai, Easyjet ar Wizz…
pvz: Ispanijoje – Spanair ar Vueling
Norvegijoj – Norvegian Air
UK – flyBe ir t.t.
Estonian carrier Estonian Air is to return direct daily air traffic between Vilnius, in Lithuania, and Stockholm Arlanda from October 30, 2010, using Boeing 737-500 aircraft.
Good price.
Cia i ta pacia tema:
Hello,
Hereby I would like to inform you that starting from 31OCT2010, Estonian Air will start regular operations on VNO-ARN-VNO route as follows:
Route Flight Number Days STD STA AC Type Flight time
VNO-ARN OV725 12345.7 18:40 19:05 Boeing 737-500 1.25h
ARN-VNO OV726 12345.7 19:45 22:05 Boeing737-500 1.25h
Addition to above mentioned flights to ARN we are already operating on VNO-AMS-VNO route as daily flights (except day 6). This route is also operated by Boeing 737-500 ac.
Please advise if you may have any interest in our flights on VNO-AMS or ARN (or v.v.)?
Kindest rgds,
Toomas Orukivi Head Of Cargo
Estonian Air’s expansion into Lithuanian market in the beginning of the year has been successful and the airline has decided to widen its presence in Lithuania even more – starting from 31 October 2010, direct flights between Vilnius and Stockholm will be added to the winter flight schedule in addition to the Vilnius-Amsterdam route.
„Our successful operations and further expansion has become a reality thanks to the good cooperation with strong partner airlines. As the new destination from Vilnius, Stockholm has the biggest potential because it is not covered with direct flights today,“ said Andrus Aljas, Estonian Air President and CEO. „We are confident that the cooperation with SAS Scandinavian Airlines on Vilnius-Stockholm route will be as successful as in our home base in Estonia,“ Aljas added.
“The cooperation with Estonian Air on the new Stockholm-Vilnius service provides an important extension to our offer between Scandinavia and the Lithuanian market. This new service adds on to the significant growth of Scandinavian Airlines during 2010, when opening Copenhagen-Vilnius service, and confirms our ambition to be one of the leading carriers in the Lithuania market”, said Robin Kamark, Chief Commercial Officer at Scandinavian Airlines.
Flights between Vilnius and Stockholm will be operated under code share agreement with SAS Scandinavian Airlines six times a week on Mondays, Tuesdays, Wednesdays, Thursdays, Fridays and Sundays.
http://www.estonian-air.ee/estonian-air-expanding-operations-in-lithuanian-market/
Nu va, Stokholmo problema graziai issisprende ir dar su code share agreement with SAS Scandinavian Airlines.
@Jurgis – išsisprendė, jei tikslas turėti varnelę, kad ta kryptimi kažkas skraido. Su vieninteliu skrydžiu vakare, tokio dydžio lėktuvu ir Estonian kainodara, didelės sėkmės neprognozuočiau.
Manau su estonian bus viskas gerai ir nepabegs tik pradeja VNO-ARN reisu.
Cia toks idomus skrydis is VNO :) :
2010 09 09 17:31 Skrydis iš naujo term, AY 133 Finnair
Na tikrai butu juokas per asaras jei ryt paskelbtu netycia Ryanair kad pradeda is KUN i Stoholma skraidyt.
Wincai, Ryanair i Stokholma neskraido :-)
Jūs galite nusipirkti bilietus į visus Small Planet Airlines vykdomus reguliariuosius skrydžius į/iš Vilniaus.
Bilietus galite įsigyti paskambinę telefonu 370 686 58 962 arba parašę el.laišką adresu tickets@smallplanet.aero. Užsakymai priimami lietuvių, rusų, anglų, vokiečių kalbomis.
Darbo dienomis 8.00 – 19.00 val.
Šeštad. 10.00 – 16.00 val.
http://www.smallplanet.aero/lt/pradinis/keliones/tvarkarasciai/
Aviakompanija “Small Planet Airlines” ateityje planuoja pasiūlyti daugiau reguliariųjų skrydžių atostogų kryptymis, kurie bus vykdomi kelionių operatorių užsakymu.
Beje, OV gavo jau nors vieną Bombardier lėktuvą? Jis būtų tobulas skrydžiams į ARN ;]
@wincas-ryanair skraido i Stokholm Skavsta.
@Šarūnas-OV atsauke CRJ900 lektuvu pirkima.
Na džiugina Estonian air planai Lietuvoje, senokai reikėjo taip, bet dėl pasiūlyto boeingo tai žiūrėsime, kad nebūtų kaip Skyways.. Kainodara, reklama ir bus tų keleivių.
Na kur ryanair skrenda dar susigaudau, dar jei ka jie Stokholm vasteras skrenda.
http://www.delfi.lt/news/economy/business/turizmo-departamentas-susidomejo-novaturo-draudimu.d?id=36292625
> Deivis – 2010 09 4, 17:25
> 2010 09 05 10:40 Kristianstad, Švedija JZ 7102 Skyways
> Koks cia carteris?
http://www.rugute.lt/nuveikti-darbai/dziaugsmo-svente-svedijoje-7.html
Varškės apkepas yra turbūt vienas populiariausių lietuviškų patiekalų. Jo variacijų ir receptų yra galybė, o kiekviena šeimininkė turi tą savo ypatingąjį receptą.