Delfi 2.0
Nepritariu vienastoks, kuris rašo, jog Lietuvoje vis dar karaliauja „web 1.0” tinklalapiai. Juk pirmoje vietoje Lietuvoje kabo lietuviško interneto getas one.lt, o antrojoje „Delfi”, kuris „web 2.0” Lietuvoje įtvirtino anksčiau negu Timas O’Reilly apibrėžė „web 2.0” sąvoką.
Kodėl „Delfi” iš jos pozicijų neišjudina joks kitas interneto naujienų portalas? Ogi todėl, jog „Delfi” stiprybė yra vartotojų generuojamas turinys – t.y. komentarai. Aišku, kai kuriomis temomis komentarų gausa paslepia svarbiausius ir informatyviausius komentarus, bet nemažos dalies straipsnių komentarų informatyvumas sparčiai lenkia straipsnių informatyvumą.
Labiausiai man patinka žinutės apie pasikeitimus vienos ar kitos bendrovės vadovybėje. Straipsnių pavadinimai dažniausiai skamba:
„p. XXX paliko UAB „YYY” zzz pareigas”; „Keičiasi UAB „YYY” vadovas”; „Kompanijos „YYY” zzz departamento direktorumi tapo XXX”.
Tokių straipsnių komentaruose galima rasti tikslią ir patikimą informaciją:
1. Kodėl XXX išėjo iš bendrovės YYY;
2. Į kokią bendrovę pereina XXX;
3. Kas pakeis XXX bendrovėje YYY;
4. Kas naujo kompanijos XXX viduje „kadrų” srityje;
5. Kaip konkuruojanti kompanija vertina pokyčius bedrovėje XXX.
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
7 komentarai
Leave a reply
Jei delfi ir one yra web 2.0, tai aš patylėsiu. Kad delfi bent iš dalies skaitytusi web 2.0 komentarai turi turėti RSS’us. Ar turi?
Web 2.0 tai ne technologija. Tai interneto išnaudojimo būdas. O vienas pagrindinių skiriamųjų bruožų – „user-generated-content”.
Komentarai tikrai nėra Web 2.0 atributas. Taip, dabar mes linkę sumesti juos į vieną didelį „sugeneruoto turinio“ katilą, bet tuomet Web 2.0 svetainėmis galima būtų laikyti jau tas, kurios buvo įdėjusios redakcijos el. pašto adresą skaitytojų laiškams…
Simonai, bet prie tokio pobūdžio žinučių kokia 50 proc. vis tiek sudaro: „o kodėl man turėtų tai būti įdomu” arba „tai dar parašykit, kad Kaišiadorių paukštyne pasikeitė trečios pamaino vyr. valytoja Zofija Šidlauskienė”..
na, paimkite mano šitą įrašą šiek tiek su ironija – aišku „Delfi” nėra „webdunulis” :)
bet aš norėjau uždėti akcentą į tai, jog „user-generated-content” (t.y. komentarai) delfyje dažnai pralenkia pačius straipsnius. O tai jau aliuzija į bent kažkokį webdunuliškumą ;)
jei kritiškai vertinti Delfi komentarus, tai reiktų sakyti, jog kalbam apie „du nulius”, o ne apie „webdunulis”. jei ir pasitaiko komentaruose vertingas turinys, tai dažniausiai jis paskęsta 99 procentuose kliedesio.
Hey! Dο үоu use Twitter? I’d like tο follow you if that would be okay.
I’m undoubtedlү enjoying your blߋg and look forward to new updates.