Ar derina „FlyLAL” sutartį su „Scandinavian Airlines” ar ne?
Aišku, skandalas čia mažas, bet, esu tikras, jog čia ne atsitiktinumas.
Penktadienį „FlyLAL” išplatino tikrai įdomų pranešimą apie prasidėsiantį bendradarbiavimą su „Virgin Atlantic”. Užkliuvo mano (ir ne tik mano) dėmesys už kito sakinio, buvusio tame pačiame pranešime – „FlyLAL” planuoja pasirašyti bendradarbiavimo sutartį su „Scandinavian Airlines”.
Sutartį su „Scandinavian Airlines” galiu suprasti tik vienaip – kompanijų bendradarbiavimą bendruose skrydžiuose per SAS hub’us Stokholme ar Kopenhagoje. Ką tai reiškia dabartinei SAS partnerei Lietuvoje ir Latvijoje „airBaltic”? Trumpai – nieko gero.
Tą sakinį paminėjo lrytas.lt, vienas iš pirmųjų portalų parašęs pagal išplatintą pranešimą straipsnį apie „FlyLAL” ir „Virgin Atlantic” bendradarbiavimą.
Įdomus kitas dalykas – tie, kurie gavo pranešimą spaudai penktadienį ryte, tai pranešime buvo sakinys apie planuojama bendradarbiavimą su SAS. Pvz., „Eltos” archyve išliko tokia „PR Service/Edelman Affiliate” išplatinto pranešimo kopija:
Tuo tarpu kiti, kurie gavo pranešimą vėliau, gavo pranešimo versiją, kuriame „Scandinavian Airlines” pavadinimas jau dingo iš pranešimo. Galutinė pranešimo versija kabo ir „FlyLAL” svetainėje:
Taip, kaip ir spėjau, tai buvo „FlyLAL” komunikacijos atstovų „mistape” su „Air Altana” – bendradarbiauti ketinama su Kazakhstano avialinijomis „Air Astana”.
Bet „Scandinavian Airlines” atsiradimas pranešime ir dingimas, esu tikras, nebuvo atsitiktinis. Ko gero, skauda dabar kažkam „FlyLAL” (o gal „PR Service/Edelman Affiliate”?) nagus už tai. Turbūt skaudėjo ir tada, kai buvo įkurtas naujas miestas. Bet tada buvo daugiau juokas, o čia verslas.
Kokios išvados? 1. „FlyLAL” per anksti nusprendė pasigirti apie bendradarbiavimą su SAS, kas gal tebėra tik „FlyLAL” vadovų idėja. 2. SAS su „FlyLAL” iš tiesų rezga kažką slapto ir tik pranešimo platinimo diena buvo susizgribta, jog tai paskelbta per anksti. 3. Šiaip, atstiktinai SAS pavadinimas pakliuvo į pranešimą :)
Kokia jūsų versija?
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
3 komentarai
Leave a reply
panagrinekim tuos variantus: 3. atsitiktinai tokie dalykai nepapuola i pranesima, tris raides S-A-S galima suvesti tik turint tokiu ketininmu, taigi sitas variantas atkrito. 2. Rezgant kazka slapto, iki atstovu spaudai informacija nedaeina, IMHO. lieka pirmasis variantas – manau FLYLAL euforijos pakyleta siek tiek „uzbego uz akiu” realiems dalykams, ir dar nepasieke susitarimo su SAS pasigyre:) o paskui susisgribo, kad busimiems partneriams tai gali nepatikti…
Galėtų su „Virgin Galactic”, o ne su „Atlantic” bendradarbiauti:)
Aš tai manau, kad FlyLAL išlaiko savo mėgstamą stilių – gauti PR’o net tik iš oficialių savo pranešimų, bet skleisti gandus. Jie jau žadėjo nusipirkti airBaltic, dabar – perimti jų bendradarbiavimą su SAS. Nenustebčiau, jei tas „netyčinis neištrinimas SCANDINAVIAN AIRLINES” yra tyčia padarytas. Taip pat, kaip Simonas jau rašė, dėl daugybės klaustukų ir neracionalumų (bent jau šiai dienai ar ateinančiam žiemos sezonui) neįsivaizduoju bendradarbiavimo su „Virgin Atlantic”. Mano versija – tai tik dar viena proga PR’ui ir tiek, iš to nelabai kas išeis.