Gulintys policininkai oro uoste
Praėjusią savaitę skrendant iš Vilniaus į Monastyrį „Aurelos” didžiuoju „Boeing 757-200” nuo įsodinimo vartų iki lėktuvo trapo keleiviai vežami autobusu. Ir – kažkaip nebuvau pastebėjęs to anksčiau – važiuodamas nuo vienų iš ne-Šengeno zonos keleiviams skirtų įlaipinimo vartų „Litcargus” autobusas pervažiavo … „gulintį policininką”!
Toks klausimėlis iškilo – ar gulintis policinkas yra vienintelis/paprasčiausias/pigiausias būdas kontroliuoti keleivius prie lėktuvų vartų vežančius autobusų vairuotojus?.. Gi anžeminio aptarnavimo paslaugas Vilniaus oro uoste realiai teikia tik dvi bendrovės („Litcargus” ir „Baltic Ground Services”) ir yra ant dviejų rankos pirštų suskaičiuojamas kiekis autobusų?..
Manau, jog čia paprasčiausias Vilniaus oro uosto neūkiškumo simbolis, nuo kurio tik labiau lūžta autobusai bei kenčia keleivių sanariai ir užpakaliai.
Beje, niekada nemačiau, kad į „Boeing 757” būtų sodinama per „rankovę” – ar tik nebus taip, jog į „Fokker” nesodiname per „rankovę” nes per mažas lėktuvas, o štai „757” jau per didelis?..
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
4 komentarai
Leave a reply
xexe ir as pastebejas ta gulinti policininka syptelejau :) galima pagalvoti tie autobusai dragina tarpusavyje :) bet uzpakaliu gulintis mentai netarkuoja, nes ten kiek pastebejau tik stovimos vietos autobuse, o pastebejau tikrai nesunkiai nes karta tame autobuse teko prastoveti 45min. :)
Suskraidziau i Antalija ir atgal su sausakimshu FlyLAL 757-200. Ir ilipom, ir ishlipom per rankove. Ishskridimas Aurelos buvo 10 min. veliau nei musu, pas juos vezhe autobusais.
Ačiū Daliau už info – man tiktai yra nerealiai keista, kad negi vežti virš 200 žmonių trim-keturiais autobusais yra pigiau, negu prijungti rankovę ir sulaipinti tvarkingai visus per ją (būtent pigumu aviakompanijos motyvuoja pasirinkima vežti autobusais).
Bosini – yra po kelias sėdimas vietas tuose autobusuose – tiesa, jų nedaug, bet 4-6 sėdynės yra.
Atėjus dirbti į Litcargus man ir pačiam pasirodė labai keista, kad link orlaivio ir iš jo labai dažnai veža autobusai. Tai gana nepatogu kai reikia vežimėliu vežti žmones, turinčius judėjimo negalią. Tačiau paskui lyg ir nustojau stebėtis – kai kurie dalykai tiesiog nesikeičia, o visiškai perimti naujoves yra labai sunku. Jos net tokioj kosmopolitiškoj vietoj kaip oro uostas sunkiai leidžia šaknis.