„FlyLAL” pasiūlys jungiamuosius skrydžius su „Virgin Atlantic”
„FlyLAL” kartais ima ir nustebina. O pastaruoju metu kartais ir visai maloniai. Šiandien „FlyLAL” išplatino pranešimą, kuriame skelbia, jog sudarė jungiamųjų skrydžių sutartį su (nepabijosiu šio žodžio) kultine Richardo Bransono bendrove „Virgin Atlantic”.
Apie „Virgin Atlantic” įsikūrimą ir jų kovą su „British Airways” siūlau pasidomėti visiems besidomintiems aviacija. Kaip pats charizmatiškasis Richardas Bransonas tai vertina, galima išsamiai paskaityti jo autobiografijoje.
Jeigu jungiamieji skrydžiai bus abipusiai, reiškia Vilnius gali atsirasti „Virgin” žemėlapyje, kas yra tikrai nemažas pliusas Lietuvai. „Virgin Atlantic” „codeshare” partnerių sąrašas išties yra gan prestižinis.
Įdomu, kaip „FlyLAL” seksis bendradarbiavimas su „Virgin Atlantic” – „Virgin” yra tikrai „brangiųjų” skrydžių bendrovė, tuo tarpu „FlyLAL” save pozicionuoja akivaizdžiai kitaip.
Nemačiau pilno „FlyLAL” pranešimo apie bendradarbiavimą su „Virgin Atlantic”, bet lrytas.lt nuotraukos išnašoje pateikta tokia informacija: Artimiausiuose „flyLAL“ planuose – bendradarbiavimo sutartys su „Scandinavian Airlines” ir „Air Altana”.
Man naujiena sukuria papildomų klaustukų:
Klaustukas numeris vienas: „Virgin Atlantic” pagrindinis hub’as yra Londono Heathrow oro uostas. Iš šio taško „Virgin Atlantic” vykdo daugiau nei 75% savo ilgųjų skrydžių. „FlyLAL” šiuo metu skraido į Gatwick oro uostą Londone (vasarą dar skraidė į Stanstedą). Iš Gatwick oro uosto „Virgin Atlantic” taip pat skraido, bet ten lieka tik nuotrupos, palyginus su Heathrow. Ar tai reiškia, jog po dešimties metų pertraukos lietuviškas lėktuvas sugrįš į didžiausią Europoje Heathrow oro uostą?
Klaustukas numeris du: Anksčiau „FlyLAL” deklaravo, jog ketina tapti „SkyTeam” aljanso nare. Bet sudaryta jungiamųjų skrydžių sutartis su „Virgin” ir planuojama sutartis su SAS, kurios yra „SkyTeam” konkurentės. Ar „FlyLAL” jau metė idėją įsiprašyti į „SkyTeam”? Priminsiu, jog „SkyTeam” pagrindą sudaro KLM/”Air France”, „Aeroflot”, kelios didelės JAV tarpkontinentinės kompanijos, kurios iš principo konkuruoja su „Virgin” ar SAS.
Klaustukas numeris trys: Jeigu kalbos apie „FlyLAL” susitarimą su SAS turi rimtą pagrindą, tai reiškia, jog vinys į „airBaltic” ir SAS „brolystės” karstą jau sukaltos. Aišku, jeigu Latvijos susisiekimo ministras jau svaidosi tokiais pareiškimais, tai, ko gero, tai jau bus rimta ir greita. Iš tokių kalbų išeina, jog SAS ne tik mes „airBaltic” akcijas, bet ir nutrauks bendradarbiavimą su šia kompanija. Jeigu „FlyLAL” sudarys sutartis su SAS, tai, vadinasi „auksiniuose” reisuose Kopenhaga-Vilnius ir Stokholmas-Vilnius žalias „airBaltic” uodegas pakeis ne mėlynos SAS, bet gali būti šaltibarštinės „FlyLAL”. Jeigu tai teisybė, tai prognozuoju, jog Vilniaus oro uoste gali likti tik viena „airBaltic” uodega reise į Rygą … Bet, žinant „FlyLAL”, neatmetu galimybės, jog tai dar labai ankstyvas pareiškimas.
Klaustukas numeris keturi: Kadangi aš nežinau tokios skrydžių bendrovės „Air Altana”, tai spėju, jog tai gali būti „mistape” nuo „Air Astana” – nacionalinių Kazakhstano avialinijų, įsikūrusių ne ekonominiame centre Alma Atoje, o naujojoje šalies sostinėje Astanoje. Ar tai reiškia, jog „FlyLAL” jau greitai pasiūlys „rezervuotą” Susisiekimo ministerijoje reisą skrydžiui Vilnius-Astana-Vilnius?
P.S. Tuo tarpu „Aurela” savo „Boeing 757” pavadino Romeo ir Džiuljeta. Smagu ar ne? Tik nepamirškite, kuom baigėsi Romeo ir Džiuljetos meilė … O naujasis „Boeing 767” gal bus pavadinta Julijum Cezariu? :)
Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.
6 komentarai
Leave a reply
Toks susijungimas nieko gero nežada kainodaroje. Kvepia bilietų pabrangimu.
Kaip čia galima įžvelgti bilietų brangimą? Su „Virgin” bendradarbiavimas tik pradedamas – t.y. skrydžio Vilnius-Havana iki šiol nebuvo, bet dabar bus. Nauja prekė negali „brangti”.
Aišku, sutinku, jog jei FlyLAL imtųsi skristi į Heathrow, tai bilietas Vilnius-London/Heathrow neišvengiamai bus brangesnis nei Vilnius-London/Gatwick. Vien leidimosi slot’as Heathrow kiek kainuoja …
pratesiant kazkieno scenariju, kad airbaltic is vilniaus pabegs ir ten pakils kainos, sekantis logiskas zingsnis, paleist keleta low-fare skrydziu is kauno, kas automatiskai sukels ir ryanair’o susierzinima. Ir maksimaliai priartesim prie situacijos, kazkieno prognozuotos jau pries pora metu – is Vilniaus liks pagrinde biznio klases, bet retesni skrydziai, o is kauno – masiskesnis, bet low fare judejimas. As visai nieko pries tokia schema
Kad Kaunui verkiant reikia pritraukti daugiau skrydžių bendrovių, tai faktas. Visgi oro uostas funkcionuodamas brenda į nuostolius, kadangi „Ryanair” moka tik simbolinius mokesčius Kaune. Aišku, praktika taikyti nuolaidas pigioms bendrovėms siekiant jas pritraukti yra normali ir pripažinta, bet tokie oro uostai gali išgyventi tik masto ekonomija, turint daug skrydžių ir daug bendrovių.
Nemanau, jog jeigu „airBaltic” realiai pasitraukinės iš Vilniaus, atidarys daug krypčių iš Kauno. Visgi, jų pasitraukimas iš Vilniaus didele dalimi yra dėl vidinių priežasčių. Iki 2010 metų prognozuoju, jog jeigu Kaune ir pasirodys „airBaltic”, tai bus tranzito rinkimas į Rygą: reisas Kaunas-Ryga.
[…] susiję įrašai “FlyLAL” pasiūlys jungiamuosius skrydžius su “Virgin Atlantic” […]
[…] žinia – “FlyLAL” bilietų rezervavimo sistemoje pasirodė žadėti jungiamieji skrydžiai per Londoną su “Virgin Atlantic”. Į Niujorką ir atgal yra krūvą bilietų po 1208 litus, į Los Anželą ir atgal – 1368 litai. […]