Trinamų komentarų istorijos plėtotė

   
     

Mano įrašas apie komentarų trynimą internete susilaukė atgarsio naujienų portale Alfa.lt pasuktas kitu kampu – „Kelionių organizatorius neleidžia kritikuoti savo siūlomų viešbučių”, vadinasi Andriaus Syto straipsnis.

Papildydamas dar įdedu printcsreen’ą iš „Google Cache” – jame matosi komentaras, kurio „Novaturo” tinklalapyje dabar nebėra (spauskite padidinimui), taip pat paspaudę čia galite pamatyti „natūralų” „Google Cache” (2008-07-24 ryte dar neatsinaujinęs):

Nuoroda į „Novaturo” puslapį, kuriame šis komentaras buvo – dabar jo ten nėra.

Bet kokiu atveju, kalba ne apie „Novaturo” kelionių kokybę – kalbame apie trinamus komentarus: kažkiek neigiamus, bet argumentuotus.


Galite sekti šio įrašo komentarus per RSS.

5 komentarai

  1. Generolas - 2008 07 24, 13:08

    O kartais pats nebuvai šitame viešbutyje apsistojęs?

  2. tomukas - 2008 07 24, 16:44

    nesuprantu visų šių straipsnelių problematikos. Na trina Novaturas komentarus, tas man aišku. Bet ką šiais rašiniais bandoma pasakyt:
    1. Novaturas apgaudinėja klientus, kad neduoda paskaityt visų nuomonių?
    2. Novaturas kvailas, nes klientams neleidžia pasirinkti objektyviai geriausių viešbučių?

    Mano nuomonė tokia – gyvenam laisvoj valstybėj, esam laisvi žmonės – kas nori, tas trina kas nenori – netrina. Kiekvienas savo kieme tvarkosi kaip panorėjęs.

    O Novaturas gal bijo, kad iš Tezturo neprirašytų blogų atsiliepimų. Turbūt jie bendradarbiauja su skirtingais viešbučiais ir savo tinklapyje varyt ant partnerių (viešbučių) nėra protinga, nes keliautojas nubėgs pas Tezturą prisiskaitęs apie tarakonus Novaturo viešbučiuose.

    Apskritai skaityti vartotojų atsiliepimus prekės gamintojo puslapyje ir jomis tikėti gali tik naivuoliai. Šiam reikalui yra pilna nepriklausomų šaltinių.

  3. Simonas Bartkus - 2008 07 25, 07:23

    Pirmas mano įrašas turėjo paprastą paskirtį – padiskutuoti apie komentavimo ir komentarų valdymo politiką gamintojų puslapiuose. „Novaturą” paminėjau tik dėl pavyzdžio – mano nuomone, komentarų trynimas gamintojų puslapiuose yra pati blogiausia komentarų valdymo politika, galima surasti kur kas efektyvesnių būdų. Aišku, jog kas nori komentarus, tas ir trina – bet tai irgi rodo kompanijos požiūrį į tam tikrus dalykus.

  4. lolo - 2008 08 12, 18:46

    Simonai Bartkau ,ar zinai ,kiek lt gyvena nepatenkintu savimi ,savo gyvenimu ,likimu ir t.t zmoniu…neturi ant ko issilieti ,tai ir kabinejasi ,rasineja,skundziasi,kandziojasi,kad tik palengvetu paciam-o kaip ten is tikruju yra ar buvo ne tau spresti..nu ir dziaukis ,kad atkasei ta straipsni,palengvejo,o jei ne tai issividuriuok ir issivemk..Man ir mano draugams
    NOVATURAS -PATIKIMIAUSIAS,patikek,Simonai Bartkau,keliaujam po 6 kartus per metus..nebuk piktas!

  5. ajo - 2009 06 5, 17:29

    tai yra toks puslapis topgidas.lt , ten komentaru nieks netrina, na bent jau mano neistryne,nors parasiau neigiama atsiliepima apie viesbuti

Leave a reply